Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Waffle
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01-08 10:24
Hier idem bij Media Markt Papenburg. 4 januari bestelt :P Iemand enig idee binnen hoeveel dagen ik hem op moet halen?

• QuuN..
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-04-2013
Net een mail ontvangen dat ik mijn nexus kan ophalen bij MM (Monchengladbach). Vorige week pas gepre-ordered. Er is dus hoop!!

QuuN.. wijzigde deze reactie 10-01-2013 14:57 (7%)

• rudyhattem
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 10:16
yes, ik zit er ook bij (Nordhorn). Zojuist gebeld, 7 december besteld.

• minihohner
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 30-07 17:30
quote:
MaZeLe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:19:
Heeft iemand meer informatie met betrekking tot de pre-orders bij Saturn.de? Ik heb besteld om af te halen bij de Saturn in Kleve, maar naast een bevestigingsmail geen verdere informatie meer gehad. Op de website wordt nog steeds 3 tot 4 weken vermeld, maar die termijn schuift dus eigenlijk de hele tijd op.
Op 28-12 een pre-order geplaatst, toen de bevestigingsmail gehad.
Vandaag het afhaalbericht gekregen, morgen ga ik hem ophalen.
Binnen twee weken geleverd, prima dus!

• daangi
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-08-2013
Klinkt goed allemaal! Zit zelf al ook heel lang te wachten op deze telefoon, maar nog nergens besteld. Wellicht dus even bestellen bij de mediamarkt in Duitsland. Kan iemand mij vertellen wat de dichtstbijzijnde mediamarkt vanaf Nijmegen is?

• TheCeet
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 23:46
Nog een paar orders en dan is het hopelijk aan mij :D

Hier is nog eens het excel document met de datums en media markten
https://docs.google.com/s...X21sWVMtWGhuM1JFNUE#gid=0

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 30-07 19:22
Zie dat mensen die hem bij MM Nordhorn ge-preorderd hebben langer moeten wachten dan mensen die hem bij een andere MM hebben besteld. Hopelijk krijgt Nordhorn ook nog een flink aantal toestellen.

• pascalvanbaren
  • Laatst online: 10-01-2013
Heb vandaag ook afhaalbericht gekregen (MM Herzogenrath). Had op 2 jan. gepreordered dus ik denk dat er héél veel telefoons zijn binnengekomen vandaag! ;)

• Ruben1075
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01-08 18:25
quote:
EmielZ schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:45:
Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn Nexus 4 op me te wachten ligt in de Media Markt in Papenburg.
Had hem 21 december bestelt dus dat is nog best snel. Vanavond maar even op en neer rijden :)
Ik heb hem vanmorgen besteld, krijg net ook een mailtje! Voor mensen uit Groningen of Drenthe moet Papenburg te doen zijn. Met een beetje geluk zijn er nog meer en kun je hem vandaag ophalen!

Hoe lang houden ze hem voor je vast? Heb nu namelijk geen beschikking over een auto...

• alfaleader
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 01-08 19:16
Het is te hopen dat de google play store binnenkort terug toestellen kan aanbieden. Ze zijn nu toch wel al lang genoeg aan het sukkelen met de beschikbaarheid van de nexus 4.

• Deric
  • Laatst online: 03-07 12:42
Ben het helemaal met je eens, mijn order staat al op duitse play store sinds 5 december.
Geen meldingen meer gekregen sinds toen.

• Leona1981
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 27-05 20:21

Leona1981

Bunny phone home

quote:
Ruben1075 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:38:
[...]

Ik heb hem vanmorgen besteld, krijg net ook een mailtje! Voor mensen uit Groningen of Drenthe moet Papenburg te doen zijn. Met een beetje geluk zijn er nog meer en kun je hem vandaag ophalen!

Hoe lang houden ze hem voor je vast? Heb nu namelijk geen beschikking over een auto...
Bij MM moet je hem binnen 10 dagen ophalen.

• predator0235
  • Laatst online: 21-02-2013
Ik heb op 5 januari besteld in Herzogenrath, dus ik ben bijna aan de beurt ? :9~
quote:
pascalvanbaren schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:38:
Heb vandaag ook afhaalbericht gekregen (MM Herzogenrath). Had op 2 jan. gepreordered dus ik denk dat er héél veel telefoons zijn binnengekomen vandaag! ;)

• alfaleader
  • Laatst online: 01-08 19:16
Ik moet zelf nog bestellen :'(

Is het mogelijk om er 2 te bestellen via de duitse play store, een vriend zou hem graag ook bestellen. Zo kunnen we misschien wat shipping kosten uitsparen.
Als dit niet gaat (of trager zou zijn dan 1 bestellen) kunnen we misschien apart bestellen en via mailboxde samen laten opsturen.

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 30-07 19:22
quote:
alfaleader schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:42:
Ik moet zelf nog bestellen :'(

Is het mogelijk om er 2 te bestellen via de duitse play store, een vriend zou hem graag ook bestellen. Zo kunnen we misschien wat shipping kosten uitsparen.
Als dit niet gaat (of trager zou zijn dan 1 bestellen) kunnen we misschien apart bestellen en via mailboxde samen laten opsturen.
Hij is nog niet beschikbaar bij de Duitse Playstore, en volgensmij is het wel mogelijk om er 2 te bestellen ja.
quote:
deborara schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:44:
22 NOVEMBER in MM Aken besteld... en geen mail, geen voicemail, niks... :'(
Ik zou toch even contact opnemen, gezien er al mensen zijn die hem al hebben ontvangen en hem later hadden besteld.

HeeTeeCee wijzigde deze reactie 10-01-2013 15:48 (22%)

• deborara
  • Laatst online: 15-02-2013
22 NOVEMBER in MM Aken besteld... en geen mail, geen voicemail, niks... :'(

• Merijn.
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 27-07 10:07
quote:
HeeTeeCee schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:30:
Zie dat mensen die hem bij MM Nordhorn ge-preorderd hebben langer moeten wachten dan mensen die hem bij een andere MM hebben besteld. Hopelijk krijgt Nordhorn ook nog een flink aantal toestellen.
Vanochtend met Nordhorn gemaild, nu al reactie. Ze krijgen "binnenkort" een groot aantal toestellen, die zijn allemaal al gereserveerd.
Ze verwachten vanaf 20 januari weer vrije voorraad te hebben, maar er wordt aangeraden om te bestellen als je zeker wilt zijn van een toestel.

• Jace / TBL
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 22:39
Waar kan ik tegenwoordig ergens fatsoenlijk een Nexus 4 (aka LG E960) 16GB bestellen? Via de Google store kost hij $349 maar die leveren niet in NL. Geen probleem want ik heb ook een USA adres waar het heen kan, echter hij is bovendien al een lange tijd out of stock :{ en datzelfde euvel geldt zo te zien voor de meeste verkooppunten.

Op amazon.com is hij wel beschkbaar, voor maar liefst $585, en op amazon.co.uk durven ze er zelfs £469 voor te vragen. In NL begint het vanaf ¤529 zo te zien, en nou wil ik me best een beetje laten naaien, maar om nu het dubbele te betalen voor precies hetzelfde ding lijkt me wat al te gortig.

Kortom, waar kan ik vandaag de dag (of binnenkort) dit apparaat online bestellen zonder me al te hard te laten oplichten?

• De_Remus
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 22:40
mediamarkt in Duitsland

• T homass
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 16:54
foutje

T homass wijzigde deze reactie 10-01-2013 16:37 (98%)

• Jace / TBL
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 22:39
quote:
Daar kun je niet online bestellen voor zover ik weet? (of althans, online je bestelling plaatsen maar dan alsnog in de winkel moeten afhalen)

• richy t
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10:08
quote:
EmielZ schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:45:
Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn Nexus 4 op me te wachten ligt in de Media Markt in Papenburg.
Had hem 21 december bestelt dus dat is nog best snel. Vanavond maar even op en neer rijden :)
Hier ook mail ontvangen van Papenburg, 18 december besteld.

• MaZeLe
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 30-07 11:25
quote:
minihohner schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:08:
[...]

Op 28-12 een pre-order geplaatst, toen de bevestigingsmail gehad.
Vandaag het afhaalbericht gekregen, morgen ga ik hem ophalen.
Binnen twee weken geleverd, prima dus!
Hmm dat is een beetje matig. Een aantal dagen voor jouw besteld, maar nog geen mailtje gehad. Heb je enig idee wat de status is van jouw bestelling op de website? Bij mij staat die op 'Ihre Bestellung wird vorbereitet zum Versand' --> bestelling wordt voorbereid voor verzending. Ik weet echter niet of dit nieuw is of altijd al zo is geweest :P.

In ieder geval veel plezier allen met de telefoon, ik zie veel afhaalberichtjes :P

• EmielZ
  • Laatst online: 02-07 00:40
Volgens mij heeft de MM Papenburg een hele lading binnengekregen als ik dit zo lees. Ik zal vanavond gelijk vragen hoeveel er beschikbaar zijn. Natuurlijk komt dit dan gelijk op het forum. ;) Heeft iemand enig idee of het uitmaakt dat ik een random Duits adres heb gebruikt om hem te pre-orderen? Lees best wel veel reacties van mensen die zeggen dat je je adresgegevens achter moet laten, maar die weet ik van dat Duitse adres niet meer.

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 21-06-2013
Zojuist ook 2 besteld, één voor een maat van me en één voor mezelf.
MM Nordhorn.

J.Gronkjaer wijzigde deze reactie 10-01-2013 20:29 (200%)

• blackbird80
  • Laatst online: 16-01-2013
Heb op 7 december een Nexus 4 besteld in de US playstore met een Borderlinx adres. Alles zag er goed uit. Pakketje is op 3 januari verzonden. Kreeg afgelopen maandag een belletje van DHL. Geen inhoud meer in het pakketje!! Telefoon gestolen. Flink balen!

• minihohner
  • Laatst online: 30-07 17:30
quote:
MaZeLe schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:06:
[...]

Hmm dat is een beetje matig. Een aantal dagen voor jouw besteld, maar nog geen mailtje gehad. Heb je enig idee wat de status is van jouw bestelling op de website? Bij mij staat die op 'Ihre Bestellung wird vorbereitet zum Versand' --> bestelling wordt voorbereid voor verzending. Ik weet echter niet of dit nieuw is of altijd al zo is geweest :P.

In ieder geval veel plezier allen met de telefoon, ik zie veel afhaalberichtjes :P
Dat is raar dan. De status op de site is bij mij Abholbereit.

• Jelle507
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09-06 14:58
Zojuist besteld bij de MM Krefeld, nog niemand gelezen die hier besteld heeft dus zal zo snel mogelijk laten weten als mailen.

• Bruinbaard
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-05 10:26
Ik had vlak voordat ik mijn nexus op 14 December in de duitse playstore bestelde (nog niet ontvangen) ook een preorder geplaatst mij MM Nordhorn. Na het bestellen van de Nexus bij de playstore echter de preorder gecancelled bij de MM.
Kreeg ik vandaag opeens een voicemailbericht van Nordhorn, uw nexus is binnen...Verder nog helemaal geen bevestigingsmail gehad oid terwijl ik wel al bijna een maand geleden de bevestiging van de annulering van mijn preorder binnen heb gekregen.
Nu toch maar een mailtje nagestuurd om te vragen of ze hem willen opsturen. Woon zelf in de randstad en dan is nordhorn best wel een eind...
Wel mooi iig, volgens mij zijn er vandaag echt heel veel binnengekomen bij alle MM's!

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 01-08 20:29

pjottum

Frack you.

quote:
Jelle507 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:25:
Zojuist besteld bij de MM Krefeld, nog niemand gelezen die hier besteld heeft dus zal zo snel mogelijk laten weten als mailen.
Jelle, zet jezelf er ff bij: https://docs.google.com/s...=true&rowsperpage=250
quote:
Bruinbaard schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:44:
Nu toch maar een mailtje nagestuurd om te vragen of ze hem willen opsturen. Woon zelf in de randstad en dan is nordhorn best wel een eind...
Wel mooi iig, volgens mij zijn er vandaag echt heel veel binnengekomen bij alle MM's!
Ik denk niet dat men dat doet.
Maar als je nu alsnog annuleerd, krijg ik hem misschien ;)

pjottum wijzigde deze reactie 10-01-2013 20:19 (34%)

Intel 80386sx16 | 16Mb | 120Mb connor | 2sp cdrom | Running kernel 2.0.38 | Qualcomm Snapdragon S4 Pro | 2g | 16g | Running kernel 3.4.0

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 21-06-2013
Heb mezelf ook in dat overzicht gezet, heb alleen geen flauw idee hoe ik mezelf bij het juiste filiaal krijg :P

• Epsilon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 01:02

Epsilon

Toegevoegd aan het lijstje :)

Besteld bij MM Huckelhoven op 3-jan. Nog geen ophaalmail gehad helaas

• draakhoofd
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
Jelle507 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:25:
Ik heb hem ook bij Krefeld besteld, 1 januari. Heb mezelf net in het overzicht erbij geplaatst. Hoop hem deze maand toch wel te kunnen ophalen!

• TheCeet
Mail gekregen dat ik er achter mag gaan.
Besteld 21 december MM Aken

• lucdc
  • Laatst online: 11-01-2013
quote:
TheCeet schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:44:
Mail gekregen dat ik er achter mag gaan.
Besteld 21 december MM Aken
Dit kunnen ze toch echt niet meer menen. Mijn pre-order bij MM Aken dateert van 5 december en ik heb nog steeds niks gehoord. Rotzakken bij Mediamarkt... :(

• Katsunami
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Wow. Sommigen wachten een week of 6... Anderen 5 dagen. Complete willekeur.

• predator0235
In Herzogenrath zitten ze tot 3 januari al!
Ik sta op 5 januari ik hoop snel een mail te krijgen :O
Anderzijds heb ik mss pech en moet ik een maand wachten al denk ik dat niet (hoop ik toch)
quote:
Katsunami schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:28:
Wow. Sommigen wachten een week of 6... Anderen 5 dagen. Complete willekeur.

• EmielZ
  • Laatst online: 02-07 00:40
Heb zojuist mijn Nexus 4 uit Papenburg opgehaald. Geen enkel gedoe met adres o.i.d. Ik zag ongeveer 30 à 40 toestellen liggen, en that's it voor die MM, meer zijn er gewoon niet. Ik weet verder niet of er nog meer komen deze week, maar alle pre-orders zijn in Papenburg in ieder geval afgehandeld.

• sdirkx
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-07 15:06
Hmm, m'n bestelling in de UK playstore is inmiddels 5,5 weken oud, bij een verwachte levertijd destijds (4 dec) van 4-5 weken. Begin nu toch wel ongeduldig te worden! :(

Hoe zoek ik trouwens contact met Google. Dit kan ik niet echt vinden: http://support.google.com...py?hl=nl&answer=43070
Hebben ze dus mooi weggelaten (linkje 'contact Google' als de vermelde verkoper) :|

sdirkx wijzigde deze reactie 11-01-2013 00:33 (41%)

• Katsunami
  • Niet online
quote:
predator0235 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 22:31:
In Herzogenrath zitten ze tot 3 januari al!
Ik sta op 5 januari ik hoop snel een mail te krijgen :O
Anderzijds heb ik mss pech en moet ik een maand wachten al denk ik dat niet (hoop ik toch)
Als je de telefoon snel wilt hebben, dan is Belsimpel vooralsnog de enige optie. Je hebt hem dan morgen / overmorgen, en met Nederlandse garantie. Dan betaal je wel flink extra, maar als je vanuit de Randstad moet rijden, kan het zomaar zijn dat het niet eens heel veel scheelt...

• -bolio-
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-03 00:49

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Vanmiddag 2 toestellen besteld bij Saturn Mönchengladbach Rheydt. Betaald met Paypal en 15 minuten later al een email dat ze klaar lagen om opgehaald te worden. Was eigenlijk uitgegaan van 3-4 weken levertijd, dus dit was mooi meegenomen.

Vanavond gelijk even opgehaald en ze hebben nog een heel voorraadje...

• Katsunami
  • Niet online
Ik snap het niet. De ene Saturn / Mediamarkt doet 4-7 weken over de levering, de andere heeft ze op voorraad, terwijl de websites 15 januari aangeven, en de medewerkers weten verder niks (of mogen niks zeggen)... Twee personen die reserveren bij dezelfde winkel, waarbij de laatste zijn toestel het eerste krijgt.... dat kan toch niet.

Er lijkt compleet geen systeem in te zitten.

Katsunami wijzigde deze reactie 11-01-2013 01:06 (6%)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

quote:
Katsunami schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 00:37:
Als je de telefoon snel wilt hebben, dan is Belsimpel vooralsnog de enige optie. Je hebt hem dan morgen / overmorgen, en met Nederlandse garantie. Dan betaal je wel flink extra, maar als je vanuit de Randstad moet rijden, kan het zomaar zijn dat het niet eens heel veel scheelt...
Dat zou met mijn auto zomaar tachtig euro benzine zijn. Dan scheelt het inderdaad niet meer genoeg om het risico van gezeur met garantie te nemen. ;)
quote:
Katsunami schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 01:05:
Ik snap het niet. De ene Saturn / Mediamarkt doet 4-7 weken over de levering, de andere heeft ze op voorraad, terwijl de websites 15 januari aangeven, en de medewerkers weten verder niks (of mogen niks zeggen)... Twee personen die reserveren bij dezelfde winkel, waarbij de laatste zijn toestel het eerste krijgt.... dat kan toch niet.

Er lijkt compleet geen systeem in te zitten.
Hoeveel tijd zat er tussen die mensen? Als het allemaal de 1 tot 14 januari groep is bijvoorbeeld zou het net zo goed binnen die groep alfabetisch kunnen gaan. Waarschijnljk gaan ze er niet vanuit dat de kopers onderling gaan overleggen en nemen ze het niet zo nauw.

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

• habermas
  • Laatst online: 28-07 12:00
crap, mail van Comtech:

"leider müssen wir Ihnen mitteilen, das der Liefertermin des bestellten Produkts Herstellerseitig auf voraussichtlich KW 11 verschoben wurde. Wir bitten die Verzögerung vielmmals zu entschuldigen. "

geen idee wat KW 11 is, week 11? dat zou half maart zijn :/

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

KalenderWoche, succes. :D

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

• Wooldoor
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01-08 16:17
quote:
habermas schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:10:
crap, mail van Comtech:

"leider müssen wir Ihnen mitteilen, das der Liefertermin des bestellten Produkts Herstellerseitig auf voraussichtlich KW 11 verschoben wurde. Wir bitten die Verzögerung vielmmals zu entschuldigen. "

geen idee wat KW 11 is, week 11? dat zou half maart zijn :/
Ik krijg hem ook net, ik vind niet dat ze dat kunnen maken als ze op de site zetten vanaf volgende week beschikbaar en mensen gelijk laten betalen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• habermas
nope dat wordt cancellen, zal niet al te moeilijk zijn met Paypal toch?

• Rick-Jan
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-08 22:11

Rick-Jan

always connected

quote:
blackbird80 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:17:
Heb op 7 december een Nexus 4 besteld in de US playstore met een Borderlinx adres. Alles zag er goed uit. Pakketje is op 3 januari verzonden. Kreeg afgelopen maandag een belletje van DHL. Geen inhoud meer in het pakketje!! Telefoon gestolen. Flink balen!
Niemand die dit berichtje gelezen heeft? Dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dan nog is het de vraag waar het pakketje leeggehaald is! :|

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• T-Adnan
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-09-2013
Ik zie dat deze direct online te bestellen is bij de Media Markt helaas verzenden ze niet buiten Duitsland (Hoewel DHL ook in NL opereert )

• Wooldoor
Zojuist maar gecancelled by Comtech en gepreordered by mediamarkt Mönchengladbach.

• habermas
quote:
Wooldoor schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:12:
Zojuist maar gecancelled by Comtech en gepreordered by mediamarkt Mönchengladbach.
Hoe gaat dat in zijn werk? Gecancelled bij Comtech en dan storten ze het terug? Of gecancelled via Paypal?

• Wooldoor
quote:
habermas schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Hoe gaat dat in zijn werk? Gecancelled bij Comtech en dan storten ze het terug? Of gecancelled via Paypal?
Mailtje gestuurd naar Comtech en die reageerden netjes binnen 5 minuten net de melding dat ze de order cancellen en het geld terugstorten. Dat zullen ze ook wel op paypal doen.

• habermas
thanks, heb hetzelfde gedaan en inderdaad netjes hetzelfde bericht teruggekregen. kan dus weer van voor af aan beginnen :)

• FloggingHank
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 24-07 16:15
Weet iemand hier of de telefoon ook los te koop is in Amerikaanse winkels? Mijn broer gaat namelijk volgende week naar de USA.

• Merijn.
Zojuist besteld bij MM Nordhorn.
Op de site staat de telefoon momenteel als "direct leverbaar", maar dit klopt niet (via mail navraag gedaan). Ik denk dat ze een levering hebben ontvangen die allemaal al zijn gereserveerd, maar niet als zodanig in het voorraadsysteem staan... Afwachten dus wanneer ik hem op kan halen. :)

• -bolio-
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-03 00:49

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

quote:
Wooldoor schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:12:
Waarom niet bij de Saturn in Mönchengladbach daar is hij gewoon op voorraad (kan direct opgehaald worden). Op hun site kun je per vestiging zien of het toestel op voorraad is. Ik heb er gisteren twee besteld en kon ze direct ophalen.

• T-Adnan
Hij is binnen op 01-1-2013 besteld bij Media Markt Aachen. Morgen of vandaag richting duitsland

• T-Adnan
Hij is binnen op 01-1-2013 besteld bij Media Markt Hückelhoven. Ik had twee reserveringen staan, ga er maar een ophalen. LG lijkt de volgende batch gepusht te hebben in Duistland!

• 0xl3y
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-01 10:59
Ik heb ook een nexus 4 besteld in Aachen.
Maar nog geen mail gehad.
Kan ik niet gewoon naar Aachen rijden en daar 1tje kopen?
Of moet ik die echt bestellen en wachten op een mail?

• Wooldoor
quote:
-bolio- schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:24:
[...]

Waarom niet bij de Saturn in Mönchengladbach daar is hij gewoon op voorraad (kan direct opgehaald worden). Op hun site kun je per vestiging zien of het toestel op voorraad is. Ik heb er gisteren twee besteld en kon ze direct ophalen.
Hmm de site geeft aan Lieferbar in 3-4 Wochen op de locatie die je aangeef.

• Youri
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-07 20:36

Youri

Forensisch ICT / CyberCrime

Saturn heeft nieuwe lading Nexus 4 aangeleverd gekregen.

"In 42 Saturn-Märkten lagernd.
Stand: 11.01.2013, 12:35 Uhr"

Als je besteld kan je waarschijnlijk diezelfde dag al ophalen (:

Update:
Mediamarkt ook.
http://www.mediamarkt.de/...=36&etcc_ori=Geizhals
Sofort lieferbar

Youri wijzigde deze reactie 11-01-2013 12:42 (41%)

- Youri

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 01-08 17:51
Ik heb mijn Nexus 4 zojuist binnengekregen van Belsimpel (eergisteren besteld, nieuw abo).

Ik heb er nog wel een UK lader + verloopstukje bij, maar zo te zien gaat het opladen wel vlot.

• TheCeet
Hopelijk vriest het morgen niet overdag of sneeuwt het...
Winterbanden zijn dan verplicht in Duitsland

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21-07 00:24
Aanbod wordt gelukkig al beter. Ook op marktplaats.

• YaNightmare
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01-08 10:09
Nou, zojuist maar voor de gein 1 besteld bij de Saturn, ik ben benieuwd of hij ook echt leverbaar is, besteld bij Saturn Bocholt (is ~1,5 uur rijden vanaf almere dus best te doen).

VERREK, krijg zojuist de bevestiging binnen dat ik hem kan afhalen .... WOW, ik heb wat te doen morgenmiddag :)

EDIT: Sh*t, ik zie net dat ik als mijn adres die van de Saturn heb opgegeven omdat ik toch wil ophalen, is dit een probleem denken jullie ? ze willen wel dat je een identificatie meeneemt bij het ophalen, niet dat daar mijn adres uberhaubt op staat, mijn naam staat er wel goed op. en ik heb ook mijn geb datum correct in mijn account staan....

YaNightmare wijzigde deze reactie 11-01-2013 15:48 (53%)

• Manu_
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 01-08 18:06
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:20:
Nou, zojuist maar voor de gein 1 besteld bij de Saturn, ik ben benieuwd of hij ook echt leverbaar is, besteld bij Saturn Bocholt (is ~1,5 uur rijden vanaf almere dus best te doen).

VERREK, krijg zojuist de bevestiging binnen dat ik hem kan afhalen .... WOW, ik heb wat te doen morgenmiddag :)

Iemand uit de omgeving die wil meerijden ? ;-)
Zet je DM even aan!

• YaNightmare
// OFFTOPIC Whoops sorry, staat aan :) was nog even zoeken, ik gebruik het forum niet veel.

Het lijkt er dus op dat iig de Saturn indicatie van artiekelen die beschikbaar zijn klopt.

• Katsunami
  • Niet online
Ik heb gisteren ook een afhaalbericht gehad van de Mediamarkt. Besteld in de nacht van 5-6 januari. Nu heb ik dus twee telefoons; en eentje is al voor een leuke prijs verpatst. Misschien nog maar 20 halen en een bedrijf starten :P

Katsunami wijzigde deze reactie 11-01-2013 14:06 (13%)

• Ardagan
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-02 13:31
Aken heeft precies een grote lading gekregen. 3 Januari besteld, denkend dat ik zeker een maand zou moeten wachten. Vandaag mailtje gekregen dat ik hem kan afhalen.

• predator0235
quote:
Katsunami schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:59:
Ik heb gisteren ook een afhaalbericht gehad van de Mediamarkt. Besteld in de nacht van 5-6 januari. Nu heb ik dus twee telefoons; en eentje is al voor een leuke prijs verpatst. Misschien nog maar 20 halen en een bedrijf starten :P
Ik besteld in Herzogenrath op 5 jan. Nog geen mail ;w

• msx2
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:36
Woei, gisteren besteld bij Saturn Bocholt en zojuist even opgehaald :)

@YaNightmare: Adres van Saturnfiliaal opgeven is geen probleem. Uitgeprinte mailtje en ID zijn voldoende.

msx2 wijzigde deze reactie 11-01-2013 14:19 (43%)

• Rivalo
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 25-05 14:49
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:20:

Iemand uit de omgeving die wil meerijden ? ;-)

EDIT: Sh*t, ik zie net dat ik als mijn adres die van de Saturn heb opgegeven omdat ik toch wil ophalen, is dit een probleem denken jullie ? ze willen wel dat je een identificatie meeneemt bij het ophalen, niet dat daar mijn adres uberhaubt op staat, mijn naam staat er wel goed op. en ik heb ook mijn geb datum correct in mijn account staan....

PS, ik rij een auto van de zaak dus mocht iemand meerijden dan kost dat je niets iig. (onder voorbehoud dat mijn vriendin niet mee rijd.
Kun je ze nog bestellen? Ik zou er graag morgen heen willen. Dus als je nog een bestellink hebt :)

• YaNightmare
Ja volgens mij wel, gewoon naar Saturn.de en de bestelling + account procedure doorwerken, kan je vanzelf klikken op ophalen en dan Saturn Bocholt selecteren.(betalen met paypal is de enige optie voor ons niet locals ;-)

• Rivalo
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:20:
Ja volgens mij wel, gewoon naar Saturn.de en de bestelling + account procedure doorwerken, kan je vanzelf klikken op ophalen en dan Saturn Bocholt selecteren.(betalen met paypal is de enige optie voor ons niet locals ;-)
Moet je van te voren betalen dan?

• YaNightmare
Ja, mediamarkt is de enige waar je in de winkel kan betalen, bij Saturn moet je vooraf betalen.

• Rivalo
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:22:
Ja, mediamarkt is de enige waar je in de winkel kan betalen, bij Saturn moet je vooraf betalen.
Jij bestelt voor de gein eentje en je betaald meteen :P?

• YaNightmare
Ja, je kan altijd annuleren toch ? of in iedergeval, dat was mijn gedachtegang, en mijn Duitse playstore order staat nog steeds op PreOrder dus ik had weinig te verliezen.

• Rivalo
Jammer, anders had ik het denk ik wel gedaan. Bij een pre-order meteen van te voren betalen is niet wat. Vooral met wachttijden en dat het misschien morgen er geen eens is.

• YaNightmare
Het is geen preorder, ze laten meteen zien of er in de winkel waar je besteld een beschikbaar is of niet. Maargoed, afhankelijk hoe goed het order systeem werkt kan het zijn dat je buiten de boot valt, momenteel hebben ze nog toestellen.

• Deric
Als het zo makkelijk gaat met dat media markt bestellen ... zie hier zelfs op media markt site dat hij direct leverbaar is. Zit nog steeds op mijn bestelling van 5 december te wachten op play store. Misschien toch maar een ophalen bij saturn of media markt.

• TheCeet
Site MM aangepast

Als je nu besteld zal de Nexus 4 binnen de 3 dagen klaar liggen om afgehaald te worden
http://www.mediamarkt.de/...283,526863.html?langId=-3

• Merijn.
quote:
Merijn. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:20:
Zojuist besteld bij MM Nordhorn.
Op de site staat de telefoon momenteel als "direct leverbaar", maar dit klopt niet (via mail navraag gedaan). Ik denk dat ze een levering hebben ontvangen die allemaal al zijn gereserveerd, maar niet als zodanig in het voorraadsysteem staan... Afwachten dus wanneer ik hem op kan halen. :)
Apart: twee uur later toch een afhaalbericht ontvangen. Maandag dus richting Nordhorn! :9~

• YaNightmare
Ter info de bestelling flow van mijn bestelling bij Saturn:

Mijn orderbevestiging email kwam om 13:12
De afhaal/gereed mail/bevestigin om 13:18
En de order status afgerond oid om 13:37

En dan te bedenken dat ik al een maand naar dezelfde status zit te kijken in de play store, gelukkig kan het ook anders !

• Rivalo
quote:
Merijn. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Apart: twee uur later toch een afhaalbericht ontvangen. Maandag dus richting Nordhorn! :9~
Wat is dit voor een schijt, mail net over mijn bestelling van de 28ste. Zeggen ze dat ze hem niet hebben. En jullie bestellen gewoon.

• Deric
Jup vind het ook slecht geregeld bij google. Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat je 50 euro meer betaald bij de media markt ;)

• Rivalo
quote:
Deric schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:32:
Jup vind het ook slecht geregeld bij google. Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat je 50 euro meer betaald bij de media markt ;)
Mijn pre-order gaat ook over de mediamarkt bij Nordhorn, dus die 50 euro extra betaal ik ook gewoon...

• roel-online
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 05-01 21:56
Yes, afhaalbericht ontvangen!

Lees overal dat je ID moet tonen bij ophalen. Hoe werkt dat voor de mensen die de reservering van iemand anders overgenomen hebben? Of als je ook de Nexus 4 van een vriend komt ophalen? Dan match je ID niet met de naam van de besteller.

Kun je ook op eigen naam meerdere toestellen bestellen en meenemen trouwens? Anders is dat wel mooie oplossing.

• Merijn.
quote:
Rivalo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:33:
Mijn pre-order gaat ook over de mediamarkt bij Nordhorn, dus die 50 euro extra betaal ik ook gewoon...
Volgens mij snappen ze zelf ook niet zo goed waar ze mee bezig zijn. Als ik jou was zou ik er eens achteraan mailen. (nordhorn@mediamarkt.de)
quote:
roel-online schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:36:
Lees overal dat je ID moet tonen bij ophalen. Hoe werkt dat voor de mensen die de reservering van iemand anders overgenomen hebben? Of als je ook de Nexus 4 van een vriend komt ophalen? Dan match je ID niet met de naam van de besteller.
In mijn afhaalbericht (Mediamarkt) zat een linkje naar een machtigingsformulier dat je in kunt vullen, zodat iemand anders het af kan halen.

• Rivalo
quote:
Merijn. schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Volgens mij snappen ze zelf ook niet zo goed waar ze mee bezig zijn. Als ik jou was zou ik er eens achteraan mailen. (nordhorn@mediamarkt.de)

[...]

In mijn afhaalbericht (Mediamarkt) zat een linkje naar een machtigingsformulier dat je in kunt vullen, zodat iemand anders het af kan halen.
Ben ik mee bezig ;)

Heb eerder vandaag al een mailtje ontvangen dat die van mij er niet is. Maar blijkbaar wel telefoons zonder gereserveerde eigenaar 8)7

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 08:52

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
quote:
Rivalo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:30:
[...]

Wat is dit voor een schijt, mail net over mijn bestelling van de 28ste. Zeggen ze dat ze hem niet hebben. En jullie bestellen gewoon.
Laat even weten wat de uitkomsten zijn. Ik zit namelijk met precies hetzelfde (ook Nordhorn). Ik heb zelfs nog enkele dagen eerder dan jij besteld.

• YaNightmare
PS, bij de Saturn regelementen staat dat je het moet ophalen met een geldig ID waar je pasfoto op staat en ook je adres, hoe hebben andere mensen dit bij Saturn gedaan ? op een nederlands ID staat geen adres, wel een pasfoto.

Ik zit er nog even mee dat mijn adres niet klopt in mijn order bij Saturn, ze hebben nog niet gereageerd, maargoed, we gaan wel discussieren bij de balie, mijn naam klopt en geboorte datum, neem wel de uitdraai van de paypal mee + mijn bankpas & cc die daaraan hangen, dan is het hopelijk duidelijk genoeg.

Nu nog werken aan mijn steenkolen duits :)

• Nefiorim
  • Laatst online: 31-07 08:57

Nefiorim

Eeuwige Student

quote:
TheCeet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:04:
Hopelijk vriest het morgen niet overdag of sneeuwt het...
Winterbanden zijn dan verplicht in Duitsland
Winterbanden zijn nu sowieso verplicht in Duitsland, t/m eind maart meen ik. Maar of ze je ervoor zullen pakken nu is maar de vraag :)
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:42:
PS, bij de Saturn regelementen staat dat je het moet ophalen met een geldig ID waar je pasfoto op staat en ook je adres, hoe hebben andere mensen dit bij Saturn gedaan ? op een nederlands ID staat geen adres, wel een pasfoto.

Ik zit er nog even mee dat mijn adres niet klopt in mijn order bij Saturn, ze hebben nog niet gereageerd, maargoed, we gaan wel discussieren bij de balie, mijn naam klopt en geboorte datum, neem wel de uitdraai van de paypal mee + mijn bankpas & cc die daaraan hangen, dan is het hopelijk duidelijk genoeg.

Mijn (papieren) rijbewijs staat wel een adres op :)

Nefiorim wijzigde deze reactie 11-01-2013 15:46 (19%)

• Rivalo
quote:
Bolletje schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:42:
[...]

Laat even weten wat de uitkomsten zijn. Ik zit namelijk met precies hetzelfde (ook Nordhorn). Ik heb zelfs nog enkele dagen eerder dan jij besteld.
Hopelijk kunnen ze mijn mail ontcijferen ;)

Dit was de mail die ik begin van de middag kreeg:
quote:
Hallo Herr van Loo, Ihr Gerät ist leider noch nicht eingetroffen. Auf der Webseite ist ein Fehler eingetreten.Ihr Gerät wird in den nächsten Tagen eintreffen. Sobald es da ist werden wir uns melden. Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende

Mit freundlichen Grüßen

Met vriendelijke groet

With best regards

Ralf Gravemeier
Ik heb hem zelfs gereserveerd voor de 28ste, maar nooit een eerste bevestigingsmail ontvangen, dus toen maar de 28ste opnieuw geprobeerd. Volgende week kan ik hem niet ophalen, dus liefst zou ik morgen naar Nordhorn gaan.

• TheCeet
quote:
Nefiorim schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:43:
Winterbanden zijn nu sowieso verplicht in Duitsland, t/m eind maart meen ik. Maar of ze je ervoor zullen pakken nu is maar de vraag :)
ik lees hier het volgende op het internet:

Geen vaste periode voor winterbanden
In de Duitse wet wordt geen periode vermeld waarin winterbanden verplicht zijn. De verplichting geldt zoals gezegd alleen bij winterse omstandigheden ("Glatteis, Schneeglätte, Schneematsch, Eis- oder Reifglätte"). Dat betekent dus dat als je in Duitsland een auto bestuurt terwijl de omstandigheden niet winters zijn, je best op zomerbanden mag rijden. Niets staat dan een weekendje Düsseldorf, een rit over de Autobahn naar de wintersport in Oostenrijk of een tripje vlak over de grens naar de Duitse supermarkt dan in de weg.

• Merijn.
/offtopic:
Die Ralf is maar druk met alle vragen van Nederlanders.. :P
quote:
Rivalo schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:46:
Hopelijk kunnen ze mijn mail ontcijferen ;)
Hij spreekt/typt overigens ook prima Engels, als je dat beter afgaat. Mijn eerste mail was in het Duits, tweede met meer specifieke vragen in het Engels gedaan en kreeg ook keurig in het Engels reactie terug.

Merijn. wijzigde deze reactie 11-01-2013 15:54 (38%)

• chaola
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 08:41
Ik weet niet of dit (http://au.ibtimes.com/art...rice-supply-successor.htm) een betrouwbare bron is maar zij claimen:
- dat LG de productie van de N4 stillegt om voorrang te verlenen aan hun eigen aankomende smartphones (wat al langer vermoed wordt en de voorraadproblemen zou verklaren),
- dat onder die nieuwe smartphones al meteen de opvolger van de Nexus 4 zou zitten en dat die mogelijks al volgende maand op het MWC getoond zou worden en een 2 Ghz quadcore zou hebben en uiteraard de nieuwste Android??? 8)7
Als dat klopt zal het alleen nog maar een grotere soep worden...

It's just technology, not religion

• Rivalo
Het tweede zal wel niet kloppen. Als ze het eerste doen dan is Google er denk ik ook wel snel klaar mee.

• Nefiorim
  • Laatst online: 31-07 08:57

Nefiorim

Eeuwige Student

quote:
TheCeet schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:52:
[...]

ik lees hier het volgende op het internet:

Geen vaste periode voor winterbanden
In de Duitse wet wordt geen periode vermeld waarin winterbanden verplicht zijn. De verplichting geldt zoals gezegd alleen bij winterse omstandigheden ("Glatteis, Schneeglätte, Schneematsch, Eis- oder Reifglätte"). Dat betekent dus dat als je in Duitsland een auto bestuurt terwijl de omstandigheden niet winters zijn, je best op zomerbanden mag rijden. Niets staat dan een weekendje Düsseldorf, een rit over de Autobahn naar de wintersport in Oostenrijk of een tripje vlak over de grens naar de Duitse supermarkt dan in de weg.
Je hebt helemaal gelijk. Heeft mijn ex-schoonvader het verhaal gewoon aangedikt :D. M'n excuses.

• msx2
  • Laatst online: 09:36
quote:
YaNightmare schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:42:

Zie mijn eerdere reactie:
quote:
@YaNightmare: Adres van Saturnfiliaal opgeven is geen probleem. Uitgeprinte mailtje en ID zijn voldoende.
Het gaat erom dat ze kunnen controleren dat jij de persoon bent die besteld (en betaald) hebt. Je paspoort + bevestigingsbrief is hierbij voldoende.

• YaNightmare
@msx2 Thnx ! een virtueel krat bier voor het weekeind voor jou :)
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Populair: Tablets Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Google Laptops Apple Sony Games Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013