[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-06 11:35

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nou... zodra Goons de bottom-line van CCP merkbaar negatief gaan beinvloeden is het snel gedaan ;)
(Want CCP is nog altijd geen liefdadigheidsinstelling. Het gaat om knaken maken.)

Echt zal dat laatste wel meevallen. Zoals altijd "the vocal minority" die het hardst klaagt.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
MazeMouse schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Nou... zodra Goons de bottom-line van CCP merkbaar negatief gaan beinvloeden is het snel gedaan ;)
(Want CCP is nog altijd geen liefdadigheidsinstelling. Het gaat om knaken maken.)

Echt zal dat laatste wel meevallen. Zoals altijd "the vocal minority" die het hardst klaagt.
Wat hebben goons nou te maken met Hulkagaddon?

Goons deden mee niks meer, ze hebben het niet georganiseed als je dat denkt.
Hulkagaddon is al jaren oud en dat Goons het nou eenmaal tof vinden om mee te doen zegt niks over hun relatie met CCP.

[ Voor 10% gewijzigd door stealthgun op 04-06-2012 13:36 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:38
Goons zijn nu anders wel de grootste sponsors van Hulkageddon, ze hebben daardoor een andere payout structuur gemaakt en was het vroeger zo dat Hulkageddon enkele weken was, nu loopt het gewoon door.

Dit had niet kunnen gebeuren zonder The Mittani/Goons. Gezien alles wat ze hebben gedaan is het behoorlijk duidelijk dat Mittens het EVE Universum wil "ontwrichten". Ach ja, het brengt leven in de brouwerij ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dacht net hetzelfde. Oproep om Hulkaggedon zonder meer verder te zetten, komt expliciet van TheMittani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MazeMouse schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:39:
[...]

precies als CCP dat niet meer wil omdat (teveel) spelers stoppen passen ze gewoon het systeem aan zodat ganks niet meer profitable zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:15:
[...]

precies als CCP dat niet meer wil omdat (teveel) spelers stoppen passen ze gewoon het systeem aan zodat ganks niet meer profitable zijn
Een ding wat ze zouden kunnen doen is het onmogelijk maken van salvagen door andere dan jijzelf wanneer je schip in high sec is gesuicide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
salvagen ben je niet veel mee (vrees ik)
meeste komt van loot, en momenteel (met goons hun pay-for-a-kill model) zal der niks gesalvaged worden. misschien een beetje geloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
sluggha schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:23:
salvagen ben je niet veel mee (vrees ik)
meeste komt van loot, en momenteel (met goons hun pay-for-a-kill model) zal der niks gesalvaged worden. misschien een beetje geloot...
Hulk salvagen levert redelijk veel op, misschien op lange termijn zelfs het meest aangezien het tech 2 salvage is.
Hoeveel het precies is weet ik niet, maar volgens mij rond de 40mil als je een beetje goede salvage hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Hurtebise schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:00:
Dacht net hetzelfde. Oproep om Hulkaggedon zonder meer verder te zetten, komt expliciet van TheMittani.
Een oproep (en sponsoren) van iets is heel iets anders dan het zelf opzetten... Natuurlijk hebben goons hier grote invloed op. Maar neemt niet weg dat het geen Goon event is...

Verder heeft ccp het voor een deel aan zichzelf de danken dat de economy best ontwricht wordt nu, bedoel ze hebben de hele drone region leeg gehaald van mins. Prijzen van schepen schieten omhoog.

Ik ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren...

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik vraag me af of er niet een moment komt dat alles behalve de Goons er genoeg van heeft gekregen en er een front wordt gevormd tegen hen?

Ik heb echt werkelijk waar geen flauw benul of dit uberhaupt praktisch haalbaar zou zijn maar het lijkt me wel vet, universe on fire :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:40:
Ik vraag me af of er niet een moment komt dat alles behalve de Goons er genoeg van heeft gekregen en er een front wordt gevormd tegen hen?

Ik heb echt werkelijk waar geen flauw benul of dit uberhaupt praktisch haalbaar zou zijn maar het lijkt me wel vet, universe on fire :+
probleem is dat goons echt mega groot is en mega ongeloofelijk rijk met een shitload aan inkomsten. dus als je al een force kan organiseren die het aan zou kunnen wordt het een lag festival die heeel lang gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-09 11:07
Ongelooflijk rijk? Nee, we zijn niet ongelooflijk rijk, we zijn wel rijk, dat wel. De peacetime reimbursement neemt een aardige hap uit de wallet weg. De deployments van foreign legion en special ops ook.

De vraag die men zich moet stellen is, wat heb je aan 500B op de bank? Het zit daar niks te doen, levert niks op en is niet een asset waarmee je een oorlog kan winnen. Pas als je het omzet in beloningen, schepen, modules e,d. levert het je wat op. Dat is de filosofie van goons, geld moet rollen om er winst van te maken, niet geldelijke winst, maar winst in speler-plezier door het gratis kunnen vliegen en vechten voor de alliance. Zo hou je je mensen binnen de alliance tevreden en gaan ze voor je door het vuur. Motivatie Motivatie Motivatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
sPENKMAN schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:40:

Het is mogelijk, maar dan zou je meerdere fronten moeten creeeren en je moet een maand lang vol kunnen houden om voordurend fleets online te houden die continu aan het vechten zijn tegen de goons.

Ware het niet dat veel alliences elkaar niet vertrouwen en dit waarschijnlijk nooit gaat werken. Ook de hoge kosten die hier aan gebaat zijn, zijn heel hoog en moeilijk te reimbursen als er veel losses zijn ( en die zullen er zijn ), behalve als je een verdomd goeie achterban heeft die veel kan minen, bouwen, inventen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Het grootste probleem hierbij is "aantallen", Goons hebben de grootste alliantie in Eve en die nummers zal je (+/-) moeten matchen als je hier echt wat tegen wil beginnen.

Vorig jaar toe Solar/RF/XdX/Raiden/NC. etc aanvielen lukte dat maar na een aantal weken komt de sleur erin en worden je fleets weer kleiner. ISK voor reimbursements is niet echt het probleem atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Zeg nooit, nooit. Ik kan mij herinneren dat ze dit toen bij Northern Coalition zeiden. NC was te groot en het zou nooit vallen! De combinatie van de DRF, RAIDEN, NCDOT en PL hebben uiteindelijk het onmogelijke voor elkaar gekregen. Dit kwam mede omdat ze gebruik maakten van algemene comms en één extreem goede FC voor al hun fleets (Nync als FC owns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:31

Shunt

Boe

nwagenaar schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:47:
Zeg nooit, nooit. Ik kan mij herinneren dat ze dit toen bij Northern Coalition zeiden. NC was te groot en het zou nooit vallen! De combinatie van de DRF, RAIDEN, NCDOT en PL hebben uiteindelijk het onmogelijke voor elkaar gekregen. Dit kwam mede omdat ze gebruik maakten van algemene comms en één extreem goede FC voor al hun fleets (Nync als FC owns).
Vergeet de pogingen niet om BOB te verpulveren in de tijd dat D2 nog in leven was.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Shunt schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:52:
[...]
Vergeet de pogingen niet om BOB te verpulveren in de tijd dat D2 nog in leven was.
Way before my time. Op 13-7 bestaat mijn char pas 2 jaar. Ja, ik ben een broekie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Gisteren voor het eerst met de wekelijkse frigate roam met een klein vlootje een WH ingegaan. Het uitscannen van de uitgang was nog even een uitdaging en duurde behoorlijk wat langer dan verwacht.

Uiteindelijk zonder slag of stoot door 2 WH's heen gevlogen uiteindelijk wat scheepjes op scan gekregen. De ene helft zat in een POS en was niet aanwezig, de andere helft bevond zich in een POS zonder wapen en daar, buiten de POSshield waren een drake en tengu de POS aan het beschieten.

Om ze niet te laten schrikken is onze gecloakde rapier 90km aan het slowboaten geweest terwijl de rest van de vloot buiten scanrange bij een planeet zat te wachten. Op 9km afstand de vloot laten inwarpen naar de rapier en het gevacht kon beginnen.

Uiteindelijk 2 oracles, 1 tengu, 1 proteus met faction fit, drakes en broadsword gekilled. Erg netjes voor ene frigate roam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Impressive. Lijkt me wel spannend geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 29-08 15:41
Jep, I was there! M'n eerste op met NED Clan waar ik wel de tijd voor had.
Ging er erg relaxed aan toe en behulpzaam. Ook niet te gek laat terug naar huis zodat ik op een normale tijd naar bed kon :z :z :z

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 00:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Looney11 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:26:
Gisteren voor het eerst met de wekelijkse frigate roam met een klein vlootje een WH ingegaan. Het uitscannen van de uitgang was nog even een uitdaging en duurde behoorlijk wat langer dan verwacht.

Uiteindelijk zonder slag of stoot door 2 WH's heen gevlogen uiteindelijk wat scheepjes op scan gekregen. De ene helft zat in een POS en was niet aanwezig, de andere helft bevond zich in een POS zonder wapen en daar, buiten de POSshield waren een drake en tengu de POS aan het beschieten.

Om ze niet te laten schrikken is onze gecloakde rapier 90km aan het slowboaten geweest terwijl de rest van de vloot buiten scanrange bij een planeet zat te wachten. Op 9km afstand de vloot laten inwarpen naar de rapier en het gevacht kon beginnen.

Uiteindelijk 2 oracles, 1 tengu, 1 proteus met faction fit, drakes en broadsword gekilled. Erg netjes voor ene frigate roam!
netjes gedaan van jullie!
maar wtf echt... wat hebben ze gedaan om zoveel kwijt te raken!? frigs ga je toch niet proberen met tier3 BC's te slopen :/
Hoe groot was jullie frig fleet?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Vergis je niet. Een 25-tal frigs kan behoorlijk wat schade aanrichten en met de goede afstand/transversal kunnen grotere schepen extreem veel moeite hebben om ze te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:21:
Vergis je niet. Een 25-tal frigs kan behoorlijk wat schade aanrichten en met de goede afstand/transversal kunnen grotere schepen extreem veel moeite hebben om ze te tracken.
ja, das precies mijn punt :P
waarom hebben die gasten nog meer schepen in het gevecht gegooit?!
oracles tegen frigs? no fucking way dat je dat gaat winnen!
ik had lekker binnen men forcefield blijven hangen en ze geblueballed (lol @ vvt :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ach ja, EVE zit vol met "special people" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 29-08 15:41
TepelStreeltje schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:52:
[...]

ja, das precies mijn punt :P
waarom hebben die gasten nog meer schepen in het gevecht gegooit?!
oracles tegen frigs? no fucking way dat je dat gaat winnen!
ik had lekker binnen men forcefield blijven hangen en ze geblueballed (lol @ vvt :P )
De bootjes die we aanvielen waren zelf in een rustig tempo op het POS shield aan het knallen.
Binnen de POS shield hingen nog een paar leuke bootjes meer - zonder piloot.

We waren met minder dan 20 man. Voor mij was 't de eerste keer in een frigate roam. Ik stond ook te kijken hoe we het voor elkaar kregen dat we enkele T3's en T2's zomaar neer kregen met zelf maar 1 loss...

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterMichel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:02:
[...]

De bootjes die we aanvielen waren zelf in een rustig tempo op het POS shield aan het knallen.
Binnen de POS shield hingen nog een paar leuke bootjes meer - zonder piloot.

We waren met minder dan 20 man. Voor mij was 't de eerste keer in een frigate roam. Ik stond ook te kijken hoe we het voor elkaar kregen dat we enkele T3's en T2's zomaar neer kregen met zelf maar 1 loss...
dat is vrij makkelijk te verklaren cruisers en groter hebben gewoon moeite om de frigs te raken omdat ze:
1. hele kleine signature hebben
2. van nature heel snel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11

Vraag volgende keer je FC om de fleet in de advert te gooien, dan blijf ik als niet Goon niet eenzaam in de staging pos achter :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
johnny.xxx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:40:
[...]
Vraag volgende keer je FC om de fleet in de advert te gooien, dan blijf ik als niet Goon niet eenzaam in de staging pos achter :'( :P
Niet zo zeuren! Zie het als oefening voor jullie volgende invasie :+ :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Zal wel weer grinden worden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=13587643

talocan united ook echt? die gasten zijn best bekend in WH space.
mooi gedaan nogmaals!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
johnny.xxx schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:40:
[...]

Als je lid bent van European Goonion, zie je dat er elke woensdag een roam is, in een of andere vorm whatsoever. De fleet wordt standaard in jabber gebroadcast, alleen naar EG en in de jabber en ingame kanalen gepost.

De reden dat de FC niet een hele goon wide broadcast wil doen is dat we dan eindigen met vloten met tussen de 70 en 150 frigates en dat is iets teveel van het goede...

Deze vloot met 17 - 20 man is prima, geeft aanleiding om aan te vallen en als alles toch de bietenberg op gaat, is er ook niks aan de hand.

Overigens bestond een groot deel van deze vloot uit T2 assault frigs en een paar EAS-en, dat helpt qua DPS en mogelijkheden erg veel kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Looney11 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:27:
[...]

Als je lid bent van European Goonion, zie je dat er elke woensdag een roam is, in een of andere vorm whatsoever. De fleet wordt standaard in jabber gebroadcast, alleen naar EG en in de jabber en ingame kanalen gepost.

De reden dat de FC niet een hele goon wide broadcast wil doen is dat we dan eindigen met vloten met tussen de 70 en 150 frigates en dat is iets teveel van het goede...

Deze vloot met 17 - 20 man is prima, geeft aanleiding om aan te vallen en als alles toch de bietenberg op gaat, is er ook niks aan de hand.

Overigens bestond een groot deel van deze vloot uit T2 assault frigs en een paar EAS-en, dat helpt qua DPS en mogelijkheden erg veel kan ik je vertellen.
Kreeg een jabbertje dus denk ja och waarom niet :)
Zit bij FA, vandaar dus.
Zat netjes in mijn Jaguar te wachten in de pos en ik knipper met mijn ogen en jullie waren weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-09 15:28
yay altijd leuk..inloggen 10 minuten scannen(o.o home) 6/10 en een 7/10

drops pith A-type invuln + gila bpc next site pth c type shield boost amp :P

[$]-[$]

de dag ervoor nog een beetje pvp...als miner ben ik brak als pilot maar ben goed in scannen iemand met nog 2 minuten agro op teller logt uit in system en kreeg hem te pakken voor zijn timer .. warpto...warp scrambled en friendjes slopen maar ::) (zelf eens gelukt om iemand te pakken met scannen die logde zonder agro timer maar dat was denk ik puur geluk :P)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 21:02
ik heb nooit zo een geluk met plexes. van laatste 25 plexes die ik gedaan heb, heb ik maar 1 vindicator bp :(

nuja ik mag wel niet klagen want ik haal kills zoals deze op mijn kb : http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=16710314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 16:35
Dat noem ik nog eens geluk met Plexes.... Ik vlieg meestal als dedicated salvager/looter achter de fleet aan, maar we zien nooit echt goede drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handgas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2021

Handgas

We zijn er klaar voor, kom maar op!

-A-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Klaar voor wat, voor wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Mining update incoming :D

http://community.eveonlin...log.asp?a=blog&nbid=72890

[ Voor 64% gewijzigd door MacrosSimga op 14-06-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Dit is nou leuk, ga ik misschien toch weer meer minen ipv. missies rocken in high-sec. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Tegen de winter ... nou nou. Benieuwd hoe de hele market er tegen dan uit zal zien. Met het huidige gegank op barges en exhumers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Een mining barge met BS like ehp...
Dus wie zei het ook alweer dat ccp niks gaat doen tegen suicide ganken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:53
Ik :) althans ik zei niet dat ze er niets tegen zouden doen, ik zei dat ik het betwijfelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Op de eve forums zijn al veel goonies over de zeik vanwege de mining update. Te grappig om te lezen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
eergisteren met cloaky alt gezien hoe FA (Fatal Ascension) de naburige pocket heeft binnen viel. 3x cyno bij de posses en hup 250man in local en pos bashing :) De allianties die daar wonen (V.e.g.a. en Alexander) durfden zelf niet undocken :p
Aangezien 1 van de waardevolle manen in syndicate in ons pocket zit (wel al eigendom van FA) verwacht ik dat wij dit weekend of volgende week aan de beurt zijn :D

Aan de ene kant FA aan de andere kant RnK. word dus weer guerilla fleet ops bij ons :p

http://www.evenews24.com/...ension-invades-syndicate/

[ Voor 9% gewijzigd door Stampertjen op 15-06-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Gisteren een lekkere mining op gehad in highsec, in 2,5 uur tijd 3 belts verorbert wat goed was voor 1.500.000 m3 ore, niet slecht voor 5 hulks met maar 1 Orca en een enkele hauler.

Na een uurtje of 1,5 kwam er een gele catalyst de belt in warpen en gaf ik de fleet de opdracht de mining drones naar binnen te halen en de hobs naar buiten te gooien, niet verwachtende dat hij daadwerkelijk zou gaan aanvallen.

Verrassend genoeg nam die toch een sprint, opende het vuur en bumpte me uit alignment. Concord was erg snel ter plaatse maar mijn drones hebben toch nog een beetje kunnen helpen.

Had de schrik wel even te pakken: http://killboard.jovianlegacy.net/index.php/kill_detail/291/

[ Voor 0% gewijzigd door sPENKMAN op 15-06-2012 12:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
Als de Goons nou opschieten kan SKELE ook weer wat actie krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:19

Poekie McPurrr

Mreoww~

Kun je trouwens nog zien welke poppetjes je had als je al tijden (jaar + ) niet meer gespeeld hebt?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:32:
Kun je trouwens nog zien welke poppetjes je had als je al tijden (jaar + ) niet meer gespeeld hebt?
volgens mij niet behalve dan even die 4 uur tijd die je kan activeren om je account te activeren met een plex (hoeft niet maar na 4 uur gaat je account weer plat maar kan je in die tijd wel even kijken wat je nou had)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 16:48
Iedere keer als ik hier komt begint t toch weer te kriebelen. Frig roaming lijkt me best leuk en die mining update ziet er ook wel leuk uit.

* D-Raven heeft 4 jaar eve gespeeld, verdeeld over een tijdspanne van bijna 8 jaar.

Eve radio was ook altijd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08 21:54
Zo, ben een nieuwe poging aan`t doen om Eve leuk te gaan vinden.
Een paar jaar geleden ook eens een trial account aangemaakt, toen om te kijken of het iets weg heeft van X3:reunion. Al na 2 dagen spelen echter gestopt omdat ik het te ingewikkeld/saai vond.

Nu dus een nieuwe poging aan`t doen! :) Ben als Gallante begonnen. Eerst maar eens wat Agent missions doen om een beetje te kijken wat ik leuk vind. Maar wil waarschijnlijk blijven hangen in de manufacturing/trading(/misschien mining) hoek.

Tips, trick, do`s and dont`s zij natuurlijk van harte welkom! Maar vraag me eigenlijk af of er een newbie-friendly casual Nederlandse corporation is waar ik me bij aan kan sluiten? Lijkt mij het spel toch een stuk socialer maken ;) Daarnaast is het waarschijnlijk handig voor wat broodnodig advies.

BTW, een deel van de links in de OP is dood, misschien handig om ze eens na te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 15:09

JanvD

Portretfotograaf

Gemini NL schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Tips, trick, do`s and dont`s zij natuurlijk van harte welkom! Maar vraag me eigenlijk af of er een newbie-friendly casual Nederlandse corporation is waar ik me bij aan kan sluiten? Lijkt mij het spel toch een stuk socialer maken ;) Daarnaast is het waarschijnlijk handig voor wat broodnodig advies.
[...]
Volgens mij is V3spa (vespa) daar erg geschikt voor. NL-talig

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
JanvD schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:48:
[...]

Volgens mij is V3spa (vespa) daar erg geschikt voor. NL-talig
volgens mij is V3SPA aardig dood atm..

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ja, V3spa is dood. Geen leiding op dit moment. De enige NL clan die ik momenteel nog ken is:

* Ned-clan (onderdeel van goons)
* Jovian Empire (Engels, maar veel NL members)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Jovian Empire is Engels / Nederlands. Leuke alliance en is op het moment aan het uitbreiden dus we kunnen de mensen goed gebruiken. Op het moment doen we mining ops, pvp roams, incursions, Wh exploration en we willen binnenkort lvl 5 missies gaan organiseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Cardinal schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:57:
Ja, V3spa is dood. Geen leiding op dit moment. De enige NL clan die ik momenteel nog ken is:

* Ned-clan (onderdeel van goons)
* Jovian Empire (Engels, maar veel NL members)
Bendebeukers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MacrosSimga schreef op maandag 18 juni 2012 @ 07:02:
Jovian Empire is Engels / Nederlands. Leuke alliance en is op het moment aan het uitbreiden dus we kunnen de mensen goed gebruiken. Op het moment doen we mining ops, pvp roams, incursions, Wh exploration en we willen binnenkort lvl 5 missies gaan organiseren!
Welke corp contacteer je dan best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hurtebise schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:47:
[...]

Welke corp contacteer je dan best?
Dat is een goeie, ik kan nu even niet op eve, maar daar kijk ik tussen de middag wel ff voor je. Ik zelf zit in Thunderbears.

edit: Jovian Legacy kan je het best contacten. Je kan natuurlijk ook Thunderbears joinen ;) Wij zitten ook in de alliance ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MacrosSimga op 18-06-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nieuwe minmatar visuals:
http://imgur.com/a/2hEhV#0

De vagabond is zijn kraag kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Ook ik ben sinds kort weer terug in EVE en zoek een corp. Mijn main is voornamelijk in caldari BC geskilled met ook mining skills (bijna in een covetor/hulk). Mijn alt (aparte acc) is een goede hauler (badger II)/ marketeer en heeft mining foreman bonus, ook bijna zover dattie een freighter kan vliegen.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Jovian Legacy en Thunderbears zoeken nog mensen voor in de alliance. Schiet gewoon een apply in bij 1 van de 2. Voertaal engels maar als er alleen nl online is dan kan je gewoon nl praten.

Zoals hierboven ook al gezegt is er veel te doen en is het een leuke alliance. Aangezien we meer willen organiseren kunnen we alle mensen gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Beste / snelste manier om bij Thunderbears binnen te komen zal echter wel mogelijk met api verificatie gaan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Zaterdagavond nog een leuke PvP roam gehad met bovengenoemde alliantie (Jovian Legacy, ticker; JOVEM) waar onze corp ook deel van uit maakt.

Nog een paar leuke kills kunnen maken waaronder een Crane en een Obelisk, echter kon die laatste het niet zo waarderen waarna we een grotere fleet op ons dak kregen met een totale asswipe als gevolg :+

Niettemin een bijzonder leuke avond gehad :D

Filmpje staat online (720p):
YouTube: pvp roam total wipeout

Woensdag weer een nieuwe mining op organiseren voor de alliantie, eens kijken of we een heel systeem leeg kunnen trekken in een avondje :)

[ Voor 14% gewijzigd door sPENKMAN op 18-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mmm, degene die het filmpje maakte, heeft die uberhaupt wel een missile afgevuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
voor de mensen die een corp zoeken DPB heeft ook een redelijk aantal nl spelers (leiding is volledig nl) en zit in een alliance die een eigen 0sec pocket heeft

EDIT: Dutch Power Boats

[ Voor 7% gewijzigd door Stampertjen op 18-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Stampertjen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:14:
voor de mensen die een corp zoeken DPB heeft ook een redelijk aantal nl spelers (leiding is volledig nl) en zit in een alliance die een eigen 0sec pocket heeft
Kan je hier voor het gemak even de full name doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Helaas was ik er zaterdag niet bij. De verhalen had ik al wel gehoord :P Next time better...

Maar zaten jullie nou bij de goon border?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Stampertjen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:14:

EDIT: Dutch Power Boats
Ik neem aan een stukje 0.0 in NPC space? Aangezien Dotlan zegt dat jullie geen SOV hebben ;)

Anyway, Thunderbears are still a go. We hebben redelijk wat Nederlandse spelers met hier en daar een verdwaalde Brit en/of Amerikaan :+

Overigens kwam zag ik gisteren een onaangename verrassing :P Het afgelopen weekend was het voor mij niet mogelijk om online te komen. Dus ik check vrijdagavond nog even snel de POS in de WH en ik zie nog ruim 4 dagen fuel, dus dat kwam goed uit. Kom ik gisteravond online, is alles incapped en is de tower verdwenen. Zeg maar dag tegen 2 Tengu's, diverse schepen, modules en een sloot aan andere meuk. Gelukkig hebben we net 1 week eerder alle loot/salvage/minerals uit de WH gehaald, maar dit is behoorlijk zuur zeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-09 14:58
nwagenaar schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:10:
[...]

Ik neem aan een stukje 0.0 in NPC space? Aangezien Dotlan zegt dat jullie geen SOV hebben ;)

Anyway, Thunderbears are still a go. We hebben redelijk wat Nederlandse spelers met hier en daar een verdwaalde Brit en/of Amerikaan :+

Overigens kwam zag ik gisteren een onaangename verrassing :P Het afgelopen weekend was het voor mij niet mogelijk om online te komen. Dus ik check vrijdagavond nog even snel de POS in de WH en ik zie nog ruim 4 dagen fuel, dus dat kwam goed uit. Kom ik gisteravond online, is alles incapped en is de tower verdwenen. Zeg maar dag tegen 2 Tengu's, diverse schepen, modules en een sloot aan andere meuk. Gelukkig hebben we net 1 week eerder alle loot/salvage/minerals uit de WH gehaald, maar dit is behoorlijk zuur zeg :'(
Huh? Vrijdagavond had je nog voor ruim 4 dagen fuel. Dat is dus tot dinsdagavond. Vervolgens logde je gisteravond in, en is alles 'incapped'? Hebben ze je tower weggeschoten? Had je geen Strontium voor reinforced mode?

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

Ik denk dat laatste :)
(in iig niet genoeg lijkt mij)

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Voldoende voor 24 uur. Ze hebben de POS om 24:00 uur Eve Time (die vrijdagavond dus) gereinforced. Vervolgens de volgende avond dus weer. Alleen omdat ik dat weekend niet online kon komen, heb ik dat dus niet gezien. Totdat ik gisteravond online kwam, toen was de POS weg :P

[ Voor 11% gewijzigd door nwagenaar op 18-06-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Hurtebise schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:11:
Mmm, degene die het filmpje maakte, heeft die uberhaupt wel een missile afgevuurd?
Ik geloof 1 volley. Ik (filmpje was vanuit mij) was op zoek naar een target al onder vuur lag, toen kwam er door om eerst de kleintjes te pakken maar die zaten weer ver weg etc...

Het was een beetje chaos en voor mij al PvP newb was ik aardig rap verdwaalt in de fleet van de tegen stander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zaterdag avond vloot is om meerdere redenen niet erg handig, wegens teveel drank en teveel pvp corpsen die iets zoeken om op te schieten. Ik zat voor een volle twee minuten in de vloot en had eigenlijk niet bepaald door dat het systeem een spike kreeg en voor we het wisten was het voorbij.

Yups, was fun oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
Ach, Drunk Fleets kunnen ook best grappig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
DheeradjS schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:15:
Ach, Drunk Fleets kunnen ook best grappig zijn.
http://static2.fjcdn.com/...762166c710fcca06061f5.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Peekster op 19-06-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Nu wel.
Stomme site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Pff.. heeft even geduurd maar heb nu gros van zooi weer op 1 station. Nu eerst weer even rustig erin komen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Poekie McPurrr op 19-06-2012 21:27 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Als je wilt PvP-en, kun je altijd op www.ned-clan.com jezelf introduceren om de corp te joinen. Weest niet bevreesd voor scams, de regel binnen de corp is dat NL-ers niet worden gescamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hmm gisteren na anderhalf jaar maar eens een Hulk gekocht... Poppen van stroids werd een stuk sneller dan met een covetor :P

[ Voor 3% gewijzigd door MacrosSimga op 20-06-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Let toch maar beetje op met die Hulk. Er liggen nog steeds gankers voor de kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hurtebise schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:
Let toch maar beetje op met die Hulk. Er liggen nog steeds gankers voor de kust.
Ik lig gewoon alligned en ik jetcan atm niet.. ik weet dat de goons nog steeds hulks aan het jagen zijn... helaas natuurlijk maarja :P Maar normaal liggen we er met 4/5 mining schepen en vlieg ik zelf een orca :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Geweldig :)

Arbitrator gefit voor exploration. Ja een T1 cruiser. Vanmiddag tijdens een loos uurtje een Guristas hideout opgepikt. Escelation helemaal gedaan, Pithi C-Type Small Shield Booster geloot :)

En dat voor een uurtje werk in een low-budget t1 cruiser :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ramasha op 20-06-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hurtebise schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:18:
Gankers zijn er altijd geweest. Echter lijkt het "eeuwige hulkageddon" niet hetzelfde effect te hebben. Het valt mij op dat de laatste tijd het aantal ganks behoorlijk is afgenomen. Hulkageddon is natuurlijk leuk als event, maar als business as usual maakt het voor veel "gewoontjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nice, had per ongeluk een zooi ore te laag weggezet op market, gast die het kocht heeft donatie gedaan met uitleg dat ik voortaan beter moet opletten tegen welke prijs ik het verkoop 8)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Misschien hét moment om die gast opnieuw te contacteren en eventueel prijsafspraken te maken. Altijd handig als je vaste klanten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Hmm mijn laptop kan binnen 3 weken voor de 3e keer terug naar hp toe.... Word dit weekend weer geen EvE... ik haat HP >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 06:50:
Hmm mijn laptop kan binnen 3 weken voor de 3e keer terug naar hp toe.... Word dit weekend weer geen EvE... ik haat HP >.>
das knap waardeloos dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik hoop dat je lange skills lopen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
wow, de goons hebben weer wat geld verdiend:
https://forums.eveonline....osts&t=124145&find=unread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat hadden genoeg mensen al heel lang aan zien komen. Komt eigenlijk weer eens neer op het onvermogen van CCP om te kijken naar consequenties van features in scenario's van menselijk gedrag.

In het verleden was er een vergelijkbare stunt, Band of Brothers organisatie met gebruik van titans om massaal freighters van de ene naar de andere kant van het universum te catapulteren via lowsec (kon indertijd nog) om massaal marktwerking te scheppen onder eigen controle. Wat goedkoop hier was, was daar duur, en die npc prijzen konden beïnvloed worden door volume, en zo werden geld heel snel en heel makkelijk geschapen.

CCP dacht indertijd dat niemand ooit het systeem zou uitbuiten. Toen eenmaal bleek dat het wel zo was, werd er niets aan gedaan, totdat op het forum de indruk gewekt werd van bias, en pas toen ondernam CCP stappen.

Dit is niets anders. CCP had het kunnen weten. Ze werden gewaarschuwd. Ze hadden het prima kunnen monitoren en controleren, individuele spelers deden dat zelf ook met eigen tools ten slotte. Maar men deed het weer eens niet. Dus, leuk gratis geld gecreëerd. Nu ben ik benieuwd of men net zoals indertijd de gaten in de features die de mogelijkheid geven tot excessieve exploitatie corrigeert en of men net zoals toen die geschapen ISK wegneemt.

Het zal wel niet :P

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
sowieso zijn dit alemaal weer houtje touwtje updates om de community iig soort van tevreden houden. Verder word het niet uitgedacht en halfass geimplementeerd... elke patch van eve kent mooie features en geen bugs natuurlijk...

Zucht...

Aan de andere kant heb ik er weinig last van atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Heb een Drake voor PvE missies, wat is logische (aangeraden stap) voor volgend schip? Zit in Caldari space (Kusomnmom). Raven, Tengu of iets zonder missiles?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Poekie McPurrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:25:
Heb een Drake voor PvE missies, wat is logische (aangeraden stap) voor volgend schip? Zit in Caldari space (Kusomnmom). Raven, Tengu of iets zonder missiles?
Van Drake naar Raven is wel logisch. Kun je een beetje wennen aan active tanken zonder een miljard ISK onder je kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijnziens een raven en als je je skills qua caldari in orde hebt (dus core/fitting/nav/missles/drones etc. zou ik gunnery gaan trainen met hybrids das 2e weapon choice voor caldari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Ligt er ook helemaal aan wat je wilt gaan doen in EVE, voor PVE-en is de tengu een goede upgrade vanaf de drake. Als je wilt gaan PvP-en, zijn er andere schepen die wat hoger op de ranglijst staan dan Caldari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looney11 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:10:
Ligt er ook helemaal aan wat je wilt gaan doen in EVE, voor PVE-en is de tengu een goede upgrade vanaf de drake. Als je wilt gaan PvP-en, zijn er andere schepen die wat hoger op de ranglijst staan dan Caldari.
hij heeft het over PVE missions :) tengu kan maar ik zou toch voor raven gaan en dan eens verder kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ik ging na mn drake naar een Nighthawk. En toen stapte ik even in een Raven. Feel the Firepower! Daarna snel een Raven Navy Issue gekocht. :P
Vlieg ik nu alle missies mee. Cap stable met een duurdere x-large shield booster ( Gist B-type volgens mij ). Heerlijk ding. Ik zeg Drake => Raven => Raven Navy Isssue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 14:38
Dat is de route die ik ook gevolgd heb, teminste, ik ging Drake => Raven => Dominix => Ishtar => Proteus FTW! ik vlieg nu een max gank proteus, een kleine 1000 dps doet alles smelten :D, tank moet je wel op letten, veelal een beetje kiten. Als ik het me goed herinner heb ik een 400 tank vs Serpentis met 2 small deadspace reppers, hij is semi cap stable, kan niet me blasters, rep en mdw laten runnen, ik moet dus wel actief opletten en echt bezig zijn om het goed te doen, is weer is wat anders dan een afk dual repping domi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

Ubilosis schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:57:
Dat is de route die ik ook gevolgd heb, teminste, ik ging Drake => Raven => Dominix => Ishtar => Proteus FTW! ik vlieg nu een max gank proteus, een kleine 1000 dps doet alles smelten :D, tank moet je wel op letten, veelal een beetje kiten. Als ik het me goed herinner heb ik een 400 tank vs Serpentis met 2 small deadspace reppers, hij is semi cap stable, kan niet me blasters, rep en mdw laten runnen, ik moet dus wel actief opletten en echt bezig zijn om het goed te doen, is weer is wat anders dan een afk dual repping domi ;)
gebruik je deze voor DED en unrated combat sites of voor missies? Indien voor missies: is de dominix (evt navy) niet gewoon veel beter? Indien voor exploration: mag ik je fit zien?

Ben zeer geïnteresseerd in de proteus voor exploration, gebruik zelf de Ishtar ervoor en als die het niet kan tanken (final pocket 8/10 serpentis) dan gebruik ik de (dual med. rep) astarte.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf nog op zoek naar fit voor ratting in 0.0 met een tengu. Maar de meeste fits die je terug vind zijn direct 2b isk. en ik zat meer te kijken naar een goedkopere versie om mee te beginnen. Het is trouwens guristas gebied waar ik waarschijnlijk naar toe ga.
Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste