https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
oke ga er maar van uit dat die kabel los staat van reggefiber kwa project glasvezel lingewaard, want hen beginnen pas als er echt 30% gehaald is en bekend is gemaakt.SteveV schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:57:
Het was de doormanstraat.
En het waren meerdere kleuren welke precies durf ik niet te zeggen.
1 van de mannen vertelde dat het glasvezel was.
Anoniem: 106050
en wat als het 29 procent isjopoh schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:02:
[...]
oke ga er maar van uit dat die kabel los staat van reggefiber kwa project glasvezel lingewaard, want hen beginnen pas als er echt 30% gehaald is en bekend is gemaakt.
niet waar bv Groesbeek zit onder de 30 procent ,hebben een maand extra gekregen om alsnogPascal Saul schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 00:53:
Tot nu toe zijn alle projecten van Reggefiber doorgegaan heb ik begrepen. Een in Neede was eerst geannuleerd maar is later alsnog opgepakt.
die 30 procent te halen anders gaat het niet door
ik werk in groesbeek de animo daar is om te huilen
http://www.gelderlander.n...ingen/article10168590.ece
dus ga er niet vanuit dat het toch wel komt ,maar meldt je aan om zeker te zijn dat het er komt
anders missen we de boot
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 13-01-2012 10:21 ]
Je hebt gelijk wat dit betreft. Ik ging nog uit van projecten tot en met oktober 2011 en volg niet elk nieuwsberichtAnoniem: 106050 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:16:
[...]
niet waar bv Groesbeek zit onder de 30 procent ,hebben een maand extra gekregen om alsnog
die 30 procent te halen anders gaat het niet door
ik werk in groesbeek de animo daar is om te huilen
http://www.gelderlander.n...ingen/article10168590.ece
dus ga er niet vanuit dat het toch wel komt ,maar meldt je aan om zeker te zijn dat het er komt
anders missen we de boot
Als ze er dicht tegen aan zitten leggen ze het alsnog aan want het blijkt dat mensen zich spontaan aanmelden als het er ineens wel ligt.
zou daar maar niet op gokken ,als je het echt wilt gewoon aanmeldenPascal Saul schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:32:
[...]
Je hebt gelijk wat dit betreft. Ik ging nog uit van projecten tot en met oktober 2011 en volg niet elk nieuwsbericht
Als ze er dicht tegen aan zitten leggen ze het alsnog aan want het blijkt dat mensen zich spontaan aanmelden als het er ineens wel ligt.
tenzij je de boot wilt missen en dan kan nog jaren duren voor de volgende kans en dan kunnen wel kosten aan vast zitten ,aansluiten is nu gratis
Oct 16, 2011 Uw KPN glasvezel bestelling
Pascal Saul schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 00:11:
Ik ben al maanden geleden aangemeld, wees niet bang, net zoals de schoonouders en iedereen anders.
Oct 16, 2011 Uw KPN glasvezel bestelling
in lingewaard ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 14-01-2012 01:27 ]
en nog gelukt met je actie om meer mensen te laten aanmelden ??Anoniem: 106050 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:
[...]
das mooi ,zat net te denken aan het artikel in de gelderlander j.l
waarin Reggefiber bijna zeker wist dat de 30 procent zou worden gehaald
kan natuurlijk een reclame stunt zijn geweest cof ze wisten toen al meer dan wij
heb vandaag alle bekenden gebelt en weer 3 kunnen overtuigen om zich aan te melden
morgen ga ik de buurt in ,ken er veel van ,want ze komen vaak bij me hun PC virus vrij te laten maken hehe
in mijn omgeving weer aantal kunnen overtuigen omzich aan te melden voor glasvezel
2 mensen geholpen met aanmeldenjopoh schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:45:
[...]
en nog gelukt met je actie om meer mensen te laten aanmelden ??
in mijn omgeving weer aantal kunnen overtuigen omzich aan te melden voor glasvezel
1 denk er nog over na ,dus bijna 3
mijn straat heeft 12 woningen ,4 doen mee dus 33 procent
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 14-01-2012 15:11 ]
twee vrienden van mij melden zich ook aan. Ik hoor ook dat er erg veel over gesproken wordt en de infoavond ik de valom was ook druk bezocht. Dus ik heb het idee dat het met de animo wel goed zit!Anoniem: 106050 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:08:
[...]
2 mensen geholpen met aanmelden![]()
1 denk er nog over na ,dus bijna 3
mijn straat heeft 12 woningen ,4 doen mee dus 33 procent
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 436157 op 16-01-2012 12:32 ]
Oranje en blauwe buizen, oranje is reggefiber en blauw is KPN.SteveV schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:57:
Het was de doormanstraat.
En het waren meerdere kleuren welke precies durf ik niet te zeggen.
1 van de mannen vertelde dat het glasvezel was.
Vorig jaar hebben zie die ook in de Juliana straat gelegd, zal vast nog wel op meer plaatsen gebeurd zijn.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
volgens die persoon als je hem wilt geloven had hij best veel afgesloten
die dag
altijd goed om te horen zoietsAnoniem: 106050 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:25:
vrijdag in doornenburg ging kpn langs de deur
volgens die persoon als je hem wilt geloven had hij best veel afgesloten
die dag
ik heb ze hier in bemmel nog niet gezien, maar zullen vast nog wel komen denk ik zo
net gebeld door familie we kunnen nog 3 bijtellenjopoh schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:35:
[...]
altijd goed om te horen zoiets![]()
ik heb ze hier in bemmel nog niet gezien, maar zullen vast nog wel komen denk ik zo
Ik kan namelijk niet wachten tot het zover is.
Laat die 150/150 of misschien zelfs 500/500 maar komen.
haha zal waarschijnlijk niet helpen we zijn echt afhankelijk van reggefiber wanneer hen het na de 12e bekend maken hoe en wat.SteveV schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:42:
Als ik nu de datum van mijn pc vast naar 12 februari zet geldt dat dan ook?
Ik kan namelijk niet wachten tot het zover is.
Laat die 150/150 of misschien zelfs 500/500 maar komen.
die 500/500 is op dit moment niet mogelijk nog om te bestellen, wie weet met de tijd wel er komt dat heeft heel erg te maken met de apratuur wat in de wijk kasten moet enz.
heb daar over gehad met een persoon van reggefiber tijdens de info avond in bemmeljopoh schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:46:
[...]
haha zal waarschijnlijk niet helpen we zijn echt afhankelijk van reggefiber wanneer hen het na de 12e bekend maken hoe en wat.
die 500/500 is op dit moment niet mogelijk nog om te bestellen, wie weet met de tijd wel er komt dat heeft heel erg te maken met de apratuur wat in de wijk kasten moet enz.
alle nieuwe aan te leggen netwerken zouden bij alle providers
ftu en pops plaatsen die een gbit poorten hebben ftu is het modem van je provider
Anoniem: 26471
Van het weekend even de Reggefiber winkel binnen gelopen en gevraagd aan een (helemaal niet technische) dame of Reggefiber een WBA of WGDO netwerk gaat bouwen. Zij kwam meteen met het antwoord dat het een WGDO netwerk gaat worden. Dat had ze een paar dagen eerder nagevraagd.
Lijbrandt en Vodafone zullen beiden streams aanbieden van Glashart over het WGDO netwerk. Over Concepts-ICT zei ze niets en ik was vergeten daarop in te gaan.
Maar aangezien KPN niet zijn diensten kan aanbieden op een WGDO denk ik dan dat het een gedeelde WBA / WGDO netwerk gaat worden?
Dit vind ik vreemd. Ik heb dat ook nagevraagd bij de Reggefiber winkel, maar daar konden ze het me toen niet vertellen. Vervolgens contact gezocht met zowel Lijbrandt als concepts-ict. Beide zeiden dat het ging om een WBA netwerk.Anoniem: 26471 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:47:
Hier iemand uit Bemmel![]()
Van het weekend even de Reggefiber winkel binnen gelopen en gevraagd aan een (helemaal niet technische) dame of Reggefiber een WBA of WGDO netwerk gaat bouwen. Zij kwam meteen met het antwoord dat het een WGDO netwerk gaat worden. Dat had ze een paar dagen eerder nagevraagd.
Lijbrandt en Vodafone zullen beiden streams aanbieden van Glashart over het WGDO netwerk. Over Concepts-ICT zei ze niets en ik was vergeten daarop in te gaan.
Maar aangezien KPN niet zijn diensten kan aanbieden op een WGDO denk ik dan dat het een gedeelde WBA / WGDO netwerk gaat worden?
Tja... ik vind het persoonlijk moeilijk om de juiste informatie te vinden. Er is altijd wel een andere partij dat wat anders roept. Hoe kan ik nou een juiste keuze maken. Kijk.... het gaat mij vooral om de kwaliteit. Dat betekent in dat ik een provider moet hebben met WGDO. Als provider en Reggefiber allebei iets anders roepen hoe moeten we nou weten wat juist is?Anoniem: 436157 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:05:
[...]
Dit vind ik vreemd. Ik heb dat ook nagevraagd bij de Reggefiber winkel, maar daar konden ze het me toen niet vertellen. Vervolgens contact gezocht met zowel Lijbrandt als concepts-ict. Beide zeiden dat het ging om een WBA netwerk.
Zelf denk ik dat enkel KPN gebruik maakt van zijn eigen streams en alle andere providers de Glashart Media streams gebruiken (glashart = WGDO, als ik het allemaal nog snap)! Had dit artikel een tijdje terug gelezen: http://www.totaaltv.nl/nieuws/7303/Hogere_bandbreedte_HD-zenders_via_glasvezel_nog_niet_bij_KPN.html#.TvEEQoMLH5s.twitter Dat verklaart mijn theorie wel. Hoe kan anders alleen KPN een lagere bitrate hebben en andere providers Glashart Media streams gebuiken?
Dus inderdaad gecombineerd WGDO / WBA
Correct me if i'm wrong
Ik denk dat je deels gelijk hebt. Ik kan de link niet meer vinden maar Glashart kan zijn diensten ook via WBA aanbieden. Alleen leveren ze beter kwaliteit dan KPN op dezelfde WBA netwerk. KPN ziet dat het wel kan maar wil het vooralsnog niet volgen.Anoniem: 436157 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:54:
Ik weet ook niet waarom er zoveel onduidelijkheid is
Zelf denk ik dat enkel KPN gebruik maakt van zijn eigen streams en alle andere providers de Glashart Media streams gebruiken (glashart = WGDO, als ik het allemaal nog snap)! Had dit artikel een tijdje terug gelezen: http://www.totaaltv.nl/nieuws/7303/Hogere_bandbreedte_HD-zenders_via_glasvezel_nog_niet_bij_KPN.html#.TvEEQoMLH5s.twitter Dat verklaart mijn theorie wel. Hoe kan anders alleen KPN een lagere bitrate hebben en andere providers Glashart Media streams gebuiken?
Dus inderdaad gecombineerd WGDO / WBA
Correct me if i'm wrong
Haal ik uit dit stukje misschien dat Reggefiber altijd per definitie een WGDO/WBA netwerk is als Glashart (WGDO) en KPN Media (WBA) hun diensten aanbieden? Er is een maar aan deze theorie.... Glashart kan ook zijn diensten aanbieden op WBA. KPN biedt zijn diensten alleen via WBA aan.
Verder heb ik dit stukje gelezen:Overigens is hetzelfde het geval op de zogenaamde WGDO-glasvezelnetwerken waar het bedrijf Reggefiber de netwerkoperator is. Daar geven tv-aanbieders die gebruik maken van het aanbod van dienstverlener Glashart Media de HD-kanalen met een soms nog hogere bandbreedte dan op WBA-glasvezelnetwerken door. Ook hier beperkt KPN de bandbreedte bij HD-kanalen in veel gevallen tot onder de 10 Mbit.
http://www.digitaletv.nl/netwerken
Verder zijn er twee soorten glasvezelnetwerken: WBA en WGDO
WBA is van KPN. Indien je in een gebied zit waar WBA ligt dan is alleen KPN Media mogelijk. Dit komt omdat dit type netwerk slechts 1 IPTV provider aankan, in dit geval dus alleen KPN.
Zit je in een WGDO gebied dan heb je meer geluk, hier zal Glashart namelijk leveren en kun je gebruik maken van de IPTV streams van Glashart Media.
Met bulletpoints:
- Nog voor het aanleggen van de fysieke netwerk wordt bepaald of het een WBA of WGDO netwerk wordt. Dat wordt bepaald door de eerste partij die in gesprek gaat met Reggefiber (ik vermoed natuurlijk KPN omdat KPN een flinke vinger in de pap heeft bij Reggefiber).
- Er is tegenwoordig (bijna) geen verschil tussen de aangeleverde kwaliteit van KPN over WBA of Lijbrant (Glashart) over WBA. Dat was vroeger zo en nu niet meer.
- WGDO is een oudere netwerk dan WBA.
- Tegenwoordig worden bijna alleen maar WBA netwerken aangelegd.
Ik krijg toch niet een volledig duidelijk beeld hoe het allemaal zit maar ik heb een groot onderbuik gevoel dat als je voor kwaliteit wilt gaan dat je moet kijken naar Lijbrandt, Concepts-ICT en misschien ook Vodafone (Glashart).
Ik denk dat we met meerdere mensen moeten gaan bellen (providers/Reggefiber) om zo meer informatie bij elkaar te krijgen? Misschien kunnen we dan uit deze spaghetti van informatie toch de juiste conclusies trekken?
het is vrij simpel WGDO wordt niet meer uitgerold helaasAnoniem: 26471 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:38:
Ik heb net met Lijbrant gebeld.
Met bulletpoints:Hij kon me niet met 100% vertellen wat er in Lingewaard aangelegd ging worden en ik kon me ook niet onttrekken van het gevoel dat hij het verhaal zat te vertellen met een KPN belang erachter. (Lijbrandt is nu toch ook van KPN?)
- Nog voor het aanleggen van de fysieke netwerk wordt bepaald of het een WBA of WGDO netwerk wordt. Dat wordt bepaald door de eerste partij die in gesprek gaat met Reggefiber (ik vermoed natuurlijk KPN omdat KPN een flinke vinger in de pap heeft bij Reggefiber).
- Er is tegenwoordig (bijna) geen verschil tussen de aangeleverde kwaliteit van KPN over WBA of Lijbrant (Glashart) over WBA. Dat was vroeger zo en nu niet meer.
- WGDO is een oudere netwerk dan WBA.
- Tegenwoordig worden bijna alleen maar WBA netwerken aangelegd.
Ik krijg toch niet een volledig duidelijk beeld hoe het allemaal zit maar ik heb een groot onderbuik gevoel dat als je voor kwaliteit wilt gaan dat je moet kijken naar Lijbrandt, Concepts-ICT en misschien ook Vodafone (Glashart).
Ik denk dat we met meerdere mensen moeten gaan bellen (providers/Reggefiber) om zo meer informatie bij elkaar te krijgen? Misschien kunnen we dan uit deze spaghetti van informatie toch de juiste conclusies trekken?
lijbrant en concept ict hebben betere streams dan KPN maar niet zo goed dan op een WGDO netwerk
op je coax met een tuner dvb c heb je 39 sd streams van het basis pakket die beter zijn of net zo goed als bv UPC dit is zonder een smartcard maar helaas geen HD dus door elke dvb c ontvanger te zien en op te nemen
de iptv streams van lijbrant en concept ict liggen met HD rond de 12 a 14 Mbit ,sd ligt rond de 6 a 8 Mbit
net zo als bij bv UPC
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 17-01-2012 15:34 ]
KPN heeft een deel van de aandelen opgekocht maar heeft niet de meerderheid vandaar dat ze een flinke vinger in de pap hebben maar niet de uiteindelijke beslissingen mogen nemen.
Er is ook nog zoiets als een WBA+ netwerk. Het zal in Lingewaard dan wel hierom gaan(Glashart levert streams). Maar toch vreemd dat door Reggefiber gesteld wordt dat het om een WGDO netwerk gaat.
Bedrijfsaccount Lijbrandt
quote:
acid303 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:09:
hoe groot is de kans dat de downloadsnelheid omhoog gaat zoals bij xs4all ,dit gaat naar 500mb in 2012
zit zelf op 6686 en hier loopt een rondvraag van reggefiber
welke iptv streams krijgen we de GHM of de slechte KPN
6886 = Doornenburg, zoals het er nu uitziet zal dit WBA gebied worden dus KPN streams -Ruben
Lijbrandt Webcare ______Webcare
Lijbrandt: vragen en klachten
heb het terug kunnen vinden ,dus wba plus
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 17-01-2012 18:31 ]
even te info wat ik opgezocht heb hoeveel aansluiten de kpn telefoon centrale's in gemeete lingewaard heeft.
aan deze getallen kan je ongeveer zien hoeveel mensen zich moeten inschrijven om de 30% te halen.
Gnt Gendt CGB 2 A Ut2 Ah AA/121 4.778
Huissen CGB 1 A Ut2 Ah AA/4 9.743
bml Bemmel CGB 1 B Ut2 Ah AA/121 6.235
de dik gedrukte getallen zijn de aantal aansluitingen in de tel centrale's
hou wel rekeningen mee dat hierop ook alle bedrijven tereinen zitten en buitengebieden van de gemeente.
die vallen dus allemaal eraf want bedriijventereinen worden niet gedaan en buitegebied ook niet
[ Voor 17% gewijzigd door jopoh op 17-01-2012 19:56 ]
dat zijn er best veel dus 7000 aanmeldingen pffjopoh schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:53:
zoals wat ik hier en daar lees en begrepen heb zal het netwerk WBA+ worden
even te info wat ik opgezocht heb hoeveel aansluiten de kpn telefoon centrale's in gemeete lingewaard heeft.
aan deze getallen kan je ongeveer zien hoeveel mensen zich moeten inschrijven om de 30% te halen.
de dik gedrukte getallen zijn de aantal aansluitingen in de tel centrale's
hou wel rekeningen mee dat hierop ook alle bedrijven tereinen zitten en buitengebieden van de gemeente.
dus er valt wel aantal af want bedrijven tereinen worden niet gedaan en buitegebied ook niet
Ik tel toch echt meer dan 20.000 aanmeldingen?Anoniem: 106050 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:14:
[...]
dat zijn er best veel dus 7000 aanmeldingen pff
edit--
ow, sorry, 30 procent daarvan
Maar zijn dit alle mensen die een aansluiting hebben of alleen de mensen waarbij de aansluiting ook daadwerkelijk actief is?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 436157 op 17-01-2012 19:31 ]
eerlijk gezegt geen idee dat zijn de aantallen die in de wijk centrales zitten volgens de kpn lijst.Anoniem: 436157 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:29:
[...]
Ik tel toch echt meer dan 20.000 aanmeldingen?
edit--
ow, sorry, 30 procent daarvanDan klopt het inderdaad.
Maar zijn dit alle mensen die een aansluiting hebben of alleen de mensen waarbij de aansluiting ook daadwerkelijk actief is?
je kan het ongeveer aanhouden als richtlijn, want buiten gebieden en bedrijven tereinen die worden niet gedaan door reggefiber dus zullen dus ook niet meegeteld worden kwa aantal.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
volgens mij maakt dat niet uit, gaat namelijk om de aansluitingen die ze in de centrales hebben zoals hier onder staat dat zijn de aantal aansluitingen, als het nu tel of IPB is maakt volgens mij niet uit je hebt een aansluiting nodigfast-server schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:06:
Vergeet niet dat een hoop mensen in die regio IPB hebben of zijn die meegeteld in die cijfers?
die 7000 klopt niet van je dat is te veel.Anoniem: 106050 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:14:
[...]
dat zijn er best veel dus 7000 aanmeldingen pff
20756 is het totale aantal aansluitingen in de 3 centrales van de gemeente lingewaard. daar 30% van kom je uit op 6226.
alleen het getal 6226 zal zakken omdat hierbij nog alle buitengebieden geteld zijn en ook de bedrijventereinen die vallen er nog is af.
waardoor zeker een paar 100 aansluitingen weg vallen.

Als ik dit plaatje zo zie wordt er erg veel niet meegenomen. Bijvoorbeeld aardig wat huizen aan de Karstraat niet. Denk dat je van dat aantal zeker een paar 1000 mag aftrekken.
ff een reken sommetje
Totaal: 20.000 Telefoonaansluitingen
Buiten rode aansluitgebied ong. 5000 (schatting)
Blijft over: 15.000
Daarvan 30% = 15000*0.3 = 4500 aansluitingen minimaal.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 436157 op 19-01-2012 15:28 ]
Anoniem: 434339
Mijn ouders willen niet teveel gedoe met kabels of andere dingen en alles gewoon werkend hebben. In de woonkamer staat een 120cm Full HD TV dus daar wouden mijn ouders wel van profiteren aangezien we nu gewoon nog een TV pakket bij Regiokabel hebben met SD kanalen(denk ik). En een Internet + bellen pakket bij KPN.
Het liefst blijven mijn ouders bij KPN maar dat is volgens mij geen optie of word te duur. Omdat je bij KPN volgens mij voor elke TV een decoder nodig hebt en dan zullen wij er 5 in totaal nodig moeten hebben en dat betekent dat er al €12,- per maand bij komt aan alleen de decoders(€4,- per decoder p/m volgens KPN website). Ook willen mijn ouders onbeperkt bellen en dat is bij KPN ook aardig duur.
Daarom dacht ik dat Concept ICT de beste keuze was omdat je daarbij maar 1 TV box nodig hebt waar je alle TV's in het huis op kunt aansluiten? Tenminste de TV beneden in de woonkamer HD en de rest op analoog? Ook is Concept ICT een stuk goedkoper met onbeperkt bellen(€5,- p/m). Ik zag ook dat het 100MB/s pakket nog maar €53,50 per maand kost en na 1 jaar zou dat €60,- worden. Daarbij nog eens €5,- voor onbeperkt bellen wat uitkomt op €65,- per maand! Bij KPN is dat zo ongeveer €95,- per maand!
Zal ik voor Concept ICT gaan?
concepts heeft een coax uitgaan waarop analoge basis pakket tv en radio ZitAnoniem: 434339 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:24:
Welke provider kan ik het beste nemen?
Mijn ouders willen niet teveel gedoe met kabels of andere dingen en alles gewoon werkend hebben. In de woonkamer staat een 120cm Full HD TV dus daar wouden mijn ouders wel van profiteren aangezien we nu gewoon nog een TV pakket bij Regiokabel hebben met SD kanalen(denk ik). En een Internet + bellen pakket bij KPN.
Het liefst blijven mijn ouders bij KPN maar dat is volgens mij geen optie of word te duur. Omdat je bij KPN volgens mij voor elke TV een decoder nodig hebt en dan zullen wij er 5 in totaal nodig moeten hebben en dat betekent dat er al €12,- per maand bij komt aan alleen de decoders(€4,- per decoder p/m volgens KPN website). Ook willen mijn ouders onbeperkt bellen en dat is bij KPN ook aardig duur.
Daarom dacht ik dat Concept ICT de beste keuze was omdat je daarbij maar 1 TV box nodig hebt waar je alle TV's in het huis op kunt aansluiten? Tenminste de TV beneden in de woonkamer HD en de rest op analoog? Ook is Concept ICT een stuk goedkoper met onbeperkt bellen(€5,- p/m). Ik zag ook dat het 100MB/s pakket nog maar €53,50 per maand kost en na 1 jaar zou dat €60,- worden. Daarbij nog eens €5,- voor onbeperkt bellen wat uitkomt op €65,- per maand! Bij KPN is dat zo ongeveer €95,- per maand!
Zal ik voor Concept ICT gaan?
maar ook digitale tv die je met de tuner van je tv kunt zien als je tv een DVB c aanboord heeft heb je het basispakket maar dan in digitale kwaliteit zoals bv bij UPC
de meeste tvs van 5 jaar of jonger hebben deze meestal wel
wil je IPTV op alle tvs hebben dan zul je helaas wel 5 boxen nodig hebben
maar dit is bij alle providers zo,bv UPC,KPN,XS4ALL ect
ik zou voor concepts ict gaan gezien jou verhaal,deze provider ook mijn keuze om de zelfde reden als je al aangegeven had
Ik heb ze vorige week gebeld en ze konden er nog niets over zeggen, mijn ouders willen DVB-C anders nemen ze geen glas aangezien ze alleen het basis pakket digitaal willen kijken zonder extra kosten.
staat in de brief van mijn aanmelding analoge tv met dvb cfast-server schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:57:
Is DVB-C bij concepts-ict al zeker dan?
Ik heb ze vorige week gebeld en ze konden er nog niets over zeggen, mijn ouders willen DVB-C anders nemen ze geen glas aangezien ze alleen het basis pakket digitaal willen kijken zonder extra kosten.
als je analog heb zit dvbc er ook bij
http://www.concepts-ict.n...ten?dienst=31100100&idx=0
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 20-01-2012 19:02 ]
Ik zie dat ze het vandaag aangepast hebben op hun websiteAnoniem: 106050 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:00:
[...]
staat in de brief van mijn aanmelding analoge tv met dvb c
als je analog heb zit dvbc er ook bij
http://www.concepts-ict.n...ten?dienst=31100100&idx=0
Dat is weer een inschrijving extra in Huissen
fast-server schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 23:22:
[...]
Ik zie dat ze het vandaag aangepast hebben op hun website![]()
Dat is weer een inschrijving extra in Huissen
dat hoor ik van meer mensen,in de zin van ooh KPN dan doe maar heheAnoniem: 436157 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:00:
Mijn oom ook aangemeld! Zonder mijn hulp, verkoper van KPN kwam daar langs.
mijn best als het maar komt hoe zal me een zorg zijn
Inderdaad, zo denk ik er ook over! Mijn oom vertelde trouwens dat ook al meld je je aan je er nog niet aan vast zit. Dus na een jaar alsnog mag zeggen: nee, dankje, laat maar! Kan het me niet voorstellen trouwens!Anoniem: 106050 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:32:
[...]
dat hoor ik van meer mensen,in de zin van ooh KPN dan doe maar hehe
mijn best als het maar komt hoe zal me een zorg zijn
klopt wel naar een jaar je abo betaald te hebben mag je wegAnoniem: 436157 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 13:38:
[...]
Inderdaad, zo denk ik er ook over! Mijn oom vertelde trouwens dat ook al meld je je aan je er nog niet aan vast zit. Dus na een jaar alsnog mag zeggen: nee, dankje, laat maar! Kan het me niet voorstellen trouwens!
Haha, das een leuke truc van de KPN meneer....dacht al.....dat kan nooit!!!Anoniem: 106050 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:39:
[...]
klopt wel naar een jaar je abo betaald te hebben mag je weg
psssst niet hardop zAnoniem: 436157 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:15:
[...]
Haha, das een leuke truc van de KPN meneer....dacht al.....dat kan nooit!!!
doornenburg Ca. aantal huizen 1.000 nodig ca 300
bemmel Ca. aantal huizen 3.500 nodig ca 1150
Gendt ca. aaantal huizen 2.600 nodig ca 870
haalderen Ca. aantal huizen 600 nodig ca 200
angeren Ca. aantal huizen 895 nodig ca 300
huissen ca aantal huizen 6.183 nodig ca 2050
ik ga uit van 33 procent en is inc buiten gebieden
Maar goed, voor digitale TV betaal je wel extra, en voor HD ook weer, maar dat kan t.z.t. altijd nog aangevraagd worden.
idd tv kan je er altijd met de toekomst nog bijnemen.Trichoglossus schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:20:
Ik heb me trouwens nog niet aangemeld. Ben er nog niet helemaal uit. Ik zit nog met een CRT tv uit het stenen tijdperk, dus digitaal is nog niet zo aan de orde voor mij.
Maar goed, voor digitale TV betaal je wel extra, en voor HD ook weer, maar dat kan t.z.t. altijd nog aangevraagd worden.
al ga je alleen voor internet of internet+bellen dan val je wel mooi onder die 30$ die nodig is om het er te laten komen
dat is niet bij de glashart media tv providers eerste jaar betaal je niets en je heb gewoon nog analoge tv en radio en dvb c, bovendien de aanleg kost zeker nog 6 maanden of meer en je kunt je aanvraag bij de meeste met 12 maanden uitstellen ,dat is bijna 2 jaarTrichoglossus schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:20:
Ik heb me trouwens nog niet aangemeld. Ben er nog niet helemaal uit. Ik zit nog met een CRT tv uit het stenen tijdperk, dus digitaal is nog niet zo aan de orde voor mij.
daarbij die tv boxen zijn gewoon met scart aan te sluiten waarbij het beeld beter zal zijn dan digitenne
waar je nu 9 euro voor betaald en je heb nog meer zenders ook
alleen KPN en xs4all is dit het geval dat je van begin al betaal voor iptv
heb het al eerder in een ander topic gezegd ,ga er niet vanuit dat we de 30 procenten al hebben
hoor dit steeds meer ,ach het komt er toch wel waarom aanmelden
ga er maar vanuit mocht dit niet doorgaan het later je veel meer gaat kosten ,dan die 60 euro die je pas na 1 jaar extra gaat betalen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 23-01-2012 09:28 ]
maarja moet het er wel liggenTrichoglossus schreef op zondag 22 januari 2012 @ 23:34:
Nee, dan ga ik voor alles tegelijk. Zit nu nog op digitenne, omdat er niet veel andere alternatieven zijn.
anders hou de zelfde keus die je nu hebt ,en gezien de keuze digitenne is dit niet veel
Zitten nog wat kennissen in Lingewaard, die twijfelen tussen UPC en glas. Hmm hoe trek ik die over de streep......
ligt er aan wat ze willen ,3 in 1 of alleen internetTrichoglossus schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:17:
Ik ga me sowieso aanmelden uiteraard.
Zitten nog wat kennissen in Lingewaard, die twijfelen tussen UPC en glas. Hmm hoe trek ik die over de streep......
gezien de prijs is concepts ict een leuke keuze en goedkoper dan UPC en je kunt je oude radio en tv nog blijven gebruiken om dat er gewoon coax aanwezig is
je kunt laten zien hoe snel fiberpower van UPC werkelijk is http://www.chelloo.com/up...6.msg549621;topicseen#new
mijn mijn test vanmorgen

zo instabiel als wat zo als je zelf zult zien als je die topic gaat bekijken
wat je ook nog kunt zeggen ,dat indien je eigen huis hebt het een meer waarde zal hebben op de verkoop prijs van je huis,dit word ook vaak vergeten
verder is het zo UPC is een gesloten netwerk ,glas niet dus meer keuze in provider en hardware
UPC heeft een slechte helpdesk en luisteren niet naar hun klanten
UPC lost storingen niet of pas na weken op ,dit kunnen ze doen omdat er toch geen keuze is
ik spreek uit eigen ervaring met UPC
wat je ook nog kunt zeggen dat ze dan voor de toekomst verzekerd zijn dat ze toegang hebben voor toepassingen die nog gaan komen
bij UPC is dit nog maar afwachten of dit gebeurt want het netwerk zit nu al op hun limit en wordt instabieler met de dag merk dit dagelijks
hoop dat je hier wat aan hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 23-01-2012 11:33 ]
oke mooi en leukPascal Saul schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:47:
Vodafone is op dit moment bezig om de huizen in Zetten langs te gaan
daar lag de animo echt laag ,dus moeten we in lingewaard het toch ook voor mekaar krijgen
echt shit dat er geen tussen stand wordt gegeven ,maar goed we w8en het maar af
ja idd die hebben het gehaald, beuningen worden de aameldingen nu geteld na de verlening zelfde geld voor zevenaar,Anoniem: 106050 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:58:
lees net dat groesbeek na verlenging toch de 30 procent heeft gehaald
daar lag de animo echt laag ,dus moeten we in lingewaard het toch ook voor mekaar krijgen
echt shit dat er geen tussen stand wordt gegeven ,maar goed we w8en het maar af
het moet te doen zijn om het te halen in lingewaard alleen je bent zo afhankelijk van de mensen die zich willen aanmelden..
ik ben vandaag helemaal vergeten om ff langs het wapen van bemmel te gaan daar zou concepts ict vandaag staan voor aanmeldingen. dus helaas ook geen idee van als het druk is geweest ja of nee
is wel zo dat zo goed als altijd na een verlening het toch door gaat ,laten we hopen dat het bij ons dit niet nodig zal zijnjopoh schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:02:
[...]
ja idd die hebben het gehaald, beuningen worden de aameldingen nu geteld na de verlening zelfde geld voor zevenaar,
het moet te doen zijn om het te halen in lingewaard alleen je bent zo afhankelijk van de mensen die zich willen aanmelden..
ik ben vandaag helemaal vergeten om ff langs het wapen van bemmel te gaan daar zou concepts ict vandaag staan voor aanmeldingen. dus helaas ook geen idee van als het druk is geweest ja of nee
de 26de is het nog een keer in HUISSEN
dus je heb nog een kans
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 24-01-2012 22:38 ]
Kan uiteraard ook zo zijn dat we niet thuis waren toen de rest het heeft geprobeerd
Is het al half februari of moet ik nog even verder met de winterslaap?
nog even 2half week winterslaap houden denk ik zoSteveV schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:09:
Tot dusver hebben wij hier alleen iemand van KPN aan de deur gehad als ik het goed heb.
Kan uiteraard ook zo zijn dat we niet thuis waren toen de rest het heeft geprobeerd![]()
Is het al half februari of moet ik nog even verder met de winterslaap?
ik zag dat kpn weer in het lokale kantje stond vandaag halfe pagina groot.
tot nu toe heb ik alleen vodafone aan de deur gezien hier in bemmel, en kpn had ons gebeld als we intresse hadden in glasvezel en de voordelen ervan, zei gelijk kijk even jullie klanten bestand sta al aangemeld, oeps hadde ze nog een oude lijst voorzich haha
Ik lees trouwens niets over data limieten en FUP. Bij xs4all nooit problemen gehad. Ik neem aan dat glasvezel dat soort dingen niet echt meer kent?
Nee voor glas tellen ze zoieso meer data verbruik dus geen zorgen maken,Trichoglossus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:25:
Hmmm morgen toch maar eens 50mbit gaan aanvragen dan.
Ik lees trouwens niets over data limieten en FUP. Bij xs4all nooit problemen gehad. Ik neem aan dat glasvezel dat soort dingen niet echt meer kent?
Als je goed kijken heeft iedereen gewoon in de voorwaarde of bij het abbo staan FUP=fair use policy.
dan moet je wel zo extreem groot verbuiker zijn wil je er problemen mee krijgen.
uit ervaring zelf bij kpn nooit problemen gehad op de adsl lijn, heb met aantal ook server op xms en onsnetbrabant gehad er ging wat data door heen nooit problemen gehad
Wordt weer extra usenet accountje erbij
dan een tip maak bij chelloo,com een account aan ,die hebben supernews actie voor 7 euroTrichoglossus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:36:
Hmm concepts biedt geen binaries aan, dat is wel vervelend. Newszilla van xs4all was goed te doen,tot een dag of 14 oud![]()
Wordt weer extra usenet accountje erbij
dl als me lijn tenminste goed is bij UPC 14MB per senconde
Glas komt binnen in de meterkast als het goed is, en dan via ethernetkabels verder neem ik aan.
Handige plaats in de meterkast, *NOT*
Nu liggen alle kabels vanaf de woonkamer naar alle pc's boven
Draadloos gamed niet zo fijn
usenet providers hoeven niet duur te zijn en zijn zat die hoge snelheid aanbieden maar dat is dan weer toekomst verhaal als glas er ligt.Trichoglossus schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:46:
Eerst zorgen dat er glas komt, voorlopig red ik me wel met newszilla
Glas komt binnen in de meterkast als het goed is, en dan via ethernetkabels verder neem ik aan.
Handige plaats in de meterkast, *NOT*
Nu liggen alle kabels vanaf de woonkamer naar alle pc's boven![]()
Draadloos gamed niet zo fijn
Even voor de duidelijkheid glas komt tot in huis ja, maar wil niet zeggen dat die in de meterkast komt lees even dit:
De glasvezelkabel ligt nu onder de grond tot aan de voorgevel van uw woning. Er wordt een afspraak met u gemaakt om de glasvezel uw woning binnen te brengen. De monteur begint met het opgraven van de glasvezelkabel bij de gevel. Vanuit de kruipruimte of kelder wordt de glasvezelkabel vervolgens naar binnen gehaald. Daarna wordt deze kabel aangesloten op een glasvezelmodem. Deze zal meestal in de meterkast worden geplaatst. De exacte plaats van het modem wordt altijd in overleg met u bepaald. Nadat de apparatuur is gecontroleerd, wordt alles weer helemaal netjes opgeleverd. U kunt er van op aan dat de doorvoer van buiten naar binnen waterdicht wordt afgewerkt.
bron reggefiber.
je kan dus zelf in overleg met ze hem laten plaatsen waar het makkelijkste voor je is.
Scheelt weer een hoop boren
http://www.deweekkrant.nl...BNK_DNK-1-07_120125_1.pdf
30% is inzicht zeggen ze, dus echt van belang om de laatste mensen nu over de streep te trekken
maar ja heb alle mensen al laten aanmelden die ik ken pfffjopoh schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:09:
kijk mensen even wat gevonden wat deze week in de nieuwe krant komt te staan
http://www.deweekkrant.nl...BNK_DNK-1-07_120125_1.pdf
30% is inzicht zeggen ze, dus echt van belang om de laatste mensen nu over de streep te trekken
weet er geen meer
Ga ff langs de deur de komende 2 wekenAnoniem: 106050 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:26:
[...]
maar ja heb alle mensen al laten aanmelden die ik ken pfff
weet er geen meer
lol heb ik al gedaan ,zijn al mensen als ze me zien dan vluchten ze wegTrichoglossus schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:28:
[...]
Ga ff langs de deur de komende 2 weken
wordt geen router geleverd ,maar ach voor nog geen 70 euro heb je er een naar je keuzeTrichoglossus schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:15:
Ik lees trouwens niets over wifi aansluitingen bij concepts. Ik mag er toch wel vanuit gaan dat zowel ethernet als wifi geen probleem zijn met het modem
netgear wndr3700 kost 69 euro http://www.netgear.nl/hom...performance/WNDR3700.aspx
pricewatch: Netgear WNDR3700 Simultaneous Dual-Band
heb zelf een qno 7305 http://www.qno-europe.eu/product/QVF7305/NL met een losse wifi accespoint
gewoon dhcp en gaan met de banaan ,dus geen vlan shit zo als bij KPN of XS4all
daarbij heb je hem ook na 3 maanden terug verdient als je de prijs bij lijbrand bekijk daar kost het zelfde abbo
20 euro duurder
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 106050 op 25-01-2012 10:38 ]
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Onze dank daarvoor.
Nu afwachten............

De medewerkers hebben hierover vandaag mail correspondentie gehad.
Hij vertelde mij ook dat morgen de laatste aanmeld dag is ipv 12 februari en dat wij over ongeveer 7 a 8 maanden pas de uitslag horen dmv een brief vandaar dat ze nog even snel een ronde deden in Huissen.
Mijn vrouw vertelde dat er iemand was geweest van KPN en die zou uiterlijk morgen nog even langs komen maar mijn vrouw weet al wat ze moet zeggen.
Raar verhaal weer en ik hoop dat er een kern van waarheid in zit
denk niet dat alles hiervan klopt, aangezien reggefiber ons nooit 7/8maanden laat wachten. wat denk ik meer klopt is dat over 7/8maanden de glasvezel aanleg op zijn eind loopt. aangezien ik zo met de info avond gehoord hebt dat ze er halfjaartje overdoenSteveV schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:40:
Zojuist (5 min geleden) iemand van Vodafone aan de deur gehad die mij wist te vertellen dat de 30% zo goed als behaald is.
De medewerkers hebben hierover vandaag mail correspondentie gehad.
Hij vertelde mij ook dat morgen de laatste aanmeld dag is ipv 12 februari en dat wij over ongeveer 7 a 8 maanden pas de uitslag horen dmv een brief vandaar dat ze nog even snel een ronde deden in Huissen.
Mijn vrouw vertelde dat er iemand was geweest van KPN en die zou uiterlijk morgen nog even langs komen maar mijn vrouw weet al wat ze moet zeggen.
Raar verhaal weer en ik hoop dat er een kern van waarheid in zit
vandaag KPN aan de deur gehad ,heb hem een beetje uitgevraagd ,over hoe de stand van zaken waren t.o.vjopoh schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:45:
[...]
denk niet dat alles hiervan klopt, aangezien reggefiber ons nooit 7/8maanden laat wachten. wat denk ik meer klopt is dat over 7/8maanden de glasvezel aanleg op zijn eind loopt. aangezien ik zo met de info avond gehoord hebt dat ze er halfjaartje overdoen
de vragenbundel
antwoord was het komt helemaal goed ,het is zo goed als 99 procent zeker dat KPN gaat leveren in lingewaard
dus als vodafone dit ook al zegt dan zal er wel een kern van waarheid zijn
Ik zal nog wat mensen over de streep proberen te trekken de komende week.
Trichoglossus schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:38:
Zou wel prettig zijn. Eindelijk fatsoenlijke keuze in Huissen.
Ik zal nog wat mensen over de streep proberen te trekken de komende week.
die is dan de volgende
hehe voor bemmel net zo dan teminste meer keuze en veel stabieler netwerkAnoniem: 106050 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:53:
[...]
, zal me vriendenboekje eens nakijken of ik niemand vergeten ben hehe
die is dan de volgende
de gene die ik ken zijn al aangemeld en maat van mij hoef ik niet te vragen die had zich ook al aangemeld omdat we beide in de IT zitten
die voelen hem ook wel aankomen ,net goed laten ze maar in de shit zakken
ja die zien hem ook hangen natuurlijk, omdat ze op bepaalde plekken zoiets in bemmel hele slechte kabel hebben liggen. en gewoon nog klanten zien te winnen op die manier,,Anoniem: 106050 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:19:
vd week al 2 keer door UPC gebeld of ik me abbo niet wilde veranderen naar 3 in 1 in de hoop dat ze dan weer een jaar abbo hebben
die voelen hem ook wel aankomen ,net goed laten ze maar in de shit zakken
maar laten we maar ff afwachten wanneer reggefiber met het nieuws komt over 30% dan weten we het zeker
in 2020Trichoglossus schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:01:
En anders sluiten we weer achter in de rij aan
het zal nog altijd mogelijk blijven,alleen voor de normale gebruiker zal het niet makkelijker worden
het gaat nu ook te makkelijk,maar ook voor normaal gebruik zullen hogere snelheden nodig worden
denk aan full hd video streams en radio met hoge bitrates ,maar ook legale dl zullen groter worden
de toepassingen komen er van zelf als het technisch mogelijk wordt om het te doen
glas is er niet alleen om te DL ,er kan zo veel meer ,wat over kabel en zeker dsl nooit zal kunnen
Ze willen wel anders, maar zijn als de dood dat ze straks een dag zonder internet zitten.
Of dat ze de videorecorder (!) niet meer kunnen gebruiken etc
Nu hebben ze 3 aparte providers, en veel minder snelheid en mogelijkheden, maar ze zien alleen de dingen die eventueel fout zouden kunnen gaan
Door een aantal berichten die gisteren rond gingen over 30% gehaald was volgens bepaalde verkopers aan de deur.
Ben ik vandaag even op onderzoek uit geweest.
Reggefiber gebeld die wouden er nog niet veel overkwijt maar wel het volgende: We zijn op de goede weg om het te halen maar we zijn er nog niet!, we zijn nog steeds aan het tellen als het zo geweest zou zijn dat het gehaald was hadden we ook de pagina direct aangepast.
LET OP: inschrijfdatum loopt gewoon door tm 12 feb dus we hebben nog even te gaan.
Ben ook nog even in de reggefiber winkel geweest:
Die kon mij ook melden dat het nog niet gehaald was ook geen precies aantal in % zeggen hoever we al zaten, maar hen verwachting was wel zo dat het goed ging komen om het te halen.
we zullen echt 12feb af moeten wachten wat er dan gaat gebeuren gehaald is of mischien een verlenging van het inschijf termijn wordt gedaan.
tot zover mijn update
tel er maar weer 2 bij een paar 60 plusser in de buurt kunnen laten aanmeldenjopoh schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:28:
update
Door een aantal berichten die gisteren rond gingen over 30% gehaald was volgens bepaalde verkopers aan de deur.
Ben ik vandaag even op onderzoek uit geweest.
Reggefiber gebeld die wouden er nog niet veel overkwijt maar wel het volgende: We zijn op de goede weg om het te halen maar we zijn er nog niet!, we zijn nog steeds aan het tellen als het zo geweest zou zijn dat het gehaald was hadden we ook de pagina direct aangepast.
LET OP: inschrijfdatum loopt gewoon door tm 12 feb dus we hebben nog even te gaan.
Ben ook nog even in de reggefiber winkel geweest:
Die kon mij ook melden dat het nog niet gehaald was ook geen precies aantal in % zeggen hoever we al zaten, maar hen verwachting was wel zo dat het goed ging komen om het te halen.
we zullen echt 12feb af moeten wachten wat er dan gaat gebeuren gehaald is of mischien een verlenging van het inschijf termijn wordt gedaan.
tot zover mijn update
http://www.lijbrandt.nl/pakketten/televisie_pakketten zou voor de oudjes een mooi pakket zijn is goedkoper dan regio of UPCTrichoglossus schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:16:
Leuk om oudere mensen proberen naar glasvezel te krijgen..........
Ze willen wel anders, maar zijn als de dood dat ze straks een dag zonder internet zitten.
Of dat ze de videorecorder (!) niet meer kunnen gebruiken etc![]()
Nu hebben ze 3 aparte providers, en veel minder snelheid en mogelijkheden, maar ze zien alleen de dingen die eventueel fout zouden kunnen gaan