Deze casemod zal altijd bij mijn favorieten staan....

Reg. datum: 31 augustus 2010
Reg. datum: 31 augustus 2010
Erg mooi gedaan. Het geklater van het reservoir lijkt me wel heel irritant xD Moet je erg nodig van plassen denk ik...
Thanks!quote:Sniperzkillz schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:01:
Het is wel echt vet dat je de knoppen ook hebt kunnen gebruiken.
KUTGW!
Dank je!quote:
Zal ik doen en bedankt voor het complimentquote:SpatieBalkToets schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 08:29:
Mooie voortgang, die knoppen maken het af!
DGUTGW!
Helaas is de combinatie van korte duur geweest, waarover meer later in deze postquote:Ghost Dog schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:33:
Die knoppen in combinatie met het reservoir zijn echt super!
Leuk om te horenquote:hoyvoy schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:59:
Deze casemod zal altijd bij mijn favorieten staan....![]()
![]()
Thanks!quote:Haribo112 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:29:
Erg mooi gedaan. Het geklater van het reservoir lijkt me wel heel irritant xD Moet je erg nodig van plassen denk ik...

Update 40
Ik heb helaas slecht nieuws: het reservoir in de voorkant van de radio is gaan lekken. Hier kwam ik achter toen het houtwerk in de voorkant begon te scheuren. Ik heb de loop toen leeg laten lopen en het reservoir uit de radio gehaald om de schade op te nemen. Het bleek dat het gelukkig mee viel en ik maar een onderdeel van de voorkant opnieuw hoefde te maken. Na er een tijd over nagedacht te hebben heb ik besloten geen reservoir in de voorkant meer te doen. Daarvoor in de plaats zal er een plexiplaat met dezelfde gravering als op het reservoir in de voorkant komen. Het enige verschil zal zijn het feit dat er geen water doorheen loopt.
De voorkant ziet er op het moment als volgt uit:

In de lange periode zonder updates heb ik nog wel een aantal dingen aan de radio gedaan. Ten eerste heb ik de voeding voor het onderste systeem verbouwd.
De voeding zoals deze uit de doos kwam:

Begonnen met aanpassen van de kabels:

Alle kabels die ik niet zal gebruiken er af gehaald en alle kabels op lengte gemaakt:

Daarnaast heb ik ook de kabels van het front I/O panel op lengte gemaakt en gesleeved zodat de lelijke blauwe isolatie van de kabels niet meer zichtbaar is:

En ten slotte de aanknop van het bovenste systeem aangesloten zodat ik de radio niet meer met een schroevendraaier hoef aan te zetten

Het einde komt meer dan 13 maanden na aanvang al bijna in zicht. Ik ben nu aan het wachten op het nieuwe plexiglas voor in de voorkant. In de tussentijd zal ik de rest van de knoppen in de voorkant nog aansluiten en waarschijnlijk nog wat verlichting in de radio plaatsen. Ik hoop dat de volgende update niet zo lang op zich hoeft laten wachten
Reg. datum: 12 december 2010
Reg. datum: 12 december 2010
Heey. Ik heb gisteren je build gevonden en het heeft me aardig wat moeite gekost om het allemaal te lezen. Maar WAT ENORM GAAF!!! Ik kan het niet met andere woorden beschrijven.
Wel is het jammer dat het reservoir is gaan lekken. Mocht je het kunnen herstellen, dan moet je de bovenste en onderste aansluiting verwisselen, zodat het reservoir van onderen gevuld wordt. Dan heb je geen last van dat "waterval-effect"
Succes met de laatste dingen aan je build!
Wel is het jammer dat het reservoir is gaan lekken. Mocht je het kunnen herstellen, dan moet je de bovenste en onderste aansluiting verwisselen, zodat het reservoir van onderen gevuld wordt. Dan heb je geen last van dat "waterval-effect"
Succes met de laatste dingen aan je build!
Blijft een super project...
Prachtige kast geworden, thema is overal mooi doorgevoerd en mooi afgewerkt. Super!