[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

bram1984 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:07:
Ik zie nog wel een hoop objecten die overeind blijven staan na een schot van een tank geïncasseerd te hebben. Blijft dit zo?
Ja dit blijft zo.
Ze hebben aangegeven op de E3 dat niet alles neer te halen is, maar dat er bepaalde plekken zijn die een level kunnen veranderen en gewoon de destruction in BF3 is ook gewoon weer aanwezig in BF4.
er kan dus bijna net zoveel kapot als in BF3, al is het zo dat bepaalde objecten de map veranderen zoals de flat, onder in de tunnel zoals te zien was in de trailer.

Daarnaast hebben ze aangegeven dat iedere vorm van levelution of destruction ervoor kan zorgen dat je een ander soort gameplay krijgt, waarbij je eerst nog om een huisje moest lopen, heb je dan bijvoorbeeld een open gang aangemaakt, waardoor gesniped kan worden en daarme de balans in de map weghalen.
Ook hebben ze geleerd dat muren naar beneden schieten en daarmee kills maken, zeer leuk is om te doen en spectaculair(zoals zei dat noemde), maar dat ze dit wel wat gaan beperken, want in Seine crossing hebben ze dit niet helemaal goed aangepakt.

Dus er zal nog genoeg kapot te maken zijn, maar niet zo als in BC2 of BF3 Alpha. maar gewoon hetzelfde als BF3.

anders gezegd. BF4 is gewoon een verbeterde versie van BF3 in dit verhaal.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:15:
Gewoon wachten tot de beta deze herfst en dan pas oordelen of de game kan draaien op je systeem.
een Alpha van BF3 draaide ook niet geweldig en had veel FPS drops met mij GTX460. maar toen de beta uitkwam, draaide alles soepel op medium settings.
Dit zal ook wel weer gebeuren bij BF4. Grafisch is de game het zelfde gebleven, alleen ze hebben meer interactie ingebouwd. als led borden die aangaan, detectie poortjes die gaan piepen, gebouw die helemaal neerstort en de map daarmee veranderd qua layout en kleuren. Daarvoor zou je systeem iets meer kracht moeten hebben.

BTW voor de mensen die Battlefield 4 nog niet besteld hebben.
Origin heeft vandaag een actie als je BF4 nu besteld, dan krijg je voertuigen unlocks in Battlefield 3.
Dus voor al die Battlefield 3 heli gunners. GET YOUR TV MISSLE !!!

Als je de standaard editie koopt krijg je 35 upgrades voor alle voertuigen op de grond. IFV,MBT,MAA.
koop je de Deluxe editie dan krijg je 73 voertuigen upgrades voor zowel alle voertuigen op de grond als in de lucht.
Echter wel rekening mee houden dat Tank Destroyer uitgesloten is van deze vehiclepack.

BRON
En dit wil ik waarom?
Ik unlock liever me tank op de ouderwetse manier. Ik wacht dus gewoon op een EA f*ckup en een fikse korting. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
bram1984 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:07:
Ik zie nog wel een hoop objecten die overeind blijven staan na een schot van een tank geïncasseerd te hebben. Blijft dit zo?
Jammer genoeg wel. Ze blijven de destructie downscalen, terwijl je net zou verwachten dat ze upscalen omdat de next-gens eraan komen. :N

Want eerlijk gezegd geef ik niet veel om het omvallen van die toren. Dat zijn pure scripted events en COD Ghosts zal dit ook hebben. Daarnaast word je die events snel beu omdat je weet waar ze gebeuren + ze gebeuren wrsl elke match.

Battlefield moest het net hebben van dat alles kapot gaat, maar dit is niet meer het geval...
En het slaat op niets dat ze het Frostbite 3.0 noemen: noem het dan Frostbite 2.5 want het "main selling point" van Frostbite - de destructie - is nauwelijks aangepast tov 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
Wacht nou eerst eens tot het spel uit is, dit is allemaal giswerk gebaseerd op een Alpha. Zegt vrij weinig aangezien het nog wel eventjes duurt voor het spel uitkomt en er dus nog van alles kan veranderen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Er is nog wel wat meer stuk te maken. Bij BF3 waren het relatief standaard prefabs die stuk konden (gebouwen die ze copy/pasten met her en der nog wat uitzonderingen. Van wat ik van de e3 gezien heb, zit er wel wat meer vernieuwing in wat er daarnaast nog stuk kan (in de stad zelf heb je bv veel meer muren, glas of ander spul wat stuk kan.

Wat mij echter meer aanspreekt is dat je de map zelf kunt aanpassen door switches over te halen of die grote dingen kapot te maken.

We hebben nu pas 1 map gezien, dus daar komen er vast wel meer bij. Op dit moment lijkt het er echter al wel op dat het wel meer is dan 1 grote actie per map.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:57:
[...]

Je weet toch dat Battlefield 3 al moeite heeft om met 2 pc's op hetzelfde netwerk dezelfde server te joinen ;)
Tenminste PC versie dan he.
Is hier orde van de dag en nog nooit problemen mee gehad. Misschien gammel routertje?

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 17-07-2013 18:54 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Phuncz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:44:
Maar dan is ie wel het baasje als uber-commander en uber-soldaat ! :P
Eerder triest .

Dan heb je een halfbakken commander én een halfbakken soldaat . Kunt beter per positie dedicated mensen hebben .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

I wasn't serious :) Ik vind het ook maar newb hoor, maar ik denk dat degene die dat postte ook niet serieus was.

Maar het succes van Commander gaat wel héél erg afhangen van de implementatie en de uitvoering. Als het te ingewikkeld wordt om te switchen van PC naar tablet bijvoorbeeld, zie ik die feature ook snel in de vergetelheid verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
jantje 2 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:36:
Wanneer ik in BF2 de commander mode speelde ( dat was niet al te vaak maar toch ) Was ik gewoon full time bezig op de overlaymap om alles zo goed mogelijk aan te sturen. De artillery te plaatsen, de UAVS te uppen maar ook gewoon 3d spots te doen wanneer die UAV weer offline was.

Als je een beetje normaal als commander speelde betekende dit gewoon dat je het gehele potje daar mee bezig was. Je had geen tijd om ff trigger happy rond te lopen. Zowel, dan deed je het gewoon verkeerd. Enige was misschien de achterste vlag verdedigigen waar je lag als er niemand wat deed.

Ik vind het persoonlijk dus een goede keuze dat de commander zich alleen focust op het commanderen en niet op het schieten. Hierdoor haal je die idioten gelijk weg die er geen geduld voor hebben en zullen mensen die het "leuk" vinden deze rol vaker op zich nemen wat ten gunste van het team komt.
Inderdaad, zo af en toe vond ik het ook leuk en een goede commander kan wereld van verschil maken op het battlefield.

Enige wat me dus niet aanspreekt is dat gene dat elke vlag een optie bied voor de commander. Ik had liever een systeem zoals in BF2 gezien.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb alleen erg veel schrik voor de AC-130 of beter gezegd de gunship.
in BF3 is dit niet goed uitgewerkt en ik denk dat we het zelfde probleem gaan krijgen in BF4.
Maar dat moet blijken uit de beta straks.

Mijn ideale Battlefield 4 en de punten die nog niet bekend zijn:
- Minder sterke jets.
- Geen gunship
- Betere netcode (niet meer dood gaan om hoekjes)
- Geen fake reloads meer
- Smoke kunnen gebruiken als cover.
- headglitches zoveel mogelijk beperken.
- een kleine buff voor de Support wapens
(ze zijn gewoon niet goed te noemen http://battlelog.battlefi...how/1/65575968/172685289/ )
- Suppression net zo maken als de eerste maanden van BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Een gunship kan prima, maar volgens mij was ie dit keer ook automatisch. De Commander kan hem oproepen, waarna dat ding gaat schieten. Verder stond er ook in beeld "Gunship incoming", waardoor de Igla's gepakt kunnen worden om hem uit de lucht te schieten. Met 64 man (of 32 per team) heb je er altijd wel een paar die daarmee kunnen lopen. Zelf ben ik altijd fan van de RPG geweest (ook tegen choppers >:) ), maar het grote probleem was eerder dat er náást de gunship nog veel meer rondreed of vloog waardoor je je er niet goed op kon concentreren. Ook de infrarood maakte dat ding echt te krachtig.

Mijn huidige hekelpunt (naast de lag) zijn de overpowered jets. Je maakt in een tank of LAV gewoon helemaal geen kans tegen zo'n ding als ie niet constant wordt aangepakt (wat dus vaak niet gebeurd). Gister ook weer zo'n gast met 51k jet kills (met de mapswitch was ie weer weg) die gewoon niet dood te krijgen is omdat die met 2 kogels je jet kon killen en met 5 een tank. Geen rocketpods oid, nee gewoon de normale kogels. Het was een Duitser, dus echt laggy kon die ook niet zijn.

Verder mag ik hopen dat ze ook wat gaan doen aan de mensen die toch buiten de map kunnen zitten. Ik snap echt niet dat er niet een box boven en onder de map wordt gezet waarin je gewoon meteen dood bent. Out of bounds of whatever. Metro heeft daar bijvoorbeeld veel last van gehad, maar ook Bazaar en andere maps. Of je moet zorgen dat je meer plekken kunt bereiken (en niet alleen met de spawnbeacon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
OP jets, moet er nog steeds om lachen. Valt allemaal mee. MAA met name US is zwaar effectief. Zelfs een heli kan een pain in the butt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Kepro schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:31:
OP jets, moet er nog steeds om lachen. Valt allemaal mee. MAA met name US is zwaar effectief. Zelfs een heli kan een pain in the butt zijn.
Alleen jet piloten zeggen dat het mee valt, omdat ze te dom zijn om het te begrijpen.
Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:57:
Een gunship kan prima, maar volgens mij was ie dit keer ook automatisch. De Commander kan hem oproepen, waarna dat ding gaat schieten. Verder stond er ook in beeld "Gunship incoming", waardoor de Igla's gepakt kunnen worden om hem uit de lucht te schieten. Met 64 man (of 32 per team) heb je er altijd wel een paar die daarmee kunnen lopen. Zelf ben ik altijd fan van de RPG geweest (ook tegen choppers >:) ), maar het grote probleem was eerder dat er náást de gunship nog veel meer rondreed of vloog waardoor je je er niet goed op kon concentreren. Ook de infrarood maakte dat ding echt te krachtig.

Mijn huidige hekelpunt (naast de lag) zijn de overpowered jets. Je maakt in een tank of LAV gewoon helemaal geen kans tegen zo'n ding als ie niet constant wordt aangepakt (wat dus vaak niet gebeurd). Gister ook weer zo'n gast met 51k jet kills (met de mapswitch was ie weer weg) die gewoon niet dood te krijgen is omdat die met 2 kogels je jet kon killen en met 5 een tank. Geen rocketpods oid, nee gewoon de normale kogels. Het was een Duitser, dus echt laggy kon die ook niet zijn.

Verder mag ik hopen dat ze ook wat gaan doen aan de mensen die toch buiten de map kunnen zitten. Ik snap echt niet dat er niet een box boven en onder de map wordt gezet waarin je gewoon meteen dood bent. Out of bounds of whatever. Metro heeft daar bijvoorbeeld veel last van gehad, maar ook Bazaar en andere maps. Of je moet zorgen dat je meer plekken kunt bereiken (en niet alleen met de spawnbeacon).
Op de PC heb je al 64 spelers en de gunship, maar toch blijft de gunship een ramp meestal.
ik moet gewoon verplicht met een igla rond lopen. Een gunship is zo neer te halen, maar ze maken zo verschrikkelijke easy kills, dat het gewoon niet leuk is.

en jets zijn goed neer te halen met een MBT op de PC als je ze maar ziet aankomen.
ik heb het niet over de jets in rush, want die dingen zijn zo sterk dat je er niks tegen kan doen.
daarom speel ik dus ook nooit Rush

Wat ook mooi zal zijn in BF4, is als je na het einde van een rondje kan zien wat de volgende map gaat worden. maps met jets vermijd ik gewoon standaard.
oja ben wel blij dat ik in me eentje speel en niet op een lan party ofzo. want ik denk als er een jet piloot mij neerhaalt dat ik op die gast zou afvliegen en een trap tegen zijn pc zou geven, volgens mij is dat de enigste mogelijkheid om een jet neer te halen, is door hun pc kapot te maken ;)
Tenminste dat is hoe DiCE ze in de game hebt gezet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Pykow op 18-07-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 19:01
hmm.. ik zie nu dat je ook bommen kan gooien in bf4.
zie: http://www.bf4blog.com/ba...ld-4-jet-vehicle-unlocks/

of kan dit ook in bf3? ben niet zo'n jet speler zeg maar.

en je kan in een sedan rijden :) wist ik ook niet hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beebie121 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:20:

Er is bij mij nog niks bekend over bommen werpen. In battlefield 3 kan je dit niet, de Maingun en rocket pods zijn al krachtig genoeg. guided missle lijkt op een bom, omdat je onder je vliegtuig een voertuig moet locken om te kunnen schieten.

de Sedan is ook niet bekend, in BF3 had je ook een SEDAN, maar dat was alleen in de singleplayer en was niet meer dan een vervoersmiddel waar je verder helemaal niks in kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

God zij dank zitten er ook weer jets in BF4 :) Dat blijft toch het mooiste van allemaal als fanatieke jetter en als we er ook nog een guided missile als extra bij krijgen maken we helemaal gehakt van die ellendige tanks. Denk wel dat je zult moeten kiezen welke je neemt: rocket pods of guided missiles. Dat zou jammer zijn want anders ga je gewoon 3D spotten vanaf 700 meter en leeg je eerst je rocket pods en daarna nog een guided erachter aan. Dat zou pas echt een kick zijn :)

Probleem blijft gewoon de echt goede MAA spelers maar die moet je met een lampje zoeken...

Ik ga in ieder geval vanaf het allereerste begin op jacht naar de jet service 100 star en no, I'm not kidding. Ik zoek je wel op Pykow ;)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik hoop echt dat de MAA en de SAA radarguided worden. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
DanielWW2 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:56:
Ik hoop echt dat de MAA en de SAA radarguided worden. :+
Ik wil gewoon als upgrade een Goalkeeper bovenop mijn tank kunnen zetten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:57:

Commander kan inderdaad gunship laten spawnen die rondjes vliegt om 1 vlag. Zal dus niet hele speelveld verkrachten, tevens vliegt dat ding op zo'n hoogte dat je je shells meer moet leaden dan in BF3 en het voor grondtroepen+airforce ook een stuk moeilijker wordt om neer te halen.Als je dat middelste gebouw in Siege of Shangai neemt, doe dat x2 en dan nog een beetje erbij...Zo hoog vliegt die gunship :). Daarnaast van wat ik in de alpha footage heb kunnen zien, zodra gebouw is neergestort is visibility ongeveer 0,0. Mag hopen dat ze van Battlefield 3 geleerd hebben d:)b

Dat een jet je met 2 kogels neerschiet is wel een beetje overdreven, hoe dichter je op cockpit schiet des te meer damage doe je en uiteraard leer je dat mikken vanzelf aan over tijd. Tevens een tank neerschieten met 5 kogels is gewoon niet mogelijk als deze 100% is. Een hele clip (dus tot dat ie overheat) disable je ook geen tank mee. Dat iemand met 50K kills in een jet moeilijk is neer te halen vind ik persoonlijk niet meer dan logisch. Je mag toch hopen dat je na 50K kills toch wel wat ervaring hebt met vliegen en dus alle mogelijkheden kan benutten om niet dood te gaan. Dat het voor iemand die geen ervaring in de jet heeft lastig is om daar wat aan te doen ben ik het ook met je eens, maar zeker niet onmogelijk.

Tevens is de LAV-AD één van de beste zo niet de beste voertuig om jet whores op afstand te houden. Zolang je maar niet op één plek blijft campen en minimap vergroten zodat als je in de lucht kijkt, je even goed overzicht houd op de map van naderende tanks en dergelijke. Na jet en heli 100 service stars gehaald te hebben ben ik nu bezig met MAA (ondertussen 71SS) en ik kan echt wel tegenstand bieden, zie vaak dat ze paar raketten spammen om vervolgens net zo hard weer om te keren zodat ik ze niet in één run kan disablen. Echter die paar rockets die hij afschiet heeft totaal geen effect en mobiel blijven is key. Net zoals cover gebruiken. Begint pas vervelend te worden als air samen werkt (2jets of jet+heli combo), maar dan vind ik het ook niet meer dan normaal dat je in het nadeel bent, je vecht dan namelijk tegen 2 voertuigen.
Pykow schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:09:
[...]

Alleen jet piloten zeggen dat het mee valt, omdat ze te dom zijn om het te begrijpen.

[...]

Op de PC heb je al 64 spelers en de gunship, maar toch blijft de gunship een ramp meestal.
ik moet gewoon verplicht met een igla rond lopen. Een gunship is zo neer te halen, maar ze maken zo verschrikkelijke easy kills, dat het gewoon niet leuk is.

en jets zijn goed neer te halen met een MBT op de PC als je ze maar ziet aankomen.
ik heb het niet over de jets in rush, want die dingen zijn zo sterk dat je er niks tegen kan doen.
daarom speel ik dus ook nooit Rush

Wat ook mooi zal zijn in BF4, is als je na het einde van een rondje kan zien wat de volgende map gaat worden. maps met jets vermijd ik gewoon standaard.
oja ben wel blij dat ik in me eentje speel en niet op een lan party ofzo. want ik denk als er een jet piloot mij neerhaalt dat ik op die gast zou afvliegen en een trap tegen zijn pc zou geven, volgens mij is dat de enigste mogelijkheid om een jet neer te halen, is door hun pc kapot te maken ;)
Tenminste dat is hoe DiCE ze in de game hebt gezet ;)
Na alle nerfs is gunship echt niet zo heel sterk meer als dat ie was toen AK net uit was. Voor MAA is het appeltje eitje, idem ditto voor heli + jet.aangezien ding geen kant op kan. Daarnaast heeft fast spawn ook geen effect meer op respawn tijd van gunship. Al met al heb ik er echt serieus waar nog NOOIT last van gehad, ook niet als ik op de grond speel :). (Ik heb dan wel het begin van gunship era gemist, waar die op Rush een totale chaos kon creëren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

l0n3w012ph schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:17:
God zij dank zitten er ook weer jets in BF4 :) Dat blijft toch het mooiste van allemaal als fanatieke jetter en als we er ook nog een guided missile als extra bij krijgen maken we helemaal gehakt van die ellendige tanks. Denk wel dat je zult moeten kiezen welke je neemt: rocket pods of guided missiles. Dat zou jammer zijn want anders ga je gewoon 3D spotten vanaf 700 meter en leeg je eerst je rocket pods en daarna nog een guided erachter aan. Dat zou pas echt een kick zijn :)

Probleem blijft gewoon de echt goede MAA spelers maar die moet je met een lampje zoeken...

Ik ga in ieder geval vanaf het allereerste begin op jacht naar de jet service 100 star en no, I'm not kidding. Ik zoek je wel op Pykow ;)
ik vermijd net als in BF3 alle maps met jets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:16:
[...]

Ik wil gewoon als upgrade een Goalkeeper bovenop mijn tank kunnen zetten. :+
Dat is misschien ietwat te veel van het goede. :P
Trouwens dit wordt vrijwel zeker de Chinese MAA.

Wikipedia: Type 95 SPAAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:10
l0n3w012ph schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:17:

100 maar? :D

[ Voor 14% gewijzigd door HelloMeow op 18-07-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:47:
[...]

ik vermijd net als in BF3 alle maps met jets ;)
Wat zou je doen als alle maps jets hadden dan? ;)
Die gouden dogtag was een uitdaging :) De rest boeit me dan niet meer...

[ Voor 34% gewijzigd door l0n3w012ph op 18-07-2013 22:51 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beebie121 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:20:

Dit is gewoon 1e klas bs, specs van wikipedia afgehaald met wat random wapens erbij en wat gamestats uit de duim gezogen zoals bijvoorbeeld de health.

Enige voertuigen die in de Alpha zitten zijn die APC's en standaard tanks. Als ze extra info hadden zat EA daar al lang op met de NDA zoals bijvoorbeeld bij bf4-central is gebeurd.

Altijd jammer dat soort sites, weet je niet meer wat echt confirmed is en wat dikke vinger werk is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:10
l0n3w012ph schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:49:
[...]

Die gouden dogtag was een uitdaging :) De rest boeit me dan niet meer...
Voor mij eerst ook, maar toen ik hem had ben ik er niet minder om gaan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:04:
[...]

Dit is gewoon 1e klas bs, specs van wikipedia afgehaald met wat random wapens erbij en wat gamestats uit de duim gezogen zoals bijvoorbeeld de health.

Enige voertuigen die in de Alpha zitten zijn die APC's en standaard tanks. Als ze extra info hadden zat EA daar al lang op met de NDA zoals bijvoorbeeld bij bf4-central is gebeurd.

Altijd jammer dat soort sites, weet je niet meer wat echt confirmed is en wat dikke vinger werk is.
Ik had er al hetzelfde gevoel bij. Het is te veel copy/paste van BF3. Verder heeft DICE al maanden geleden gezegd dat ze de lippen stijf op elkaar zouden houden en dit lijken ze ook echt te doen. Ik denk dat we in september doodgegooid gaan worden maar nu nog even niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-09 19:01
naaitsab schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:04:
[...]

AH kijk dat wist ik niet. Ik dacht dat het een goede site was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

l0n3w012ph schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:49:
[...]

Wat zou je doen als alle maps jets hadden dan? ;)
Waarschijnlijk een andere game gaan zoeken om te spelen.
Maar wees gerust :D de oude klassiekers van BF3 komen terug (Dus metro,Grand bazaar en seine crossing waarschijnlijk) daarnaast de eerste map die te spelen was in de Alpha en E3 had geen jets :D dus ik vermaak me denk ik wel.
Daarnaast is er nog altijd nog TDM en infantry only filter.
Dus zo makkelijk kom je niet van mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Meer zo makkelijk kom je niet bij mij ingame. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:21:
Meer zo makkelijk kom je niet bij mij ingame. :+
zolang jij geen eigen server hebt, kan je me niet bannen :P ghehehe
nha jij speelt niet zoveel, dus ik kom jij inderdaad vrijwel nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:49:
[...]

zolang jij geen eigen server hebt, kan je me niet bannen :P ghehehe
nha jij speelt niet zoveel, dus ik kom jij inderdaad vrijwel nooit tegen.
Ik bedoelde eigenlijk jou en Alpha.
Oh en ik zou je niet bannen als ik een server had. Hoogstens een chatban om het gezellig te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:04:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk jou en Alpha.
Oh en ik zou je niet bannen als ik een server had. Hoogstens een chatban om het gezellig te houden. :+
Wat ik ben altijd aardig
F.. team, Nice Team
hands on the table, dont jerk off while playing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik heb wel eens bij je ingame gezeten en het is me bijgebleven...
Jij moet soms echt even chillen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ghihihi i know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus DICE post twee dagen geleden een SP verhaaltje op Battlelog en niemand komt er mee? :P
Is BF3 zo dood?

http://battlelog.battlefi...view/2925730257945364511/

PS: spoilers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
BF3 is niet dood, volgens mij geeft gewoon niemand iets om SP xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

de SP in BF3 is zo slecht, dat ik het artikel niet eens gelezen heb.
SP zijn alles zo gescript dat het gewoon niet leuk is.
geef mij maar een open wereld SP zoals GTA of RDR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, de scripting is borked en de AI zeer "aimbotty", best frustrerend om vanaf 3 verschillende hoeken bestookt te worden door kleine openingen in je dekking. Trekt gewoon nergens op want je word vaak genoeg in een "death trap" gelokt waar het bijna onmogelijk is dekking te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Vandaag trailer redesign Battlelog

http://www.vg247.com/2013...ing-revealed-later-today/

Ik hoop zelf op meer mogelijkheden betreffende Platoons: naast betere adminopties, ook bv. een subforum per platoon, en opties om polls te plaatsen, servers aan te bevelen, wedstrijden op te stellen, etc.

Want velen hier zitten in een Gathering of Tweakers platoon maar veel werd daar nooit mee gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het gaat overigens om Battlelog voor BF4, niet BF3 ;)

Ik hoop zelf op server management voor console-servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Platoon met eigen logo zou fijn zijn. nu werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 05:37
Asgaro schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:29:
Vandaag trailer redesign Battlelog
Video is nu live!
[YouTube: http://youtu.be/9YfJ0tXjFiI]

[ Voor 20% gewijzigd door Bathing Aap op 25-07-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Ziet er erg gaaf uit allemaal, maar van Dice had ik niet anders verwacht :)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03

Kiwi

Gadgetfreak

Ik vind dit zeer mooi allemaal, toch maar even een landscape docking halen voor mijn tablet :). Ik hoop alleen niet dat ze je laten joinen vanaf je tablet, dat gaat veel AFK-mensen opleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als ze er ook een PC-app of Windows 8 app van maken, vind ik het ook al prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:37:
Daar hoop ik ook voor, zelf heb ik geen Ipad of tablet maar wel een laptop, het zou leuk zijn om deze dan naast mijn desktop te zetten om zo de map te kunnen gebruiken voor een beter overzicht.

Wel vind ik veel van de features gimmicks, wanneer zit je op de bushalte om te kijken wat je vrienden aan het spelen zijn, of kijken naar de battlereports van gisteren om je loadout aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nouja, het is vooral dat ik al een scherm naast mn game heb wat toch niets aan het doen is. Maar goed, alleen die kaart zou ik fijn vinden, rest maakt me weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Je kan nu als je dood bent en je op het "je bent dood" scherm aan het wachten ben via je tablet of telefoon je loadout veranderen!!!

Waarom niet gewoon ingame DICE? Oh my lord

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Het kan ook ingame, wat denk je nou zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
vinom schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:23:
Het kan ook ingame, wat denk je nou zelf :P
Niet direct nadat je neergeschoten bent. Zoals nu ook niet kan in BF3. Je MOET eerst 5-10 frustrerende seconden wachten totdat je het spawn scherm krijgt voordat je ook maar iets kan veranderen.

Waarom? Geen idee.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

EA zal daar wel micro-payments voor bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Nog meer zooi wat uiteindelijk niet goed werkt. |:(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

rickyy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:25:
[...]

Niet direct nadat je neergeschoten bent. Zoals nu ook niet kan in BF3. Je MOET eerst 5-10 frustrerende seconden wachten totdat je het spawn scherm krijgt voordat je ook maar iets kan veranderen.

Waarom? Geen idee.
lekker relax wachten, in die tijd kan je nog gerevived worden.
wacht ook regematig tot dat alle icoontjes weg zijn, want dan ben je pas echt dood ;) rondjes duren lang zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Battlefield 4 pre order - 19,95 Euro
http://www.gigantti.fi/is...PREORDER%40store-gigantti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Ik ga toch voor een Engelse key. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Zal deze wel veilig zijn? Dit is namelijk te goedkoop en kan bijna niet waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

berry194 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:55:
[...]

Zal deze wel veilig zijn? Dit is namelijk te goedkoop en kan bijna niet waar zijn.
Ik vertrouw het zelf ook niet, website is ook niet bekend bij mij.
Zelf heb ik de game gewoon besteld op Origin zodat ik geen gezeik heb met Gebruikte keys, slechte levering etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik zit net te kijken ja, maar die site ken ik ook niet, er zijn meerdere varianten van dit is toevallig gigantti.ru.
gigantti.fi bestaat ook. Kan ook nergens review / ervaringen vinden.

< 20,- lijkt me niet te kunnen als andere legitieme pre-orders allemaal tussen de 30-40 zitten.

Het is in Rusland en als je opgelicht wordt voor die 20,- doet bijna geen enkele instellingen hier wat aan.
Ik kan je ook mijn rknr geven :) als je er toch vanaf wilt.

Van de week toevallig een BF4 hard copie besteld bij wehkamp <40

[ Voor 6% gewijzigd door mukkel op 26-07-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:42:
[...]
Daar hoop ik ook voor, zelf heb ik geen Ipad of tablet maar wel een laptop, het zou leuk zijn om deze dan naast mijn desktop te zetten om zo de map te kunnen gebruiken voor een beter overzicht.

Wel vind ik veel van de features gimmicks, wanneer zit je op de bushalte om te kijken wat je vrienden aan het spelen zijn, of kijken naar de battlereports van gisteren om je loadout aan te passen.
Het zal gewoon in de browser moeten kunnen of misschien zelfs dat het in-game automatisch weergegeven wordt op het tweede scherm, anders zit je weer met dat alt-tab gezeik.

In het extreme geval zetten we de laptop wel naast de PC.

Maar hoe ze het ook doen, een dedicated minimap op een apart, groot, scherm is potentieel wel een bizar groot voordeel ten opzichte van mensen die het niet hebben, niet willen of niet kunnen veroorloven. Ik ben heel benieuwd hoe dat in-game uit gaat pakken. Desalniettemin voor het eerst sinds lange tijd weer echt een stuk bruikbare innovatie in plaats van leuke gimmicks.

Wat ik nog niet in de trailer heb gezien helaas is dat je zelf profielen kan maken. 1) De Rambo, 2) De Flanker, 3) De DieHard etc. etc. met je favo wapens en load-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
mukkel schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:39:
Ik zit net te kijken ja, maar die site ken ik ook niet, er zijn meerdere varianten van dit is toevallig gigantti.ru.
gigantti.fi bestaat ook. Kan ook nergens review / ervaringen vinden.

< 20,- lijkt me niet te kunnen als andere legitieme pre-orders allemaal tussen de 30-40 zitten.

Het is in Rusland en als je opgelicht wordt voor die 20,- doet bijna geen enkele instellingen hier wat aan.
Ik kan je ook mijn rknr geven :) als je er toch vanaf wilt.

Van de week toevallig een BF4 hard copie besteld bij wehkamp <40
Het schijnt een Finse fysieke winkel zijn. Als je hem koopt voor 20 Euro, krijg je ook een fysiek exemplaar. Denk dus niet dat je dat wilt hebben. Kwam ik overigens net achter hoor, anders had ik het direct vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-09 22:09
Martinspire schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:37:
Het is browser based.

Maar je kan een minimap bijvoorbeeld op je tweede beeldscherm zetten, bevestigd door een Battlelog developer: http://nl.reddit.com/r/ba...og_trailer_leaked/cb9zp17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Dat is de mooiste feature de mini map :) je kan er ook Squad attack commands op geven. Dus dat scheelt weer Q give order klikken met de muis wat niet altijd even goed werkt (bij mij althans).
LongBowNL schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Het is browser based.

Maar je kan een minimap bijvoorbeeld op je tweede beeldscherm zetten, bevestigd door een Battlelog developer: http://nl.reddit.com/r/ba...og_trailer_leaked/cb9zp17
Dat zou mooi zijn alleen kun je dan lastig commands geven via de mini map op het 2de scherm lijkt mij.
Tenzij je een touch screen monitor hebt als 2de scherm >:) .

[ Voor 57% gewijzigd door JT888 op 26-07-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:01:
[...]

Het zal gewoon in de browser moeten kunnen of misschien zelfs dat het in-game automatisch weergegeven wordt op het tweede scherm, anders zit je weer met dat alt-tab gezeik.

Maar hoe ze het ook doen, een dedicated minimap op een apart, groot, scherm is potentieel wel een bizar groot voordeel ten opzichte van mensen die het niet hebben, niet willen of niet kunnen veroorloven. Ik ben heel benieuwd hoe dat in-game uit gaat pakken. Desalniettemin voor het eerst sinds lange tijd weer echt een stuk bruikbare innovatie in plaats van leuke gimmicks.

Wat ik nog niet in de trailer heb gezien helaas is dat je zelf profielen kan maken. 1) De Rambo, 2) De Flanker, 3) De DieHard etc. etc. met je favo wapens en load-outs.
De dedicate minimap via een tablet zie ik niet als een bizar groot voordeel.
de minimap op je scherm zie je sneller. 1 voordeel is dat je op de minimap op je tablet, eerder kan zien of een chopper,jet of tank is gespawned. dat kan je nu ook door snel je map uit te zoomen enzo. maar als je kan tellen of op instant voertuig respawn zit, dan heeft het totala geen zin.

Het zijn leuke toevoegingen en zeer modern. Je ziet ook TV programma's en films werken met second screens en dus nu ook bij games.
Ik zal er zeker gebruik van maken.
De nieuwe Nexus 7 is uitgekomen, dus voor mensen zonder tablet ;) jullie kunnen nog aan de slag.

Ik hoop dat ze voortaan ook meer informatie geven over de server.
Dus niet alleen aantal tickets, maar ook hoeveel vlaggen het andere team heeft zodat je kan zien of de baserape al begonnen is of niet voordat je een server joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Nu online
Zitten een paar leuke features bij maar waar ik me het meest aan stoor is de nieuwe map die je ziet. Damavand Peak, Operation Riverside, :F lineaire maps :/ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Pykow schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:43:
[...]

de minimap op je scherm zie je sneller. 1 voordeel is dat je op de minimap op je tablet, eerder kan zien of een chopper,jet of tank is gespawned. dat kan je nu ook door snel je map uit te zoomen enzo. maar als je kan tellen of op instant voertuig respawn zit, dan heeft het totala geen zin.
Huh geen voordeel?

De mini map is leuk maar dat is alleen je directe omgeving. Hoe vaak ik niet op start moet drukken om in het start menu de hele map te krijgen en te zien waar de enemies zijn, waar mensen gedood worden, of een voertuig gespawnt is, etc. Dat hoeft nu allemaal niet meer. Ik zie dat als een enorm groot voordeel, plus dat je ook nog makkelijk squad orders en dergelijke kan geven. Plus, bedenk eens dat je in de jet zit, je ziet in een keer waar de enemy jets zijn, waar ze heen vliegen, ideaal.

Direct van server naar server switchen is ook handig.

Nee mijn iPad wordt een blijvertje op mn salontafel tijdens het gamen!

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 26-07-2013 13:33 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:33:
[...]

Huh geen voordeel?

De mini map is leuk maar dat is alleen je directe omgeving. Hoe vaak ik niet op start moet drukken om in het start menu de hele map te krijgen en te zien waar de enemies zijn, waar mensen gedood worden, of een voertuig gespawnt is, etc. Dat hoeft nu allemaal niet meer. Ik zie dat als een enorm groot voordeel, plus dat je ook nog makkelijk squad orders en dergelijke kan geven. Plus, bedenk eens dat je in de jet zit, je ziet in een keer waar de enemy jets zijn, waar ze heen vliegen, ideaal.

Direct van server naar server switchen is ook handig.

Nee mijn iPad wordt een blijvertje op mn salontafel tijdens het gamen!
Het is wel meer een luxe-item dan een voordeel, een goede gaming muis of toetsenbord is ook een voordeel. Als je een slechtere speler tegenkomt met een tablet en jij hebt er geen zal je hem nog altijd even gemakkelijk kunnen uitschakelen. Als je een tablet hebt krijg je geen features die een PC of concole speler niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:01:
[...]

Ik hoop dat je deze dedicated minimap ook wel op je "hoofdscherm" kunt openen, in-game. Zoals je in BF3 je minimap kan volledig uitvouwen, zouden ze dan hetzelfde beeld moeten geven zoals je op een tablet/laptop krijgt.

Maar tot nu toe hebben we alleen gehoord dat we die dedicated minimap via Battlelog gaan kunnen raadplegen, en dus niet in-game.

Ik ben benieuwd hoe het zit. Want ik heb geen tablet en ook geen eigen laptop. Ook niet van plan om voor een game die spullen aan te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:43:
[...]
Ik sluit me helemaal aan bij Mr. Ton als in dat het zeker wel veel voordelen heeft!

Het is én én. Je hebt altijd de kleine minimap voor het snelle close quarters/detail werk. Maar om de map goed te overzien en op vijandelijke bewegingen (voornamelijk voertuigen) is uitermate goed te anticiperen, kan je veel effectiever spawnen en plannen trekken. Zeker gezien de UAV van de commander.

Ook als iemand om hulp vraagt die in een ander gedeelte van de map vecht, kan je met een oogopslag zien wat daar precies aan de hand is. Weten wat je te wachten staat is het halve werk om je overlevingskansen te vergroten.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:43:
[...]
Het is wel meer een luxe-item dan een voordeel, een goede gaming muis of toetsenbord is ook een voordeel. Als je een slechtere speler tegenkomt met een tablet en jij hebt er geen zal je hem nog altijd even gemakkelijk kunnen uitschakelen. Als je een tablet hebt krijg je geen features die een PC of concole speler niet heeft.
Tsja, zo kan je bezig blijven. Het gaat om ceteris paribus. Twee spelers die even goed zijn, met dezelfde hardware, maar 1 met een extra overzicht ernaast en 1 speler die moet lopen hannesen met meerdere toetsen. Wie is er dan tijdens encounters doorgaans in het voordeel?

Ik vergroot nu vrijwel nooit de minimap ingame. Duurt te lang en beperkt het reactievermogen te veel. Met een extra scherm erna zie je vanuit je ooghoeken direct als er op je hoofdscherm wat beweegt, daar zijn mensen evolutionair heel goed in, terwijl je even heel gericht het volledige plaatje van de map kan overzien.

Kennis is macht.

@ Asgaro, Ik denk dat het in-game vergelijkbaar zal zijn, maar dat het wel ten koste gaat van je first person view. Of ze passen de huidige minimap zo aan dat je er snel naar toe kan inzoomen, of alt-tabben naar je browser? We zullen zien maar ik hoop dat ze met tenminste een gelijkwaardige oplossing komen als het extra scherm. Al vrees ik zoals gezegd dat het echt een voordeel zal zijn om er een extra device/scherm naast te hebben.....

[ Voor 9% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 26-07-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Asgaro schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:01:
[...]

Ik hoop dat je deze dedicated minimap ook wel op je "hoofdscherm" kunt openen, in-game. Zoals je in BF3 je minimap kan volledig uitvouwen, zouden ze dan hetzelfde beeld moeten geven zoals je op een tablet/laptop krijgt.

Maar tot nu toe hebben we alleen gehoord dat we die dedicated minimap via Battlelog gaan kunnen raadplegen, en dus niet in-game.

Ik ben benieuwd hoe het zit. Want ik heb geen tablet en ook geen eigen laptop. Ook niet van plan om voor een game die spullen aan te kopen. :P
Dit is mogelijk ;) Je opent de map in de browser dus die kan je mooi fullscreen op je 2e scherm zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

UAV zal niet heel de map door scannen maar een gedeelte, het is niet zoals in CoD bijvoorbeeld zover ik dat heb gezien in de E3 beelden.

of je nu op M of ESC moet klikken om je map te zien of op je tablet zie ik niet zo groot verschil.
Alles in je omgeving zie je wel op je scherm en in in de kleine minimap en als je verder wilt kijken is het volgens mij net zo snel om met ESC/M of op de tablet kijken waar iedereen is.
Het zou er alleen voorzorgen dat meer mensen hier gebruik van gaan maken.

Jets maakt niet eens uit hoe groot hun minimap is, ze zijn toch al overpowerd en dat zullen ze vast en zeker ook in BF4 weer zijn helaas.

en daarnaast maakt het mij weinig uit :P ik heb een nexus 7 en ik zal hem zeker gebruiken als het echt nut heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 26-07-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus DX 11.1.
Wie gebruikt er überhaupt W8 en dan ook nog eens een DX 11.1 GPU? :P

nieuws: DICE: Battlefield 4 ondersteunt DirectX 11.1

Leuk dat het wat van de CPU af kan halen en dat is bij BF3 misschien wel nodig maar ook maar 1% load aan je GPU toevoegen klinkt als een slecht idee bij BF4. Ik denk dat menig GPU het al moeilijk genoeg gaat krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ben erg benieuwd naar de nieuwe AMD kaarten, deze gaan dus DX11.1 ondersteunen.
ik heb Windows 8 en een kaart die DX11.0 ondersteund

Klinkt voor mij gewoon als een verkooppraatje voor de nieuwe AMD kaarten die eraan gaan komen.
maar goed we zien het allemaal wel.
ik denk dat mijn GTX 670 de game goed zal kunnen draaien op LOW settings :P
ik speel BF3 nu ook gewoon op low settings. sommige maps heb ik constant 120 tot 170 FPS, maar ook maps waar hij op 80FPS blijft steken op low.
op de hoogste ultra settings zit ik op gemiddeld 58 FPS. minimaal op 45 en dat is erg laag.

Hopelijk optimaliseren ze hun maps een keer goed ipv die dikke fps drops !!
dat ik met een GTX670 gewoon niet op Ultra kan spelen met een game van 2 jaar oud is slecht.
minimale FPS moet gewoon niet onder de 60 komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 26-07-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
DanielWW2 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:05:
Check :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Met die grote "mini"-maps zullen silencers belangrijker worden dan ooit. Aangezien je minimap maar beperkte radius geeft, zie je vaak niet waar de snipers precies liggen. Dat moet nu dus een stuk makkelijker worden. Ook kan je goed zien waar er troepenbewegingen zijn als ze aan het schieten zijn, of zie je waar je teammates dood aan het gaan zijn.

Vooral als Engineer zal het handig zijn om te weten waar voertuigen heen gaan, zodat je alvast mijnen kunt leggen of klaar kunt staan met de rocket.

Campers zijn ook in het nadeel, aangezien je veel makkelijker kunt uitvinden waar hij zit (vooral zonder silencer).

In ieder geval mooi dat ie ook in de browser gaat werken, dan kan ik hem op console er ook mooi naast zetten (als ik op mn pc de map heb staan en op mn scherm ernaast mn console beeld)

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dus DX 11.1.

Leuk dat het wat van de CPU af kan halen en dat is bij BF3 misschien wel nodig maar ook maar 1% load aan je GPU toevoegen klinkt als een slecht idee bij BF4. Ik denk dat menig GPU het al moeilijk genoeg gaat krijgen. ;)
Zelf ben ik van plan mijn GPU te updaten vóór de release en dan ga ik waarschijnlijk de upgrade van Windows 7 naar Windows 8.1 maken.

BF3 was trouwens een game die verdacht goed schaalde met het aantal cores dus het lijkt me als DX11.1 ook maar 10% minder CPU-verbruik kan bezorgen, we hier wel de voordelen van gaan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik wacht wel tot DX11.1 naar W7 geport wordt, ik laat me niet dwingen door Microsoft om die half bakken Windows 8 te gaan gebruiken. Windows 8.1 is net zo kansloos voor desktop gebruikers dus dat helpt ook niet mee. Of tegen de tijd moet er een mogelijkheid zijn om 100% die metro onzin en alles wat daar aanhangt de nek om te draaien zonder extra systeem load, dan wellicht stap ik over.

Die minimap/squad-leader functionaliteit ziet er netjes uit, wellicht tegen de tijd een goedkoop tabletje op de kop tikken voor BF4 en als veredelde desk-clock.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DX11.1 voor Win7 kun je lang op wachten (die komt niet). Maar dat is meer iets voor een andere (nutteloze) discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Martinspire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:01:
DX11.1 voor Win7 kun je lang op wachten (die komt niet). Maar dat is meer iets voor een andere (nutteloze) discussie.
offtopic:
Windows 8 heeft nagenoeg dezelfde kernel als 7 dus die port zal niet lang op zich laten wachten. Met port bedoel ik niet vanuit Microsoft uit. Die heeft weer wat moois gevonden om men te 'dwingen' over te stappen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Dus DX 11.1.

Ik ben lid van 2 groepen:
- Glorious PC Gaming Master Race
- Glorious Windows 7 64-bits SP1 Master Race

Beiden ga ik niet snel goodbye zeggen. ;)
Ik ben wel benieuwd over het eventuele prestatieverschil bij beide OS'en maar het zou wel een zeer groot verschil moeten zijn, voordat ik overstap.

edit: Daarnaast heb ik een ATI HD 6950 die nog vrij recent is: ben dus niet echt van plan snel over te stappen naar DirectX 11.1 supported graka. Pas als de opvolger van BF4 er is, wordt het stilaan tijd voor een nieuwe card, misschien. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 26-07-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dit komt me allemaal bekend voor van het Windows XP tijdperk waar men ook fel deed over Vista. Daar heb ik geen enkel probleem mee gehad, ik was blij dat ik van Windows XP verlost was. Ach ja, de onverkende toekomst is een enge plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:17:
Dit komt me allemaal bekend voor van het Windows XP tijdperk waar men ook fel deed over Vista. Daar heb ik geen enkel probleem mee gehad, ik was blij dat ik van Windows XP verlost was. Ach ja, de onverkende toekomst is een enge plek :P
alleen heeft windows 8 niet veel te zoeken op mijn deskopt misschien wel op de tab of phone maar niet op de deskopt |:(

En ja ik bezit windows 8 op een laptop, helaas!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik draai al een lange tijd Windows 8 en ik wil weer terug naar windows 7.
ik heb heel veel games die crashen. Crysis 3, CoD:BO2,GRID2 doen het allemaal niet goed.

Ach ja dit is geen windows 7 vs windows 8 topic.
Ben wel erg benieuwd wanneer de demo gaat komen en welke maps er in de 2e DLC gaat komen.
Maps uit BF3 zouden dan terug komen in BF4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Windows 8.1 = gratis update voor Windows 8
reviews: Windows 8.1: de terugkeer van de startknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Phuncz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 17:17:
Ik was toen Vista uitkwam wel snel overgestapt. Ik draaide zelfs Preview versies al als main OS, zo verkocht was ik! :P Ik zag daar genoeg redenen om over te stappen en XP was tenslotte toen al zeer oud.
W7 daarentegen is zeker nog nieuw genoeg te noemen waardoor W8 niet dringend is.

De reden dat W8 me niet zo aanspreekt is vooral omdat ik Aero zou missen. Daarnaast geeft W8 mij het gevoel van 2 OS'en aan elkaar geplakt: details over waarom ik dat denk ga ik hier niet posten. Dat wordt al genoeg op de frontpage gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
W8 is gewoon kut. Mijn moeder kreeg gisteren een nieuwe laptop met W8. Wat een kutzooite is Metro. Dus meteen maar even Classis Shell geïnstalleerd omdat ik er geen ene f*ck van begreep en het ook niet wil begrijpen...
Ik ga dus mooi niet betalen voor W8 waarna ik het W7 menu terug kan installeren. Nee dank je MS. W7 is nog goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jongens, het is geen Windows-topic. Laten we weer lief doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Heb zelf 8.1 preview draaien, zo ingesteld dat ie opstart met desktop en als ik op de windows toets ram komt gelijk mijn apps menu naar boven en gesorteerd op meest gebruikt. Die startknop is niet eens nodig, sterker nog dit is 10x sneller dan door startmenuutje zoeken naar apps. Ben zowaar positief over 8.1 ondanks dat ik in begin twijfels had om van Windows 7 af te stappen.
Van een Fin gehoort die heeft gemaild klopt de prijs niet, echter is het op moment van posten nog steeds hetzelfde. Vreemd verhaal. Ik ga het in elk geval er niet op wagen, de vraag is nog maar hoe snel ze refunden mocht het niet zo zijn dat ie ~20eutjes is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Xant0r schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 02:02:
Heb zelf 8.1 preview draaien, zo ingesteld dat ie opstart met desktop en als ik op de windows toets ram komt gelijk mijn apps menu naar boven en gesorteerd op meest gebruikt. Die startknop is niet eens nodig, sterker nog dit is 10x sneller dan door startmenuutje zoeken naar apps. Ben zowaar positief over 8.1 ondanks dat ik in begin twijfels had om van Windows 7 af te stappen.
Exactly my point. Het Start Menu is niet heilig, Windows 8 Start Screen was gewoon niet leuk voor desktopgebruik. Maar Windows 8.1 Start Screen is een pak beter en idd. handiger én sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video van Lvlcap over weapon balance in Bf4.

Oh ja, Aangezien Battlefield 4 vooral een teamspel is zou ik graag mijn Battlefield "vriendenkring" wat uitbreiden. Momenteel heb ik maar een paar vrienden die Battlefield 3 spelen en speel daardoor vooral alleen. Zijn er dus nog andere mensen die zin hebben om wat samen te spelen op PC, of bestaat er al een Tweakers community die actief is? Dit is mijn profiel.

Een beetje over mezelf, ik speel vooral Infantry (ben echt verschrikkelijk in voertuigen). En speel het liefts Rush (hangt wel af van map tot map). Ik ben 15 jaar en woon in Gent. Normaal gezien gebruik ik Skype om met vrienden te praten maar ik heb ook TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus, BF4 Alpha stats, van een Alpha versie van een game...
Ik neem het met een enorme korrel zout want ik geloof er niks van dat dit nog relevant is bij de beta, laat staan release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Exactly my point. Het Start Menu is niet heilig, Windows 8 Start Screen was gewoon niet leuk voor desktopgebruik. Maar Windows 8.1 Start Screen is een pak beter en idd. handiger én sneller.
offtopic:
8.1 start scherm is nagenoeg gelijk aan 8 met wat customize dingetjes erbij. Helpt nog steeds geen zier om de desktop ervaring en vooral productiviteit te verbeteren. Je kan trouwens wel zelf of met een tooltje de explorer van W7 naar W8 overzetten, ben je bijna geheel van die onzin af. (StartIsBack)

De grootste faal vind ik nog steeds dat je mensen niet laat kiezen, voor tablets is het leuk maar voor de dekstop/laptop niet vandaar dat de verkopen ook zo dramatisch zijn. Daarna mensen belazeren door te claimen dat het startmenu terug komt (klacht no. 1) en dan komen ze met een soort werkbalk en een snelkoppeling naar het metro menu :') Ze zijn niet echt handig bezig daar bij Microsoft.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:47:
Nieuwe video van Lvlcap over weapon balance in Bf4.
Is een Alpha dus zegt geen fluit over de uiteindelijke gameplay zoals ie ook zegt aan het begin.
Oh ja, Aangezien Battlefield 4 vooral een teamspel is zou ik graag mijn Battlefield "vriendenkring" wat uitbreiden.
Join een clan die aansluit bij jouw speelstijl. Ik hou ervan om gewoon casual te spelen met wat gasten op TS maar ook af en toe een serieuze clan-match. Zo heeft ieder zijn eigen ding, andere spelen veel competitiever.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Alleen als ze de netcode goed aanpakken, springen over objecten en headglitchers eruit halen ga ik het weer competitief proberen.
heb het 3 maanden gedaan in BF3, maar begon me er erg aan te irriteren dat ik vrijwillig Aspera clan heb verlaten. Helaas daarmee ook hun 2e team om zee geholpen, omdat ze geen goede leader/ speler konden vinden die er ook wat tijd in wou steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 20:50:
Alleen als ze de netcode goed aanpakken, springen over objecten en headglitchers eruit halen ga ik het weer competitief proberen.
Dat was een van de redenen dat ik af en toe even helemaal klaar was met het spel/potje. Te veel fuckups en 'seems legit' momenten zijn niet echt positief voor een game ervaring. Pret staat toch voorop bij het spelen van een spel als dat verziekt wordt dan houd het snel op.

Headglitchen was in de alpha volgens mij al aangepakt door een soort peek functie waardoor je blijkbaar omhoog komt als je achter een muurtje/richeltje kijkt. Netcode en springen mag ik hopen dat ze dit aangepakt hebben gezien de legio klachten hierover. Heb zelf nogal wel eens last dat je blijft steken achter iets onzichtbaars. Voornamelijk bij revives.

Hoop ook dat ze samen met headglitchen het bunnyhoppen ook de nek om draaien in BF4, met 25 kilo bepakking kan jij nooit zo springen als ingame en buiten dat het triest is ook nog eens zeer vervelend als je weer eens een 'pro' voor je hebt die dat constant doet.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
naaitsab schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 21:42:
[...]
Hoop ook dat ze samen met headglitchen het bunnyhoppen ook de nek om draaien in BF4, met 25 kilo bepakking kan jij nooit zo springen als ingame en buiten dat het triest is ook nog eens zeer vervelend als je weer eens een 'pro' voor je hebt die dat constant doet.
Bunnyhoppen? Dat is er nagenoeg niet in BF3, de snelheidswinst is marginaal en eigenlijk alleen van belang in potjes op hoog niveau waar elke seconde telt.

Bovendien, het is een shooter. Springen hoort wat mij betreft gewoon bij shooters, realisme heeft daar niets mee te maken, het zorgt tenminste nog voor een beetje snelle actie. De shooters van tegenwoordig zijn al slaapverwekkend traag vergeleken met vroegah. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:11:
[...]

Bunnyhoppen? Dat is er nagenoeg niet in BF3, de snelheidswinst is marginaal en eigenlijk alleen van belang in potjes op hoog niveau waar elke seconde telt.
Heeft niks met snelheid te maken maar lastiger maken van head-/torsoshots.
Bovendien, het is een shooter. Springen hoort wat mij betreft gewoon bij shooters, realisme heeft daar niets mee te maken, het zorgt tenminste nog voor een beetje snelle actie. De shooters van tegenwoordig zijn al slaapverwekkend traag vergeleken met vroegah. :+
Is gewoon een onzin functie. In het echt ooit wel eens een soldaat zien springen tijdens een vuurgevecht? Slaat totaal nergens op en is enkel een ergernis voor de mensen die zich er niet toe verlagen. Waarom denk je dat er best veel servers zijn waar in de regels staat 'no bunnyhopping' is gewoon zeer irritant.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Laatste wat we moeten doen is referenties maken naar real life situations. Want ik heb ook nog nooit Navy Seals gezien met hun eigen revive train of engineers die daadwerkelijk 9 SMAW rounds bij zich dragen :)
Bunnyhoppen hoort er nou eenmaal bij, het komt gewoon in elke shooter voor. De een stoort zich er aan, de andere realiseert zich dat het niet helpt en knalt de vijand nog steeds overhoop.

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
theburninglink schreef op zondag 28 juli 2013 @ 00:06:
Laatste wat we moeten doen is referenties maken naar real life situations.
Nee oké maar dat is gewoon een exploit net als het headglitchen.

Nog een maandje voor de beta zeker?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat ze wel kunnen toevoegen is dat het context-afhankelijk is of je kunt springen. Eigenlijk zou het alleen moeten kunnen om daadwerkelijk ergens op te springen of overheen te klimmen en anders maar 1x met een lange cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 28 juli 2013 @ 01:07:
Wat ze wel kunnen toevoegen is dat het context-afhankelijk is of je kunt springen. Eigenlijk zou het alleen moeten kunnen om daadwerkelijk ergens op te springen of overheen te klimmen en anders maar 1x met een lange cooldown.
Of dat nadat je springt je x aantal seconden niet kan sprinten, hierdoor kan je nog snel eens om een hoekje springen maar niet 50 meter bunnyhoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
naaitsab schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 23:06:
[...]
Heeft niks met snelheid te maken maar lastiger maken van head-/torsoshots.
[...]
Is gewoon een onzin functie. In het echt ooit wel eens een soldaat zien springen tijdens een vuurgevecht? Slaat totaal nergens op en is enkel een ergernis voor de mensen die zich er niet toe verlagen. Waarom denk je dat er best veel servers zijn waar in de regels staat 'no bunnyhopping' is gewoon zeer irritant.
No offence, maar volgens mij weet jij dan niet wat bunnyhopping is. Bunnyhopping is een strafejumptechniek om sneller vooruit te komen dan gewoon rennen, niets meer, niets minder. Daarbij is het toch volkomen logisch dat als mensen beschoten worden ze echt alles uit de kast trekken om niet eemvoudig geraakt te worden?

Als "sniper" kan ik me voorstellen dat het erg vervelend is dat mensen niet stil blijven staan of in een rechte lijn lopen, maar kom op, je kan het echt niet kwalijk nemen dat ze alle mogelijkheden binnen de engine gebruiken om kogels te dodgen. Dat heeft niets te maken met 'verlagen' maar gewoon common sense.
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 02:12:
[...]
Of dat nadat je springt je x aantal seconden niet kan sprinten, hierdoor kan je nog snel eens om een hoekje springen maar niet 50 meter bunnyhoppen.
Nogmaals, er is GEEN bunny hopping in BF3.

[ Voor 12% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 28-07-2013 02:58 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.