Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3wielerdealer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-01 12:22
Ik heb sinds een week de SwitchEasy Tones, ik moet zeggen dat hij mij echt super goed bevalt!
De pasvorm is super, de telefoon kan totaal niet schuiven in het hoesje.
De randen zijn van een soort rubber, dit is mij goed bevallen bij m'n iPhone 4 hoesje want heeft een aantal keer vallen goed doorstaan. Er zijn totaal geen beschadigingen te vinden op de randen van de 4.

De extra's die je erbij krijgt vind ik zeer netjes, je krijgt:
- 2 frontcovers
- 1 backcover
- 2x Plugjes om de jack en lightning adapter af te sluiten
- Schoonmaakdoekje

Kortom zeer nette service en dat voor slechts 23,50 euro bij de goedkoopste shop.
Ik vind het een echte aanrader.

http://www.switcheasy.com/product/TONES_iPhone5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-07 10:21

NSG

Je weet niks!

Iemand tips voor een iPhone 5 screenprotector waar je weinig last van vingerafdrukken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06-2020
Iemand die een valenta lederen hoes gebruikt? Ben op zoek naar een leren hoes waar me iphone met belkin bescherm case inpast. Had de valenta pocket 20 maar deze past niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33
Iemand ervaringen met de Spigen Linear Metal Case?
Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone_5_case_linear_metal_series-main01_1.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door SL65 op 17-02-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:14
Vind toch erg zonde zo hoes op de iphone 5... zonder ziet die er zo mooi uit.. Heb hem nu al een hele tijd en gewoon zonder hoes . Nog niks geen beschadiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:28

spartacusNLD

This is Sparta!!

SL65 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:24:
Iemand ervaringen met de Spigen Linear Metal Case?
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://76.my/Malaysia/original-spigen-sgp-iphone-5-case-slim-armor-metal-slate-estore8363-1301-02-estore8363@2.jpg

heb nu al een tijdje deze, echt goed! perfecte maat is niet (te) dik en beschermt goed! spigen is goed spul :)

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 17-02-2013 21:52 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102673

Iemand ervaring met deze cases? http://www.jisoncase.nl/f...e-5-vintage-leather-bruin

Vond ze wel interessant ogen.

Die van de ipad mini leek me ook wel wat http://www.jisoncase.nl/i...er-handgemaakt-leer-bruin

Heb nu niks om de ipad mini zitten en een switcheasy om de iphone 5

Anoniem: 135995

Sinds vandaag de TwelveSouth om mijn iPhone 5 heen zitten. Erg happy mee. Maakt hem niet te dik en heeft een fraaie uitstraling. Je plakt de hoes aan de iPhone vast en krijgt en passent ook een landscape standaard. Fijn als wekker.

Zie onder andere YouTube: SurfacePad for iPhone Twelve South Review, Hands On, & Installation voor een youtube review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Heb zelf zojuist de case mate artistry Woods besteld in de variant zebrahout (echt hout) en aluminium. Iemand hier ervaring mee? Heb zelf al naar grote tevredenheid een case mate venture om mijn witte iPad retina zitten

Heb hem nog niet binnen maar ben wel benieuwd. Als je dan toch besluit een hoesje te gebruiken dan maar iets wat echt wat toevoegt!

Overigens wordt deze straks gebruikt i.c.m. een witte iPhone 5

Afbeeldingslocatie: http://d29eocr1pmsbc7.cloudfront.net/catalog/product/cache/2/image/480x480/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/m/cmi_Artistry-woods_New-iphone-5_Zebrawood_CM022436_1.png.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door DayteX op 22-02-2013 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb zojuist de Spigen SGP Genuine Leather Grip besteld.

Afbeeldingslocatie: http://dev.spigen.com/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/p/iphone_5_leather_grip-black_1.jpg

Ik zat sterk te twijfelen tussen deze, de Slim Armor en de Saturn. De Slim Armor heeft volgens mij vooral het voordeel dat het een hardcase is gecombineerd met een zachte inlay/bumper om de randen zodat hij ook goed bescherm tegen vallen. De Saturn vind ik een stuk mooier maar lijkt dit niet te hebben, er is helaas ook nog maar weinig over te vinden. Ik hoop dat het leer om de harde case heen ook enige mate van bescherming tegen vallen biedt.

@DayteX: Dat is ook een erg mooie case! Ik vind hem eigenlijk net iets te duur maar wellicht dat ik over een tijdje weer wat anders wil en ik zie net dat je bij CaseMate geen verzendkosten hoeft te betalen, uiteindelijk scheelt het dan minder dan een tientje met de case die ik nu heb besteld. Zou je als je hem binnen hebt er een foto van willen maken hoe hij staat met je witte iPhone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Zal ik zeker doen! Heb hem alleen nog niet binnen. Bij de verwachte verzendtijd stond een voorbehoud dat deze artistry lijn, vanwege fabricagemethode wat langer kan duren helaas.

Jouw case is dan weer meer hetgeen waar ik in eerste instantie zelf naar op zoek was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
iemand toevallig ervaring met de Decode leather pouch?

http://www.lataza.nl/deco...er-pouch-strap-brown.html

[ Voor 100% gewijzigd door Lonestander op 26-02-2013 10:22 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:55
Sinds enkele weken gebruik ik naar tevredenheid de volgende sleeve. Ik heb deze volgens mij nog niet gezien op tweakers, vandaar de post.

Zonder telefoon:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/i94341c6xht2l5j/Front%20%281%29.jpg?token_hash=AAEyxDmzcdyyX7USKowgxYjNoYXlY0qXQvV8P0MbjZMKCw&dl=1
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/y9a9qaf487mhw6q/Back%20%281%29.jpg?token_hash=AAEw-sjH9U9k9wVM49v6mqdrrERS7-fyfIThHFZLawRm6Q&dl=1

Met:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/s/9an4fqvldw1q8vw/Front%20met%20Iphone.jpg?token_hash=AAFJsWvOnwDNjoYOcYe9g-hcRC7urYcOjEOI1nAz77WfzQ&dl=1

[ Voor 56% gewijzigd door sonn0 op 26-02-2013 12:05 . Reden: Werkende afbeeldingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Laatst online: 30-04 14:22
sonn0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:01:
Sinds enkele weken gebruik ik naar tevredenheid de volgende sleeve. Ik heb deze volgens mij nog niet gezien op tweakers, vandaar de post.
afbeeldingen werken niet?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Mini review van de case-mate artistry zebra wood

+ mooie materialen en uitstraling (echt hardhout, inclusief typische houtgeur en feel)
+ naadloos 2-delig ontwerp zorgt voor schadevrij en onbeknelde iPhone (itt de vorige clear case die ik had)
+ dun ontwerp met een totaaldikte van 11mm
+ uitsparingen rondom zijn voldoende groot, behalve bij...

- ... de lightning connector aan de onderzijde die vanwege extra hoogte niet meer oplaad in een standaard dock
- hoewel de achterzijde van hardhout is, verpakking en trim aluminium, is het frame van plastic

Zelf ben ik benieuwd naar enkele zaken die op korte termijn of zonder ongelukjes niet meetbaar zijn. Zo is het kunststof frame gelakt en hoewel dit mooi is kan dit in mijn ervaring afbladderen na enige tijd gebruik of val. Ook is het 2-deling ontwerp naadloos en lijkt het goed vast te zitten maar ik vraag me af of dit nog steeds zo is na een val op een van de hoeken. Mensen die willen mogen dit met hun eigen iPhone testen }:O

[ Voor 3% gewijzigd door DayteX op 26-02-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Enes_81 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:21:
Iemand tips voor een iPhone 5 screenprotector waar je weinig last van vingerafdrukken hebt?
Ben benieuwd of je al een screenprotector hebt gevonden waar je weinig last hebt van vingerafdrukken. Ik ben nml. ook op zoek naar een screenprotector.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:43
Enes_81 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:21:
Donde schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
[...]

Ben benieuwd of je al een screenprotector hebt gevonden waar je weinig last hebt van vingerafdrukken. Ik ben nml. ook op zoek naar een screenprotector.
Zoiets jongens?

http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php? (smudge proof kiezen)
http://www.bodyguardz.com...-shields-skins-films.html

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471837

sonn0 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:01:

Zonder telefoon:
[afbeelding]
Ik vind die hoesjes waarbij je je bankpasjes kan opbergen ook erg handig! Ik vond die Diesel pouch hier. Ik weet niet wat jij er precies voor betaald hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet niet of deze hier ook past, maar ik wacht dus nog steeds op
http://www.kickstarter.co...on-smart-phone-protection
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/ksr/projects/321735/photo-main.jpg?1349850186

aangezien ik eigenlijk geen echte case wil hebben en deze jongens wilde supporten, ga ik het toch proberen met deze "bumper". Mocht hij binnenkort echt binnenkomen, dan zal ik hier uiteraard mijn bevindingen posten.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
BtM909 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:22:
Weet niet of deze hier ook past, maar ik wacht dus nog steeds op
http://www.kickstarter.co...on-smart-phone-protection
[afbeelding]

aangezien ik eigenlijk geen echte case wil hebben en deze jongens wilde supporten, ga ik het toch proberen met deze "bumper". Mocht hij binnenkort echt binnenkomen, dan zal ik hier uiteraard mijn bevindingen posten.
Ik wacht ook nog steeds op deze bumper. Echt belachelijk de vertraging van nu al 3/4 maanden. En daar kun je gerust nog een maand bij optellen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja kickstarter projecten staan bekend op het niet halen van hun beloofde deadlines, helaas.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:09

pclinde

TechGaming.nl

Ik heb een nieuwe iPhone 5 besteld. Krijg deze morgen of donderdag binnen. Iemand suggesties voor een goede case?

Ik wil graag rekening houden met het volgende:
+ Elegant, nette achterkant (beschermend)
+ De metalen cases zoals elemental vind ik ook erg mooi
+ Tip voor screenprotector

Mvg,

Pim

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:02
pclinde schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:28:
Ik heb een nieuwe iPhone 5 besteld. Krijg deze morgen of donderdag binnen. Iemand suggesties voor een goede case?

Ik wil graag rekening houden met het volgende:
+ Elegant, nette achterkant (beschermend)
+ De metalen cases zoals elemental vind ik ook erg mooi
+ Tip voor screenprotector

Mvg,

Pim
Kijk eens naar de Spigen Ultra Thin Air cases. Die zijn heel mooi en heel dun en er zit een goede screensaver bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Blubbers,

Gebruik jij deze zelf ook? Is hier nog een sticker voor de achterkant bij geadviseerd? Ik lees af en toe bij sommige producten dat sommige mensen toch nog putjes/krasjes bij het gebruik van een shield krijgen. Ik ben wel heel voorzichtig altijd, natuurlijk is de Spigen wel mooi om het uiterlijk van de iPhone 5 tot zijn volledige recht te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504491

Anoniem: 102673 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:05:
Iemand ervaring met deze cases? http://www.jisoncase.nl/f...e-5-vintage-leather-bruin

Vond ze wel interessant ogen.

Die van de ipad mini leek me ook wel wat http://www.jisoncase.nl/i...er-handgemaakt-leer-bruin

Heb nu niks om de ipad mini zitten en een switcheasy om de iphone 5
Beste Goudvarken,

Ik heb deze onlangs gekocht en bevalt me erg goed! De kwaliteit is echt super, hij fit mooi en een goede en snelle levering. Ik weet haast wel zeker dat dit één van de beste cases is die er voor de iPad Mini te krijgen is, ik kan je deze case oprecht aanraden.

Wat betreft de iPhone case durf ik je niet echt te zeggen. Het ziet er naar uit dat het hetzelfde leer moet zijn. Ik verwacht dat hij kwalitatief net zo goed als de iPad Mini moet zijn. Het is wel gaaf dat je kunt zien wie er belt en dat je hem niet hoeft open te flippen om op te nemen en dus te bellen.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!

Groet,

Jordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
pclinde schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 00:59:
Blubbers,

Gebruik jij deze zelf ook? Is hier nog een sticker voor de achterkant bij geadviseerd? Ik lees af en toe bij sommige producten dat sommige mensen toch nog putjes/krasjes bij het gebruik van een shield krijgen. Ik ben wel heel voorzichtig altijd, natuurlijk is de Spigen wel mooi om het uiterlijk van de iPhone 5 tot zijn volledige recht te laten komen.
Ik heb zelf zo'n spigen ja! Een protector aan de achterkant van spigen zelf samen met zo'n case paste niet meer. Dus je kan dat enkel zonder protector aan de achterkant gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

blubbers schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:38:
[...]

Ik heb zelf zo'n spigen ja! Een protector aan de achterkant van spigen zelf samen met zo'n case paste niet meer. Dus je kan dat enkel zonder protector aan de achterkant gebruiken. :)
Hoe zit je IPhone er momenteel uit? Geen krassen of schade door de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
pclinde schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:52:
[...]

Hoe zit je IPhone er momenteel uit? Geen krassen of schade door de case?
zie niet meteen iets nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 504518

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 06-03-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
*snip* dat mag de volgende keer wel in een topicreport :)

[ Voor 87% gewijzigd door Daedalus op 06-03-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Vandaag deze besteld. Lijkt sterk op de Spigen Crystal Clear. Voor het geld maar ff uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:47
Donde schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:39:
[...]

Een oleophobic screenprotector van bijvoorbeeld SGP/Spigen/Steinheil is behoorlijk goed (ik wordt wel langzamerhand gek van die namen).
Ik heb zelf een tijd een Glas.T gehad op mijn iPhone, Dat is echt glas en echt superfijn. Alleen komen er luchtbellen onder bij de zijkanten na een aantal maanden, en dat voor zo'n duur ding. Een ander nadeel is dat ie vrij dik is en dus niet past icm sommige hoesjes.
Er is nu wel een iets dunnere, ook van glas.

Ik kon ze even niet vinden bij Spigen zelf, dus maar even een andere (NL) site gepakt.
Glas.T
Oleophobic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294494

Ik heb eens even zitten zoeken, maar heb niets kunnen vinden (google search en ook op GoT zelf), vandaar dat ik toch maar even de vraag stel.

Morgen krijg ik mijn iPhone 5 (eerste iOS device, yay :+ ). Ik heb veel gelezen op internet over de BookBook van TwelveSouth maar nooit echt ervaringen gelezen op "ja, hij is super mooi!", "hij ruikt echt naar leer" en dergelijken na. Ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die hun ervaringen met de BookBook eens willen delen. Voor €60,- wil ik wel weten wat ik koop namelijk, anders ga ik wel voor een simpele bumper. Waar het mij het meeste om gaat:

- Is bellen nog wel comfortabel met het hoesje (ja, dat is deels persoonlijk, dat weet ik)
- Wanneer je het hoesje dubbel vouwt als je belt, ben je dan nog wel fatsoenlijk te verstaan? Het schijnt namelijk dat je de noise cancelling mic afschermt waardoor het een drama wordt. Afplakken met een stukje tape ga ik dus niet doen, dat is geen oplossing. Eventueel uitzetten misschien wel als dat kan, maar wellicht is dat helemaal niet nodig. Iemand?
- Hoe praktisch is het als je eventjes een spelletje wilt spelen in landscape modus? Is de praktijk dat je hem er dan uit haalt of laat je hem zitten?
- Hoe makkelijk kun je de iPhone uit het hoesje halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Donde schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:27:
[...]

Vandaag deze besteld. Lijkt sterk op de Spigen Crystal Clear. Voor het geld maar ff uitproberen.
Toevallig, ik ook! Krijg deze morgen binnen en ook mijn nieuwe iPhone :). Ik heb vandaag even alvast een iTunes kaart gekocht. Momenteel is er een actie bij Primera (weet niet of dit landelijk is) maar, 25 euro iTunes tegoed voor 20 euro. (Ik heb mijn kaart bij Primera Zuidplein- Rotterdam gekocht. Nog bedankt Blubbers voor het advies! :)

[ Voor 3% gewijzigd door pclinde op 06-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Laatst online: 14-07 13:05
Als mensen nog op zoek zijn naar een goedkope mooie case, kan ikditexemplaar aanraden.

Reden waarom ik 'm heb gekocht; ik wilde een dunne doorzichtige case zoals de Spigen en Desmay.
Maar daar waren in het begin slechte reviews over. Samen met de kosten (€25,-) is dat niet iets om even 'uit te proberen'.
En een van plastic, zodat de case niet in mijn broekzak blijft hangen als ik 'm er uit haal. Een case van rubber/siliconen is een beetje stroef, blijft op tafel liggen maar vooral hangen in je broekzak. Niks voor mij.

Via dit topic kwam ik op deze case, en voor een euro kan je het natuurlijk altijd proberen.
Wat blijkt, dit is de perfecte case voor mij. Volledig doorzichtig, hard plastic, blijft dus niet plakken aan mijn jas- of broekzak, en natuurlijk lekker goedkoop. Mocht de case beschadigd zijn koop ik gewoon een nieuwe. Ook krijg je er een screenprotector bij.

Deze case heeft een zeer goede pasvorm, en is zoals gezegd helemaal doorzichtig. Ik ben er zeer tevreden over en kan 'm iedereen aanraden.

Ik heb geen financiële belangen bij deze case ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Daan00 op 07-03-2013 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237253

Ikzelf gebruik altijd de griffin reveal case (zwart);

Afbeeldingslocatie: http://store.griffintechnology.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/e/reveal-iphone5-1_1.jpg

ook voor mijn iphone 4 had ik deze ook, en bevalt super! En dat voor 20 eur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Nu online
*snip* voor enquêtes dient eerst toestemming worden gevraagd. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 07-03-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237253

hoe lang duurt die enquete?
wat krijg ik voor mijn tijd terug?
kan ik tussentijds stoppen en later weer verder gaan?
moet ik gegevens achter laten? zo ja, wat wordt hier mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ook mooi, en praktisch:
http://www.pure-gear.com/

Heb em voor de 4, de px360

[ Voor 6% gewijzigd door Manke op 07-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
pclinde schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:47:
[...]

Toevallig, ik ook! Krijg deze morgen binnen en ook mijn nieuwe iPhone :). Ik heb vandaag even alvast een iTunes kaart gekocht. Momenteel is er een actie bij Primera (weet niet of dit landelijk is) maar, 25 euro iTunes tegoed voor 20 euro. (Ik heb mijn kaart bij Primera Zuidplein- Rotterdam gekocht. Nog bedankt Blubbers voor het advies! :)
Ik neem aan dat je hoesje via een NL website hebt besteld? Ik heb die van mij via eBay besteld vanuit HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:43
Na 6 maanden de Spigen SGP Neo Hybrid EX te hebben gehad, waar ik overigens zeer tevreden mee ben heb ik toch maar weer eens een nieuw hoesje aangeschaft bij Spigen SGP. De reden waarom ik weer voor Spigen kies is omdat de kwaliteit gewoon weg zeer hoog is naar mijn mening. De neo Hybrid EX heb ik 6 maanden gebruikt waarbij ik de iPhone meerdere malen heb laten vallen. De bumper heeft alle valpartijen overleefd en de iPhone ook beschermd, daarnaast is er geen enkel spoor van verkleuring of schade.

Dit keer viel mijn oog op de 'Saturn' omdat dit de enige hoes van Spigen is voor de iPhone 5 die deels van aluminium is gemaakt. Ook zijn de boven en onderkant open waardoor ik makkelijk mijn Marshall headphones kan aansluiten, dat kon bij de bumper niet omdat de ingang te nauw was van de case.

De Saturn is bij de officiele site besteld en ik heb er ook nog eens een waardebon bij gekregen van $7,99.

Hier een aantal foto's:
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/7160/img6645dp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/9853/img6648e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/3412/img6651v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492998

Anoniem: 294494 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:43:
Ik heb eens even zitten zoeken, maar heb niets kunnen vinden (google search en ook op GoT zelf), vandaar dat ik toch maar even de vraag stel.

Morgen krijg ik mijn iPhone 5 (eerste iOS device, yay :+ ). Ik heb veel gelezen op internet over de BookBook van TwelveSouth maar nooit echt ervaringen gelezen op "ja, hij is super mooi!", "hij ruikt echt naar leer" en dergelijken na. Ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die hun ervaringen met de BookBook eens willen delen. Voor €60,- wil ik wel weten wat ik koop namelijk, anders ga ik wel voor een simpele bumper. Waar het mij het meeste om gaat:

- Is bellen nog wel comfortabel met het hoesje (ja, dat is deels persoonlijk, dat weet ik)
- Wanneer je het hoesje dubbel vouwt als je belt, ben je dan nog wel fatsoenlijk te verstaan? Het schijnt namelijk dat je de noise cancelling mic afschermt waardoor het een drama wordt. Afplakken met een stukje tape ga ik dus niet doen, dat is geen oplossing. Eventueel uitzetten misschien wel als dat kan, maar wellicht is dat helemaal niet nodig. Iemand?
- Hoe praktisch is het als je eventjes een spelletje wilt spelen in landscape modus? Is de praktijk dat je hem er dan uit haalt of laat je hem zitten?
- Hoe makkelijk kun je de iPhone uit het hoesje halen?
Veel winkels die gespecialiseerd zijn in Apple (iCentre iAmstore etc.) hebben de BookBook standaard op voorraad. Niet allemaal, dus zou even van te voren bellen.
Als je de iPhone mee neemt, dan kun je meteen uitproberen of de case voor jou iets is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Gisteren heb ik mijn Genuine Leather Grip case van Spigen ontvangen. De case valt me toch behoorlijk tegen. De eerste nare verrassing kwam al toen ik € 18 aan extra kosten moest betalen bij het ontvangen, dit is natuurlijk mijn eigen schuld door niet goed in de gaten te hebben gehouden dat je slechts tot een bedrag van € 22 bent vrijgesteld van btw bij invoer en de waarde van de hoes op € 24 kwam. Samen met de verzendkosten kwam ik nu op een totaal van € 53,- waar volgens mij veel mooiere cases voor te koop zijn. Uiteraard mijn eigen schuld, maar let hier even op als je iets via de site van Spigen wil bestellen!

Als de case zelf nu verder erg mooi was geweest dan had ik er nog wel vrede mee gehad maar ook deze valt me best tegen. Het leer voelt niet alsof het van erg hoge kwaliteit is en erger nog, hij past niet goed! Aan de linker onderkant wil hij niet goed om de iPhone vallen en steekt daar aan de achterkant wat uit. Aan de voorkant zie je dat de case rechts wat hoger zit dan links en vooral aan de onderkant zie je het duidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hc1GG79.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/utEQvsJ.png

Misschien ben ik wat te veel eisend maar ik had toch echt een betere case verwacht. Ik heb een support ticket aangemaakt bij Spigen maar ik verwacht daar eigenlijk niet zoveel van aangezien terugsturen geen optie is. De kosten van invoer zie ik nooit weer terug en met een beetje pech moet ik voor een vervangend exemplaar weer betalen bij invoer. Ik zal jullie nog even op de hoogte houden van de reactie van Spigen.

De bijgeleverde Steinheill Ultra Crystal is trouwens wel redelijk oké, makkelijk aan te brengen en het scherm blijft helder al voelt het wel iets stroever aan allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Dick op 19-03-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Iemand die een case kan aanraden die goed aansluit op de telefoon? Mijn belkin is opzich prima maar de zijkanten zitten niet strak tegen de telefoon waardoor er geregeld vuil tussen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
Yrck schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:12:
Iemand die een case kan aanraden die goed aansluit op de telefoon? Mijn belkin is opzich prima maar de zijkanten zitten niet strak tegen de telefoon waardoor er geregeld vuil tussen komt.
Een Desmay New Slight.

http://www.desmay.com/col...s/the-new-slight-5-0-35mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Die zien er wel erg goed uit ja. Alleen de knoppen zijn open, deze zie ik liever ook bedekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Desmay is troep en zou ik niet nemen. Sluit niet goed aan, plastic is cheap, zoals het op de plaatjes staat ziet het er niet uit, scherpe randen waardoor het in je hand snijd als je hem vast bent. Ik had de vorige variant.

Eerlijk is eerlijk, het is de 'new' version, maar mij krijgen ze niet meer zo ver om die te kopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Ik vind de Spigen Crystal Clear echt vreselijk! Vreselijk snel krassen en verkleuringen in het plastic. Ik heb de case nu al vervangen. Heb nu een O!coat gekocht bij de Saturn: http://ozakiverse.com/products/iphone_5/ocoat-universe De venus versie. Bevalt tot nu toe veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445689

de ozaki coat 0.3mm gehaald

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/187261/ozaki-ocoat-03-jelly-apple-i.jpg?width=250&height=350

ideaal tegen kras schade, en je voelt hem amper zitten

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 445689 op 20-03-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Anoniem: 445689 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:11:
de ozaki coat 0.3mm gehaald

[afbeelding]

ideaal tegen kras schade, en je voelt hem amper zitten
Ook weer een erg mooi hoesje! Is er ook een variant waarbij de onderkant en de buttons afgedekt zijn? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeigh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Van de week mijn bestelde joli sleeve binnen gekregen. Zwart leer met zwart vilt voor mijn zwarte iphone 5

Super zacht materiaal en ziet er erg mooi uit. De iphone past precies en zit er goed strak in. Echter de manier van stikken en de dikte van het materiaal maakt de sleeve behoorlijk groot.

Ik ga toch weer kijken voor een slim sleeve zoals ik op de iphone 4 had.
het hoort hier eigenlijk niet maar als iemand interesse heeft in de sleeve stuur mij een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Iemand zo een case gezien/gevonden voor de iphone 5?

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/SKU027203/20120211094218182.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

Zou de invisible schild extreme zijn centen waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
MmarkM schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:21:
Desmay is troep en zou ik niet nemen. Sluit niet goed aan, plastic is cheap, zoals het op de plaatjes staat ziet het er niet uit, scherpe randen waardoor het in je hand snijd als je hem vast bent. Ik had de vorige variant.

Eerlijk is eerlijk, het is de 'new' version, maar mij krijgen ze niet meer zo ver om die te kopen! :)
Ik heb dus de 'new' versie, de oude versie toen bewust niet gekocht vanwege de slechte reviews. Maar de new versie is prima imo. Geen scherpe randen, sluit goed/redelijk aan en dat het dan cheap plastic is achja dat neem ik maar voor lief. Was opzoek naar een zo dun mogelijke case, die een mooie matzwarte kleur had en die me voor scuffs moest beschermen. Als iemand een betere/mooiere slimcase weet houd ik me aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Donde schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:27:
[...]

Ik heb de case nu een aantal weken in gebruik en moet zeggen voor het geld wat je betaald is het een goed product is. Case sluit goed om de telefoon heen en door de crystal clear verberg je het design van de telefoon niet... :)

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/6681/p1040761om.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/796/p1040756o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/1685/p1040753.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1593/p1040754j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/3481/p1040755n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Prachtige case. Alleen nadeel is dat er geen bescherming aan de boven- en onderkant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

ik wou deze nog even delen voor de mensen die veel buiten zijn of werken in bijzondere plekken. Of gewoon wil zwemmen en in de regen wil staan :) Ik heb een pre-order geplaatst omdat ik veel op de racefiets zit ( jammer genoeg te vaak in de regen in nl ) dus vond het wel de best all weather case die ik kon vinden.

Afbeeldingslocatie: http://s4.static-iceb.org/hitcase/images/showcase/hitcase-pro/hitcase-pro-5-open.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s4.static-iceb.org/hitcase/images/showcase/hitcase-pro/hitcase-pro-5.jpg

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501659

Je zou bij apple.nl even kunnen kijken.. Daar verkopen ze veel ontwerpen hoesjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:49:
Zou de invisible schild extreme zijn centen waard zijn?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 501659

ja, ik heb mijn iPhone 5 al een paar keer laten vallen maar ik heb geen beschadigingen aan mijn iPhone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En heb je luchtbellen onder je shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471837

Emrulez schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:30:
Iemand zo een case gezien/gevonden voor de iphone 5?

[afbeelding]
Valenta Click-On of kijk hier even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:25
cyntax schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:10:
Na 6 maanden de Spigen SGP Neo Hybrid EX te hebben gehad, waar ik overigens zeer tevreden mee ben heb ik toch maar weer eens een nieuw hoesje aangeschaft bij Spigen SGP. De reden waarom ik weer voor Spigen kies is omdat de kwaliteit gewoon weg zeer hoog is naar mijn mening. De neo Hybrid EX heb ik 6 maanden gebruikt waarbij ik de iPhone meerdere malen heb laten vallen. De bumper heeft alle valpartijen overleefd en de iPhone ook beschermd, daarnaast is er geen enkel spoor van verkleuring of schade.

Dit keer viel mijn oog op de 'Saturn' omdat dit de enige hoes van Spigen is voor de iPhone 5 die deels van aluminium is gemaakt. Ook zijn de boven en onderkant open waardoor ik makkelijk mijn Marshall headphones kan aansluiten, dat kon bij de bumper niet omdat de ingang te nauw was van de case.

De Saturn is bij de officiele site besteld en ik heb er ook nog eens een waardebon bij gekregen van $7,99.

Hier een aantal foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg mooi uit! Zitten de randjes bij het scherm een beetje omhoog om het scherm te beschermen als je hem met het scherm op de tafel zou leggen? zo ja dan heb ik misschien een vervanger gevonden voor mijn huidig hoedje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Dick schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:18:
Gisteren heb ik mijn Genuine Leather Grip case van Spigen ontvangen. De case valt me toch behoorlijk tegen. De eerste nare verrassing kwam al toen ik € 18 aan extra kosten moest betalen bij het ontvangen, dit is natuurlijk mijn eigen schuld door niet goed in de gaten te hebben gehouden dat je slechts tot een bedrag van € 22 bent vrijgesteld van btw bij invoer en de waarde van de hoes op € 24 kwam. Samen met de verzendkosten kwam ik nu op een totaal van € 53,- waar volgens mij veel mooiere cases voor te koop zijn. Uiteraard mijn eigen schuld, maar let hier even op als je iets via de site van Spigen wil bestellen!

Als de case zelf nu verder erg mooi was geweest dan had ik er nog wel vrede mee gehad maar ook deze valt me best tegen. Het leer voelt niet alsof het van erg hoge kwaliteit is en erger nog, hij past niet goed! Aan de linker onderkant wil hij niet goed om de iPhone vallen en steekt daar aan de achterkant wat uit. Aan de voorkant zie je dat de case rechts wat hoger zit dan links en vooral aan de onderkant zie je het duidelijk.

[afbeelding]

[afbeelding]

Misschien ben ik wat te veel eisend maar ik had toch echt een betere case verwacht. Ik heb een support ticket aangemaakt bij Spigen maar ik verwacht daar eigenlijk niet zoveel van aangezien terugsturen geen optie is. De kosten van invoer zie ik nooit weer terug en met een beetje pech moet ik voor een vervangend exemplaar weer betalen bij invoer. Ik zal jullie nog even op de hoogte houden van de reactie van Spigen.

De bijgeleverde Steinheill Ultra Crystal is trouwens wel redelijk oké, makkelijk aan te brengen en het scherm blijft helder al voelt het wel iets stroever aan allemaal.
Nog even een opvolging op de klacht die ik bij Spigen neer heb gelegd. Ze hebben dit netjes opgelost. Ze waren direct bereid om een nieuwe case op te sturen maar gaven wel aan dat ze dit slechts 1 keer wilden doen, de leren cases schijnen nou eenmaal wat af te kunnen wijken qua pasvorm. Ik heb gevraagd of ze dan in plaats van weer een zwarte de Vintage Brown op wilden sturen, ondanks dat deze een paar dollar duurder is was dit geen probleem. Afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe case ontvangen en deze past gelukkig een stuk beter dan die eerdere case, maar helemaal perfect zit hij nog niet. Nu staat hij linksboven een beetje krom wat toch wel opvalt als de telefoon plat op tafel ligt. De case zelf ziet er wel erg mooi uit en voelt goed. In eerste instantie is het een vrij lichte kleur maar na verloop van tijd zou dit steeds donkerder moeten worden, ik heb de case nu 2 dagen in gebruik en het is al duidelijk te zien dat de kleur veranderd.

Ondanks dat de case nog steeds niet perfect zit ben ik er nu wel redelijk tevreden mee, vooral de service van Spigen is noemenswaardig! Ik zou niet twijfelen om daar weer een case te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492998

Jammer dat de case nog niet echt goed zit, maar een mooie service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 17:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als jullie nog een hele goedkope site zoeken voor iPhone hoesjes dan is de site www.dx.com aan te raden! I
Weet niet of de site hier al eens voorbij is gekomen, zoja, dan mijn excuses!

Zoniet, je kan op die site echt heel veel iPhone hoesjes vinden! Echt heel goedkoop en het is gratis verzenden naar Nederland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180749

Grudgie schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:45:
Weet niet of de site hier al eens voorbij is gekomen, zoja, dan mijn excuses!
Vul eens 'dx' (zomaar een suggestie) in dat zoekveldje bovenin het scherm ;)
Anyway, thanx.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180749 op 04-04-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 14:59

tomic

Smexylittlebabe!

Ik ben er gechameerd van het iphone 5 wallet case "iWallie". Bedacht door een 15 jarige die het als project op Indigogo had gezet. Je kan zonder het hoesje open te klappen de iphone in de case gebruiken. dat kon nog niet met geen enkele andere wallet case. :*) Nu kan je ze gewoon via de site bestellen voor $ 30,- incl. Verzenden.

Als er animo voor is zal ik wat foto's posten als ik hem binnen heb.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07 13:46

janklp

FortyTwo Capital

Ik ga de Ozaki ook terugsturen. Zat 2 weken lang perfect maar de case wordt slapnen verliest aansluiting. Nog goede tips voor iets stevigere zeer dunne alternatieven? Ik vind de Krusell Color Lovers er heel goed uitzien in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heeft iemand van jullie al ervaring met een Nederlandse webshop die cases verkoop die knipperen/oplichten als je iPhone overgaat/berichten ontvang.

Sommigen werken met een batterij+ledje die reageert op de zendstraling. Andere cases maken gebruik van een stukje plastic, dat doorloopt op de flitser achterop de iPhone. Dit licht wordt vervolgens (ala glasvezel) door de (gekleurde) case geleid, waardoor deze oplicht.

Ik zou graag een dergelijke case willen hebben, zodat ik niet iedere keer mijn display naar boven hoef te hebben op tafel. Ik heb nu al de notificaties aangepast, maar de naam blijft nog steeds enorm zichtbaar voor anderen.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik weet wel dat er een kickstarter project was met een dopje dat je in je oordoppen aansluiting doet en enkele centimeters maar uitsteekt en oplicht als je een berichtje hebt. Kan alleen niet op de naam komen. Misschien dat dat wat voor je is?

Edit:

http://www.kickstarter.co...ations-to-iphone-an/posts

[ Voor 19% gewijzigd door MmarkM op 06-04-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420509

Heeft iemand hier ook ervaring met een beschermfolie voor de achterkant van de iPhone 5?
Zo ja, met welke en wat zijn de ervaringen daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:25
Michael Knight schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 01:22:
Heeft iemand van jullie al ervaring met een Nederlandse webshop die cases verkoop die knipperen/oplichten als je iPhone overgaat/berichten ontvang.

Sommigen werken met een batterij+ledje die reageert op de zendstraling. Andere cases maken gebruik van een stukje plastic, dat doorloopt op de flitser achterop de iPhone. Dit licht wordt vervolgens (ala glasvezel) door de (gekleurde) case geleid, waardoor deze oplicht.

Ik zou graag een dergelijke case willen hebben, zodat ik niet iedere keer mijn display naar boven hoef te hebben op tafel. Ik heb nu al de notificaties aangepast, maar de naam blijft nog steeds enorm zichtbaar voor anderen.. :)
Heb je zoveel te verbergen voor anderen dan :P ;) ?

Je zou eventueel ook eens kunnen kijken naar die privacy screenprotectors, volgens mij heeft een klasgenootje van mij dat ook want ik zag alleen maar zwart toen ik schuin tegen haar iphone 5 opkeek van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Geweldige mooie case wel iets te duur voor mij. Ik ben opzoek naar een lederen case (geen flip) een backcover/bumper combinatie.
Cordfunky schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 22:15:
[...]

Ik heb sinds vandaag de Calypsocase cabrio. Deze is echt van prima kwaliteit, stevig, mooi leer en beschermt de iPhone goed zonder de toegang te belemmeren.

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 511858

*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 12-04-2013 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

MmarkM schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:13:
Ik weet wel dat er een kickstarter project was met een dopje dat je in je oordoppen aansluiting doet en enkele centimeters maar uitsteekt en oplicht als je een berichtje hebt. Kan alleen niet op de naam komen. Misschien dat dat wat voor je is?

Edit:

http://www.kickstarter.co...ations-to-iphone-an/posts
Heb ik inderdaad gezien... ben alleen enorm bang dat de jack het op een gegeven moment begeeft.. daarbij is het nogal onduidelijk of sms`jes daadwerkelijk worden ondersteund (heb ik het idee)..
Scrtz schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:32:
[...]

Heb je zoveel te verbergen voor anderen dan :P ;) ?

Je zou eventueel ook eens kunnen kijken naar die privacy screenprotectors, volgens mij heeft een klasgenootje van mij dat ook want ik zag alleen maar zwart toen ik schuin tegen haar iphone 5 opkeek van de week
Nee, maar niet iedereen hoeft mee te genieten van mijn privé. Depreview van eerste regels uitschakelen helpt al enorm, maar constant de naam van iemand knipperend hoeft voor mij niet. Ik was jarenlang de notificatieleds gewend op mijn android telefoons... enige wat ik mis op mijn appeltje nu.

Zo`n folie vind ik trouwens verschrikkelijk... dan lijkt het juist helemaal of ik iets te verbergen heb. Het gaat mij puur om het type notificatie. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Wat zijn goede scherm beschermers voor de iPhone4 zonder dat de schermkwaliteit eronder lijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 18:51
Van de week de SWORD 5 voor mijn iPhone 5 ontvangen. Vooralsnog een fijne case!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/9855f177388e3379ee27cebe28495f0966a4bbdd_0.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door diotav op 13-04-2013 19:11 ]

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

diotav schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:31:

[afbeelding]
Hoe bevalt het metaal? Hoe is de carbon achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:14

ChillPascal

In the end...

Ben al sinds november eigenaar van een iPhone 5. Welke ik altijd heb gebruikt i.c.m. een Swifteasy Nude hoesje. Op zich een prima hoesje met alles wat erbij komt (2 Screen protectors, nog eentje voor de achterkant, 2 afsluitingen voor de onderkant, schoonmaak doekje en natuurlijk de case zelf).

Helaas bleek deze nog niet heel erg sterk te zijn en is er al een stukje afgeknapt bij de aan/uit knop en een stukje ingescheurd bij de volume knoppen. Ook kon er makkelijk zand tussen het hoesje en de iPhone komen, wat begon te schuren en krassen veroorzaakte.

Een paar weken geleden begon het probleem met slecht opladen bij de iPhone en het werd steeds erger. Afgelopen vrijdag naar Smartcare van Hi gebeld en zaterdag al een vervangend toestel gekregen (lees: spiksplinternieuwe iPhone 5 :D).

Nu heb ik dus een nieuwe iPhone, welke al is voorzien van een Screenprotector (de reserve die bij het Swifteasy hoesje kwam).
Maar ik ben dus nu wel opzoek naar een nieuw hoesje, graag met het volgende:
- Gedeeltelijk of volledig van metaal
- Zo dun mogelijk (< 2mm)
- Maximaal €30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-07 22:38

[afbeelding]
Ziet eruit als een mooi hoesje! Ben denk alleen dat een dergelijke case de zwarte rand om de iphone zal beschadigen, kun jij mij misschien van deze gedachten afhalen? :) Ben namelijk aan het twijfelen om er ook eentje te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

[afbeelding]
Zo'w he, gaaf hoesje.

Hmm die site die jij geeft, is dat de neppe van deze?
20$ of 50€ is nog best een verschil :P

50€ is mij veelste veel, maar 20$ incl verzending klinkt heel verleidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Hoi allemaal,

Momenteel een actie bij one day fly bumper aluminium case van Cooler Master voor 26,95 incl zending. Altijd al een mooie case gevonden maar vond hem te duur (originele prijs rond de 55 euro). Ga hem nu toch maar even bestellen :D!

Linkje: http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506822

[spam = weg]

[ Voor 95% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-04 21:22
ik zou oppassen met de chineze aluminium cases ,ten eerste kunnen deze je signaal verstoren , daarnaast kan het nog je iphone beschadigen ,

Trouwens : Weet iemand waar ik een goeie backscreenprotector kan halen voor de iphone 5? , ik heb er nu een maar der komen bellen in (Door het aluminium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Pashtun schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:23:
ik zou oppassen met de chineze aluminium cases ,ten eerste kunnen deze je signaal verstoren , daarnaast kan het nog je iphone beschadigen ,
Precies, ik wil toch wel weten wat ik in huis ga halen, mocht ik er eentje bestellen.

Maar kan niemand vinden die een Sword 5 of een Vapor heeft.

Vind het namelijk geweldige hoesjes, kijk dan. Pure porno toch :P?

Afbeeldingslocatie: http://dx-box.com/media/catalog/product/cache/1/image/0cb98c59533a9b30377cdd8defd2b6ec/t/2/t2kan2xiddxxxxxxxx__307623532.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dx-box.com/media/catalog/product/cache/1/image/0cb98c59533a9b30377cdd8defd2b6ec/t/2/t2hyioxgdaxxxxxxxx__307623532.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

ChillPascal schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:02:
[...]

Precies, ik wil toch wel weten wat ik in huis ga halen, mocht ik er eentje bestellen.

Maar kan niemand vinden die een Sword 5 of een Vapor heeft.

Vind het namelijk geweldige hoesjes, kijk dan. Pure porno toch :P?

[afbeelding]

[afbeelding]
Vind dat die onderste het design van de iphone verkloot met die lelijke uitsparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Weet er iemand een mooie lederen flip cover die veel bang for the buck geeft?

20-30e is richtprijs voor mijn moeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Laatst online: 09:48
Is die website DX-box wel te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
davevogel0 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:32:
Is die website DX-box wel te vertrouwen?
Lijkt me halfbakken. Waarom? Enerzijds heeft diotav zijn case gewoon ontvangen, aan de andere kant klopt er een heleboel niet aan de website.
• De about us sectie van de website geeft aan dat men al een ruime 4 jaar actief zou zijn. http://whois.domaintools.com/dx-box.com wijst duidelijk uit dat dit in ieder geval niet langer dan een jaar onder deze domeinnaam gebeurt.
• Inclusief dat de persoon die de eigenaar zou zijn nog bijzonder veel domeinen in beheer heeft. En simpelweg geen achternaam heeft opgegeven bij registratie.
• voor een korte tijd (net iets meer dan een jaar) is de site opvallend vaak van server en/of provider gewisseld, gezien de ip-changes.
• gehost op een server die gedeeld wordt met nog zo'n 67 andere websites, geen enorme site qua traffic vermoedelijk.

Wat duidelijk niet klopt:
• McAfee Secure seal lijkt gewoon nep. Geen datum erin, niet aan te klikken, noem maar op.
• Verisign / Symantec Trusted seal hoogst waarschijnlijk idem dito, gezien dat er nogal wat kenmerken aan dat logo niet 100% zijn.
• een domein dat gebruikt wordt om een deel van de scripts vandaan te 'serveren' staat op de hpHosts blacklist, nou is die lijst niet bepaald heilig, maar wel een aardige indicatie. (FYI, Google vindt dit domein wel ok)
• het TrustWave seal is nep. Is via de TrustWave site te controleren, men kent geen dx-box als klant.

Als mensen inderdaad gewoon de door hen bestelde producten geleverd krijgen, dan gok ik erop dat het gaat om een Chinees bedrijfje dat gewoon erg graag z'n producten wil verkopen aan 'westerlingen' en om die reden creatief om gaat met allerlei keurmerken / seals.
Bovenstaande neemt dus niet weg dat alles gewoon op een goede manier geleverd wordt, maar het is jouw eigen gok!

@diotav, mag ik overigens vragen waarom je een ingekorte url gebruikt voor de link, waardoor we via jouw website bij dx-box komen? Verdien je daar toevallig aan? Persoonlijk niet echt iets op tegen ofzo zolang je er helder over bent, maar referals zijn volgens de algemene richtlijnen op T.net niet toegestaan. Helder :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bluepenguin op 21-04-2013 15:42 ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Laatst online: 18:51
DX-BOX is naar mijn weten gewoon een dochteronderneming van DealExtreme. Sowieso blijft het altijd een risico. Daarbij lijkt de case overigens wel the real deal te zijn omdat het geen grote brand is, en ik mij daarom dus niet voor kan stellen dat daar ook neppers van in de omloop zijn.

De eigen URL is trouwens puur voor mijzelf en automatisme. Scheelt de URL weer helemaal opzoeken. ;)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Nou, ik heb er iig twee besteld en zal het laten weten als ze binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

davevogel0 schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:19:
Nou, ik heb er iig twee besteld en zal het laten weten als ze binnen komen.
Ben heel benieuwd, en waarschijnlijk zal jou ervaring de beslissende factor zijn voor mij en 3 collega's.
Welke heb je trouwens besteld? De Sword of Vapor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Hier iemand die 'm binnen heeft:
I got my silver case. It's different than pictured. The box was cheap and banged up. The advertised back plate was not there even though it is mentioned on the box.

It appears to be the version before the revision 2. There are four screws. The name on the side is sword, not sword 5 but it is laser etched. The LJY is not printed on the pads.

My impression is that it is an early version by LJY. The reason I say that is the finish is shiny, uniform and very good. Even though the box was banged up the bumper was nearly perfect. The pads are full coverage and carefully applied. I'm almost very satisfied. If the signal is unaffected it will be a keeper.

I'll be testing tomorrow.

It was from: [spam = weg]
So here's the information some are waiting for. With my authentic Element Sector 5 My signal is LTE -92 db with the fake sword case I received it is LTE -112 db. I can't live with 20 db loss. So my $30.00 experiment was a lesson learned. So far the Element design is the only metal case I'll use.

Here's what I sent them:
The iPhone 5 aluminum bumper you sent has many problems and I want to return it for a refund. The product isn't as advertised. The LJY Sword Ultra-thin Alu Bumper, Aluminum bumper For Apple iPhone 5 With Metal Back Cover, It is pictured with Sword 5 printed on the side and LJY the inside padding. It just says Sword on the side and no print inside. The back cover also printed on the box was not included. The holes for the plugs were smaller and different then those shown. There were 4 extremely small screws not the 2 shown. They were almost impossible to deal with (so small you can barely pick them up). The plastic box was broken. The cardboard one was damaged allowing the bumper to bounce around. The bumper was damaged in several places. When installed it killed cell signal by -25 db. This was a false advertised and faulty product. It is probably a fake copy of the Sword 5 case. Please let me know what to do to receive a refund.
http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-1528479.html

[ Voor 2% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Nou, dat belooft veel goeds....
Ik heb de sword 5 in koffie kleur besteld en de [spam = weg]
Heb nu net een mailtje gehad dat het verzonden is.

[ Voor 22% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415271

Heb gisteren een case besteld voor achterkant van mijn iPhone 5, vandaag binnen. Merkloos, niet de dunste maar wel erg stevig en goedkoop. Super levering. klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
pclinde schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:53:
Ik vind de Spigen Crystal Clear echt vreselijk! Vreselijk snel krassen en verkleuringen in het plastic. Ik heb de case nu al vervangen. Heb nu een O!coat gekocht bij de Saturn: http://ozakiverse.com/products/iphone_5/ocoat-universe De venus versie. Bevalt tot nu toe veel beter!
Hadden ze destijds ook de Uranus en/of Mercury?

Vreemd, Mercury op de site is zwart maar als je ze in webwinkels ziet is het grijs.

[ Voor 8% gewijzigd door Polen op 24-04-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Zijn die rubbertjes of juist slim cases beter tegen valschade voor het scherm?

Robuust ga ik niet voor, ik wil wel de vorm en stijl behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:48
Heb een flip case van artwizz in gebruik.
Wat een mooi ding! Sta versteld van de kwaliteit, echt een aanrader. Weg met mijn siliconen ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04-2023
diotav schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:05:

De eigen URL is trouwens puur voor mijzelf en automatisme. Scheelt de URL weer helemaal opzoeken. ;)
Klinkt handig. Zou je er wat meer over kunnen vertellen? Ik doe precies hetzelfde, maar dan met instapaper wat een beetje onhandig is.
Pagina: 1 ... 21 ... 23 Laatste