Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zit met een probleem waar ik niet verder mee kom. Als ik internet@tv opstart, komt er een status venster linksonder in beeld met de volgende statussen; starting, downloading en dan installing.

Vervolgens kom ik weer terug in het home scherm. Iemand hier ervaringen mee? Internet connectie werkt volgens de diagnostiek naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:15
ozzykillbirdy schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:34:

Als ik de tv opstart krijg ik ook even gecodeerd signaal in beeld, kort drna komen de zenders goed door, misschien heeft dit iets te maken met de mislukte opnamen??
Nee. Als je de Tv opstart met Ned1 heb je die melding(en) niet. Ook met een paar andere regionale zenders die je 'gratis' kunt bekijken. De rest komt gecodeerd binnen dus gaat 'de Tv' controleren of jij deze zenders inderdaad 'mag' ontvangen/bekijken.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-10 11:14
GerCor schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:51:
[...]

Nee. Als je de Tv opstart met Ned1 heb je die melding(en) niet. Ook met een paar andere regionale zenders die je 'gratis' kunt bekijken. De rest komt gecodeerd binnen dus gaat 'de Tv' controleren of jij deze zenders inderdaad 'mag' ontvangen/bekijken.
Ok, dan kan ik dit al uitsluiten, bedankt ;)

Heeft u enig idee waar het probleem van het opnemen kan liggen?Is het aangewezen een externe HD van samsung te kopen, of is mijn silvercrest voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
ozzykillbirdy schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:57:
[...]

Ok, dan kan ik dit al uitsluiten, bedankt ;)

Heeft u enig idee waar het probleem van het opnemen kan liggen?Is het aangewezen een externe HD van samsung te kopen, of is mijn silvercrest voldoende?
Samsung zal zonder twijfel verwijzen naar dat 'andere merk', net zolang je er gek van wordt. In principe, zegt Samsung zelf, voldoet elke HDD, mits de HDD aan de door Samsung gestelde eisen voldoet. Maar ... gebruik je een ander merk ... dan ligt het dus aan het andere merk. Ze zullen je vragen of je die nieuwste firmware geïnstalleerd hebt, heb je dat en helpt dat niets dan moet je de Tv resetten en als dat allemaal niet lukt heb je kans dat ze zeggen dat je contact moet opnemen met de winkel waar de Tv hebt gekocht. Komt misschien de servicedienst van Samsung langs, gaan ze van alles vervangen ..... en als je een hele goede winkel hebt .... dan misschien kun je de Tv inruilen voor een andere. Maar .... bereid je voor op een lange adem van Samsung want zolang zij het idee hebben dat de Tv gerepareerd kan worden zit jij met het probleem.

Maar je zou zelf, inderdaad, kunnen testen met een ander merk HDD of de opnames ook mislukken.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 30-04-2012 23:10 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Oei...Dat ziet er niet goed uit dan.Ik zal morgen al eens met samsung suport contact opnemen.Hopelijk is het een instelling of iets dergelijks en moet ik niet heel deze lijdensweg doorstaan.Ik houw je op de hoogte, bedankt voor me te verwittigen alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichamikane
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
hallo ik heb een ue40es8000 gekocht maar wie heeft ervaring mee ik heb geen pathe app en moviemax terwijl er beweert word dat ie erbij zit geen pathe app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hichamikane, ik vraag mij werkelijk af of je de reacties wel leest die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:25
Bij de UE46ES6710 zitten toch altijd 2 3d brillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Vanaf de 65xx worden er gratis 2 3D-brillen bijgeleverd, werd mij verteld.
Dus hang me er niet aan op!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
RickvN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:08:
Vanaf de 65xx worden er gratis 2 3D-brillen bijgeleverd, werd mij verteld.
Dus hang me er niet aan op!
Nee klopt, want ik lees bij de specs op tweakers dat er ook een camera op zit. Maar die info klopt niet. Vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:05
Dacuuu schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:03:
Bij de UE46ES6710 zitten toch altijd 2 3d brillen?
Zitten 2 3D brillen bij, klopt als een bus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Zitten 2 3D brillen bij, klopt als een bus! ;)
Beter:) Ik wacht geduldig op een telefoontje van de BCC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Me2!
Verwacht hem donderdag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Hier ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Dit is iig de link naar het formulier wat je moet invullen om gebruik te maken van de cash back/Galaxy S Wifi 5.0 actie:
http://www.samsung.com/nl...-choice-tv/deelnemen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:34:
Dit is iig de link naar het formulier wat je moet invullen om gebruik te maken van de cash back/Galaxy S Wifi 5.0 actie:
http://www.samsung.com/nl...-choice-tv/deelnemen.html
Wacht nog even met invullen. Sommige vakjes gaan nog niet (serie nr etc :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Hahaha nee weet ik!
Maar dan heb je hem alvast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
GerCor schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:04:
[...]

Samsung zal zonder twijfel verwijzen naar dat 'andere merk', net zolang je er gek van wordt. In principe, zegt Samsung zelf, voldoet elke HDD, mits de HDD aan de door Samsung gestelde eisen voldoet. Maar ... gebruik je een ander merk ... dan ligt het dus aan het andere merk. Ze zullen je vragen of je die nieuwste firmware geïnstalleerd hebt, heb je dat en helpt dat niets dan moet je de Tv resetten en als dat allemaal niet lukt heb je kans dat ze zeggen dat je contact moet opnemen met de winkel waar de Tv hebt gekocht. Komt misschien de servicedienst van Samsung langs, gaan ze van alles vervangen ..... en als je een hele goede winkel hebt .... dan misschien kun je de Tv inruilen voor een andere. Maar .... bereid je voor op een lange adem van Samsung want zolang zij het idee hebben dat de Tv gerepareerd kan worden zit jij met het probleem.

Maar je zou zelf, inderdaad, kunnen testen met een ander merk HDD of de opnames ook mislukken.
Vanmorgen contact opgenomen met samsung support desk. Kreeg een dame aan de lijn die volgens mij niet zo een sterke technische kennis had.Ik vroeg haar iemand aan de lijn te geven met technische achtergrond waarop zij boos antwoorde dat zij dat was. :| Zoals verwacht zegt zij dat de externe harde schijf de reden is van mijn probleem.Aangezien dat geen samsung is kunnen zij daar geen support over geven.Verder probeerde ze me zo snel mogelijk af te wimpelen. Wat een teringwijf seg... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzykillbirdy schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:21:
[...]

Vanmorgen contact opgenomen met samsung support desk. Kreeg een dame aan de lijn die volgens mij niet zo een sterke technische kennis had.Ik vroeg haar iemand aan de lijn te geven met technische achtergrond waarop zij boos antwoorde dat zij dat was. :| Zoals verwacht zegt zij dat de externe harde schijf de reden is van mijn probleem.Aangezien dat geen samsung is kunnen zij daar geen support over geven.Verder probeerde ze me zo snel mogelijk af te wimpelen. Wat een teringwijf seg... 8)7
Ik vraag me dan af waar jouw fatsoen is om mensen zo'n naam te geven.
Je bent gefrustreerd dat je je probleem niet 1,2,3 opgelost krijgt. Verder heb je eigenlijk als antwoord gekregen wat je kon verwachten. Er zijn weet ik veel hoeveel externe harddisks in omloop, Samsung kan daar onmogelijk support voor gaan geven lijkt mij. Dat is niet alleen zo bij Samsung maar dat is overal zo. Het is logisch dat je eerst uitsluit dat het je eigen harddisk is door andere(n) te proberen. Daarnaast kun je ook op internet zoeken of anderen dezelfde soort problemen hebben ondervonden, en wie weet hebben zij de oplossing gevonden. Om mee te beginnen kijk bijv op het AVS forum of er een topic loopt over jouw TV http://www.avsforum.com/avs-vb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Je hebt gelijk, mijn excuses voor het woordgebruik.Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Vandaag een mailtje de deur uit gedaan, om toch even na te vragen wanneer ik hem ongeveer ga ontvangen. Verzending deze week komt iets beter. (Bij zulke aankopen, is het toch altijd; hoe sneller hoe beter!)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag in mediamarkt krantje actie voor aankomende vrijdag en zaterdag weer, weet niet alleen of dit ook voor tv's was. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zal op de site staan, vorige keer gold het alleen niet voor de 7000 & 8000. Weet niet hoe het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

Wildfire

Joy to the world!

RickvN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:07:
Zal op de site staan, vorige keer gold het alleen niet voor de 7000 & 8000. Weet niet hoe het nu is.
Bij diverse acties van de afgelopen jaren waren bij MediaMarkt / Saturn vaak de topmodellen van diverse merken expliciet uitgezonderd, dus altijd even de kleine lettertjes lezen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
RickvN schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:07:
oh jakers wel hoor, ben langs geweest en kon een 46es8000 gewoon voor 1880 meenemen.

helaas had ik er al een, en niet via mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:08
Ik overweeg om mijn Samsung LE40A552 te vervangen voor een Samsung UE46ES6710, momenteel voor €1098 op de site van Redcoon. Voordat ik de tv bestel zou ik graag het volgende willen weten:

Mijn HTPC is met een HDMI 1.3 kabel verbonden met een Onkyo HT-R518 versterker die weer met een HDMI 1.3 kabel op de tv is aangesloten. Kan ik met die setup probleemloos 3D films kijken?

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRuw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-08 20:36

DRuw

Bacardi Bat on Ice:)

Wildfire schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:17:
[...]

Bij diverse acties van de afgelopen jaren waren bij MediaMarkt / Saturn vaak de topmodellen van diverse merken expliciet uitgezonderd, dus altijd even de kleine lettertjes lezen.
Ik zie een ES8000 met een 10.1 tab voor 2199 bij de Saturn.... niet de MM...?

Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag de 46ES8000 gekocht bij mediamarkt voor de mooie prijs van €1880,-
Ik wilde aanvankelijk ook nog een blueray speler kopen maar volgens het mannetje van samsung dat er speciaal wegens de actie was, vertelde mij vrolijk dat dat niet hoefde omdat dit via de apps gewoon kon.
3D blueray kreeg je er nu voor €100,- bij.

Maarja dus niet gedaan want ja dat was niet nodig. Alleen nu heb ik in het weekend zitten te rommelen met dat ding om die app er op te krijgen maar ik kan die apps van Pathe en moviemax dus nergens vinden!!!!

Vanmiddag weer naar de mediamarkt geweest of hun misschien wisten waar de app te vinden was maar helaas ze konden me niet verder helpen met de app.

Maar ondanks dat de actie van de blueray speler voor €100,- nu voorbij is kan ik morgen alsnog terug komen met de aankoopbon en krijg ik de speler alsnog voor €100,-.

Ze waren nu op en morgenochtend krijgen ze weer nieuwe aanvoer. + de gratis tab is het al met al een super aanbieding geweest.

Alleen nog steeds jammer dat die apps niet werken!! wellicht komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:41:
Ik heb vrijdag de 46ES8000 gekocht bij mediamarkt voor de mooie prijs van €1880,-
Ik wilde aanvankelijk ook nog een blueray speler kopen maar volgens het mannetje van samsung dat er speciaal wegens de actie was, vertelde mij vrolijk dat dat niet hoefde omdat dit via de apps gewoon kon.
3D blueray kreeg je er nu voor €100,- bij.

Maarja dus niet gedaan want ja dat was niet nodig. Alleen nu heb ik in het weekend zitten te rommelen met dat ding om die app er op te krijgen maar ik kan die apps van Pathe en moviemax dus nergens vinden!!!!

Vanmiddag weer naar de mediamarkt geweest of hun misschien wisten waar de app te vinden was maar helaas ze konden me niet verder helpen met de app.

Maar ondanks dat de actie van de blueray speler voor €100,- nu voorbij is kan ik morgen alsnog terug komen met de aankoopbon en krijg ik de speler alsnog voor €100,-.

Ze waren nu op en morgenochtend krijgen ze weer nieuwe aanvoer. + de gratis tab is het al met al een super aanbieding geweest.

Alleen nog steeds jammer dat die apps niet werken!! wellicht komt het nog.
Ik snap werkelijk niks van dat verhaal van dat samsung mannetje. Wat heeft een blurayspeler met de MovieMax en Pathé apps te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:09
Vreemd, want ik heb zaterdag de UE46ES8000 gekocht voor 1775, bij Mediamarkt Utrecht. Betere deal lijkt me.
Afbeeldingslocatie: http://hostinga.imagecross.com/image-hosting-16/387Screen-Shot-2012-05-02-at-12-06-42-AM.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzykillbirdy schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:21:
[...]

Er is maar 1 usb poort specifiek geschikt voor een externe harde schijf. Dit staat ook aangegeven in je beschrijving. Dit geldt voor 2011 modellen en zal wel niet veel anders zijn voor de 2012 modellen. Want heel veel verschillen ze niet met elkaar.

Mijn beide externe harde schijven werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Furiousz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:31:
Ik overweeg om mijn Samsung LE40A552 te vervangen voor een Samsung UE46ES6710, momenteel voor €1098 op de site van Redcoon. Voordat ik de tv bestel zou ik graag het volgende willen weten:

Mijn HTPC is met een HDMI 1.3 kabel verbonden met een Onkyo HT-R518 versterker die weer met een HDMI 1.3 kabel op de tv is aangesloten. Kan ik met die setup probleemloos 3D films kijken?
Kijk uit, vraag even of het wel een nl model is. Als het je niks uit maakt is het goed. Maar ik zal het altijd even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Idd vraag even na of het geen Europees model is.
Redcoon verkoopt vaak EU modellen uit bv Spanje, Duisland etc.
Deze zijn dan niet Ziggo, UPC, Digitenne gecertificeerd.
Bij de UE46ES6800 is het iig een EU model en geen NL. Dit heb ik nagevraagd bij Redcoon per email.
Zie een van mijn vorige posts.

Mocht je dat niet uitmaken, dan geen probleem natuurlijk!

[ Voor 22% gewijzigd door WRT54G op 02-05-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 14:03
Even een vraagje a.d.h.v. onderstaande quote uit de openings-post:
De Samsung ES8000 Smart LED TV moet volgens de fabrikant zowel in 2D als 3D de meest glasheldere beelden bieden dankzij Micro Dimming Ultimate, een nieuwe LED technologie (local dimming) voor beeldcontrast van Samsung.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het bij deze toestellen om edge-lit led panelen gaat.
Ik was altijd in de veronderstelling dat local dimming niet (goed) mogelijk is bij dit soort panelen.

Is dat nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 23-09 13:55
Het dimmen van gedeelten op je scherm, is met local dimming minder goed mogelijk, dan met volledige leds achter je LCD scherm. Er is een enkele (oude) LCD serie van Samsung die dit had. Samsung heeft ervoor gekozen om edge-lit te voeren en deze techniek te perfectioneren.

Dit scherm heeft altijd een vorm van bleeding/torching/clouding. Het verschilt per exemplaar in hoeverre deze 'inperfecties' bestaan.

Wil je dit absoluut niet, kies dan voor Plasma.
Al heeft Plasma (omgetwijfeld?) ook zijn voor- en nadelen.

Ik heb zelf in 2d modus met beeldmodus STANDAARD geen clouding/bleeding.
In 3d heb ik dit wel, in een lichte vorm. In 2d modus met beeldmodus op MOVIE heb ik wel licht clouding/bleeding.

[ Voor 7% gewijzigd door knights16 op 02-05-2012 12:56 . Reden: 'een enkele lcd van samsung heeft wel edge lit'. ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
knights16 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:31:
Er is geen enkele LCD van Samsung die geen edge-lit is.
b8500 serie had/heeft local dimming. Maar volgens mij in Europa amper tot niet verkrijgbaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Telefoontje van de BCC gehad, mijn Samsung UE46ES6710 is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Dacuuu schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:11:
Telefoontje van de BCC gehad, mijn Samsung UE46ES6710 is binnen!
Dat meen je niet!!
Das snel. :)
Ik nog niet. Hahaha... Geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 19:05
Mijn UE46ES6710 heb ik eindelijk staan! 3D werkt super alleen de brillen die je er bij krijgt de 3050 gb vind ik niet echt fijn omdat je van de zijkant licht binnen krijgt. Alles ging eigenlijk heel gemakkelijk. Setup ging vrij vlot. Wat me wel irriteert is dat ik me niet kan aanmelden bij Samsung krijg steeds een fout melding. En als ik op het tabblad samsung apps klik blijft me scherm zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:16:
[...]

Dat meen je niet!!
Das snel. :)
Ik nog niet. Hahaha... Geduld...
Komt goed
Cobraa schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:16:
Mijn UE46ES6710 heb ik eindelijk staan! 3D werkt super alleen de brillen die je er bij krijgt de 3050 gb vind ik niet echt fijn omdat je van de zijkant licht binnen krijgt. Alles ging eigenlijk heel gemakkelijk. Setup ging vrij vlot. Wat me wel irriteert is dat ik me niet kan aanmelden bij Samsung krijg steeds een fout melding. En als ik op het tabblad samsung apps klik blijft me scherm zwart.
Mijn UE46ES6710 is dus binnen. Maar heb hem pas over een maand nodig. Maar ik ga hem wel even uitpakken om te kijken of de tv het wel doet etc.. Heb er zin aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Veel plezier!!
Geniet er van! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 19:05
Wat ik echt mis op de Samsung TV is uitzending gemist en RTL XL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Vandaar de naam: GEMIST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hichamikane
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
deze tv is gewoon een miskoop van het jaar 2012 ik heb ue40es8000
maar ik mis app pathe moviemax en ik nog geen ziggo smartcard aan de praat gekregen werkt nog niet en als ik youtube op 3d zet krijg ik vage beeld en die bril zijkant komt licht binnen dus miskoop en youtube heeft geen historie geschiedenis erg onhandig oude youtube was beter en facebook je krijgt alleen zinnen maar video werkt niet bij facebook en internet explore is traag ik heb er spijt van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:39

MazeWing

The plot thickens...

hichamikane schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:17:
deze tv is gewoon een miskoop van het jaar 2012 ik heb ue40es8000
maar ik mis app pathe moviemax en ik nog geen ziggo smartcard aan de praat gekregen werkt nog niet en als ik youtube op 3d zet krijg ik vage beeld en die bril zijkant komt licht binnen dus miskoop en youtube heeft geen historie geschiedenis erg onhandig oude youtube was beter en facebook je krijgt alleen zinnen maar video werkt niet bij facebook en internet explore is traag ik heb er spijt van :'(
http://www.loi.nl/themes/...NzoksCQ4q8CFcshtAodUhHjJQ
Taalvaardigheidcursussen
Opleidingen om foutloos Nederlands te leren

Wil je je kennis van de Nederlandse taal verbeteren? En foutloos Nederlands leren schrijven en/of spreken? Kies dan voor een van onderstaande cursussen op het gebied van taalvaardigheid. Na afloop spreek en schrijf je perfect Nederlands. Kies uit Spelling en grammatica, Perfect Nederlands spreken en schrijven, Schrijf goed Nederlands, Schriftelijke communicatie Nederlands, Taal en Stijl of NT2 Nederlands als tweede taal. Bepaal zelf welke cursus het beste bij je past!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 18:33
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:30:
Zag in mediamarkt krantje actie voor aankomende vrijdag en zaterdag weer, weet niet alleen of dit ook voor tv's was. Kan iemand dit bevestigen?
In het krantje staat nou juist televisie niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Mail terug ontvangen, volgende week ontvang ik pas mijn televisie :-(!
Wel iets om naar uit te kijken.

Nog iets anders, ik hoorde van iemand die ik ken, die zei dat tegenwoordig met de betere techniek ALLE 3D brillen werken op de televisie (dus ook die uit de bios). Nu weet ik niet in hoeverre dit waar is? Omdat de 3D nu in de TV zit, ipv in de bril, zoals eerst het geval kennelijk was.
Ik heb thuis wel een 3D bril uit de bios liggen, maar nog geen tv om het zelf te testen.... Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Marcel_EA schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:50:
Idd vraag even na of het geen Europees model is.
Redcoon verkoopt vaak EU modellen uit bv Spanje, Duisland etc.
Deze zijn dan niet Ziggo, UPC, Digitenne gecertificeerd.
Bij de UE46ES6800 is het iig een EU model en geen NL. Dit heb ik nagevraagd bij Redcoon per email.
Zie een van mijn vorige posts.

Mocht je dat niet uitmaken, dan geen probleem natuurlijk!
Bedankt voor de tip! Sinds vandaag staan er op de site van Redcoon 2 modellen van de Samsung UE46ES6710. De NL uitvoering is €1248,-. Ik kijk nog rustig even rond :) . Moet toch nog eerst de le40a552 kwijt zien te raken van de boekhouder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

RickvN schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:01:
Mail terug ontvangen, volgende week ontvang ik pas mijn televisie :-(!
Wel iets om naar uit te kijken.

Nog iets anders, ik hoorde van iemand die ik ken, die zei dat tegenwoordig met de betere techniek ALLE 3D brillen werken op de televisie (dus ook die uit de bios). Nu weet ik niet in hoeverre dit waar is? Omdat de 3D nu in de TV zit, ipv in de bril, zoals eerst het geval kennelijk was.
Ik heb thuis wel een 3D bril uit de bios liggen, maar nog geen tv om het zelf te testen.... Iemand die hier meer over weet?
Klopt niet. 3D In de meeste bioscopen is passief, werkt met gepolariseerd licht waardoor je simpele passieve brillen kunt gebruiken die gepolariseerde glazen hebben. Die brillen werken dan ook enkel op TV's die ook gepolariseerd licht gebruiken, meen me te herinneren enkel LG momenteel.

Ga je met je 3D-bril van de bios kijken naar je Samsung TV dan zul je geen 3D zien. De meeste TV's, waaronder ook die van Samsung, werken met actieve 3D waarbij de TV heel snel afwisselend beelden voor het linker- en rechteroog uitzend. De actieve 3D-bril schakelt synchroon je linker- en rechterglas heel kort uit, waardoor je linkeroog alleen het beeld voor het linkeroog te zien krijgt en je rechteroog dat voor het rechteroog.

Kortom, de brillen voor passieve en actieve systemen zijn niet uitwisselbaar. Over het algemeen is het wel zo dat brillen voor passieve 3D-systemen werken op alle passieve systemen, maar bij actieve 3D is dat niet perse zo alhoewel men nu wel hard werkt aan een standaard zodat in de toekomst de fabrikanten een universele standaard gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 02-05-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 03:03:
[...]

Er is maar 1 usb poort specifiek geschikt voor een externe harde schijf. Dit staat ook aangegeven in je beschrijving. Dit geldt voor 2011 modellen en zal wel niet veel anders zijn voor de 2012 modellen. Want heel veel verschillen ze niet met elkaar.

Mijn beide externe harde schijven werken prima.
Ok, heb het gezien, de onderste is voor HDD.Kan ik ook een Y-usb kabel gebruiken en de 2e usb stekker in de andere steken, of geeft dat ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzykillbirdy schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:19:
[...]

Ok, heb het gezien, de onderste is voor HDD.Kan ik ook een Y-usb kabel gebruiken en de 2e usb stekker in de andere steken, of geeft dat ook problemen?
Geen flauw idee.
Ik gebruik maar 1 harde schijf tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 00:41:
[...]

Geen flauw idee.
Ik gebruik maar 1 harde schijf tegelijkertijd.
Ik ook, maar je hebt voor sommige harde schijven een usb kabel nodig met 2 stekkers om van meer stroom te voorzien, een Y-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Zojuist door BCC gebeld! Mijn UE46ES6710 is binnen!!
:D

[ Voor 3% gewijzigd door WRT54G op 03-05-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:40:
Zojuist door BCC gebeld! Mijn UE46ES6710 is binnen!!
:D
Ik heb hem hier net binnen staan! Even snel filmpje met de phone gemaakt. Verder smart app geupdate. Nu heb ik ook de pathe app, twitter etc. Echt een _/-\o_ tv. Maar nu nog 40 dagen tot de echte installatie..duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Ziet er strak uit!

Ik probeer hem straks nog op te halen maar ligt eraan of werk het toe laat.
Anders wordt het morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:54:
Ziet er strak uit!

Ik probeer hem straks nog op te halen maar ligt eraan of werk het toe laat.
Anders wordt het morgen.
De 400hz kijkt erg lekker, ben hier 50 hz gewend. Nu is het beeld lekker smooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Dat geloof ik!
Ben ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Is het trouwens normaal dat je 2 sets afstandsbedieningen krijgt? Ik heb hier 2 keer het zakje met AB+batterijen. Stroomkabel etc etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Dacuuu schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:54:
Is het trouwens normaal dat je 2 sets afstandsbedieningen krijgt? Ik heb hier 2 keer het zakje met AB+batterijen. Stroomkabel etc etc :P
Twee identieke AB's ?
bij de ES7xxx+8xxx krijg je twee AB's. De kleine en de saaie grote.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Dacuuu schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:51:
[...]

Ik heb hem hier net binnen staan! Even snel filmpje met de phone gemaakt. Verder smart app geupdate. Nu heb ik ook de pathe app, twitter etc. Echt een _/-\o_ tv. Maar nu nog 40 dagen tot de echte installatie..duurt lang!
Heb je de Pathe app gedownload voor de ES series ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knights16 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:15:
[...]

Heb je de Pathe app gedownload voor de ES series ?
Ja, ik heb vanochtend de UE46ES6710 opgehaald. Kreeg een melding dat er een update was. Dus ik gedaan. Toen installeerde hij 20 dingen. Waaronder Pathe app, twitter, youtube etc.

Die streepjes code, knippen jullie die uit? (met het dikke karton?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Dacuuu schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:25:
[...]

Ja die heb ik eruit geknipt inclusief karton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Want ik heb een screepjes code rechts onder aan de voorkant. samen met een kleinere QR code. Maar op de zijkant van de doos zit ook een kleinere stikker, met het serie nr enzo er op. Die moet mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
[...]

Ja, ik heb vanochtend de UE46ES6710 opgehaald. Kreeg een melding dat er een update was. Dus ik gedaan. Toen installeerde hij 20 dingen. Waaronder Pathe app, twitter, youtube etc.

Cool.. ik ga thuis straks meteen kijken!

btw voor de refund mensen:

Maak even wel een kopietje van je sticker die je verstuurd. Mijn formulier zijn ze kwijtgeraakt en hebben me gevraagd nieuwe toe te sturen. Gelukkig had ik kopieën gemaakt..

[ Voor 56% gewijzigd door knights16 op 03-05-2012 14:37 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knights16 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:36:
[...]

Cool.. ik ga thuis straks meteen kijken!

btw voor de refund mensen:

Maak even wel een kopietje van je sticker die je verstuurd. Mijn formulier zijn ze kwijtgeraakt en hebben me gevraagd nieuwe toe te sturen. Gelukkig had ik kopieën gemaakt..
Ik maak van de streepjescode + aankoop bon etc kopieën. En dan stuur ik de originele streepjescode op + copy van de aankoop bon. Dit is correct toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

[...]

Vreemd, onze UE46ES8000 had gisteren een Smart Hub update en App Store update, maar Pathé is nog steeds niet te vinden. Net zo min als bv. MovieMax en vTuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wildfire schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Vreemd, onze UE46ES8000 had gisteren een Smart Hub update en App Store update, maar Pathé is nog steeds niet te vinden. Net zo min als bv. MovieMax en vTuner.
Vtuner heb ik hier nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
Dacuuu schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:38:
[...]

Ik maak van de streepjescode + aankoop bon etc kopieën. En dan stuur ik de originele streepjescode op + copy van de aankoop bon. Dit is correct toch?
Correct. Wat heb je eigenlijk gekozen?:P

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik heb een Galaxy Tab gekozen. Vandaag hebben ze de streepjescode ontvangen als het goed is. Ben benieuwd wanneer 'ie binnen komt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
knights16 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Correct. Wat heb je eigenlijk gekozen?:P
De stikker met serie nr etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:53
Zit eraan te denken om mijn 5 jaar oude Sony 40inch te gaan vervangen voor een 47" model. Ik heb de Samsung 6710 in gedachten, echter twijfel ik ook tussen de (duurdere) modellen van LG (de LM760) en de nieuwste Sony HX850. Wat features en beeld betreft zal het elkaar allemaal niet zo heel veel uitmaken, films kijk ik wel in mijn ht op mijn beamer. De Samsung lijkt me een prima keus, maar ik maak me wat zorgen om de voet, en dan voornamelijk de kabel die achter de tv langs lopen. Verbergt de voet deze wel voldoende of blijven ze in het zicht? TV ophangen is geen optie. Kan er iemand wellicht een foto plaatsen van dichtbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:16
Samsung levert een beugeltje bij om de draden te bundelen en zo langs de voet weg te werken.

Bij de tablet zat een aantal flyers voor andere acties van Samsung, één daarvan was een gratis Logitech wireless touch keyboard. De foto leek op een K400, wat een standaard usb keyboard /muis is (geen bleutooth).
Dus ik heb even een draadloos desktop setje uit de kast gehaald en aangesloten en dat werkt :)
Internetten en de apps openen gaat lekker snel al zit er wel wat lag op de muis en het typen, maar het gaat een stuk beter dan met de afstandsbediening.

De funtie toetsen F5-F12 worden gebruikt voor o.a. source, volume, zappen, smart hup starten.
Windows toets is menu, rechts klik is tools knop.

[ Voor 11% gewijzigd door wortelsoft op 03-05-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Even een vraag mbt Allshare.
Is dit echt een volwaardige streamer? Dwz kan ik hiermee echt alles streamen vanaf mijn server (pc)?
MKV, avi, mp4, mp3 etc?
Of is het meer: leuk dat het erop zit maar je gebruikt het niet vaak?

Ik heb namelijk net een nieuwe Popcorn gekocht, een a300, en vraag me af of deze in dit geval overbodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:01:
Is dit echt een volwaardige streamer? Dwz kan ik hiermee echt alles streamen vanaf mijn server (pc)?
MKV, avi, mp4, mp3 etc?

Ik heb namelijk net een nieuwe Popcorn gekocht, een a300, en vraag me af of deze in dit geval overbodig is?
Ik had hawaii five 0 WEB DL versie. en nog wat films in mkv container. Via usb stick speelt hij ze direct af(subs instelbaar etc) Wil ik de zelfde bestanden streamen vanaf mijn popcornhour A210. ondersteund hij de bestanden niet 8)7

Edit: Ik heb Sickbeard geïnstalleerd op mijn popcornhour. Deze hengelt automatisch mijn series binnen. Tot nu toe is de tv echt top! de mediaspeler werkt zoals ik een paar zinnen hierboven vermeld. Dus de popcornhour is in mijn ogen nog wel nuttig hoor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Dacuuu op 03-05-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Hahaha dat meen je niet?!
Hmmm. Ik vraag me nu af wat ik moet doen.
Popcorn terug brengen en gaan streamen met All Share of de Popcorn aanhouden.

Ik heb thuis een server staan waar al mijn media op staat.
Via de popcorn stream ik alles naar de TV.

[ Voor 26% gewijzigd door WRT54G op 03-05-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
[...]

Ik heb net ook de UE46ES6710 opgehaald bij de Saturn in Heerhugowaard. Hij stond daar voor 1495 en heb hem mee kunnen nemen voor 1245!! Nu gelijk de bon kopieren voor de cashback actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:56:
Hahaha dat meen je niet?!
Hmmm. Ik vraag me nu af wat ik moet doen.
Popcorn terug brengen en gaan streamen met All Share of de Popcorn aanhouden.

Ik heb thuis een server staan waar al mijn media op staat.
Via de popcorn stream ik alles naar de TV.
Ja dat meen ik wel :-( Echt raar, je gaat ook niet elke keer het filmpje op usb stick, of hdd zetten en dan aan de pc hangen. Dus ik ga mijn popcorn veel gebruiken. :+
Furiousz schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Ik heb net ook de UE46ES6710 opgehaald bij de Saturn in Heerhugowaard. Hij stond daar voor 1495 en heb hem mee kunnen nemen voor 1245!! Nu gelijk de bon kopieren voor de cashback actie.
Nice! is echt een mooie tv, Bij de BCC was die voor €1137. Maar dat was maar heel kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Wildfire schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:13:
[...]

Klopt niet. 3D In de meeste bioscopen is passief, werkt met gepolariseerd licht waardoor je simpele passieve brillen kunt gebruiken die gepolariseerde glazen hebben. Die brillen werken dan ook enkel op TV's die ook gepolariseerd licht gebruiken, meen me te herinneren enkel LG momenteel.

Ga je met je 3D-bril van de bios kijken naar je Samsung TV dan zul je geen 3D zien. De meeste TV's, waaronder ook die van Samsung, werken met actieve 3D waarbij de TV heel snel afwisselend beelden voor het linker- en rechteroog uitzend. De actieve 3D-bril schakelt synchroon je linker- en rechterglas heel kort uit, waardoor je linkeroog alleen het beeld voor het linkeroog te zien krijgt en je rechteroog dat voor het rechteroog.

Kortom, de brillen voor passieve en actieve systemen zijn niet uitwisselbaar. Over het algemeen is het wel zo dat brillen voor passieve 3D-systemen werken op alle passieve systemen, maar bij actieve 3D is dat niet perse zo alhoewel men nu wel hard werkt aan een standaard zodat in de toekomst de fabrikanten een universele standaard gebruiken.
Thnx voor dit antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

wortelsoft schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:23:
Samsung levert een beugeltje bij om de draden te bundelen en zo langs de voet weg te werken.

Bij de tablet zat een aantal flyers voor andere acties van Samsung, één daarvan was een gratis Logitech wireless touch keyboard. De foto leek op een K400, wat een standaard usb keyboard /muis is (geen bleutooth).
Dus ik heb even een draadloos desktop setje uit de kast gehaald en aangesloten en dat werkt :)
Internetten en de apps openen gaat lekker snel al zit er wel wat lag op de muis en het typen, maar het gaat een stuk beter dan met de afstandsbediening.

De funtie toetsen F5-F12 worden gebruikt voor o.a. source, volume, zappen, smart hup starten.
Windows toets is menu, rechts klik is tools knop.
N.a.v. deze post maar eens m'n wireless keyboard geprobeerd (KeySonic gevalletje met draadloze USB ontvanger), werkt idd prima! En ik maar denken dat de TV alleen Bluetooth wou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonic1984
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-05-2012
Heeft iemand al ergens de 65ES8000 op voorraad gezien?

Nergens een levertijd te vinden, de enige die iets concreets heeft staan is Scheer en Foppen, maar die zeggen 3 augustus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
Wildfire schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:31:
[...]

N.a.v. deze post maar eens m'n wireless keyboard geprobeerd (KeySonic gevalletje met draadloze USB ontvanger), werkt idd prima! En ik maar denken dat de TV alleen Bluetooth wou doen...
Idem hier, getest met mijn logitech draadloos toetsenbord, wordt direct herkent, nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Welke 3d films moet ik halen om de 3d functie van mijn UE46ES6710 volledig te benutten? 2d omzetten naar 3d is grappig. Maar ik wil het even 'echt' uitproberen. Is het HalfSBS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dacuuu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:05:
Welke 3d films moet ik halen om de 3d functie van mijn UE46ES6710 volledig te benutten? 2d omzetten naar 3d is grappig. Maar ik wil het even 'echt' uitproberen. Is het HalfSBS?
Als je het hebt over downloaden dan zie je voornamelijk veel films in MKV-container in half-SBS ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Ik heb hem opgehaald!! :D
Shit... Moet alleen echt weg nu. Dus morgen maar uitpakken en testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@Dacuuu

Welk type 3D brillen zitten er bij jou bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:56

frG

Welke muurbeugel raden jullie aan voor de Samsung UE55ES7000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOPPeet
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 13:10
Ik heb sinds 11 april de UE46ES8000s en op 16 April de streepjescode etc op de post
gedaan.Heb gekozen voor de tablet maar nog steeds niets ontvangen.
Waar kan ik navraag doen of ze de brief ontvangen hebben of worden
de actieproducten pas na beeindinging actie uitgeleverd.

Gr,Peet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marcel_EA schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:47:
@Dacuuu

Welk type 3D brillen zitten er bij jou bij?
Moet je specifiek een type nr weten? Het zijn 2 brillen met ronde pootjes, en tussen de glazen moet een knoopcel batterij. bovenop het montuur zit een klein knopje om de bril aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOPPeet
frG schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:02:
Welke muurbeugel raden jullie aan voor de Samsung UE55ES7000?
Ik heb de Vogel's Wall 1315 zwart 32"-55" gekocht.
Deze is 15 graden verstelbaar.
Koste € 89,95,-
Ik weet het is absurd duur maar om nu zelf een muurbeugel
te gaan maken na aankoop van dure LED TV dan kan
dit er ook nog wel bij.

Gr,Peet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Dacuuu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:05:
Ik heb half sbs en half ou mkv bestanden getest. Zelf vind ik de half ou het beste/lekkerst kijken. Ik speel ze af op mijn HTPC met XBMC.

Ik vind trouwens de 3d brillen die bij deze tv geleverd worden waardeloos! Absoluut niet comfortabel om te dragen, en weerspiegeling aan de binnenkant van de glazen in een half verlichte ruimte. Binnenkort maar een luxere set (oplaadbare) brillen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TOPPeet schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:47:

Ik heb sinds 11 april de UE46ES8000s en op 16 April de streepjescode etc op de post
gedaan.Heb gekozen voor de tablet maar nog steeds niets ontvangen.
Waar kan ik navraag doen of ze de brief ontvangen hebben of worden
de actieproducten pas na beeindinging actie uitgeleverd.
De actieproducten worden al tijdens de actieperiode uitgeleverd. Zelf de aanvraag op 13 april verstuurd, 28 april kwam de tablet binnen.

Zoek via Samsung.nl gewoon even het telefoonnummer van ze op en bel even, is wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dacuuu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Moet je specifiek een type nr weten? Het zijn 2 brillen met ronde pootjes, en tussen de glazen moet een knoopcel batterij. bovenop het montuur zit een klein knopje om de bril aan te zetten.
Bij mijn UE46ES8000 zaten 2x SGG-3050GB.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Furiousz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:06:
[...]

Ik heb half sbs en half ou mkv bestanden getest. Zelf vind ik de half ou het beste/lekkerst kijken. Ik speel ze af op mijn HTPC met XBMC.

Ik vind trouwens de 3d brillen die bij deze tv geleverd worden waardeloos! Absoluut niet comfortabel om te dragen, en weerspiegeling aan de binnenkant van de glazen in een half verlichte ruimte. Binnenkort maar een luxere set (oplaadbare) brillen aanschaffen.
Dan ga ik maar eens een OU film binnen halen. De brillen zijn idd waardeloos. Ik zit zelf met mijn vingers aan de zijkant van mijn ogen omdat anders inderdaad licht op het glas schijnt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
Dacuuu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:14:
[...]

Dan ga ik maar eens een OU film binnen halen. De brillen zijn idd waardeloos. Ik zit zelf met mijn vingers aan de zijkant van mijn ogen omdat anders inderdaad licht op het glas schijnt 8)7
Zo zaten wij vanmiddag ook voor de tv :( . Straks als het donker is nog ff weer proberen. Zie net dat die luxere brillen 90 euro kosten..... Dat zijn stevige prijzen.

Over de tv zelf ben ik zeer tevreden, wat een verschil met mijn oude le40a552! Super scherp beeld, rustig voor dr ogen, heerlijk om op te gamen, en het staat erg mooi aan de (witte) muur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOPPeet
Wildfire schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:07:
[...]

De actieproducten worden al tijdens de actieperiode uitgeleverd. Zelf de aanvraag op 13 april verstuurd, 28 april kwam de tablet binnen.

Zoek via Samsung.nl gewoon even het telefoonnummer van ze op en bel even, is wel zo handig.
Ok bedankt voor de info zal eens contact opnemen met ze,want duurt wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Marcel_EA schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:01:
MKV, avi, mp4, mp3 etc?

Streamen werkt hier prima. Zowel vanaf de NAS als vanaf mijn PC (of welke pc hier dan ook in huis). Speelt alleen geen ISO's af, maar verder wel mp3 en mkv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderbij
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 20:59
Wildfire schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:31:
[...]

Als je het hebt over downloaden dan zie je voornamelijk veel films in MKV-container in half-SBS ja.
Probeer de 3D app (in het rijtje bovenaan), zitten leuke filmpjes bij (bv die van die alligator). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net ff een 55 ES8000 meegenomen bij de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

TOPPeet schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:26:

[...]

Ok bedankt voor de info zal eens contact opnemen met ze,want duurt wel erg lang.
Zal nog niet veel nut hebben trouwens, de actievoorwaarden geven aan dat levering vier tot zes weken kan duren.
Donderbij schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:54:
[...]

Probeer de 3D app (in het rijtje bovenaan), zitten leuke filmpjes bij (bv die van die aligator). :)
Al mee bekend, hou het regelmatig in de gaten. Zitten gewoon volledige documentaires bij, toch netjes.

[ Voor 34% gewijzigd door Wildfire op 04-05-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Dacuuu schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Vroeg het me gewoon af. Ik heb de SSG-4100GB erbij zitten (staat op het doosje).
Donderbij schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Streamen werkt hier prima. Zowel vanaf de NAS als vanaf mijn PC (of welke pc hier dan ook in huis). Speelt alleen geen ISO's af, maar verder wel mp3 en mkv. :)
Thanks! Ik ga het eens testen.
Pagina: 1 ... 4 ... 62 Laatste