Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 18:45

yzx

dude88 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 07:22:
Wanneer ben je eigenlijk aan een complete motor revisie toe?
Volgens mij heeft mijn Minolta inmiddels een aantal PK's minder dan die eerst had (met verse olie uiteraard).

En hoe weet je eigenlijk dat je toe ben aan een body herstel?
Ik gooi elke 5000km motor & body er in :D
Immo het maakt weinig verschil, acceleratie gaat wel beter ervan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik had bij de Minolta gezien dat een blok revisie zo'n 500k kost.

Bij 24h van Le Mans zit je al tegen die 5000 km aan. De opbrengt van zo'n race weegt dan niet op tegen de onderhoudskosten van de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Omaatjehenk schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Ow, dat is mooi. Dan ga ik dat voor de zekerheid doen zodra ik daar de kans voor heb. Hartstikke bedankt! Ik vraag me wel af of PD hier snel iets aan gaat doen, want het is een slechte zaak dat dit gebeurt is. Zeker omdat ik weet dat ik niet de enige ben.
Ik had dit ook, het is een fout in de update procedure, ik heb het opgelost met behoud van mijn savegame, stappen:

1: verbreek de internet connectie (kabel eruit + wifi uit)
2: verwijder je GT5 GAMEDATA (niet savegame)
3: start GT5 en rijd een rondje ofzo
4: sluit GT5 weer af.
5: Weer verbinding met de buitenwereld maken (internet).
6: updaten.
7: profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
  • Laatst online: 09-12-2024
Yintha schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:42:
[...]

Ik had dit ook, het is een fout in de update procedure, ik heb het opgelost met behoud van mijn savegame, stappen:

1: verbreek de internet connectie (kabel eruit + wifi uit)
2: verwijder je GT5 GAMEDATA (niet savegame)
3: start GT5 en rijd een rondje ofzo
4: sluit GT5 weer af.
5: Weer verbinding met de buitenwereld maken (internet).
6: updaten.
7: profit.
Hartstikke bedankt! Moet ik dan ook de GT5 installatie weer doen?

Edit: Ik heb de Gamedate verwijdert en nu ben ik bezig met de Gamedata installeren. De updates heb ik net al gedownload. Nu zit ik nog met 1 vraag, ik heb met een code (facebook game) een auto unlockt, nu heb ik die auto dus niet meer. Hoe krijg ik deze auto weer terug?

[ Voor 19% gewijzigd door Omaatjehenk op 21-06-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Omaatjehenk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:25:
[...]

Hartstikke bedankt! Moet ik dan ook de GT5 installatie weer doen?

Edit: Ik heb de Gamedate verwijdert en nu ben ik bezig met de Gamedata installeren. De updates heb ik net al gedownload. Nu zit ik nog met 1 vraag, ik heb met een code (facebook game) een auto unlockt, nu heb ik die auto dus niet meer. Hoe krijg ik deze auto weer terug?
Normaal zou deze gewoon op je savegame moeten staan...
Ben niet zeker, maar het klinkt het meest logisch.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
NuCl3aR schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Dat zou ik ook denken, maar deze auto is nu dus verdwenen. Ik kan in ieder geval weer GT5 opstarten, dat is al een verbetering! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08
NuCl3aR schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:49:
Bepaalde unlocks zitten niet in je savegame, maar in de gamedata. Import van PSP wagens kwam bij mij automatisch in mijn beide profielen (dus aparte savegames) beschikbaar, zou betekenen dat die via de gamedata is gegaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-05 11:51
Omaatjehenk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:53:
[...]

Dat zou ik ook denken, maar deze auto is nu dus verdwenen. Ik kan in ieder geval weer GT5 opstarten, dat is al een verbetering! :)
Die auto die je geunlockt had, Was dat een DLC code?
Zo ja, Dan kun je die als het goed is terug vinden bij het download overzicht in de Playstation Store.
Gewoon opnieuwe downloaden en je zou de auto weer terug moeten hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Sato op 21-06-2011 17:19 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Jammer dat je die extreme races niet kan opslaan.
Ik ga de ps3 echt niet 'snachts aanlaten met die herrie.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 207968 op 21-06-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
Sato schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:18:
[...]

Die auto die je geunlockt had, Was dat een DLC code?
Zo ja, Dan kun je die als het goed is terug vinden bij het download overzicht in de Playstation Store.
Gewoon opnieuwe downloaden en je zou de auto weer terug moeten hebben.
Dit was inderdaad een DLC code, ik zal even in m'n downloads terugkijken. Bedankt voor de tip!

Edit: Nog even een vraagje, als ik bij mijn auto's kijk hebben heel veel van deze auto's geen plaatje meer. Ik hoop dat jullie begrijp wat ik bedoel. Ik weet dat dit komt omdat ik Gamedata opnieuw heb geïnstalleerd maar hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt

[ Voor 22% gewijzigd door Omaatjehenk op 21-06-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik heb nog even een mercedes-benz 300 sl coupe '54 gekocht.
Deze auto rijd best wel lekker, het tunen van deze auto heeft me eigenlijk meer gekost dan de aanschaf ervan.

Nu even wachten tot morgen de 22e want dan ben ik jarig, en dan krijg je van gt5 een gratis auto.
Ben benieuwd welke ik krijg, ik hoop een dure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Omaatjehenk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:30:
[...]

Dit was inderdaad een DLC code, ik zal even in m'n downloads terugkijken. Bedankt voor de tip!

Edit: Nog even een vraagje, als ik bij mijn auto's kijk hebben heel veel van deze auto's geen plaatje meer. Ik hoop dat jullie begrijp wat ik bedoel. Ik weet dat dit komt omdat ik Gamedata opnieuw heb geïnstalleerd maar hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt
10 secondjes op google en je krijgt het volgende filmpje :)
YouTube: ‪Gran Turismo 5 - How to recover your car missing avatar‬‏

EDIT:
Anoniem: 378118 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:01:
Ik heb nog even een mercedes-benz 300 sl coupe '54 gekocht.
Deze auto rijd best wel lekker, het tunen van deze auto heeft me eigenlijk meer gekost dan de aanschaf ervan.

Nu even wachten tot morgen de 22e want dan ben ik jarig, en dan krijg je van gt5 een gratis auto.
Ben benieuwd welke ik krijg, ik hoop een dure.
Je krijgt een auto uit je geboortejaar. Dus je kan even nagaan welke auto's je mogelijk kan krijgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Grim op 21-06-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omaatjehenk
Thanks, maar als ik dit voor al mijn missende avatars moet doen ben ik heel lang bezig. Bijna alle avatars zijn verdwenen op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Omaatjehenk schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:56:
[...]

Thanks, maar als ik dit voor al mijn missende avatars moet doen ben ik heel lang bezig. Bijna alle avatars zijn verdwenen op het moment.
Er bestaat voorlopig geen andere manier (denk ik) dan dit. Een re-install kan helpen maar dan ben je ook weer even bezig.

Had het filmpje niet goed bekeken, ging ervan uit dat het juist was :), maar je kan normaal ook bij elke auto als je de opties opvraagt. Iets met 'Create Thumbnail' aanklikken, dit zorgt er dan ook voor dat je fotootje er opnieuw komt.

Het is een lastige en lange karwei als dit bij bijna al je auto's is, maar voor zover ik weet is het de enige oplossing.
Desnoods kan je zelf nog eens verder wat zoeken op Google of GTPlanet voor andere(/snellere) oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156868

Anoniem: 207968 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:24:
Ik dacht dat het bij de 1.10 update wel kon, maar getest en helaas.
Mag nu de 4 uur Nurburgring doen, die gaat nog wel. No way dat ik 24 ga rijden… echt jammer weer Polyphony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Anoniem: 156868 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:03:
[...]

Ik dacht dat het bij de 1.10 update wel kon, maar getest en helaas.
Mag nu de 4 uur Nurburgring doen, die gaat nog wel. No way dat ik 24 ga rijden… echt jammer weer Polyphony!
Er is een verschil in 'kampioenschappen' en 'endurance races'.
Een kampioenschap bestaat uit meerdere races waarbij je bij elke race punten krijgt naargelang je positie en degene met de meeste punten na x races wint het kampioenschap. Een goed voorbeeld hiervan is het FGT kampioenschap.

Endurance races zijn dan weer een klasse apart. Hier rij je 1 race aan 1 stuk door.
Er wordt momenteel (volgend PD) aan gewerkt om hier ook een save functie in te bouwen.
Alleen is deze er nog niet en komt waarschijnlijk bij de volgende grote update. (gokje, niet verder gaan verspreiden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

dude88 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:35:
Ik had bij de Minolta gezien dat een blok revisie zo'n 500k kost.

Bij 24h van Le Mans zit je al tegen die 5000 km aan. De opbrengt van zo'n race weegt dan niet op tegen de onderhoudskosten van de auto...
Ik heb een keer mijn Corvette voor 450.000 credits zo'n beurt laten geven en merkte totaal geen verschil. Ik ververs alleen de olie regelmatig maar verder is het in mijn ogen weggegooid geld.

Heb gisteren even de Peugeot 908 bij elkaar gereden, gaat errug makkelijk nu met die Civic op de kartbaan. Je hebt in een uur net geen 4 miljoen bij elkaar gereden. De Peugeot heb ik ingezet voor mijn B-spec op Laguna Seca omdat er verder weinig op tv was en zo beroerd vind ik het niet om die auto 90 rondjes te zien rijden. Vraag me alleen wel af wat de zin van het endurance rijden is met B-spec want het levert nauwelijks credits op (68.500 in ruim 2 uur). Welk ander doel het heeft is mij niet duidelijk want wat is de lol om de PS3 bv 24 uur lang de rondjes te laten rijden?

Ik hoop dat de geruchten kloppen over de DLC, wat afwisseling kan geen kwaad en graag meer Endurance auto's erbij want ik heb bv een Sauber C9 als tegenstander gehad maar kan 'm zelf niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anoniem: 230001 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:03:
[...]gaat errug makkelijk nu met die Civic op de kartbaan. Je hebt in een uur net geen 4 miljoen bij elkaar gereden.
Nog makkelijker cash verdienen: Light Weight Cup/Eiffel: 1 miljoen per 10 minuten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01-2023
http://www.gtplanet.net/british-lightweights-gt5-seasonal-event-online-car-dealership-updated/

The latest new Seasonal Event is now available in Gran Turismo 5, featuring British cars under 550PP and weighing less than 1,200kg. Races consist of the following:

Tsukuba (8 laps / 366,300 Cr.)
Cote D'Azur (5 laps / 399,000 Cr.)
London (5 laps / 381,300 Cr.)
Nurburgring Nordschleife (1 lap / 439,500 Cr.)
Mt. Aso (5 laps / 392,400 Cr.)

The game's Online Car Dealership has also been updated with a new batch of cars, once again all with 0 miles and at clearance prices. For more details and discussion, head over to our GT5 Seasonal Events forum. Thanks to GTP_Rcrcool9 for the early tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik heb gister de 500k maar gespendeerd aan mijn Minolta.
Het vermogen is weer terug, van 986 (uiteraard met verse olie) naar 1038, na de blokrivisie.
Goed deze had er ook wel ruim 17.000 km op zitten ;)

Van de 500k aan de carroserie merk ik idd weinig 8)7

Ik denk dat ik voor de B spec nu mijn Nissan en Sauber uit de jaren 80 maar ga in zetten. Dan kan ik zelf in de Minolta rijden, want die vind ik net iets lekkerder rijden dan de andere 2.

Ik heb gister eens zitten vergelijken, maar ook de Bentley en de Audi van Team Oreca halen het eigenlijk net niet tov de Minolta.
Weet iemand nog iets dat vergelijkbaar is met de Minolta (de FGT en de X2010 daar gelaten).

B spec laat ik vaak de America Challange rijden, dat is 97.000 crds voor ongeveer 18 min rijden. Meestal in de Viper of Panoz bijvoorbeeld.
24h B spec doe je eigenlijk alleen om hem op lvl 40 te krijgen, want je krijgt er wel veel punten voor. En natuurlijk voor de eenmalige awards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:13
Anoniem: 207968 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:24:
Ik kan die gewoon opslaan? Alleen Endurance wil niet/

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Ik heb een keer mijn Corvette voor 450.000 credits zo'n beurt laten geven en merkte totaal geen verschil. Ik ververs alleen de olie regelmatig maar verder is het in mijn ogen weggegooid geld.
Ik heb een tijdje de X2010 automatisch rondjes laten rijden op de oval om credits te verzamelen. Elke dag moet je zeker de olie wisselen en na een paar dagen is het vermogen met 100pk gedaald. Dit heeft ook zijn weerslag op je rondetijden. Waar je in begin soeverein wint, kan je met 100pk minder vaker 2de of lager eindigen. Na een engine rebuild, is de snelheid weer volledig terug en win je weer met gemak. Het is dus zeker geen weggegooid geld, maar het is ook zeker niet nodig om je engine met een paar duizend kilometer weer te rebuilden. Ik denk dat ik met de X2010 om de 20000 kilometer een rebuild deed, maar alleen als ik ook echt merkte dat het me races kostte en dat de rondetijden met 2-3seconden waren opgelopen. Het kan dus zo maar zijn dat je destijds je rebuild hebt uitgevoerd terwijl het eigenlijk nog niet nodig was, dan zal je er inderdaad weinig van merken.

Ook bij een bodyrepair geldt het ook. Eigenlijk alleen uitvoeren als je dusdanige schade hebt opgelopen dat je merkt dat je auto langzamer wordt/slechter handled. Vooral na een harde klap kan het voorkomen dat de auto scheeftrekt, vooral te merken op de rechte stukken. Dan is het tijd om een bodyrepair uit te voeren.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
De auto heeft genoeg harde klappen gehad. Maar ik merk nooit iets.

Of bedoel je pas bij lvl 40 waar de schade ook echt een rol speelt, want zover ben ik nog net niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Ik hoop dat de geruchten kloppen over de DLC, wat afwisseling kan geen kwaad en graag meer Endurance auto's erbij want ik heb bv een Sauber C9 als tegenstander gehad maar kan 'm zelf niet kopen.
De Sauber C9 kan je wel kopen, je bent 'm alleen nog niet tegengekomen ;)

@thunder8:
Mijn red Bull heeft, toen ik nog grindde, ca 230.000km gereden... nog nooit bodyrevisie gedaan.
Iedere dag even olie verversen, verder niks.
Na een dag heeft ie nog iets van 1340pk, maar winnen doet ie nog steeds hoor.

Nieuwe seasonals:

The latest new Seasonal Event is now available in Gran Turismo 5, featuring British cars under 550PP and weighing less than 1,200kg. Races consist of the following:

•Tsukuba (8 laps / 366,300 Cr.)
•Cote D’Azur (5 laps / 399,000 Cr.)
•London (5 laps / 381,300 Cr.)
•Nurburgring Nordschleife (1 lap / 439,500 Cr.)
•Mt. Aso (5 laps / 392,400 Cr.)

The game’s “Online Car Dealership” has also been updated with a new batch of cars, once again all with 0 miles and at clearance prices

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 22-06-2011 13:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

dvdkiwi schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:30:
[...]

@thunder8:
Mijn red Bull heeft, toen ik nog grindde, ca 230.000km gereden... nog nooit bodyrevisie gedaan.
Iedere dag even olie verversen, verder niks.
Na een dag heeft ie nog iets van 1340pk, maar winnen doet ie nog steeds hoor.
Ik heb ook nog nooit een bodyrevisie gedaan bij de X2010. Mijn X2010 heeft iets van 3 ton gelopen nu, elke dag inderdaad nieuwe olie en destijds om de dag een motorrivisie. Waarschijnlijk had ik mijn controller iets strakker naar de muur staan, waardoor hij na een uurtje of 20 steeds vaker niet won en 2de tot 5de werd. Door het PK verlies konden de tegenstanders weer dichterbij komen of hij bleef vastzitten achter een tragere tegenstander op de rechte stukken. Heb toen wel geprobeerd om hem wat losser van de muur te zetten, maar dan gebeurde het vaker dan eens dat ik thuis kwam en hij al een x aantal uur met de neus tegen de muur stond te burnouten. :P Dus maar weer iets strakker gezet. :)

Kan me wel herinneren dat ik ooit een auto heb gehad die ik per ongeluk met hoge snelheid bijna haaks op een muur parkeerde. Hierna voelde je de auto gewoon naar 1 kant trekken en moest ik tegensturen om de auto recht te laten rijden. Weet helaas niet meer welk level ik toen was en welke auto het betrof......

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry ik bedoel motorrivisie ;)
Die heb ik ook nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Online dealer:

0 Miles AND half price

Mitsubishi Lancer 1600 gsr 74 - 7,100 cr
Mitsubishi Lancer 1600 gsr rally car 74 - 25,000cr
Nissan Silvia 240rs 83 - 36,100cr
Nissan Silvia 240rs rally car - 375,000cr
Toyota RSC 01 - 150,000cr
Toyota RSC rally raid car - 500,000cr
Mitsubishi Pajero rally raid car 85 - 200.000cr
Renault 5 turbo 80 - 37,250cr
Renault 5 maxi turbo rally car 85 - 500,000cr
Mitsubishi starion rally car 84 - 875,000cr
Ford RS200 85 - 80,000cr
Ford RS200 rally car 85 - 1,000,000cr
Peugeot 205 turbo 16 85 - 39,200cr
Peugeot 205 turbo 16 evolution 2 rally car, 1,000,000cr
Peugeot 205 turbo 16 rally car -1.000.000cr
Lancia Delta S4 rally car - 1,000,000cr
Lancia stratos 73 - 187,500cr
Lancia Stratos rally car -2,500,000cr
Nissan C-WEST RAZO Silvia - 37,500cr
Suzuki GSX R4 concept - 62,500cr
Toyota Wedsport celica 03 - 100,000cr
Subaru Cusco Subaru Advan Impreza 03 - 150,000cr
Toyota Denso Sard supra gt 00- 375000cr
Nissan Pennziol Nismo gtr 99 - 375,000cr
Honda Arta NSx 00 - 375000cr
Honda Castrol Mugen NSX 00 - 375,000 cr
Nissan Calsonic skyline 00 - 375,000 cr
Toyota Woodone Toms supra 03 - 375,000cr
Bugatti Veyron....1,000,000cr
Formula Gran Turismo 2,500,000cr

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Heb gisteren even de Peugeot 908 bij elkaar gereden, gaat errug makkelijk nu met die Civic op de kartbaan. Je hebt in een uur net geen 4 miljoen bij elkaar gereden. De Peugeot heb ik ingezet voor mijn B-spec op Laguna Seca omdat er verder weinig op tv was en zo beroerd vind ik het niet om die auto 90 rondjes te zien rijden. Vraag me alleen wel af wat de zin van het endurance rijden is met B-spec want het levert nauwelijks credits op (68.500 in ruim 2 uur). Welk ander doel het heeft is mij niet duidelijk want wat is de lol om de PS3 bv 24 uur lang de rondjes te laten rijden?

De endurance in B-spec levert wel redelijk wat XP op, en uiteindelijk wil je natuurlijk alle races gedaan hebben, en zo de price-cars winnen.
De Sauber C9 zit gewoon in het spel, als standard auto. Die komt dus vanzelf een keer langs bij de occasiondealer.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Zo, heb ze toch vanmorgen allemaal gehaald weer met mn Lotusje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:11:
Online dealer:

0 Miles AND half price

Mitsubishi Lancer 1600 gsr 74 - 7,100 cr
Mitsubishi Lancer 1600 gsr rally car 74 - 25,000cr
Nissan Silvia 240rs 83 - 36,100cr
Nissan Silvia 240rs rally car - 375,000cr
Toyota RSC 01 - 150,000cr
Toyota RSC rally raid car - 500,000cr
Mitsubishi Pajero rally raid car 85 - 200.000cr
Renault 5 turbo 80 - 37,250cr
Renault 5 maxi turbo rally car 85 - 500,000cr
Mitsubishi starion rally car 84 - 875,000cr
Ford RS200 85 - 80,000cr
Ford RS200 rally car 85 - 1,000,000cr
Peugeot 205 turbo 16 85 - 39,200cr
Peugeot 205 turbo 16 evolution 2 rally car, 1,000,000cr
Peugeot 205 turbo 16 rally car -1.000.000cr
Lancia Delta S4 rally car - 1,000,000cr
Lancia stratos 73 - 187,500cr
Lancia Stratos rally car -2,500,000cr
Nissan C-WEST RAZO Silvia - 37,500cr
Suzuki GSX R4 concept - 62,500cr
Toyota Wedsport celica 03 - 100,000cr
Subaru Cusco Subaru Advan Impreza 03 - 150,000cr
Toyota Denso Sard supra gt 00- 375000cr
Nissan Pennziol Nismo gtr 99 - 375,000cr
Honda Arta NSx 00 - 375000cr
Honda Castrol Mugen NSX 00 - 375,000 cr
Nissan Calsonic skyline 00 - 375,000 cr
Toyota Woodone Toms supra 03 - 375,000cr
Bugatti Veyron....1,000,000cr
Formula Gran Turismo 2,500,000cr
Ik ben blij dat ik al mijn favorieten van de week gekocht heb uit het vorige lijstje.
Ik vind dit lijstje een stuk minder spannend...

Nu heb ik alleen de BMW LM car niet gekocht van het vorige lijstje.

De Veyron staat er weer tussen, ik snap niet waarom, want die auto win je ook gewoon al vrij vroeg in de game zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:03
himlims_ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:11:
Online dealer:

0 Miles AND half price

Lijst met karretjes...
Inderdaad niet echt spannend.
De meeste heb ik al en degene die ik nog niet heb zal ik voorlopig ook niet kopen (komen vaak genoeg bij de occassions voorbij)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:45

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Jammer van die Time Trial op de Ring. Daar is de keuze gebaseerd op max. 400Pk en een gewicht van min. 1000Kg, ik had liever een PP waarde gezien van tussen de 500 en 550.
Nu wordt de lijst aangevoerd door absurd geknepen en verzwaarde Le Mans bakken met maximale downforce.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Vandaag eens opnieuw begonnen met GT5, drek al 2miljoen cash (h) en trotse eigenaar van GTR Stealth Edition, ( reden van restart ) :P

Nu moet ik wel zeggen dat die hoge seasonal prijzen je goed opweg helpen als je restart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-02 23:15
Is het nou al mogelijk om tijdens de endurance te saven? ik las dat je het in de pitstop kon doen. dat zie ik echter nergens staan.. (GT5 al 3maanden niet aangezet. dus ben niet echt meer op de hoogte)

[ Voor 21% gewijzigd door AlphaWierie op 22-06-2011 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227253

AlphaWierie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:47:
Is het nou al mogelijk om tijdens de endurance te saven? ik las dat je het in de pitstop kon doen. dat zie ik echter nergens staan.. (GT5 al 3maanden niet aangezet. dus ben niet echt meer op de hoogte)
Nee is niet mogelijk, maar dat stond een pagina terug ook al vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op een lijst gekeken met de auto's die in GT5 zitten maar kon daar de Sauber niet vinden, dan moet ik op een onvolledige lijst gekeken hebben. Wel jammer dat het geen Premium is want ik geef vooral daar mijn credits aan uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Dan ben je net te laat denk ik, want die Sauber C9 was vorige week in de aanbieding volgens mij.

Waarom alleen premium? De meeste auto's die ik zelf leuk vind zijn helaas niet beschikbaar in premium...

Hadden ze in het begin niet belooft meer auto's ook al premium te gaan aanbieden. Ik heb nog bij geen enkele update iets gelezen of toegevoegde premium auto's. We zijn toch inmiddels al ruim een half jaar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Premiums zijn mooier, vandaar. Al zal het bij fotomode minder uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ja tuurlijk zijn ze mooier, ook in de game. Verlichting en ruitenwissers e.d.

Maar ja, om 1 of andere reden zitten er in de premium lijst juist veel suffe auto's.
Bijna alle LM klassiekers zijn standaard auto's (Minolta, Sauber, Nissan, Viper, Panoz, Corevette) Dat zijn toch wel de auto's waar je een 24h race meer hoort te rijden, zeker op Le Mans ;)
Vandaar dat ik niet helemaal snap dat deze auto's niet binnen de keuze van de game makers zijn gevallen.

Maar ja, dat zal wel te maken hebben met licenties en het tevreden houden van de automerken. Uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om het geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben het met je eens, mijn interesse gaat vooral naar de Le mans auto's uit en die mis ik bij de Premiums hoewel ik over de Peugeot 908 erg tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik ool jammer...
Ik heb wel alle standaard auto's, maar rij eigenlijk alleen in premiums.
Altijd met cockpit view, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 02:48

Mr_Mellow

Keep it simple

Die centjes... de rede dat Porsche er nog niet in zit?

Bij mij gaat het puur om het racen... bumper aan bumper racen.. die shuffle races zijn geniaal! (tot je in een Mini Marcos terecht komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:18

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Mr_Mellow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:10:

Bij mij gaat het puur om het racen... bumper aan bumper racen.. die shuffle races zijn geniaal! (tot je in een Mini Marcos terecht komt)
Dacht dat het om enkele licenties ging, maar je kan alsnog de RUF's kopen (wat een getunde Porsche is).

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Zover ik begrepen heb heeft EA alleen recht bij Porsche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
dude88 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:12:
Zover ik begrepen heb heeft EA alleen recht bij Porsche.
Dan zou Forza ook geen Porsche hebben, en die hebben ze dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:51
GAIAjohan schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Dan zou Forza ook geen Porsche hebben, en die hebben ze dus wel.
Maar volgens mij in FM4 niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Turn 10 heeft gewoon een sublicentie gekocht bij EA en mogen daardoor Porsche gebruiken in Forza 3. Om een of andere reden heeft PD dit niet gedaan voor GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die chrome silver ziet er wel hendig sjiek uit gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-05 12:01
Mr_Mellow schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:10:

Als je bij shuffle-race's in een mini marcos beland heeft de host de shuffle-verhouding (te) hoog staan. Dan is het verschil in auto's nogal groot waardoor het bumper aan bumper racen minder wordt. Overigens zijn gewoon race's met allemaal dezelfde auto's nog leuker, als je tenminste met wat mensen in een ruimte zit die wel kunnen rijden, anders is het een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

De shuffle verhouding staat volgens mij standaard op 5, als ie op 0 of 1 staat is het verschil minimaal.
Iedereen in dezelfde auto klinkt ook goed.. helaas zit hosten er bij mij niet in.. m'n verbinding is niet echt om over naar huis te schrijven.

Wat voor verbinding moet je ongeveer hebben om 16 man te kunnen hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mr_Mellow schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:29:
De shuffle verhouding staat volgens mij standaard op 5, als ie op 0 of 1 staat is het verschil minimaal.
Iedereen in dezelfde auto klinkt ook goed.. helaas zit hosten er bij mij niet in.. m'n verbinding is niet echt om over naar huis te schrijven.

Wat voor verbinding moet je ongeveer hebben om 16 man te kunnen hosten?
Zowieso al geen wifi verbinding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Unbreukable schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:53:
[...]

Maar volgens mij in FM4 niet meer...
In FM4 ook wel hoor. Daar ben ik niet bang voor. Zeker als je ziet hoeveel en tot het laatste FM3 is ondersteund en nieuwe Porsches kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
993 GT2 _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:51
GAIAjohan schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:33:
[...]

In FM4 ook wel hoor. Daar ben ik niet bang voor. Zeker als je ziet hoeveel en tot het laatste FM3 is ondersteund en nieuwe Porsches kreeg.
Ik hoop dat er inderdaad Porsches in zullen zitten maar ik las ergens dat er RUF modellen in zaten dus ben ik er van uit gegaan dat deze de Porsches gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Unbreukable schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 09:23:
[...]

Ik hoop dat er inderdaad Porsches in zullen zitten maar ik las ergens dat er RUF modellen in zaten dus ben ik er van uit gegaan dat deze de Porsches gaan vervangen.
RUF gaat er idd inzitten, maar ik denk niet dat ze Porsche gaan vervangen. FM4 wil gewoon zoveel mogelijk manufacturers. Desnoods moeten ze Porsche nog een schadevergoeding betalen vanwege RUF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:44

JoepW

iRacer & Home Assistant

Goh he, deze auto zou zo in GT5 kunnen zitten ;)
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1ezpg5a25h2.jpg
Alleen is ie echt en voor het White Tie and Tiara Ball van Elton John, speciaal gemaakt door Audi UK.

[ Voor 20% gewijzigd door JoepW op 25-06-2011 17:37 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

JoepW schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:36:
Goh he, deze auto zou zo in GT5 kunnen zitten ;)
[afbeelding]
Alleen is ie echt en voor het White Tie and Tiara Ball van Elton John, speciaal gemaakt door Audi UK.
R8 met chrome paint, Tada? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 19:24
net de 1000 miles JGTC op Suzuka gereden.....kan Suzuka voorlopig even niet meer zien pfff

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die heb ik vandaag door mijn B-speccers laten rijden. No way dat ik die afstand op dat circuit zelf ga doen!
Op dit moment rijden ze de 4 uurs race op de Nurnburgring, eitje in de Peugeot 908. Terwijl hun rondjes rijden zit ik boven achter de PC :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 19:23:
Die heb ik vandaag door mijn B-speccers laten rijden. No way dat ik die afstand op dat circuit zelf ga doen!
Op dit moment rijden ze de 4 uurs race op de Nurnburgring, eitje in de Peugeot 908. Terwijl hun rondjes rijden zit ik boven achter de PC :-)
haha ja, je wordt wel aardig gek van zo'n race zelf doen. Het is denk ik wel beter om zoiets met drie mensen bijv. te doen in plaats van alleen. Maargoed, volgend weekend wellicht de 4 uur op de Nurburgring :-)

Ik baal soms toch wel dat ik een G25 heb. Af en toe is het leuk om handgeschakeld te rijden en dus de koppeling te gebruiken, maar vaak rijd ik toch sequentieel. Dan wil ik wel kunnen remmen met mijn linkervoet, maar helaas zit dat toch niet zo heel fijn vanwege de koppeling ernaast... :(

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwste seasonals (British Lightweight Cup) heb ik met dezelfde Lotus Elise gedaan als de seasonal op Tsukuba. Power weer naar normale waarden geschroefd en gegaan!
Rijdt nu best lekker die Lotus, alleen remmend of te veel gas gevend in een bocht kan ie nog aardig tricky zijn. Op zich niet zo heel moeilijk, maar in Londen had ik uiteindelijk maar 0,8 sec voorsprong, en op de Nordschleife 2.3 sec. Best nog wel opltetten dus ;)

*Het wordt tijd voor nieuwe A-spec events...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

Blijft een speels (of .. zenuwachting) bakkie die Elise. Moet alleen Nordschleife nog doen. Ik heb hem nog een beetje gekieteld maar ben wel op sports-hard blijven rijden. Toch wel aanpoten om dat ding in het gareel te houden. Dolle pret!

A-spec? ik moet nog beginnen! :)
Was zo handig geweest om het bestaande account (wat dus al gekoppeld was aan een PSN-account) te gebruiken wat er al op stond toen ik me ps3 kocht (2de hands). Ging allemaal prima... tot ik internet kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Krijgt iemand die subaru challenge gehaald (3e laatste sesonal event) op laguna seca? Ik heb 'm inmiddels 50(?) keer gedaan, maar kom echt niet verder dan een 3e plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Laatst online: 16-05 11:51
Slimme zet van mij om vanacht mijn PS3 aan te laten voor de 24 uur van Le Mans die ik gistermiddag gestart had, Not.
Ding was goed hoorbaar vanochtend toen ik wakker werd,
Inmiddels is die weer wat stiller nu ik een raam open heb en de plafondventilator rondjes draait.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 13:35
Pfff, net EINDELIJK de laatste 2 gouden plakken binnengesleept, de Vettel Challenge suzuka en die lastige Eiger Nordwand met de alfa 8C. Deze stonden bij mij al maanden op zilver en had nooit zin om er eens echt voor te gaan zitten.. Moet zeggen, heb nu wel een fijn gevoel dat ik echt alles op goud heb, op 5 endurance wedstrijden na dan. Ik heb t/m de Indy 500 al binnen, ga zeker binnenkort ook de 1000 km van Suzuka en de 4 uur nurburgring. De laatste 3 weet ik nog niet hoe ik dat aan ga pakken, hopelijk komt er toch nog een update met save functie..
Die laatste seasonals waren ook erg leuk, ook tenminste een beetje uitdaging. Vond de fiat 500 nog het lastigst, de andere 2 waren vrij snel gewonnen..

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroenit op 27-06-2011 15:31 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

himlims_ schreef op maandag 27 juni 2011 @ 14:55:
Krijgt iemand die subaru challenge gehaald (3e laatste sesonal event) op laguna seca? Ik heb 'm inmiddels 50(?) keer gedaan, maar kom echt niet verder dan een 3e plaats.
Gehaald met een subaru setup die de auto heel veel laat glijden heel anders dan ik normaal gebruik .
Kan me iets herinneren van eerste ronde 1.36 verder 1.35 laag en vooral uit de zandbakken blijven met je wielen .
Als je wilt voeg jhonno54 toe dan zet ik die subaru wel online vanavond voor je .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
de truc bij de Elise is het goed afstellen van je vering en wanneer je een LSD gebruikt de invloed van deze flink terug te draaien want dat scheelt enorm in het beschikbaar vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 13:51
Ik heb hem gehaald met deze
Brake Bias: F 10 - R 8

Ride Height: F -15 - R -12
Anti Roll Bars: F 5 - R 5
Camber: F 2.3 - R 1.0
Tow: F0.00 - R 0.20

Gears: Set to 143 with Final gear at 3.860

LSD: 20 - 20
40 - 40
60 - 60

Drivetrain: 35 - 65

Downforce: R 20
En dan motor tunen naar de max met midrange turbo (vond ik het fijnste rijden), en terugbrengen naar 400 pk
Gewicht tunen naar de max, en met ballast brengen naar het minimaal benodigde gewicht. Zorgen qua verhouding zo dicht mogelijk bij 50/50 te komen. That should do the trick.

[ Voor 19% gewijzigd door caspervc op 28-06-2011 09:26 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Ik heb geklooid met de LSD's (bijna compleet open voor, achter onder acceleratie wat meer lock) om het onderstuur eruit te krijgen, ik heb de auto op zijn voorwielen gezet (dus voor omlaag, achter wat hoger) en inderdaad de midrange turbo en terug tunen. Verder is het gewoon zaak om geen zand te raken (vuile bandjes!!) en vervolgens zo clean mogelijk te rijden: kalm aan erin, hard eruit. Zorg dat je je rempunten haalt, 5m te laat betekende bij mij keihard de apex voorbij en ondersturend de bocht uit. Uiteindelijk kwam ik uit op zo rond de 1.35 gemiddeld met als snelste een 1.34.0, en pakte ik de MNP Skyline in de acceleratie uit de laatste hairpin.
FRidh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:47:
de truc bij de Elise is het goed afstellen van je vering en wanneer je een LSD gebruikt de invloed van deze flink terug te draaien want dat scheelt enorm in het beschikbaar vermogen.
Bij de Elise heb ik eigenlijk niets aan de settings veranderd, die auto is perfect zo hij is. Het nerveuze kun je evt. minder maken door er een vleugel op te zetten, ik moet zeggen ik houd er wel van! Vooral op de Ring, ik won met iets van een halve minuut voorsprong en heb zo ongeveer elke bocht glijdend gepakt. Mooie bocht daarvoor: na flugplatz de heuvel af, eerst flauw links en dan trailbrakend in 3 de doordraaier in, bij de apex op het gas en met een lichte powerslide onder de brug door. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Sesonal events:
Rome Circuit (5 Laps, 444,900 Cr.)
Circuit de la Sarthe 2009 (1 Lap, 504,000 Cr.)
Autumn Ring Reverse (5 Laps, 411,000 Cr.)
Indianapolis Road Course (5 Laps, 470,700 Cr.)
Toscana (Tarmac) 106A (5 Laps, 474,000 Cr.)

die sesonal met redelijke vergoedingen, heb je heel dat grinden toch niet meer nodig?

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 29-06-2011 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01-2023
himlims_ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:45:
Sesonal events:
Rome Circuit (5 Laps, 444,900 Cr.)
Circuit de la Sarthe 2009 (1 Lap, 504,000 Cr.)
Autumn Ring Reverse (5 Laps, 411,000 Cr.)
Indianapolis Road Course (5 Laps, 470,700 Cr.)
Toscana (Tarmac) 106A (5 Laps, 474,000 Cr.)

die sesonal met redelijke vergoedingen, heb je heel dat grinden toch niet meer nodig?
Nieuwe seasonal is “La Festa Cavallino”, of “The Horse Festival”. Voor ferrari's tot 650PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
1 lap la Sarthe 2009 voor dikke 500k, dat is makkelijk geld verdienen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05 21:52
Zijn er ook nieuwe drift en time trials ??
Die verdienen ook erg goed.
Je krijgt voor goud een mil per race, zijn er altijd 2x2=4=4mil :D
En zijn echt super makkelijk, 9 van de 10 keer haal ik ze in 1ste poging.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

v8power67 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:52:
Zijn er ook nieuwe drift en time trials ??
Die verdienen ook erg goed.
Je krijgt voor goud een mil per race, zijn er altijd 2x2=4=4mil :D
En zijn echt super makkelijk, 9 van de 10 keer haal ik ze in 1ste poging.
Nope alleen timetrial 24 uurs nordschleife is verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
  • Laatst online: 04-11-2021
Anoniem: 316847 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Nope alleen timetrial 24 uurs nordschleife is verwijderd
Verbaast me niks. De snelste tijd misbruikte een cheat in die map waarbij je buiten de baan komt en dus een hele snelle tijd kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die replay heb ik gezien ja, omdat die zo veel sneller was als alle anderen was ik benieuwd.
Hij reed onder de baan..... kokosnoot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
Ik dacht WTF!!?? Hij kan toch niet 2 minutens sneller zijn dan mijn tijd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Laatst online: 13:51
Gisteren de ferrari Seasonal in een F40 gedaan. Erg leuk, redelijk getuned (570pk), race hard eronder en gaan!
Le Mans was incl chicane afsnijden te winnen :D

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
caspervc schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:20:
Gisteren de ferrari Seasonal in een F40 gedaan. Erg leuk, redelijk getuned (570pk), race hard eronder en gaan!
Le Mans was incl chicane afsnijden te winnen :D
Ik heb met Sport Soft onder een volledig getunede Enzo (860 pk) gedaan. Wielspin in zn 3, top 360 in de slipstream. Alleen ik rijd normaal altijd in de cockpit view, maar het rammelde zo erg over het rechte stuk dat ik het 2x opnieuw moest doen doordat de auto haaks linksaf schoot over een hobbel... :S

Die laatste race (Toscane?) vond ik ook een mooi baantje! Daar kwam ik met de Enzo eerst los in de laatste bocht (iedereen trouwens), en vervolgens op het rechte stuk nog een keer bij 300+. In die eerste bocht schoof de AI met 2 verschillende auto's er 2x hard af (in 4 de achterkant kwijt), mooi gezicht als je daar achter rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Ik had eerst een F40 in mijn garage gevonden. Deze reed volledig getuned echt voor geen meter. (standaard setup)

Dus de Enzo maar gekocht. Ook volledig gestuned wel een verbetering, maar echt lekker vind ik hem niet rijden. Dat stuiteren deed die bij mij ook heel erg op de lange rechten stukken van Le Mans circuit.

Goed er valt wel ruim binnen 4 min 500k mee te winnen, dus wel de moeite om deze race nog heel wat keertjes over te doen ;)
De 1 miljoen + upgrades die de Enzo kost heb ik er in elk geval alweer uit.

Nu nog even de online dealership updaten! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ik heb hem met m'n flink getunede 458 gedaan, leuke races weer. Leuk cashen ook, maar eigenlijk heb ik geld zat. Wat wel lekker is, is dat je de races meerdere keren kan doen, en steeds weer de credits en XP en prijzen krijgt. Maar ik moet nog wel een heleboel rondjes Le Mans rijden om lvl 40 te worden, nog 4,5 miljoen XP te gaan >:)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Net begonnen met GT5, en met eerste centjes een M3 gekocht. Hiermee de drift challenge en direct serieus cashen! Zo wordt het begin van het spel wel erg makkelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Mellow

Mr_Mellow

Keep it simple

@ mngn; Tis ook nooit goed :P

Weer een nieuwe seasonal!
http://www.gtplanet.net/s...nline-dealership-updated/

En de OCD is geupdate!
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=211567

Weer wat te doen dit weekend! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227253

Niceeee, ben ik weer een uurtje onder de pannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mngm schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:08:
Net begonnen met GT5, en met eerste centjes een M3 gekocht. Hiermee de drift challenge en direct serieus cashen! Zo wordt het begin van het spel wel erg makkelijk :/
als je net bent begonnen zul je nog wel vaker verrassende situaties tegen komen als 't gaat om reward of vereisten voor een event. Zo moet je een focus hebben voor een rally, en wat win je dan? een focus :F maar is een leuke game denk ik. succes!

Vooral die sesonal events gaat 't hard met je credits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Waar moet je een Focus hebben?
Dat ben ik nog niet tegen gekomen...

Zijn de Ferari F1 2007 en 2010 veel beter als een FGT?
Zo ja, welke kan je dan het beste kiezen? De 2007 uitvoering is wel stukje duurder.

Hopelijk zijn deze auto's meer geschikt om de F1 Championship te doen dan met de FGT :)

De nieuwe OCD vind ik weer niet echt spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:11

f.h

dude88 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:04:
Waar moet je een Focus hebben?
Dat ben ik nog niet tegen gekomen...

Zijn de Ferari F1 2007 en 2010 veel beter als een FGT?
Zo ja, welke kan je dan het beste kiezen? De 2007 uitvoering is wel stukje duurder.

Hopelijk zijn deze auto's meer geschikt om de F1 Championship te doen dan met de FGT :)

De nieuwe OCD vind ik weer niet echt spannend...
Je kan het Formula GT Championship alleen met een FGT doen helaas. Die F1 auto's van Ferrari kan je overigens bijna nergens gebruiken (niet in reguliere A-spec races bijvoorbeeld), dus dat is wel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Thanks voor de toevoeging, dan houd ik die 10 miljoen lekker in mijn zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dude88 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:57:
Thanks voor de toevoeging, dan houd ik die 10 miljoen lekker in mijn zak ;)
F1 (ferrari's) kun je enkel online gebruiken, of bij ferrari seasonal event (of arcade/aspec training)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
himlims_ schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:55:
[...]
als je net bent begonnen zul je nog wel vaker verrassende situaties tegen komen als 't gaat om reward of vereisten voor een event. Zo moet je een focus hebben voor een rally, en wat win je dan? een focus :F maar is een leuke game denk ik. succes!

Vooral die sesonal events gaat 't hard met je credits!
Ja, heb al een aantal keer serieus nutteloze wagens gewonnen. Verkopen jullie die direct? Je krijgt altijd een voucher dat je kan inwisselen voor de auto, wat is het nut hiervan?

Voor de rest vind ik het wel een super spel, ik rijd niet met een stuur, maar vind de besturing toch subliem (gas/rem op R1/L1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik verkoop noooit een auto (tenzij ik 'm dubbel heb)

probeer eens rem/gas op L2/R2; dan heb je de triggers, en kun je beter doseren (bijv. 50% gas) met de shoulder buttons kun je dat niet (100% of 0%)

Je krijgt altijd een voucher dat je kan inwisselen voor de auto, wat is het nut hiervan?
^-- bedoel je als reward? is gewoon een auto maar weet je niet direct welke dat is, da's GT-logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
oei, ik bedoelde natuurlijk L2/R2.
Op de voucher staat toch ook al over welke wagen het gaat? Mij lijkt het een overbodige stap, waarom steken ze die wagen niet direct in je garage als je hem gewonnen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:43
mngm schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:50:
oei, ik bedoelde natuurlijk L2/R2.
Op de voucher staat toch ook al over welke wagen het gaat? Mij lijkt het een overbodige stap, waarom steken ze die wagen niet direct in je garage als je hem gewonnen hebt...
Dat heeft mijns inziens betrekking op het "gift" systeem in GT.

Al maakt dat volgens mij ook geen fluit uit want je kunt ook gewoon hele auto's giften.

[ Voor 10% gewijzigd door Flex0r op 01-07-2011 10:52 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Hier ook L2/R2.
Werkt veel beter dan de X voor mij ;)

Ik begreep ook niet waarom dat niet standaard zo ingesteld staat zoals bij vele andere games.
Bij de eerste race in GT5 kwam ik dus ook niet vooruit omdat ik R2 in aan het drukken was ipv X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe seasonal events en ucd ververst :

races are at

8 laps of indy speedway 411,000 cr helmet,paint and horn prizes
5 laps of nurburgring gp 522,00 cr same prizes
5 laps of leguna seca 468,600cr same prizes
5 laps of cape ring 500,100cr same prizes
5 laps of eifel 523,200 cr same prizes

650pp

new cars in the ocd are

altezza touring car 17,500cr
integra type R touring car 37,500cr
atenza touring car 47,500cr
S200 lm race car 62,500cr
Xsara rally car '99 75,00cr
escort rally car 100,000cr
focus rally car 125,000cr
lancer evo 8 rally car 150,000cr
lancer evo super rally car 150,000cr
lancer evo 4 rally car 150,000cr
cz-3 tarmac rally car 150,000cr
206 rally car '99 150,000cr
impreza rally car '99 150,000cr
impreza rally car '01 150,000cr
impreza rally car '03 150,000cr
impreza rally car prototype '01 150,000cr
corolla rally car 150,000cr
celica gt-four rally car '95 175,000cr
pajero evo rally raid car 225,000cr
impreza super touring car 250,000cr
delta hf integrale rally car '92 375,000cr
rx-7 lm race car 500,000cr
fto super touring car 500,000cr
fairlady z concept lm race car 500,000cr
gt-r concept lm race car 500,000cr
nsx-r prototype lm race car 875,000cr
veyron 1,000,000cr
camaro lm race car 1,000,000cr
ford gt lm race car spec II 1,250,000cr
formula gran turismo 2,500,000cr

Bepaalde auto's in de ucd hebben een andere belettering dan diegene in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXim4m
Jammer, geen TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Anoniem: 316847 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:34:
Nieuwe seasonal events en ucd ververst :

races are at

8 laps of indy speedway 411,000 cr helmet,paint and horn prizes
5 laps of nurburgring gp 522,00 cr same prizes
5 laps of leguna seca 468,600cr same prizes
5 laps of cape ring 500,100cr same prizes
5 laps of eifel 523,200 cr same prizes
Ik kreeg een racepak voor de Nurburgring net. Gezien de vorige seasonals zal de Cape Ring ook wel een racepak zijn. :P

Edit:

Check ! En 61k XP. Nurburgring 63k XP, volgens mij kun je als je nog vrij laag level bent enorme sprongen maken met die seasonals :)

[ Voor 12% gewijzigd door u_nix_we_all op 01-07-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

u_nix_we_all schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:44:
[...]

Ik kreeg een racepak voor de Nurburgring net. Gezien de vorige seasonals zal de Cape Ring ook wel een racepak zijn. :P

Edit:

Check ! En 61k XP. Nurburgring 63k XP, volgens mij kun je als je nog vrij laag level bent enorme sprongen maken met die seasonals :)
Ben lvl 23-24 :P Heb 12 seasonals gedaan en dan de amateur klasse _/-\o_

Opnieuw beginnen vind ik leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 20:49
beste offline-racers,

zoals de meesten van jullie wel weten, racen er ook een aantal GoT-ers bijna elke maandagavond online tegen elkaar. Meestal gebeurd dit via klasses die we vastgelegd hebben op http://gt5.invisio.nl maar komende maandag doen we het een beetje anders!
Komende maandag zijn alle autos met maximaal 500pp welkoom (alleen de gevleugelde racemonsters zijn uitgesloten van deelname!). Hierdoor is dit een perfecte race voor mensen die een eerste keer mee doen, want je kan gewoon je favoriete auto rijden.

Mocht je het online racen eens willen proberen, schrijf je dan hier in: http://gt5.invisio.nl/2011/07/500-pp-races/

Let op! we hebben wel een paar huisregels om het racen voor iedereen leuk te houden. Ze zijn niet heel ingewikkeld en ook niet heel streng, maar lees ze wel even door voor je mee doet: http://gt5.invisio.nl/algemeen-reglement/

groetjes en hopelijk tot maandag!
Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste