Golf of oman was in BF2 echt een top map en weet je waarom ?
zowel US als RU begonnen op het eiland en dus kon je nooit vast gehouden worden in het water, je had veel meer mogelijkheden om vanuit je spawn een aanval op te kunnen zetten.
als ik eerlijk ben vindt ik alle B2K maps veel beter in BF2 dan dat ze zijn in BF3.
Wake island = Jet/ Heli airrape
Golf of oman = Us vast kunnen zitten in het water en regelmatig airrape.
Sherqi penisula = Heli airrape
Strike at karkand = Vast gezet kunnen worden bij G en F
Mijn angst zit hem nog steeds in de AC-130, die dus ook in BF4 terug komt.
Dat ding is zo erg irritant dat het in Battlefield 3 al maps heeft verpest.
Nu zeggen ze dat de commander de gunship kan oproepen en dat kan een gamebreaker worden.
Wie kan me overtuigen waarom de commander mode terug moest komen ?
1. Ze geven orders die toch nergens op slaan (deden ze ook bij BF2)
2. Ze kunnen mensen killen, zonder dat ze zelf gestraft kunnen worden. kill assist,kills, vehicle destroy AKA gratis puntjes farmen.
3. Gunship op kunnen roepen (die al zwaar irritant is in BF3 en maps verpesten)
4. UAV activeren, waardoor je als flanker ontdekt kan worden door zo stomme commander functie.
ik hoop dus dat er een optie komt om zonder commander te kunnen spelen of dat ze dit behoorlijk zwak maken.
dus UAV die maar 3 seconde werkt, Gunship die na 2 stingers neer te halen is en net zoveel damage doen als een mortar in BF3
als ze missen of wanneer de gunship kapot gaat, dat de commander punten verliest.
of de gunship maar 1x in een match aan roepen en als die stuk is, komt die niet meer terug
Als de gunship net zo erg wordt als in BF3 en ook in alle maps beschikbaar is, dan ga ik terug naar Battlefield 3 urban maps.
totaal geen zin in die troep.
Maar goed ik heb dit soort dingen al vanaf dag 1 verteld, dat ik zelf niet zit te wachten op de gunship of commander mode in zijn geheel.
Winnen of eerste komen te staan, moet je op eigen kracht doen en niet met je handen aan een tablet.
[
Voor 6% gewijzigd door
Pykow op 01-08-2013 10:41
]