Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 06 juni 2009

quote:
Southern Sun schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:06:
Ik vond Arkham Asylum qua omgeving eigenlijk prettiger om rond te lopen. City is veel onoverzichtelijker dus ik heb nog niet echt het gevoel alles te kennen :')
Ik ben tot dusver minder doelloos rond lopen dwalen in Arkham City dan Arkham Assilum (spelling? :P).

Reg. datum: 29 oktober 2008

quote:
Southern Sun schreef op zondag 08 januari 2012 @ 17:06:
Ik vond Arkham Asylum qua omgeving eigenlijk prettiger om rond te lopen. City is veel onoverzichtelijker dus ik heb nog niet echt het gevoel alles te kennen :')
Het is een stad. Wat had je verwacht? Twee straten en vier gebouwen?

Ik vind AC echt 10x vetter om doorheen te struinen. Er is zoveel te doen.
Reg. datum: 23 juli 2002

spoiler:
Ik zit dus al op 56 procent, main story lang en breed uitgespeeld... En nu kom ik via de AR missies dus pas aan die upgrade voor de grapling hook (of hoe dat ding in batman termen alweer heet)waarmee je je dus vanaf die lijn omhoog kan lanceren om verder te vliegen. Zat echt even te kijken van, lol wtf.. Tot dat moment heb ik namelijk als ik ver wilde vliegen iedere keer vanuit een duikvlucht omhoog 'geglide'. Die upgrade had ik dus graag eerder gehad tijdens de story en een paar sidequests (Zsasz bijv.). 8)7 Nouja, er is altijd nog die optie voor tweede playthrough met alle gadgets. :)

Wel tof/geinig dat een sidequest zo'n grote impact kan hebben op de game.

Supervette game overigens. In het begin was de stad wat overweldigend waardoor ik Arkham Asylum wat beter vond. Nadat ik het meer gespeeld heb en de stad beter ken ben ik echter om, simpelweg geweldige game.

Battle.net Battletag (Diablo 3): Plaguehead#2325 // PSN: Voxalizer // Xbox Live: Ghostv0xx

Reg. datum: 14 januari 2006

Dat had ik ook. Je wordt in het begin een beetje in het diepe gegooid. Zelfs terwijl ik AA helemaal dood heb gespeeld, had ik in het begin even moeite met Arkham City.

Maar nu ik er een beetje inzit (wel pas 10% ofzo, studie is weer begonnen en er moet ook ge-skyrimd worden :P) vind ik het steeds vetter worden. De side-quests, de open wereld en de stukken met Catwoman zijn echt hele leuke toevoegingen. Het is totaal andere gameplay met catwoman en dat maakt het welkome afwisseling. Ook de riddles zijn veel leuker geworden.

KoningL wijzigde dit bericht 11-01-2012 09:55 (5%)

What the hell are you?
Reg. datum: 27 april 2000

Ben door de vele reviews en filmpjes erg benieuwd geworden naar dit spel, maar twijfel om eerst Arkham Asylum te spelen. Is dat aan te raden? (niet alleen voor het verhaal, maar ook bijv voor control dingen waar je je aan zou kunnen "ergeren" die in City beter zijn of bijv dan juist in Asylum afwezig zjin?)

| "I found some shit in your room...No, I found actual shit. Feces...Well I should hope it's from your shoes, otherwise what the fuck?" |
(shitmydadsays)

Waarom vragen mensen steeds of ze AA ook moeten spelen? Ik begrijp dat niet. Dat wil je toch sowieso, lijkt me? En ja, ik zou deze zeker eerst meepakken. Je leert de bad guys kennen, en ook het vechtsysteem is redelijk complex. Daar wordt in AC in ieder geval een stuk minder over uitgelegd.
gotlive.nl
Reg. datum: 01 januari 2010

quote:
Voxalizer schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 01:31:
spoiler:
Ik zit dus al op 56 procent, main story lang en breed uitgespeeld... En nu kom ik via de AR missies dus pas aan die upgrade voor de grapling hook (of hoe dat ding in batman termen alweer heet)waarmee je je dus vanaf die lijn omhoog kan lanceren om verder te vliegen. Zat echt even te kijken van, lol wtf.. Tot dat moment heb ik namelijk als ik ver wilde vliegen iedere keer vanuit een duikvlucht omhoog 'geglide'. Die upgrade had ik dus graag eerder gehad tijdens de story en een paar sidequests (Zsasz bijv.). 8)7 Nouja, er is altijd nog die optie voor tweede playthrough met alle gadgets. :)
spoiler:
Die AR missies zijn er direct als je stad in komt. Je wordt er zelfs naartoe gedirigeerd middels wat opmerkingen via je radio. Dat je ze gemist hebt is jammer maar wel een kwestie van eigen schuld. :P Lijkt me niet echt een spoiler maar goed beter te veel in tags dan te weinig...

De vraag of je eerst AA moet doen is makkelijk. Ja. AA is een enorm vette game.

exactor it wijzigde dit bericht 11-01-2012 18:15 (4%)

Xbox Live GT: exactor it

Reg. datum: 19 april 2002

Geweldige game
Storyline uitgespeeld en zit nu op zo een 70%
En ineens komt het me neus uit
Wapens die moeilijk werken je zoekt je de ter...
Meeste side missies ook wel uit alleen nog de riddler.
Maar trophy's en riddles verzamelen heb ik nu wel gehad.
Heel veel trophy's lukken maar niet , met name dive (vraagtekens tegen muur)
Ik ben toch bang dat de uitleg en besturing op pc te kort schiet.
Jammer

Reg. datum: 30 november 2007

Ik heb een vraagje over de eerste AR side mission die je krijgt:

spoiler:
De AR mission met betrekking tot dive en dive bomb. Ik heb die gekregen bovenaan die kranen aan het water in de buurt van de hideout van de Joker. De laatste die je moet doen, lukt me totaal niet. Ik heb nog geen walkthrough gezocht op internet omdat ik niet per ongeluk andere spoilers tegen wil komen. Daarom dat ik het eerst hier eens vraag.

Heeft iemand een suggestie hoe je die laatste challenge moet oplossen? Die ziet er als volgt uit:

Je staat bovenaan de kraan, iets verder heb je een cirkel, met enkele meters eronder een tweede cirkel. Diezelfde cirkels heb je terug een stuk verder boven het water, en dan nog een laatste cirkel op een soort eilandje. Dus volgens mij moet je:

A C
| / |
B D - E

Maar dat lukt mij dus niet.

Kun je gerust opzoeken op youtube hoor, je zal geen spoilers krijgen. Volgens mij moet je die precies zo doen zoals bedoeld. Ik kan me echter niet direct voor de geest halen welke je precies bedoelt. Ik had alleen moeite met die ene dat je door die gang moet vliegen, en die ene dat je naar beneden moet duiken, en om moet draaien om onder dat ding door te vliegen richting de court house.
Reg. datum: 24 september 2004

Gewoon even youtuben; staan de filmpjes precies op! Deze is helemaal niks moeilijks aan ook. Is gewoon stukje vliegen, dive bomben en doorvliegen. Er zijn wel nog 2 andere lastige. Ene met een hoekje omvliegen in een tunnel en die andere wat Bram al zegt. Nogmaals: Youtube is your friend!

available in strong mint
Reg. datum: 21 september 2002

quote:
MatMich schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:54:
Jammer
Die tegen de muur lukten mij eerst ook niet, totdat ik een paar dingen door kreeg:
- Voor gliden hoef je niet vooruit (W) en glide (spatie) vast te houden, spatie is genoeg, wist ik niet. Daardoor lukte het me steeds niet om van het ene naar het andere vraagteken te springen op de muren. Nu is het, W+spatie om af te springen, dan spatie om te gliden en bij het raken van het vraagteken spatie om te springen en verder te gliden.
- Ik had onbewust nogal de neiging om ietsje naar beneden te gliden, waardoor ik steeds onder de vraagtekens op de muur uitkwam. Als je de camera zo ver mogelijk omhoog laat kijken bij de afsprong en niet verandert (ik leg het kreupel uit, ik weet het), dan glide je veel verder.

Toen ik eenmaal het trucje door had, had ik in notime alle muur vraagtekens te pakken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Reg. datum: 24 december 2009

Ik heb net de eind aftiteling gezien. Mooi avontuur. Over anderhalf jaar een vervolg in Gotham?

Oolong's Fanclub member
Reg. datum: 24 maart 2000

Ik heb deze game nu een tijdje en ik heb nog geen moment spijt van de aanschaf. De game is werkelijk prachtig en met zo'n veelzijdige gameplay en met name de potentiële lengte van de Single Player Campaign mogen BF3 (heb ik ook , limited edition) en zeker MW2(MW3 weiger ik :p) een hele mat vol spijkers aan puntjes zuigen :) Ik ga VELE uurtjes plezier beleven aan deze game, en zal hem ook aanraden aan vrienden O+

Jammer dat ook na de dx11 patch er zo'n enorme performance drops zijn kwa fps :(. Maakt de gameplay weer zo lastig, ]aan mijn videokaart kan het niet liggen namelijk :p (5970)

Update :P 24-09-2011 |:over 9000 dvd's/BluRei's :P | www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | Still OLD avatar is OLD

quote:
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 02:26:
Ik heb deze game nu een tijdje en ik heb nog geen moment spijt van de aanschaf. De game is werkelijk prachtig en met zo'n veelzijdige gameplay en met name de potentiële lengte van de Single Player Campaign mogen BF3 (heb ik ook , limited edition) en zeker MW2(MW3 weiger ik :p) een hele mat vol spijkers aan puntjes zuigen :) Ik ga VELE uurtjes plezier beleven aan deze game, en zal hem ook aanraden aan vrienden O+

Jammer dat ook na de dx11 patch er zo'n enorme performance drops zijn kwa fps :(. Maakt de gameplay weer zo lastig, ]aan mijn videokaart kan het niet liggen namelijk :p (5970)
8)7

Je begrijpt natuurlijk dat de SP's van zowel BF als MW slechts als opwarmertje voor de MP / co-op dienen, hè? Beetje een extreem vreemde vergelijking, aangezien bij AC de focus volledig op de SP ligt.
Reg. datum: 13 juli 2006

Ik heb die 2 codes ingelost en begin new game als Catwoman? Klopt dat wel? :P Speel voor de eerste keer, maar ik vraag me af hoe dat zit met die DLC. Zit dat er nu tussendoor of is dat apart?
Formerly known as Eendje

quote:
bram1984 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:52:
Kun je gerust opzoeken op youtube hoor, je zal geen spoilers krijgen. Volgens mij moet je die precies zo doen zoals bedoeld. Ik kan me echter niet direct voor de geest halen welke je precies bedoelt. Ik had alleen moeite met die ene dat je door die gang moet vliegen, en die ene dat je naar beneden moet duiken, en om moet draaien om onder dat ding door te vliegen richting de court house.
spoiler:
jesus daar heb ik lang over gedaan, totdat ik doorkreeg dat je tijdens je divebom al kon draaien.. toen was het opeens appeltje eitje |:(

blup

Formerly known as Eendje

quote:
MatMich schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:54:
Geweldige game
Storyline uitgespeeld en zit nu op zo een 70%
En ineens komt het me neus uit
Wapens die moeilijk werken je zoekt je de ter...
Meeste side missies ook wel uit alleen nog de riddler.
Maar trophy's en riddles verzamelen heb ik nu wel gehad.
Jammer
de AR missies zijn er juist voor om je de "advanced" controls bij te brengen. En ik had echt niet het gevoel dat op de pc ik te weinig uitleg kreeg over de besturen (eerder te veel, na 200x de melding dat rechts counter is weet ik het wel)

Trophy's en riddles zijn trouwens ook maar sideshows he.. dat is erbij voor de leut, en vaak ook op zo'n manier gemaakt dat ze moeilijker zijn dan wat je in de normale missies moet doen.

blup

quote:
FerdiV schreef op zondag 29 januari 2012 @ 12:03:
Ik heb die 2 codes ingelost en begin new game als Catwoman? Klopt dat wel? :P Speel voor de eerste keer, maar ik vraag me af hoe dat zit met die DLC. Zit dat er nu tussendoor of is dat apart?
Dat klopt. Je begint als Catwoman.

jammer maar de ar missie in het industrial district krijg ik dus niet voor elkaar.
Heb het al een keer of 30 geprobeerd
Met name omdat de besturing via een muis echt belachelijk traag en onzorgvuldig is (bij mij in ieder geval)
Je kan ook geen goede positie innemen kwa kijken het zou fijn zijn als je een camera had achter de figuur het is nu trial en error om te zien hoe hoog/laag je zit.
Ik vind dit wel een beetje een minpuntje in de game.
Hoe belangrijk is het om die missie's af te maken?
Of is het alleen maar voor de lol?

Zou hem zeker afmaken. Je krijgt dan advance graple hook.
Deze is makkelijk omdat je sneller kan verplaatsen.
Welke AR krijg je niet voor elkaar?
Via youtube heb je goede filmpjes wat en hoe je het allemaal kan/moet doen.
Belangrijkste is dat je met de muis goed stuurt, dus goed achter batman houden,en je hoeft de W niet ingedrukt te houden na het springen.

quote:
MatMich schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:59:
jammer maar de ar missie in het industrial district krijg ik dus niet voor elkaar.
Heb het al een keer of 30 geprobeerd
Met name omdat de besturing via een muis echt belachelijk traag en onzorgvuldig is (bij mij in ieder geval)
Je kan ook geen goede positie innemen kwa kijken het zou fijn zijn als je een camera had achter de figuur het is nu trial en error om te zien hoe hoog/laag je zit.
Ik vind dit wel een beetje een minpuntje in de game.
Hoe belangrijk is het om die missie's af te maken?
Of is het alleen maar voor de lol?
Ik kan je vertellen dat het met een controller niet veel makkelijker is. De laatste twee heb ik ook veelvuldig overnieuw moeten doen.

Na het voltooien krijg je de grapple boost, waarmee je dus continue kunt blijven vliegen. Zeker afmaken dus.

edit: De eerste en de vierde zijn het lastigst.

bram1984 wijzigde dit bericht 01-02-2012 11:00 (6%)

Reg. datum: 23 juni 2009

De AR training sloeg voor mij om van 'frustrerend' naar 'appeltje eitje' toen ik ontdekte dat je niet hoeft op te trekken na een dive. Als je de dive knop/trigger gewoon loslaat aan het einde van een dive dan stabiliseert Batman vanzelf en zweeft 'ie horizontaal door.
Bij de meeste AR trainingen waarbij je moet diven en daarna nog een stukje horizontaal moet vliegen moet je de dive knop/trigger direct loslaten als je door de eerste twee groene ringen bent gedoken. Bij mij zweefde Batman zonder veel bijsturen ineens netjes door de andere ringen heen.

Hoe lukt het iedereen hier met de combat challenges? Wat mij bij Arkham Asylum totaal niet lukte, lukt me bij Arkham City wel; gisteren bij een van de extreme combat challenges drie medailles gekregen tijdens m'n eerste poging in die challenge.

Van de Blind Justice challenge snap ik echter helemaal niets; de thugs gaan veel te snel neer om genoeg punten te scoren voor drie medailles...

zo uitgespeeld. op normal dan, ga nog wel new game+ doen nu, gelukkig hou je je trophy's ed daarbij. Maar ik vond het einde wel een beetje tegenvallen eigenlijk. misschien vloeken in de kerk maar:

spoiler:
Een beetje een karig gevecht met clayface. Ok ik speelde op normal, maar toch, het was niet zo episch, ook strange was niet veel aan. Ik heb t niet over de moeilijkheidsgraad maar het gevecht op zich. Na Clayface dacht ik nou, nu komt er nog een gevecht met Joker maar die is zo ziek dat er niks gebeurt. Eindgevecht met Joker in Asylum was veel epischer dan dit.... Uberhaupt vond ik de bossfights uit Arkham Asylum beter dan in Arkham City.

En de main story is veel te kort! Opeens was ik er doorheen. Leuk die side-missions, maar daardoor is de Main game wel veel korter dan in Asylum.

de gameplay qua gevechten en free roamen is veel beter in City dan in Asylum, catwoman is een enorme toevoeging, maar het verhaal en de bossfights.... mwa mwa.

Qu'est-ce que 'sup?
Reg. datum: 18 oktober 2001

quote:
Tektoon schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:27:
De AR training sloeg voor mij om van 'frustrerend' naar 'appeltje eitje' toen ik ontdekte dat je niet hoeft op te trekken na een dive. Als je de dive knop/trigger gewoon loslaat aan het einde van een dive dan stabiliseert Batman vanzelf en zweeft 'ie horizontaal door.
Bij de meeste AR trainingen waarbij je moet diven en daarna nog een stukje horizontaal moet vliegen moet je de dive knop/trigger direct loslaten als je door de eerste twee groene ringen bent gedoken. Bij mij zweefde Batman zonder veel bijsturen ineens netjes door de andere ringen heen.
[...]
Bedankt, dat gaan we vanavond gelijk proberen! :)

quote:
Tektoon schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:27:

Hoe lukt het iedereen hier met de combat challenges? Wat mij bij Arkham Asylum totaal niet lukte, lukt me bij Arkham City wel; gisteren bij een van de extreme combat challenges drie medailles gekregen tijdens m'n eerste poging in die challenge.

Van de Blind Justice challenge snap ik echter helemaal niets; de thugs gaan veel te snel neer om genoeg punten te scoren voor drie medailles...
Bij mij anders helemaal niet appeltje eitje
Als ik de dive lftctrl loslaat gaat hij altijd iets omhoog en ik kom dus in het industrial district nooit onder die poort door.
Dus het is of te laag en dan sta je op de grond of te hoog en dan klap je tegen de muur.
Het is godsonmogelijk zelfs als ik zo scherp mogelijk eronderdoor ga land hij op de grond.
Kortom missie lijkt onmogelijk voor mij, jammer.

MatMich wijzigde dit bericht 04-02-2012 16:09 (7%)

Reg. datum: 23 juni 2009

Oke, misschien had ik niet moeten zeggen: 'appeltje eitje'. Dat was het voor mij ineens, maar dat is natuurlijk nog geen garantie voor een ander.

Gebruik je de muis tijdens het zweven? Ik heb al meerdere keren gelezen dat het uitmaakt waar je naartoe kijkt terwijl je zweeft. Zie bijvoorbeeld het onderschrift bij deze video. Persoonlijk laat ik Batman recht vooruitkijken (niet standaard schuin naar beneden) voor ik überhaupt afspring en start met zweven. Ook als je daardoor de ringen niet goed meer ziet. Daarna laat ik de camera met rust. Zo vlieg je ook vol door de eerste ring heen, in plaats van net tegen de onderkant aan te schuren.

Er is ook nog een andere techniek waar je wat aan kunt hebben. Check dit. De video is een beetje klunzig en Batman haalt de eerste ring maar net, maar goed. Hij laat zien hoe je ook kunt 'featheren'. In plaats van één grote lange dive, kan je de dive knop ook nog eens (of een paar keer) kort indrukken om meer controle te krijgen op je hoogte. Bij de AR training rond de Steel Mill hielp mij dit in eerste instantie de tunnel in te zweven.

Wie weet heb je er wat aan. Succes.

Ik snap iets niet :P Ik heb de Catwoman DLC en die zit door het verhaal heen? Er zijn 4 episodes die ik kan unlocken waarvan er nu 2 vrij zijn, maar die zaten bij mij al in het hoofdverhaal. Zou zonder de DLC die stukken ontbreken? Of mis ik iets :S
Reg. datum: 10 juni 2007

Je mist niets, de Catwoman DLC speel je gewoon door het spel heen.

quote:
Aegir81 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:54:
Je mist niets, de Catwoman DLC speel je gewoon door het spel heen.
Dus als je die DLC niet had miste je die scenes gewoon?
quote:
FerdiV schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Jep, en als je hem daarna alsnog download kun je óf opnieuw beginnen en ze door het verhaal heen spelen, óf als losse scenes nog een keer spelen (vanuit het hoofdmenu)

jfversluis wijzigde dit bericht 15-02-2012 11:29 (0%)
Reden: typo

quote:
FerdiV schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Het zou een beetje raar zijn als je ze zonder DLC gewoon kon spelen, vind je niet?

bram1984 wijzigde dit bericht 15-02-2012 09:56 (3%)

In principe heeft ook iedereen die DLC, want die code zit gewoon in het doosje. Alleen 2e handjes en downloaders moeten hem missen.
Maar ik vind catwoman wel aan te raden! Vechten met haar is een leuke afwisselingen tov de wat langzamere batman.

Deze week overigens Nightwing en Robin DLC in de aanbieding op XBLA. Heeft iemand die? Is het leuk?
Vind het een beetje karig om alleen voor de challenges die nieuwe characters te kopen eigenlijk. Maar als ze net zo fun zijn als catwoman is het miss wel weer leuk?

Ik heb ze allebei, maar je kan er verder niet zoveel mee. Het is inderdaad alleen voor de challenge mode, maar vechten met Robin is dan wel weer heel cool.

Arkham City crashed bij mij elke keer na dat ik Mr. Freeze versla. Kan geen vergelijkbaar probleem vinden en het is enkel op het moment dat ik mijn reward krijg van Mr. Freeze dat het spel niet meer werkt (en dus afgesloten wordt).

Ik heb al geprobeerd om DX11 uit te zetten, het spel op twee cores laten lopen, etc. maar niks helpt. :(

Iemand ditzelfde probleem gehad misschien?

Dreanor wijzigde dit bericht 18-02-2012 22:54 (5%)

Reg. datum: 11 oktober 2011

zijn die framedrops nou al een keer opgelost bij DX11 :? , Dan kan ik hem eindelijk is gaan spelen ga deze game echt niet spelen op DX9 :*)

Dellmorte wijzigde dit bericht 05-03-2012 16:52 (10%)

Reg. datum: 11 oktober 2011

Ik heb de patch geinstalleert loopt nu super smooth. Zit constant tussen de 50 en 60 fps met sync aan. Echt tof spel.

gotlive.nl
Reg. datum: 01 januari 2010

Woohoo Harley Quinn DLC komt waarschijnlijk binnenkort. Op Ps3trophies.org staan 10 nieuwe trophies. Het lijkt er op dat het storybased wordt ipv challenges. Dat vind ik iig cool. Zal als er officiele bekendmakingen komen de TS bijwerken.

Ben heel blij met DLC misschien kan ik me er dan toezetten om de laatste campaign challenge te doen. :P

Xbox Live GT: exactor it

Ik heb zojuist deze game uitgespeeld (de hoofd verhaal lijn) en wou eens als Robin of Nightwing spelen gezien ik die DLC heb.

Echter waar de heck kan je spelen als een van deze characters?

In de main game kan ik enkel op bepaalde punten wisselen tussen batman en catwoman, nergens een punt om te wisselen naar Robin of Nightwing.

Dus op internet gezocht en daar wordt gezegd dat ze enkel in de challange maps te spelen zijn. Maar als ik naar de challange maps ga kan ik weer enkel als batman of catwoman spelen. WTF?

Dus HELP, hoe en waar kan ik spelen met Robin of Nightwing van de DLC die ik gekocht heb!? :S

quote:
Dreanor schreef op donderdag 12 april 2012 @ 00:17:
Ik heb zojuist deze game uitgespeeld (de hoofd verhaal lijn) en wou eens als Robin of Nightwing spelen gezien ik die DLC heb.

Echter waar de heck kan je spelen als een van deze characters?

In de main game kan ik enkel op bepaalde punten wisselen tussen batman en catwoman, nergens een punt om te wisselen naar Robin of Nightwing.

Dus op internet gezocht en daar wordt gezegd dat ze enkel in de challange maps te spelen zijn. Maar als ik naar de challange maps ga kan ik weer enkel als batman of catwoman spelen. WTF?

Dus HELP, hoe en waar kan ik spelen met Robin of Nightwing van de DLC die ik gekocht heb!? :S
De DLC is alleen voor de challenge maps. In de SP kun je alleen als Catwoman en Batman spelen. Heb je ze wel geïnstalleerd?

quote:
bram1984 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:22:
[...]

De DLC is alleen voor de challenge maps. In de SP kun je alleen als Catwoman en Batman spelen. Heb je ze wel geïnstalleerd?
Euh, ik ga er vanuit dat ze geïnstalleerd zijn want op Steam kan ik enkel op Play drukken en niet meer op installeren.

Maar in de challenge maps heb ik enkel keuze uit Catwoman en Batman dus dan zou je juist zeggen dat ze niet geïnstalleerd zijn. :S

Dus is dit een bug van steam of doe ik iets fout? Want bij beide DLC kan ik enkel op Play drukken binnen steam.

ps. De extra kostuums DLC heb ik wel en ik heb alle DLC tegelijk gekocht op steam tijden de Xmas Sale.

Okay dan weet ik het niet. Ik heb de DLC op de PS3 namelijk.

Pfff ik ben er eindelijk achter hoor!

Ik heb de game incl. alle DLC gekocht via Steam. Nu blijkt dat je de Robin en Nightwing bundle DLC moet activeren en installeren via Games For Windows Live. -.- En dat terwijl de extra batman skins wel via steam geinstalleerd/geactiveerd zijn.

Heerlijk al die account die je nodig hebt om een spelletje te spelen. :S

Reg. datum: 25 januari 2000

Zag net dat ie dit weekend in de aanbieding is voor 13 eurotjes op steam. Ik heb hem net 3 dagen geleden nog een hardcopy gekocht voor 22 euro. dus baal nu wel een beetje :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Who?
Reg. datum: 08 september 2001

quote:
snakeye schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:26:
Zag net dat ie dit weekend in de aanbieding is voor 13 eurotjes op steam. Ik heb hem net 3 dagen geleden nog een hardcopy gekocht voor 22 euro. dus baal nu wel een beetje :)
Ach hij was 50 euro toen ik hem kocht, maar het spel is het zeker te weten waard :). Nu alleen nog even alle riddler challenges halen :X.
Hij is trouwens 14 euro (13.99) op steam ;).

Jerry wijzigde dit bericht 04-05-2012 00:23 (4%)

Reg. datum: 30 januari 2007

Delete

noud wijzigde dit bericht 10-05-2012 04:35 (96%)

Pagina: 1 2 3 4 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011