Ik heb een mail gekregen van RS met weinig in, "Thank you for your registration" enzo. Hebben jullie iets speciaals gedaan bij RS of Farnell? Ik heb op beide sites mijn gegevens ingevuld op de interesse-pagina, maar verder niets van gehoord.
Daarnaast wil ik hem gebruiken als XBMC apparaat bij mijn ouders, simpelweg achter de tv leggen met een externe HDD aan usb, en ethernetkabeltje naar de router. Nu moet ik er een afstandsbediening bijhebben, ze hebben nl. geen smartphone of keyboard om te bedienen en het moet (heel erg) simpel blijven

Ik ben dan ook op zoek naar een goedkope, maar kleine remote, iets als deze, maar dan uiteraard compatibel met pc:
V&A aangeboden: Xbox360 Media Remote, kleine versie!
Heeft iemand enig idee waar ik iets dergelijks kan vinden, liefst goedkoop? De interface van XBMC is te bedienen met pijltjestoetsen, back en enter, en nog een viertal knoppen, dus ik heb absoluut geen behoefte aan zo'n gigantische remote met honderd knoppen waar er tien van gebruikt worden. Zo'n Apple remote concept lijkt mij ideaal voor hen, of die Xbox media remote bijvoorbeeld.