Gelukkig dan maar. Want kon wel fastboot uitvoeren, geen probleem. Alleen geen recovery. Dus dan maar terug naar RUU. Blij dat het werkt. Laat wel weer van me horen
Weet iemand hoe je die Energie besparing balk weg krijgt!!
Deze is in principe niet weg te krijgensteppy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:41:
"Power Dashboard" disablen?steppy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:41:
Is een app.
Google Play: Power Toggles
;-)
Google Play: Power Toggles
;-)
Yonix schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:48:
[...]
Hoe tover ik dat balkje met informatie als 3G, bluetooth etc. tevoorschijn?
mijn batterij loopt wel heel snel leeg.. is er iet aangezet dat ik niet kan zien? Ik heb net als normaal alleen Wifi aan en BT uit
Hier hetzelfde. Begon met 86% en zit nu op 46%. Zal wel eenmalig zijn.jkrah schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:57:
mijn batterij loopt wel heel snel leeg.. is er iet aangezet dat ik niet kan zien? Ik heb net als normaal alleen Wifi aan en BT uit
Creating my own hero.
Ik heb hetzelfde; gaat nu wel heel snel naar beneden.
Fasterinside schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:59:
[...]
Hier hetzelfde. Begon met 86% en zit nu op 46%. Zal wel eenmalig zijn.
Bij whatsapp krijg ik elke keer in de notificatiebalk een toetsenbordje te zien met CHOOSE INPUT METHOD. Hoe krijg ik dat weg? Ik heb alles al geconfigureerd....
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat is altijd al zo geweest, vervanging van het ingedrukt houden op een input veld om je toetsenbord te selecteren.
Deathchant schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:07:
Bij whatsapp krijg ik elke keer in de notificatiebalk een toetsenbordje te zien met CHOOSE INPUT METHOD. Hoe krijg ik dat weg? Ik heb alles al geconfigureerd....
dat had ik voorheen dus niet. nu lijkt het alsof ie er elke keer om vraagt tijdens dat ik een bericht typ alsof ik het sense tobo opnieuw moet configureren ofzo....
Tijdens het whatsappen heb ik nu dus ook dat mijn muziek soms distorted klinkt uit poweramp...
Tijdens het whatsappen heb ik nu dus ook dat mijn muziek soms distorted klinkt uit poweramp...
[ Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 05-12-2012 15:12 ]
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Google Now aan staan?jkrah schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:57:
Met een beetje pech houdt ie constant in de gaten waar je bent
Als ie eenmaal weet waar je woont/werkt gaat ie zelfs de hele tijd de route berekenen
Schijnbaar duurt het ff voordat Google Now weet wanneer je die info wel of niet nodig hebt
Ik vind hem echt wel sneller nu, het enigste tot nu toe:
Als ik een notificatie krijg van een nieuwe mail , opent hij de nieuwe mail ipv de "lijst" met mails.
Weet iemand waar ik dit terug kan zetten naar hoe het was ?
Als ik een notificatie krijg van een nieuwe mail , opent hij de nieuwe mail ipv de "lijst" met mails.
Weet iemand waar ik dit terug kan zetten naar hoe het was ?
www.weitjerock.com
Ik heb even in de manage apps lijst gekeken en waar kan ik google now uitzetten??
Waar vind ik dat Power Dashboard?
edit: laat maar, al gevonden onder Apps. Heb het nu gedisabled, maar was niet direct weg. Nu opnieuw opstarten maar proberen.
edit 2: dat is het dus niet. Heb het uitgeschakeld, maar nog steeds die irritante balk in beeld.
[ Voor 38% gewijzigd door wph op 05-12-2012 15:24 ]
wph, in de widgets
Ik heb Google Now niet aanstaan.
Verder staat alleen Wifi aan en BT staat uit.
Eigenlijk zelfde setup met 4.04.
Ik merk toch wel dat batterij snel leeg gaat tov 4.04 met zelfde setup.
Ik ga dit even aankijken. Anders toch maar even een bericht naar HTC.
Verder staat alleen Wifi aan en BT staat uit.
Eigenlijk zelfde setup met 4.04.
Ik merk toch wel dat batterij snel leeg gaat tov 4.04 met zelfde setup.
Ik ga dit even aankijken. Anders toch maar even een bericht naar HTC.
Chaser2600 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:15:
[...]
Google Now aan staan?
Met een beetje pech houdt ie constant in de gaten waar je bent
Als ie eenmaal weet waar je woont/werkt gaat ie zelfs de hele tijd de route berekenen
Schijnbaar duurt het ff voordat Google Now weet wanneer je die info wel of niet nodig hebt
Google now openen (lang om home knop) en dan kun je het in de settings daar uitzettenDeathchant schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:18:
Ik heb even in de manage apps lijst gekeken en waar kan ik google now uitzetten??
Super, werkt perfect inderdaad.Billie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:27:
[...]
Google Play: Set Locale and Language
Met deze app even op English (United States) zetten. Daarna deed ie het bij mij wel.
Weet iemand of deze update nu ook in je notificatiebalk meerdere regels per nieuwe e-mail kan laten zien?
Dit deed mijn Nexus met 4.1 wel, ik dacht dat dit mee zou komen met de update.
Op mijn One X zie ik enkel "nieuwe email op <naam inbox>"
Dat staat dus overal, maar ik kan niets vinden hoor. Er staat alleen 'spraakinstellingen' 'zoeken op telefoon' 'privacy & accounts'.Chaser2600 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:30:
[...]
Google now openen (lang om home knop) en dan kun je het in de settings daar uitzetten
Heeft ook iemand enig idee wat ze met de interne opslag hebben uitgespookt? Die was eerst ongeveer 2 GB en nu staat ie bij mij op 6,76 GB en heet App-opslag, waarvan 5,52 in gebruik is. Maar daar klopt dus iets niet aan, mn grootste app is Chrome en die is 124 MB. Op een of andere manier lijkt het erop alsof mn Spotify offline muziek (paar GB) in deze opslag staat, al staat die er niet bij vermeld.
edit: heel vreemd, ze hebben nu een ander soort systeem om de ruimte die je nog hebt weer te geven. Ik heb zelf even gekeken met de app Disk Usage en daar is de partitionering nog net als daarvoor, 2 GB voor apps, de rest voor 'geheugenkaart'.
edit: heel vreemd, ze hebben nu een ander soort systeem om de ruimte die je nog hebt weer te geven. Ik heb zelf even gekeken met de app Disk Usage en daar is de partitionering nog net als daarvoor, 2 GB voor apps, de rest voor 'geheugenkaart'.
[ Voor 25% gewijzigd door wph op 05-12-2012 15:39 ]
als je in google now zit: instellingen -> google nu. Rechtsboven kan je hem uitzettenHertogJanNL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
[...]
Dat staat dus overal, maar ik kan niets vinden hoor. Er staat alleen 'spraakinstellingen' 'zoeken op telefoon' 'privacy & accounts'.
De Gmail app had bij mij bij m'n eerste nieuwe email meerdere regels in beeld, dus het kan wel. En anders kan je altijd nog even zelf pinch-to-zoom op de notificatie doen.jopie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
Weet iemand of deze update nu ook in je notificatiebalk meerdere regels per nieuwe e-mail kan laten zien?
Vraagje voor iedereen die al zijn update heeft gekregen, wat zijn jullie CID's? Ik zit hier met _001, unbranded/unlocked, helaas nog geen teken, maar geduld hebben...
it's as simple as something the nobody knows....
CID_E11boogywoogy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:37:
Vraagje voor iedereen die al zijn update heeft gekregen, wat zijn jullie CID's? Ik zit hier met _001, unbranded/unlocked, helaas nog geen teken, maar geduld hebben...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Knoop het ding dan voor de grap eens aan je PC..wph schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
Heeft ook iemand enig idee wat ze met de interne opslag hebben uitgespookt? Die stond eerst op ongeveer 2 GB en nu staat ie bij mij op 6,76 GB en heet App-opslag, waarvan 5,52 in gebruik is. Maar daar klopt dus iets niet aan, mn grootste app is Chrome en die is 124 MB. Op een of andere manier lijkt het erop alsof mn Spotify offline muziek (paar GB) in deze opslag staat, al staat die er niet bij vermeld.
Alles wordt dan gemount als MP3 speler oid, en browsen door files is qua snelheid een RAMP

Dit ligt aan Android 4.1 en niet zozeer aan HTC heb ik begrepen.
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ze geven gewoon de totale grootte weer... 6,76 - 5,52 = 1,24 GB. Dat kan toch prima? De rest is gewoon Android + HTC Sense zelf.wph schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
Heeft ook iemand enig idee wat ze met de interne opslag hebben uitgespookt? Die was eerst ongeveer 2 GB en nu staat ie bij mij op 6,76 GB en heet App-opslag, waarvan 5,52 in gebruik is. Maar daar klopt dus iets niet aan, mn grootste app is Chrome en die is 124 MB. Op een of andere manier lijkt het erop alsof mn Spotify offline muziek (paar GB) in deze opslag staat, al staat die er niet bij vermeld.
Stel je voor dat je de TS is bekijkt...jopie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:34:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 453804
Heb de kleine update gehad en gedaan maar naar restart komt de grote update maar niet. Heb ook al manueel gecontroleerd, Nog iemand last van ??
Ik krijg overigens bij Gmail wel de paar extra regels, maar niet de reply/forward opties... Is dat alleen bij de mail app, en dus voor pop/imap/exchange mail?
Kep google search gewoon helemaal gedisabled. Dat werkt ookChaser2600 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:30:
[...]
Google now openen (lang om home knop) en dan kun je het in de settings daar uitzetten
Ik heb sinds Jellybean dus nu een enorm krakend geluid wanneer ik muziek luister met poweramp tijdens dat ik een whatsapp bericht krijg....... Grrrrr.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo blij ben met de update.
De vloeiende ervaring is er wat mij betreft niet, zeker niet tijdens de homescreenswitching, music widgets zijn verdwenen, de battery history is niet meer makkelijk te benaderen (moet je via menu naar power->history gaan), irritante googlenow, google chrome waar ik niet om gevraagd heb...
Echte voordelen voor mij heb ik nog niet kunnen ontdekken helaas.
Lang drukken op de Powerbalk > Kies info > Gedwongen stoppensuperbok schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:42:
[...]
Deze is in principe niet weg te krijgen
Werkt bij mij (vooralsnog
Nou m'n batterij loopt enorm hard leeg opeens. Gelukkig hebben ze de batterij statistieken zo verneukt dat ik niet meer normaal kan zien wat er aan de hand is.
Direct maar Better Battery Stats gekocht in de Play Store, die geeft aan dat er momenteel 157% batterij per uur door gaat....
Kortom, er gaat iets niet goed.
Direct maar Better Battery Stats gekocht in de Play Store, die geeft aan dat er momenteel 157% batterij per uur door gaat....
al een reboot gedaan nadat je de update heb geinstalleerd...wph schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:02:
Nou m'n batterij loopt enorm hard leeg opeens. Gelukkig hebben ze de batterij statistieken zo verneukt dat ik niet meer normaal kan zien wat er aan de hand is.
Bij mij ging het idd ook hard. Nu aan de lader eens kijken hoe het gaat als hij 100% is
Had iemand dit ook al zo ervaren?Deathchant schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:05:
Iets heel "groots" wat me opvalt....Ik heb een Sharp of Acer scherm, in ieder geval het geligere scherm en had de app Screen Adjuster aanstaan met het blauw op +3.
Nu na Jellybean is het gele compleet weg, en moet de screen adjuster app dus uitzetten anders is het te blauwig. Het is zelfs wat te blauwig zonder de appErg goed, want ik hou niet van geel, wel van blauw/mooi wit
Dus mijn vraag is: mensen die ook een gelig scherm hebben, hebben die dit nu ook een stuk blauwer/witter?
Ja ik heb al een keer gereboot, maar daarna ging het door. Helaas heb ik hier geen oplader bij de hand nu en is de telefoon bijna leeg. Updaten ging bij mij trouwens wel met ver beneden de 70% batterij, ik geloof dat ik de update met iets van 25% batterij heb gedaan. Straks maar weer eens aan de oplader leggen en dan direct een nachtje testen wat het idle verbruik is. Ik heb een sterk vermoeden dat m'n telefoon dan leeg is morgenochtend.EJPostema schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:03:
[...]
al een reboot gedaan nadat je de update heb geinstalleerd...
Bij mij ging het idd ook hard. Nu aan de lader eens kijken hoe het gaat als hij 100% is
Ik ervaar precies hetzelfde. Ben nu aan het laden en heb reboot gedaan.
Eens kijken of accu probleem dan verholpen is.
Eens kijken of accu probleem dan verholpen is.
EJPostema schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:03:
[...]
al een reboot gedaan nadat je de update heb geinstalleerd...
Toch nog in dit kwartaal de update gehad
. Moest het wel handmatig controleren. En kwam er ook achter door dit topic.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik kan nog niet updaten. Maar mijn HTC is Vodafone branded. Dus ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten. Het enige verschil is dat er bloatware opstaat, aantal waardeloze apps van Vodafone. Maar je zou zeggen dat als het slechts om apps gaat, de update gewoon meteen zou kunnen.
Ik kon wel updaten, eerst een kleintje -> reboot en toen JB. Heb t installerbalkje zien vullen en daarna bleef t ronde icoontje met 3 pijlen staan en die staat er nu nog..verder doet de telefoon niks...sinds ik met updaten begon heb ik em aan de lader gehangen. Ben er om 14:00 aan begonnen. Iemand een idee?
Als ik nu mijn HOX aan de PC koppel (USB) kan ik niet meer kiezen voor "Alleen laden". Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
Verder alleen maar blij met JB
Verder alleen maar blij met JB
Je moet kiezen voor HTC Media Link HD. Krijg je als je het scherm omlaag beweegt en rechtsboven kiest voor instellingen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lader uittrekken!K!wi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:15:
Ik kon wel updaten, eerst een kleintje -> reboot en toen JB. Heb t installerbalkje zien vullen en daarna bleef t ronde icoontje met 3 pijlen staan en die staat er nu nog..verder doet de telefoon niks...sinds ik met updaten begon heb ik em aan de lader gehangen. Ben er om 14:00 aan begonnen. Iemand een idee?
Op welk bericht is dit een antwoord? Als het op die van mij is (Koppelen aan PC (USB) en kiezen voor alleen laden), snap ik je antwoord niet. HTC Media link heeft niets te maken met het koppelen van de HOX aan een PC.carpebios schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:16:
Je moet kiezen voor HTC Media Link HD. Krijg je als je het scherm omlaag beweegt en rechtsboven kiest voor instellingen
[ Voor 9% gewijzigd door begetolo op 05-12-2012 16:22 ]
Zelfs niet dat de stock browser nóg beter is geworden dan Chrome? Ik was al blij met de stockbrowser i.c.m. quick controls, maar in mijn persoonlijke geval is het allemaal nog wat sneller geworden.Deathchant schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:54:
Verder herken ik jouw nadelen totaal niet. Misschien een reset overwegen?
Kan je google now ook laten terug praaten? Ik heb nu de systeemtaal op engels en google now ook op engels gezet. Of werkt dat alleen als ik die app download Google Play: Set Locale and Language
Ik krijg wel een kaart als ik vraag: Whats the weather today. Maar geen feedback per stem.
Ik krijg wel een kaart als ik vraag: Whats the weather today. Maar geen feedback per stem.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
E11 zoals de meeste mensen hier.boogywoogy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:37:
Vindt het alleen vreemd, of beter bij de zotte, dat de app screens een grid van 5*4 hebben maar de home screens nog steeds 4*4.
Heb je weer een aparte launcher nodig om je home screens wat efficienter te benutten.
Heb je weer een aparte launcher nodig om je home screens wat efficienter te benutten.
Google Now heeft bij mij ongevraagd mijn GPS aangezet. Die vreet bij mij batterij spanning op. Ik heb hem uitgezet, eens kijken of het nu weer normaal is. iig bedankt voor de tip!
Ik heb die app gebruikt om de telefoon op Engels (United States) te zetten. Daarna simpelweg de app weer verwijderd, werkt perfect.PM_Petrol schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:54:
Kan je google now ook laten terug praaten? Ik heb nu de systeemtaal op engels en google now ook op engels gezet. Of werkt dat alleen als ik die app download Google Play: Set Locale and Language
Kan je dan wel weer daarna via de normale systeeminstellingen de taal op nederlands zetten?Billie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:00:
[...]
Ik heb die app gebruikt om de telefoon op Engels (United States) te zetten. Daarna simpelweg de app weer verwijderd, werkt perfect.
Lekkere update hoor. Maar is het nu echt enkele manier om mogelijk om die energie optie uit de meldingen balk weg te halen. Dat toetsenbord logo heb ik weg gekregen door alle taalinstellingen opnieuw in te voeren.
Ik heb de locale and language app nu gedownload en via de app de telefoon op engels gezet. Maar Google Now praat nog steeds niet terug. In de Google Now instellingen staat de taal op English US
Dat energie-icoontje is ALLEEN weg te halen door middel van een mod welke root vereist.
Google Now zal NIET terug praten, op zeer incidentele gevallen na. Dat is er nog niet volledig. Het is geen volwaardige Siri-kloon.
Voor de mensen bij wie de grote update na de kleine niet komt: http://t.co/9X8lL56W
Op de SD zetten, hernoemen naar update.zip en even de bootloader ingaan.
Dat doe je als volgt: Herstart de telefoon en hou vervolgens volume down ingedrukt. Nadat hij is uitgegaan zal hij na enkele seconden een wit scherm met diverse kleuren tekst en 3 skateboardende Androids laten zien. Als het goed is moet hij de update.zip automatisch pakken op dat punt. Even bevestigen en dan zal hij updaten.
Google Now zal NIET terug praten, op zeer incidentele gevallen na. Dat is er nog niet volledig. Het is geen volwaardige Siri-kloon.
Voor de mensen bij wie de grote update na de kleine niet komt: http://t.co/9X8lL56W
Op de SD zetten, hernoemen naar update.zip en even de bootloader ingaan.
Dat doe je als volgt: Herstart de telefoon en hou vervolgens volume down ingedrukt. Nadat hij is uitgegaan zal hij na enkele seconden een wit scherm met diverse kleuren tekst en 3 skateboardende Androids laten zien. Als het goed is moet hij de update.zip automatisch pakken op dat punt. Even bevestigen en dan zal hij updaten.
Dit werkt bij mij, ze praat nu terugBillie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:00:
[...]
Ik heb die app gebruikt om de telefoon op Engels (United States) te zetten. Daarna simpelweg de app weer verwijderd, werkt perfect.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Welke taalinstellingen bedoel je om precies te zijn, heb van alles geprobeerd (of ik moet iets over het hoofd gezien hebben) maar hij is hier tot heden niet weg.jvang schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:08:
Lekkere update hoor. Maar is het nu echt enkele manier om mogelijk om die energie optie uit de meldingen balk weg te halen. Dat toetsenbord logo heb ik weg gekregen door alle taalinstellingen opnieuw in te voeren.

Rupsen, Rapsen.
Hou er trouwens rekening mee dat Google Now een gigantische batterijslurper is/kan wezen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 05-12-2012 17:23 ]
Heb je nu een nieuwe liefdejanvanduschoten schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:20:
[...]
Dit werkt bij mij, ze praat nu terug
Inmiddels alles weer opnieuw ingesteld, browsen in Chrome gaat nu veel smoother als voorheen heb ik gemerkt.
Voor de rest, tsja batterij issue's kunnen voorkomen, de eerst epaar dagen gewoon de batterij tot +- 10% ontladen en daarna volledig opladen, zou op den duur de batterij moeten verbeteren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is het bij meer mensen opgevallen dat de telefoon weer af en toe erg warm wordt? Sinds de 4.0.4 update is hij buiten zwaar gamen om eigenlijk nooit meer heet geworden en nu weer wel.
Hij is nog nooit warmer geworden dan 38c bij mij, zelfs in zeer zware spellen blijft hij koud of wordt hij hooguit lauw.mac1987 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:30:
Is het bij meer mensen opgevallen dat de telefoon weer af en toe erg warm wordt? Sinds de 4.0.4 update is hij buiten zwaar gamen om eigenlijk nooit meer heet geworden en nu weer wel.
Ok dan ligt het misschien aan mijn specifieke situatie. Hij blijft ook na 2 reboots continue tussen de 40 en 46c
Ligt ook deels aan de hardware, er zijn meerdere 'versies' van de One X in omloop.mac1987 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:41:
Ok dan ligt het misschien aan mijn specifieke situatie. Hij blijft ook na 2 reboots continue tussen de 40 en 46c
Ik heb most likely een vrij nieuw type, getuige het feit dat alleen mijn panel vendor al onbekend is.
Daarnaast een serial welke begint met XX341
[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 05-12-2012 17:42 ]
Ja dat ook, maar wat me vooral verbaast is dat alle hitteproblemen bij de 4.0.4 update verdwenen waren en nu weer terug lijken. De accu loopt inderdaad ook in rap tempo leeg (20 minuten bijna niks doen en ruim 20% kwijt). Volgens mij loopt er iets op de achtergrond dat de CPU blijft belasten ofzo
Even een paar keer helemaal leeg laten lopen en dan weer volledig goed opladen. Na enkele cycles zou het weer in orde moeten wezen. En even rebooten.mac1987 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:44:
Ja dat ook, maar wat me vooral verbaast is dat alle hitteproblemen bij de 4.0.4 update verdwenen waren en nu weer terug lijken. De accu loopt inderdaad ook in rap tempo leeg (20 minuten bijna niks doen en ruim 20% kwijt). Volgens mij loopt er iets op de achtergrond dat de CPU blijft belasten ofzo
Ok thnx, zal het proberen en daarna melden of het geholpen heeft.
Vreemd, die optie staat er dus echt niet bij mij. En ik heb de zoeken app al opnieuw geïnstalleerd. Kan het dus helemaal niet gebruiken... En dat terwijl ik locatie e.d. allemaal aan heb staan... Iemand anders met hetzelfde "probleem"?EJPostema schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:37:
[...]
als je in google now zit: instellingen -> google nu. Rechtsboven kan je hem uitzetten
Google Now praat nu wel terug. Heb de taal met die app nog een keer aangekruist. Ze praat bijvoorbeeld bij weersverwachting terug, of bij vragen over hoe oud Obama is.
Als je de melding lang ingedrukt houd kan je op info over app klikken. Daar heb ik de taal, 2e taal etc opnieuw aangevinkt. Alles opnieuw instellen en toen was hij weg. tot nu toe tenminste.Metian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:20:
[...]
Welke taalinstellingen bedoel je om precies te zijn, heb van alles geprobeerd (of ik moet iets over het hoofd gezien hebben) maar hij is hier tot heden niet weg.
laat maar. Na een paar uur is hij er nu weer. Toch een paar uur lang weggeweest.
[ Voor 8% gewijzigd door jvang op 05-12-2012 18:19 ]
Bij mij trilt het toestel niet meer als ik op de onscreen knoppen druk (terug, home, recente programma's). Dat was voor de update nog wel. Hoe krijg ik dit weer aan? Kan het nergens meer vinden! Verder heel tevreden.
Android fanboy
JB laat de One X inderdaad een heel stuk soepeler lopen, vooral het draaien van het scherm gaat echt super snel tov ICS, heerlijk!
Mijn boefje is liev!
Mijn temperatuur is 29 graden als ik normaal bezig ben. Niet veel anders dan voor de update.
Maar als ik het toetsenbord gebruik krijg ik in de notificatiebalk een keyboard emblem. Als ik hier op klik kan ik de Input Method kiezen. Ik heb de HTC Sense Input gekozen. Maar als ik dan het toestenbord weer ga gebruiken komt het weer terug.
Hoe gaat dat weg en hebben meer mensen hier last van?
Maar als ik het toetsenbord gebruik krijg ik in de notificatiebalk een keyboard emblem. Als ik hier op klik kan ik de Input Method kiezen. Ik heb de HTC Sense Input gekozen. Maar als ik dan het toestenbord weer ga gebruiken komt het weer terug.
Hoe gaat dat weg en hebben meer mensen hier last van?
Update: mijn HOX lijkt nu weer normale temperaturen te houden (rond de 30c). Waarschijnlijk was hij op de achtergrond nog iets aan het doen voor de update.
Dit is onderdeel van de energiebesparende modus, bij de instellingen daarvoor kun je het weer inschakelenIvo NL schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:14:
Bij mij trilt het toestel niet meer als ik op de onscreen knoppen druk (terug, home, recente programma's). Dat was voor de update nog wel. Hoe krijg ik dit weer aan? Kan het nergens meer vinden! Verder heel tevreden.
Anoniem: 294865
Leuk om met Google Now te spelen, hopelijk komt het gauw in het Nederlands en komen er meer functies beschikbaar zoals het openen van apps.
Openen van apps kan al. Bijvoorbeeld: Open Facebook for me. Dat werkt bij mij in ieder geval. Ook met Firefox, Twitter.Anoniem: 294865 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:10:
Leuk om met Google Now te spelen, hopelijk komt het gauw in het Nederlands en komen er meer functies beschikbaar zoals het openen van apps.
En als je bijvoorbeeld zegt: Turn WIFI off, krijg je een melding dat dit NOG niet kan. Maar ze herkent het wel.
hoe lang duurt dat updaten eigenlijk, die van mij staat al 15 min op een zwart scherm met daarin een groen circeltje met daarin een pijl naar beneden en daaronder een soort van harddisk
Ja dat was bij mij ook. Loopt de groene balk wel door bij je?3mib schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:13:
hoe lang duurt dat updaten eigenlijk, die van mij staat al 15 min op een zwart scherm met daarin een groen circeltje met daarin een pijl naar beneden en daaronder een soort van harddisk
Anoniem: 437848
ik ben net klaar met dat groene balkje, 'Gefeliciteerd! De telefoon is ge-update naar versie 3.14.401.27'
Hmm, ik heb het ook geprobeerd, Open Facebook, dan gaat die bij mij gewoon zoeken naar open facebookPM_Petrol schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:11:
[...]
Openen van apps kan al. Bijvoorbeeld: Open Facebook for me. Dat werkt bij mij in ieder geval. Ook met Firefox, Twitter.
En als je bijvoorbeeld zegt: Turn WIFI off, krijg je een melding dat dit NOG niet kan. Maar ze herkent het wel.

Bij mij was er een groene balk die langzaam door liep tot dat de update klaar was.3mib schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:14:
ik zie geen groene balk alles staat stil al een die groen pijltjes waarvan 2 in een circle
Ik denk dat die bij jou niet lekker loopt nu.
En als je FOR ME erbij zegt aan het eind.Anoniem: 294865 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:20:
[...]
Hmm, ik heb het ook geprobeerd, Open Facebook, dan gaat die bij mij gewoon zoeken naar open facebook
Dan werkt het bij mij in ieder geval.
Nvm, doet het nu wel, Weet er iemand hoe je die wachttijd kan verkorten voor het uitvoeren van acties in Google Now?Anoniem: 294865 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:20:
[...]
Hmm, ik heb het ook geprobeerd, Open Facebook, dan gaat die bij mij gewoon zoeken naar open facebook
Google now heeft een apart topic, dus vragen daarover horen hier niet
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Je hebt gelijk. Kep 2x gereset en nu gaat het wat soepeler. En de default browser is idd een stuk rapper gewordenBillie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:30:
[...]
Zelfs niet dat de stock browser nóg beter is geworden dan Chrome? Ik was al blij met de stockbrowser i.c.m. quick controls, maar in mijn persoonlijke geval is het allemaal nog wat sneller geworden.
Verder herken ik jouw nadelen totaal niet. Misschien een reset overwegen?
PowerAMP » Settings » Audio » Advanced Tweak(er)s » Direct Volume Control uitvinkenDeathchant schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:54:
[...]
Kep google search gewoon helemaal gedisabled. Dat werkt ook
Ik heb sinds Jellybean dus nu een enorm krakend geluid wanneer ik muziek luister met poweramp tijdens dat ik een whatsapp bericht krijg....... Grrrrr.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo blij ben met de update.
De vloeiende ervaring is er wat mij betreft niet, zeker niet tijdens de homescreenswitching, music widgets zijn verdwenen, de battery history is niet meer makkelijk te benaderen (moet je via menu naar power->history gaan), irritante googlenow, google chrome waar ik niet om gevraagd heb...
Merkte al met ICS dat wanneer dit aanstaat het niet helemaal goed werkt met notificaties, misschien dat dit al verholpen is, maar sowieso proberen waard om uit te zetten om te zien of het kraken weg gaat.
Rupsen, Rapsen.
Gallerij - Jelly Bean [.GIF]
http://www.imgdumper.nl/u...3c/50bfa1de154a2-foto.gif
Accu - Jelly Bean[.GIF]
http://www.imgdumper.nl/u...77/50bfa16872437-accu.gif
Zaklamp - Jelly Bean
Zaklamp is veranderd...Helaas geen Maglite......

Toetsenbord - Jelly Bean
Toetsenbord is smaller geworden, meer overzicht voor de webpagina's
Overigens de knoppen van voor/achter/links/rechts gebruikte ik toch nooit. Ben blij dat dit is aangepast.

HTC one X - Ice Cream Sandwich
Ik heb met de HTC one X - Ice Cream Sandwich last gehad van een vaag scherm foutje in de browser. Zie afbeelding. Hebben jullie hier ook wel eens last van?

Over het algemene ben ik zeer tevreden over Jelly Bean het werkt net allemaal iets soepeler als voorheen. Er zijn best wel wat details aangepast in Jelly Bean en dat bevalt mij wel.
Camera - Jelly Bean
De camera functies zijn deels aangepast, je kunt nu ook met de front camera een foto maken. Enige wat mij opviel.
Misschien een domme opmerking?
Wanneer ik een foto maak met rechts mijn hoofd in beeld. In de gallerij staat hij dan links. Niet dat het een ramp is maar wanneer ik gewoon de normale (camera) gebruikt is dat namelijk niet zo.
Beats Audio - Jelly Bean
Ik ben nogal een muziekfreak, ik luister 24/7 muziek, misschien beetje te overdreven.... Met de nieuwe Jelly Bean update heb ik het idee dat de Equalizer is aangepast van Beats Audio of dat het volume gewoon harder kan?
Gallerij (kaart) - Jelly Bean
Ook is er in de update een nieuwe optie toegevoegd bij de gallerij van de HTC one X. Ik heb zelf niet veel meerdwaarde hierin kunnen vinden. Ik heb een foto gemaakt met behulp van "Locatiegegevens ophalen". Alleen op de Kaart (van google) zie ik bijvoorbeeld geen foto gemaakt is op de locatie waar ik mij bevindt. Wie weet dit te verklaren?
Voor de rest top "sinterklaas" cadeautje, gelukkig is sinterklaasje toch niet mijn huisje voorbijgereden...
http://www.imgdumper.nl/u...3c/50bfa1de154a2-foto.gif
Accu - Jelly Bean[.GIF]
http://www.imgdumper.nl/u...77/50bfa16872437-accu.gif
Zaklamp - Jelly Bean
Zaklamp is veranderd...Helaas geen Maglite......

Toetsenbord - Jelly Bean
Overigens de knoppen van voor/achter/links/rechts gebruikte ik toch nooit. Ben blij dat dit is aangepast.

HTC one X - Ice Cream Sandwich
Ik heb met de HTC one X - Ice Cream Sandwich last gehad van een vaag scherm foutje in de browser. Zie afbeelding. Hebben jullie hier ook wel eens last van?

Over het algemene ben ik zeer tevreden over Jelly Bean het werkt net allemaal iets soepeler als voorheen. Er zijn best wel wat details aangepast in Jelly Bean en dat bevalt mij wel.
Camera - Jelly Bean
De camera functies zijn deels aangepast, je kunt nu ook met de front camera een foto maken. Enige wat mij opviel.
Misschien een domme opmerking?
Wanneer ik een foto maak met rechts mijn hoofd in beeld. In de gallerij staat hij dan links. Niet dat het een ramp is maar wanneer ik gewoon de normale (camera) gebruikt is dat namelijk niet zo.
Beats Audio - Jelly Bean
Ik ben nogal een muziekfreak, ik luister 24/7 muziek, misschien beetje te overdreven.... Met de nieuwe Jelly Bean update heb ik het idee dat de Equalizer is aangepast van Beats Audio of dat het volume gewoon harder kan?
Gallerij (kaart) - Jelly Bean
Ook is er in de update een nieuwe optie toegevoegd bij de gallerij van de HTC one X. Ik heb zelf niet veel meerdwaarde hierin kunnen vinden. Ik heb een foto gemaakt met behulp van "Locatiegegevens ophalen". Alleen op de Kaart (van google) zie ik bijvoorbeeld geen foto gemaakt is op de locatie waar ik mij bevindt. Wie weet dit te verklaren?
Voor de rest top "sinterklaas" cadeautje, gelukkig is sinterklaasje toch niet mijn huisje voorbijgereden...
Kan nog niks downloaden, heb wel een branded Vodafone! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem heb!
In ICS kon je die knoppen uitzetten, verder vind ik het zelf er niet fijner op geworden, vooral de knop om het toetsenbord te verbergen mis ik.[b]kapjamie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:39:
Toetsenbord - Jelly Bean
[afbeelding]
Verder werkt hij wel goed, maar ik merk niet zoveel verschil met ICS.
Helaas moet jij nog even wachten tot dat Vodafone de update voor de branded versies uitrold.Pulles204 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:46:
Kan nog niks downloaden, heb wel een branded Vodafone! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik hem heb!
[ Voor 20% gewijzigd door Jurgen_E op 05-12-2012 20:48 ]
Anoniem: 19058
Wanneer ik de update installeer krijg ik een rood driehoek met uitroepteken.
Ik heb een geroot toestel met de stock rom, heb nooit een andere rom geflashed.
Dit is wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Bootloader gerelockt
- stock recovery image geflasht.
- alle stock appsvolledig gerestored (ik had 2 bloatware apps verwijderd) gebruik makend van de TB backup set van XDA genaamd "removed apps from stock HTC_E11 2.17.401.2.rar\removed apps from stock HTC_E11 2.17.401.2 - recover missing apps with titanium backup if needed for OTA"
iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?
Ik heb een geroot toestel met de stock rom, heb nooit een andere rom geflashed.
Dit is wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- Bootloader gerelockt
- stock recovery image geflasht.
- alle stock appsvolledig gerestored (ik had 2 bloatware apps verwijderd) gebruik makend van de TB backup set van XDA genaamd "removed apps from stock HTC_E11 2.17.401.2.rar\removed apps from stock HTC_E11 2.17.401.2 - recover missing apps with titanium backup if needed for OTA"
iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen?
Let op:
Je hoeft hier niet te melden dat je hem aan het downloaden of aan het installeren bent. Graag inhoudelijk posten zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen.
Lees ook eerst eens de topicstart voordat je hier een vraag stelt, daar staat ook veel relevante informatie in.
Je hoeft hier niet te melden dat je hem aan het downloaden of aan het installeren bent. Graag inhoudelijk posten zodat het voor iedereen interessant blijft om te lezen.
Lees ook eerst eens de topicstart voordat je hier een vraag stelt, daar staat ook veel relevante informatie in.