Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jvang
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 05-04 15:29
slechte accuduur wordt vanzelf beter. de eerste dag/dagen is de update nog bezig. ik deed gisteren 10 uur de accu en was slechts 12 procent minder. dus top update ook voor de accu. energiebesparing mode doet ook goed werk.

• StarLite
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:08

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Denzis schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:51:
Ik heb nu sinds de update helemaal last van een zwakke batterij. Na 20 minuten was ik al 20 procent kwijt. Dit lijkt me niet de bedoeling
Wordt vanzelf beter komende dagen, komt omdat de eerste tijd android van alles opnieuw gaat aanmaken/cachen en omdat de accu opnieuw wordt 'gecalibreerd'.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjesTie Wraps
\o/

• Klepman
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-03 16:45
quote:
FunZip schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:02:
[...]

ThnX maar.....al twee maal gedaan, wacht wel ff af
Bij mij startte de update na: instellingen -->info--> software update --> NU CONTROLEREN

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:25

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
FeaR schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:31:
Ligt het aan mij of trilt de telefoon ook anders als je deze op een ander profiel zet?
Ja. Bij mij trilt ie een stuk zachter. Ook wanneer ik em van het lockscreen afhaal en ik moet dan mijn pincode intoetsen, dan trilt ie ook per toetsaanslag een stuk zachter.

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• Jazzle
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
quote:
Doublehomme schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:58:
[...]

Dit heb ik ook ja, bij mij trilt de telefoon ook wat anders nu. Dacht al dat het aan mijn telefoon lag.
Ook bij mij trilt hij nu anders, maar het klinkt eigenlijk niet helemaal gezond. @FeaR: wat bedoel je met een ander profiel?

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:47

FeaR

Moderator Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Jazzle schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:59:
[...]
@FeaR: wat bedoel je met een ander profiel?
Normaal, trillen of stil. Is een 1 x 1 widget voor of je kan gewoon de volumetoets naar beneden inhouden. Als ik bij "trillen" kom dan was met Android 4.0 de tril veel minder intens dan in 4.1.

Heb wel wat aparts met WhatsApp, ik kan niet meer onder "Instellingen", "Account" bij "Betalingsinformatie". Als ik dat doe krijg ik de melding dat WhatsApp is gestopt.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01:31

Lizard

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ligt denk ik eerder aan WhatsApp dan aan de nieuwe JB update, ik heb het zelfde op een oudere JB custom rom. Terwijl dit afgelopen week nog wel werkte.

• ricogeet
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 10-04 09:12
Ik heb ook last van het wegvallen van de internetverbinding(terwijl wifi icoontje volledig goede verbinding aangeeft!!) bij het ontwaken van uit de slaapstand.
Dit gemeld bij HTC en kreeg terug dat ik een harde reset moest uitvoeren ....grmbl.

dit dan maar uitgevoerd, maar dit heeft echter niet geholpen.
Ik
hoop dat dit snel gefixed wordt

• jup99
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-04 12:31
Na update valt ook bij mij regelmatig de internetverbinding via wifi weg, wifi icoon blijft echter vol aangeven.
Uitzetten van wifi en opnieuw inschakelen lost het probleem tijdelijk op....en dan begint het weer van vooraf aan.

Was net van plan dan maar hard reset te doen, maar las net op tijd dat dat ook niet helpt.

Afwachten de komende dagen dus op een reactie van htc.

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:43
Mijn telefoon start niet meer op na installeren van de JB update... :(
Kleine update gedaan, toen de grote update. Reboot en hij blijft hangen op het witte scherm met HTC Quietly Brilliant.
Iemand idee wat ik kan doen of is dit gevalletje opsturen naar HTC?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

quote:
Xanion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:07:
Kleine update gedaan, toen de grote update. Reboot en hij blijft hangen op het witte scherm met HTC Quietly Brilliant.
usb kabel er uit

www.merlinis.nl (Hosting en Web Development) - Hattrick Team: Knakworst United - Competitie: VII.384

• Xanion
quote:
Zit er niet in.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• etienne001
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09-04 20:23
quote:
Xanion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:07:
hardreset al geprobeerd?

• Xanion
quote:
Yep, alles al. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan en de ROM corrupt is geraakt.
Is het mogelijk dat iemand weet om een rom op de intern geheugen te krijgen? Ik kan wel in fastboot etc.
Ik zou een custom clockwork kunnen flashen en een ROM daarna flashen, moet ik die wel eerst op de foon krijgen.

• indofk
  • Laatst online: 22:40
quote:
Xyronith schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:38:
Hebben jullie ook dat probleem dat de achtergrond niet mee beweegt als je door de homescreens heen swiped? Ik vond dat juist altijd zo vet. Is het te fixen?
ja dat viel mij ook al op , wat me ook opviel(sinds vandaag) is dat je nu ook weer het home screen door kan blijven draaien :) het carrousel effect lukt weliswaar niet maar dat je gewoon door kan blijven draaien zonder dat je weer helemaal terug moet swipen daar ben ik toch weer blij mee

• marcel-o
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:19
quote:
Xanion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:10:
[...]

Yep, alles al. Ik ben bang dat er iets mis is gegaan en de ROM corrupt is geraakt.
Is het mogelijk dat iemand weet om een rom op de intern geheugen te krijgen? Ik kan wel in fastboot etc.
Ik zou een custom clockwork kunnen flashen en een ROM daarna flashen, moet ik die wel eerst op de foon krijgen.
volgensmij kan je nog wel iets met een otg kabel en n cardreader/sdkaart doen
je moet die volledige originele rom hebben en m renamen oid.

OTG kabel kan je makkelijk zelf maken..(ff googlen)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:28

Quad

Ondertitel

quote:
Xanion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:10:
[...]

Kan je de RUU terug zetten wat ik je geDM'ed hebt? Zo'n exe bestand die je dan uit moet voeren etc.

Wie goed doet, goed ontmoet.
Have you tried turning it off and on again?

• KillStream
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:44
heeft dat aan/uit gaan van de WIFI niet te maken met de energie besparing ?
zo iets kan je instellen geloof ik ? Zie hethier iig voor de 3g verbinding staan, heb geen wifi thuis.
3G verbinding valt hier iig niet weg, wifi weet ik dus niet. (heb in die instellingen van de energie besparing uitgezet dat ie de verbinding in slaapstand moet zetten)

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07-03 16:15
quote:
Jelle507 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:53:
Hebben meer mensen last van dat Wifi niet uitgaat in de slaapstand, maar het wel niet meer doet en heel lang duurt voordat hij het weer doet, en elke keer wifi aan en uitzetten is niet de bedoeling volgensmij..
Bij mij gaat het toestel pas mail binnenhalen als ik hem uit de slaapstand haal, terwijl in de instellingen "keep wifi on during sleep" gewoon aan staat..hij krijgt dus geen data binnen in de slaap stand.
Ik heb tot nu toe eigenlijk niets dan problemen sinds de JB update..slechtere batterij duur, de batterij app is waardeloos geworden, sense is trager en dan dus ook nog 's geen data in slaap stand..

zn˘rt

• mattie-w
  • Laatst online: 03-04 21:36
Wat is dat met die statusbalk die om de 25 sec tevoorschijn komt in de stockbrowser. Is dit een bug of moet dit handig zijn?

mw

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-04 08:46
Hmm, daar had ik vroeger altijd last van. Nu sinds JB (of reset) niet meer.

• Gonaz
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 00:32
quote:
mattie-w schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:50:
Wat is dat met die statusbalk die om de 25 sec tevoorschijn komt in de stockbrowser. Is dit een bug of moet dit handig zijn?
Is het bij jou echt elke 25 seconden? Bij is het elke minuut, de statusbalk verschijnt ongeveer een seconde voordat de klok verspringt en verdwijnt dan 2 seconden later. Kan handig zijn omdat je dan altijd weet hoe laat het is, maar ze zijn wel te opdringerig (elke 5 of 10 minuten zou ik ideaal vinden).

• daafjes
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 12-02 20:17
quote:
Xyronith schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:38:
Hebben jullie ook dat probleem dat de achtergrond niet mee beweegt als je door de homescreens heen swiped? Ik vond dat juist altijd zo vet. Is het te fixen?
Dat is me pas opgevallen toen ik je reactie las en ik moet zeggen dat ik dit ook erg jammer vindt. Erg leuk dat dat we nu blijkbaar (ik merk er niets van) sneller/vloeiender kunnen scrollen, maar nu lijkt me dat gewoon het resultaat te zijn van een statische achtergrond. Bij het instellen moet je overigens nogsteeds een widescreen selectie maken. Zelfde geld voor dat blokeffect in de appdrawer, hoppa weg ermee. Zo kan ik ook iets sneller maken. :(

• mattie-w
quote:
Gonaz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:14:
[...]

Is het bij jou echt elke 25 seconden? Bij is het elke minuut, de statusbalk verschijnt ongeveer een seconde voordat de klok verspringt en verdwijnt dan 2 seconden later. Kan handig zijn omdat je dan altijd weet hoe laat het is, maar ze zijn wel te opdringerig (elke 5 of 10 minuten zou ik ideaal vinden).
Ja het is bij precies 25 seconden, vind het zelf vrij irritant. Ik heb me vergist. Het is inderdaad om de minuut. Zal de telefoon straks is resetten.

UPDATE:

Inmiddels de telefoon gereset. Statusbalk blijft nu gewoon de hele tijd staan in de stockbrowser. Probleem lijkt dus opgelost!

mattie-w wijzigde deze reactie 08-12-2012 15:01 (21%)

mw

• Tjesus
  • Laatst online: 01:51
quote:
FeaR schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 15:04:
[...]

Normaal, trillen of stil. Is een 1 x 1 widget voor of je kan gewoon de volumetoets naar beneden inhouden. Als ik bij "trillen" kom dan was met Android 4.0 de tril veel minder intens dan in 4.1.

Heb wel wat aparts met WhatsApp, ik kan niet meer onder "Instellingen", "Account" bij "Betalingsinformatie". Als ik dat doe krijg ik de melding dat WhatsApp is gestopt.
Het lag aan Whatsapp. Er is inmiddels een update uitgebracht dat deze bug fixed.

PSN ID: P1K4NT0

• Xanion
quote:
Quad schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:49:
[...]

Kan je de RUU terug zetten wat ik je geDM'ed hebt? Zo'n exe bestand die je dan uit moet voeren etc.
Ik heb 'm weer aan de praat. Had via XDA ook al gevonden hoe je de RUU via Fastboot kunt terugzetten. En dat heeft gewerkt. Bedankt voor de hulp.
Nu weer eens kijken of de JB update nu wel werkt.....

• Flaunty
  • Laatst online: 18-03 01:09
Hallo,

Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem. Maar ik kan nu echt gewoon niet typen meer na deze update, ik heb niks verandert met mijn instellingen die ik had voor de update. Maar nu telkens als ik iets wil typen moet ik eerst de letter selecteren en dan er 2x er op klikken. Ook als ik een game wil spelen moet ik telkens alles selecteren waar ik op wil klikken. Ik word er echt ZIEK van. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want ik kan er nu gewoon haast niks meer mee. :-(

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Mr Majestic

Had ook een paar dingen die voor mijn gevoel niet helemaal goed werkten zoals o.a. het al eerder genoemde batterij verbruik.
Dus toch maar een factory reset gedaan. Lijkt nu beter te gaan. :)

Wellicht werkt het toch beter als appz rechtstreeks geinstalled worden op Jellybean ipv geupgrade terwijl ze oorspronkelijk op ICS installed waren. Misschien dat zoiets toch tot rare dingen op de achtergrond leidt. :)

Ben wel tevreden nu.

BF4 - Why its broken & current state of gaming industry
Sale: Cyber Snipa Game pad V2
PC Specs

• mattie-w
quote:
Flaunty schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:43:
Hallo,

Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem. Maar ik kan nu echt gewoon niet typen meer na deze update, ik heb niks verandert met mijn instellingen die ik had voor de update. Maar nu telkens als ik iets wil typen moet ik eerst de letter selecteren en dan er 2x er op klikken. Ook als ik een game wil spelen moet ik telkens alles selecteren waar ik op wil klikken. Ik word er echt ZIEK van. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want ik kan er nu gewoon haast niks meer mee. :-(
probeer een factory reset

mw

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-04 07:58
Dit is niet de bedoeling van dit topic.

RoD wijzigde deze reactie 08-12-2012 20:47 (83%)

• maradesign
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-03 14:44
Ik heb eigenlijk dit topic opgezocht om te weten te komen of er meerdere mensen zijn met het wifi probleem. En zo te zien ben ik lang niet de enige. Ik heb wifianalyzer gebruikt om te kijken wat mijn telefoon ontvangt en hoe mijn accesspoint eruit ziet in de app. Continu schommeld de sterkte tussen de 40 en 70db. Dat is redelijk normaal dacht ik.

Verder heb ik opgemerkt dat als ik opeens geen verbinding meer heb ondanks dat het wifi icoon gewoon aangeeft dat ik vol bereik heb Wifi Analyzer toch nog steeds signaal meet wat geen verschil laat zien met toen mijn wifi verbinding echt werkte. Ik verweit dit probleem dus ook in zijn geheel aan de Jellybean update en moet zeggen dat dit bijzonder irritant is dat zo'n basis functionalitiet het zo slecht doet. Dit lijkt mij toch een van de eerste meest standaard werkzaamheden bij het testen van een nieuwe rom.

FactoryReset helpt niet.
Wifi aan / uit helpt tijdelijk ( maar moet niet nodig zijn )
Je hebt ook nog opties in je instellingen om je wifi prestaties te verbeteren ( wat voor extra energy comsumptie zorgt ) Maar dat werkt ook niet.

Eigenlijk heeft het geen zin om in de instellingen te gaan zitte spitten. Wifi moet gewoon werken zoals normaal. Het moet niet nodig zijn om zelf op onderzoek uit te gaan om een fix te vinden.
Dit is aan HTC om zo snel mogeijk op te lossen.

Verder draaid alles als een tiet. Ben erg tevreden over de prestaties. Android heeft zoals gewoonlijk even te tijd nodig om goed met de batterij om te gaan. Zit nu op mijn 4e cyclus en het gaat stukken beter. Verwacht dat ik na nog 2 keer opladen wel weer de oude standby tijd e.d.d terug heb.

Mijn HTC heeft ook niet het bekende wifi probleem. Dat was een andere productie gelukkig.

• breugie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-07-2013
quote:
maradesign schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:25:
Ik heb eigenlijk dit topic opgezocht om te weten te komen of er meerdere mensen zijn met het wifi probleem. En zo te zien ben ik lang niet de enige. Ik heb wifianalyzer gebruikt om te kijken wat mijn telefoon ontvangt en hoe mijn accesspoint eruit ziet in de app. Continu schommeld de sterkte tussen de 40 en 70db. Dat is redelijk normaal dacht ik.

Verder heb ik opgemerkt dat als ik opeens geen verbinding meer heb ondanks dat het wifi icoon gewoon aangeeft dat ik vol bereik heb Wifi Analyzer toch nog steeds signaal meet wat geen verschil laat zien met toen mijn wifi verbinding echt werkte. Ik verweit dit probleem dus ook in zijn geheel aan de Jellybean update en moet zeggen dat dit bijzonder irritant is dat zo'n basis functionalitiet het zo slecht doet. Dit lijkt mij toch een van de eerste meest standaard werkzaamheden bij het testen van een nieuwe rom.

FactoryReset helpt niet.
Je hebt ook nog opties in je instellingen om je wifi prestaties te verbeteren ( wat voor extra energy comsumptie zorgt ) Maar dat werkt ook niet.

Eigenlijk heeft het geen zin om in de instellingen te gaan zitte spitten. Wifi moet gewoon werken zoals normaal. Het moet niet nodig zijn om zelf op onderzoek uit te gaan om een fix te vinden.

Verder draaid alles als een tiet. Ben erg tevreden over de prestaties. Android heeft zoals gewoonlijk even te tijd nodig om goed met de batterij om te gaan. Zit nu op mijn 4e cyclus en het gaat stukken beter. Verwacht dat ik na nog 2 keer opladen wel weer de oude standby tijd e.d.d terug heb.

Mijn HTC heeft ook niet het bekende wifi probleem. Dat was een andere productie gelukkig.
Exact hetzelfde probleem hier, met diverse netwerken. Nadat ik de wifi uitschakel en terug inschakel, verdwijnt zelfs de ssid uit de lijst met netwerken, waarna hij iets later terugkomt, maar weigert te connecteren. Enkel eennreboot van de phone helpt. Ik heb verder geen enkel probleem gekend voor de JB update :(

• KillStream
ik kwam er vandaag achter dat ik sinds de update GEEN volume meer heb bij t navigeren. Heb niets veranderd aan de instellingen, voor de zekerheid alles na gekeken, en media volume staat aan, en ook in de navigatie app staat het op aan. Vind dit persoonlijk heel irritant, omdat ik geluid feedback nodig heb, anders let ik niet meer op en rijd ik maar stom rechtdoor.(ja das mijn probeem maar goed)
Ik navigeer trouwens met Sygic, voor heen een ideale en prima GPS navigatie.

• pattatje
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15-04 07:47
Ik ervaar ongeveer hetzelfde probleem; Ik gebruik Navigon navigatie en het geluid gaat via Bluetooth naar een Parrot. Dit werkt nog steeds maar geluid is heel zacht is niet te veranderen qua volume wat voorheen prima werkte. Nu is het zo zacht dat het bijna niet te horen is.
quote:
KillStream schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:37:
ik kwam er vandaag achter dat ik sinds de update GEEN volume meer heb bij t navigeren. Heb niets veranderd aan de instellingen, voor de zekerheid alles na gekeken, en media volume staat aan, en ook in de navigatie app staat het op aan. Vind dit persoonlijk heel irritant, omdat ik geluid feedback nodig heb, anders let ik niet meer op en rijd ik maar stom rechtdoor.(ja das mijn probeem maar goed)
Ik navigeer trouwens met Sygic, voor heen een ideale en prima GPS navigatie.

• FirstIntro
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 05-11-2013
Na enkele cycli met echt hele korte standtijd van de batterij, nu met de energiestand aan na twee dagen nog 13% over. :9 weliswaar met twee nachten op vliegtuigstand, maar echt heel veel beter dan voor de update. Geduld lijkt dus daadwerkelijk beloond te worden.

• indofk
wat mij opvalt is dat sinds de update, als ik bv FIFA wil gaan spelen waarbij je gebruikmaakt van multitouch. Als ik bv de voetballer wil gaan bewegen met de linker joystick dan volgt ie mijn vinger , maar zodra ik bv de linker knop wil gaan bedienen om bv de bal naar een andere speler te spelen het scherm mn linker vinger niet meer herkent en dus de joystick weer naar het midden springt.
Het spel is hierdoor niet meer speelbaar. Heb Multi Touch tester ge´nstalleerd en die bevestigde idd dat als ik 1 vinger op het Touch screen leg gaat het goed ,doe ik de tweede er bij herkend ie ze allebei, laat ik daarna 1 vinger los en vervolgens de vinger er weer op leg ziet ie in eens die andere vinger niet meer laat ik hem weer los herkent ie hem weer wel . iemand dit probleem ook sinds de update ?

wist trouwens ook niet dat het scherm maar 2 vinger multitouch was , altijd gedacht dat ons scherm gewoon 10 vinger multitouch was ,

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22:56

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
indofk schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:04:
wat mij opvalt is dat sinds de update, als ik bv FIFA wil gaan spelen waarbij je gebruikmaakt van multitouch. Als ik bv de voetballer wil gaan bewegen met de linker joystick dan volgt ie mijn vinger , maar zodra ik bv de linker knop wil gaan bedienen om bv de bal naar een andere speler te spelen het scherm mn linker vinger niet meer herkent en dus de joystick weer naar het midden springt.
Het spel is hierdoor niet meer speelbaar. Heb Multi Touch tester ge´nstalleerd en die bevestigde idd dat als ik 1 vinger op het Touch screen leg gaat het goed ,doe ik de tweede er bij herkend ie ze allebei, laat ik daarna 1 vinger los en vervolgens de vinger er weer op leg ziet ie in eens die andere vinger niet meer laat ik hem weer los herkent ie hem weer wel . iemand dit probleem ook sinds de update ?

wist trouwens ook niet dat het scherm maar 2 vinger multitouch was , altijd gedacht dat ons scherm gewoon 10 vinger multitouch was ,
Dat lijkt me ook welhaast onmogelijk, mijn HTC One S heeft ook een three finger swipe in de settings zitten. Zou gek zijn als de x dat niet heeft.

• FirstIntro
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 05-11-2013
quote:

Moet je bij instellingen- gebaren maar eens "HTC slepen" uitvinken, dan ziet ie er wel opeens veel meer. Dat aanvinken zou juist zijn om 3 vinger gebaren te herkennen. Schiet mij maar lek. Wie kan dit uitleggen?

• kleutscher
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-03-2013
heerlijke update, accu gaat onderhand langer mee. en de grootste pluspunt voor mij is: de browser loopt vele malen vloeiender. heb nu echt bijna de desktop ervaring in mijn handen.

• indofk
Idd nu ik de optie heb uitgeschakeld herkend ie nu wel 10 vinger Multi Touch

alleen op het moment dat ik 1 vinger van het scherm los laat herkend ie mn andere vingers ook niet meer , moet dan eerst alle vingers van het scherm los laten voordat ie ze weer herkent , maakt niet uit of het nu 2 vingers zijn of 10 vingers , iemand het zelfde na de update ?

• Powrot
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:13
quote:
indofk schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:32:
Idd nu ik de optie heb uitgeschakeld herkend ie nu wel 10 vinger Multi Touch

alleen op het moment dat ik 1 vinger van het scherm los laat herkend ie mn andere vingers ook niet meer , moet dan eerst alle vingers van het scherm los laten voordat ie ze weer herkent , maakt niet uit of het nu 2 vingers zijn of 10 vingers , iemand het zelfde na de update ?
Ik had dit probleem bij de vroege CM9 roms, werd gefixed na een tijdje. Heb het niet gemerkt nog bij de JB update, maar kan ook niet zeggen dat ik het uitvoerig getest heb.

• marcel-o
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:19
Zow.. wat werkt die stockbrowser nu goed zeg :o Hij ownt gewoon Chrome wbt scrollen en laad tijd.
wat k alleen wel irrie vind, is dat onderaan steeds dat balkje zo nu en dan omhoog schiet...

• Quad

Quad

Ondertitel

Ik vind de stockbrowser gewoon ruk, ik kan niet eens elke keer naar startpagina zoals Chrome gaan. Elke keer laatste pagina openen vind ik niets.

• Billie
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 08-04 01:52
quote:
Dat is dus echt onwaar, getuige ook het volgende scherm:

http://i.imgur.com/Ipc4e.png?1

Misschien dat je dus even met Media Link HD moet kloemelen/uitschakelen, of er zit een bug in het spel.

edit:
Is al opgelost zie ik. :)

Billie wijzigde deze reactie 09-12-2012 14:43 (4%)

• indofk
had zoals je had kunnen lezen die media link 3 vinger ...... dus uitgeschakeld en had dus toen in eens wel 10 vinger Multi Touch , zat alleen nog met het het probleem dat mn scherm niet meer goed overweg kon met Multi touch , zoals je terug kon lezen , had het niet alleen met het spel maar ook met andere programma's zoals Multi touch tester , Omdat ik het pas na de 4.1 update heb gekregen verwijt ik het aan de 4.1 update , heb zojuist een harde reset gedaan , waarbij google's backup alle programma's automatisch weer terug zette en nu heb ik er vooralsnog geen last meer van , terwijl ik nog steeds de zelfde game's apps draai .

iig bedankt voor jullie input en het meedenken

het blijkt dus maar weer dat veel(dus niet allemaal) bugs en andere problemen na een update te verhelpen zijn met een factory reset.

indofk wijzigde deze reactie 09-12-2012 15:39 (14%)

• FunZip
  • Laatst online: 20-05-2013
Draai nog 4.0.4 en wacht nog ff met JB....

Lees veel over WiFi - batterij - tril - type en statusbalk problemen, waarvan het WiFi probleem wel de vervelendste is....

Is er iemand bij wie de update naar JB probleemloos is verlopen, zonder een fabrieks reset?

• FunZip
  • Laatst online: 20-05-2013
quote:
kleutscher schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:26:
heerlijke update, accu gaat onderhand langer mee. en de grootste pluspunt voor mij is: de browser loopt vele malen vloeiender. heb nu echt bijna de desktop ervaring in mijn handen.
Reset gedaan na install. van JB?

• EJPostema
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:31
quote:
FunZip schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:12:

Lees veel over WiFi - batterij - tril - type en statusbalk problemen, waarvan het WiFi probleem wel de vervelendste is....

Is er iemand bij wie de update naar JB probleemloos is verlopen, zonder een fabrieks reset?
Hier. Behalve de batterij dan. Maar zoals je in dit topic kan lezen is dat normaal en moet de batterij weer inwerken. De batterij gaat nu ook al veel langer mee dan vlak na de update

• etienne001
quote:
maradesign schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:25:

FactoryReset helpt niet.

Ik had ook last van dit probleem na de update. Ik denk een oplossing gevonden te hebben. Althans bij mij lijkt het werken....

Energie besparing staat mij uit.
Wat ik nu gedaan heb:

Instellingen - energie - energiebesparing - vinkje weggehaald bij dataverbinding

Sinds deze aanpassing heb ik geen last meer van de wifi die niet meer werkt.

• rjn27
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 14-04 12:58
Ook ik had last van mij batterij na de update naar Jelly bean, heb nu alles terug gezet naar fabriek instelling
en het probleem is verholpen

• kareltje001
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 24-04-2013
quote:

Bij mij lijkt het probleemloos te gaan. Sterker nog: ik had juist last van problemen met uitvallende wifi (niet te verhelpen door achter op de telefoon te drukken) en die zijn sinds de update verdwenen. Voorheen werkten mijn switches voor internet ook niet altijd, nu werken ze probleemloos.

Daarnaast heb ik onlangs ruim een uur lang video gestreamd via wifi en kostte dat me slechts 20% van de batterij.

Te daar bij op google now, snellere browser, high res pics bij contacten en ik ben meer dan tevreden.

Oh, en de kaart bij de fotogalerij vind ik ook een leuke toevoeging.

• KillStream
quote:

Ik heb hier eigenlijk nergens last mee na de JB update. Ik kwam er alleen gisteren achter dat mijn navigatie(Sygic) geen geluid meer heeft. Das tot nog toe t enige waar ik last van heb.
oh ja, ik heb GEEN reset gedaan na de update, en volgens mij werkt de one X van mijn vriendin na de update ook probleemloos, ook ZONDER reset

KillStream wijzigde deze reactie 09-12-2012 19:57 (11%)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:25

Deathchant

Don't intend. Do!

ik heb dus ook dat ik steeds page unavailable zie terwijl ik volle wifi dekking heb. Dus ik heb ook het welbekende wifi-probleem :'(

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• JeroenH
  • Laatst online: 02:58
Dammit, mijn vrouw heeft een prachtige One X en die vertelde me dat ze vandaag een grote update gedaan heeft die haar wifi gesloopt heeft.

Bedankt HTC :(

Wat kunnen we verwachten denken jullie? Met een paar dagen een bugfix, of laat HTC zijn klanten in de kou staan? Ik heb zelf een Desire Z maar ik draai al heel lang een custom ROM, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe goed HTC met bugfixes is.

• indofk
denk dat een reset naar fabrieksinstellingen wonderen doet

• Haaitje1
  • Laatst online: 13-05-2013
quote:
indofk schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:00:
Ik denk dat ik dat van de week ook maar ga doen, wanneer ik even tijd heb.

Play store werkt bij mij ook al niet meer...... :?

• KillStream
quote:
JeroenH schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:45:
Dammit, mijn vrouw heeft een prachtige One X en die vertelde me dat ze vandaag een grote update gedaan heeft die haar wifi gesloopt heeft.

Bedankt HTC :(

Wat kunnen we verwachten denken jullie? Met een paar dagen een bugfix, of laat HTC zijn klanten in de kou staan? Ik heb zelf een Desire Z maar ik draai al heel lang een custom ROM, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe goed HTC met bugfixes is.
Mijn ervaring is dat ze wel redelijk snel nog weer met bugfixen komen, het zei grootschalig het zei heel klein, zonder dat je t zelf merkt.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 23:38

Totaalgeflipt

De enige echte

Ook van de week geupdate, nu heb ik alleen problemen met de nieuwe manier van benaderen via de pc.
Heb alle drivers geinstalleerd, kan hem ook benaderen.

Wil graag een backup maken van al mijn content van de telefoon naar de pc, maar alle bestanden kopieren werkt niet goed, en stopt vroegtijdig. En die HTC syncmanager wil ik niet gebruiken. Iemand raad?

• FeaR
  • Laatst online: 22:47

FeaR

Moderator Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Tjesus schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:45:
[...]
Het lag aan Whatsapp. Er is inmiddels een update uitgebracht dat deze bug fixed.
Klopt, kan nu weer overal gewoon bij. Helaas wel pe 10-01-2013 een licentie kopen. Toch gek dat sommigen per update er weer een x periode bij krijgen. Maar goed, voor die 77 eurocent vind ik het een top-App.
quote:
Deathchant schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:33:
ik heb dus ook dat ik steeds page unavailable zie terwijl ik volle wifi dekking heb. Dus ik heb ook het welbekende wifi-probleem :'(
Idem hier. Volle WiFi-balk en ook WiFi Analyser geeft aan dat mijn WiFi op -45 dB zit. Maar geen internet en ook WhatsApp-berichten worden niet afgeleverd. Gekke is wel dat internet soms via Chrome het niet doet en via de gewone Android-browser wel.

For the time being maar gewoon even zonder WiFi werken, met 10 GB data moet dat toch wel goedkomen. Enige nadeel is dat ik voor sommige apps wel op mijn thuisnetwerk moet zitten -O-

FeaR wijzigde deze reactie 10-12-2012 07:45 (23%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• William
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22:36
quote:
indofk schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:00:
Nee, dat doet het niet.

Een Factory Reset, een complete nieuwe installatie van mbv RUU bestand en zelfs een custom Android Revolution HD 17.1 ROM hebben het WiFi probleem niet doen verdwijnen.

Mijn inziens een bug in de ROM bij sommige serienummers.

• Nick.D
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-09-2013
quote:
Quad schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:48:
[...]

[...]

wat is er mis met lezen? :

[...]

Daarbij, dat het nu dramatisch is weet iedereen nu wel dus niet meer het vermelden waard.
Heh, jij bent grappig.

Kan je het nu nog eens uitleggen waarom mijn batterijduur nog steeds op suckt?

GSM ligt 2:30uur aan en is al 10% gezakt en ik heb er nog niets mee gedaan, enkel wifi ligt aan. Energiebesparing ligt ook aan...

Nog steeds kalibreren misschien?...NOT!

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Vandeweek was het 40% in 2 uur, dus je batterij wordt al beter ;)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Quad

Quad

Ondertitel

quote:
Nick.D schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:36:
[...]

Heh, jij bent grappig.

Kan je het nu nog eens uitleggen waarom mijn batterijduur nog steeds op suckt?

GSM ligt 2:30uur aan en is al 10% gezakt en ik heb er nog niets mee gedaan, enkel wifi ligt aan. Energiebesparing ligt ook aan...

Nog steeds kalibreren misschien?...NOT!
Rustig maar, doe eens een Factory reset en kom daarna over twee a drie dagen terug. Een app oid kan zorgen voor deze drain.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je kunt ook Google Play: BetterBatteryStats op je toestel zetten (ook gratis te vinden op XDA, netjes van de developer zelf), kun je zie waarom je toestel een hoger verbruik heeft. Ik zet mijn geld op een app :)

janvanduschoten wijzigde deze reactie 10-12-2012 10:51 (19%)

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 29-03 19:39
Jeetje! Verbaasd lees ik hier over alle problemen die de JB update heeft veroorzaakt. Ik heb alleen wat last dat mijn batterij sneller leeg lijkt te gaan, dus dacht, kijk even of er meer mensen met dat probleem zijn, maar als ik dit hier zo lees allemaal mag ik mij blijkbaar nog gelukkig wanen dat mijn toestel voor de rest probleemloos werkt.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Nee hoor, ik heb de update uitgevoerd, een factory reset gedaan en ben zeer tevreden over de update :) .
Ik ben gewend om custom ROM's te flashen en ben ook van mening dat een fabrieksreset veel problemen kan voorkomen na het flashen, dat is voor mij bij deze update niet anders. Er zullen wel duizenden OneX-en zijn, en dat valt wat ik hier lees (wat imo met een fabrieksreset en hier en daar wat tegenstribbelende apps kan worden voorkomen) nog reuze mee.

Houd je batterijverbruik in de gaten en kijk ook goed wanneer welke app synct. Facebook & Tweetcaster bijvoorbeeld heb ik uitgezet, ik lees de berichten wel als ik daar tijd voor heb, eerder kijk ik toch niet. Die verversen dus automatisch pas als ik de app start, niet eerder (en vaker).

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• Zorean
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:43

Zorean

Niets is ook niet alles

Ach, ik heb de WiFi bug dat er geen data is ondanks vol signaal hier ook nog steeds met een custom ROM op 3.14.401.27 en HBOOT 1.36, dus het is echt een fout in Android zelf of in de HBOOT. :)

Zorean wijzigde deze reactie 10-12-2012 12:26 (11%)

Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden.
Calculatorspecificaties | Tweety, mijn koekblik op wielen

• JKratos
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 15-04 15:32
quote:
Th_mas schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:13:
Jeetje! Verbaasd lees ik hier over alle problemen die de JB update heeft veroorzaakt. Ik heb alleen wat last dat mijn batterij sneller leeg lijkt te gaan, dus dacht, kijk even of er meer mensen met dat probleem zijn, maar als ik dit hier zo lees allemaal mag ik mij blijkbaar nog gelukkig wanen dat mijn toestel voor de rest probleemloos werkt.
Ajoh. Je hebt altijd van die jankerds die doen alsof alles verrot is en alles naar de klote gaat. Hier is ook niets aan de hand. Ding gaat als een tierelier.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• mattie-w
quote:
JKratos schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:31:
[...]

Ajoh. Je hebt altijd van die jankerds die doen alsof alles verrot is en alles naar de klote gaat. Hier is ook niets aan de hand. Ding gaat als een tierelier.
Same here :*)

mw

• Saturay
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2013
Hier zeer tevreden met de update. Alles gedaan zonder factory reset en het loopt allemaal enorm soepel!
Eerste 2x was m'n batterij snel leeg, maar dat is nu weer op niveau.

Enige probleempje wat ik heb is dat de zaklamp uit SwitchPro het niet meer doet :( Heb er nog weinig over kunnen vinden helaas, maar zal wel opgelost worden binnenkort.

• JeanLeGrand
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13-04 23:58

JeanLeGrand

Nexus 7 | HTC One X

Klopt , zaklamp doet het ook niet meer met de Quick settings app van Sergej. Dan maar de zaklamp app van de HTC zelf (staat al standaard geinstalleerd), die geeft licht in 3 intensiteiten.

JeanLeGrand wijzigde deze reactie 10-12-2012 15:22 (12%)

Denon AVR-3313

• CLB
  • Niet online
quote:
Saturay schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:00:
Enige probleempje wat ik heb is dat de zaklamp uit SwitchPro het niet meer doet :(
Heb er nog weinig over kunnen vinden helaas, maar zal wel opgelost worden binnenkort.
Staat warempel in de TS vermeld, is gewoon een JellyBean-issue.

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• coendeurloo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:58
Ook ik heb een snellere battery drain sinds de JB update. Ik gebruik ook al een tijd betterbatterystats, maar de main processes die drainen zijn Whatsapp (op zich logisch want die gebruk ik het meest), 'surfaceflinger', en de wakelock van Google+ en Android Mail?

Na 8 uur gebruik is de batterij op 44%, voor de update zat ik nu bij hetzelfde normale gebruik op ongeveer 65%. Ik heb voor zover ik weet geen andere apps geinstalleerd die voor extra drain zouden zorgen.

Zou een factory reset hier baat kunnen hebben?

• eRR_
Wanneer je een afspraak in je agenda maakt en hier een locatie aan koppelt (bijv Pathe Amsterdam), en je drukt vervolgens op "adres verkijgen" krijg je de vraag of je "premium navigatie" wilt proberen, 30 dagen op proef, en vervolgens opent er een third party app genaamd Android Locations. gemaakt door Route 66 met kaarten van Tomtom. Het is mij een raadsel waarom HTC uberhaupt een shitty, betaalde third party app implementeert terwijl iedereen google maps wil gebruiken, maar belangrijker, hoe ontkoppel ik deze van de kalendar zodat ik gewoon maps kan gebruiken? Er zijn geen standaard waardes ingesteld, dus de koppeling lijkt hardcoded te zijn. Je kunt de app uitschakelen, maar dan werkt de link in de agenda niet meer. Je kunt de app niet verwijderen. Rare aktie van HTC.

edit: screens

http://i.imgur.com/X5sOU.png?1

http://i.imgur.com/2aeM2.png?1

-edit2 okeeee dit blijkt er dus al ingezeten te hebben voor de JB update...was me nooit opgevallen.

Er is een app voor om het te omzeilen.

eRR_ wijzigde deze reactie 10-12-2012 16:34 (22%)

zn˘rt

• Xymox
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:54

Xymox

Determinism rulez !

Wordt de topic start bijgewerkt met de changes die gevonden/opgegeven zijn?

Wat er verwijderd is : wallpaper scrolling. Het mooie overgangseffect tussen de screens is opgeofferd voor de snelheid.

*** Systeem specs Dell XPS 17 ***

• Billie
  • Laatst online: 08-04 01:52
quote:
Xymox schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:21:

Wat er verwijderd is : wallpaper scrolling. Het mooie overgangseffect tussen de screens is opgeofferd voor de snelheid.
En om helemaal rond te kunnen scrollen...

• naaitsab
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:46

naaitsab

When in doubt, C4

Ik heb vandaag de volgende RUU geflashed ivm garantie (WiFi antenne zit beetje los, het bekende euvel)
RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTC_Europe_1.29.401.12_Radio_2.1204.127.19_release_271851_signed

Bootloader is relocked en de CID is E_11 (is standaard in NL heb ik begrepen) echter wil het niet lukken om de JB upgrade te ontvangen, meerdere reboots met en zonder WiFi maakt niet uit. Als het mogelijk is gaat ie toch binnenkort weg voor reparatie maar even spelen met JB in de tussentijd is wel leuk natuurlijk.

"Something wrong with your leg boy?"
Haswell systeem specs | Toyota Celica VVT-i '00 | Triumph Bonneville T100 '11

• eRR_
quote:
naaitsab schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:42:
Ik heb vandaag de volgende RUU geflashed ivm garantie (WiFi antenne zit beetje los, het bekende euvel)
RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_HTC_Europe_1.29.401.12_Radio_2.1204.127.19_release_271851_signed

Bootloader is relocked en de CID is E_11 (is standaard in NL heb ik begrepen) echter wil het niet lukken om de JB upgrade te ontvangen, meerdere reboots met en zonder WiFi maakt niet uit. Als het mogelijk is gaat ie toch binnenkort weg voor reparatie maar even spelen met JB in de tussentijd is wel leuk natuurlijk.
De JB RUU is net beschikbaar gekomen, flash je die toch?

RUU_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.27_Radio_5.1204.162.29_release_298897_signed

zn˘rt

• naaitsab

naaitsab

When in doubt, C4

quote:
eRR_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:34:
[...]

De JB RUU is net beschikbaar gekomen, flash je die toch?

RUU_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.27_Radio_5.1204.162.29_release_298897_signed
Kon enkel corrupte exe's vinden van die RUU dus dat vind ik te tricky.
Als het niet wil lukken dan komt het na de reparatie wel.

• efari
  • Laatst online: 11-04 08:46
quote:
Xymox schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:21:
ik had ook gezien dat een optie bij de wifi-toegangspunten-selectie is toegevoegd: 'geen notificatie tonen voor deze AP' of iets in die aard
iets wat wel verdomd handig is! (ivm open AP's zoals belgacomFON, telenetHomespot,....)

• eRR_
quote:
naaitsab schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:13:
[...]

Kon enkel corrupte exe's vinden van die RUU dus dat vind ik te tricky.
Als het niet wil lukken dan komt het na de reparatie wel.
Anders RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_S_HTC_Europe_2.17.
Die heb ik zelf geflashed om de JB update binnen te krijgen.

zn˘rt

• naaitsab

naaitsab

When in doubt, C4

quote:
eRR_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:56:
[...]

Anders RUU_ENDEAVOR_U_ICS_40_S_HTC_Europe_2.17.
Die heb ik zelf geflashed om de JB update binnen te krijgen.
Update is nu aan het downloaden :)
Thanks

• awetting
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10-12-2012
Ook bij mij exact hetzelfde probleem met wifi na update JB. Wifi werk niet meer na 10 minuten, uit aan zetten kan ik weer synchroniseren en internetten.... in de standby modes doet de wifi het na 10 minuten niet meer. Alles geprobeerd, soft reset, veilige modes en fabrieksreset... niks werkt, probleem blijft en was hiervoor niet het geval. Ben hier niet blij mee!!

• etienne001
quote:
awetting schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:34:
Ook bij mij exact hetzelfde probleem met wifi na update JB. Wifi werk niet meer na 10 minuten, uit aan zetten kan ik weer synchroniseren en internetten.... in de standby modes doet de wifi het na 10 minuten niet meer. Alles geprobeerd, soft reset, veilige modes en fabrieksreset... niks werkt, probleem blijft en was hiervoor niet het geval. Ben hier niet blij mee!!
Deze tip al geprobeerd, tot op heden werkt het nog steeds bij mij.

linkje

• Johantjuuh
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 31-01 16:31
Ik vind het nieuwe trillen bij JB maar apart. Trilt niet helemaal gezond lijkt mij? Kan je dit nog aanpassen?

.

• smartie89
  • Laatst online: 15-04 08:15
quote:
Johantjuuh schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:15:
Ik vind het nieuwe trillen bij JB maar apart. Trilt niet helemaal gezond lijkt mij? Kan je dit nog aanpassen?
Dit is mij ook opgevallen, de One X trilde al hard, en nu nog harder, vind het maar niets.
Kan em in college niet meer normaal op tafel laten liggen, vanwege het geluid wat het trillen produceert.

• KillStream
Hmmz,heb sinds vanmiddag ok opeens weer geluid bij t navigeren. Heenweg niet en terug reis opeens wel. Heb verder geen updates gedownload ergens van.
misschien dat dan nu ook de wifi problemen zijn opgelost??

• wph
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:32
quote:
smartie89 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:29:
[...]

Dit is mij ook opgevallen, de One X trilde al hard, en nu nog harder, vind het maar niets.
Kan em in college niet meer normaal op tafel laten liggen, vanwege het geluid wat het trillen produceert.
Voor Whatsapp had ik lang trillen ingeschakeld. Dat heb ik maar heel vlug uitgezet na de JB update >:)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:33

Yonix

Iron Man

Uit nieuwsgierigheid Google Now uitgeschakeld en ik heb het idee dat de batterij nu langer meegaat. Heb nu nog 51% over na zo'n 15 uur gebruik (surfen, push e-mail, facebook/what's app).

• golem501
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11-03 08:22
quote:
Yonix schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:26:
Uit nieuwsgierigheid Google Now uitgeschakeld en ik heb het idee dat de batterij nu langer meegaat. Heb nu nog 51% over na zo'n 15 uur gebruik (surfen, push e-mail, facebook/what's app).
Ik heb het aan staan... De eerste paar dagen ging de batterij snel leeg maar het word beter. Maar ik zit nu op 25 % na 15 uur...
WiFi aan Bluetooth aan NFC aan, push gmail en werk, gps aan, whatsappen, geweten facebooken en instagram...

• Wapser
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13-11-2013
Nog steeds geen update :( :(

• Sniperzkillz
  • Laatst online: 15-04 09:36
Vandaag erachter gekomen dat ik nog op android 4.0.3 zit. Het lukt mij niet om hem te updaten. Als ik op ''nu controleren'' druk, blijft dat scherm staan totdat de telefoon leeg is. Ik heb contact opgenomen met HTC, ze zeiden dat ik een hard reset moest proberen. Dat heb ik gedaan. Daarna weer gecontroleerd op updates. Nog steeds hetzelfde probleem. Ze zeggen nu dat ik hem moet aanmelden voor reparatie.

Zou dit binnen de garantie vallen, en wat zijn de ervaringen met de reparatieservice van HTC (hoe lang duurt het?, weinig gezeur), en heeft hier iemand misschien nog een oplossing?

*Crosspost uit het andere HTC One X topic

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• CLB
  • Niet online
Uhm garantie, omdat je niet kunt updaten... Heb je geroot / bootloader unlocked / branded toestel?

• naaitsab

naaitsab

When in doubt, C4

Ik zou gewoon de nieuwste RUU van 4.0 erop zetten, dit kan je zien als een handmatige versie van de update check op de telefoon. Daarna moet je zonder problemen kunnen updaten naar 4.1.

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20:52

D vd V

"The World Warrior"

Ik had sinds de JB update het gevoel dat de batterij sneller leeg is. Nu ik dit topic doorgelezen heb, blijkt dat ik niet de enige ben. Hopelijk wordt dit nog opgelost. Tot die tijd wordt het maar kijken welke (overbodige) apps anders ingesteld kunnen worden.

FIGHT!

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 15-04 17:05
quote:
D vd V schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:22:
Ik had sinds de JB update het gevoel dat de batterij sneller leeg is. Nu ik dit topic doorgelezen heb, blijkt dat ik niet de enige ben. Hopelijk wordt dit nog opgelost. Tot die tijd wordt het maar kijken welke (overbodige) apps anders ingesteld kunnen worden.
Heel herkenbaar. Voor de update was de batterij een stuk beter. Nu loopt hij in4 uur tijd van 100% naar 40% met gemiddeld 1 uur scherm op 40%. Na een week is de batterij toch echt wel gekalibreerd lijkt mij en merk ook niet dat het steeds beter wordt.

Dus gisteren een reset gedaan en alles opnieuw ge´nstalleerd. Resultaat nog steeds slecht en GPS heeft nu ook meer problemen om een fix te vinden. Het lijkt ook net of het opladen nu langer duurt.
Voor de update totaal geen problemen.

Tot op heden dus niet echt blij met de update en zal nog verder onderzoek doen en anders zit er niets anders op dan contact op te nemen met HTC wat zo heb ik niets aan een telefoon.

• BarryS
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-04 13:16
Ik denk dat ook ik even hier wil melden dat ik ook niet echt blij ben met de JB update. Er zitten leuke nieuwe dingen in... Maar ze hebben er ook het een en ander uitgehaald. Echter het meest storende vind ik nu toch echt wel dat de batterij veel sneller leeg is. Normaal gesproken kwam ik makkelijk een werkdag door. Nu, en dan staat hij echt 90% van de tijd gewoon met scherm uit, aan het einde van de werkdag heb ik nog zo's 10% batterij over en dan gebruik ik hem niet eens om te bellen op mijn werk.

AMD Phenom II X6 1100T @ 3.7 Ghz, TurboCore @ 4.0 Ghz, CPU/NB @ 2600 Mhz - 16 GB DDR3 12800 1600 Mhz Corsair Vengeance LP - Asus M4A89GTD Pro - AMD HD6870 - SSD: Samung 830 256 GB SATA 3 - HD: Seagate Barracuda 3TB

• jup99
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-04 12:31
Vandaag contact opgenomen met HTC i.v.m. de Wifi problemen die ik heb na de update.

Zoals in mijn eerder post aangegeven is de dataverbinding na ongeveer 10 minuten weg, wifisymbool geeft echter aan dat er verbinding is met netwerk. Via app Wifi analyser ook gecontroleerd dat er wel een verbinding is met het netwerk. Alleen wifi uitschakelen en opnieuw inschakelen biedt een oplossing....voor 10 minuten.

Als ik een reactie krijg van HTC dan zal ik dit melden.

• glennkolsteeg
  • Laatst online: 14-04 07:49
Zelf ook last van het wifi-probleem, de wifi aan en uit zetten helpt tijdelijk voor een half uur ofzo. Volgens HTC een harde reset uit moeten voeren, heeft niet geholpen (had ik al verwacht). Dus hopen dat HTC alle bugs snel oplost, want ik ben niet de enige met bugs qua trillen en wifi etc.

• Xanion
quote:
glennkolsteeg schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:11:
Zelf ook last van het wifi-probleem, de wifi aan en uit zetten helpt tijdelijk voor een half uur ofzo. Volgens HTC een harde reset uit moeten voeren, heeft niet geholpen (had ik al verwacht). Dus hopen dat HTC alle bugs snel oplost, want ik ben niet de enige met bugs qua trillen en wifi etc.
Heb je al bij de energiebesparing gezorgd dat dataverbinding in slaapstand zetten uitgevinkt is?

Diverse mensen hebben dit als oplossing gerapporteerd. Het lijkt erop dat als die aangevinkt is je WIFI uitvalt, ook als je energiebesparing uit hebt staan.

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste