Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die jeep met sam erin zwaaar ver buiten het kamp zetten, dan kan ie ook niet doodrayhvh schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:11:
[...]
fk frustrerend heel het spel op normaal gespeelt deze missie haal ik niet op makkelijk
SAM DOOD SAM DOOD SAM DOOD.
ja wat moet ik eraan doen?! bugs cheats?
ja haha geprobeert. en zelfs toen ging die dood toen ik bezig was met het 3rde gebouwZen!th schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:19:
[...]
Die jeep met sam erin zwaaar ver buiten het kamp zetten, dan kan ie ook niet doodvervolgens zelf naar binnen rennen en alles opblazen
Maar.. de map (m) is naar mijn idee dermate irritant (ziet er niet uit etc).. Heb er maar een video van gemaakt:[YouTube: http://youtu.be/bdB4TkBGtIY?hd=1]
Het gehele menu is ook vaag.. Net alsof je aan het spacen bent...
Heb een i7-3770 met 8GB DDR3 / 256GB Crucial M4 SSD / HD 7870 videokaart en Windows 8. Heb me al rotgezocht op internet, maar het enige qua map ik tegen kom is de "Map editor"...
Iemand die hier ook tegen aan is gelopen?
[ Voor 3% gewijzigd door Ankh op 08-12-2012 17:14 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Niet zo zeuren

Aangepast!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Serieus,, dit zeiken doe je alleen maar omdat je niks anders te zeiken hebt?Ankh schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:13:
Vandaag online een key gekocht voor FC3, had het spel al maar wilde toch graag deze game hebben. Het is zeer mooi en vermakelijk
Maar.. de map (m) is naar mijn idee dermate irritant (ziet er niet uit etc).. Heb er maar een video van gemaakt:[video]
Heb een i7-3770 met 8GB DDR3 / 256GB Crucial M4 SSD / HD 7870 videokaart en Windows 8. Heb me al rotgezocht op internet, maar het enige qua map ik tegen kom is de "Map editor"...
Ik vind dat er niks mis is met die map haha. Natuurlijk hadden ze het op een andere manier kunnen aanpakken, maar het is niet een onderdeel waar ik me mateloos aan heb zitten irriteren, helemaal niet zelfs haha.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Sorry, maar wat een vage post... "Vandaag online een key gekocht voor FC3, had het spel al, maar wilde toch graag deze game hebben.". Je hebt iets gekocht wat je al had en wat je nog steeds wou hebben...Ankh schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:13:
Vandaag online een key gekocht voor FC3, had het spel al maar wilde toch graag deze game hebben. Het is zeer mooi en vermakelijk
Maar.. de map (m) is naar mijn idee dermate irritant (ziet er niet uit etc).. Heb er maar een video van gemaakt:[video]
Het thema van het spel is insanity en daarbij ook drugsgebruik. Dus de tekst "Net alsof je aan het spacen bent..." is perfect van toepassing.
Tenslotte zie ik in jouw video helemaal niks bijzonders. Het nog niet zichtbare deel van de map is inderdaad wazig en de pixels schuiven wat. Niks speciaals aan. Wat wil je daarbij bereiken door op internet te zoeken?
Ik zou zeggen speel gewoon het spel en doe een lichtje aan in de kamer waar je speelt, dan krijgen je ogen een veel rustiger beeld.
http://www.pu.nl/artikele...alen-met-far-cry-3-patch/
Zelf geen problemen met de huidige, maar zal eens kijken tegen die tijd
[ Voor 98% gewijzigd door pannekoek141 op 08-12-2012 18:10 ]
Suh dude
Ik wil graag een grotere rugzak. Of kom deze dier pas als een opracht hebt uitgevoerd.
Heb nu een clean install gedaan van Windows, echter is het nog altijd hetzelfde. Ik denk dat het pas gekomen is sinds patch 2.
Ja, dat is volkomen normaal. Veel engines gebruiken deze techniek tegenwoorden (denk maar aan BF3 en nu inderdaad ook Far Cry 3) omdat het beter is --> voor consoles. Het zou betere performance opleveren. Maar het is inderdaad heel erg lelijk. In BF3 heb je het zelfs met characters en dat is heel lelijk, ook in het menu van BF3 heb je dit. Kijk maar naar bv. de wapenlijsten enzo, het duurt even voor ze tevoorschijn komen. Lelijk!HannesB schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:10:
klopt het dat het laden van textures even duurt? Mij valt het op dat sommige objecten pas in zicht komen als je dichtbij komt of de textures wat veranderen (waarschijnlijk door schaduwen). Vooral bij rotsen is dit vrij duidelijk. Maar ik ervaar het ook tijdens het inzoomen van een sniper: zo veranderen bomen (bladeren, stammen) wat als je inzoomt, of objecten zoals huizen (de muren,daken) waarbij kleuren/texturen iets gedetailleerder worden. Soms gaat het vrij snel dat het niet echt opvalt, echter duurt het soms iets langer, rond 1-2 seconden en valt het best wel op. Dit gebeurt dan vrij pixelachtig.
Heb nu een clean install gedaan van Windows, echter is het nog altijd hetzelfde. Ik denk dat het pas gekomen is sinds patch 2.
Ik heb lang niet meer zitten gamen, waardoor ik niet veel ervaring meer heb met dergelijk engines. Sinds ik recent een videokaart heb gekocht voor oa deze game, 660TI, heb ik enkel nog maar ervaring met Borderlands 2. Daar gaat het allemaal veel sneller, waardoor het niet stoort. Het zou kunnen helpen als het smooth ging, maar nu is het vaak dat dit in pixels gaat. Volgende afbeelding is een duidelijk voorbeeld. Het duurt maar een seconde of 2 max, maar net lang genoeg om het te zien. Net na het inzoomen met de sniper:Qlii256 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:14:
[...]
Ja, dat is volkomen normaal. Veel engines gebruiken deze techniek tegenwoorden (denk maar aan BF3 en nu inderdaad ook Far Cry 3) omdat het beter is --> voor consoles. Het zou betere performance opleveren. Maar het is inderdaad heel erg lelijk. In BF3 heb je het zelfs met characters en dat is heel lelijk, ook in het menu van BF3 heb je dit. Kijk maar naar bv. de wapenlijsten enzo, het duurt even voor ze tevoorschijn komen. Lelijk!

Dat dit gebeurt wanneer je het spel opstart en dat de omgeving laadt, begrijp ik dit. Maar in-game ervaar ik het toch als storend. Volgens mij is het ook pas sinds de tweede patch, of wel valt het me nu pas enorm op.
Ik ben blij te weten dat ik niet de enige ben, je bent wel de eerste die dit bevestigt.
Edit: ik heb zelfs het gevoel dat dit nadrukkelijker is als de settings lager staan. Bij mij staat het op optimal, maar bij testen met lagere settings was het nog duidelijker.
[ Voor 5% gewijzigd door HannesB op 08-12-2012 19:34 ]
Wilde net een screenshot van de map gaan maken voor je.. maar kom erachter dat mijn save game corrupt is geraakt.. Moet een nieuwe game starten en weer helemaal opnieuw beginnenEvertt schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:50:
Waar kan ik een tapir vinden?
Ik wil graag een grotere rugzak. Of kom deze dier pas als een opracht hebt uitgevoerd.

Steeds weer met je Jeep naar het volgende punt rijden en Sam achter de .50 laten zitten. Hij is maar 1x dood gegaan bij mij.rayhvh schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:11:
[...]
fk frustrerend heel het spel op normaal gespeelt deze missie haal ik niet op makkelijk
SAM DOOD SAM DOOD SAM DOOD.
ja wat moet ik eraan doen?! bugs cheats?
Ah, amber en crimson zijn gewoon de oranje en rode bladen.KingKoning schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:10:
game ook sinds deze week aan het spelen, en wat is het vet. Ik was heel terughoudend na de deceptie die Far Cry 2 was, maar dit deel is echt een toppertje. Het open wereld/shooter/eiland idee is echt perfect uitgewerkt. De voldoening die het geeft om zon camp volledig silent over te nemen is ook echt heerlijk. Vaas is echt een heel vet uitgewerkt character en het idee van lekker op vakantie en alles stort in komt echt goed over.
@bram1984 Ik heb hetzelfde probleem. In het begin vind je wel boars als Dennis je gaat leren jagen, maar nu ben ik weer op zoek en kank ze nergens vinden. Icoon wat er op lijkt bleken varkens te zijn, die waren ook nuttig, maar nu moet ik echt boars hebben...
Recepten gaan puur op kleur. bv 1x Groen is health. 1x Geel hunters instinct.
http://www.gamerevolution...inge-crafting-guide-75209

Persoonlijk erger ik me er niet aan, elk spel met enigzins view distance heeft last van objects die van Level of Detail veranderen naarmate je dichtbij komt en elk spel lost dit weer anders op.
Het ene spel popt nieuwe objects in, andere laat ze met een filter verschijnen (Far Cry 3 met blokjes) etc.
Je moet ook niet te moeilijk willen doen.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Mijn excuses dat ik op den duur zo vervelend overkom. Dat is zeker niet mijn bedoeling!Rynji schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:59:
Hannes, je hebt nu al 4x gepost dat je het inladen van objects/textures vervelend vind maar er is niets aan te doen; Leer er mee leven!
Persoonlijk erger ik me er niet aan, elk spel met enigzins view distance heeft last van objects die van Level of Detail veranderen naarmate je dichtbij komt en elk spel lost dit weer anders op.
Het ene spel popt nieuwe objects in, andere laat ze met een filter verschijnen (Far Cry 3 met blokjes) etc.
Je moet ook niet te moeilijk willen doen.
Bij mij ging hij ook steeds opeens dood, door een granaat denk ik want hij had een halve balk leven.handige_harrie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:45:
[...]
Steeds weer met je Jeep naar het volgende punt rijden en Sam achter de .50 laten zitten. Hij is maar 1x dood gegaan bij mij.
Uiteindelijk heb ik hem gewoon op een rustig plekje gezet en de 4 punten van de missie gewoon zelf lopend gedaan

het einde is erg vet maar ik ga niks zeggen, veel speelplezier
Suh dude
Is opgelost door een opdracht uit te spellen waar ik Tapir moest doden.Evertt schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:50:
Waar kan ik een tapir vinden?
Ik vind dat dieren soms raar bewegen. Heeft iemand een tip om uit de
aanval te blijven van een roofdier? Als ze jou zien ben ik altijd snel dood.
Daar heb je een syringe voor, dat ze je niet aanvallen (Animal Repellant)Evertt schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:44:
[...]
Is opgelost door een opdracht uit te spellen waar ik Tapir moest doden.
Ik vind dat dieren soms raar bewegen. Heeft iemand een tip om uit de
aanval te blijven van een roofdier? Als ze jou zien ben ik altijd snel dood.
Maar meestal doe ik het gewoon op afstand met een sniper.
Verwijderd
YouTube: Far Cry 3 Gameplay: Mine
Wel vergeten te filmen hoe ik het erop plak, maar dit gewoon hurkend, steentje erbij en hoppa, erop plakke en wegwezen
Heb zelf een GTX 680 nu.. en dat draait echt fijn door de hele game heen, wel op 1,3Ghz maar goed..
Vond die oude Radeon het nog verdomd goed doen
Je ziet wel dat de beeldkwaliteit van de GTX 680 echt veel beter is met precies zelfde settings.
Ik heb trouwens geeneens zin meer in BF3

[ Voor 84% gewijzigd door A87 op 09-12-2012 01:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Welke settings speel je?HannesB schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:10:
klopt het dat het laden van textures even duurt? Mij valt het op dat sommige objecten pas in zicht komen als je dichtbij komt of de textures wat veranderen (waarschijnlijk door schaduwen). Vooral bij rotsen is dit vrij duidelijk. Maar ik ervaar het ook tijdens het inzoomen van een sniper: zo veranderen bomen (bladeren, stammen) wat als je inzoomt, of objecten zoals huizen (de muren,daken) waarbij kleuren/texturen iets gedetailleerder worden. Soms gaat het vrij snel dat het niet echt opvalt, echter duurt het soms iets langer, rond 1-2 seconden en valt het best wel op. Dit gebeurt dan vrij pixelachtig.
Als je op ultra speeld ,heb je er geen last van.
Very high minder last van dat textures veranderen.
High ,steeds meer etc...
check de pics, met name het gras in de verte
High settings

Very high

Ultra

Als je met high settings gaat inzoomen op het gras, dan moet ie dat "verdwenen gras" renderen en dat zie je dan wat je noemt vrij pixelachtig.
Met ultra settings hoef ie dus niet te renderen (je ziet alles al)
[ Voor 27% gewijzigd door Bullus op 09-12-2012 01:26 ]
|2600k|Asus 290|
Binnenkort maar eens beginnen aan de co-op mode, als die half zo goed is als de SP, dan ben ik tevreden
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
ik speel alles op ultra. Ik heb het niet zozeer over het gras, meer over de bomen en andere objecten als gebouwen of rotsen. Paar post boven zie je die screenshot dat ik inzoom met de sniper. De steiger moet terug renderen, waarschijnlijk omdat de distance op korte tijd moet aangepast worden met de sniper (denk ik). Dit duurt ook maar een seconde (of 2 maximum). Net genoeg om het op te merken. Net bv die missie gespeeld dat je naar sunset cove moet om Liza te vinden. Als ik met de sniper inzoom naar de andere kant over het water, moeten die objecten even gevormd worden. Maar bij palmbomen heb ik vaak dat rond het gebladerte groene vierkantjes verdwijnen, tijdens dat inzoomen.Bullus schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:09:
[...]
Welke settings speel je?
Als je op ultra speeld ,heb je er geen last van.
Very high minder last van dat textures veranderen.
High ,steeds meer etc...
check de pics, met name het gras in de verte
High settings
[afbeelding]
Very high
[afbeelding]
Ultra
[afbeelding]
Als je met high settings gaat inzoomen op het gras, dan moet ie dat "verdwenen gras" renderen en dat zie je dan wat je noemt vrij pixelachtig.
Met ultra settings hoef ie dus niet te renderen (je ziet alles al)
Als je Path of the Hunter quests doet dan moet je dieren doden door de wapens die je op de locatie vindt. Wat ik altijd deed was eerst een syringe met Hunter's Instinct om te kijken waar de dieren waren, daarnaar ernaartoe gaan en dan Animal Repellent als het roofdieren waren. Op deze manier kon ik ze makkelijk afmaken zonder dat ze me aanvielen.GekkePrutser schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:49:
[...]
Daar heb je een syringe voor, dat ze je niet aanvallen (Animal Repellant)
Maar meestal doe ik het gewoon op afstand met een sniper.
Toch vreemd dat Save Games op verschillende plaatsen worden opgeslagen.Playa del C. schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:18:
Aiii, dat is erg jammer inderdaad. De cloud service van UPlay werkt niet normaal in ieder geval. De cloud zelf is 'allesbepalend' blijkbaar. Er zijn veel problemen met saven. Als de cloud tijdens het spelen offline raakt, blijkt dat soms de cloud geen save meer heeft, en vervolgens na online te komen, dat dus synchroniseert met je pc.
Het is sterk aanbevolen om de cloud service in UPlay uit te schakelen (instellingen knop rechts boven). Hierdoor worden de saves via je harde schijf gebruikt en niet gekopieerd en gesynced.
Er zijn daarnaast ook problemen met saves, doordat soms nieuwe saves worden overgeschreven door ouders saves uit de cloud. Hierdoor verlies je dus voortgang in het spel. Dit laatste komt ook voor als de cloud tijdelijk offline is geweest.
Ikzelf ben in het begin bezig geweest met het testen van het spel en daardoor had ik een paar saves via de cloud opgeslagen. Vervolgens heb ik alle test-saves op mijn harde schijf verwijderd, om het spel verder normaal te gaan spelen. Als ik nu de cloud aanzet, komen alle oude saves steeds terug en daardoor wordt het dus een bende in die drie slots
Edit: Ik denk dat je je saves kwijt bent, ik heb in ieder geval nog niemand gezien die zijn saves weer ergens teruggevonden heeft. Als je het zelf even wilt testen:
1. Saves worden normaal opgeslagen in: C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\"rare tekst"\46
Je hebt daar per save twee bestanden. Een save bestand en een metadata bestand. Normaal gesproken met een auto-save en een eigen save heb je dus vier bestanden.
2. Je kan proberen de cloud functie van UPlay uit en aan te zetten. Misschien staat er toch nog iets op de cloud en wordt het door wat inloggen/instellingen switchen alsnog goed gesynced.
Bij mij stonden de Save Games hier: C:\ProgramData\Orbit\46\.
Als je op de PC speelt zou ik iedereen zeker aanraden af en toe een back-up te maken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die Orbit map heb ik niet (in ProgramData). Speel op windows 7 x64. Uplay-synchronisatie staat uit. Heb alles geïnstalleerd in de standaard map.Jumpman schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:29:
[...]
Toch vreemd dat Save Games op verschillende plaatsen worden opgeslagen.
Bij mij stonden de Save Games hier: C:\ProgramData\Orbit\46\.
Als je op de PC speelt zou ik iedereen zeker aanraden af en toe een back-up te maken.
Het getal 46 staat voor 'spel 46' en dat is FC3. Die map 46 heb ik dus ook, maar dan in de Ubisoft Launcher map. Waar Orbit voor staat, weet ik niet, maar dat vind ik op dit moment wat een vreemde naam voor een directory.
Inderdaad vreemd dat saves verschillend worden opgeslagen, heeft misschien met Uplay te maken. Oudere versie of instellingen.
Een back-up van de saves is inderdaad niet onverstandig, naast het controleren van de moeilijkheidsinstellingen. Beide zaken blijken niet echt 'safe' te zijn...
Beste post ever.Visgek82 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 00:27:
omg? heb zojuist Post-processing gedisabled via deze tweak :
http://www.evga.com/forums/tm.aspx?m=1806130&mpage=1
En wat een verschil. het spel draait zò veel beter nu. En het ziet er ook nog eens VEEL beter uit in mijn ogen.
Met dingen als dit snap je ècht niet waar Ubi mee bezig is geweest. Iets wat zo'n dramatisch effect heeft op de framerate en vrijwel niets (moois!) toevoegd , moet gewoon uit de code gelaten worden ! ineens is de game met 4x MSAA prima te spelen. geen kartelrandje meer te zien.
Btw, voor de mensen die graag een toggle aim down sight willen ipv hold-aim down sight, deze tweak doet wonderen :
http://forums.ubi.com/sho...63-Ironsight-Toggle-Tweak
Dat ze geen toggle optie erin hebben gezet... waar zit je dan met je gedachten als ontwikkelaar?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Volgens je vorige post,speelde je op optimal settings..HannesB schreef op zondag 09 december 2012 @ 08:22:
[...]
ik speel alles op ultra. Ik heb het niet zozeer over het gras, meer over de bomen en andere objecten als gebouwen of rotsen. Paar post boven zie je die screenshot dat ik inzoom met de sniper. De steiger moet terug renderen, waarschijnlijk omdat de distance op korte tijd moet aangepast worden met de sniper (denk ik). Dit duurt ook maar een seconde (of 2 maximum). Net genoeg om het op te merken. Net bv die missie gespeeld dat je naar sunset cove moet om Liza te vinden. Als ik met de sniper inzoom naar de andere kant over het water, moeten die objecten even gevormd worden. Maar bij palmbomen heb ik vaak dat rond het gebladerte groene vierkantjes verdwijnen, tijdens dat inzoomen.
Het gras was puur als voorbeeld,maar als je beter kijkt, zie je ook paaltjes (bij de opgestapelde bomen), struikgewas(voor de auto) die je op high niet ziet, maar zou je daar gaan inzoomen dan zou ie dat terug renderen.
|2600k|Asus 290|
optimal of ultra lijkt me hetzelfde te zijn: als je tussen beide kiest, verandert er niks aan de instellingen. Toch voor zo ver ik weet en kan zien. Dus ik had het op ultra gezet, mede door jouw post met die afbeeldingen om nog wat te vergelijken. Mijn excuses dat het zo verwarrend overkomt, want ik heb tot nu toe enkel op optimal gespeeld.Bullus schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:10:
[...]
Volgens je vorige post,speelde je op optimal settings..
Het gras was puur als voorbeeld,maar als je beter kijkt, zie je ook paaltjes (bij de opgestapelde bomen), struikgewas(voor de auto) die je op high niet ziet, maar zou je daar gaan inzoomen dan zou ie dat terug renderen.
Ik begrijp zeker dat er nog een aantal zaken moeten renderen wanneer je inzoomt, maar ik begrijp alleen niet goed waarom ze gekozen hebben voor de pixelachtige wijze.
Wat me opvalt, als je vergelijkt me je afbeeldingen, dat op high bomen voller staan van bladeren dan op ultra.
Werkelijk waar nog nooit gebruikt. Waarom zou ik in godsnaam de hele tijd met een getogglede aim willen rondlopen? En even snel aan een vuurgevecht deelnemen lijkt me dan ook helemaal niks.Jeroenneman schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:06:
[...]
Beste post ever.
Dat ze geen toggle optie erin hebben gezet... waar zit je dan met je gedachten als ontwikkelaar?
1
2
3
| <Post> <quality id="false" PostFXLevel="2" FXAALevel="2" SSAO="0" SSAOMaxDistance="0" GameDepthOfField="1" CinematicDepthOfField="1" MotionBlur="0" DepthDownsample="0" CloudShadows="1"/> </Post> |
.. erin laat, dat ie dan alsnog toch de PostFX toepast! Als ik die regel verwijder, idd geen PostFX.
Q: als ik SweetFX gebruik moet ik de MSAALevel="0" idd op null houden toch?
Waar vind jij die regel? In het bestand GamerProfile.xml in MyGames/FarCry3 heb ik die regel niet staan.QwaftZefoni schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:02:
wat me opvalt is als in de RenderProfile settings de PostFX op "false" zet, maar deze regel
code:
1 2 3 <Post> <quality id="false" PostFXLevel="2" FXAALevel="2" SSAO="0" SSAOMaxDistance="0" GameDepthOfField="1" CinematicDepthOfField="1" MotionBlur="0" DepthDownsample="0" CloudShadows="1"/> </Post>
.. erin laat, dat ie dan alsnog toch de PostFX toepast! Als ik die regel verwijder, idd geen PostFX.
Q: als ik SweetFX gebruik moet ik de MSAALevel="0" idd op null houden toch?
Ik heb alleen dit staan over PostFX:

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
dafuq... zat ik weer in het verkeerde topic
[ Voor 98% gewijzigd door QwaftZefoni op 09-12-2012 14:31 ]
Id="xxx" moet wel hetzelfde zijn.
|2600k|Asus 290|
denk ik dan...
Ook waardeloos soms, daar staan ze vaak in spiegelbeeld t.o.v. je map. Snap niet dat dit niet in de legenda zit.BeyondThunder schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:20:
Kijk dan even bij het craften welk plaatje erbij staat van welk dier, dan heb je ze zo gevonden!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Mooi! Tja als je t kan betalen, waarom niet?Xtr3me4me schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:10:
Hoppa zonet mijn triple screen setup klaar gezet en getweaked met kleur en gamma en is nu subliem! Nu nog onderweg naar huis en dan volop far cry 3 gamen met 3x24" 5760x1080 en mijn fps zit tussen de 90 en 110 met alles wagenwijd open.
Ja inderdaad! Maar wilde dit ook voor Far cry 3, Skyrim, BF3 enz.. Games met gave graphics! Maar FC3 met deze setup, is alsof je erin leeft! Grotere schermen kon toch niet want past niet op me bureauPazienza schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:48:
[...]
Mooi! Tja als je t kan betalen, waarom niet?
Maar als je het hebt en zo speelt wil je nooit meer terug naar 1 scherm.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Het stuk vliegen met de wingsuit gaat prima bij die missie maar de parachute wil niet open. Als ik op de knop druk (linker shift) gebeurt er niets. Die knop is normaal bij mij voor bukken maar nu doet ie niets. Ik heb het al toegewezen naar een andere knop maar ook dat werkt niet.
Edit: Gevonden. Het moet dezelfde knop zijn als change seats

Craften.Hoe krijg je meer kogels voor je wapens? Heb steeds maar 60 kogels en moet dan weer nieuwe halen.. Speel t spel pas sinds vandaag en ben er nog niet helemaal achter..
Je kan dieren dooden en met de huid dingen maken. Het is sowieso aan te raden in het begin gelijk deze dingen te doen. Met 1 wapen rondlopen met 60 kogels schiet niet op.
[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 09-12-2012 22:02 ]
Verwijderd
Ik kan er niets mee in brand steken(schieten), en als ik met een flamethrower 1x schiet dan staat alles in de fik o_O
Laatst een kamp op een heuvel gaan innemen.
Terwijl ik naar boven sluip, hoor ik de piraten schreeuwen "Oh shit it's a komodo dragon!". Ze beginnen te schieten en te schreeuwen, dus ik wacht maar even. 2 minuten later krijg ik de cut-scene te zien dat ik het kamp veroverd heb
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Even goed het crafting menu lezen voor dit soort vragen, evenals je handboek. Voor een uitbreiding van je ammo heb je, uit mijn hoofd gezegd, 2 boarskins nodig. Boars kun je pas weer vinden na de 3e missie geloof ik. Als je een AR hebt, kun je gewoon over de AK's van de piraten heen lopen voor ammo.itsFuzeh schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:53:
Hoe krijg je meer kogels voor je wapens? Heb steeds maar 60 kogels en moet dan weer nieuwe halen.. Speel t spel pas sinds vandaag en ben er nog niet helemaal achter..
... en toch krijg ik geen kampen met meer dan 6/7 pirates a 1000 XP, ik zal toch echt wat meer trucjes onder de knie moeten krijgen
De omgeving van de mens is de medemens.
Dat vroeg ik me gisteren ook af! Ben nog niet zover, maar het begint te vorderen.luappul schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:09:
Is het mogelijk om nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld de outposts weer te 'resetten'? ik wil graag nog een keer de outposts veroveren op de moeilijkste setting, maar heb geen zin om eerst weer alle wapens te moeten vrijspelen....
Je hoeft niet perse eerst die missies te doen.bram1984 schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:30:
[...]
Even goed het crafting menu lezen voor dit soort vragen, evenals je handboek. Voor een uitbreiding van je ammo heb je, uit mijn hoofd gezegd, 2 boarskins nodig. Boars kun je pas weer vinden na de 3e missie geloof ik. Als je een AR hebt, kun je gewoon over de AK's van de piraten heen lopen voor ammo.
In het zuiden is een radiotoren. Als je die overneemt krijg je te zien waar die beesten zitten en kan je er verder mee.
Nope.luappul schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:09:
Is het mogelijk om nadat je de verhaallijn hebt uitgespeeld de outposts weer te 'resetten'? ik wil graag nog een keer de outposts veroveren op de moeilijkste setting, maar heb geen zin om eerst weer alle wapens te moeten vrijspelen....
Als je het spel eenmaal uitgespeeld hebt ben je helemaal klaar.. Ook al kun je doorspelen. Tenminste, dat was bij mij zo. Ik had alle radio towers, outposts, assassinations, hunting missies gedaan.. Dus ja, wat kan ik nu nog doen? Beetje rondvliegen/racen/rennen over het eiland, allies opblazen, treurige minigames doen..
Beetje jammer wel, want tot het einde was het echt briljant, ze hadden iets moeten inbouwen dat je outposts aangevallen konden worden ofzo, want nu is het hele eiland "van mij", en gebeurt er dus echt niets meer.

Heb ook die upgrades met m'n tautau tot nu toe allemaal 'gekocht'. Ik kan er alleen nu niet meer kiezen omdat er nog wat gelocked is, meot meer main missies doen. Blijkbaar ga ik te hard met m'n xp aan 't begin van t verhaal, lol.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Okay, ja na de 3e missie heb ik die radiotower pas gepakt, vandaar.PilatuS schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:41:
[...]
Je hoeft niet perse eerst die missies te doen.
In het zuiden is een radiotoren. Als je die overneemt krijg je te zien waar die beesten zitten en kan je er verder mee.
Hopelijk komt dit een keertje via een update ofzo. Ben blij dat ik op advies van sommigen hier al op de moeilijkste setting speel. Is op zich goed te doen. Geen CoD Veteran taferelen in ieder geval.luappul schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:09:
Hij heet gewoon "Vaas" hoor.Mu.siQ schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:57:
Ik doe de missies eigenlijk ook niet eerst, haha. Heb nu vrijwel alle craftdingen op maximaal, afgezien van de allerlaatsten omdat je daar zo'n hunting missie voor moet doen. Zit wat posten over te nemen en te zorgen dat ik maximaal de main-missies in kan. Daar kijk ik overigens ook erg naar uit, die Vaze kom ik graag nog s tegen, wat een complete wackjob is die gast zeg, heeeeel vet!
Heb ook die upgrades met m'n tautau tot nu toe allemaal 'gekocht'. Ik kan er alleen nu niet meer kiezen omdat er nog wat gelocked is, meot meer main missies doen. Blijkbaar ga ik te hard met m'n xp aan 't begin van t verhaal, lol.
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 10-12-2012 10:59 ]
Sorry, haha.bram1984 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:58:
[...]
Hopelijk komt dit een keertje via een update ofzo. Ben blij dat ik op advies van sommigen hier al op de moeilijkste setting speel. Is op zich goed te doen. Geen CoD Veteran taferelen in ieder geval.
[..]
Hij heet gewoon "Vaas" hoor.
Krijg je ook meer XP op de moeilijkste setting?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Als het zo hoort, dan hoor ik het graag
Wat is er vreemd aan? ziet er bij mij net zo uit (PC)Ankh schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:07:
Om terug te komen op de (rare) blurry (grote) map, de progress ziet er naar mijn idee ook weird uit...
[afbeelding]
Als het zo hoort, dan hoor ik het graagAnders denk ik dat het toch een bug is...
Hoort zo. Vierkantjes is progress, sterren zijn unlocks. Dus bij een x-aantal van iets unlock je iets.Ankh schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:07:
Om terug te komen op de (rare) blurry (grote) map, de progress ziet er naar mijn idee ook weird uit...
[afbeelding]
Als het zo hoort, dan hoor ik het graagAnders denk ik dat het toch een bug is...
Over het algemeen een stukje rijden om zo snel mogelijk iets ergens te krijgen.Aerocivic schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:16:
Vraagje, wat zijn eigenlijk die Supply drops? Ik zie het in de screen van Ankh staan, maar ben het zelf nog niet in het spel tegen gekomen, valt me nu pas op...
Buiten het eerste dorp staat een quad die je dan binnen een x aantal seconden ergens heen moet scheuren.
Word op map aangegeven met een Blauw kruisje
Die + icoontjes (medics) op de kaart. Gewoon van A naar B racen binnen de tijd.Aerocivic schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:16:
Vraagje, wat zijn eigenlijk die Supply drops? Ik zie het in de screen van Ankh staan, maar ben het zelf nog niet in het spel tegen gekomen, valt me nu pas op...
Is dat nu zo moeilijk om even op te zoeken?Aerocivic schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:16:
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Supply_Drops
Niet erg realistisch als er piraten uit de hoge hoed BLIJVEN komen heAngeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:47:
[...]
Beetje jammer wel, want tot het einde was het echt briljant, ze hadden iets moeten inbouwen dat je outposts aangevallen konden worden ofzo, want nu is het hele eiland "van mij", en gebeurt er dus echt niets meer.
Ik ben nu bij de zoek-het-mooie-mes missie voor Citra (waarbij ik die aarsman van een Buck de hele tijd achterna moet lopen), en die missie met die drugsvelden platbranden....echt ge-fokking-weldig
Ik kom er niet over uit wat voor coole scenery er allemaal te zien is. Op de een of andere manier blijf ik op de screenshotknop rammen
Verder heb ik alles wat ik kon kopen al gekocht, ik heb alle rugzakken, wallets, syringe kits en alles al.
Het enige wat ik nu nog kan doen zijn van die pokergames, wat trials of the rakyat dingen en relic/memorycard/lostletter looting.
Ik ga maar verder missies doen denk ik, want ik ben al maxed out en ook alle available skills tot nu toe
Overigens heb ik meestal altijd dezelfde wapens geequipped:
1: MS700 sniper+silencer+high powered scope (range)
2: bow+arrow
3: Shredder
4: Z93 AMR sniper (jammer dat die niet silenced is, maar then again het brute geluid van het schot is ook heel ruig
Ik gebruik soms het Shadow pistooltje, en zou graag een wapen willen gebruiken met meer ammo, maar ik vind de Z93 en de shredder gewoon te vet om niet in mijn arsenaal te hebben
Wat ik ook echt hilarisch vind, zijn de kreten die de piraten wel eens geven:
"FOK....THIS.....HEAT!"
"I HATE THIS HEAT, SOMEBODY PLEASE KILL ME NOW"
"IT BURNS WHEN I PISS"
Trouwens hebben wel meer mensen last van de map-scroll bug? Ik kan heel vaak niet scrollen/zoomen/slepen in de map. Het enige wat ik kan doen is op CENTER klikken en dan is de map weer even gecentreerd, maar daarna werkt het niet meer. Soms werkt het als ik een fasttravel doe, dan kan ik wel weer scrollen en slepen. Maar soms ook niet en dan moet ik de hele game restarten. Niet dat het een probleem is aangezien de laadtijden op de SSD toch al miniem zijn, maar toch....
[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 10-12-2012 11:24 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Nope, is niet zo moeilijk om op te zoeken inderdaad, volgende keer zal ik eerst ff zoeken.bram1984 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:20:
[...]
Is dat nu zo moeilijk om even op te zoeken?
http://www.ign.com/wikis/far-cry-3/Supply_Drops
Thanx voor de reacties!
Ja duh, maar het zorgt er wel voor dat er na het uitspelen van het spel niets meer te doen is wanneer je de side-missies ook al hebt gedaan.Deathchant schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:21:
[...]
Niet erg realistisch als er piraten uit de hoge hoed BLIJVEN komen heOp een gegeven moment heb je gewoon elke piraat vermoord
na een tijde gespeeld te hebben irriteer ik me toch wel aan steeds dezelfde zinnietjes die praten herhalen...
Merk ook dat het allemaal steeds meer van hetzelfde wordt op een of ander manier,.
[ Voor 99% gewijzigd door A87 op 10-12-2012 12:26 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Should have worn a rubberDeathchant schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:21:
[...]
Wat ik ook echt hilarisch vind, zijn de kreten die de piraten wel eens geven:
"FOK....THIS.....HEAT!"
"I HATE THIS HEAT, SOMEBODY PLEASE KILL ME NOW"
"IT BURNS WHEN I PISS"
Toch vind ik het jammer dat de piraten/dorpelingen allemaal op elkaar lijken en veel van dit soort quotes zich maar blijven herhalen. Mag bij een volgende patch wel wat afwisseling in komen
Hmm, ja als je alle riviertjes al af bent geweest ,1001 beestjes hebt gekilled en allerlei mooie locaties hebt gezien heb je niets meer te doen idd. Multiplayer dan maar? Die is best vermakelijk heb ik wel gemerkt. Wel op hard minimaal, anders is er geen fuck aan merkte ik wel.Angeloonie schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:03:
[...]
Ja duh, maar het zorgt er wel voor dat er na het uitspelen van het spel niets meer te doen is wanneer je de side-missies ook al hebt gedaan.En dat is toch zonde, zorg dan dat je het spel gewoon niet meer kunt spelen na het einde.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Doe jezelf een plezier en verzamel er op zijn minst 20 en koop die Z93 AMR sniperA87 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:23:
Loont het nog om die relics allemaal te verzamelen? Ik twijfel of ik er uberhaupt mee ga beginnen, heb al wel 10 vuurtorens en de rest gedaan wat er bij hoort
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
ik heb hetzelfde gehad met een tijger. Echt grappigLocalJoost schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:15:
Toch kom je wel hele grappige dingen tegen
Laatst een kamp op een heuvel gaan innemen.
Terwijl ik naar boven sluip, hoor ik de piraten schreeuwen "Oh shit it's a komodo dragon!". Ze beginnen te schieten en te schreeuwen, dus ik wacht maar even. 2 minuten later krijg ik de cut-scene te zien dat ik het kamp veroverd heb![]()
![]()
Ik vind het ook wel grappig dat je door je camera flitsen kunt zien op de plekken waar relics te vinden zijn. Wel jammer trouwens dat die camera verder niet gedocumenteerd is, zoals waarom je op bepaalde plekken ineens geen foto kunt maken.
[ Voor 19% gewijzigd door Ytrog op 10-12-2012 12:35 ]
Zelf gebruik ik nu een M-700 silenced, de Shadow(Geniaal wapen, 1 shot kill headshot op elke range, 1 shot kill normal enemies close range in de chest, silent, i like). De shredder(ook deze super sterk, waar ik met de AK 2 mags in een tiger moest stoppen en hij nog vrolijk door liep, met een paar kogels van de shredder heb ik en dooie tijger). En die signature Shotgun. Ik ben er achter dat een shotgun gewoon een must is om mee te nemen. Die brutes liggen in 2-3 schoten en het is ook handig om mee te jagen.
De boog heb ik wel tijdje gebruikt maar het had niet de killing power die ik nodig heb. Ik heb nog 1 signature weapon niet unlocked volgens mijn handbook(alle radio towers). Dus ik weet niet hoe goed die is, maar het moet een assault rifle zijn gezien dat de enige is waar ik nog geen signature wapen van heb. We zien wel of die het beter doet dan de shredder
En dieren en outposts
Ik ben nu trouwens op het 2de eiland. En ik krijg nu ineens 50xp per headshot en 60xp voor een take down, en 100xp voor knife takedown etc? En ik heb die Heavy Beatdown skill en daarmee 500! exp voor het stabben van zo'n heavy. Is dat iets van het 2de eiland? Of hebben ze dat in de game gepatched?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
PC hier.
We’re very sorry for the server issues affecting Far Cry 3 on PC and are working as fast as possible to restore the service.
[ Voor 57% gewijzigd door MaXeRs op 10-12-2012 13:41 ]
The FarCry 3 online servers are currently undergoing scheduled maintenance.
The maintenance window started 0800 GMT and is expected to last a few hours.
This post will be updated as soon as the maintenance is over.
Regards,
The FarCry 3 Live Team.
MP ligt plat
But then again, I could be wrong..
De links naar de locatie op het Ubisoft forum doen 't nu ook niet
No wallhack tagging using the camera -z-
Turn off white stealth indicators
Stop objects from blinking
Enchance to Weapon holster (holster weapons)
De laatste drie zijn geweldig. Met name de stealth indicators weghalen maakt 't voor mij niet makkelijker
De wallhack weghalen werkt maar deels helaas, af-en-toe knippert ie er nu toch nog tussendoor.
Heerlijk hoe Vaas netjes zijn stellingen beargumenteert, fijne vent

[ Voor 62% gewijzigd door QwaftZefoni op 10-12-2012 15:09 . Reden: yay... ]
SP kan wel in offline modus. Zorg dan wel dat je niet meer je savegames syncht met de uplay servers want anders wordt je progress tijdens het offline gamen niet opgeslagen.bram1984 schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:49:
Dus de SP kan niet gespeeld worden? Wat een onzin.
Ik moest zo hard lachen in de openingsscene dat je in die kooi zit en dat wanneer Vaas weg loopt hij die guard een sack-tap geeft. *I get you every time*QwaftZefoni schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:48:

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Ik zal eens gaan kijken want die WH is inderdaad to easy, de overige vind ik ook wel een goed idee, wordt het toch iets anders ('moeilijker') spelen dan origineel! Wat me wel aanstaat eigenlijkQwaftZefoni schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:48:
Heb nu de volgende mods erin via simpele hexedit van de dll's
De links naar de locatie op het Ubisoft forum doen 't nu ook niet
No wallhack tagging using the camera -z-
Turn off white stealth indicators
Stop objects from blinking
Enchance to Weapon holster (holster weapons)
De laatste drie zijn geweldig. Met name de stealth indicators weghalen maakt 't voor mij niet makkelijkerEn dat er niks meer knippert is een verademing!
De wallhack weghalen werkt maar deels helaas, af-en-toe knippert ie er nu toch nog tussendoor.
[afbeelding]
No Inspiration to Inspire myself........
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Moet echt wat meer outposts gaan veroveren, maar heb telkens geen zin omdat ik dan stealth moet gaan doen en ik scheld hemel en hel bij elkaar bij een stealth missie xd.
Voor mensen die nog Recurve bow nodig hebben: Doe een Path of The Hunter quest, dan heb je de bow voor altijd
Trouwens, het spel gebruikt niet 100% van mijn TV. Het word vanaf boven en beneden naar het midden 'gepushd' waardoor ik zeker 15% boven en 15% beneden mis. Ik heb mijn TV op 16:9 staan als het gebeurd, ik zie dus wel alles(HUD etc) maar de 30% is gewoon zwart. Ik kan mijn TV naar Letterbox 1 zetten(zegmaar 16:9, maar ingezoomd) en dan is alles oké, maar dan zie ik bvb geen berichten van mijn ps3, die vallen net buiten het scherm. Is er dus een manier om het scherm te vergroten en hem op 16:9 laten te staan of moet ik maar met Letterbox 1 spelen?
EDIT: de formule 'kooi met tijger erin + sniper - slot' werkt ook heel goed!
[ Voor 3% gewijzigd door KennyPlox op 10-12-2012 16:59 ]
denk ik dan...
Ook zonder sniper, en alleen op de kooi schieten werkt alKennyPlox schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:57:
Heb nu ook max ammo houder(voor ammo, ben naam even kwijt) en max wapen houder. En dat al die drugsvelden verbranden was inderdaad erg...plezierIk was in Badtown, hoor ik opeens naast me 'Mister, one last blowjob before you die?' ik dus rondkijken, staat er een höer naast me
![]()
Moet echt wat meer outposts gaan veroveren, maar heb telkens geen zin omdat ik dan stealth moet gaan doen en ik scheld hemel en hel bij elkaar bij een stealth missie xd.
Voor mensen die nog Recurve bow nodig hebben: Doe een Path of The Hunter quest, dan heb je de bow voor altijd
Trouwens, het spel gebruikt niet 100% van mijn TV. Het word vanaf boven en beneden naar het midden 'gepushd' waardoor ik zeker 15% boven en 15% beneden mis. Ik heb mijn TV op 16:9 staan als het gebeurd, ik zie dus wel alles(HUD etc) maar de 30% is gewoon zwart. Ik kan mijn TV naar Letterbox 1 zetten(zegmaar 16:9, maar ingezoomd) en dan is alles oké, maar dan zie ik bvb geen berichten van mijn ps3, die vallen net buiten het scherm. Is er dus een manier om het scherm te vergroten en hem op 16:9 laten te staan of moet ik maar met Letterbox 1 spelen?
EDIT: de formule 'kooi met tijger erin + sniper - slot' werkt ook heel goed!
Eigenlijk is het irritante eraan dat als je niet recht voor de kooi staat, je het slot niet ziet. Of kun je, zoals jij al zegt, gewoon random op die kooi schieten?itsFuzeh schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:14:
[...]
Ook zonder sniper, en alleen op de kooi schieten werkt alwant ze horen wel schoten maar gaan nergens achteraan..
EDIT: wie heeft nog meer dat je 9/10 bij Co-op bij de verkeerde missie komt? Ik ben al bij Lights Out, maar kom telkens op latere/eerdere missies uit. Ook heb ik heel vaak dat ik rondloop en opeens doodga, of midden in een zipline. Echt super irritant
Bedankt mensen onder mij
[ Voor 25% gewijzigd door KennyPlox op 10-12-2012 17:41 ]
denk ik dan...
Ja dat kan zeker, je kunt zelfs de zijkant of bovenkant van de kooi raken.KennyPlox schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:16:
[...]
Eigenlijk is het irritante eraan dat als je niet recht voor de kooi staat, je het slot niet ziet. Of kun je, zoals jij al zegt, gewoon random op die kooi schieten?
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Inderdaad. Wordt ook in de tutorial verteld trouwens, dat je alleen maar de kooi hoeft te raken om het dier vrij te laten.KennyPlox schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:16:
[...]
Eigenlijk is het irritante eraan dat als je niet recht voor de kooi staat, je het slot niet ziet. Of kun je, zoals jij al zegt, gewoon random op die kooi schieten?
Inderdaad, altijd saven na zoiets! Al onthoudt hij niet je positie in de wereld na een save, hij schopt je terug naar de dichtstbijzijnde radio toren of fast travel punt, maar toch is het een handige functie voor zoiets.itsFuzeh schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:09:
Waar ik net ook achterkwam, als je dood gaat en je hebt net iets gecraft ben je het dus kwijt.. Terwijl als je respawnt of snel reist je je kogels wel weer bijgevuld hebt.. Want ik moet dus nu weer 2 herten opnieuw gaan killen omdat ik nu niet meer dan 2 wapens kan dragen..
In sommige gevallen doet hij automatisch een save, zoals als je wapens koopt of skills aanpast.
Hij blijft bij mij maar constant 'saven', ondanks dat ik de missie o.i.d al gehaald heb. Hierdoor kan ik tussentijds niet zelf saven.
Ook als ik sterf, blijft de game hangen omdat hij tegelijkertijd 'saved' en 'laad'. Ik kan dus constant een uur+ op m'n buik schrijven als verloren tijd.
Iemand een idee?
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Ze spotten me soms ook al als ik achter ze sluip, dat lijkt een beetje bugged eigenlijk. Snipers oneshotten je (6 bars + armor) als je te dicht bij ze loopt en nadat je gezien bent ontkomen is ook extreem lastig.
Heb nu een drietal basissen ingenomen, maar dit is geen casual spelen meer, een basis voor de fun van afstand leegschieten, iedereen met een takedown / mijn / c4 of met wilde dieren opleggen helpt niet echt meer. Kooi met een tijger geopend, blam heavy en rpg dude schieten em zo kapot, enkel de heavy is eraan.
Dat terwijl je eerst een heel kamp inderdaad met 2 honden leeg kreeg.
We praten hier over de game, niet over vragen/problemen met het draaien er van (hop daarvoor naar SPV) en ook niet of je game wel/niet binnen hebt gekregen.
Dus NIET: posts a la "is mijn videokaart wel snel genoeg?", "gisteren kwam de postbode langs", e.d.
Oh en als je het al uitgespeeld hebt: ga niet hier het verhaal van de game uit de doeken doen.
Of zet het op zijn minst tussen de spoiler-tags. Anderen zijn de game nog aan het spelen en ervaren het graag zelf.