I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Top, bedankt voor je snelle reactie. Dit is alles wat ik wilde weten.Firesphere schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:00:
[...]
Nadat je het spel hebt uitgespeeld kun je vanuit het menu alle campsites bezoeken en vanaf daar opnieuw op zoek gaan naar goodies/specials/tombs etc.
Ook op het laatst pas begonnen met andere wapens gebruiken dan de boog. Das niet zo effectief tegen het type vijand wat je op het laatst tegen komt. Maar damn, wat is de rifle sterk zeg. Had ik dat eerder geweten... Maja, ben lekker aan the stealth toer geweest met de boog, heerlijk
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Niet helemaal. Er zijn een aantal stukken waar je niet meer kan komen (de verbindingsstukken tusse levels), Nu liggen daar ook geen dingen die je nodig hebt om het spel voor de 100% uit te spelen. Maar je kunt niet simpelweg het hele spel opnieuw doorlopen.Aegir81 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:34:
Je kunt overal terugkeren, zelfs nadat je de verhaallijn helemaal doorlopen hebt.
Klopt, maar hij vroeg naar de mogelijkheid om tombs, gps-caches e.d. te vinden, die zijn wel allemaal achteraf te vinden.TERW_DAN schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:35:
[...]
Niet helemaal. Er zijn een aantal stukken waar je niet meer kan komen (de verbindingsstukken tusse levels), Nu liggen daar ook geen dingen die je nodig hebt om het spel voor de 100% uit te spelen. Maar je kunt niet simpelweg het hele spel opnieuw doorlopen.
Speelt gewoon lekker weg en de design jongens hebben hun werk uitstekend gedaan! Al met al niet perfect maar ik ben benieuwd wat de toekomst brengt voor de Tomb Raider serie.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ben ik ook benieuwd naar. Ik hoop dat ze veel meer terug naar de roots van TR gaan, dus meer en grotere puzzels, minder rambo shooting, en ook vooral wat meet kleurvolle omgevingen en veel grotere tombes. Ik had nu soms het idee Uncharted met een vrouw te spelen, zonder toffe puzzels in een deprimerende omgeving.westergas schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:33:
Met (uit mijn hoofd) 98% uitgespeeld. Eén van de leukste spellen van het jaar imo.
Speelt gewoon lekker weg en de design jongens hebben hun werk uitstekend gedaan! Al met al niet perfect maar ik ben benieuwd wat de toekomst brengt voor de Tomb Raider serie.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Is ie de moeite waard ? Wil best nog eens old school met Lara croft in spelen, zijn de physics van deze game hetzelfde als vroeger de eerste games van tomb raider op de eerste PS?
Met andere woorden, voelt de game aan als vroeger?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Beter dan vroeger! Puzzels zijn helaas niet moeilijk (zeer makkelijk eerder), maar het speelt heerlijk.Vis schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:14:
TR is vandaag nog voor 20 euro te koop in de PSStore
Is ie de moeite waard ? Wil best nog eens old school met Lara croft in spelen, zijn de physics van deze game hetzelfde als vroeger de eerste games van tomb raider op de eerste PS?
Met andere woorden, voelt de game aan als vroeger?
[ Voor 9% gewijzigd door janvanmil op 25-07-2013 11:18 ]
Op het schip waar het 'gewone' mannetje aan een soort van catrol staat te trekken, maar wat niet lukt...
De enorme man zegt ; " aan de kant. ik doe het wel".
Op een gegeven moment kom je dus in gevecht met deze beul, maar ik weet dus niet hoe van hem te winnen!.
Eerst onwijk ik zijn aan val met shift en druk dan 'f' en steek een pijl in zijn been, dan is hij even een soort van verlamd en schiet ik met de shotgun op zijn hoofd!.
Nu staat hij op zijn benen te shaken en val ik hem aan en sla met mijn bijl. Nu verschijnt "press F" in beeld en Lara slaat, maar telkens (wel 40x) weet hij dit toch weer af te slaan!
Wie verklapt mij de oplossing
b.v.b.d
Jasper
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Deed er ook lang over om eruit te komen of je nu vóór, óp of ná het flikkerende rode cirkeltje moest drukken.
Ben er nog steeds niet uit gekomen
Toyota mr2; Volgens mij speel jij op een console...!
Ik speel het op de PC met een xbox360 controller, your point is?nozzle schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:07:
ronalddesigns; het is helemaal geen leuke, want ik kom er niet doorheen...!
Als je met keyboard speelt kan je allleen niet op het rode cirkeltje drukken!.
Ik word gek van die grote hufter....!. Ben net weer een uur bezig geweest om hem te vloeren, maar geen succes
Iemand..........!
Als het goed is zie je zo'n cirkel, die krimpt naar een andere cirkel. Ram op F op het moment dat die krimpende cirkel binnen de "vaste" cirkel zit.nozzle schreef op maandag 29 juli 2013 @ 20:22:
Was niet rot bedoeld..!.
Als je met keyboard speelt kan je allleen niet op het rode cirkeltje drukken!.
Ik word gek van die grote hufter....!. Ben net weer een uur bezig geweest om hem te vloeren, maar geen succes
Iemand..........!
Daarna nog een keer F, als ik me niet vergis is dat alles eigenlijk.
Misschien helpt dit:
http://tombraiders.net/st.../cliffside-bunker-11.html
[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 29-07-2013 20:38 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Speel zelf ook op de PC, met een toetsenbord.
Misschien moet je eens wat minder een uitroepteken gebruiken, dan kom je al een stuk anders/vriendelijker over.
[ Voor 33% gewijzigd door nozzle op 29-07-2013 21:13 ]
Gevalletje E-Peen?
Klein beetje maarJerX schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 14:03:
[...]
Gevalletje E-Peen?Anyway, wel zeer leuk nieuws! TR is echt een top game, maar hopelijk doen ze wel wat aan de Temples/Dungeons. Die vond ik toch wel erg kort en karig en eigenlijk ook geen meer waarde. Zou leuker zijn als je een voorwerp kan vinden waar je dan ook echt iets aan hebt
Anoniem: 153905
Heb nog nooit zo een mooie game gespeeld als Tombraider 2013 en volgens mij de game van 2013 .
Als je ontzettend plezier in een game hebt als bijvoorbeeld Tombraider kan je echt niet voorstellen dat er nog mooiere games zijn .
Hij staat voor mij de allerbeste game ooit gespeeld en weet nu al de beste game van 2013
Haha er zijn zelfs véél mooiere games in hetzelfde genre: de Uncharted serie.Anoniem: 153905 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:42:
Tombraider vind ik zo ontzettend mooi spelen dat ik iederskeer verbaasds ben van de unieke grafische kwaliteit en daarbij het verhaal .
Heb nog nooit zo een mooie game gespeeld als Tombraider 2013 en volgens mij de game van 2013 .
Als je ontzettend plezier in een game hebt als bijvoorbeeld Tombraider kan je echt niet voorstellen dat er nog mooiere games zijn .
Hij staat voor mij de allerbeste game ooit gespeeld en weet nu al de beste game van 2013
De beste game van 2013 is wat mij betreft sowieso The Last Of Us. Die heb je waarschijnlijk niet gespeeld, evenals de Uncharted serie.
En allerbeste ooit? Dan heb je niet zo heel veel games gespeeld denk ik. Maakt verder niet uit.
maar ik ben wel overdonderd van de gameplay en speelt lekker weg .
Het is dan ook een hele vooruitgang in vergelijking met voorgaande delen .
En tegenwoordig worden heel wat mooie games gemaakt en verlangen steeds naar vernieuwingen en dat zie ik nu in Tombraider .
Games voor jong en oud verschillen zo uiteen van voorkeuze en ben zelf 50 jaar en heb wel wat games gespeeld en tegenwoordig wat minder games speel .
Ik laat dan ook veel games genre liggen omdat ik geen interesse heb om deze te spelen en kijk nu alleen uit naar SplinterCell Blacklist / watch Dogs / F1 2013 / Grand Theft Auto V ( waarvoor ik een Xbox 360 heb aangeschaft ) .
Maar speel Tombraider op mijn Asus Laptop Nvidia Geforce GT630M 2 GB die mooie beelden geeft .
beste game wacht ik liever mee als Watch Dogs uitkomt en schrijf niet meer eerder deze uitspraak
bram1984 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:30:
[...]
Haha er zijn zelfs véél mooiere games in hetzelfde genre: de Uncharted serie.
De beste game van 2013 is wat mij betreft sowieso The Last Of Us. Die heb je waarschijnlijk niet gespeeld, evenals de Uncharted serie.
En allerbeste ooit? Dan heb je niet zo heel veel games gespeeld denk ik. Maakt verder niet uit.
Niks mis met enthousiast zijn hoorAnoniem: 153905 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:25:
Oké misschien ben ik wat te enthousiast over Tombraider en beste game wat te overhaast geschreven .
maar ik ben wel overdonderd van de gameplay en speelt lekker weg .
Het is dan ook een hele vooruitgang in vergelijking met voorgaande delen .
En tegenwoordig worden heel wat mooie games gemaakt en verlangen steeds naar vernieuwingen en dat zie ik nu in Tombraider .
Games voor jong en oud verschillen zo uiteen van voorkeuze en ben zelf 50 jaar en heb wel wat games gespeeld en tegenwoordig wat minder games speel .
Ik laat dan ook veel games genre liggen omdat ik geen interesse heb om deze te spelen en kijk nu alleen uit naar SplinterCell Blacklist / watch Dogs / F1 2013 / Grand Theft Auto V ( waarvoor ik een Xbox 360 heb aangeschaft ) .
Maar speel Tombraider op mijn Asus Laptop Nvidia Geforce GT630M 2 GB die mooie beelden geeft .
beste game wacht ik liever mee als Watch Dogs uitkomt en schrijf niet meer eerder deze uitspraak
[...]
Had 'm al een tijdje liggen maar het kwam er nog niet van.
Wat een ontzettend topspel!
Een van de leukere games van dit jaar voor mij
Paar kleine minpuntjes voor mij:
-De quick time events. Die gaan echt nergens over.
-Besturing bij de para vlucht en in de rivier: matig.
Maar goed, het hoort erbij
*edit*
Zojuist uitgespeeld op 100%, met alle wapens en vaardigheden op max.
Had 2 vaardigheidspunten over en 157 materiaal.
Qua singleplayer trophies mis ik nog 4;
Voor de plat moet ik ook de multiplayer trophies, en ik vraag me af of dat leuk is.
Misschien enkel nog een singleplayer run...
[ Voor 117% gewijzigd door Superkiwi op 22-08-2013 20:39 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De trigger bestaat uit een kleine circel en een krimpende circel, ik nam aan dat ik op "f" moest drukken als beide circels over elkaar heen vallen - dat ging dus geniaal fout. Pas toen ik "f" gebruikte toen de krimpende circel binnen de andere circel viel slaagde het. Noob alert.
Toch blij dat dit soort events steeds minder voorkomen naarmate je verder in het spel geraakt. Over het geheel vind ik de game een stuk beter dan de intro doet vermoeden.
Overigens heb ik al sinds de enorme vuurzee het idee dat ik aan het einde van het spel zit, toch blijft er meer content opduiken.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Die QTE's vond ik ook redelijk slecht uitgewerkt, erg jammer. (ze moeten eens kijken naar God of War bv)
Ander nadeel vond ik dat het spel, vooral het 2e deel, meer aanvoelde als een 3rd person shooter.
Ik had liever alleen survival en (moeilijkere) puzzels gezien.
Maar goed, dat kunnen ze misschien in de next-gen versie meenemen
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Ik denk eraan om voor de plat trophy te gaan, maar dan moet de mp wel een beetje interessant zijn
Anoniem: 170423
Het is een beetje zoals Uncharted multiplayer.dvdkiwi schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:34:
Iemand een idee of het online wat is?
Ik denk eraan om voor de plat trophy te gaan, maar dan moet de mp wel een beetje interessant zijn
Ik heb geen enkele Uncharted game gespeeld
Misschien dat ik vanavond gewoon eens even de mp opstart, kijken of het iets is.
*gaat eerst eens even youtube kijken om een idee te krijgen*
Oke , succes ermee.dvdkiwi schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:40:
Dat zegt me nog niks lol
Ik heb geen enkele Uncharted game gespeeld
Misschien dat ik vanavond gewoon eens even de mp opstart, kijken of het iets is.
*gaat eerst eens even youtube kijken om een idee te krijgen*
Net wel de laatste 2 singleplayer trophies gehaald;
Chatterbox en 25 dodge counters, die zijn dus allemaal binnen.
De game op slechts 55% voltooid tijdens die trophy run
Deze game speelt zo lekker weg qua gameplay .
Er moeten zeker nog goede games uitkomen in 2013 maar Tombraider behoort toch zeker tot de TOPPERS
TR 2013 behoorde zeker tot de top 10 van 2013.Anoniem: 153905 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:57:
Ik vind persoonlijk Tombraider ( 2013 ) toch een van de beste games van 2013 .
Deze game speelt zo lekker weg qua gameplay .
Er moeten zeker nog goede games uitkomen in 2013 maar Tombraider behoort toch zeker tot de TOPPERS
Het is op zich een zeer goeie game met enorm veel actie, maar ik vind het persoonlijk wel een beetje jammer dat ze meer de actie kant opgegaan zijn met deze game. Het spel deed mij ook meer dan eens aan Uncharted denken.
Voor mij was het altijd Uncharted als goeie actie/adventure game en Tomb Raider als puzzel/adventure game, maar nu begint het wel heel erg op elkaar te lijken. Nogmaals, het is echt een enorm goed spel, maar ik mis wel een beetje de sfeer en puzzels van de andere delen.
Hopelijk speel ik m vanavond of anders komend weekend uit, aangezien GTA V ook al ligt te wachten. Ik heb dit spel maar even voorrang gegeven, want ik vrees dat ik m anders niet meer uit zal spelen
[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2013 12:45 ]
PSN id: NL_SToRM
Heb ondertussen tesselation uit, vsync uit en exclusive fullscreen uit. Maar nog steeds krijg ik een crash, verschilt ook wanneer het gebeurd, soms na 2minuten, soms na 10. Heeft iemand een fix, want spel speelt wel erg lekker. FPS zijn ook niet dramatisch en andere games doen het wel gewoon.
Speel het overigens met een GTX760 (stock) en een i5 4670k.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ja ik heb de laatste. Misschien de bèta maar eens proberen, net een half uur bioshock infinite gespeeld en dat werkte verder allemaal prima.TERW_DAN schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:37:
Heb je je videodriver al eens geúpdate? ik had dit probleem ook toen ik werkte met een GTX780M, dat werkte ook pas goed na een driverupdate.
Als enige minpuntje kan ik het einde aanhalen, dat op een ietwat minder niveau lag dan de rest van het spel. Multiplayer maar links laten liggen, spijtig dat er zoveel trophy's zijn voor multiplayer
Al geprobeerd via nVidia GeForce Experience de optimale settings in te laden? Ik heb nergens last van, draait als een tierelier op high.Snippertje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:33:
Ik geef het op, het lukt me gewoon niet om Tomb Raider stabiel te laten draaien. Net de nieuwe bèta drivers geprobeerd, maar na 5minuten weer Tomb Raider has stopped working... Snap er helemaal niks van, alles draait verder prima.
Net even geprobeerd, maar mocht ook niet baten. Ik kan er ook gewoon niet achter komen waardoor het nou precies komt. Zal opnieuw installeren nog maar eens proberen, gekke is dat ik het met geen enkel ander spel heb deze problemen.Firesphere schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:35:
[...]
Al geprobeerd via nVidia GeForce Experience de optimale settings in te laden? Ik heb nergens last van, draait als een tierelier op high.
Legale versie?Snippertje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:33:
Ik geef het op, het lukt me gewoon niet om Tomb Raider stabiel te laten draaien. Net de nieuwe bèta drivers geprobeerd, maar na 5minuten weer Tomb Raider has stopped working... Snap er helemaal niks van, alles draait verder prima.
Verder een top game.
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Ik had eigenlijk verwacht dat mijn kaart dit nooit meer zou kunnen trekken, zie ik iets over het hoofd en kan het spel er veel mooier uitzien met moderne grafische kaarten, of voldoet mijn kaart gewoon nog prima voor deze game?
youtube.com/@hisrep
Dat maakt nog best een verschil. Met die aan zit ik op ultimate op 10fps, met een 2500K en een 6870. Maar dan wel op 2560x1600.
youtube.com/@hisrep
youtube.com/@hisrep
Ik heb ook alle opties uitgevinkt zoals tesselation, external fullscreen, dat hair gedoe etc. Heb zelfs de kwaliteit op low gezet, maar krijg nog steeds crashes.Snippertje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:55:
Jazeker. Wel gelukt nu door mijn kaart terug te klokken.
Eerst was dat al in het menuscherm en als ik snel doorklikte, dan pas wanneer die boogeyman je vastpakt bij je benen in de intro.
Heb nu de nieuwste drivers erop gezet van Nvidia, en kan nu ongeveer 15/20 minuten spelen totdat het weer crasht. Raar genoeg werken alle andere games wel perfect, maar Tomb Raider, Rayman Legends en Guild Wars 2 crashen vaker dan mij lief is tijdens het spelen.
Ik heb een Nvidia Geforce 540m, zou het ietsje terugklokken dan misschien werken?
Anoniem: 406530
De radiotoren , heerlijk over de top.
Enjoy.
Net zo mooi als op een super PC is het op de PS4.
Een echte aanrader voor actie liefhebbers.
Gisteren voor het eerst gespeeld. Wat een geweldige game tot nu toe!
Ben nu op weg naar een radiotoren. Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat. Maar tot nog toe ben ik er zeer tevreden mee!
Wat ene heerlijk spel zeg, zit er helemaal in!
Ik ben net voorbij die radiotoren, de ene verrassende wending na de andere!
Misschien toch maar eens de PS4 versie oppikken als ie ergens flink goedkoper wordt.
Het spel op de PS4 is echt een aanrader.dvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:34:
Die radiotoren.... toch een lichtelijk gevoel van hoogtevrees bij die scene![]()
Misschien toch maar eens de PS4 versie oppikken als ie ergens flink goedkoper wordt.
Ik had em al op de Xbox 360 en PC gespeeld.
Top spel voor de avonturier.
Daar zag ie er ook al mooi uit, dus erg veel geld voor alleen mooiere graphics heb ik er niet voor over
Ik wacht wel tot ie ergens rond de 20 euro uitkomt of zo. Geen haast.
Wachten tot ie weer goedkoper is inderdaad.dvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:47:
Ik heb 'm vorig jaar al op de PS3 gespeeld.
Daar zag ie er ook al mooi uit, dus erg veel geld voor alleen mooiere graphics heb ik er niet voor over
Ik wacht wel tot ie ergens rond de 20 euro uitkomt of zo. Geen haast.
Het zag er net zo goed uit op de PS4 als op mijn gaming laptop.bram1984 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:16:
Ik vind 'm grafisch wat ondergewaardeerd op de PS4. Die shit ziet er echt heel goed uit.
Met hier en daar de nodige verbeteringen.Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:46:
[...]
Het zag er net zo goed uit op de PS4 als op mijn gaming laptop.
Wat een verschrikkelijk mooi/goed stuk was dat! Kippenvel, niet alleen vanwege dat lichtelijk hoogtevrees gevoeldvdkiwi schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:34:
Die radiotoren.... toch een lichtelijk gevoel van hoogtevrees bij die scene
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik vermoed dat dat enkel het geval zijn met cross save games en dat je de trophies op PS4 opnieuw zal moeten vrijspelen.Erulezz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:20:
Hoe zit het eigenlijk met de trophies van de PS4 versie? Ik heb namelijk al de PS3 versie gespeeld en op de helft met trophies. Gebruikt de PS4 dezelfde trophy lijst of zie ik straks 2x Tomb Raider in mijn trophy lijst?
Edit: Post #3 bevestigt mijn vermoeden ;-)
http://www.gamefaqs.com/b...finitive-edition/68458565
[ Voor 19% gewijzigd door Aegir81 op 03-07-2014 15:12 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ben al tijdje bezig geweest met alle collectibles etc in de eerste zones (en zonder internet gespiek tot nu toe
Het ziet er ook geweldig uit op ultra settings
Topgame, met een rare bug in de eerste tomb als enige (klein, want even reloaden deed het) minpunt momenteel...
Nu op weg naar de radiotoren, ben benieuwd...
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Ik ben zelf nooit echt een fan geweest van de Tomb Raider serie, maar deze editie heeft mij echt van mijn stoel geblazen. Ik was zelf vooral onder de indruk hoe Lara Croft aan het begin van de game neergezet als hulpeloos meisje, en haarzelf ontwikkeld tot eenmansleger op een filmische manier.
Wel duurde het vrij lang tot de eerste schietpartij/gevecht, waardoor ik wel een beetje bang was dat er bijna geen gevechten aan te pas kwamen, maar wat zat ik er naast
Hoewel ik wel genoten heb van deze game, vind ik het niet het niveau die de oude games hadden. Met name de puzzels daarin kenmerkten de serie zo enorm. En de ontlading als je er eentje oploste.merauder schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:25:
Ik heb een paar maanden geleden deze game gekocht voor de PS3.
Ik ben zelf nooit echt een fan geweest van de Tomb Raider serie, maar deze editie heeft mij echt van mijn stoel geblazen. Ik was zelf vooral onder de indruk hoe Lara Croft aan het begin van de game neergezet als hulpeloos meisje, en haarzelf ontwikkeld tot eenmansleger op een filmische manier.
Wel duurde het vrij lang tot de eerste schietpartij/gevecht, waardoor ik wel een beetje bang was dat er bijna geen gevechten aan te pas kwamen, maar wat zat ik er naast
Anoniem: 611384
Graag hulp
Ben nu bij het strand waar ze proberen de boot op te lappen en alles wat ervoor zit, de brand in het paleis, de grote hoogtes..

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Als fan van het eerste uur (Tomb Raider 1 op de PC met 3Dfx patch) voelt dit deel meer als een generieke actie / adventure.
De afwerking, presentatie en het verhaal zijn prima. De optionele tombs lijken erin gestopt om er nog enigszins een Tomb Raider deel van te maken. De puzzels zijn alleen te kort en te eenvoudig.
Is het nog leuk om 100% te halen of levert dat weinig op?
Vanavond wil ik de multiplayer van Tomb Raider (PS3) onveilig gaan maken (vanaf 20:00 uur ongeveer). Mochten mensen aan willen sluiten, voel je welkom. Wellicht kunnen we bij genoeg animo er een boost sessie van maken. Ik wil alleen eerst zien hoe ver we komen zonder het boosten. Sommige Trophies zullen weinig problemen geven, schat ik zo in. Mocht je willen aansluiten, voeg me dan even toe. Dan kun je makkelijk in de game binnenvallen. Geef wel even aan dat je vanuit Tweakers komt. Anonieme requests verwijder ik namelijk.
Bij deze: [Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)Risath schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:08:
Is of komt er een topic voor de nieuwe Rise of the Tomb Raider aan?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 12-10-2015 12:26 ]