Neckermann doorstart na faillissement / was Xbox One topic

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Dit topic is een voortzetting van [Foutieve prijs] Xbox One - € 349 (ipv €499) Neckermann.

Korte samenvatting:
- Neckermann heeft een heel weekend de in 2014 uitkomende XBox One voor €349 (ipv €499) op haar website gehad
- Neckermann heeft het artikel pas na het weekend van de website verwijderd, en alle bestellingen gecancelled en beroept zich op een prijsfout. Zie de reactie van Neckermann op het forum.
- Vele bestellers zijn van mening dat Neckermann toch moet leveren en verwijzen naar eerdere zaken (voorbeeld). De Consumentenbond steunt deze visie.
- er is de mogelijkheid om op een klacht in te dienen, wat velen ook gedaan hebben.

Het eerdere topic is helaas grotendeels vervallen in een herhalingsoefening waarbij de bestellers vinden dat ze niet hadden kunnen weten dat de prijs te laag was, en een groep mensen die vinden dat de bestellers dat wel hadden kunnen weten, waarbij de gemoederen soms sterk verhit raakten. Die herhalingsoefening heeft er uiteindelijk sterk toe bijgedragen dat het topic in AK op slot is gegaan. Om te voorkomen dat dit topic dezelfde weg zal gaan, is het dus uitdrukkelijk niet toegestaan om die discussie overnieuw te doen.

Dit topic is dus bedoeld voor het bediscussieren van verdere stappen en afhandeling van de bestellingen bij Neckermann.

Wat wij graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • "ja ik ook"-reacties en allerlei welles/nietes reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting Neckermann.
  • Bediscussieren van ethiek of van of men het wel/niet had kunnen weten of de prijs onrealistisch was.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan zal dit topic ook dicht gaan (en de veroorzakers aangesproken of meer worden). Posts die niet binnen deze regels passen zullen zonder meer worden verwijderd.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 17-08-2013 13:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

De vraag was al gesteld in het vorige topic, hadden de mensen die geen klacht hadden ingediend in 2010 de tv's toch voor de lage prijs gekregen van Neckermann? Link

En daarnaast vraag ik me af, in hoeverre kunnen ze de prijs binnen 3 maanden verhogen? Link

Staat dat in hun algemene voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
@Trolling-Ego: in de startpost staat een link naar het GoT-topic over de TV uit 2010. Kijk daar voor een antwoord op je vraag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:17
Anoniem: 455473 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:43:
De vraag was al gesteld in het vorige topic, hadden de mensen die geen klacht hadden ingediend in 2010 de tv's toch voor de lage prijs gekregen van Neckermann? Link

En daarnaast vraag ik me af, in hoeverre kunnen ze de prijs binnen 3 maanden verhogen? Link

Staat dat in hun algemene voorwaarden?
Dat klopt, die TV hangt hier al weer een aantal jaar aan de muur.

Zie ook mijn post in het vorige topic: ThinkPadd in "[Foutieve prijs] Xbox One - € 349 (ipv €499) Neckermann"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Update 13:00u: we zijn aan het overleggen over dit topic en wat voor mogelijkheden er zijn om de nuttige discussie voort te zetten zonder het zelfherhalende deel :)
Misschien dat Tweakers eens even kan informeren bij Arnoud Engelfriet of iemand anders met expertise, die kan misschien wat misverstanden uit de wereld helpen. Dit topic blijft een welles-nietes verhaal totdat iemand met expertise er eens een keer een zinnig woord over zegt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:03
Ik heb een mail gestuurd naar neckermann om mijn bestelling zichtbaar te maken op mijn account. (Werkelijk een belachelijk slechte website).

Het zij dat dit juridisch niets uitmaakt, vind ik het wel even fijn als ik de bestelling ook gewoon 'online' kan inzien ipv alleen een mailtje met de bevestiging van de bestelling + annulering.

Zijn er mensen die de bestelling niet zichtbaar hadden in hun account, maar 2 dagen later wel? En is dit nav contact geweest of automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

ThinkPadd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:31:
[...]

Dat klopt, die TV hangt hier al weer een aantal jaar aan de muur.

Zie ook mijn post in het vorige topic: ThinkPadd in "[Foutieve prijs] Xbox One - € 349 (ipv €499) Neckermann"
Dankje, ik denk dat meer mensen deze vraag hebben en dan is het handig om daar duidelijkheid te hebben aan het begin van de thread!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53
Ik vind het jammer dat Neckermann nog steeds niet gereageerd heeft op mijn klacht

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
donald_dick schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:37:
Ik vind het jammer dat Neckermann nog steeds niet gereageerd heeft op mijn klacht
Ga er maar van uit dat dit nog wel even kan duren. Zeker als de klacht naar de geschillencommissie moet dan kan hier wel enkele weken overheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Anoniem: 455473 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:38:
Dankje, ik denk dat meer mensen deze vraag hebben en dan is het handig om daar duidelijkheid te hebben aan het begin van de thread!
Toch moet je je daar niet teveel op focussen; het zijn twee verschillende gevallen. Doorvragen over de TV is off-topic en gaat alleen maar weer discussie geven.

Als je echt serieus bent om te proberen de bestelling toch te krijgen voor die prijs, dan zul je verdere stappen moeten ondernemen :)

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 17-08-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 16:36
Het mag duidelijk zijn dat we nu gewoon moeten wachten op een officiele reactie van Neckermann, ze geven zelf aan dat ze normaal binnen 14 werkdagen reageren op klachten. De maximale termijn (ivm De Geschillencommisie) is 4 weken.

Teven zou ik me niet al te druk maken om de online weergave een bestelling, het bewaren van bevestigingsmails en andere communicatie mails is wel verstandig indien er bewijs nodig zou zijn bij ontkenning van de wederpartij.

*knip* off-topic

Ik verwacht persoonlijk niet dat dit aankomt op individuele geschillen, mede door de reactie van de consumentenbond. Ondanks dat de consumentenbond natuurlijk geen belangenloze partij is wordt er door bedrijven weldegelijk waarde gehecht aan een een uitspraak hiervan.

Dit is gewoon een gevalletje van afwachten op een officiele reactie voordat er over vervolg acties of andere opties gesproken kan worden.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 17-08-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-05 14:24
Moet er nu nog wat gedaan worden naast afwachten? Mailtje naar neckermann over het niet accepteren van de ontbinding?

Of Moet iedereen los een klacht indienen?/ ook maar een klacht ingediend, met de opmerking over de consumentenbond

[ Voor 34% gewijzigd door My Tec Master op 18-08-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Neckermann heeft zijn standpunt duidelijk gemaakt. http://www.weebly.com/upl...2013-08_x_box_twitter.pdf

Niets wijst er op dat zij nog een reactie hierover gaan geven.

Omdat de consumentenbond zegt dat ze wel moeten uitleveren, betekent niet dat neckermann van standpunt veranderd.

Ik ga zelf in ieder geval nog een mail sturen dat ik het niet eens ben met de ontbinding omdat etc etc consumentenbond etc etc. Dan zullen ze daar wel een reactie op moeten geven met wellicht hun nieuwe standpunt, dat er gaat worden uitgeleverd. Zo niet zal de enige vervolgstap de rechter of geschillencommissie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik ga me ook eens mengen in de discussie :P

Neckermann:
Wij beroepen ons hierbij op onze algemene voorwaarden:

Zetfouten
Voor de gevolgen van kennelijke zet, typ en/of programmeer of programmafouten op de website, in de catalogus, in andere publicitaire mailings of op internet, kan neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden.

De aangeboden prijs is geen aannemelijke prijs voor de X-Box One, het is dus duidelijk dat het hier om een kennelijke vergissing gaat.
Vragen:
1. Was de prijs van 349,- euro kennelijk (dus overduidelijk) een typefout?

Hier kun je je afvragen hoe er een typefout wordt gemaakt met een prijs van 499,- euro. Als het 49,90 of 4,99 of iets dergelijks was geweest dan was er sprake van een overduidelijke typefout. 349,- daarentegen niet. De prijs lijkt toch best reëel voor een console.

2. Is de prijs van 349,- euro geen aannemelijke prijs voor een X-Box One?

Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst, maar kan in dezen wel een leidraad zijn. Als je gaat kijken wat de vorige generatie consoles kostte bij de introductie komt je rond zo'n 300 euro gemiddeld uit. Maar goed, nieuwe techniek, nieuwe prijzen natuurlijk. De grootste concurrent van de X-Box One is de PS4. Als je de media mag geloven nieuws: Sony toont PlayStation 4, bepaalt prijs op 399 euro gaat die voor zo'n 400 euro over de toonbank (en dat is de adviesprijs. Zal er in de praktijk wel niet veel van afwijken, maar goed).

Als daarbij optelt dat de One toch best veel negatieve publiciteit heeft gehad en ook nog eens de introductie heeft uitgesteld in Nederland is het niet ondenkbaar om de stap te zetten dat deze prijs een lokkertje is. Om klanten te binden en niet gelijk over te laten stappen op de PS4 (mortal enemy) die binnenkort al over de toonbanken vliegt.

Al met al kun je 349,- euro dus bestempelen als een aannemelijke prijs voor een X-Box One.

3. Is hier sprake van een duidelijke kennelijke vergissing?

Gezien vorenstaande kun je stellen dat er geen sprake was van een duidelijke vergissing. Misschien wel een vergissing, maar naar mijn mening kun je dit niet bestempelen als iets wat overduidelijk was.

Punt is wel dat Neckermann als enige zo'n 'lage' prijs vroeg voor dit product. Alle andere aanbieders (zijn er niet zoveel, wat je natuurlijk ook voordelig kunt uitleggen) vroegen 500,- euro. Dan is een verschil van zo'n 30% best behoorlijk voor een product dat nog uit moet komen.

Daarom vind ik de reactie van de consumentenbond best wel frappant:
http://www.consumentenbon...en-voor-aangeboden-prijs/
Van een 'kennelijke fout', zoals Neckermann op zijn Facebookpagina stelt, is volgens de Consumentenbond geen sprake. Het prijsverschil is namelijk niet zo groot dat het duidelijk had moeten zijn dat het aanbod niet klopte.
30% verschil is toch best wel veel imo voor een product dat nog uit moet komen. Dit soort 'stuntprijzen' zie je nooit zo vroeg in de prijsverloop van ene product. De fout is dan voor een gemiddelde consument niet op het eerste gezicht overduidelijk, maar het prijsverschil met andere aanbieders is weldegelijk groot.
in korte tijd tientallen klachten van consumenten die gebruik hadden gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding op de website van Neckermann.
Aantrekkelijk
Aanbieding

We hebben het hier over een product dat nog niet op de markt is. Hoe kun je dan een voor jou blijkbaar reëele prijs bestempelen als aantrekkelijk? Dan geef je dus toe dat het verschil met andere aanbieders aanwezig is (en ook best groot is).

Waar stond dat het een aanbieding betrof? Correct me if I'm wrong (heb de site 1x bezocht, maar het topic verder niet meer gevolgd) maar er stond volgens mij geen streep door 499,- of wel? Bij het gebrek aan visueel bewijs dat het hier ging om een aanbieding kun je het prijsverschil met de overige aanbieders dus ook niet verklaren.
Consumenten moeten erop kunnen vertrouwen dat de aangeboden prijs de juiste is, en dat ondernemers hun aanbod nakomen. Bij een zogenoemde 'kennelijke fout' geldt dat niet. Van een kennelijke fout is onder meer sprake als het aanbod zo voordelig is, dat het voor een gemiddelde consument duidelijk moet zijn dat het aanbod niet klopt.
De consumentenbond vergeet hierbij dat de consument ook een onderzoeksplicht heeft. Klakkeloos bestellen en je maar beroepen op 'ik-had-dat-niet-kunnen-weten' is nou niet bepaald de instelling die je graag ziet. Niet hier, niet nergens.

Gezien de opstelling van Neckermann denk ik niet dat ze snel zullen ingeven. Ook niet wanneer de consumentenbond gaat oproepen om wel te leveren. Ik denk dat de schadepost aanzienlijk te noemen is. Een verlies van 100 euro per verkochte X-Box One lijkt me niet ondenkbaar.

Consument:
In het verleden lagen prijzen op hetzelfde niveau.
De prijs van de concurrent ligt op hetzelfde niveau.
Het prijsverschil is niet dermate groot dat het wantrouwen oproept.

Neckermann:

30% verschil met de concurentie op nog uit te komen product.
Neckermann heeft de prijs (volgens mij) niet bevestigd.
Neckermann was de enige die zo'n "lage" prijs aanbood. Een simpele zoekopdracht had je kunnen vertellen dat de verkoopprijs op dit moment aanzienlijk hoger ligt.

Ben benieuwd welke redelijke uitleg de geschillencomissie geeft aan dit gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik waardeer je uitgebreide reactie, maar vind je analyse van items 1 & 2 extreem kort door de bocht. In punt 3 analyseer je items 1 & 2 imo dunnetjes over waarbij je veel meer nuance aanbrengt. Imo kun je moeilijk uitleggen dat de prijs aannemelijk is voor een nieuw product dat elders voor veel meer wordt verkocht. Hoeveel korting moet er gegeven worden voordat het een kennelijke fout is? Volgens mij moeten we maar even wachten wat een rechter erover zegt en dit niet laten afhangen van wat de consumentenbond (wtf hebben die hiermee te maken? Dat clubje amateurs mag best zaken roepen, maar volgens mij moeten ze er maar een zaak van maken (put your money where your mouth is) ipv dit via de media te bespreken.) of individuele users hiervan denken.

Mijn visie op wat er nu aan de hand is: Neckermann beroept zich op een deel van de AV dat hen de mogelijkheid biedt om te ontbinden. Kopers zijn van mening dat NM zich hierop onterecht op beroept. De bal ligt nu bij de kopers die nu naar de geschillencommissie/rechtbank zullen moeten om hun gelijk te halen. Ik zie verder weinig ruimte voor discussie aangezien alleen een rechter kan bepalen of de beloofde korting aangemerkt kan worden als een kennelijke vergissing of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:37

paQ

Freakster86 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:11:

Aantrekkelijk
Aanbieding

We hebben het hier over een product dat nog niet op de markt is. Hoe kun je dan een voor jou blijkbaar reëele prijs bestempelen als aantrekkelijk? Dan geef je dus toe dat het verschil met andere aanbieders aanwezig is (en ook best groot is).

Waar stond dat het een aanbieding betrof? Correct me if I'm wrong (heb de site 1x bezocht, maar het topic verder niet meer gevolgd) maar er stond volgens mij geen streep door 499,- of wel? Bij het gebrek aan visueel bewijs dat het hier ging om een aanbieding kun je het prijsverschil met de overige aanbieders dus ook niet verklaren.
elders 500, hier 349

dat is een "aanbieding" (goedkoper dan normaal), en is vre-se-lijk rekbaar.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
harrytasker schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:49:
[...]
Dit topic blijft een welles-nietes verhaal totdat iemand met expertise er eens een keer een zinnig woord over zegt....
Nee hoor, dit topic blijft een welles nietes discussie totdat Neckermann besluit uit coulance toch maar te leveren, of een rechter er een uitspraak over doet.
En zelfs dan zal het geneuzel hier waarschijnlijk wel doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 22659 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:25:
Ik waardeer je uitgebreide reactie, maar vind je analyse van items 1 & 2 extreem kort door de bocht. In punt 3 analyseer je items 1 & 2 imo dunnetjes over waarbij je veel meer nuance aanbrengt.
Dat zie je helemaal goed :) Heel veel dieper erop ingaan heeft volgens mij niet echt zin. Ik probeer enkel de aangehaalde argumenten die door Neckermann worden even kort (voor een gemiddelde consument) te 'weerleggen'. De conclusie die Neckermann vervolgens trekt 'weerleg' ik bij punt 3, maar noem daar wel de punten die op zich de argumenten van 1 & 2 kunnen ontkrachten als het ware.

Het gaat hier gewoon om welke redelijke uitleg je geeft aan deze situatie. Jij ziet het op jouw manier:
Imo kun je moeilijk uitleggen dat de prijs aannemelijk is voor een nieuw product dat elders voor veel meer wordt verkocht. Hoeveel korting moet er gegeven worden voordat het een kennelijke fout is?
Ja, dát is nou juist de vraag. Kwestie van interpretatie en inzicht. Ik ben het met je eens dat in dit specifieke geval het meer naar de kant van Neckermann neigt. Dat komt naar mijn idee vooraal door het feit dat het product nog op de markt moet komen. Dat weegt in dit geval zwaar imo.
Volgens mij moeten we maar even wachten wat een rechter erover zegt en dit niet laten afhangen van wat de consumentenbond (wtf hebben die hiermee te maken? Dat clubje amateurs mag best zaken roepen, maar volgens mij moeten ze er maar een zaak van maken (put your money where your mouth is) ipv dit via de media te bespreken.) of individuele users hiervan denken.
Een discussie over dit soort zaken is altijd leuk :) Je raakt er vaak niet over uit gepraat. Daarom worden er ook zovaak van dit soort topics geopend ;)

Het lijkt mij stug dat dit voor de rechter komt.

Stap 1: Thuiswinkel
Stap 2: Geschillencommissie
Stap 3: In het uiterste geval stap naar de rechter, maar eigenlijk uitgesloten.

De consumentenbond mag opkomen voor de consument, wat ze in dit geval ook doen. Helaas doen zij dit een tikkeltje ongenuanceerd. Zoals jij mijn verhaal al kort door de bocht vond, dat is de stelling en argumentatie van de consumentenbond ook imo.
Mijn visie op wat er nu aan de hand is: Neckermann beroept zich op een deel van de AV dat hen de mogelijkheid biedt om te ontbinden. Kopers zijn van mening dat NM zich hierop onterecht op beroept. De bal ligt nu bij de kopers die nu naar de geschillencommissie/rechtbank zullen moeten om hun gelijk te halen. Ik zie verder weinig ruimte voor discussie aangezien alleen een rechter kan bepalen of de beloofde korting aangemerkt kan worden als een kennelijke vergissing of niet.
Eens. Klacht bij Thuiswinkel indienen en daarna naar de geschillencommissie. Discussie is in zoverre functioneel dat je alle argumenten op een rijtje kunt krijgen. Eventueel screenshots verzamelen, telefoongesprekken en noem het maar op. Zo heeft iedere user/koper een zo'n sterk mogelijk dossier. De geschillencommissie moet dan inderdaad gaan bepalen welke waarde ze toekennen aan de aangevoerde argumenten van beide partijen.

Een ding is duidelijk: dit gaat nog een paar maanden duren ;) Misschien dat we in november/december wat meer weten. Of Neckermann moet voor die tijd het verlies willen nemen en alsnog gaan leveren OF een schikkingsvoorstel doen (denk aan een kortingsbon o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06-2019
Heb zojuist het bedrag terug gestort gekregen op mijn PayPal Account. Ik denk dat iedereen nu wel zo'n beetje zijn betaling heeft terug gekregen. Ik ga er dus nu van uit dat ik nu gewoon op verdere correspondentie moet wachten ivm klachtenkompas en directe klachten service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Freakster86 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:11:
2. Is de prijs van 349,- euro geen aannemelijke prijs voor een X-Box One?

De grootste concurrent van de X-Box One is de PS4. Als je de media mag geloven nieuws: Sony toont PlayStation 4, bepaalt prijs op 399 euro gaat die voor zo'n 400 euro over de toonbank (en dat is de adviesprijs. Zal er in de praktijk wel niet veel van afwijken, maar goed).
Bij de Ps4 zit geen Kinect, dus dan kom je op 460 euro terecht. Kinect is ook veel duurder dan Sony's camera.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
witeken schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:58:
[...]

Bij de Ps4 zit geen Kinect, dus dan kom je op 460 euro terecht. Kinect is ook veel duurder dan Sony's camera.
De vraag is of je ervan uit mag/moet gaan dat een gemiddelde consument 1) op de hoogte is van het feit dat dit systeem erbij zit 2) zo'n zelfde systeem niet bij de PS4 zit en 3) dat dit systeem verantwoordelijk is voor 60 tot 100 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mensen, svp geen discussie over het al dan niet aannemelijk zijn van de prijs. Dat is al tot in den treure langsgekomen in het vorige topic en gaat men het toch niet over eens worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24

justifire

Shut up and squat !!

Zojuist mail in de bus van Neckermann :

Beste meneer/mevrouw X,
Onlangs heb je onderstaand(e) artikel(en) besteld. Helaas kunnen deze niet geleverd worden binnen de geplande termijn. We doen ons uiterste best om de artikelen alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.
[afbeelding xbox-one]

Ben benieuwd of er meer personen dit mailtje hebben gehad.
Status van mijn bestelling staat op -word nageleverd-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04 00:45
Bij mij was de order verwijderd, staat er sinds vandaag ook weer in...

12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Niet geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:52

Bullet NL

Eigen Wijs

Niotex schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 03:52:
Heb zojuist het bedrag terug gestort gekregen op mijn PayPal Account. Ik denk dat iedereen nu wel zo'n beetje zijn betaling heeft terug gekregen. Ik ga er dus nu van uit dat ik nu gewoon op verdere correspondentie moet wachten ivm klachtenkompas en directe klachten service.
Vanuit Neckermann hoef je indien je niets doet geen verdere reactie te verwachten. Mocht je dus willen dat je kans maakt op de daadwerkelijke uitlevering zal je dit dus expliciet duidelijk moeten maken.
paQ schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

elders 500, hier 349

dat is een "aanbieding" (goedkoper dan normaal), en is vre-se-lijk rekbaar.
Dingen als aanbieding, of uitspraken als goedkoper dan normaal zijn helemaal niet van toepassing. Neckermann heeft via hun website alsmede via E-Mail en telefonisch contact bevestigd dat de prijs juist was. Het kan dus maar zo zijn dat de prijs zeer bewust is geweest, gezien de hoeveelheid reacties hebben beroepen ze zich op de zetfout(en) in de AV. Echter ben ik van mening dat dit niet opgaat.

Ik heb Neckermann nogmaals verzocht om mijn order van de Xbox One gewoon voor de door mij bestelde prijs uit te leveren. En mij per omgaande schriftelijk de status van mijn order te bevestigen.

[ Voor 41% gewijzigd door Bullet NL op 19-08-2013 19:19 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:53
Grappig dat Neckermann het heeft over dat de prijs niet klopt, maar als ik een Wii U wil kopen, dan zitten ze ook ver onder de gemiddelde prijs.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1znwguw.png

[ Voor 6% gewijzigd door donald_dick op 19-08-2013 20:57 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:51:
Neckermann heeft via hun website alsmede via E-Mail en telefonisch contact bevestigd dat de prijs juist was. Het kan dus maar zo zijn dat de prijs zeer bewust is geweest, gezien de hoeveelheid reacties hebben beroepen ze zich op de zetfout(en) in de AV. Echter ben ik van mening dat dit niet opgaat.
Als dit zo is en je kunt dit aantonen, dan sta je sterk. Zelfde verhaal als met de probook bij bol.com een tijdje terug. Gewoon doorzetten dus. Dien een klacht met je bewijzen in bij Thuiswinkel. Grote kans dat zij Neckermann nog in de goede richting kunnen bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 10:39
Heeft er iemand een screenshot van de Xbox zoals deze op de pagina van Neckermann stond.

Bedankt itsgreen _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Tjeerdtq op 19-08-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Tjeerdtq schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:13:
Heeft er iemand een screenshot van de Xbox zoals deze op de pagina van Neckermann stond.
U vraagt, wij draaien...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G8HB1LV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Staat volgens mij ook nog in Google cache toch?

Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik ben netjes het Neckermann klachten stappenplan aan het volgen 8)

Ik heb vorige week (13 aug.) mijn klacht per mail gemeld bij de Neckermann "klantenservice" ;) .
In de automatische reactie staat dat ze binnen 2 dagen de e-mail proberen te beantwoorden. Maar tot nu toe geen reactie gehad.
Ik heb vandaag een klachtenbrief opgesteld en ga die per aangetekende post opsturen, want ze reageren binnen 14 dagen na ontvangst van de brief. Kost wel iets meer, maar dan weet ik zeker dat ze mijn klacht hebben ontvangen.

Tevens heb ik ook nog mijn klacht openstaan bij de klachtenkompas (net zoals 76 andere :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Als dat alle bestellers zijn die op Klachtenkompas hun beklag gedaan hebben (76) dan zou ik, als ik Neckermann was, ze lekker gaan uitleveren en mijn verlies pakken.
Pak je toch een behoorlijk stukje positieve reclame mee voor weinig geld.
Dit doorzetten en het eventueel toch moeten leveren voor die € 349,- levert hele slechte publiciteit op.
Zelf heb ik het klachtenformulier ingevuld en heb daar ook nog geen reactie van ontvangen (niet netjes want ze beloven idd twee dagen).
Afgelopen weekend ook bij Klachtenkompas mijn beklag gedaan en nu maar wachten op een reactie.
Als lid van de Consumentenbond mag ik ze inschakelen als het 'conflict' niet naar behoren opgelost gaat worden.
Weet iemand misschien op wat voor termijn je je rechten verliest?
Bedoel; is het, naast voornoemde stappen, verplicht om ook nog een aangetekende brief te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Een aangetekende brief is echt nergens voor nodig. Maak je klacht en standpunt duidelijk naar Neckermann en wacht op een reactie. Blijft deze uit dan dien je het verhaal in bij klachtenkompas of thuiswinkel. Geeft dat geen gewenste uitkomst, dan stap je naar de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinus499
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-03-2019
Bij mij is het helemaal mooi,

- 11 Augustus: Bestelling Gedaan (Betalen per Acceptgiro). Order bevestigd per mail.
- 14 Augustus: Mail van Neckermann, annulering van de bestelling.
- 16 Augustus: Brief van Neckermann in de post, verzend datum 13 augustus (oftewel verstuurd voor de annuleringsmail). In de brief een verhaal over dat de gekozen betaal methode bij deze bestelling geen optie/niet gelukt is en of ik het bedrag binnen 7 dagen zou willen overmaken anders komt mijn bestelling te vervallen. Acceptgiro overigens bijgeleverd.

What to do what to do, overigens staat mijn bestelling gewoon zichtbaar bij Neckermann met de status niet geleverd voor het afgesproken bedrag van 350,-.

Gaat goed daar bij die toko, al die afdelingen werken langs elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:44
Ik had ook een bestelling geplaatst voor een Xbox One. Ik heb hier nog geen bezwaar tegen gemaakt, maar nu vroeg ik mij af. Stel ik laat dat zo en later blijkt dat de mensen die bezwaar hebben gemaakt alsnog de Xbox One voor 349 krijgen, kan ik dan nog aanspraak maken op mijn bestelling van 349? Ergens denk ik van niet, maar zou het graag zeker willen weten.

Ik wilde hier verder geen werk van maken, maar ik zou het wel vervelend vinden als ik straks lees van mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen en dat ik er dan geen aanspraak meer op kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Shady15 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:54:
Ik wilde hier verder geen werk van maken, maar ik zou het wel vervelend vinden als ik straks lees van mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen en dat ik er dan geen aanspraak meer op kan maken.
Voor wat hoort wat hè. Beetje gemakszuchtig vind je niet? Een simpele mail sturen en/of klacht indienen kost ook echt zoveel tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Freakster86 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Voor wat hoort wat hè. Beetje gemakszuchtig vind je niet? Een simpele mail sturen en/of klacht indienen kost ook echt zoveel tijd...
Beetje aanvallende manier van reageren, vind je niet?
Als je het toch wilt weten, wilde ik er eerst geen werk van maken, omdat ik het ergens wel eens was met Neckermann, echter is dat niet de bedoeling van dit topic.....Ondanks jouw reactie heb ik nog steeds geen helder antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:30
Shady15 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Als je het toch wilt weten, wilde ik er eerst geen werk van maken, omdat ik het ergens wel eens was met Neckermann, echter is dat niet de bedoeling van dit topic.....Ondanks jouw reactie heb ik nog steeds geen helder antwoord op mijn vraag.
Ik denk dat de enige die dit kan beantwoorden Neckermann is.
Als ze al een oplossing bieden, zullen ze zelf de condities en voorwaarden stellen. Daar kunnen wij nu nog helemaal niets over roepen.

Overigens las ik net dat we door het annuleren vanuit Neckermann nu 2 gratis spellen mislopen waaronder waarschijnlijk FIFA 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
arene schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat de enige die dit kan beantwoorden Neckermann is.
Als ze al een oplossing bieden, zullen ze zelf de condities en voorwaarden stellen. Daar kunnen wij nu nog helemaal niets over roepen.

Overigens las ik net dat we door het annuleren vanuit Neckermann nu 2 gratis spellen mislopen waaronder waarschijnlijk FIFA 14.
De reden dat ik nu niet zo goed weet wat ik moet doen is omdat mijn order nog in mijn account staat.
12-08-2013 Q592484 GAME CONS. 0 0 1 349,00 349,00 Niet geleverd
Als die 12-08-2013 blijft staan, dan zou ik wel aanspraak kunnen maken op een game. Vind het sowieso verwarrend waar ik bezwaar tegen moet maken als er niet geleverd staat. Waarom zetten ze de bestelling dan niet op annuleren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik denk dat er een aantal verschillende antwoorden zijn.

De consumentenbond heeft aangegeven (Twitter) dat we niets hoeven te doen totdat Neckermann reageert. De consumentenbond zal dan zelf aangeven welke stappen er genomen moet worden. Eventueel social media of de site in de gaten houden.

Zelf heb ik ook direct mijn klachten naar Neckermann gestuurd over mijn bestelling. De vraag is indien
ik een positief antwoord krijg dat ook voor andere mensen gaat gelden.

Uit eindelijk kan je als consument naar de geschillencommissie stappen. Hiervoor moet je eenmalig 25 euro betalen. Volgens mij is een zaak via de geschillencommissie tussen de consument en de winkelier.

@ Shady15

Gewoon die vraag naar de klachtenservice sturen. Die kunnen als enige een echt antwoord geven. Eventueel kan je er bij zetten dat je toch de Xbox geleverd ik krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Tjeerdtq op 20-08-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 07:40
Aiai, nu blijkt ook nog eens dat mensen die voor vandaag een preorder hebben gedaan voor de Xbox-One gratis twee spellen zouden krijgen.... Dus die lopen mensen nu evt. ook mis...

oei

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Thecola schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:41:
Aiai, nu blijkt ook nog eens dat mensen die voor vandaag een preorder hebben gedaan voor de Xbox-One gratis twee spellen zouden krijgen.... Dus die lopen mensen nu evt. ook mis...

oei
Las het ook al, door annullering is er dus sprake van schade nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 09-05 20:35
Shady15 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Je stelde niet eens een vraag in je vorige post. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-05 08:59
danielkraak schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:00:
[...]

Je stelde niet eens een vraag in je vorige post. :P
Jawel:
Stel ik laat dat zo en later blijkt dat de mensen die bezwaar hebben gemaakt alsnog de Xbox One voor 349 krijgen, kan ik dan nog aanspraak maken op mijn bestelling van 349?
Als je het niet eens bent met de annulering, dan moet je bezwaar maken. Doe je dit niet, dan stem je er mee in en kan je achteraf geen aanspraak maken op levering van het goed. Wat het bezwaartermijn is, staat ongetwijfeld ergens in de communicatie en/of algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 01:27
Hm, mijn bestelling is overigens nog niet geannuleerd. Geld ook niet teruggekregen.
Kreeg vandaag zelfs nog een mailtje dat het hun spijt dat het zo lang duurt om het te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Xepos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:59:
Hm, mijn bestelling is overigens nog niet geannuleerd. Geld ook niet teruggekregen.
Kreeg vandaag zelfs nog een mailtje dat het hun spijt dat het zo lang duurt om het te leveren.
Mijne staat op 'niet geleverd' en ik heb even navraag gedaan bij 4 anderen die tegelijkertijd met mij hebben besteld. Daarvan had slechts 1 persoon een email gehad met de mededeling dat Neckermann zijn bestelling ging annuleren. Dus 80% heeft geen e-mail gehad (waaronder ik zelf).

Ik ga er dus ook van uit dat ik gewoon op de dag van de lancering mijn bestelde Xbox One krijg.

Heb overigens maar even voor die vriend die de annulering mail kreeg een mail opgesteld waarin ik bezwaar maak tegen de annulering. Zou zonde zijn als hij niet zijn Xbox krijgt omdat hij geen bezwaar heeft gemaakt.

...

Onder zeer mysterieuze omstandigheden heb ik mijn cancel mail ook gevonden. Op mijn Gmail ipv mijn Hotmail. (Waar ik volgens mij helemaal niet mee geregged had bij Neckermann). Mijn bevestiging mails zijn ook gewoon naar mn Hotmail gegaan, en mn password recovery ook, en er staat ook gewoon Hotmail in mijn account. Maar ik belde met ze en zeiden ze dat mijn hoofd email Gmail was. Kleine kans dat ik per ongeluk met Gmail had geregged en het meteen had veranderd, maar alsnog staat mijn mail op Hotmail sinds minimaal maandag, en heb hun cancel mail woensdag op Gmail gehad. Weird!

Zelf maar meteen ook die mail gestuurd.

[ Voor 133% gewijzigd door itsgreen op 20-08-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
*knip*
Ik ben tot nu toe nog rustig geweest, maar als zij aangeven binnen 2 dagen op een email te reageren en na 5 dagen is er nog geen reactie, dan word ik toch vrij pissig.

En de vraag ging niet eens over het wel of niet uitleveren van mijn bestelling.

Betalen voor een 0900 nr gaat natuurlijk niet gebeuren.

Echt: ik ga nooit meer bij neckermann bestellen, that's for sure. *knip*

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 20-08-2013 21:33 . Reden: niet ranten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Xepos schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:59:
geen rants svp. Zie de startpost.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 20-08-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 01:27
itsgreen schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:43:
[...]

Mijne staat op 'niet geleverd' en ik heb even navraag gedaan bij 4 anderen die tegelijkertijd met mij hebben besteld. Daarvan had slechts 1 persoon een email gehad met de mededeling dat Neckermann zijn bestelling ging annuleren. Dus 80% heeft geen e-mail gehad (waaronder ik zelf).

Ik ga er dus ook van uit dat ik gewoon op de dag van de lancering mijn bestelde Xbox One krijg.

Heb overigens maar even voor die vriend die de annulering mail kreeg een mail opgesteld waarin ik bezwaar maak tegen de annulering. Zou zonde zijn als hij niet zijn Xbox krijgt omdat hij geen bezwaar heeft gemaakt.

...

Onder zeer mysterieuze omstandigheden heb ik mijn cancel mail ook gevonden. Op mijn Gmail ipv mijn Hotmail. (Waar ik volgens mij helemaal niet mee geregged had bij Neckermann). Mijn bevestiging mails zijn ook gewoon naar mn Hotmail gegaan, en mn password recovery ook, en er staat ook gewoon Hotmail in mijn account. Maar ik belde met ze en zeiden ze dat mijn hoofd email Gmail was. Kleine kans dat ik per ongeluk met Gmail had geregged en het meteen had veranderd, maar alsnog staat mijn mail op Hotmail sinds minimaal maandag, en heb hun cancel mail woensdag op Gmail gehad. Weird!

Zelf maar meteen ook die mail gestuurd.
Bij mij staat er overigens: Wordt nageleverd
Maar ik ga voor het geval dat toch maar een mailtje opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 11:42
Toch wel raar dat de status van diverse orders nu weer is veranderd. Daaruit zou je toch kunnen concluderen dat ze er wel mee bezig zijn.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-05 13:46
Bij mij stond de order erin, totdat ik een mail ontvangen had van Neckermann dat ze niks gaan leveren en sindsdien is de order ook uit mijn bestellingen overzicht verdwenen.

Erg vreemd dat er dan bij anderen wel iets te zien is.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Consumentenbond op twitter, 1 min geleden:

Wij zijn nog in gesprek met Neckermann hierover. Houd ons website/twitter en facebook in de gaten. #tobecontinued ^RD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik heb gister even via Twitter een melding gestuurd dat ik nog geen antwoord heb gehad op mijn klachtenmail van de 13e. Maar ze zijn nog mee bezig zo te zien :+

[ Voor 17% gewijzigd door Tjeerdtq op 21-08-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Bericht van neckermann dat mijn order binnenkort via de website is in te zien.
Geen reactie in de trand van 'bestelling is al geannuleerd dus kunt u niet meer inzien'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468624

Even een domme vraag hoor,

Maar de klacht richting neckermann kun je gewoon sturen via de sectie klantenservice - klachten - formulier, toch? Want wanneer je bij het formulier aankomt hebben ze het alleen over vragen en opmerkingen.

Alvast bedankt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05 10:32
Hmmm, ik heb nog steeds geen e-mail gehad, en nu is mijn bestelling wel weg. Ik ga morgen ook maar eens contact opnemen met de klantenservice.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:36

painkill

Pain(k)(ill)

Is het eigenlijk noodzakelijk om een klacht te sturen naar neckermann wil je later, als ze in het ongelijk gesteld worden, nog aanspraak op de xbox wil maken?

Mijn SNES verzameling!

• Freakster86
  • Niet online
painkill schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:21:
Is het eigenlijk noodzakelijk om een klacht te sturen naar neckermann wil je later, als ze in het ongelijk gesteld worden, nog aanspraak op de xbox wil maken?
Ja.

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 13:33
Jumpman schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:19:
Hmmm, ik heb nog steeds geen e-mail gehad, en nu is mijn bestelling wel weg. Ik ga morgen ook maar eens contact opnemen met de klantenservice.
Al iets kunnen regelen? Heb ook contact opgenomen met de klantenservice en tegen mij wordt aangegeven dat ze de bestelling niet zomaar weer kunnen 'weergeven'.

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Pascal schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:18:
[...]Al iets kunnen regelen? Heb ook contact opgenomen met de klantenservice en tegen mij wordt aangegeven dat ze de bestelling niet zomaar weer kunnen 'weergeven'.
Ik heb ook gebeld en inderdaad: de bestelling zou "nooit meer zichtbaar worden". Tevens zouden ze binnen 2 tot 3 weken met een officiële verklaring komen. Wat ik raar vind aangezien ze dit toch al gedaan hebben?

Overigens heb ik geen annuleringsmail ontvangen.

• Draakje5
Mocht iemand nog een brief nodig hebben, heb wat aanpassingen gemaakt aan de brief in het vorig topic zoals o.a. wat zinvolle wetsartikelen toegevoegd en de schade van twee AAA-games.
Geachte heer, mevrouw,

Op [DATUM] heb ik bij u een Xbox One "pre-order editie" besteld onder klantnummer [NUMMER] . Op [DATUM] ontving ik van u een e-mail waarop u mij meldde dat de bestelling zou zijn geannuleerd op basis van uw algemene voorwaarden.

Uw annulering is echter zonder goede grond gedaan. Mij is een aanbod gedaan via uw website, welk ik heb aanvaard heb volgens art 6:217 lid 1 BW en waarvan ik ook een bevestiging heb binnengekregen.
Op de juistheid van het aanbod mocht ik vertrouwen, zeker nu telefonisch navraag is gedaan op 12-08-2013, uw medewerkers bij herhaling hebben bevestigd dat het aanbod juist was en het aanbod meerdere dagen aanwezig was op uw website. Er is dus volgens art 3:35 BW sprake van een gerechtvaardigd vertrouwen.

Het annuleren van mijn bestelling op basis van uw algemene voorwaarden is daarom niet rechtsgeldig.

Ik verzoek, en voor zover nodig sommeer u om alsnog te leveren binnen de afgesproken levertijd en mij binnen twee weken na dagtekening van deze brief te melden dat u dit gaat doen.

Ik stel u bij deze aansprakelijk voor alle schade die ik mocht lijden door uw nalatigheid in het leveren van de bestelde console. Deze schade bestaat onder meer uit het prijsverschil tussen uw aanbiedingsprijs en de prijs die ik bij een andere vergelijkbare aanbieder zou moeten betalen om de console te kopen. Tevens stel ik u dan aansprakelijk voor het mislopen van de twee AAA-games welke alleen bij het pre-orderen van de Xbox One voor 20-augustus verkregen konden worden.

Indien u niet overgaat tot leveren zal ik niet aarzelen juridische stappen te nemen bij de kantonrechter om het nakomen van de overeenkomst te vorderen. Ik vertrouw er echter op dat u het niet zo ver zult laten komen.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
[NAAM]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Even een vraagje over de inhoud van deze brief.
Je stelt dat er telefonisch navraag is gedaan. Heb je daar bewijs van? Want als je het bij de kantonrechter neerlegt, moet er wel bewijs zijn voor alles wat je aanvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik heb 13 augustus al een klacht ingediend en nog steeds geen reactie op gehad dus gebeld waarom ik geen reactie heb gehad op mijn klacht, daar konden ze niks over zeggen..

Verder klonk de mevrouw van de klantenservice erg zeker dat de xbox one niet geleverd wordt voor 349 euro dit heeft ze wel een paar keer herhaald en kwam steeds aan met zet- en drukfouten voorbehouden..

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 23-08-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Kryptex schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:37:
Ik heb 13 augustus al een klacht ingediend en nog steeds geen reactie op gehad dus gebeld waarom ik geen reactie heb gehad op mijn klacht, daar konden ze niks over zeggen..

Verder klonk de mevrouw van de klantenservice erg zeker dat de xbox one niet geleverd wordt voor 349 euro dit heeft ze wel een paar keer herhaald en kwam steeds aan met zet- en drukfouten voorbehouden..
Zet en drukfouten gelden niet bij een telefonische bestelling, natuurlijk houd Neckermann zich daar aan vast, maar het slaat natuurlijk vanuit mijn visie nergens op. Helemaal omdat mensen Neckermann op de lage prijs hebben geattendeerd, zelfs via de telefoon is de 349,- bevestigd omdat het in het systeem stond. Nu kan een bedrijf zich zeker op zet fouten beroepen, maar niet in een intern prijzen systeem.

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 23-08-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Er gaat iets gebeuren mensen.

Consumenten bond op Twitter:
quote: @Consumentenbond
Hou ons twitterkanaal even in de gaten, bericht volgt vandaag nog! ^RP
https://twitter.com/Consu...status/370921235636834304

En op hun eigen site (in de reacties):
quote: Consumentenbond
Neckermann heeft na overleg deze week met Consumentenbond zojuist beloofd maandag X-Boxkopers te informeren. Bericht CB volgt dan.

En nu zojuist op twitter:
quote: @Consumentenbond
Neckermann heeft na overleg met ons deze week, zojuist beloofd maandag X-Boxkopers te informeren! #tobecontinued
https://twitter.com/Consu...status/370927299736399872

[ Voor 45% gewijzigd door itsgreen op 23-08-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:59
Ben benieuwd. Ik gok eerlijk gezegd dat het een waarde coupon wordt. Alleen ben ik benieuwd welke bedrag op de coupon staat. Het zou heel tof zijn als ze het toch zouden leveren maar wil gewoon niet teveel hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Laatst online: 10-05 16:36
itsgreen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:15:
Er gaat iets gebeuren mensen.

Consumenten bond op Twitter:

[...]

https://twitter.com/Consu...status/370921235636834304

En op hun eigen site (in de reacties):

[...]

En nu zojuist op twitter:

[...]

https://twitter.com/Consu...status/370927299736399872
Spannend, ik verwacht niet dat hij alsnog uitgeleverd wordt anders stond dat wel direct in het bericht maar denk wel dat er een andere passende vorm van coulance geboden zal worden.

Ik verwacht in ieder geval een acceptabele coulance regeling, anders gaat alsnog iedereen naar de geschillen commisie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vandaag acceptgiro ontvangen met bericht;
Of ik heel even gauw 500 euro wil overmaken, anders annuleren ze mijn bestelling binnen 7 dagen.

*knip*

Benieuwd wat we maandag horen als er bericht komt.

Neckermann kan iedereen die voor accetgiro heeft gekozen, 50% vooruitbetaling eisen. Neckermann kan eisen dat je dus 175€ betaald terwijl je iets pas in 2014 ontvangt. Maargoed, laten we er maar niet van uit gaan dat ze dit eisen.

Modbreak:Geen rants. Volgende posts met rants gaan linea recta de trashcan in.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 23-08-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
FireBladeX schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:31:
Ben benieuwd. Ik gok eerlijk gezegd dat het een waarde coupon wordt. Alleen ben ik benieuwd welke bedrag op de coupon staat. Het zou heel tof zijn als ze het toch zouden leveren maar wil gewoon niet teveel hopen.
Waarom?
Indien zo, zeggen ze dat de consumentenbond dus ongelijk heeft

Het is A of B:

A: prijs is wettelijk gezien toch aannemelijk en we leveren uit
B: we blijven bij ons standpunt, maar je krijgt een cadeaubon ter compensatie

Gaan ze cadeaubonnen uitleveren, denk ik dat ze opnieuw een grote fout maken. Velen gaan hier niet mee akkoord, wat zal leiden tot een rechtzaak na dit definitiefe standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Draakje5 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Waarom?
Indien zo, zeggen ze dat de consumentenbond dus ongelijk heeft

Het is A of B:

A: prijs is wettelijk gezien toch aannemelijk en we leveren uit
B: we blijven bij ons standpunt, maar je krijgt een cadeaubon ter compensatie

Gaan ze cadeaubonnen uitleveren, denk ik dat ze opnieuw een grote fout maken. Velen gaan hier niet mee akkoord, wat zal leiden tot een rechtzaak na dit definitiefe standpunt.
Ik denk dat het ook mogelijk is dat ze met namen en rugnummers komen. Dat ze het aantal orders uitleggen, hoeveel mensen gebruik wilden maken, en dat het vanuit dat oogpunt niet haalbaar is om het te doen want de kosten zouden dan te hoog zijn oid.

Maar iig weten we dat er maandag nieuws komt. En dat is iig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
itsgreen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:10:
[...]

Ik denk dat het ook mogelijk is dat ze met namen en rugnummers komen. Dat ze het aantal orders uitleggen, hoeveel mensen gebruik wilden maken, en dat het vanuit dat oogpunt niet haalbaar is om het te doen want de kosten zouden dan te hoog zijn oid.

Je kan niet nagaan of het klopt wat ze zeggen. En geloven op hun woord doe ik neckermann niet in dat geval. In dat geval geven ze echter impliciet toe dat het klopt van de overeenkomst maar dat het bedriijseconomisch niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
itsgreen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:10:
[...]

Maar dit is compleet irrelevant.

Het kernvraagstuk is: aanneembare prijs of niet. Of er verlies wordt geleden op de prijs, duizend of tonnen, is in principe niet relevant, het wordt niet in de wet genoemd. Kosten zijn in principe geen reden tot ontbinding.

Uiteraard zou een rechter wellicht kunnen oordelen dat het wellicht een aannemelijke prijs is, maar met redelijkheid en billijkheid voor zover vtp, niet uitgeleverd hoeft te worden. Bedoel: 100,000 euro schade is niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hoop dat die reactie van Neckermann dan in ieder geval wel via de juiste kanalen gaat, dus ook via e-mail naar ALLE mensen welke besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Was het niet zo dat er vandaag een reactie van Neckermann/Consumenten bond kon worden verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-05 15:39
Bullet NL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:28:
Was het niet zo dat er vandaag een reactie van Neckermann/Consumenten bond kon worden verwacht?
Volgens de twitter van de consumentenbond wel.. Mijn bestelling is geannuleerd en geld teruggestort, maar ik heb nog niks ondernomen op advies van de consumentenbond. Ik ben benieuwd dus :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 16:46

Jack V

Snappie?

Kan iedereen eigenlijk zijn bestelling (nog) inzien? Ik kan er gewoon bij met de status 'niet geleverd'. Begreep dat bij sommigen de gehele bestelling niet meer te zien was?

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Jack V schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:50:
Kan iedereen eigenlijk zijn bestelling (nog) inzien? Ik kan er gewoon bij met de status 'niet geleverd'. Begreep dat bij sommigen de gehele bestelling niet meer te zien was?
Klopt. Mijn bestelling is niet meer te zien. Maar ik heb de bestelbevestiging in mijn mailbox en een printscreen van de bestelling met status 'wordt nageleverd'. En mailverkeer met Neckermann's annulering en mijn bezwaar hier tegen. Dat moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_Lamers
  • Laatst online: 05-08-2024
Jack V schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:50:
Ik kan nog gewoon de bestelling zien, hij staat ook op status 'niet geleverd'.

Gewoon rustig afwachten en kijken wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Laatste keer dat ik keek stond er bij status "niet geleverd". Helaas kom ik er nu niet meer in. Zegt dat mijn gebruikersnaam niet bestaat (nu ben ik nog wel is vergeetachtig, maar wat het kan zijn werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Deveon schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:17:
Laatste keer dat ik keek stond er bij status "niet geleverd". Helaas kom ik er nu niet meer in. Zegt dat mijn gebruikersnaam niet bestaat (nu ben ik nog wel is vergeetachtig, maar wat het kan zijn werkt niet).
bij mij deed het wachtwoord het niet, volgens mij typte ik toch echt goed. toen wachtwoord vergeten gedaan--> gebruikersnaam en geboorte datum. en ik kreeg het wachtwoord in me mail. Iets zegt me dat die database niet zo veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

My Tec Master schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:19:
[...]

bij mij deed het wachtwoord het niet, volgens mij typte ik toch echt goed. toen wachtwoord vergeten gedaan--> gebruikersnaam en geboorte datum. en ik kreeg het wachtwoord in me mail. Iets zegt me dat die database niet zo veilig is.
Haha, ja dat was mij ook al opgevallen toen ik recoverde laatst.

Maar ik dacht ik wacht even met hun dat gratis stukje advies geven tot mijn Xbox geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
Ik heb vrijdag per post mijn klacht toegestuurd. Ik had nog niet gezien dat de consumentenbond gereageerd had... :/

Is een leuk lijstje aan het worden.
Klacht per mail, maar geen reactie. Via Twitter navraag gedaan wanneer ik antwoord krijg op mijn mail "zo snel mogelijk". Per post zouden ze binnen 2 weken na ontvangst moeten reageren.

Vanochtend via Twitter nog een keer de bevestiging gekregen dat we vandaar meer informatie krijgen van Neckermann. Wachten we daar nog even op. :X

[ Voor 32% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03 10:53
Tjeerdtq schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:53:
Ik heb vrijdag per post mijn klacht toegestuurd. Ik had nog niet gezien dat de consumentenbond gereageerd had.

Vanochtend via Twitter nog een keer de bevestiging gekregen dat we vandaar meer informatie krijgen.
Ben benieuwd wanneer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 11:48

Geckoo

Good news, everyone!

Ik heb hem ook besteld maar heb eigenlijk nooit gereageerd op de annulering van Neckermann, in hoevere kan ik aanspraak maken op een (eventuele) oplossing van Neckermann?

[edit]

op het moment van sturen, kreeg ik ook onderstaand mailtje. :)

al met al een redelijke oplossing, al denk ik niet dat Microsoft de Xbox one binnen 3 maanden naar nederland krijgt.
Mocht dit niet lukken dan krijgen we alleen een toegoedbon van 35 euro terwijl ze dit niet (Volgens de voorwaarden) hoeven te doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Geckoo op 26-08-2013 14:18 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Beste meneer ......

Op onze website is de Xbox One spelcomputer van Microsoft gedurende een bepaalde periode voor een foutieve prijs aangeboden. In plaats van € 499,00 stond dit product enige tijd te koop voor € 349,00. Wij waren aanvankelijk van mening dat deze foutieve prijs een duidelijk voorbeeld was van een "kennelijke fout". Dat is op 13 augustus via onze Facebook pagina meegedeeld. Deze mening was mede gebaseerd op opmerkingen op Tweakers waarin de game-gemeenschap al aangeeft dat deze prijs niet klopt.

Daarom verbaasde het ons dat volgens de Consumentenbond in dit geval geen sprake is van een "kennelijke fout". Voor de gemiddelde consument was het kennelijk niet duidelijk dat dit aanbod niet klopt. Wij trekken ons dit aan.

In goed overleg met de Consumentenbond, willen wij daarom jou, als één van onze klanten die op dit aanbod is ingegaan, langs deze weg duidelijk maken dat je koopovereenkomst met neckermann.com geldig tot stand is gekomen en ook in stand blijft. Levering van deze Xbox One zal dan ook uitgevoerd worden volgens de overeengekomen Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Inmiddels is echter wel duidelijk geworden dat dit pas in 2014 zal kunnen omdat de Xbox One pas dan in Nederland te koop zal zijn.

Wel voelen wij ons genoodzaakt je er op te wijzen dat, in alle gevallen waarin de levering langer duurt dan drie maanden nadat de bestelling is gedaan, de levering helaas niet altijd kan plaatsvinden tegen de overeengekomen verkoopprijs. Dat staat in de Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Dit heeft ermee te maken dat prijzen voor producten die pas zover in de toekomst kunnen worden geleverd, dermate onzeker zijn dat neckermann.com ze helaas niet kan garanderen.

Nu de koopovereenkomst geldig tot stand is gekomen, gaat neckermann.com er vanaf nu vanzelfsprekend ook hard voor knokken om je de Xbox One toch te leveren voor de per ongeluk vermelde verkoopprijs van € 349,00. Mocht dit niet lukken, dan laten wij je dat weten en kan je natuurlijk altijd kosteloos je koopovereenkomst ontbinden.

Hoewel dit een standaard voorwaarde is voor alle thuiswinkels die bij Thuiswinkel.org zijn aangesloten, betreuren wij de hele gang van zaken. We maken nogmaals onze excuses voor de verwarring die is ontstaan.
Als het ons niet lukt om te zijner tijd de Xbox One te leveren voor € 349,00 of je zou besluiten om de koopovereenkomst kosteloos te ontbinden, dan zullen wij om de eventuele teleurstelling verzachten, je op dat moment een waardebon toesturen van € 35,00.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd maar we kunnen ons voorstellen dat je nog vragen hebt. In dat geval kan je deze e-mail beantwoorden.

Met vriendelijk groet,
Customer Service neckermann.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:38

BLACKfm

o_O

Mail net ook gehad. (sorry voor de 'ik ook').

In mijn hoofd tolt alleen maar een jodelend mannetje :). Maargoed, ze dekken zich nog steeds in met 'We maken ons hard maar mocht het niet lukken dan laten we het weten en kun je kosteloos ontbinden'.

Ja, duh!
Dat is op 13 augustus via onze Facebook pagina meegedeeld. Deze mening was mede gebaseerd op opmerkingen op Tweakers waarin de game-gemeenschap al aangeeft dat deze prijs niet klopt.
En nu dus gewoon zeggen dat het altijd al heeft geklopt, want anders krijgen we dat weer aan onze broek 8) .

[ Voor 28% gewijzigd door BLACKfm op 26-08-2013 14:19 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-04 13:18
Kryptex schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:15:
Beste meneer ......

Ook ontvangen hopelijk leveren ze gewoon

[ Voor 91% gewijzigd door androidlover op 26-08-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik kreeg zojuist dezelfde mail binnen en ga er vanuit dat we allemaal een waardebon krijgen ter waarde van 35 euro. De Xbox zullen ze vast niet iedereen leveren (misschien wel niemand) voor 349 euro.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Ik zie het gebeuren dat ze over 3 maanden de prijs omhoog gooien. Ach, 35 eurie tegoed of nog steeds aanspraak op 2 games door de pre-order van voor de 20e kan ik mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:59
Ik had niet verwacht dat ze de mogelijkheid om de Xbox One te leveren voor 349 euro nog open hielden. Best netjes dit, ook nog eventueel een 10% cadeaubon ter compensatie.

Verder zegt dit bericht natuurlijk niet heel veel... Ik ben er bijvoorbeeld nog steeds niet zeker van of hij nou geleverd gaat worden. Als we dit pas over een aantal maanden te horen krijgen en zou hem ergens anders willen bestellen is hij inmiddels misschien uitverkocht.

Daarnaast neem ik aan dat je als klant wel de twee games ter compensatie van Microsoft krijgt? Aangezien je wel hebt gereserveerd voordat bekend werd dat de Xbox One werd uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-05 06:05
Toch weer 35 euro korting op de ps4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 09:40
Wel voelen wij ons genoodzaakt je er op te wijzen dat, in alle gevallen waarin de levering langer duurt dan drie maanden nadat de bestelling is gedaan, de levering helaas niet altijd kan plaatsvinden tegen de overeengekomen verkoopprijs. Dat staat in de Algemene Voorwaarden van neckermann.com en Thuiswinkel.org. Dit heeft ermee te maken dat prijzen voor producten die pas zover in de toekomst kunnen worden geleverd, dermate onzeker zijn dat neckermann.com ze helaas niet kan garanderen.
Onder deze noemer kunnen ze tegen die tijd dus nog steeds onderuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 07:28
Ben ik nu de enige die vraagtekens bij deze regel heeft :

Dus in andere woorden we stellen het uit tot na 3 maanden en verplichten je dan een duurdere prijs aan te nemen?

Net te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 11:48

Geckoo

Good news, everyone!

Spacey23 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:18:
Ik kreeg zojuist dezelfde mail binnen en ga er vanuit dat we allemaal een waardebon krijgen ter waarde van 35 euro. De Xbox zullen ze vast niet iedereen leveren (misschien wel niemand) voor 349 euro.
Mede ook omdat levering volgens microsoft pas in 2014 zal zijn
nieuws: Microsoft geeft vroege Nederlandse Xbox One-kopers twee triple a-titels
Microsoft belooft Nederlandse gamers die voor 20 augustus een pre-order hebben geplaatst voor de Xbox One twee triple a-titels mee te leveren. Gamers in Nederland moeten echter wel tot begin 2014 wachten tot de console is uitgebracht.
oftewel ga maar uit van een tegoedbon van 35 euro.

[edit]
mensen niet allemaal ik ook gaan neerzetten. de mail is naar iedereen verstuurd!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Ik had helaas al geannuleerd nadat bleek dat het feest niet doorging. Bang dat ik hier dus niets aan heb.

Mijn status is overigens "niet geleverd"

[ Voor 17% gewijzigd door Eduardboon op 26-08-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niotex
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06-2019
Gezien mijn order verwijderd is loop ik dus nu de 2 titels mis ivm pre-orderen voor 20/08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Toch netjes van ze, al zal het inderdaad waarschijnlijk wel de 35 tegoedbon worden. Hopelijk zit hier geen restricties aan.

Hoe zit dat precies met die 2 gratis games waar jullie het over hebben? Volgens mij heb ik iets gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V

Jack V

Snappie?

Het is nu een keuze: voor 2 gratis titels, maar xbox pas in waarschijnlijk februari volgend jaar OF 35 euries nu. En idd: leuke korting voor bij een PS4

Hierboven:
voor 20e ge-pre-orderd betekend 2 gratis games van Microsoft

[ Voor 20% gewijzigd door Jack V op 26-08-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Mwah, die regel over "3 maanden prijsverhoging" is natuurlijk niet bedoeld om dit soort geintjes op te lossen, maar voor als de prijzen echt tussendoor omhoog zijn gegaan.

Inkoopprijs is nu en in maart natuurlijk gewoon hetzelfde voor Neckermann.
Wel mooi zo; straks voor 349 euro een Xbox One met 2 gratis games _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
  • Laatst online: 27-04 00:45
Niotex schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:23:
Gezien mijn order verwijderd is loop ik dus nu de 2 titels mis ivm pre-orderen voor 20/08?
Je hebt je order bevestiging nog?
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Zero Tolerance

Neckermann is inmiddels failliet verklaard. Levering zal dus sowieso niet gaan plaatsvinden, en mensen die vooruitbetaald hebben zijn in basis hun geld kwijt.

Doorstart / situatie rond faillissement

In de sticky staat meer informatie over faillissementen en wat je eventueel nog kan doen.

Scheldpartijen en beschuldigingen zijn vruchteloos. Bij een faillissement zijn er enkel verliezers. Frustratie uiten is prima, maar hou het netjes.