W00t, vrijdag return to castle wolfenstein MP demo

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 826 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Wat een supercool spel, wel heel jammer dat de respawn zo lang duurt :(
en die vlammenwerper is veel te sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ach zo sterk is ie niet.... ja is iewel maar je moet hem ook ontwijken :)... gewoon een rondje lopen of achteruit .. helpt altijd en vooral blijven schieten in het middelpunt vna de vlam ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
enne controlles zijn in te stellen :) enne die handgranaten kun je verder gooien :) moet je gewoon een aan loopje nemen en daarbij handgranaten zijn echt niet zo superlicht hoor !!

Ik vind het een realistisch spel (op die railgun na dan)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Op dinsdag 18 september 2001 12:40 schreef GKLQuake het volgende:
Ligt aan de server, je hebt ook server waarbij je onwijs snel respawnd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Laatst online: 03-07 16:45
Op dinsdag 18 september 2001 12:40 schreef GKLQuake het volgende:
Verschilt per server, sommige servers respawn je onwijs snel :P

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik vind het ook een zwaar vet spel, maar een server waarbij die respawn zo snel is ben ik ook nog niet tegen gekomen.

Wat ik wel zwaar kut vind, is dat je niet kan voten om een speler er uit te kicken.

Gisteren was ik aan het spelen op een vrij grote server (35 man ofzo)en toen waren dr 2 gasten die mij de heletijd dood maakten (van mijn eigen team). Iedereen trouwens van hun eigen team. Das gewoon zwaar irritant...en toen zei ik dr wat van en toen namen ze alle twee MIJN nickname!!! Toen waren dr dus 3 FireFoz'n :? beetje buggy...

Ook die gasten met die vlammenwerpers kunnen best irri zijn...loop je met zn 3n in een bunker, komt dr 1 vijand, en dan gaat er 1 teamgenoot als een gek rond lopen spuiten en de iedereen in de hens zetten. Das ook zo irri he...

maargoed, dat zijn dingen waar het spel zelf nix aan kan doen, das de mentaliteit van de spelers :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Dit spel is idd niet voor dumbass newbies...

die raken snel teammates met de vlammenwerper en de air-strikes, overal mee eigenlijk. :( Krijg je weer een grenaat voor je kanis als je nietsvermoedend vol goede moed de trenches in loopt, ja oeps sorry weer 50 sec wachten... grrr :(

Maar dan zoek je gewoon een server met slimme spelers :)

(PS het is ook al 3x gebeurd dat ik klem zat met een teammate... (opgelost door euthanasie toe te passen als medic en dan reviven... :) )

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
leukste is nog als je ergens spawned en dan staat er een soldaat (soldier)player voor je neus met een machinegeweer op je knar gericht. je loopt voorzichtig weg en *BENG* recht in je kop, je rent harder en hij schiet harder, gevolg dood, weer een friendly kill. na 8min staat (soldier)player onderaan met -20. tsja toch ff wennen zeker.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 14:23
Jep, errug irritant: Spelen zonder medics, mensen die niet weten wat hun figuur kan (engineer enz) en vooral toch de mensen die hun team zelf uitmoorden

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
kep zelf een friendly moeten maken
met 1 minuut tijd op de klok jatte een newbie de documents
en ik was allied ik met die gozer mee rennen om hem te beschermen, rent die mongool terug naar het strand.
voordat hij de muur kon bereiken heb ik em toch even gefriendlied en zelf de papieren gepakt.

:+

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gisteravond in een vette hongaarse server gespeeld, liep great met 20 man!

Enne VOTEN kan WEL hoor, moet het wel aanstaan op de server.
Kijk zelf maar eens bij de instellingen voor het opzetten van een server.

De game loopt wel heel erg soepel, top!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Speelde maandag op een server met 32 man(of vrouw), echt bizar is dat, alleen aangezien veel een flammenwerper hadden daalde me fps af en toe naar 20-30 :(
Dit op een 1GHz met TNT2, alle details UIT en 800x600x16, eerst maar een andere videokaart kopen denk ik :)

Maar verder had ik een redelijk goede ping van 70-90, FF was off, en iedereen was redelijk serieus. Weet alleen de naam v/d server niet... :(

Verwijderd

OMG l0l ik had em nog op local te staan ipv op internet |:(

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Ik ben er al achter gekomen dat de medic weer ongelooflijk goed is in het rushen voor de warplans. Je auto-healt elke seconden 3 levenspunten, plus je kan je eigen medipacs gebruiken. Je kan makkelijk levend door een zee van vlammen lopen want 1 medipack healt 20health, en als je volzit kan je er 5 achter elkaar gebruiken (= 1 life)

Ik speel dus altijd medic op de servers en ben vaak degene die de warplans caputured..

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

als verdediger in de warrooms is ie om de zelfde reden briljant. alleen moet je wel zorgen dat er af en toe een leut is om je van ammo te voorzien

overigens is dit een spel dat geheel geregeerd word door de spelers, heb je een goed team dat in teamverband werkt en met alle classes (dus geen 15 soldiers) dan is het een bruljant spel.

speel je het met een stel n00bs, mensen die alleen maar voor de frags gaan, of aso flamers (ja dat ik 3 man van men team neerbrande was minder, maar die allies is dood..|:()
dan is het gewoon een ongeloofelijk boutspel ........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Kan niet iemand hier een servertje met lekkere verbinding krijgen zodat we daar eens met zn allen potje op kunnen spelen ?

Verwijderd

Topicstarter
Er is zelfs sprake over nog een MP test???

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik niet mag klagen
zelfs met m'n casema verbinding met een ping tussen de 80 en 300 ( als ik geluk heb ) scoor ik toch best redelijk ( Flamez = Gundor in RTCW ) en sta toch meestal wel bovenaan met punten :7 8-)

/me blaast alles op wat 'ie tegen komt :P

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Op donderdag 20 september 2001 19:09 schreef Flamez het volgende:
ik moet zeggen dat ik niet mag klagen
zelfs met m'n casema verbinding met een ping tussen de 80 en 300 ( als ik geluk heb ) scoor ik toch best redelijk ( Flamez = Gundor in RTCW ) en sta toch meestal wel bovenaan met punten :7 8-)

/me blaast alles op wat 'ie tegen komt :P
Ik speel alleen op servers van ping <40ms...

ping 300? dat is nog uit de 14k4 tijd. Ik wil eigenlijk niet opscheppen hoor

Jij moet dan wel heel goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 20:05 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

Ik speel alleen op servers van ping <40ms...

ping 300? dat is nog uit de 14k4 tijd. Ik wil eigenlijk niet opscheppen hoor

Jij moet dan wel heel goed zijn :)
:P >:) mja in direct vuurgevecht leg ik het inderdaad wel af.. ik moet het dus hebben van het verassings element

je scoort ook een hoop punten door de muren op te blazen en documenten te pakken .
daadwerkelijke kills tellen niet zo zwaar ( 1 punt geloof ik )

<40ms ? :9~ :'( en ik was net zo blij met m'n ping die voor casema begrippen best goed waren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
hmm. de brightness setting werkt hier niet ;(
Keb hem al helemaal naar rechts geschoven, maar der veranderd niks en 't is superdonker.

Draai Winxp + 21.81 +tnt2ultra

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gamma bijstellen in je detonator driver.
et em op 1.3 tot 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij eiegnlijk afvroeg en (nog) niet gezien heb is: op welke servers spelen de Gotters? :)
Zelf speel ik niet op een vaste server, ik kijk altijd waar het lekker druk is en een goed ping.
Moet alleen nog eens een vaste nickname verzinnen zodat men mij herkent en kan killen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan een resolutie van 1600x1200 aanraden als je wat kills wilt maken met stationary guns.

goeie axis taktiek:
1e respawn: engineer: bommen onklaar maken
2e respawn: medic en samen met luitenant naar beneden of visa versa

tip: lees C:\Program Files\Wolf MP Test\readme.html!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
'k heb niet het hele draadje gelezen maar hoe zet je je eigen server goed als ik dat doe dan gaat hij terug naar bureau blad en daar draaidt hij dan dat blouwe schermpje in een venster voor de rest niks te zien ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Damn, wat gaat dat downloaden langzaam

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste