Had gister de UE46ES6710 bij Redcoon besteld. Vandaag zag ik opeens dat Media Markt de prijs van deze tv omlaag had gegooit. Heb de TV bij Redcoon geanuleerd en gelijk bij Media Markt gekocht. Als je um bij Media Markt koopt kan je gebruik maken van de Cash-back actie. Let wel op! Als je bij de cash-back actie gebruik maakt van de tablet of de galaxy s wifi; en blijkt dat deze niet op voorraad is krijg je het bedrag uitgekeerd! Dat werd mij verteld dat dat in de voorwaarden stond.
Heeft iemand het voor mekaar weten te krijgen om DD5.1 over de SPDIF van een ES7000 uit te voeren. Tot nu toe komt er nooit wat anders dan 2.0 uit...
Ik zie het in het lijstje van opties bij SPDIF staan, maar selecteren kan ik het nooit.
Op die manier zou ik het geluid via HDMI van m'n Amino en m'n Dune over de TV kunnen laten uitsturen en ben ik ook meteen van alle audiosync problemen af...
Ik zie het in het lijstje van opties bij SPDIF staan, maar selecteren kan ik het nooit.
Op die manier zou ik het geluid via HDMI van m'n Amino en m'n Dune over de TV kunnen laten uitsturen en ben ik ook meteen van alle audiosync problemen af...
Nee heb de settings niet zo bij de hand. Ooit ergens uit het AVS forum vandaan geplukt.P33R schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:05:
[...]
noem eens een goede tip voor het verkrijgen van calibratie materiaal?
de movie settings waren gecalibreerde settings van iemand anders in de link eerder gepost van mij. weet dat niet iedere tv hetzelfde is, maar clouding was toen op het zwart te veel in overvloed aanwezig om het zomaar met een enkele setting weg te poetsen.
ps heb je die setting van de d8000 bij de hand?
Ik heb geen Samsung, maar een Sony 920.servies schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:08:
Heeft iemand het voor mekaar weten te krijgen om DD5.1 over de SPDIF van een ES7000 uit te voeren. Tot nu toe komt er nooit wat anders dan 2.0 uit...
Als ik 5.1 wil hebben over SPDIF, dan moet ik dat selecteren bij "zender info" van de UPC. Staat wat verborgen en is dus geen instelling van de tv zelf.
Als ik zap naar een andere zender, is de 5.1 instelling weer weg.
Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120
ja dat staat in de voorwaarden zolang de voorraad strekt........Cobraa schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:57:
Had gister de UE46ES6710 bij Redcoon besteld. Vandaag zag ik opeens dat Media Markt de prijs van deze tv omlaag had gegooit. Heb de TV bij Redcoon geanuleerd en gelijk bij Media Markt gekocht. Als je um bij Media Markt koopt kan je gebruik maken van de Cash-back actie. Let wel op! Als je bij de cash-back actie gebruik maakt van de tablet of de galaxy s wifi; en blijkt dat deze niet op voorraad is krijg je het bedrag uitgekeerd! Dat werd mij verteld dat dat in de voorwaarden stond.
bij media markt hebben ze de 27 en 28 een actie op samsung tvs, had niet verwacht dat dit ook voor de nieuwe modellen geldt.
volgens de actie betekent het dat je een 46es8000 voor ongeveer 2.199-320= 1879,- er kunt kopen.
hmm...
Tja, ook in het geval van mijn Dune HD speelt dit, en daar weet ik zeker van dat de output 5.1 is...Shocked schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:04:
[...]
Ik heb geen Samsung, maar een Sony 920.
Als ik 5.1 wil hebben over SPDIF, dan moet ik dat selecteren bij "zender info" van de UPC. Staat wat verborgen en is dus geen instelling van de tv zelf.
Als ik zap naar een andere zender, is de 5.1 instelling weer weg.
In de voorwaarden staat o.a. helaas ook dat de ES7000 en ES8000 uitgezonderd zijn. Jammer, anders was het inderdaad een goede actie geweest.P33R schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:52:
[...]
ja dat staat in de voorwaarden zolang de voorraad strekt........
bij media markt hebben ze de 27 en 28 een actie op samsung tvs, had niet verwacht dat dit ook voor de nieuwe modellen geldt.
volgens de actie betekent het dat je een 46es8000 voor ongeveer 2.199-320= 1879,- er kunt kopen.
hmm...
Nee die was het niet. Kan ook zijn dat ik de settings van de HDTVtest review heb overgenomen die david op zijn facebook heeft geplaatst en met game mode en een zonder game mode. Ben niet bij mijn ouders dus kan het zo ook even niet checken voor je.
[ Voor 14% gewijzigd door keepitfrosty op 27-04-2012 15:52 ]
Mag ik vragen wat ie bij de Media Markt kost?Cobraa schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:57:
Ik denk namelijk ook over de UE46ES6710.
Is de 6710 ook UPC (Ci+) gecertificeerd?
Thanks alvast!
Ik heb 1137 betaald exl verzend kosten.. Maar volgens mij had ik de laatste hij was gelijk uit verkocht..Marcel_EA schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:07:
[...]
Mag ik vragen wat ie bij de Media Markt kost?
Ik denk namelijk ook over de UE46ES6710.
Is de 6710 ook UPC (Ci+) gecertificeerd?
Thanks alvast!
Als goed is is hij CI+. Dat staat wel bij de specificaties.
Nette prijs!
Dank voor de reactie.
Was die prijs bij Media Markt online? Of gewoon in de winkel?
Gefeliciteerd met de aankoop trouwens!
Dank voor de reactie.
[ Voor 18% gewijzigd door WRT54G op 27-04-2012 19:07 ]
wat ik me af vroeg komen jullie es8000 modellen (of andere types) ook uit slovakia? (te zien op etiket zijkant doos?)
ofwel hoe zit hem met de fabrieken bij samsung.
[ Voor 29% gewijzigd door P33R op 27-04-2012 20:00 ]
Vorige week bij BCC een UE46SE8000 gehaald voor 2.199 EUR. Vandaag bij de Mediamarkt (Utrecht) werd deze aangeboden voor 1.798 EUR (Tablet/cashback actie komt daar later nog bij), welke alleen vandaag en morgen geldig is. Direct teruggegaan naar BCC en alsnog de tv voor 1.798 EUR gekregen! Hoe gaaf is dat van BCC?!?!
Dus mocht je nog interesse hebben in een Samsung knaller, kan je deze ook bij de BCC voor hetzelfde bedrag als bij de Mediamarkt krijgen. Ik had zelf een foto gemaakt van het prijskaartje.
Tevens heeft mijn pa nu de UE55ES6570 voor 1.599 EUR meegekregen.
Dus mocht je nog interesse hebben in een Samsung knaller, kan je deze ook bij de BCC voor hetzelfde bedrag als bij de Mediamarkt krijgen. Ik had zelf een foto gemaakt van het prijskaartje.
Tevens heeft mijn pa nu de UE55ES6570 voor 1.599 EUR meegekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door Donderbij op 27-04-2012 21:31 ]
Verdomme nog niets gehoord over verzending. Neem aan dat ik dinsdag gebeld wordt...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hier ook Slovakia.P33R schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:44:
wat ik me af vroeg komen jullie es8000 modellen (of andere types) ook uit slovakia? (te zien op etiket zijkant doos?)
In het mediamarkt krantje staat hier helemaal niks over. "Korting op ALLE Samsung tv's" staat er verder.haneg112 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:25:
[...]
In de voorwaarden staat o.a. helaas ook dat de ES7000 en ES8000 uitgezonderd zijn. Jammer, anders was het inderdaad een goede actie geweest.
Staan die voorwaarden ergens?
Heb mijn ES8000 vorige week vrijdag gekocht, en gisteren met de bon terug gegaan naar de Mediamarkt Arena. 320 euro terug in het portemonneetje
Ik heb een nieuwe TV nodig en wil graag de UE46ES6710.
Maar ik heb de TV pas over 1 maand nodig. Over 2 weken krijg ik de sleutel van mijn huis en daarna zal ik nog 2 weken gaan klussen. Dus eerder is niet nodig.
Maar de UE46ES6710 is nu in de aanbieding bij BCC: http://www.bcc.nl/samsung-ue46es6710.html
€ 1137,- en ook nog de cash back actie van Samsung erbij.
Wat is wijsheid...
Nu kopen of nog een maand wachten?
Maar ik heb de TV pas over 1 maand nodig. Over 2 weken krijg ik de sleutel van mijn huis en daarna zal ik nog 2 weken gaan klussen. Dus eerder is niet nodig.
Maar de UE46ES6710 is nu in de aanbieding bij BCC: http://www.bcc.nl/samsung-ue46es6710.html
Wat is wijsheid...
Update: vrijdag de 13e de aanvraag voor de tablet verstuurd, zojuist is 'ie gearriveerd. Zonder dat we iets van Samsung hebben gehoord in de tussentijd, dus op een verzendbericht ofzo hoef je blijkbaar niet te rekenen.Donderbij schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:39:
[...]
In de voorwaarden staat 6-8 weken. Ik ben benieuwd...
Vind dat ze snel zijn geweest, twee weken tussen aanvraag en ontvangst
Hij hangt nu aan de lader, vanmiddag eens mee gaan knutselen
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 28-04-2012 12:26 ]
Hoeveel cash back is dat? Ik zit ook te twijfelen, ik heb pas over 1.5 maand een tv nodig..Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:17:
Ik heb een nieuwe TV nodig en wil graag de UE46ES6710.
Wat is wijsheid...
€ 75,-
De TV is dan € 1062
Denk eerlijk gezegd niet dat ie goedkoper wordt dan dat in de aankomende 1,5 maand...
EK deals zijn eigenlijk alleen bij oudere modellen waar de voorraad van op moet.
Ze zullen niet deze nieuwe modellen gaan aanbieden denk ik.
Ik ga nu iig even kijken bij de MM en de BCC.
Alleen Redcoon is goedkoper maar daar krijg je geen cash back actie. Dus uit eindelijk niet goedkoper.
pricewatch: Samsung UE46ES6710
De TV is dan € 1062
Denk eerlijk gezegd niet dat ie goedkoper wordt dan dat in de aankomende 1,5 maand...
EK deals zijn eigenlijk alleen bij oudere modellen waar de voorraad van op moet.
Alleen Redcoon is goedkoper maar daar krijg je geen cash back actie. Dus uit eindelijk niet goedkoper.
[ Voor 34% gewijzigd door WRT54G op 28-04-2012 12:49 ]
Dat klopt, de prijzen zullen niet echt omlaag gaan. Zelf vind ik het moeilijk kiezen, er zijn zoveel modellen in zoveel verschillende series bij samsung. is de UE46ES6710 de beste televisie voor de prijs? Ik wil wel en 46 inch model.Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:45:
€ 75,-
De TV is dan € 1062
Naar mijn mening wel.
Voor deze prijs is ie wel een van de betere die je kan krijgen.
Verschil zit hem steeds in minimale verschillen heb ik gemerkt.
6570 heb je ook. Die is bv weer een andere kleur omlijsting.
Ander model heeft weer geen wifi adapter etc.
6710 is compleet, witte omlijsting en nu een leuke prijs!
6800 is iets beter, heeft een dual core processor maar is naar mijn mening alleen interessant voor online toepassingen. Die ik zelf weinig zal gebruiken dus niet interessant voor mij.
6800 is ook weer een stuk duurder.
Ik ga nu naar de winkels. Zal straks wel weer posten.
6800 is iets beter, heeft een dual core processor maar is naar mijn mening alleen interessant voor online toepassingen. Die ik zelf weinig zal gebruiken dus niet interessant voor mij.
Oeh niceee, dat is toch heel wat rapper dan de 4-6 weken die in de voorwaarden staan. Met een beetje mazzel heb ik die van mij dan ook ergens volgende week. Kan niet wachten!Wildfire schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:25:
[...]
Update: vrijdag de 13e de aanvraag voor de tablet verstuurd, zojuist is 'ie gearriveerd. Zonder dat we iets van Samsung hebben gehoord in de tussentijd, dus op een verzendbericht ofzo hoef je blijkbaar niet te rekenen.
Gister Allshare geprobeerd, streamen vanaf mijn pc gaat uitstekend, snel en makkelijk.
Iemand btw ook een NAS?
Hou me even op de hoogte! bedankt voor je berichtje alvastMarcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:54:
Naar mijn mening wel.
Geen dank en zal ik zeker doen!
Je hoort me over een paar uurtjes weer.
Je hoort me over een paar uurtjes weer.
Hier hetzelfde: de tab is zojuist bezorgd (2 weken). Ook geen tussentijds bericht van Samsung gehad.Wildfire schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:25:
[...]
Update: vrijdag de 13e de aanvraag voor de tablet verstuurd, zojuist is 'ie gearriveerd. Zonder dat we iets van Samsung hebben gehoord in de tussentijd, dus op een verzendbericht ofzo hoef je blijkbaar niet te rekenen.
20eur duurder dan de 6710.Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:54:
proces
Hahaaaaaa, bij Makro UE40ES6800 voor 1295 in de reclame, heb bik toch even 370 bespaart
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hallo,
Ik heb altijd een HDMI 1.3 kabel van 15 meter van mn pc naar de tv gehad.Hier speelde ik al mn films met af op de pc en keek ze op de tv.Nu ik wat met 3D films heb aan het testen geweest met de samsung ES8000 merkte ik dat dit ook gaat met een 1.3 HDMI kabel.Wel moet ik aangezien ik meerdere schermen heb eerst de tv als hoofdscherm zetten om 3D te kunnen spelen, wat ook logisch is omdat de monitor van mn pc geen 3D ondersteund.
Aangezien 1.4 HDMI beter zou zijn voor 3D heb ik toch maar een 1.4 kabel gekocht (15 meter) voor naar de tv.
Ik kom sindsdien een aantal vreemde problemen tegen die ik niet had verwacht met de ES8000.
Zodra ik met een player (total media theater 5 of power dvd 12) een 3D film wil afspelen en het 3D signaal komt door, dan durft het tv scherm het signaal verbreken.Krijg dan foutmelding geen signaal met zwart scherm.
Ditzelfde geld ook voor als ik de resolutie wil wijzigen voor de tv.
Ik moet dan een aantal trucks gebruiken om terug beeld te krijgen, player sluiten, kabel eruit trekken en terug steken, pc herstarten,...
Ik vind dit vreemd dat ik dit niet had met de HDMI 1.3 kabel, heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
De 1.4 kabel is best duur geweest, erg jammer dat ik nu ms terug een oudere kabel moet kopen om het werkend te krijgen.
PS Net een aangetekende brief in de bus gehad van samsung, ik vermoed dat mijn tablet is aangekomen, dinsdag komt de postman terug
Ik heb altijd een HDMI 1.3 kabel van 15 meter van mn pc naar de tv gehad.Hier speelde ik al mn films met af op de pc en keek ze op de tv.Nu ik wat met 3D films heb aan het testen geweest met de samsung ES8000 merkte ik dat dit ook gaat met een 1.3 HDMI kabel.Wel moet ik aangezien ik meerdere schermen heb eerst de tv als hoofdscherm zetten om 3D te kunnen spelen, wat ook logisch is omdat de monitor van mn pc geen 3D ondersteund.
Aangezien 1.4 HDMI beter zou zijn voor 3D heb ik toch maar een 1.4 kabel gekocht (15 meter) voor naar de tv.
Ik kom sindsdien een aantal vreemde problemen tegen die ik niet had verwacht met de ES8000.
Zodra ik met een player (total media theater 5 of power dvd 12) een 3D film wil afspelen en het 3D signaal komt door, dan durft het tv scherm het signaal verbreken.Krijg dan foutmelding geen signaal met zwart scherm.
Ditzelfde geld ook voor als ik de resolutie wil wijzigen voor de tv.
Ik moet dan een aantal trucks gebruiken om terug beeld te krijgen, player sluiten, kabel eruit trekken en terug steken, pc herstarten,...
Ik vind dit vreemd dat ik dit niet had met de HDMI 1.3 kabel, heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
De 1.4 kabel is best duur geweest, erg jammer dat ik nu ms terug een oudere kabel moet kopen om het werkend te krijgen.
PS Net een aangetekende brief in de bus gehad van samsung, ik vermoed dat mijn tablet is aangekomen, dinsdag komt de postman terug
[ Voor 4% gewijzigd door ozzykillbirdy op 28-04-2012 14:01 ]
de 40 inch dus? Deze? klikjeRickvN schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:12:
[...]
20eur duurder dan de 6710.
Hahaaaaaa, bij Makro UE40ES6800 voor 1295 in de reclame, heb bik toch even 370 bespaart
[ Voor 14% gewijzigd door Dacuuu op 28-04-2012 14:12 ]
Net bij de BCC geweest en de UE46ES6710 is idd € 1137,-
Moet wel van het hoofdkantoor gehaald worden waar er nog maar 11 van de 20 zijn.
Dit is dus de 46inch en niet 40.
Denk dat ik hem zo ga halen!
Moet wel van het hoofdkantoor gehaald worden waar er nog maar 11 van de 20 zijn.
Had jou BCC hem niet? of moet elk filiaal ze van het hoofd kantoor halen?Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:13:
Net bij de BCC geweest en de UE46ES6710 is idd € 1137,-
Ik heb hem gekocht!!
Bij BCC Bergen op Zoom.
Nee, alleen de "grotere" verstigingen krijgen hem. Bergen op Zoom is te klein.
Breda krijgt hem b.v. wel. Maar die hadden hem nu (vandaag 28-04) ook nog niet op voorraad.
Bovendien hadden ze er 20 gehad op het hoofdkantoor waarvan er nog 11 op voorraad waren.
A.s. donderdag kan ik hem ophalen. De factuur is van vandaag dus ik ben nog op tijd voor de cash back actie.
Bij BCC Bergen op Zoom.
Breda krijgt hem b.v. wel. Maar die hadden hem nu (vandaag 28-04) ook nog niet op voorraad.
Bovendien hadden ze er 20 gehad op het hoofdkantoor waarvan er nog 11 op voorraad waren.
A.s. donderdag kan ik hem ophalen. De factuur is van vandaag dus ik ben nog op tijd voor de cash back actie.
[ Voor 12% gewijzigd door WRT54G op 28-04-2012 15:29 ]
Wanneer stopt de cash back actie dan?Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:29:
Ik heb hem gekocht!!
Bij BCC Bergen op Zoom.
Anders moet ik ook even snel bellen
[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 28-04-2012 15:31 ]
6 mei loopt ie af.
75 euro of een Samsung Galaxy 5 Wifi 5.0.
http://www.samsung.com/nl...mart-choice-tv/index.html
75 euro of een Samsung Galaxy 5 Wifi 5.0.
http://www.samsung.com/nl...mart-choice-tv/index.html
[ Voor 89% gewijzigd door WRT54G op 28-04-2012 16:30 ]
Hmz, nog even over denken. het is wel en mooi 2012 model!Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:31:
6 mei loopt ie af.
75 euro of een Samsung Galaxy 5 Wifi.
Hij is super man!
Heb hem zien staan bij de MM. Witte lijst erom heen.
Persoonlijk vond ik hem echt heel mooi!
En die Samsung Galaxy S Wifi 5.0 die je erbij zou kunnen krijgen kan je natuurlijk ook weer verkopen mocht je er geen interesse hebben. Levert zeker meer op dan 75 euro.
En die Samsung Galaxy S Wifi 5.0 die je erbij zou kunnen krijgen kan je natuurlijk ook weer verkopen mocht je er geen interesse hebben. Levert zeker meer op dan 75 euro.
[ Voor 43% gewijzigd door WRT54G op 28-04-2012 15:35 ]
Vind de witte lijst lekker kijken als de tv aan staat, maar als ik de rest van de set-up straks in het zwart neemt, vind ik dat geen gezicht.Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:34:
Hij is super man!
Scheelt niet veel, de prijs met de pricewatch... Klikje
Ah, gezellige stad!
Bij mij komt de TV op een witte kast te staan met een grijze muur erachter.
Dus witte kast -> zilveren voet -> witte lijst van de tv -> grijze muur
Denk dat het wel cool zal staan!
iid Redcoon is alleen nog goedkoper maar volgens mij kan ik daar geen cash back van Samsung van krijgen dus uit eindelijk ben je bij de BCC goedkoper uit.
De rest van de internet winkels zijn allemaal duurder atm.
Haha zeker gezellig
iid Redcoon is alleen nog goedkoper maar volgens mij kan ik daar geen cash back van Samsung van krijgen dus uit eindelijk ben je bij de BCC goedkoper uit.
De rest van de internet winkels zijn allemaal duurder atm.
Haha zeker gezellig
Anoniem: 403748
Op vrijwel alle Samsung leds is gamen niet te doen, zo slecht is het. Zelf in game mode merk je het nog.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 28-04-2012 16:25 ]
Klopt, in het krantje staat niets. Heb ik gelezen op de website van mediamarktDikkie schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 10:04:
[...]
In het mediamarkt krantje staat hier helemaal niks over. "Korting op ALLE Samsung tv's" staat er verder.
Staan die voorwaarden ergens?
Heb mijn ES8000 vorige week vrijdag gekocht, en gisteren met de bon terug gegaan naar de Mediamarkt Arena. 320 euro terug in het portemonneetje
Link. Zie linksonderin het scherm
Vandaag trouwens ook mijn 46ES7000 gekocht, 1680EUR en daarbij komt nog cashback actie.
Laat die sportzomer maar komen..!!
Kan hem pas over een maandje plaatsen. Maar heb nu maar de gok genomen.
Haha ja ik heb hetzelfde!
Ga pas eind mei echt in mijn huis wonen en kan hem dan dus ook pas plaatsen.
Maar denk echt dat ie niet goedkoper gaat worden dan dit. En dan ook nog de cash back van Samsung.
Ga pas eind mei echt in mijn huis wonen en kan hem dan dus ook pas plaatsen.
Maar denk echt dat ie niet goedkoper gaat worden dan dit. En dan ook nog de cash back van Samsung.
Dan wordt het beter inderdaad. Zit nu een beetje te kijken, maar denk dat er straks torens komen naast de tv van JBL/Marantz oid en wil het gewoon zwart. Maar zo ieder zijn inrichting! Wel toffe aankoop,Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:20:
Bij mij komt de TV op een witte kast te staan met een grijze muur erachter.
Haha zeker gezellig
Ik heb nog niets gehoord over de verzending, wilde vandaag bellen. Maar in de e-mail stond dat het 8 dagen kan duren (buiten ontvangst van betaling) voordat die verzonden wordt...
Ik denk dat als wij producten kiezen, dit voor beiden partijen beter is. Kostprijs van tablet/mp4 is wel lager dan het geld van de cashback + jullie levert het meer op.
Kan me idd voorstellen dat als je zwarte apparatuur naast de TV hebt staan dat een witte lijst niet de mooiste optie is.
Mijn apparatuur zal in de kast komen te staan, maar onder de TV.
Dus soort van open vak waar mijn Popcorn a300 + xbox360 komt te staan, beide zwart. Mijn Yamaha 5.1 versterker die is zilver kleurig en komt daar ook te staan. En daar bovenop de TV.
En wat je zegt: ieder zijn inrichting/smaak. Is absoluut waar!
Dus soort van open vak waar mijn Popcorn a300 + xbox360 komt te staan, beide zwart. Mijn Yamaha 5.1 versterker die is zilver kleurig en komt daar ook te staan. En daar bovenop de TV.
Zijn er btw al mensen met een 40 inch scherm die de tv-voet willen ruilen?
Ik wil graag de zwart glimmende/mat zilvere!
Ik wil graag de zwart glimmende/mat zilvere!
De kleur maakt mij niet zoveel uit. Mijn pch A210 is zwart, en de onkyo 609 ook. Beetje mix met wit kan geen kwaad denk ikMarcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:42:
Kan me idd voorstellen dat als je zwarte apparatuur naast de TV hebt staan dat een witte lijst niet de mooiste optie is.
Komt vast wel goed!
Denk dat we iig allemaal wel zullen genieten van onze aankoop! Hoe dan ook!
Vandaag is hier de tablet ook aangekomen!
snel gegaan iets meer dan 14 dagen!
[ Voor 2% gewijzigd door TheBoneCollector op 28-04-2012 18:12 . Reden: Typo ]
Voor mij was het een vrij abrupte aankoop. Ik kijk al een paar weken naar een tv, puur om me er in te verdiepen. Vind de prijs ook voor mij best aan de hoge kant, vind de 1000 euro best een grens. Maar ben zuinig op mijn spullen. En ga er van genieten!Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:06:
Komt vast wel goed!
Denk dat we iig allemaal wel zullen genieten van onze aankoop! Hoe dan ook!
Hier ook vandaag, zaterdag 14 april de brief op de post gedaan.TheBoneCollector schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:11:
Vandaag is hier de tablet ook aangekomen!snel gegaan iets meer dan 14 dagen!
Net de pricewatch: Samsung UE46ES8000 gekocht bij Mediamarkt in Utrecht voor 1775. Geen gekke prijs. Nu moet ik alleen de streepjescode nog opsturen om de Galaxy Tab 10.1 te ontvangen. Iemand enig idee welke van de twee streepjescodes, die aan de brede voorkant of de smalle zijkant van de doos wordt bedoeld?
Lekker!
Volgens mij krijg je bij redcoon wel een cashback of een tab. Tenminste ik zie het in de lijst van deelnemende winkelsMarcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:45:
Ok, daar was ik niet van op de hoogte.
Maar ben toch blij met mijn aankoop bij BCC.
Redcoon voert vaak Europese modellen, import uit bv Spanje of Duitsland. Wat ik begrepen heb.
Is in principe niks mis mee. Alleen zijn ze vaak niet Ci+ gecertificeerd voor Ziggo, UPC etc.
Had eerst de 6800 op het oog, bij Redcoon.
Maar deze is dus niet het NL model, maar Europees.
Medewerker van Redcoon heeft dat bevestigd per mail.
Redcoon voert vaak Europese modellen, import uit bv Spanje of Duitsland. Wat ik begrepen heb.
Is in principe niks mis mee. Alleen zijn ze vaak niet Ci+ gecertificeerd voor Ziggo, UPC etc.
Ik kan me maar één streepjescode herinneren, bij ons zat die op de smalle zijkant. En dat was iig een goede streepjescode gezien de Galaxy Tab die hier nu voor m'n neus ligtNapsju schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:48:
Net de pricewatch: Samsung UE46ES8000 gekocht bij Mediamarkt in Utrecht voor 1775. Geen gekke prijs. Nu moet ik alleen de streepjescode nog opsturen om de Galaxy Tab 10.1 te ontvangen. Iemand enig idee welke van de twee streepjescodes, die aan de brede voorkant of de smalle zijkant van de doos wordt bedoeld?
hallo ik wou jullie vragen kan iemand mij helpen ik heb samsung ue40es8000 maar ik heb geen pathe terwijl mij in de winkel werd vertelt dat je gewoon pathe app kan dowloaden
maar helaas klopt het niet en de ander probleem ik heb ook een c cam gekocht en mij ziggo kaartje van de digitaal decoder in de c cam geplaats maar werkt niet hij vind geen zenders kan iemand mij helpen bedankt anders is het gewoon een miskoop
maar helaas klopt het niet en de ander probleem ik heb ook een c cam gekocht en mij ziggo kaartje van de digitaal decoder in de c cam geplaats maar werkt niet hij vind geen zenders kan iemand mij helpen bedankt anders is het gewoon een miskoop
De Pathe app moet worden aangepast om goed op de ES8000 te werken. Ik denk dat ze hier wel mee bezig zijn, zal nog wel wel een maand of 2 duren denk ik.
Zal wel een kwestie zijn van 'hoe installeer ik de CI+?'. Eerst de zenders zoeken, dan de cammodule installeren en daarna de smartcard. Ik weet niet welke provider je hebt maar Ziggo kun je gewoon bellen, zij fietsen je er in een paar minuten doorheen.hichamikane schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:50:
hallo ik wou jullie vragen kan iemand mij helpen ik heb samsung ue40es8000 maar ik heb geen pathe terwijl mij in de winkel werd vertelt dat je gewoon pathe app kan dowloaden
En je kunt ook gewoon een mailtje sturen naar Pathé, krijg je snel bericht wanneer de app beschikbaar is voor de ES8000. Zelf ook een tijdje terug een vraag gesteld via de mail en de volgende dag al antwoord.
[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 29-04-2012 09:58 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Kijk ziggo ik doe zenders zoeken hij vind niks ik doe digitaal zoeken Meer uitleg over c cam
De postbode was aan mijn deur met een pakje van samsung, ik was er niet dus ik moet wachten tot dinsdag om met de tab te kunnen spelen.
Dat kun je zelf toch ook wel zien?Napsju schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:19:
En dat is dus de sticker waar ook het serienummer op staat?
De doos heeft toch echt twee streepjescodes die nogal van elkaar verschillen. Samsung is daar niet duidelijk in.
Lekker!
Wees blij dat je hem gister besteld hebt bij BCC!Dacuuu schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 16:32:
Marcel, ik heb er net ook 1 besteld!
Pricewatch vandaag al gechecked? ;-)
http://www.bcc.nl/samsung-ue46es6710.html
Hij is weer terug naar zijn oude prijs. 200 euro duurder!!
Klote, dan zal ik ook wel een Europees model krijgen, gezien de prijs. Wat zijn specifieke verschillen, wij hebben digitenne..Marcel_EA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:23:
Ok, daar was ik niet van op de hoogte.
Wat de exacte verschillen zijn durf ik niet te zeggen. Zal ook per model wel verschillen.
Maar wat ik begreep is dat vaak de Ci+ module niet gecertificeerd is voor NL providers (Ziggo, UPC, KPN Digitenne). In dat geval zal je dus een kastje voor Digitenne moeten gebruiken ipv de CAM module.
Hier de email terug van Redcoon over de (UE46ES)6800
Overigens ik had specifiek mijn vraag over UPC gesteld aangezien ik straks in het UPC gebied woon.
Maar wat ik begreep is dat vaak de Ci+ module niet gecertificeerd is voor NL providers (Ziggo, UPC, KPN Digitenne). In dat geval zal je dus een kastje voor Digitenne moeten gebruiken ipv de CAM module.
Hier de email terug van Redcoon over de (UE46ES)6800
Overigens ik had specifiek mijn vraag over UPC gesteld aangezien ik straks in het UPC gebied woon.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| Beste , Hartelijk dank voor je e-mail. Dit artikel is een Europees artikel. De televisie is niet geschikt voor Ci+ van UPC. Indien je nog verdere informatie wenst of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Karin Timmermans (Nl-CC) Customer Service redcoon Benelux B.V. Havendijk 26 5017AM Tilburg Callcenter: 013-8200 168 Callcenter Fax: 013-4647 301 E-Mail: service@redcoon.nl www.redcoon.nl | www.redcoon.be | www.redcoon.com |
Danku.
ik had btw het idee om een usb toetsenbord. Maar nu hoorde ik dat de tv dit niet altijd ondersteund,.wrten jullie daar meer over of het dit kan ondersteunen bij de nieuwe es serie?
ik had btw het idee om een usb toetsenbord. Maar nu hoorde ik dat de tv dit niet altijd ondersteund,.wrten jullie daar meer over of het dit kan ondersteunen bij de nieuwe es serie?
Ik heb die sticker uitgeknipt waarop ook het serie nummer staat, de tablet komt dinsdag dus daar gaan ze mee akkoord.Napsju schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:56:
De doos heeft toch echt twee streepjescodes die nogal van elkaar verschillen. Samsung is daar niet duidelijk in.
Het lukt maar niet met c cam module hij pakt geen zenders kan iemand mij helpen echt een miskoop ue40ed8000 ook geen pathe app
Terug brengen dan. Het is je uitgelegd + verteld vd app.
Fijn. Dank je wel. Zal 'm versturen.wortelsoft schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:58:
[...]
Ik heb die sticker uitgeknipt waarop ook het serie nummer staat, de tablet komt dinsdag dus daar gaan ze mee akkoord.
Lekker!
Volgens de specs enkel Bluetooth.RickvN schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:54:
Danku.
Ik wou vragen doe coaxkabel moet erop met module of werkt ie zonder kabel
Anoniem: 328463
Ervaringen met plasma-discounter.nl? Ik vroeg naar de prijs van de samsung ue 55 es 8000 en kreeg een mailtje terug dat het 2599 was. Best een aardig prijsje vergeleken met andere shops. Gaat het niet om een showroom model dan ofzo?
Zijn er nog andere acties voor de 46 of 55 es8000?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 328463 op 29-04-2012 16:29 ]
Zonder kabel...hichamikane schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:05:
Ik wou vragen doe coaxkabel moet erop met module of werkt ie zonder kabel
Welke kabel is goed coaxkabel en waar kan ik hem
Goedkoop krijgen ik heb 12 meter nodig digitale tv van woonkamer naar slaapkamer
Goedkoop krijgen ik heb 12 meter nodig digitale tv van woonkamer naar slaapkamer
hichamikane schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:29:
Welke kabel is goed coaxkabel en waar kan ik hem
Snap je?
Bij mediamarkt zei de ze moet met coackabel anders werkt hij hoe kreeg jij hem aan de praat ik heb ue40es8000
Ja dat vond ik ook wel..Marcel_EA schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:05:
Nette prijs!
Dank voor de reactie.
Las ook dat jij hem gekocht had bij BCC voor de zelfde prijs ook netjes natuurlijk!
Als goed is krijg ik um woensdag binnen..
Is het verschil tussen de ES6100 (200 hertz) en ES6710 / ES65xx (400 hertz + local dimming) het prijsverschil van €150 waard?
Ik vroeg me ook af of ik ook moeiteloos blurays kan bekijken vanaf mijn externa harde schijf, aangezien ik heb gelezen dat de fps van een bluray op 24 fps liggen en dat het dan niet helemaal goed uitziet als je tv niet 48 of 72 hertz aankan (wat bij de samsung niet het geval is volgens mij).
Ik vroeg me ook af of ik ook moeiteloos blurays kan bekijken vanaf mijn externa harde schijf, aangezien ik heb gelezen dat de fps van een bluray op 24 fps liggen en dat het dan niet helemaal goed uitziet als je tv niet 48 of 72 hertz aankan (wat bij de samsung niet het geval is volgens mij).
De UE55ES8000 was gisteren 2498 bij Mediamarkt in Utrecht. Heb zelf de 46" meegenomen die voor 1798 stond, maar heb er 1775 voor betaald. Nu wachten op de 'gratis' Galaxy Tab 10.1. Volgens mij is de aanbieding wel voorbij, maar je zou het kunnen proberen.Anoniem: 328463 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:27:
Ervaringen met plasma-discounter.nl? Ik vroeg naar de prijs van de samsung ue 55 es 8000 en kreeg een mailtje terug dat het 2599 was. Best een aardig prijsje vergeleken met andere shops. Gaat het niet om een showroom model dan ofzo?
Lekker!
Ik heb c Cam module maar hij moet werken met een coaxkabel of zonder iemand ervaring en pathe heb ik ook niet op de Samsung ue40ed8000
Anoniem: 328463
Was die korting bij Mediamarkt niet van 12,5 jarig anniversairy met Samsung? Heb ik weer net mis gelopen, helaas.
Klopt. Actie was idd omdat ze 12,5 jaar bestaan.Anoniem: 328463 schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:35:
Was die korting bij Mediamarkt niet van 12,5 jarig anniversairy met Samsung? Heb ik weer net mis gelopen, helaas.
Ja klopt! Ben blij met mijn aankoop! Zag dat ie vandaag bij BCC weer terug op de oude prijs zit.Cobraa schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:13:
[...]
Ja dat vond ik ook wel..
Las ook dat jij hem gekocht had bij BCC voor de zelfde prijs ook netjes natuurlijk!
Als goed is krijg ik um woensdag binnen..
€ 1349,-
Dus ben blij dat ik hem gister heb gehaald!
Zo, heb een UE40ES6710 besteld met een wall mount voor m'n slaapkamer. Heb een 46D8000 in de woonkamer dus dit is ook een leuke aanvulling.
Nu nog even een CI+ module bestellen.
Nu nog even een CI+ module bestellen.
Ook de 6710! veel mensen met een 6710 in de bestelling
Jouw Nederlands is nauwelijks te volgen maar ik zal nog een poging doen je het uit te leggen.hichamikane schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:56:
Ik heb c Cam module maar hij moet werken met een coaxkabel of zonder iemand ervaring en pathe heb ik ook niet op de Samsung ue40ed8000
Uiteraard sluit je de Tv MET een coaxkabel aan. Dan ga je zenders zoeken. Let er dan wel op dat je de juiste zender ID en frequentie ID invult van jouw provider. Heb je Ziggo dan komt er bij de freqID een extra 0. Samsung TVtoestellen moeten een extra 0 hebben. Dan ga je de zenders zoeken. Eenmaal gevonden dan installeer je de CAM module. Is de CAM module geïstalleerd, dan de martcard er in en installeer je de digitale TV zenders.
O, en de Pathé app is voor de ES serie, voor zover ik weet, nog niet beschikbaar. Maar ik ga er van uit dat deze app binnenkort wel beschikbaar is.
[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 30-04-2012 10:59 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Gisteren bij de mediamarkt geweest om de ES6800 te bekijken. Echter dat type wordt niet door hun verkocht.
Wel de 6710 zien staan en ik moet zeggen dat ik de witte lijst erg mooi vind.
Kan een 6800 eigenaar bevestigen dat deze ook een witte lijst heeft, kan het niet goed vinden op de informatie sites.
Daarnaast nog een advies. Zit te twijfelen tussen de 6800 en 6710. Heb begrepen dat de 6800 als enige extra een dual core heeft en verder hetzelfde is als de 6710.
Het belangrijkste gebruik van mijn TV wordt natuurlijk TV kijken en daarnaast films streamen via DLNA. Bied een dual core dan voordeel, of is die alleen handig als je ook gaat gamen?
Kan een 6800 eigenaar bevestigen dat deze ook een witte lijst heeft, kan het niet goed vinden op de informatie sites.
Daarnaast nog een advies. Zit te twijfelen tussen de 6800 en 6710. Heb begrepen dat de 6800 als enige extra een dual core heeft en verder hetzelfde is als de 6710.
Het belangrijkste gebruik van mijn TV wordt natuurlijk TV kijken en daarnaast films streamen via DLNA. Bied een dual core dan voordeel, of is die alleen handig als je ook gaat gamen?
Ik heb zelf een 6710 besteld en die is idd met een witte lijst. Persoonlijk vond ik die erg mooi!devlam schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:04:
Gisteren bij de mediamarkt geweest om de ES6800 te bekijken. Echter dat type wordt niet door hun verkocht.
De 6800 heeft geen witte lijst, maar een zilvere.
Check de Samsung site even voor specs. Ik heb hier een link voor je met een vergelijking tussen de 6800 en de 6710:
http://www.samsung.com/nl...0SXXN&prdb=UE46ES6710SXXN
code:
1
| Kleur omlijsting Zilver Wit |
Dual core processor wordt voornamelijk gebruikt bij de online toepassingen. Maar kan me voorstellen dat streamen met DLNA daar ook wel gebruik van zal maken.
Persoonlijk boeide mij de dual core processor niet. Heb net een nieuwe Popcorn Hour aangeschaft die alles streamt voor mij.
Zijn er testen die ingaan op het verschil tussen de single core (6710) en dual core (6800)? Of heeft iemand in een winkel verschil gemerkt.
(Ik ga zelf natuurlijk ook op zoek)
Ik weet het niet. Maar kennis van mij heeft een 32 inch 2011 model (type weet ik niet) maar hij koste €450. Dus zal wel geen high end tv zijnBolukan schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:06:
Zijn er testen die ingaan op het verschil tussen de single core (6710) en dual core (6800)? Of heeft iemand in een winkel verschil gemerkt.
Met de UE55ES8000 externe HD met de juiste specificaties( 500GB, geen externe voeding, DLNA certificatie kan ik niet terug vinden) aangesloten en tv programmas geselecteerd.Regelmatig mislukte opnamen.Ik heb CI+ module van ziggo.
Ofwel is de harde schijf niet goed (door de dlna certificatie of andere reden), ofwel komt het omdat de CI+ module nog niet ziggo gecertificeerd is voor de ES8000.
Als ik de tv opstart krijg ik ook even gecodeerd signaal in beeld, kort drna komen de zenders goed door, misschien heeft dit iets te maken met de mislukte opnamen??
ps ik had het over tv programmas die gepland zijn ter info
Ofwel is de harde schijf niet goed (door de dlna certificatie of andere reden), ofwel komt het omdat de CI+ module nog niet ziggo gecertificeerd is voor de ES8000.
Als ik de tv opstart krijg ik ook even gecodeerd signaal in beeld, kort drna komen de zenders goed door, misschien heeft dit iets te maken met de mislukte opnamen??
ps ik had het over tv programmas die gepland zijn ter info
[ Voor 5% gewijzigd door ozzykillbirdy op 30-04-2012 22:37 ]