Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• justice strike
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 28-08 15:26
quote:
ja, maar nergens staat dat dat in spanje is of dat het de offline verkoop betreft. Dit is gewoon de algemene info die google uitgeeft

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• FabianNL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23:42
quote:
justice strike schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:45:
[...]

ja, maar nergens staat dat dat in spanje is of dat het de offline verkoop betreft. Dit is gewoon de algemene info die google uitgeeft
FNAC is zo te zien een webshop, dus daarom dat dit wel interresant kan zijn. Echter, is het inderdaad de vraag of ze niet gewoon blind gekopieerd hebben van het persbericht, welke kans ik persoonlijk ook wel groot acht.

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 00:24
quote:
nodig schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:22:
Hmm dat fromustoeu op televisie is geweest op RTL maakt het voor mij een stuk betrouwbaarder, dat is dan een hele mooie oplossing als Google hem niet offline gaat verkopen.

EDIT: Oh wacht bij die 382$ voor de 16gb zit zeker niet het douanerisico meegerekend, waar je toch altijd vanuit moet gaan.. Dan word het opeens (helaas) een stuk minder interessant.

Misschien dat een Duitse fysieke winkel ze gewoon inslaat voor 350 euro via de Play Store. Of is het 1 per adres?
Je hebt kans 1 op 4 dat de douane het pakketje onderschept, jammer idd.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22:01
quote:
alwaysleft schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:25:
[...]

Je hebt kans 1 op 4 dat de douane het pakketje onderschept, jammer idd.
Maar waarom zou je het via amerika doen? Via Duitsland of Engeland zit je veel beter.

In hoeverre is nu bevestigd dat offline verkoop alleen voor bizarre prijzen gaat gebeuren dan? Ik vlieg binnenkort naar london en duitsland is op fiets afstand dus mocht die ergens offline te halen zijn dan wordt het interessant.

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• Fransfb
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20:08
We zullen toch moeten afwachten wat de prijs in de fysieke winkels word. (ook in het buitenland). anders moet ik een tripje maken naar de duitse mediamarkt als deze hem wel verkoopt voor 350 (oid).
Alleen schiet het voor de Duitse/Engelse fysieke winkels toch niet op als de telefoon voor 350 in de play store ligt terwijl hun de telefoon voor 550 oid moeten verkopen.

• D0gtag
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-09 13:55

D0gtag

ˁ˚ᴥ˚ˀ

Als de nexus 4 niet voor een schappelijkeprijs in de winkels komt te liggen of hij niet offline te koop is in DE, ga ik niet de moeite doen om hem via via te bestellen. Dan koop ik gewoon een windows 8 toestel (lumia 920), LG laat windows 8 nog heel groot worden hier in Nederland :D.
Ik wilde een nexus 4 als vervanging voor me galaxy nexus (de luxe :P) laten we eerlijk zijn de nexus 4 is niet het mooiste toestel ooit, en als we een premium prijs moeten betalen zijn er legio alternatieven. Maar het alternatief is niet de LG Optimus G. (uiterr. de reden waarom LG de nexus 4 zelfde prijs geeft als zijn toestel anders koopt geen hond hun toestel meer).

H87 Xeon 1230v3 570gtx 16gb SSD+2TB raid 0, α7 & nex 7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's etc etc

• mrbrightside
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 27-11-2012
edit

mrbrightside wijzigde deze reactie 06-11-2012 17:08 (106%)

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Lijkt me niet echt aardig als je z'n emailadres in plain-text in 'n forum neerplempt...

Doe de volgende keer een TR, je weet hoe het werkt.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 05-11-2012 14:26 (25%)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• nielsmul
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-04 23:20
Het is jammer dat Google niet in Nederland verkoopt. Daar kan LG niets aan doen. Dat ze kiezen voor een hoge retail prijs ligt me meer dan normaal. Als ze de prijs van Google aanhouden vreten ze hun eigen eten op. Andere phones van LG zijn dan niet meer aantrekkelijk. Dus ik begrijp ze wel. Daarbij en retail prijs van 549,- lijkt me een redelijke prijs voor een dergelijke smartphone van dit kaliber.

Natuurlijk is het pijnlijk dat onze buren hem zo kunnen kopen voor de prijs die Google oplegt. Google wil geen winst maar veel gebruikers. De winst voor Google komt uit inkomsten van reclame. Hoe meer gebruikers hoe meer reclame getoond word hoe $$$$. Is LG hier schuldig, nee dit is marketing waarvan LG de dupe is en de kwaaie piet word toegespeeld. Als je de kwaaie piet wil toespellen zal je echt Google moeten aankijken. Zij verkopen het toestel marge vrij en snijd de pas hiermee af voor LG. Dus landen waar je niet rechtstreeks kunt kopen van Google zal dus de volle mep mogen betalen.

Tweakers, LG treft geen blaam en doen niet aan kannibalisme wat ieder weldenkend mens zal begrijpen. Ben ik er blij mee?. Nee absoluut niet. Vind het jammer maar dit zijn nou eenmaal de spelregels die Google ons oplegt in Nederland. Dan kan ik 4 uur in de auto gaan zitten en op en neer naar Duitsland rijden maar dat heeft $$ gezien niet zoveel zin. Het kost me een ochtend of een middag, ik verrij een tank benzine en ben dus net zo duur uit als de gehanteerde Nederlandse retail prijs. Enige optie is inderdaad via een proxy maar dan loop je weer tegen eventuele garantie ellende aan.

kortom het is niet jammer LG maar jammer van Google. Men klacht altijd over de hoge prijs bij Apple en zijn marketing strategie maar Google doet hier helaas ook vrolijk aan mee.

• Kohaku
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 18:43
Google bewijst zichzelf hier dan ook geen dienst mee en zet LG zo voor het blok. Ik vind het een ondoordachte actie van Google en ben benieuwd naar een reactie van LG en/of Google omdat het prijsverschil ondertussen breed uit gemeten wordt in de internationale media. Google zal het zichzelf alleen maar moeilijker maken om straks nog een fabrikant te vinden voor de Nexus 5.
De Nexus 10 zal hier waarschijnlijk ook niet te koop komen omdat Samsung zichzelf dan uit de markt prijst.

Nog acht dagen en we weten meer over de prijsstelling buiten de Play Store om.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tommie2006-2749/hero/789223

• Gohan040
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-09 09:53
quote:
mrbrightside schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:15:
Ik heb iemand van xda forum gemaild, namelijk ene Michael Panzer. Hij staat al vaker als goede verkoper te boek op ebay, en melde zich vanuit het xda forum om de nexus 4 op te sturen voor een schappelijke prijs. Voor 380 euro heb je dan een nexus 4. Netjes!

Hij komt uit duitsland dus top geregeld :)
*Knip* Maak de volgende keer hiervoor een topic report aan ipv zelf te reageren

Buiten dat...... dit was te verwachten natuurlijk....schappelijk prijs voor ons, leuk zak centje voor hem.
Dit zal nog veel meer gaan gebeuren zodra de verkoop gestart is natuurlijk.
quote:
Kohaku schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:26:
Google bewijst zichzelf hier dan ook geen dienst mee en zet LG zo voor het blok. Ik vind het een ondoordachte actie van Google en ben benieuwd naar een reactie van LG en/of Google omdat het prijsverschil ondertussen breed uit gemeten wordt in de internationale media. Google zal het zichzelf alleen maar moeilijker maken om straks nog een fabrikant te vinden voor de Nexus 5.
De Nexus 10 zal hier waarschijnlijk ook niet te koop komen omdat Samsung zichzelf dan uit de markt prijst.

Nog acht dagen en we weten meer over de prijsstelling buiten de Play Store om.
Het lijkt me dat LG en Google hier wel afspraken over hebben gemaakt.
En als ze een fabrikant zoeken voor de Nexus 5........ wat dacht je van Motorola?

janvanduschoten wijzigde deze reactie 05-11-2012 14:27 (40%)

• Kohaku
Als Google en LG hier afspraken over gemaakt hebben heeft LG niet lang meer te gaan op de smartphone markt als je markten als Duitsland, Frankrijk, UK en VS weggeeft voor je high end telefoons. Een beetje zakenman snapt dat hij zijn eigen high end spul niet meer kan verkopen zonder ook flink in prijs te zakken.

Motorola zou het ook kunnen maar ik had begrepen dat ze die juist geen Nexus wilden laten maken om de overige fabrikanten van Androidtelefoons niet tegen de haren in te strijken.

• justice strike
quote:
Kohaku schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:16:
Als Google en LG hier afspraken over gemaakt hebben heeft LG niet lang meer te gaan op de smartphone markt als je markten als Duitsland, Frankrijk, UK en VS weggeeft voor je high end telefoons. Een beetje zakenman snapt dat hij zijn eigen high end spul niet meer kan verkopen zonder ook flink in prijs te zakken.

Motorola zou het ook kunnen maar ik had begrepen dat ze die juist geen Nexus wilden laten maken om de overige fabrikanten van Androidtelefoons niet tegen de haren in te strijken.
maak je maar geen zorgen. LG verdient gewoon hieraan en Google neemt hier de verliezen.

• Gohan040
quote:
Jij wil zeggen dat google zonder afspraken met LG luk raak in een paar landen 349 heeft bepaald? En hier is door multinationals als LG en Google niet over nagedacht?
quote:
Motorola zou het ook kunnen maar ik had begrepen dat ze die juist geen Nexus wilden laten maken om de overige fabrikanten van Android telefoons niet tegen de haren in te strijken.
Nog niet nee.... Maar dit is denk ik een kwestie van tijd;

"China heeft de overname van Motorola door Google goedgekeurd. De internetgigant moest hiervoor wel beloven dat het zijn Android-besturingssysteem nog minimaal vijf jaar gratis blijft aanbieden. De VS en de EU hadden de overname al goedgekeurd." Bron

• Cyleo

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• Kohaku
quote:
Gohan040 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:10:
[...]

Jij wil zeggen dat google zonder afspraken met LG luk raak in een paar landen 349 heeft bepaald? En hier is door multinationals als LG en Google niet over nagedacht?

[...]

Nog niet nee.... Maar dit is denk ik een kwestie van tijd;

"China heeft de overname van Motorola door Google goedgekeurd. De internetgigant moest hiervoor wel beloven dat het zijn Android-besturingssysteem nog minimaal vijf jaar gratis blijft aanbieden. De VS en de EU hadden de overname al goedgekeurd." Bron
De tijd zal het leren of er over nagedacht is. Als de Optimus G ook in die landen uitkomt waar Google de Nexus 4 voordelig aanbiedt ben ik erg benieuwd naar de verkoopaantallen. Samsung heeft al gezegd dat het niet waarschijnlijk is dat de Nexus 10 hier uitkomt vanwege het kannibalisme van de eigen tablets.

Ik hoop dat LG de Nexus 4 hier alsnog voor een schappelijke prijs wil verkopen.

• Jigu-Yong
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
quote:
Mooi artikel inderdaad. Ik denk ook dat Google zijn producten veel te koop op de markt zet, dit zijn prijzen waar Google onmogelijk nog winst op kan maken.

De Nexus 4, Nexus 7, Nexus 10 worden allemaal voor kostprijs op de markt gedumpt, alleen in China zijn er fabrikanten die producten heel goedkoop kunnen verkopen en dat heeft meer te maken ermee dat men daar minder verdiend en productie goedkoop is.

Maar Google moet zijn producten van China of Korea exporteren en dan moet het ook nog worden ingevoerd. Als consument ben ik natuurlijk blij dat Google kwalitatieve goeie producten op de markt zet voor lage prijs maar ze zetten daar de concurentie wel mee buiten spel.

Want enige alternatieven voor de Nexus 4 vind ik Huawei Honor 2, Xiaomi M2 en vele andere Chinese quadcores die op markt in China komen, maar als je niet in China komt dan tellen deze toestellen niet mee want importeren zal duurdere zijn dan een Nexus 4 kopen ( Met uitzondering mee nemen in bagage ).

Mijn weblog | Klassiek-Scheerforum.nl | Pascale Menthol ScheercrŤme

• stef07
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 08-08 12:25
Goh wat ben ik blij dat een Duitse collega er voor mij een bestelt! 13 november bestellen en een weekje later word hij nog op mijn werk bezorgd ook! ;)

• nodig
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 00:13
quote:
stef07 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:16:
Goh wat ben ik blij dat een Duitse collega er voor mij een bestelt! 13 november bestellen en een weekje later word hij nog op mijn werk bezorgd ook! ;)
Grrrr, jaloers :D Hopelijk komt die zsm in de Mediamarkt/Saturn DE, maar zal wel zo populair zijn dat het wel even duurt voordat ze een voorraad ook langer dan 2 dagen houden.

• alwaysleft
Hier nog een stuk waarom de Nexus 4 alleen via de Play Store 350 euro gaat kosten en in winkels rond de 600 euro: http://www.androidauthority.com/nexus-business-model-128423/

Iedereen verklaarde me voor gek vorige week toen ik dit deed posten...

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:
Nu graag ontopic blijven, offtopic posts worden zonder waarschuwing verwijderd. Post dus ontopic of post niet.

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:54

alex3305

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

MARIO! Not the plumber.

quote:
alwaysleft schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:39:
Hier nog een stuk waarom de Nexus 4 alleen via de Play Store 350 euro gaat kosten en in winkels rond de 600 euro: http://www.androidauthority.com/nexus-business-model-128423/

Iedereen verklaarde me voor gek vorige week toen ik dit deed posten...
Maar nog steeds een speculatie-post van een auteur en geen feiten. Dus ik verklaar je nog steeds voor gek :P.

• Birdspace
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-01 18:42
Google heeft denk ik een deal met LG voor een x aantal Nexus 4 devices. Google neemt deze af tegen een prijs die winstgevend is voor LG, maar Google verlies oplevert. Dit verklaart waarschijnlijk dat maar in een paar landen de nexus 4 via de play store wordt verkocht. Het kan dus kloppen dat LG meer toestellen produceert dan Google afneemt, die vervolgens voor de werkelijke prijs zonder 'Google subisidie' worden verkocht. Ik hoop nog steeds dat de prijzen echt niet meer dan 30% gaan afwijken van de 299,- en 349,- euro, want anders ben ik bang dat eBay en Marktplaats een alternatieve play store worden.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Wat betreft dat artikel va Endgadget over hoe Google en Amazon hun tablets en telefoons te goedkoop verkopen: ik ben het er niet mee eens. Het bewuste artikel:
http://www.engadget.com/2...-mobile-pricing/#comments

Ten eerste: wie zegt dat Google geen winst maakt op zijn Nexus 4? Ik heb ergens gelezen dat zowel Google als Amazon publiekelijk verklaard hebben dat ze niet zo veel winst maken op hun tablets, maar nog wel wat. Wat Apple betaalt voor de onderdelen van de Iphone 5 is ca. $ 210 (dus § 165), inclusief assemblage, als ik dit artikel juist interpreteer:
http://www.isuppli.com/Te...ual-Teardown-Reveals.aspx
Daar komen nog transport- en verpakkingskosten bij, maar dat kan niet al te veel zijn, ik zou zeggen nog eens maximaal $ 10. Dan zijn de marginale kosten dus $ 220 voor de Iphone 5. Voor wie dit niet kan geloven: alle onderdelen komen van precies dezelfde, grotendeels Aziatische fabrikanten als die in de goedkope Chinese telefoons, en zowel de productie van de onderdelen als de assemblage gebeuren in China.

Dan zijn er nog constante kosten, met name ontwikkelingskosten; maar iemand op Tweakers hier zei dat die voor de Iphone 5 waarschijnlijk zouden uitkomen op ca. § 2 per toestel (dus zeg § 100 miljoen totaal, als ze er 50 miljoen verkopen). Ze zijn met name niet zo hoog omdat de ene smartphone erg op de andere lijkt. Er zijn nog wel wat meer constante kosten, en Apple smijt natuurlijk met advertentiegeld. Maar ze blijven toch heus ver onder de $ 300, laten we zeggen $ 250. Dat is ca. § 200.

Ik denk dat Google qua onderdelen ongeveer hetzelfde betaalt: duurder scherm + batterij, goedkopere behuizing e.d. En Google maakt nauwelijks reclame, en heeft geen winkels, en lijkt me in het algemeen veel minder overhead te hebben dan Apple. Dus stel dat de Nexus in totaal $250 kost om te maken, inclusief alles, dan maken ze nog $50 winst, dat is een keurige winstmarge van 17 %. De winstmarge van Apple ligt natuurlijk aanzienlijk hoger, misschien wel 50+ % over de Iphone 5 totaal?

Voor tablets gelden soortgelijke bedragen. De Nexus 7 kost klaarblijkelijk ca. $ 152 voor de onderdelen:
http://www.androidauthori...osts-152-to-build-100638/

Ten tweede: mocht deze berekening niet kloppen en Google tůch zijn telefoons en tablets onder kostprijs aanbieden, dan zou dat inderdaad op termijn een aantal fabrikanten de markt uit kunnen drukken ("dumping"). Als dat zou zo zijn, en Google zou het een tijd volhouden, dan zou dat op den duur misschien de voordelen teniet kunnen doen. Maar dat kan alleen het geval zijn als Google ook de productie van onderdelen op het laagste niveau overneemt, want anders veert de prijs weer op zodra Google ophoudt met telefoons met verlies te verkopen. Voorlopig lijkt me dat hier nog geen enkel gevaar dreigt.

En nogmaals, ik geloof dat Google nog steeds heus wel een redelijke winst maakt op zijn diverse Nexus (4, 7, 10).

• Kohaku
Beetje vaag verhaal of mijn Engels is te slecht.
De auteur zegt dat Phone House de N4 niet gaat verkopen vanwege LG die 599 euro als adviesprijs hanteert en dat gaat hij uitleggen door te vertellen waar de kostenposten van Phone House zitten. Twee totaal verschillende zaken.

Vervolgens verklaart hij de prijs van Google door het gebrek aan overhead. Dan moeten de webshops hier ook voordelig kunnen verkopen lijkt me.

• MacorgaZ
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 15:15
Dat overhead-verhaal is gewoon onzin ja, het is gewoon dat Google de telefoon via zijn eigen Play Store subsidieŽrt en via ThePhoneHouse niet.

• floepie05
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Dit heeft allemaal en alleen te maken met afspraken tussen Google en de content providers. De afspraken kostten Google veel energie en moiete om af te sluiten. Google is simpelweg een nieuwe kanaal geworden. En als dit doorgaat, zal Google in de toekomst als een toestel-subsidiŽrende provider eruit zien zoals wat we nu hebben in KPN, Vodafone, etc. Maar natuurlijk in landen zoals NL hebben ze tot nu toe met geen content providers afgesproken, dus kunnen ze hun geld niet terug verdienen.

floepie05 wijzigde deze reactie 05-11-2012 23:03 (26%)

• marnix11
  • Laatst online: 02:30

marnix11

AFCA ★★★

Hopelijk komt Google voor eind November met de mogelijkheid om toestellen te kopen in de Play Store. Mocht dit niet het geval zijn ga ik 'm via Ebay ed. proberen te krijgen. Ik denk dat meer mensen dit gaan doen, omdat je gewoon geen 600+ euro kan gaan vragen voor een toestel dat een adviesprijs heeft van 299 euro. Leg dat maar is aan een leek uit.

Everything has it's place and time.

• justice strike
quote:
marnix11 schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:55:
Hopelijk komt Google voor eind November met de mogelijkheid om toestellen te kopen in de Play Store. Mocht dit niet het geval zijn ga ik 'm via Ebay ed. proberen te krijgen. Ik denk dat meer mensen dit gaan doen, omdat je gewoon geen 600+ euro kan gaan vragen voor een toestel dat een adviesprijs heeft van 299 euro. Leg dat maar is aan een leek uit.
adviesprijs is gewoon 550 euro geen 299 euro. Dat google hem online in een ander land aanbied voor een lagere prijs... tja daar hebben we wel vaker last van

• terracide
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 14-09 15:09
ik zie iig handel voor mensen vlak bij de grens in duitsland ..

Als we iemand kunnen vinden die voor 25 euro per toestel die dingen voor je besteld is denk ik iedereen blij.

terracide wijzigde deze reactie 06-11-2012 08:59 (47%)

• basjuh
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23
Ik had hem nog niet voorbij zien komen hier...

http://www.notebook.de/google-nexus-4-8gb-smartphone-p-51866

Uiteraard weet ik (nog) niet of dit de uiteindelijke prijs wordt, maar het is een "normale" retailer.

Ik zie inderdaad een handeltje ontstaan >:)

Asrock ION330Pro, 2Gb, DVD RW met Windows 7 = Supermediaplayer

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:57
quote:
basjuh schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:02:

Uiteraard weet ik (nog) niet of dit de uiteindelijke prijs wordt, maar het is een "normale" retailer.

Dan mogen ze wel eens verdiepen in hun producten.
De Nexus 10 is van ''Asus'' |:(

En dit zou inderdaad handel kunnen worden :9

Ik zit erover te denken om me GNex te verkopen.
Heb nog een nieuwe ''zijkant'' liggen, dus dan is die zo goed als nieuw.

Nexus 4 is echt een mooie telefoon.
Enige nadeel vind ik de glazen achterkant, maarja dat valt te overzien.
Ben altijd erg zuinig met mijn telefoon, maar geen lelijke bumpers en hoesjes :F

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

quote:
justice strike schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:04:
adviesprijs is gewoon 550 euro geen 299 euro. Dat google hem online in een ander land aanbied voor een lagere prijs... tja daar hebben we wel vaker last van
Dat is inderdaad de enige eerlijke manier om ernaar te kijken, helaas voor ons wel de minst gunstige. :+

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:03

Pino112

Pinoooooow

quote:

Die kan je toch gewoon al bestellen voor die prijs? Lijkt me niet dat ze daarna meer geld van je eisen, besteld is besteld.

• Timmetjuh
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-09 12:24
Blij dat ik in Duitsland woon!
Hier worden er volgende week meteen 2 besteld :)

• Roy1985
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Iemand enig idee of er bij de Nexus 7 alleen een Duits adres, of ook Duitse CC nodig was? Mijn vriendin woont in Duitsland, dus een Duits adres, en via Duits IP bestellen is geen probleem. Echter heeft ze geen creditcard dus dan zouden we die van mij moeten gebruiken, echter is dit een Nederlandse CC.

• floepie05
quote:
Pino112 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:39:
[...]

Die kan je toch gewoon al bestellen voor die prijs? Lijkt me niet dat ze daarna meer geld van je eisen, besteld is besteld.
Alleen is er een verzendkost van 30 euro naar binnen-EU landen erbij. Maar ik denk dat er een webshop met afhaalpunt dichterbij NL zou komen.

• FabianNL
quote:
Roy1985 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:45:
Iemand enig idee of er bij de Nexus 7 alleen een Duits adres, of ook Duitse CC nodig was? Mijn vriendin woont in Duitsland, dus een Duits adres, en via Duits IP bestellen is geen probleem. Echter heeft ze geen creditcard dus dan zouden we die van mij moeten gebruiken, echter is dit een Nederlandse CC.
Duitse credit-card is nodig, dus helaas...

PS. Al meerdere keren langsgekomen :)

• Pino112

Pino112

Pinoooooow

quote:
floepie05 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:57:
[...]

Alleen is er een verzendkost van 30 euro naar binnen-EU landen erbij. Maar ik denk dat er een webshop met afhaalpunt dichterbij NL zou komen.
True, maar dat is alsnog goedkoper dan een adviesprijs van 600 euro.

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:04

Omega Supreme

The God of Death

quote:
Diqiu-Long schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:43:
[...]

Mooi artikel inderdaad. Ik denk ook dat Google zijn producten veel te koop op de markt zet, dit zijn prijzen waar Google onmogelijk nog winst op kan maken.
Google wordt hier min of meer toe gedwongen door de waardeloze update politiek van de telefoon fabrikanten. Ze willen concurreren met iOS. Apple update bij een nieuwe versie alle bestaande recente telefoons. De meest gebruikte android versie is nog steeds 2.3 en die kan eerlijk gezegd niet tippen aan de nieuwste iOS. ICS/JB kan dat wel, maar zonder updates blijft men apps ontwikkelen voor 2.3.

De noodzaak om een altijd up to date tablet uit te brengen was dan ook een stuk minder als de andere partijen hiervoor zouden zorgen.

Ik zou een Nexus 7 en Nexus 4 al kopen als ze hetzelfde kosten als een Transformer Prime resp. SIII. Simpelweg om de software. Hopelijk beseffen de andere partijen dit nu ook eens. En Sense en Touchwiz kosten nu eenmaal tijd om te ontwikkelen. Maar geef de kopers dan gewoon de keuze tussen snel een AOSP update of wachten op een skinnen versie van het OS. Ze zien hun skin als meerwaarde. In werkelijkheid is het bloat die alleen maar last oplevert.

edit: Overigens zal ik hem waarschijnlijk gewoon bestellen via een Duitse collega. Wel even een vraag andersom, kan Duitse CC en aflever adres in NL wel? Anders moet hij hem bij zijn familie laten bezorgen en bij een bezoek meenemen.

Omega Supreme wijzigde deze reactie 06-11-2012 11:18 (8%)

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• FabianNL
quote:
Omega Supreme schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:15:
[...]

(...)

edit: Overigens zal ik hem waarschijnlijk gewoon bestellen via een Duitse collega. Wel even een vraag andersom, kan Duitse CC en aflever adres in NL wel? Anders moet hij hem bij zijn familie laten bezorgen en bij een bezoek meenemen.
Als ik via een proxy probeer te bestellen, gaat het als eerste mis met het kiezen van een verzendadres. Deze accepteert mij Nederlandse adres niet... Volgens mij heb je dus zowel een Duits adres als CC nodig.

• Dubrillion
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:57
Er zal vroeg of laat wel een retailer komen in Nederland die ze voor een schappelijke prijs wegdoet.
Ook zullen dan de kinderziektes eruit zijn en misschien is er dan een 32Gb versie voor de hand.

Ik wil hem wel graag hebben. Ben sinds mijn GNex en Nexus 7 gek geworden op de Nexus-lijn.
Moest in het begin wennen, want soms voegt Sense wel iets toe. Maar z'n beetje alle voordelen worden
door Google nu in de Nexus lijn verwerkt.

• basjuh
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:23
Ik denk dat ik toch ook maar de moeite ga nemen en even de auto pak richting Duitsland (of Frankrijk, mij om het even) om er een paar te halen...

Asrock ION330Pro, 2Gb, DVD RW met Windows 7 = Supermediaplayer

• kikker81
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-01 11:54
Denk dat ik ook de waanzinnige moeite neem om er even eentje in duitsland te scoren.
't is toch zo weer 10 minuten rijden ;)

• Iavak
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:40

Iavak

no savegame

quote:

Is er hier iemand die van plan is daar te gaan bestellen?

Site ziet er voor mij goed uit. Bestel wel vaker in buitenland vanuit NL. Denk dat ik het bij deze telfoon het ook ga doen.

Hou jullie op de hoogte hoe het af loopt.

• Zhadum
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-07 08:26

Zhadum

Folding & Einstein@home

quote:
kikker81 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:09:
Denk dat ik ook de waanzinnige moeite neem om er even eentje in duitsland te scoren.
't is toch zo weer 10 minuten rijden ;)
Bofkonten :-)

• alwaysleft
quote:
Iavak schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:10:
[...]

Is er hier iemand die van plan is daar te gaan bestellen?

Site ziet er voor mij goed uit. Bestel wel vaker in buitenland vanuit NL. Denk dat ik het bij deze telfoon het ook ga doen.

Hou jullie op de hoogte hoe het af loopt.
let op, is de 8 GB versie voor 350 euro. Is echt veels te weinig, want er blijft maar 5 GB over;)

• KingCrash
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:41

KingCrash

Angry Rabbit

quote:
kikker81 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:09:
't is toch zo weer 10 minuten rijden
quote:
In de Duitse handel is hij toch ook 5xx? Aleen via google play voor 399. Oftewel naar duitsland rijden heeft geen zin ?

Angry Rabbit

• floepie05
Ik zie ook dat als je bij notebook.de bestelt, hoef je niet bij voorbaat te betalen, zelfs voor dezelfde verzendkosten van 30 euro. Het zou wel een voordeel kunnen zijn.

• Michel242186
  • Laatst online: 00:39
Ik heb ook een bestelling staan bij notebook.de mochten er betere opties komen kan ik altijd weer cancellen.
Voordeel is inderdaad dat je bij aflevering pas hoeft te betalen.

Werd vandaag door een Duits nummer gebeld zal vast die webshop zijn geweest heb het helaas gemist.

• marnix11
  • Laatst online: 02:30

marnix11

AFCA ★★★

quote:
Timmetjuh schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:40:
Blij dat ik in Duitsland woon!
Hier worden er volgende week meteen 2 besteld :)
Ik wil misschien ook wel zaken met je doen als het zover is xD

Everything has it's place and time.

• Zhadum
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-07 08:26

Zhadum

Folding & Einstein@home

quote:
marnix11 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:53:
[...]

Ik wil misschien ook wel zaken met je doen als het zover is xD
ik ook graag :-)

• C4D
  • Laatst online: 20-09 23:50
quote:
FabianNL schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:02:
[...]

Duitse credit-card is nodig, dus helaas...

PS. Al meerdere keren langsgekomen :)
Mooi, dan voldoe ik aan de eisen :P
Duits adres en CC.

Deze gaat het worden. Eerst naar de Lumia 920 gekeken, echter kan ik de meerprijs van 300 euro niet rechtvaardigen.

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-09 23:35
Heeft LG nu eigenlijk al de officiŽle adviesprijs aangekondigd voor Nederland? En hoe zit het met Duitsland? Komt hij daar in normale winkels te liggen voor een hogere prijs dan de Play Store of wordt dat dezelfde prijs als online?

Sowieso zou ik het niet zo erg vinden als ze er in Nederlandse of Duitse winkels iets bovenop gooien, dus § 399 voor de 16 GB versie bijvoorbeeld, maar veel meer dan dat moet het niet worden. Ok, als je puur de specs bekijkt zou het toestel § 499 ook zeker waard zijn, maar je weet dan gewoon dat je teveel betaald ten opzichte van Google Play landen.

• floepie05
http://www.mobiflip.de/nexus-4-media-amrkt/

MediaMarkt in DE voor 395 (16GB versie) mid-December?

• Pino112

Pino112

Pinoooooow

quote:
Hopelijk! Pre-orderen kan al, maar niet naar Nederland toe.

• alwaysleft
Super. Ik ga hem midden december oppikken voor 400 euro:). Woon vlak bij de grens, super nieuws :)

• DeOS
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 14:21
Dikke kans dat hij dan hier ook gewoon voor die prijs bij de mediamarkt komt te liggen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-09 14:56
Dus eind november gaat hem niet helemaal worden misschien.

• Jigu-Yong
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
En wat is de prijs bij Google play store inclusief verzenden of is die § 350 inclusief verzenden?

Mijn weblog | Klassiek-Scheerforum.nl | Pascale Menthol ScheercrŤme

• alwaysleft
quote:
DeOS schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:56:
Dikke kans dat hij dan hier ook gewoon voor die prijs bij de mediamarkt komt te liggen.
Mm, wij zijn geen google play land.

Iedergeval, gelijk gepreorderd vlak over de grens. Mooi bedrag!

• DeOS
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 14:21
quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:59:
[...]

Google play heeft niks met de mediamarkt te maken. Nexus 7 werd hier ook gewoon bij de mediamarkt verkocht.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• Leona1981
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 12:31

Leona1981

Bunny phone home

quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:59:
[...]

Heb je een Duits adres of Nederlands adres? Aangezien het pre-order formulier standaard op Duitsland staat...

• Iavak
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:40

Iavak

no savegame

quote:
Michel242186 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:50:
Ik heb ook een bestelling staan bij notebook.de mochten er betere opties komen kan ik altijd weer cancellen.
Voordeel is inderdaad dat je bij aflevering pas hoeft te betalen.

Werd vandaag door een Duits nummer gebeld zal vast die webshop zijn geweest heb het helaas gemist.
Waar zouden ze voor bellen?

Ik heb hem zelf nog niet besteld, ben nog op werk.

Iavak wijzigde deze reactie 06-11-2012 14:15 (6%)

• Marsmillo
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-09 20:32
Hoeveel kost de Nexus 4 - 16Gb nu via Google?
350 Euro + tax + verzendkosten? Of zit dat allemaal ingerkend in de 350 Euro?

Ik hoop via kennisen eentje te kunnen bestellen. Anders misschien via een dienst als http://www.borderlinx.com? Heb daarnet even zitten berekenen en als ik het allemaal goed versta, zou de meerkost wel nog meevallen. Maar het probleem van CC blijft wel bestaan veronderstel ik.

Bestellen in de VS:
349 + 147 Dollar (taxen, invoerrechten en verzendkosten (2KG))
Dat is omgerekend in totaal 388.22 Euro.

Bestellen in de UK:
279 + 44 GBP (taxen, invoerrechten en verzendkosten (2KG)).
Dat is omgerekend iets van een 404 Euro totaal.

Marsmillo wijzigde deze reactie 06-11-2012 14:38 (4%)

• MooDyBLueS
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-09 23:35
quote:
Dat is me wel een ritje naar Duitsland toe waard. Tenzij hij in Nederland voor net iets meer komt te liggen natuurlijk.

• Roy1985
quote:
Marsmillo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:35:
Hoeveel kost de Nexus 4 - 16Gb nu via Google?
350 Euro + tax + verzendkosten? Of zit dat allemaal ingerkend in de 350 Euro?

Ik hoop via kennisen eentje te kunnen bestellen. Anders misschien via een dienst als http://www.borderlinx.com? Heb daarnet even zitten berekenen en als ik het allemaal goed versta, zou de meerkost wel nog meevallen.

Bestellen in de VS:
349 + 147 Dollar (taxen, invoerrechten en verzendkosten (2KG))
Dat is omgerekend in totaal 388.22 Euro.

Bestellen in de UK:
279 + 44 GBP (taxen, invoerrechten en verzendkosten (2KG)).
Dat is omgerekend iets van een 404 Euro totaal.
In de USA komt er nog shipping en sales tax overheen, bij de bestelling. Daarnaast kan er nog BTW en invoerkosten worden gerekend bij invoeren naar Nederland. Binnen EU betaal je geen invoerkosten, en de Duitse / UK prijs is incl. belasting. Daar komt alleen nog shipping kosten op :)

• Marsmillo
quote:
Roy1985 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:37:
[...]

In de USA komt er nog shipping en sales tax overheen, bij de bestelling. Daarnaast kan er nog BTW en invoerkosten worden gerekend bij invoeren naar Nederland. Binnen EU betaal je geen invoerkosten, en de Duitse / UK prijs is incl. belasting. Daar komt alleen nog shipping kosten op :)
Voor hoeveel kunnen Duitse mensen hem kopen? Maw hoeveel zijn de verzendkosten bij Google in Europa?

En de 147 Dollar dollar die ik vernoemde zouden normaal alle taxen en invoerrechten zijn die betaald moeten worden voor een verzending naar BelgiŽ. Mocht dat niet zo zijn, dan staat het op die website wat verkeerd uitgelegd. Je hebt wel een punt dat ik de tax en verzendkosten voor de verzending binnen de VS (naar het virtueel adres) niet inbegrepen heb in mijn berekening. Ben vertrokken van 349 Dollar.

• Roy1985
quote:
Marsmillo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:43:
[...]

Voor hoeveel kunnen Duitse mensen hem kopen? Maw hoeveel zijn de verzendkosten bij Google in Europa?

En de 147 Dollar dollar die ik vernoemde zouden normaal alle taxen en invoerrechten zijn die betaald moeten worden voor een verzending naar BelgiŽ. Mocht dat niet zo zijn, dan staat het op die website wat verkeerd uitgelegd. Je hebt wel een punt dat ik de tax en verzendkosten voor de verzending binnen de VS (naar het virtueel adres) niet inbegrepen heb in mijn berekening. Ben vertrokken van 349 Dollar.
Volgens mij is het in Duitsland incl. verzendkosten 359.

• Marsmillo
quote:
Roy1985 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:46:
[...]

Volgens mij is het in Duitsland incl. verzendkosten 359.
Okť.Als de prijs bij ons in de winkels niet noeminswaardig veel meer is, is het misschien nog de moeite waard. Aluwel dat ik altijd vrij wrang ga voelen dat bepaalde Europeanen hem wel goedkoper hebben kunnen kopen.

Ow, trouwens.
Toen ik daarnet via een proxy naar de UK store ging, om de prijs te bekijken voor mijn UK berekening. Dan viel het me op dat verdacht veel zaken in het Nederlands stonden. Zou dit kunnen wijzen op een Nederlandse variant van de winkel in de nabije toekomst? Of is dat puur standaard vertaling? Plaatje op imageshack (popups!)

• Roy1985
quote:
Marsmillo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:08:
[...]

Okť.Als de prijs bij ons in de winkels niet noeminswaardig veel meer is, is het misschien nog de moeite waard. Aluwel dat ik altijd vrij wrang ga voelen dat bepaalde Europeanen hem wel goedkoper hebben kunnen kopen.

Ow, trouwens.
Toen ik daarnet via een proxy naar de UK store ging, om de prijs te bekijken voor mijn UK berekening. Dan viel het me op dat verdacht veel zaken in het Nederlands stonden. Zou dit kunnen wijzen op een Nederlandse variant van de winkel in de nabije toekomst? Of is dat puur standaard vertaling? [afbeelding]
Vertaling omdat je browser op Nl staat :)

• yochi
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11-09 19:56
Als je de nexus 4 uit Engeland laat komen gaat je stopcontact dan niet de engelse standaard zijn ipv die van Belgie/ Nederland?

• theguyofdoom
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-09 00:27
Typhone even gevraagd:

http://i.imgur.com/85eIf.png

Januari is wel laat :/

theguyofdoom wijzigde deze reactie 06-11-2012 15:42 (15%)

• dinkelover
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19-09 10:00
quote:
yochi schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:42:
Als je de nexus 4 uit Engeland laat komen gaat je stopcontact dan niet de engelse standaard zijn ipv die van Belgie/ Nederland?
Geen probleem voor vrijwel iedereen, lang leve de uniforme standaard, micro-usb. Die hebben de meesten nu al wel mogelijk in meervoud thuis liggen. Ik heb er in ieder geval al 3 of 4.

pepernooot

• Pino112

Pino112

Pinoooooow

quote:
theguyofdoom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:42:
Typhone even gevraagd:

[afbeelding]

Januari is wel laat :/
Hoe kom je bij die chat? Kan ik zo nergens vinden op de site..

• nodig
Heeeu! Officieele prijs van MediaMarkt is bekend! Lijkt me dus dat die voor §395 ook gewoon in de winkel komt te liggen. Mocht dat het geval zijn er er verder geen andere (betere) opties zijn dan ga ik een tripje maken naar onze oosterburen.

EDIT: Duitse mediamarkt bedoelde ik ;)

nodig wijzigde deze reactie 06-11-2012 16:23 (8%)

• The PyroPath
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-09 14:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Plak er een bezoekje bij aan een kerstmarkt ofzo en je wederhelft, indien van toepassing uiteraard, is ook weer blij.

Breek je nek voorzichtig

• Android16
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-04 03:23
quote:
nodig schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:06:
Heeeu! Officieele prijs van MediaMarkt is bekend! Lijkt me dus dat die voor §395 ook gewoon in de winkel komt te liggen. Mocht dat het geval zijn er er verder geen andere (betere) opties zijn dan ga ik een tripje maken naar onze oosterburen.
Heb je hier misschien een bron van, bedoel je MediaMarkt NL?

Zou erg mooi zijn als hij gewoon 13 november bij MM in NL te koop zou zijn! (Droomscenario 8)7)

• nodig
quote:
Android16 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:22:
[...]

Heb je hier misschien een bron van, bedoel je MediaMarkt NL?

Zou erg mooi zijn als hij gewoon 13 november bij MM in NL te koop zou zijn! (Droomscenario 8)7)
Sorry had het blijkbaar niet helemaal duidelijk geformuleerd, bedoelde inderdaad de Duitse Mediamarkt.

http://data.mediamarkt.de...us-4?searchkategorie=1721

• alwaysleft
Zo, bevestiging van de pre order bij de Mediamarkt in Duitsland in de mailbox, 400 euro voor zo een geweldig device laat je niet schieten he! Geen gezeur van bestelling uit amerika en een half uurtje rijden en ik kan hem over 5,5 week ophalen. Nice!

http://www.dropbox.com/s/...2012-11-06%2016.37.06.png

alwaysleft wijzigde deze reactie 06-11-2012 16:43 (20%)

• nodig
quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:42:
Zo, bevestiging van de pre order bij de Mediamarkt in Duitsland in de mailbox, 400 euro voor zo een geweldig device laat je niet schieten he!

Heb je hem naar je eigen nederlandse adres laten sturen? Of naar een Duits adres? Of leggen ze hem achter in een Duitse mediamarkt naar keuze ofzo?

• mrbrightside
quote:
nodig schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:45:
[...]

Heb je hem naar je eigen nederlandse adres laten sturen? Of naar een Duits adres? Of leggen ze hem achter in een Duitse mediamarkt naar keuze ofzo?
neem aan dat hij hem moet ophalen ;) opzich heeft alwaysleft het slim gedaan. :) Gewoon vrijblijvend reserveren in een lokaal MM filiaal

• Mr_Zoidberg
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14-08 13:21
quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:42:
Zo, bevestiging van de pre order bij de Mediamarkt in Duitsland in de mailbox, 400 euro voor zo een geweldig device laat je niet schieten he! Geen gezeur van bestelling uit amerika en een half uurtje rijden en ik kan hem over 5,5 week ophalen. Nice!

Dan heb je de N4 pas half december. Ik neem aan dat je na 13 nov de N4 wel via andere kanalen moet kunnen kopen.

• Deadsy
  • Laatst online: 01:00
quote:
DeOS schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:06:
[...]

Google play heeft niks met de mediamarkt te maken. Nexus 7 werd hier ook gewoon bij de mediamarkt verkocht.
Nexus 4 en 7 zijn 2 verschillende dingen.

Bij de Nexus 7 was voor de release al bekend en bevestigd dat deze via het Asus netwerk verkocht zou worden en dat daardoor elke winkel die Asus producten verkoopt ook de Nexus 7 zou kunnen verkopen.

Bij de Nexus 4 is dit nog niet bekend. Dus het kan zijn dat de MM hem niet gaat verkopen.
En kan me met de prijs ook wel indenken dat de MM Nederland hem niet gaat verkopen.

Deadsy wijzigde deze reactie 06-11-2012 17:12 (6%)

• mrbrightside
quote:
Mr_Zoidberg schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:56:
[...]

Dan heb je de N4 pas half december. Ik neem aan dat je na 13 nov de N4 wel via andere kanalen moet kunnen kopen.
alsof dat maandje nu alles uitmaakt ;)Wel een mooie prijs plus je hebt hem in een fysieke winkel toch even kunnen checken of er niks mis mee is :)

mrbrightside wijzigde deze reactie 06-11-2012 17:10 (16%)

• nodig
quote:
mrbrightside schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:55:
[...]

neem aan dat hij hem moet ophalen ;) opzich heeft alwaysleft het slim gedaan. :) Gewoon vrijblijvend reserveren in een lokaal MM filiaal
Lijkt mij ook wel wat, zolang het vrijblijvend is :P
Welk adres heeft die dan ingevuld? een random Duits adres?

• Cyleo
395 Klinkt bijzonder acceptabel, eens even kijken wat de Nederlandse MM gaat doen, en anders een half uurtje in de auto zitten :P

• Sanny1987
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-06 20:48
oh nice, bij de duise mediamarkt betaal je dus 400 voor de 16gb versie :) (volgens de tekstuele beschrijving). Blij verrast hier! En dat het pas half december er ligt lijkt me geen probleem, kun je wat kwaliteitreviews afwachten (het blijft namelijk LG.. O-) )

• Gohan040
Goed nieuws iig, de prijs vind ik zeker acceptabel en ik verwacht eigenlijk dezelfde prijs bij de Nederlandse Media Markt. Zo niet, dan kaggel ik wel even naar zť Germans om daar een MM te bezoeken.

• aegis
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 07:15
Ik zie op facebook post LG Nederland een reactie dat de Nexus in nederland beschikbaar komt rond eind november tegen een prijs van ongeveer 300 euro voor de 16GB versie. zie de reactie van ene Kevin Christiaens.

aegis wijzigde deze reactie 06-11-2012 18:21 (41%)

• alwaysleft
quote:
aegis schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:21:
Ik zie op facebook post LG Nederland een reactie dat de Nexus in nederland beschikbaar komt rond eind november tegen een prijs van ongeveer 300 euro voor de 16GB versie. zie de reactie van ene Kevin Christiaens.
350 euro neem ik aan? We gaan het zien.

• alwaysleft
quote:
nodig schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:12:
[...]

Lijkt mij ook wel wat, zolang het vrijblijvend is :P
Welk adres heeft die dan ingevuld? een random Duits adres?
Ik heb een random duits adres ingevuld, geen probleem volgens de dame die ik had gesproken aan de telefoon:)Gewoon een vrijblijvende reservering

• Gohan040
Geduld is een schone zaak..... Laten we het hopen, koop toch liever in nederland dan in Duitsland.

• Ultraman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:20

Ultraman

Moderator Harde Waren, Spielerij

Boefje

quote:
Dankjewel voor die vermelding. Dat schept weer wat hoop :)
Enig idee wie die Kevin Christiaens is en of die informatie daadwerkelijk kan kloppen?

Ultraman wijzigde deze reactie 06-11-2012 18:28 (8%)

It ain't hardcore unless it's hexacore

• Bwlian
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:07
"Ik ben lid van LG company members , " Was ook al vermeld in de openingspost.
http://www.allaboutphones...-nederlandse-winkels.html

Bwlian wijzigde deze reactie 06-11-2012 18:32 (12%)

This space was intentionally left blank.

• Hayo
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 00:28
quote:
Ik wil niet gelijk de hoop wegnemen, maar deze informatie is toch al redelijk krom op zich...de 16 GB versie kost in de Play Store al $350/§350, waarom zou deze in Nederland dan voor §300 in de winkel komen te liggen. Daarnaast vraag ik me af hoe betrouwbaar deze meneer is...het kan natuurlijk ook een of ander persoon zijn die de boel een beetje op wil stoken. Hij heeft op AllAboutPhones ook gereageerd, hij zegt dat hij lid is van "LG Company Members"...nog nooit van gehoord. Ik twijfel iig aan zijn bericht...

• Huntard
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-09 18:53
quote:
Hayo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:36:
Ik wil niet gelijk de hoop wegnemen, maar deze informatie is toch al redelijk krom op zich...de 16 GB versie kost in de Play Store al $350/§350, waarom zou deze in Nederland dan voor §300 in de winkel komen te liggen. Daarnaast vraag ik me af hoe betrouwbaar deze meneer is...het kan natuurlijk ook een of ander persoon zijn die de boel een beetje op wil stoken. Hij heeft op AllAboutPhones ook gereageerd, hij zegt dat hij lid is van "LG Company Members"...nog nooit van gehoord. Ik twijfel iig aan zijn bericht...
Ik twijfel ook. Hij zegt over de Nexus 10 in de allaboutphones reactie:
quote:
wat over de Nexus 10.1 tablet word gezegd klopt gedeeltelijk ook de nexus 10 zal niet komen in NL En Be maar LG en Google gaan deze wel uitbrengen maar deze zal worden aangepast
De Nexus 10 is van Samsung. Ik neem aan dat iemand die een functie bekleed bij LG dat toch wel moet weten.

• nodig
quote:
Huntard schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:39:
[...]

Ik twijfel ook. Hij zegt over de Nexus 10 in de allaboutphones reactie:

[...]

De Nexus 10 is van Samsung. Ik neem aan dat iemand die een functie bekleed bij LG dat toch wel moet weten.
Dit ook inderdaad, geloof er idd ook geen ene zak van. Een lagere prijs dan 350 voor 16GB is niet realistisch wanneer Google Play ze al voor 350 aanbied. Hopen dat er enige kern van waarheid inzit en dat die toch nog naar NL komt voor 300(8gb)/350(16gb)
Pagina: 1 2 3 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013