Hmm, gister de update geinstalleerd vanaf 88% van de accu. Daarna nog iets van 80% over en toen ging het idd rap. Maar ja, veel ermee spelen = constant awake.
Maar vanmorgen om 07:00 uit de lader gehaald en nu nog 87% over. 1,5 uur muziek geluisterd via poweramp, en gewoon wat door foto's gebladerd. Ik heb google now wel uitgezet gister al.
Over die foto's....ik zie dat als ik nu op Gallery klik, dat er nu een extra "click" aan toegevoegd is. Ik moet nu eerst, naast al die kut icoontjes van facebook en flickr, op MyPhone klikken en dán pas komen de albums/events.
Wat ik graag zou willen zien in volgende releases van Android, is dat je meer diversiteit hebt in het toevoegen van shortcuts. Nu heb je maar een beperkte set waar je naartoe kunt shortcutten. Ik zou dan graag willen zien dat je tot op het laatste niveau van het menuutje kunt shortcutten. Dat maakt een hoop geclick minder.
Ik zag in de developer options naast het Force 2d GPU rendering nog een geforceerde GPU optie staan. Ik heb het aangezet, maar ik merk niet veel verschil in laadtijd of accuduur....
Is het iemand ook opgevallen dat als je langzaam swipet van het ene naar het andere homescreen dat de animatie ook langzamer gaat dan? Als je snel swipet, dan springt ie ook sneller naar het volgende screen. Wel leuk

Deathchant wijzigde deze reactie 06-12-2012 11:52 (9%)