Reacties: 23
Reg. datum: 17-03-2009
Reg. datum: 17-03-2009
Ik doelde op licht dat bij de aanraakgevoelige knoppen naar buiten komt, door kleine spleetjes langs de randen van het glas (alleen te zien wanneer het goed donker is in je ruimte). Hebben we het over hetzelfde?quote:Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:28:
[...]
Je hebt de leds van de backlight van het scherm welke inderdaad altijd een beetje lekken want dat is de eigenschap van een led. Gericht licht wat nooit voor 100% mooi egaal te krijgen is. Vooral niet van dichtbij zoals op een telefoon. Zelfs op dure TV's zie je het als je er dichtbij zit. Dit zit IN het scherm dus.
Het andere van lekken van licht is wel degelijk het niet deugelijk in elkaar zetten van een telefoon/verkeerde coating kiezen. Er zijn toestellen die het minder hebben en toestellen die het erg hebben. Vriendin van mij met een One V heeft er helemaal geen last van hoe dan ook. Ik heb er wel last van en het is gewoon erg lelijk en goedkoop... Deze schijnen dus over je scherm heen. Is een klein verschil maar de manier waarop is anders.