[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 95 Laatste
Acties:
  • 272.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Je ziet de term "bunnyhopper" zo vaak voorbij komen, maar die mensen hebben nooit Quake of CS gespeeld.

Dit is nou bunnyhopping kinders!
Oftewel misbruik maken van een fout in de engine waardoor je ineens belachelijk snel door het level komt.
In BF is dit niet mogelijk, dus heb je ook geen bunnyhoppers in BF.

[ Voor 60% gewijzigd door unfor op 28-07-2013 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fMWL1DCPqZY]

Moest even. :P

Maar serieus, er is gewoon geen bunnyhopping in BF3. Als DICE het net iets sneller kunnen bewegen door steeds te springen uit het spel haalt dan best. Het verschil is haast te verwaarlozen en met de sprint perk zou het mij niks verbazen als sprint gewoon sneller is. En snipers zijn in BF3 zo makkelijk te vermijden en zijn meestal zo waardeloos dat als je moet springen je al iets fout doet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

unfor schreef op zondag 28 juli 2013 @ 03:03:
Je ziet de term "bunnyhopper" zo vaak voorbij komen, maar die mensen hebben nooit Quake of CS gespeeld.
Ik dacht al, wat heb ik nu weer gemist. Maar wat men bedoelt, is gewoon springen als er op je geschoten wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 28-07-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

Zolang ze Dolphine dive er maar niet terug instoppen

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 28-07-2013 09:18 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 02:57:
[...]

No offence, maar volgens mij weet jij dan niet wat bunnyhopping is. Bunnyhopping is een strafejumptechniek om sneller vooruit te komen dan gewoon rennen, niets meer, niets minder.
Ik weet prima wat het betekend na flink wat uren Quake en UT, 'officieel' wel ja maar in BF3 heeft het enkel zin om lastiger te raken omdat waar iemand zijn hoofd zat nu zijn been onderbuik/been zit en daar doe je veel minder dmg. Wellicht dat de term bunnyhopping daar niet geheel op zijn plaats is maar hij wordt wel veelvuldig gebruikt in die context.
Daarbij is het toch volkomen logisch dat als mensen beschoten worden ze echt alles uit de kast trekken om niet eemvoudig geraakt te worden?
Nee, je verliest alle mogelijkheid om degelijk te richten en te schieten. Als je spastische dingen gaat doen ben je zo goed als dood, daarom werkt het ook niet in BF3 het is gewoon erg vervelend als je weer zon mafkees voor je hebt staan.
DanielWW2 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 04:35:
Maar serieus, er is gewoon geen bunnyhopping in BF3.
Zie hierboven.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Als DICE het net iets sneller kunnen bewegen door steeds te springen uit het spel haalt dan best.
Ik heb van iemand vernomen dat dit het geval is in BF4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Bunny hopping is in mij ogen niet altijd bedoeld om sneller te bewegen maar ook om minder damage te hebben / moeilijker geraakt te worden. Zoals als naaitsab al zegt.
Moet eens voor de gein een sniper only servertje induiken bij bv BO / BO2 daar heb je alleen maar konijnen pur om een HS moeilijker te maken.

Dat het iets sneller kan zijn is voor mij een bijzaak.
De ene hopt om sneller te zijn de ander om minder geraakt te worden.
Same thing.

Hoppers zijn k*t

Edit: hehe op wiki staat echt alles
Wikipedia: Bunny hopping

[ Voor 13% gewijzigd door mukkel op 28-07-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
mukkel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:32:
Bunny hopping is in mij ogen niet altijd bedoeld om sneller te bewegen maar ook om minder damage te hebben / moeilijker geraakt te worden. Zoals als naaitsab al zegt.
Moet eens voor de gein een sniper only servertje induiken bij bv BO / BO2 daar heb je alleen maar konijnen pur om een HS moeilijker te maken.

Dat het iets sneller kan zijn is voor mij een bijzaak.
De ene hopt om sneller te zijn de ander om minder geraakt te worden.
Same thing.

Hoppers zijn k*t

Edit: hehe op wiki staat echt alles
Wikipedia: Bunny hopping
Het is een fijne bijkomstigheid ja dat je minder makkelijk geraakt wordt als je springt dan als je stil staat, dat mag geen verrassing heten toch? Doe me een groot plezier en noem het springen in BF3 geen bunny hopping, wat wikipedia ook zegt, het blijft een klap in het gezicht voor de oude Quakers onder ons. :)

Leer gewoon hoe de hitboxes veranderen en anticipeer er gewoon op dmv aim compensatie, dat is echt geen hogere wiskunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 22:50
Beetje geneuk om een uitleg van bunny hopping. Vind het debiel dat je dat niet mag gebruiken voor nieuwe games, simpelweg omdat het net effe wat anders werkt. Feit blijft dat als je het letterlijk vertaald, het alleen om het springen draait. Niet of je er (exponentieel) sneller van gaat rennen.

In BF3 heb je wel dat je kunt springen tijdens je sprint om sneller te gaan (al is het marginaal, 1 meter winst op 50 meter oid), maar het maakt je ook lastig te raken. Niet alleen omdat je beweegt, maar omdat je (vooral bij laggy verbindingen) ook de hitboxes heel raar laat gaan waardoor het soms onmogelijk is om iemand goed te raken.

Anyways, ik verwacht dat het niet echt een punt gaat zijn, dus de discussie is verder net zo zinloos als die van daarvoor in dit topic

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01-2021
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:50:
Alleen als ze de netcode goed aanpakken, springen over objecten en headglitchers eruit halen ga ik het weer competitief proberen.
heb het 3 maanden gedaan in BF3, maar begon me er erg aan te irriteren dat ik vrijwillig Aspera clan heb verlaten. Helaas daarmee ook hun 2e team om zee geholpen, omdat ze geen goede leader/ speler konden vinden die er ook wat tijd in wou steken.
Crosshair glitch mag er ook uit en TV missle glitch is echt vreselijk in 8vs8. Hoop trouwens ook dat map design een stap vooruit is tov BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05 21:54
en eindelijk een betere invulling van het hele Battlelog. ben blij dat ze daar eindelijk wat van gemaakt hebben wat een beetje lekker lijkt te werken.

lijkt me wel chill een extra minimap op je tablet/phone/2emonitor.

Edit
ik zie nu dat er al over gesproken is 13 ;) paginas terug toen de discussie over bunnyhopping begon

[ Voor 25% gewijzigd door WeeDzi op 30-07-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AssieMetPassie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:25:
[...]

Crosshair glitch mag er ook uit en TV missle glitch is echt vreselijk in 8vs8. Hoop trouwens ook dat map design een stap vooruit is tov BF3.
Tv missle glitch ? je bedoelt dat die soms dwars door de heli,jet gaat en geen damage daardoor doet ?
Corsshair glitch is nog niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:20:
[...]

Tv missle glitch ? je bedoelt dat die soms dwars door de heli,jet gaat en geen damage daardoor doet ?
TV sowieso weinig gebruikt, controle is nogal brak en best vaak mezelf opgeblazen toen met die bug :+ Ik zag volgens mij in de Alpha dat je 2 types main rockets hebt voor de attack heli, ben benieuwd wat het verschil zou zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Gelukkig was jij mijn gunner niet :D
een gunner moet standaard TV missle hebben.
vooral als er een jet recht op je af komt vliegen enzo.

nou moet ik toegeven dat ik heel weinig in een heli zit.
in totaal maar 16 uur gevlogen.
ik heb denk ik ongeveer 100 uur in voertuigen gezeten en 700 uur te voet.
Ik heb ook bijna net zoveel in een heli als in een jet gezeten en jullie weten hoeveel hekel ik heb aan jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Pykow schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:49:
Gelukkig was jij mijn gunner niet :D
een gunner moet standaard TV missle hebben.
vooral als er een jet recht op je af komt vliegen enzo.

nou moet ik toegeven dat ik heel weinig in een heli zit.
in totaal maar 16 uur gevlogen.
ik heb denk ik ongeveer 100 uur in voertuigen gezeten en 700 uur te voet.
Ik heb ook bijna net zoveel in een heli als in een jet gezeten en jullie weten hoeveel hekel ik heb aan jets.
Heb ongeveer 30 uur attack-heli time geklokt, ben juist handsdown beste gunner en heli-vlieger van mijn hele clan :+ TV werkt gewoon belabberd met muis/toetsenbord. Weet niet of ie terug komt in BF4, als ze 'm makkelijk te besturen maken wordt het wel snel OP denk ik. We shall see,

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-05 23:22
TV missle dien je ook te leren te besturen, rustig aan en niet te snel sturen.
Het hangt zeker af met wie je vliegt. Voorkeur heeft uiteraard om met je maatje te vliegen en b.v op teamspeak te zitten. aanvliegen, schieten, terug vliegen, omdraaien richting enemy en neus omhoog zodat tv vrij baan heeft, en gaan
Voordeel met de TV is, is dat je een range van 1.000 meter hebt en dus op redelijke afstand kunt uitschakelen.
(chopper, tv missle met muis/tb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ook op console (met controller) is dat ding een ramp om te besturen. Maar omdat ik vrijwel altijd 1 minuut nadat ik in de lucht ben, te maken krijg met alle jets, choppers en anti-air tegelijk, zit ik maar weinig in de chopper de laatste tijd. Zeker sinds ze met 2 patches terug die hele ECM en Flares onbetrouwbaar hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:18:
Ook op console (met controller) is dat ding een ramp om te besturen. Maar omdat ik vrijwel altijd 1 minuut nadat ik in de lucht ben, te maken krijg met alle jets, choppers en anti-air tegelijk, zit ik maar weinig in de chopper de laatste tijd. Zeker sinds ze met 2 patches terug die hele ECM en Flares onbetrouwbaar hebben gemaakt.
ECM gebruiken als flares in een jet is het effectiefst.
en in een heli op afstand blijven hangen en je gunner zijn werk laten doen.
je kan nog steeds goed domineren met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
[...]

Dat je jezelf opblaast op het moment dat je een TV missle schiet en idd dat je soms choppers/jet raakt maar geen damage doet. Crosshair glitch wordt gebruikt door alle goede spelers, wil je een cup winnen oid moet je dit ook doen anders red je het niet. Vindt dat niet passen in een competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pykow schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:57:
[...]

ECM gebruiken als flares in een jet is het effectiefst.
en in een heli op afstand blijven hangen en je gunner zijn werk laten doen.
je kan nog steeds goed domineren met die dingen.
Ik zeg ook niet dat er niet mee te werken is, maar ik vind er zo geen klap meer aan. Dan liever in een tank (al is die ook een heel stuk brakker geworden nu hij een eitje is voor de jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:13:
[...]

Ik zeg ook niet dat er niet mee te werken is, maar ik vind er zo geen klap meer aan. Dan liever in een tank (al is die ook een heel stuk brakker geworden nu hij een eitje is voor de jets.
Waarom denk je dat ik geen maps speel met jets.
De city maps zijn veel intenser en eerlijker dan de te grote maps.
ik hoop dat ze dit ook goed behouden in BF4.
Eerste map ziet eruit als seine crossing , maar hopelijk de vlaggen iets beter gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het eerder een Markaz Monolith. Veel meer open (Seine heeft eigenlijk alleen wat vaste paden, weinig routes) en groter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:52
Beste city map is karkand.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als je het water niet meerekend misschien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:29:
[...]

Als je het water niet meerekend misschien wel
Wat is er mis met het water? Dat je daar vast gehouden kan worden als RU team? Dat kan je prima blokken. Oude karkand speelde nog iets fijner weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:54
[...]

Denk eerder dat ie bedoeld de crosshair/accuracy glitch als infantry (inzoomen, schieten en uitzoomen of je crosshair van te voren glitchen dat je eerste ~10 kogels min of meer spreadless zijn). Die is wel degelijk vervelend en snap ook niet dat ie na 1,5 jaar nog steeds erin zit...
naaitsab schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:27:
[...]

TV sowieso weinig gebruikt, controle is nogal brak en best vaak mezelf opgeblazen toen met die bug :+ Ik zag volgens mij in de Alpha dat je 2 types main rockets hebt voor de attack heli, ben benieuwd wat het verschil zou zijn.
Als ik goed gelezen heb, zijn de Hydra rockets voor Anti-Vehicle en doen weinig damage op infantry. De Zuni rockets zijn anti-infantry rockets maar zijn slomer. (Edit: zie ook http://raidwarning.com/ba...heli-zuni-rocket-pods.png )
naaitsab schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:57:
[...]

Heb ongeveer 30 uur attack-heli time geklokt, ben juist handsdown beste gunner en heli-vlieger van mijn hele clan :+ TV werkt gewoon belabberd met muis/toetsenbord. Weet niet of ie terug komt in BF4, als ze 'm makkelijk te besturen maken wordt het wel snel OP denk ik. We shall see,
Je kunt je tv missile controls ook binden aan WASD als gunner, dat je de moeilijk/scherpe bochten met toetsenbord doet en fijne werk/afmaken met muis. Protip ;)
CyberCrew schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:11:
TV missle dien je ook te leren te besturen, rustig aan en niet te snel sturen.
Het hangt zeker af met wie je vliegt. Voorkeur heeft uiteraard om met je maatje te vliegen en b.v op teamspeak te zitten. aanvliegen, schieten, terug vliegen, omdraaien richting enemy en neus omhoog zodat tv vrij baan heeft, en gaan
Voordeel met de TV is, is dat je een range van 1.000 meter hebt en dus op redelijke afstand kunt uitschakelen.
(chopper, tv missle met muis/tb )
Als je met beetje goede piloot vliegt dan zorgt ie ervoor dat je met je tv missile bijna niet hoeft te corrigeren op korte afstand, dus mocht je in chopper vs chopper komen, dan kun je op 10-30m nog steeds tv gebruiken waarbij normaal gesproken de afstand te kort is om te sturen. Piloot zorgt er dus voor dat jouw crosshair min of meer direct op enemy chopper zit. Op havoc is dat soms wat moeilijker omdat je tv missile veel lager zit, meeste random pilots hebben dit niet door, zit je als gunner continue in de grond te kijken. :P. Des te meer reden om samen met iemand te vliegen die je kent en waarmee je kan communiceren.
AssieMetPassie schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:41:
[...]

Dat je jezelf opblaast op het moment dat je een TV missle schiet en idd dat je soms choppers/jet raakt maar geen damage doet. Crosshair glitch wordt gebruikt door alle goede spelers, wil je een cup winnen oid moet je dit ook doen anders red je het niet. Vindt dat niet passen in een competitie.
Zit die suicide tv missile er nog steeds in dan? Hadden ze nu toch eindelijk gefixt (missile die 10meter naast de chopper eruit komt en dus niet tegen heli aan kan komen)? Heb zelf sinds ik m'n 100SS in choppers heb niet zoveel meer gegunned/gevlogen dus kan het ook niet 100% zekerheid zeggen.
Tevens snap ik ook niet dat tv missile registratie versus Flankers echt 100x beter is dan tegen F18's, die zijn echt gewoon bijna niet kapot te krijgen met een tv missile, flankers daarin tegen probeer ik het altijd op aangezien die meestal wel reggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kepro schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:36:
[...]

Wat is er mis met het water? Dat je daar vast gehouden kan worden als RU team? Dat kan je prima blokken. Oude karkand speelde nog iets fijner weg
je hebt maar 2 uitgangen vanuit het eiland en daar kom je moeilijk vanaf als er een goede US team is.
in BF2 was Karkand een stuk beter. daar kon je de bruggen opblazen zodat er geen tanks meer konden komen en je had meer vlaggen op het eiland waardoor je meer speel ruimte had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Via twitter:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BQdeE8tCAAA4D0R.jpg:large
Ofwel: community challenges (missions) om wat meer strijd tussen je vrienden te bevorderen.

Lijkt mij wel een leuke feature, al vraag ik me af of je dan niet vaak steeds dezelfden bovenaan krijgt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 18:23
Die challenges kunnen de game ook verzieken. Straks is en groot deel bezig met allerlei challenges (tussen vrienden, platoonmembers, fora, enz) en een klein deel is bezig met de objectives. Dit zag je al bij het releasen van DLC in BF3, waarbij er nieuwe assignments te halen waren. Zag je opeens een heel team met hetzelfde wapen spelen. Da's op zich niet erg, maar als dat wapen en sniperwapen is....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat velen graag aan knife challenges doen, dat is easy kills maken :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Zolang je er geen XP voor krijgt zal het wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:27:
[...]

je hebt maar 2 uitgangen vanuit het eiland en daar kom je moeilijk vanaf als er een goede US team is.
in BF2 was Karkand een stuk beter. daar kon je de bruggen opblazen zodat er geen tanks meer konden komen en je had meer vlaggen op het eiland waardoor je meer speel ruimte had.
Hier ben ik het met je eens. Maar aan de ene kant is dat de beloning van US natuurlijk. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Dice Karkand heeft veranderd voor BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jackal131 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:07:
Die challenges kunnen de game ook verzieken. Straks is en groot deel bezig met allerlei challenges (tussen vrienden, platoonmembers, fora, enz) en een klein deel is bezig met de objectives. Dit zag je al bij het releasen van DLC in BF3, waarbij er nieuwe assignments te halen waren. Zag je opeens een heel team met hetzelfde wapen spelen. Da's op zich niet erg, maar als dat wapen en sniperwapen is....
Mja het zal er vanaf hangen. Zelf ben ik eigenlijk alleen hard met challenges bezig geweest waar iets te behalen viel (een nieuwe gun of unlock). De camo's kwamen vaak vanzelf al wel of hadden iets meer moeite nodig.

Zolang ze niet van die retard-challenges maken die met een EOD-bot of Soflam te maken heeft, vind ik het prima. Zolang elke class iets te doen heeft, lijkt het me geen groot probleem.

Ik vind het echter wel leuk dat je dan altijd wel wat te doen hebt. Nu ik lvl 100 ben en alle assignments heb, vind ik het wel prima zo. Ik kan nog wel wat medals halen (mortar en claymore bv) maar heb geen zin om me kapot te ergeren/vervelen voor iets wat me toch niets meer op gaat leveren. Je merkt nu online dat veel gamers ondertussen gestopt zijn of sporadisch online komen waardoor je je nu veel sneller gaat ergeren door de vele trutjes die nog wel online zijn (no-lifers vooral en mensen die denken dat elke online-pot een clanmatch is). Dan liever wat challenges erbij die ervoor zorgen dat de balans wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ga daar pas aan beginnen als ik alle unlocks weer heb en shitbucked.
eerste 400 uur ben ik druk bezig met unlocks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
DICE kennende zullen ze wel zeggen dat ze niet weer met achterlijke assignments komen en het lekker toch doen. We zouden niks achterlijks meer krijgen na de SQDM bs voor de L85. O-)

Moet ik iemand nog herrineren aan:
G53 en QBZ-95B met de repairtorch kill (hoorde ook bij B2K)
MTAR met repairbot kill
Roadkill met een dirtbike (Ik wil de S-tac verdomme DICE ;( )

Of de lading aan bs voor een camo voor een wapen die autoresetten omdat DICE het systeem nooit heeft gestest. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Kepro schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Hier ben ik het met je eens. Maar aan de ene kant is dat de beloning van US natuurlijk. Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom Dice Karkand heeft veranderd voor BF3.
Met Kepro!

Kom maar op met een "Return to Karkand" in BF4 die gewoon de playability heeft van de BF2 versie. Met als enige verschil dat de map geheel ongeschonden begint en zoetjesaan in puin geschoten wordt >:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Roadkill met dirtbike vond ik prima te doen, maar ik heb nooit begrepen waarom die unlocks (weet effe niet meer welke guns) met van die giga-scopes begonnen. Daar zag je werkelijk waar niets meer mee.
En idd die kills met gadgets snap ik ook niet echt (op c4 en mijnen na).

Ik blijf het jammer vinden dat C4 weer naar de recon gaat. Dan zul je weer veel harder die Engineers nodig hebben. Nu hoefde je bij sommige maps gelukkig niet verplicht als engineer te lopen (vaak maps met amtracks e.d.) om niet voor je kloot te worden geschoten door tanks en whatnot. Die motion sensors zijn bij die klasse echt veel handiger. Ik weet niet wat ze de support nog meer gaan geven, maar van wat er nu bekend is, vind ik het erg mager en lijkt het me nu de minst leuke klasse (qua gadgets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:03:
DICE kennende zullen ze wel zeggen dat ze niet weer met achterlijke assignments komen en het lekker toch doen. We zouden niks achterlijks meer krijgen na de SQDM bs voor de L85. O-)

Moet ik iemand nog herrineren aan:
G53 en QBZ-95B met de repairtorch kill (hoorde ook bij B2K)
MTAR met repairbot kill
Roadkill met een dirtbike (Ik wil de S-tac verdomme DICE ;( )

Of de lading aan bs voor een camo voor een wapen die autoresetten omdat DICE het systeem nooit heeft gestest. :/
Er zaten een hoop stomme assignments tussen, ik noem maar even.
Mtar Specialist. 10 pieces of enemy equipment destroyed with EoD BOT
350 meter headshot with L96
5 Rambo multi kills
5 kills with DPV jeep
10 kills with mobile Artillery (de laatste die ik niet heb)
kill 1 enemy soldier airdropped IFV
kill 1 Transport vehicle from airdropped IFV
kill 1 enemy IFV from airdropped IFV
Martinspire schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:23:
Roadkill met dirtbike vond ik prima te doen, maar ik heb nooit begrepen waarom die unlocks (weet effe niet meer welke guns) met van die giga-scopes begonnen. Daar zag je werkelijk waar niets meer mee.
En idd die kills met gadgets snap ik ook niet echt (op c4 en mijnen na).

Ik blijf het jammer vinden dat C4 weer naar de recon gaat. Dan zul je weer veel harder die Engineers nodig hebben. Nu hoefde je bij sommige maps gelukkig niet verplicht als engineer te lopen (vaak maps met amtracks e.d.) om niet voor je kloot te worden geschoten door tanks en whatnot. Die motion sensors zijn bij die klasse echt veel handiger. Ik weet niet wat ze de support nog meer gaan geven, maar van wat er nu bekend is, vind ik het erg mager en lijkt het me nu de minst leuke klasse (qua gadgets)
De support class zal zich echt alleen bezig houden met het geven van Ammo.
We weten allemaal dat vrijwel niemand hier iets mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:
[...]
Er zaten een hoop stomme assignments tussen, ik noem maar even.
10 pieces of enemy equipment destroyed with EoD BOT
5 multi kills
Dat zijn de enige waar ik moeite mee heb gehad en met de clan heb moeten "cheaten" voornamelijk die Rambo is niet echt te doen vind ik.

Zal me benieuwen hoe ze dit gaan implementeren met die battlepacks. Gezien de geldwolverij van EA zal me niks verbazen als je 'special' wapen battlepacks moet kopen. Dat je enkel meuk zoals cammo en tags kan vrijspelen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:01:
[...]

De support class zal zich echt alleen bezig houden met het geven van Ammo.
We weten allemaal dat vrijwel niemand hier iets mee doet.
Ik wel altijd hoor, ik geef tonnen aan ammo en krijg er tonnen aan puntjes voor terug :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Kepro schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Volgens DICE's heatmap/mapstats werd er amper gespeeld rondom Factory en Warehouse, iets waar we dan maar vanuit moeten gaan aangezien we die statistics nooit te zien krijgen... Zelf vraag ik me ook af waarom simpele map statistieken niet in BF3 zaten (gespeelde uren per map bijv).

Wat betreft de assignments, ik denk dat ze dat voornamelijk gedaan hebben om spelers met wapens te laten spelen die niet of weinig gebruikt worden. Beetje geforceerd allemaal, net zoals die EOD bot. Idee is leuk, in de praktijk ben ik in 1,5 jaar tijd nog nooit iemand tegen gekomen die dat ding actief gebruikt (als in ergens in mainbase gaan campen en mee rijden met tanks bijv).Een engineer meenemen of zelf repairen is dan nog stuk makkelijker ook. Ken me nog wel herinneren dat ik die assignment had gehaald en dag later weer ging spelen, moest ik even me chopper repairen...sta ik daar met eod bot in me klauwen :+ . Beetje geforceerd dus, ipv ons zulke assignments te geven hadden ze beter kunnen kijken waarom bepaalde wapen underused zijn en die buffen/on par maken met de rest van de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:08:
[...]

Dat zijn de enige waar ik moeite mee heb gehad en met de clan heb moeten "cheaten" voornamelijk die Rambo is niet echt te doen vind ik.

Zal me benieuwen hoe ze dit gaan implementeren met die battlepacks. Gezien de geldwolverij van EA zal me niks verbazen als je 'special' wapen battlepacks moet kopen. Dat je enkel meuk zoals cammo en tags kan vrijspelen.
Battlepacks krijgen we denk ik met premium gewoon.
Als ik het geld heb en het is leuk om te hebben, dan maakt het mij niet veel uit.
ik heb voor BF3 in totaal ook 100 euro betaald of 110 misschien en dat lijkt veel, maar 800 uur, heel veel plezier en content gekregen. en 100 euro in 1 jaar betalen is toch niks. dat zijn eigenlijk 2 games.
bvk schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:08:
[...]

Ik wel altijd hoor, ik geef tonnen aan ammo en krijg er tonnen aan puntjes voor terug :)
medicpacks en ammo packs geven je gratis puntjes, zonder dat je er echt iets voor hoeft te doen.
ja de knop indrukken en overal droppen waar je stil gaat staan, ook al zit je zelf vol !!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Pykow schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:33:
[...]

Battlepacks krijgen we denk ik met premium gewoon.
Als ik het geld heb en het is leuk om te hebben, dan maakt het mij niet veel uit.
ik heb voor BF3 in totaal ook 100 euro betaald of 110 misschien en dat lijkt veel, maar 800 uur, heel veel plezier en content gekregen. en 100 euro in 1 jaar betalen is toch niks. dat zijn eigenlijk 2 games.
Zo reken ik ook altijd, hoeveel moet ik betalen voor een PC/spel en hoe lang heb ik er plezier van. Ik heb BF3 toen voor 35 euro (wehkamp) en Premium voor ~19 euro (Origen India exploit) dus dat was het zeker waard :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:01

M2M

medicijnman

naaitsab schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:35:
[...]

Zo reken ik ook altijd, hoeveel moet ik betalen voor een PC/spel en hoe lang heb ik er plezier van. Ik heb BF3 toen voor 35 euro (wehkamp) en Premium voor ~19 euro (Origen India exploit) dus dat was het zeker waard :p
Battlefield 2 was voor mij de meest efficiente aankoop. 3000 uur voor 50 euro. Maar dat compenseert de aankoop van bijvoorbeeld Crysis 2...

Weet iemand toevallig of er ook zo'n all inclusive variant komt? Waarbij je alle toekomstige DLC er bij de eerste aankoop bij koopt? Of is dat de Deluxe editie?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
M2M schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:38:
[...]

Battlefield 2 was voor mij de meest efficiente aankoop. 3000 uur voor 50 euro. Maar dat compenseert de aankoop van bijvoorbeeld Crysis 2...

Weet iemand toevallig of er ook zo'n all inclusive variant komt? Waarbij je alle toekomstige DLC er bij de eerste aankoop bij koopt? Of is dat de Deluxe editie?
http://store2.origin.com/...bPage.battlefield4_nl_NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
M2M schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:38:
[...]
Spellen met een belaberde multiplayer en/of veel te weinig gametime voor het geld koop ik meestal via key-shops of de piraatbaai.
Nee, die is er nog niet. Bij BF3 is dat de Premium editie die heeft BF3 + Premium (alle DLC) maar kwam pas 1-1.5 jaar na release uit. Er is nog weinig bekend over Premium bij release voor BF4.
Dat is enkel voor het 1e DLC pakket.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
naaitsab schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:
[...]

Spellen met een belaberde multiplayer en/of veel te weinig gametime voor het geld koop ik meestal via key-shops of de piraatbaai.

[...]

Nee, die is er nog niet. Bij BF3 is dat de Premium editie die heeft BF3 + Premium (alle DLC) maar kwam pas 1-1.5 jaar na release uit. Er is nog weinig bekend over Premium bij release voor BF4.

[...]

Dat is enkel voor het 1e DLC pakket.
Daarmee is zijn vraag toch beantwoord? Inclusief DLC 1, exclusief de rest. Daar is premium voor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xant0r op 31-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Xant0r schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:32:
[...]

Volgens DICE's heatmap/mapstats werd er amper gespeeld rondom Factory en Warehouse, iets waar we dan maar vanuit moeten gaan aangezien we die statistics nooit te zien krijgen... Zelf vraag ik me ook af waarom simpele map statistieken niet in BF3 zaten (gespeelde uren per map bijv).
Volgens DICE is metro hun beste map omdat de meeste mensen daar spelen. Ik denk dat je wel kan invullen waar op die map de meeste mensen zullen zijn. :+
Ik neem die statistieken van DICE met een enorme korrel zout. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

de Assault DLC (dat is de tweede DLC die uit gaat komen en het eerst zal verschijnen op de XboxOne)
bevat de populaire maps van BF3, maar in een nieuw jasje, zoals DiCE dat zelf bevestigd heeft.
Ik hoop dat er dus meer dan 5 DLC's komen dit jaar. want hoe leuk ik het ook vindt om oude maps te kunnen spelen, vindt ik nieuwe maps toch net iets leuker.

Grand bazaar en Operation Metro zijn heel erg populair en die kunnen we zeker noteren als map in de Assault DLC.

Het lijkt mij wel leuk om metro te kunnen spelen met de nieuwe engine, waarbij je bijvoorbeeld een gat in de vloer kan maken of de liften kan gebruiken. Als ze in metro ook de metrospoor verder door laten lopen onder vlag B door en dan ergens bij A ofzo 2 trappen om naar boven te komen zou echt geweldig zijn.
dan heb je een goede manier om te backrappen, plus ze zijn ook weer makkelijk te verdedigen.

Dus ik zie graag die leuke oude maps terug komen.
ik hoop ook ooit dat ze Ghost town van BF2 opnieuw lanceren, dat was 1 van de populairste maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Metro en Bazaar als DLC? Dat is echt waardeloos, kun je toch geen Battlefield maps noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Xant0r schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:32:
[...]

In verhouding misschien maar ook weer meer dan logisch (laatste vlaggen) maar wel uiterst cruciaal om te overnemen aangezien hun tanks etc daar spawnde, tevens kon je daar hun artillery, radar etc vernietigen.

Toch speelt de game nu anders weg dan de oude epische karkand. En als we toch bezig zijn... waarom is de Humvee (us side) eruit gehaald, hiermee kon je snel pushen via links of uiterst rechts langs de wal rijden en dan de laatste vlaggen overnemen.

Zelfde geldt als de Lay Out van Gulf of Oman. Geef mij maar de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Xant0r schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:10:
[...]

Daarmee is zijn vraag toch beantwoord? Inclusief DLC 1, exclusief de rest. Daar is premium voor :P
Lees zijn vraag nog is :+
vinom schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:45:
Metro en Bazaar als DLC? Dat is echt waardeloos, kun je toch geen Battlefield maps noemen.
Metro is nog wel grappig vanwege de 'sheer madness' factor met 64 man :p Bazaar vind ik zonder twijfel de slechtste map van BF3. Zou graag 'Kharg Island' en 'Caspian Border' terug zien in BF4.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nuketown is ook de meest retarded map in Call of Duty, maar het was immens populair vanwege de massa's points/exp. Dat moet je natuurlijk verwachten als je je game rond stats bouwt dat men ook de dingen gaat spelen die je sneller betere stats geven.

Ik vind Metro een leuke map, als er tactisch goed gespeeld wordt. Maar de Med/Ammo-pack bonanza die het meestal is, slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
No explosive 32 man metro, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet? Die mappen zijn behoorlijk populair, Metro is zelfs de meest populaire Battlefield map. Waarom zouden die mappen dan geen echte Battlefield mappen zijn? Misschien moeten mensen eens stoppen met constant roepen wat wel en wat niet echt Battlefield is want het slaat helemaal nergens op.

Laten we eens kijken naar de populairste Battlefield 2 mappen, die waren ergens in 2006 als volgt:
1. Strike at Karkand
2. Wake Island 2007
3. Dalian Plant
4. Sharqi Peninsula
5. Mashtuur City

Dan zie ik dat in deze lijst drie mappen zitten die zich in urban omgevingen afspelen en twee mappen die zich op uitgestrekt terrein afspelen.

Gaan we kijken naar de servers die enkel dezelfde mappen draaien was dit het meest populair:
1. Strike at Karkand
2. Mashturr City
3. Sharqi Peninsula
4. Warlord
5. Wake Island 2007

Hier zie je dat de eerste 4 mappen allemaal urban mappen zijn.

Mappen zoals Grand Bazaar en Metro zijn opgebouwd uit de succesvolle elementen uit die stedelijke mappen, smalle gangen en choke points. Er is kennelijk binnen de Battlefield 3 spelers een zeer grote behoefte aan urban mappen, de zogenoemde city maps. Mensen willen graag zulke mappen spelen getuige ook de vaak drukbevolkte citymap servers. Om dan te stellen dat dit geen echte Battlefield mappen zijn slaat nergens op.

Natuurlijk spelen ook veel spelers mappen zoals Caspian Border en Operation Firestorm, die zijn ook mateloos populair. Na Metro is Caspian Border volgens mij de meest populaire map. De Battlefield serie bestaat al jaren uit een mix van urban mappen en uitgerekte mappen, deze combinatie is juist wat het spel zo sterk maakt. Je kan kiezen tussen infantry combat met hier en daar armor support of open vlaktes met veel vliegtuigen en helikopters.

Het is dan echt naïef om te stellen dat bepaalde mappen niet bij Battlefield horen omdat jij toevallig deze gamemode niet leuk vind en hier niet graag speelt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Volgens mij zijn de urban maps altijd al een groot succes geweest in Battlefield.
in battlefield 2, Battlefield 2142, Bad company 2 waren de wat kleinere maps populair.
vooral Strike at Karkand, Ghost town in Battlefield 2 zag je heel erg vaak langs komen.

in Battlefield 3 zie je Metro en Grandbazaar erg vaak langskomen. op de console al helemaal.
Ik heb zowel de Xbox360 en PC versie hier liggen en beide zie je toch dat de city/urban maps het erg goed doen bij het publiek.

Dus om het nou geen Battlefield maps te noemen, daar ben ik het niet met je eens.

Dat is dezelfde discussie over de gamemode Rush.
vanaf de eerste battlefield tot aan Battlefield 2142 had je nooit een Rush mode. maar toen is bad company uitgekomen en hebben ze daar de rush mode toegevoegd.
De echte battlefield 2 fans, zullen schreeuwen dat Rush mode stront is en niks met Battlefield te maken heeft. Terwijl de jonge generatie die vooral zijn begonnen met battlefield bad company, zullen zeggen dat rush wel een leuke mode is.

Battlefield is voor mij een game waar je heel veel vrijheid hebt en kunt wisselen tussen classes en voertuigen gameplay.
en oja staat bij mij ook bekend als Airrape ;) daarom speelde ik altijd no jet maps, ook in Battlefield 2 speelde ik of zonder voertuigen of de urban maps.
er is in dat opzicht niks veranderd in al die tijd.
Ik speel Battlefield 3 nog precies het zelfde als in 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
naaitsab schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:50:
[...]

Lees zijn vraag nog is :+

[...]

[...]

Metro is nog wel grappig vanwege de 'sheer madness' factor met 64 man :p Bazaar vind ik zonder twijfel de slechtste map van BF3. Zou graag 'Kharg Island' en 'Caspian Border' terug zien in BF4.
Dan blijft mijn link nog steeds valide, iets wat hij zelf ook had kunnen opzoeken...Inclusief DLC1, exclusief de andere DLC packs. Nogmaals, daar is premium voor. Tevens krijgt iedereen die BF4 reserveert toegang tot DLC pack 1. Kortom, loze discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bij BF2 was Gulf of Oman toch ook rete populair? Net als bij BF3 is dat toch wel de map bij uitstek voor de 24/7 conquest only servers?

Het is jammer dat ze die Armored Kill mappen zo verkracht hebben met die AC130, anders waren dat wel mooie toevoegingen geweest. Maar juist omdat die AC130 zo'n instant-win was, vond niemand die mappen erg boeiend (ok uitzonderingen daargelaten). Ben altijd wel benieuwd naar hoe die maps zouden zijn geweest zonder die dingen.

Wat voor mij een grotere prioriteit is dan welke mappen over gaan, is de balans in die mappen. Ik heb geen zin om weer elke map engineer te moeten zijn, puur omdat er zoveel armor in zit dat het gewoon niet te stoppen is anders. Verder moet de balans van de lucht-voertuigen echt veel beter.

En voer in godsnaam een hogere minimumsnelheid toe. My god hoe traag sommige jets soms kunnen vliegen om daarna weer vrolijk verder te gaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Volgens mij speelt bijna niemand Oman op de PC. Er is ook gewoon geen f*ck aan omdat de RU de US side gewoon de zee in kunnen rapen en ze kansloos kunnen afslachten.

Dan voor AK. Zonder die k*t AC-130 waren die mappen geweldig geweest. Ze waren geweldig voor Rush geweest met een paar tweaks en ze waren geweldig voor conquest maar DICE wist het weer beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb het niet over BF3 met Oman maar BF2. Er kwam hierboven een lijstje van populaire BF2 maps en daar hoort Oman zeker bij hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik zie het liefst geen enkele map van BF3 terug.
Ik koop toch geen 4 om de mappen van 3 te spelen... dat zit gewoon te dicht op elkaar.
Neem dan wat mappen uit bad company / 2142 of iets degelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is toch leuk een paar terugkerende en lichtjes aangepaste maps terug te krijgen, dat helpt het heimwee-gevoel wat tegen te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het voordeel is dat het aanpassen van een map relatief weinig werk kost waardoor je veel sneller extra maps krijgt. Zeker als de engines zo dicht op elkaar liggen qua features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roggel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik zie liever populaire maps van BF3 - die dus goed/leuk zijn, anders wordt er niet veel op gespeeld - terugkeren in BF4, dan nog meer nieuwe maps die niks aan zijn (zoals de maps van End Game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11
RepheX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:20:
Ik zie liever populaire maps van BF3 - die dus goed/leuk zijn, anders wordt er niet veel op gespeeld - terugkeren in BF4, dan nog meer nieuwe maps die niks aan zijn (zoals de maps van End Game)
Dat is jou mening he ;) Ik vind bijvoorbeeld metro niets maar de End game maps geweldig.
Maar er was al een poll geweest geloof ik en daar was uitgekomen dat Caspian , Metro en Gran bazaar in ieder geval terugkomen.
http://poll.pollcode.com/x5t37_result?v
En Tsu wat jij zegt over die mappen omzetten naar bf4 is niet zo moeilijk maar om ze te balanceren ivm. de commander wel denk ik.
Maar was zou het vet kunnen zijn om dynamische dingen in metro te hebben :P

In BF2142 waren Camp Gibraltar(city) suez canal (grote map) ook de meest populaire maps

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 31-07-2013 21:53 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
RepheX schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:20:
Als dat Metro betekent dan nee dank je. :/
Er zijn echt wel een paar blijvertjes in BF3 maar een aantal mogen direct naar de prullenbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Battlefield 4 will include special Windows 8 features
Enkel waard om over te stappen als je een wat mindere CPU hebt dus.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Golf of oman was in BF2 echt een top map en weet je waarom ?
zowel US als RU begonnen op het eiland en dus kon je nooit vast gehouden worden in het water, je had veel meer mogelijkheden om vanuit je spawn een aanval op te kunnen zetten.

als ik eerlijk ben vindt ik alle B2K maps veel beter in BF2 dan dat ze zijn in BF3.
Wake island = Jet/ Heli airrape
Golf of oman = Us vast kunnen zitten in het water en regelmatig airrape.
Sherqi penisula = Heli airrape
Strike at karkand = Vast gezet kunnen worden bij G en F

Mijn angst zit hem nog steeds in de AC-130, die dus ook in BF4 terug komt.
Dat ding is zo erg irritant dat het in Battlefield 3 al maps heeft verpest.
Nu zeggen ze dat de commander de gunship kan oproepen en dat kan een gamebreaker worden.

Wie kan me overtuigen waarom de commander mode terug moest komen ?

1. Ze geven orders die toch nergens op slaan (deden ze ook bij BF2)
2. Ze kunnen mensen killen, zonder dat ze zelf gestraft kunnen worden. kill assist,kills, vehicle destroy AKA gratis puntjes farmen.
3. Gunship op kunnen roepen (die al zwaar irritant is in BF3 en maps verpesten)
4. UAV activeren, waardoor je als flanker ontdekt kan worden door zo stomme commander functie.

ik hoop dus dat er een optie komt om zonder commander te kunnen spelen of dat ze dit behoorlijk zwak maken.
dus UAV die maar 3 seconde werkt, Gunship die na 2 stingers neer te halen is en net zoveel damage doen als een mortar in BF3
als ze missen of wanneer de gunship kapot gaat, dat de commander punten verliest.
of de gunship maar 1x in een match aan roepen en als die stuk is, komt die niet meer terug :D

Als de gunship net zo erg wordt als in BF3 en ook in alle maps beschikbaar is, dan ga ik terug naar Battlefield 3 urban maps.
totaal geen zin in die troep.

Maar goed ik heb dit soort dingen al vanaf dag 1 verteld, dat ik zelf niet zit te wachten op de gunship of commander mode in zijn geheel.
Winnen of eerste komen te staan, moet je op eigen kracht doen en niet met je handen aan een tablet.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 01-08-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Gunship verpest inderdaad een heleboel, maar vergeet ook de Amtrack niet. Dat ding kan rustig 6 of meer rockets koppen voordat ie uberhaupt disabled is. Echt, dat blijf ik de slechtste keuze ooit vinden. Vooral ook omdat het een mobiele spawnpoint is met een flinke gun erop (daar kun je aardig wat mee neerschieten). Of die gun moet eraf, of de health moet omlaag.

Net als de Gunship is het vooral de hoeveelheid rockets die erop moet gewoon veel te hoog. Nou merk ik dat meer omdat ik op de Xbox met max 12 man speel, maar je hebt in de meeste maps al wel genoeg te doen. Veel maps waar die Amtrack in zit, zijn voor de verdedigers vaak niet te doen. Maar goed, er zijn wel meer maps waar de balans op de console voor rush helemaal zoek is. Die zijn dan gemaakt om met 32 man te verdedigen, maar dat zijn ze vergeten aan te passen. Wie heeft er bijvoorbeeld bedacht om 2 tanks, een amtrack en 2 jeeps te laten aanvallen op Theran Highway? Of bij Wake Island met zo'n attack chopper erbij, naast amtrack en jeep waar je dan alleen een anti-air hebt. Dat zijn echt van die keuzes die ik niet begrijp. En bij die Armored Kill of Endgame mappen had er ook echt veel meer defense in moeten zitten. Niet alleen tow-launchers (die overigens altijd op de meest retarded plekken staan), maar ook anti-air, tanks en dergelijke. Zo snap ik nog steeds niet waarom je op de Armored Kill map geen Artillery krijgt als defender en dat je het met 1 tank moet doen tegen 4 tank destroyers. Als die map voldoende voertuigen had gehad als verdediger, dan had je wat gekund. Nu is vrijwel elke map een dikke walkover.

Als ze dat soort debiele balans-problemen niet gaan voorkomen in de nieuwe maps, heb je al snel dat Rush gewoon niet meer gedaan wordt. Verder moet die net-code echt beter anders ben ik ook snel iets anders doen. Elke avond begin ik altijd wel lekker, maar eindig ik op een hele magere score. Niet alleen omdat het team brak is, maar omdat ik ook een half magazijn of meer per tegenstander nodig heb. Als ik soms wat PC-video's zie, dan is dat daar helemaal niet zichtbaar (vooral ook omdat daar beter op ping wordt gelet volgens mij), of amper zichtbaar. Rustig 3 man met 1 magazijn wat ik maar sporadisch kan doen op de Xbox, puur omdat die netcode zo vernaggeld is. Het eerste potje wat je vaak online doet gaat prima. Soms als je een nieuwe server joined ook nog wel, maar daarna gaat het gewoon echt niet meer. Mn k/d is dan ook erg zwak (net geen 2) daar waar hij zeker 3 of 4 had kunnen zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 01-08-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:15:
Gunship verpest inderdaad een heleboel, maar vergeet ook de Amtrack niet. Dat ding kan rustig 6 of meer rockets koppen voordat ie uberhaupt disabled is. Echt, dat blijf ik de slechtste keuze ooit vinden. Vooral ook omdat het een mobiele spawnpoint is met een flinke gun erop (daar kun je aardig wat mee neerschieten). Of die gun moet eraf, of de health moet omlaag.

Net als de Gunship is het vooral de hoeveelheid rockets die erop moet gewoon veel te hoog. Nou merk ik dat meer omdat ik op de Xbox met max 12 man speel, maar je hebt in de meeste maps al wel genoeg te doen. Veel maps waar die Amtrack in zit, zijn voor de verdedigers vaak niet te doen. Maar goed, er zijn wel meer maps waar de balans op de console voor rush helemaal zoek is. Die zijn dan gemaakt om met 32 man te verdedigen, maar dat zijn ze vergeten aan te passen. Wie heeft er bijvoorbeeld bedacht om 2 tanks, een amtrack en 2 jeeps te laten aanvallen op Theran Highway? Of bij Wake Island met zo'n attack chopper erbij, naast amtrack en jeep waar je dan alleen een anti-air hebt. Dat zijn echt van die keuzes die ik niet begrijp. En bij die Armored Kill of Endgame mappen had er ook echt veel meer defense in moeten zitten. Niet alleen tow-launchers (die overigens altijd op de meest retarded plekken staan), maar ook anti-air, tanks en dergelijke. Zo snap ik nog steeds niet waarom je op de Armored Kill map geen Artillery krijgt als defender en dat je het met 1 tank moet doen tegen 4 tank destroyers. Als die map voldoende voertuigen had gehad als verdediger, dan had je wat gekund. Nu is vrijwel elke map een dikke walkover.
Laat ik het zo zeggen, op de PC is rush ook een drama.
Vaak heeft het aanvallende team, veel meer voertuigen dan het verdedigende team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
idd op pc is het niet veel beter, het probleem is dat dice denkt dat iedere map geschikt is voor conquest en rush.
Metro bv is een echte rush map vandaar dat conquest ook te linear is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-04 16:47
Nieuwe beelden:
YouTube: Battlefield 4 Multiplayer Gameplay!
YouTube: Battlefield 4 Multipalyer Gameplay (NEW) 01/08/2013 QBz-95, Gun Camo, Attachments

Opgestuurd vanaf EA naar deze "bekende"youtubers. Misschien console footage? Of in ieder geval met een controller gespeeld, want de aim is echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
CB org schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:41:
Nieuwe beelden:
YouTube: Battlefield 4 Multipalyer Gameplay (NEW) 01/08/2013 QBz-95, Gun Camo, Attachments

Opgestuurd vanaf EA naar deze "bekende"youtubers. Misschien console footage? Of in ieder geval met een controller gespeeld, want de aim is echt slecht.
Lijkt me eerder E3 footage zonder GUI. Alpha heeft geen textures dus dat kan het niet zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
naaitsab schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:50:
[...]

Lijkt me eerder E3 footage zonder GUI. Alpha heeft geen textures dus dat kan het niet zijn.
Dit is 1 van de laatste builds had EA tegen hen gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
CB org schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:41:
Nieuwe beelden:

Geen MSAA te zien en horrible aim/overschieten.
Yep dit is console. :P

Maar niet slecht voor de next gen consoles. Het is in ieder geval even wat beter dan X360/PS3. ;)

Dan nog wat details:
Het geluid is echt weer een stapje hoger dan BF3. Er zit nog meer diepte in en je kan nog beter het verschil tussen wapens horen.
Hoewel het 30fps filmpjes zijn kan je zien dat het oorspronkelijk in 60fps is gespeeld. Het ziet er erg vloeiend uit en het is zonder framedrops.
Die flashes van je wapen moeten ze denk ik nog even fixen. ;)
Oh en DAT COLOUR. :+

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-08-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Pykow schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:39:
Golf of oman was in BF2 echt een top map en weet je waarom ?
zowel US als RU begonnen op het eiland en dus kon je nooit vast gehouden worden in het water, je had veel meer mogelijkheden om vanuit je spawn een aanval op te kunnen zetten.

als ik eerlijk ben vindt ik alle B2K maps veel beter in BF2 dan dat ze zijn in BF3.
In BF3 start US ook gewoon aan land op Oman, eerste 4 vlaggen aan het water zijn US vlaggen.

Was in BF2 niet anders hoor, grote verschil in BF2 was alleen dat men wist dat ze Airfield niet kwijt moesten raken en dus 90% van de spelers daar spawnen en geen reet gaven om de eerste twee vlaggen aan begin van eiland. Tevens geen stingers/igla's maar alleen AA die her en der verspreid waren die ook nog eens te zien waren op jet radar als ze in gebruik waren. Dan ook nog eens keer de J-10 die in handling tig keer beter was en heatseekers makkelijk kon dodgen (iets wat ze pas in allerlaatste patch hebben veranderd. Is nu minder aanwezig/kans is kleiner).

Was in BF2 nog makkelijker aangezien tv missile 1 hit kill was en dus groundvehicles wel 2x moesten kijken voordat ze als kip zonder kop naar voren rijden. Wat nu dus gebeurt in de BF3 versie. Enige wat ze nog moeten aanpassen is dat APC wel snel kan wisselen tussen ap en he shells, iets wat tank niet meer kan. APC is dan ook echt minimaal 3x zo sterk als een tank in BF3... :/

Lol ik denk dat Sharqi echt velen malen erger was in BF2 hoor, de havoc schoot gewoon granaten en dat kogels op konden maakte ook vrij weinig uit als je een goeie commander had, of als gunner met support in heli ging. :+

Deze laat ik maar even in het midden, in BF2 was dat gewoon een nadespam fest. Enige voordeel tegen over BF3 versie is dat je in BF2 niet in de gebouwen kon en dus minder camp gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11
Xant0r schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:43:
[...]

In BF3 start US ook gewoon aan land op Oman, eerste 4 vlaggen aan het water zijn US vlaggen.

Was in BF2 niet anders hoor, grote verschil in BF2 was alleen dat men wist dat ze Airfield niet kwijt moesten raken en dus 90% van de spelers daar spawnen en geen reet gaven om de eerste twee vlaggen aan begin van eiland. Tevens geen stingers/igla's maar alleen AA die her en der verspreid waren die ook nog eens te zien waren op jet radar als ze in gebruik waren. Dan ook nog eens keer de J-10 die in handling tig keer beter was en heatseekers makkelijk kon dodgen (iets wat ze pas in allerlaatste patch hebben veranderd. Is nu minder aanwezig/kans is kleiner).
Op jullie gamert wake island server is air rape ook aan de orde van de dag :+
Het is wel waar dat heel veel spelers niet op c letten maar er is ook wel heel makkelijk een beetje te flanken en vervolgens de aa + heli te stelen..
En je kunt op de nieuwe wake vanaf alle punten het hele eiland zien dat is ook wel een groot minpunt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
En niet te vergeten, dat carpet bomber jet plane _/-\o_ op Gulf of Oman (BF2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als je alle vlaggen kwijt was op Oman in BF2 , dan spawnde je nog steeds op het land en als je een slimme squad had, kon je via de buitenkant van de map helemaal omlopen naar de andere kant van het eiland.
in BF3 als je alle vlaggen kwijt bent, dan heb je geen enkele weerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 09:33:
Als je alle vlaggen kwijt was op Oman in BF2 , dan spawnde je nog steeds op het land en als je een slimme squad had, kon je via de buitenkant van de map helemaal omlopen naar de andere kant van het eiland.
in BF3 als je alle vlaggen kwijt bent, dan heb je geen enkele weerstand.
Waar dan? Kan me daar niets van herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kepro schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:15:
[...]

Waar dan? Kan me daar niets van herinneren
gewoon op het strand waar bij BF3 vlag B zit ongeveer.
ik heb hem een maand ofzo nog geleden gespeeld in BF2 met wat vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Kunnen we bf3 discussies in het andere topic doen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

gewoon op het strand waar bij BF3 vlag B zit ongeveer.
ik heb hem een maand ofzo nog geleden gespeeld in BF2 met wat vrienden.
Ik kan me daar echts niets van herinneren

Zie hier ook geen spawnpoint? Heb je de 64/32 man versie gespeeld? Alleen met de 16 man versie kan je aal land spawnen maar op die versie kan je outcapped worden.

Ben gewoon meer benieuwd waar dat dan was.

Afbeeldingslocatie: http://battletracker.com/images/bf2/bf2mapshots/gulf_of_oman_64.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

CB org schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:33:
Het gaat over de Assault DLC van Battlefield 4 en daar zitten de maps in van Battlefield 3.
Dus de discussie gaat nog steeds over Battlefield 4 DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kepro schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:49:
[...]

Ik kan me daar echts niets van herinneren

Zie hier ook geen spawnpoint? Heb je de 64/32 man versie gespeeld? Alleen met de 16 man versie kan je aal land spawnen maar op die versie kan je outcapped worden.

Ben gewoon meer benieuwd waar dat dan was.

[afbeelding]
Dat is de locatie van de basissen. Bij Firestorm in BF3 spawn je soms ook veel verder naar voren (bij Rush bv) dan dat de basis is. Volgens mij was dat ook met BF2 het geval, al kan ik het me zelf ook niet meer herinneren. In ieder geval zou ik het niet erg vinden als ze dat vaker doen. Bij Kargh Island zou dat bijvoorbeeld ook een grote verbetering zijn (wederom Rush), maar die map heeft dan ook weer dat de aanvallers eigenlijk teveel hebben (3 LAV, Amtrack en 2 bootjes voor land en chopper/jet voor air). Alleen als je een goede jetpiloot als defender hebt, kun je die game winnen, anders ga je die 9/10x verliezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
CB org schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 10:33:
Ja want er valt momenteel ook erg veel te discusseren over BF4 behalve wat we al weten en inmiddels al tig duizend keer is herhaald. Men heeft het nu gewoon over een mogelijke dlc pack van oude BF2-3 maps. Misschien moet je de mod uit gaan hangen op esl of cb koekoek.... :+

En Pykow de Oman versie waar je op land spawned is de versie met 4 vlaggen, oftewel de 16p size map. Daar is tevens ook geen spawn op de carrier. 32p size spawnde je op de carrier zowel als aan land. Zelfde geldt voor de 64p map. Maar een echte mainbase heeft US nooit gehad aan land. Enkel MEC. Als je kijkt naar balance in BF2 en BF3 dan neig ik toch echt te zeggen dat ze het in BF3 een stuk beter voor elkaar hebben, ondanks dat BF3 ook niet perfect is. Maar om nou te zeggen dat "airrape" meer aanwezig is in BF3 is echt dikke onzin. Helemaal als je nagaat dat je in bf2 tvmissile had die 1 shot kill op werkelijk alles was en ook nog eens jets die bommen konden droppen waar je splashdamage had ter grote van zowat een hele vlag. 8)7

Sterker nog ik hoop dat ze rocketpods gaan weghalen voor jets in BF4, maar gezien de "leaked" screenshots zitten die er gewoon in. Waarom? Simpelweg omdat jets zich dan meer in het veld moeten mengen en zodoende dus kwetsbaarder zijn omdat ze dichtbij moeten komen om die bommen te droppen ipv een kilometer afstand met rocketpods te spammen. Zo heb je ook meer aan igla's en een MAA. Maar goed het is al heel wat dat je nu zowel een RPG als IGLA tegelijk kan meenemen.

[ Voor 54% gewijzigd door Xant0r op 02-08-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Alle teaser trailers

Jackfrags -

Wintergore - YouTube: Battlefield 4 - Multiplayer Gameplay (NEW) 01/08/2013 QBZ-95 Assault Rifle, Gun Camo, Attachments [youtube.com]

Chaosxsilencer - http://youtu.be/iEak8xft9VM?t=2m8s [youtu.be]

Pixel Enemy - YouTube: Battlefield 4 - Exclusive Gameplay Clip [Ultra Settings] [youtube.com]

DarkLiberatorZone - YouTube: Battlefield 4 Random Swimming [youtube.com]

Wickedshrapnel - YouTube: Battlefield 4 Multiplayer Gameplay Teaser BF4 [youtube.com]

MELOZADA55 - YouTube: New Battlefield 4 Multiplayer Gameplay Teaser [youtube.com]

FatPaulieHD - YouTube: Battlefield 4: Naval Warfare - Exclusive Gameplay [youtube.com]

Luetin09 - YouTube: Battlefield 4 | Exclusive Multiplayer Brutal Knife Teaser [youtube.com]

FRANKIEonPCin1080p - http://youtu.be/pK3vuLrZv84?t=1m42s [youtu.be]

JayEx23 - http://youtu.be/AUSrcx9Kaas?t=2m10s [youtu.be]

OddBox701 - YouTube: Battlefield 4 - Exclusive short multiplayer clip! (Pistol/Sniper gameplay) [youtube.com]

MrAssault89 - YouTube: Battlefield 4 P90 & Stinger QuickLook NEW Multiplayer Gameplay (July) [youtube.com]

JRGAMESXTV - YouTube: Battlefield 4 Gameplay & Denúncia [youtube.com]

GameRiotArmy - YouTube: Battlefield 4 - Multiplayer Gameplay [youtube.com]

shosho10199 - http://youtu.be/QNMIY4kz2so?t=1m32s [youtu.be]

Threatty - YouTube: BATTLEFIELD 4: Exclusive PC Gameplay - Knife Rivals [youtube.com]

VitalSyntax - YouTube: Battlefield 4 Alpha Skyscraper Collapse On Tank Gameplay (PC Max Settings) [youtube.com]

Battlefield Podcast - YouTube: Battlefield 4 - Exclusive Video Clip - Ultimax 100 and XM25 Featured! [youtube.com]

zigueira - YouTube: Battlefield 4 Multiplayer: Cenas Exclusivas [youtube.com]

Killophile - YouTube: Exclusive Battlefield 4 Gameplay - Stinger Returns [youtube.com]

SgtRedPhoenix - YouTube: Battlefield 4 Multiplayer Gameplay [youtube.com]

GamingWithMack - YouTube: ♦ BF4 EXCLUSIVE MULTIPLAYER GAMEPLAY | "EPIC" 720˚ COMBAT KNIFE KILL...! [youtube.com]

xAlexBY11 - http://youtu.be/ifsCY-JzO7w?t=5m5s [youtu.be]

m4xFPS - http://youtu.be/OiIeKMt99Nw?t=4m33s [youtu.be]

Olli43 - YouTube: Battlefield 4 Gameplay Exclusive - Helicopter Multiplayer Gameplay (BF4) [youtube.com]

RafahelBF - YouTube: Cena excluisiva de Battlefield 4 [youtube.com]

shosho10199 - YouTube: Battlefield 4 Multiplayer Skyscraper Collapse Tsunami Jet Ski [youtube.com]

LevelCapGaming - YouTube: Exclusive Battlefield 4 Multiplayer - QBZ-95-1 Assault Rifle (Battlefield 4 Gameplay/Commentary) [youtube.com]

rlsands1997 - YouTube: Battlefield 4 : Exclusive Multiplayer Gameplay Clip [Ultra Settings] [youtube.com]

Pixel Enemy - YouTube: Battlefield 4 : Parachute, RPG Tank Kill, Flag Cap | Exclusive Gameplay [Ultra Settings] [youtube.com]

[ Voor 72% gewijzigd door CB org op 05-08-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-05 16:17
Is de officiële release datum nu al bepaald? Het enige wat ik vind is oktober of november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:14:
Is de officiële release datum nu al bepaald? Het enige wat ik vind is oktober of november.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GNuLpTn.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a9PPPPZ.png

Ga dus van een 1 november-release uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 19-05 16:17
Ohh helemaal top, ik kom van de console's af en ben nieuw in pc gaming.
Bovendien heb ik ook nog een altijd CoD op hoog niveau gespeeld.

Heb nu BF3 en moet er helemaal mee beginnen haha.
En dan zodra BF4 er is gaan we dat maar even rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Gewoon lekker op de 29e knallen, VPN for the win just like last time :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xant0r schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:50:
[...]

Ja want er valt momenteel ook erg veel te discusseren over BF4 behalve wat we al weten en inmiddels al tig duizend keer is herhaald. Men heeft het nu gewoon over een mogelijke dlc pack van oude BF2-3 maps. Misschien moet je de mod uit gaan hangen op esl of cb koekoek.... :+

En Pykow de Oman versie waar je op land spawned is de versie met 4 vlaggen, oftewel de 16p size map. Daar is tevens ook geen spawn op de carrier. 32p size spawnde je op de carrier zowel als aan land. Zelfde geldt voor de 64p map. Maar een echte mainbase heeft US nooit gehad aan land. Enkel MEC. Als je kijkt naar balance in BF2 en BF3 dan neig ik toch echt te zeggen dat ze het in BF3 een stuk beter voor elkaar hebben, ondanks dat BF3 ook niet perfect is. Maar om nou te zeggen dat "airrape" meer aanwezig is in BF3 is echt dikke onzin. Helemaal als je nagaat dat je in bf2 tvmissile had die 1 shot kill op werkelijk alles was en ook nog eens jets die bommen konden droppen waar je splashdamage had ter grote van zowat een hele vlag. 8)7

Sterker nog ik hoop dat ze rocketpods gaan weghalen voor jets in BF4, maar gezien de "leaked" screenshots zitten die er gewoon in. Waarom? Simpelweg omdat jets zich dan meer in het veld moeten mengen en zodoende dus kwetsbaarder zijn omdat ze dichtbij moeten komen om die bommen te droppen ipv een kilometer afstand met rocketpods te spammen. Zo heb je ook meer aan igla's en een MAA. Maar goed het is al heel wat dat je nu zowel een RPG als IGLA tegelijk kan meenemen.
Lees Airrape. ik zeg nergens MEER Airrape in BF3.
Ik gaf aan waarom de maps van BF2 overgezet naar BF3 niet zo geweldig waren om te spelen.
Ik kan me gerust vergist hebben met 16P Gulf of oman editie. ik heb maar 100 uur of maximaal 200 uur in BF2 gestoken.
waarbij 70% de map Ghost town inf. only

De kans is zeer groot dat we Caspian border en Operation Metro terug mogen verwachten in BF4.
Gunship oproepen op A als commander en baserapen die hap !!
Of ze maken Metro leuker met misschien meer vlaggen of flank routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 19-05 19:21
vinom schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:47:
Gewoon lekker op de 29e knallen, VPN for the win just like last time :D
Please tell me more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Metro zie ik zo 1-2-3 niet terug komen in dezelfde vorm in BF4. Alleen buiten kan je commander functies gebruiken (drop/artillerie/drone) en 2/3 van de map is binnen. Enige wat dan zou werken als ze dezelfde dingetjes als BF2 aanhouden is de Sat-Scan.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

zoek op internet naar VPN, het is hier niet toegestaan om illegale praktijken uit te gaan leggen.
Er zijn bij BF3 ongeveer 15.000 mensen geblokkeerd/verbannen door EA/DiCE.
Bij een miljoen andere ging het wel goed, dus de kans is heel erg klein dat ze je iets gaan doen.
Maar het blijft niet via de juiste manier en dus bestaat er een kans dat ze maatregelen treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Nu online
Ik neem aan dat zijn opmerking "trollend" bedoeld was.

Bij BF3 had ik het spel ook al 2 dagen voor de EU release binnen kon ook zonder problemen spelen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:01:
[...]

Ik neem aan dat zijn opmerking "trollend" bedoeld was.

Bij BF3 had ik het spel ook al 2 dagen voor de EU release binnen kon ook zonder problemen spelen.
ik kan de dagen tussen USA en EU wil overbruggen met GTA V :D
dus ik ga zelf niet moeilijk doen met VPN verbindingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 19-05 19:21
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

zoek op internet naar VPN, het is hier niet toegestaan om illegale praktijken uit te gaan leggen.
Bij een miljoen andere ging het wel goed, dus de kans is heel erg klein dat ze je iets gaan doen.
Maar het blijft niet via de juiste manier en dus bestaat er een kans dat ze maatregelen treffen.
ik weet genoeg, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

Vorig jaar geprobeerd, kostte teveel moeite, gewoon spelen op release en je kan meteen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

VPN activeren ging perfect met BF3.
Eigenlijk ook niet illegaal, je aangeschafte BF3 is gewoon legitiem.
Het enige wat je doet is je eigen voordoen in een andere regio, waar het spel al wel officieel uit is.

Dat ze er niet blij mee zijn is wat anders, dan moeten ze het spel maar wereldwijd tegelijkertijd releasen.
Dan zijn ze van het gezeik af. Of gewoon bv Europa niet toestaan op servers voordat de officiele release er is.
Activeren is 1 spelen is 2. Dan kun je de SP in ieder geval rustig doen :)

Edit:
Stel je bent een Amerikaan en je staat net op het punt te verhuizen naar Rusland.
Op 29 Oct. net voordat je het vliegtuig instapt activeer je BF nog op je laptop,
gewoon lekker in the US of A.
1 Nov, staat alles een beetje overhoop in je Russisch appartementje en je swengelt je laptop aan om wat te ontspannen voor de volgende dag.

Owww, nu ben je 5 dagen eerder BF aan het spelen dan dat het spel in Rusland uitkomt...
Illegaal praktijkje? Ik denk het niet, meer een leuke workaround. :)
Met vpn doe je precies het zelfde, alleen dan zonder heel de verhuizing :P

[ Voor 40% gewijzigd door mukkel op 05-08-2013 10:26 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.