Ik zou wachten. Ik ben enorm blij met mijn 10.1 maar een minpunt vind ik de resolutie van het scherm. Een nieuw model zal waarschijnlijk een hogere resolutie hebben. Een snellere processor kan natuurlijk ook nooit kwaad.kenkreutzer schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:12:
Is het verstandig denken jullie om nu de 10.1 16gb te kopen? Volgens mij komt over 1 a 2 maanden de opvolger uit. Beter om te wachten of zal het qua prijs/kwaliteit niet zoveel verschillen met de nieuwe tablet?
Idem hier. Maar ik zit eigenlijk niet zo op 3.2 te wachten. Laat ICS maar komen. :-)zoenvisje schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:33:
Mijn Duitse tab (3G) heeft ook nog steeds geen update naar 3.2.
Leaping Lab Rats!
Dat zou nog beter zijn natuurlijk.d3vlin schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:01:
[...]
Idem hier. Maar ik zit eigenlijk niet zo op 3.2 te wachten. Laat ICS maar komen. :-)
1280x800 op 10 inch vind je nog te laag?sjokki schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:01:
Ik zou wachten. Ik ben enorm blij met mijn 10.1 maar een minpunt vind ik de resolutie van het scherm. Een nieuw model zal waarschijnlijk een hogere resolutie hebben. Een snellere processor kan natuurlijk ook nooit kwaad.
Dat is 150 dpi. Dat zou toch zat moeten zijn... (Een 6 inch ereader heeft 800x600, oftewel 166 dpi.)
Komt binnenkort de nieuwe versie van de 10.1 uit?
Dan wachten we nog even met de aanschaf......
Dan wachten we nog even met de aanschaf......
9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA
Ik ben van 3.1 naar 3.2 gegaan paar weken terug en heb de laatste 3.2 ROM die ik kon vinden (januari 2012 release voor EU) erop gezet met ODIN 1.85, geroot en gebruik de Droidbasement 1.4Ghz kernel.Katsunami schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:16:
[...]
Hoe veilig is updaten van geroote Tab eigenlijk?
Ik vind het wel een vooruitgang alleen het zoomen werkt niet lekker (ook niet als ik de originele 3.2 ROM erop heb zonder root en aangepaste kernel).
p.s. Ik heb toch al geen garantie meer na het zelf vervangen van de digitizer dus flash counts e.d. kan ik niet wakker van liggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 19-02-2012 12:08 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Anoniem: 394398
Ik heb volgens mij de originele engelse rom op mijn tablet staan. Kan iemand mij helpen aan de nederlandse? Gewoon flashen via odin neem ik aan?
Is de engelse versie eigenlijk verder met de uitrol van updates voor de tablet?
Is de engelse versie eigenlijk verder met de uitrol van updates voor de tablet?
Ik heb een tijdje terug een vroege 4.0 build van XDA op mijn tablet gezet. Wat een verschil! nog niet 100% stabiel en de camera werkt niet maar de Tablet is niet meer terug te herkennen. Zo snel en soepel!
Het wordt weleens tijd dat ICS uitkomt. 3.2 voelt gewoon niet als af aan en is soms echt traag. Indictie was lente geloof ik? Zou eventueel dus volgende maand kunnen.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Q1 idd, dus halverwege maart of begin april de eerste uitrol (gerucht
)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik dacht ook te wachten op de opvolger, maar heb uiteindelijk toch een frisse 2de hander gekocht. Ik beklaag het me zeker niet. Dit toestel is snel en degelijk, zeker als de 4.0 update komt. Je hoeft niet altijd te wachten op de next big thing.
[ Voor 10% gewijzigd door Cpt-Cholo op 23-02-2012 15:56 ]
Anoniem: 447758
allen,
Misschien is de vraag al gesteld maar stel hem toch even.
Ik wil een Samsung Tab 10.1 in Amerika kopen volgende week kan ik deze dan ook in NL normaal gebruiken en zoals een Nederlands model instellen? Of zijn hier verschillen in?
Bedankt voor jullie reactie
gr
SaMarc
Ik wil een Samsung Tab 10.1 in Amerika kopen volgende week kan ik deze dan ook in NL normaal gebruiken en zoals een Nederlands model instellen? Of zijn hier verschillen in?
gr
SaMarc
Ik heb ook een Amerikaanse...niks geen problemen
Dus ook nederlandse taal enz
Dus ook nederlandse taal enz
[ Voor 27% gewijzigd door Erik80 op 23-02-2012 16:16 ]
Verwijderd
Ik heb sinds de 3.2 update geen IMAP-mail meer, WiFi connectie duurt vaak >1 minuut na inschakelen, terwijl dat 'vroeger' max 5 sec duurde en programma's blijven op de achtergrond geluid maken na afsluiten. Ik heb Samsung al gemailed, maar die zeggen: "Ga maar naar een Samsung-dealer, dan sturen die 'm op voor reparatie."... ja daaag.
Iemand anders deze problemen ook? Zoektocht op Internet levert wel veel hits uit december vorig jaar op, met vergelijkbare problemen met een 3.2 update, en over een 3.2.1 update,die dit opgelost heeft, in januari... vreemd dat ik dan nu blijkbaar weer een "oude" update heb....
Iemand anders deze problemen ook? Zoektocht op Internet levert wel veel hits uit december vorig jaar op, met vergelijkbare problemen met een 3.2 update, en over een 3.2.1 update,die dit opgelost heeft, in januari... vreemd dat ik dan nu blijkbaar weer een "oude" update heb....
Ik zou het niet doen. Met de hoge dollar en de (vaak) sales tax die er nog bij komt, scheelt het waarschijnlijk weinig,met de prijzen hier. Bovendien kan garantie claimen wellicht lastig worden, iets waar ikzelf in elk geval al mee te maken heb gehad (newtonringen).Anoniem: 447758 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:12:
allen,
gr
SaMarc
Groetjes, FaceDown.
Mwa, bij een grote shop (ala Fry's), was de 32GB versie 485 euro inclusief taxes en dan kreeg je nog eens een 50dollar waardebon voor je volgende aankoop (een hoesje of dock).FaceDown schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:31:
[...]
Ik zou het niet doen. Met de hoge dollar en de (vaak) sales tax die er nog bij komt, scheelt het waarschijnlijk weinig,met de prijzen hier. Bovendien kan garantie claimen wellicht lastig worden, iets waar ikzelf in elk geval al mee te maken heb gehad (newtonringen).
Garantie zou geen probleem moeten zijn, gezien de:
Kan je helaas niet vertellen wat wel of niet de praktijk isSAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.
Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik ben van plan om een 10.1 te bestellen maar 1 ding snap ik totaal niet
Waarom is de witte pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G Wit 55 euro goedkoper dan de zwarte pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G Zwart
Je zou toch verwachten dat een cover in een andere kleur nooit 55 euro kan schelen
Waarom is de witte pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G Wit 55 euro goedkoper dan de zwarte pricewatch: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G Zwart
Je zou toch verwachten dat een cover in een andere kleur nooit 55 euro kan schelen

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Minder in trek -> minder vraag -> goedkoper
of
Meer in trek -> meer productie -> goedkoper
Pick one
of
Meer in trek -> meer productie -> goedkoper
Pick one
In Amerika kopen scheelt bijna niets.BtM909 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:43:
[...]
Mwa, bij een grote shop (ala Fry's), was de 32GB versie 485 euro inclusief taxes en dan kreeg je nog eens een 50dollar waardebon voor je volgende aankoop (een hoesje of dock).
Garantie zou geen probleem moeten zijn, gezien de:
[...]
Kan je helaas niet vertellen wat wel of niet de praktijk is
Ik heb het zelf ook overwogen toen ik in november ook daar was, en de dollar gunstiger was dan nu, en je telt er bij op dat je ook een vervangende adapter wil hebben, dan is het verschil nauwelijks 50 euro.
Wil je voor die 50 euro het risico lopen dat Samsung geen garantie biedt op USA modellen in NL?
Het is overigens ook nog eens per staat afhankelijk hoeveel tax er nog bij komt.
Je haalt wel voordeel als je in een belastingvrije staat koopt!
Let er ook op dat je geen invoerbelasting hoeft te betalen tot 500 euro op de Nederlandse prijs, dus niet wat jij betaald hebt. Dus als je een Tab koopt voor omgerekend 485 euro, zal de douane de Nederlandse advies prijs hanteren welke hoger is.
Anoniem: 405230
Als ik de Galaxy Tab 10.1 aansluit op Kies om de agenda met Outlook te synchroniseren dan komt ie tot 38%. Eerder ging ie wel volledig tot 100%.
Iemand hier een oplossing voor...
Iemand hier een oplossing voor...
Een tipje voor iedereen die deze week de galaxy tab wilt kopen, ik zag dat je bij de Saturn deze week €15,- korting krijgt op iedere €100,- . De prijs is daar dan €389,-. Ik ga hem denk ik ook deze week halen.
weet iemand misschien hoeveel de 8.9" variant bij de saturn kost, want kun actie is wel intressant.
In de aankondiging van de Samung Tab 10.1 2 wordt expliciet Android 4.0 aangegeven als argument om de 2 een bestaansrecht te geven. Houd dit in dat de huidige Tab 10.1 geen update naar 4.0 gaat krijgen???
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Anoniem: 405230
Volgens berichten op allerlei sites krijgt de 10.1 ook een upgrade naar 4.0
Zie bv onderstaande link.
http://www.galaxytab10-1....ce-cream-sandwich-update/
Klopt, dat gerucht gaat veel rond. Maar heeft iemand ook een bron van Samsung zelf, met een tijdsindicatie? De meeste geruchten gingen uit van januari/halverwege februari, maar dat is nu inmiddels voorbij.Anoniem: 405230 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:20:
Volgens berichten op allerlei sites krijgt de 10.1 ook een upgrade naar 4.0
Q1 is er geroepen. Ergens in dit topic stonden ook diverse bronnen (meen ik me te herinneren)
Je hoeft er alleen een printersnoer in te douwen. Geeft je ook meteen wat extra rek in de lengte van de oplader 
Wat kost een 32Gig dan in Nederland? En dan doel ik niet op de nieuwe N.
Vervangende adapterIk heb het zelf ook overwogen toen ik in november ook daar was, en de dollar gunstiger was dan nu, en je telt er bij op dat je ook een vervangende adapter wil hebben, dan is het verschil nauwelijks 50 euro.
Wil je voor die 50 euro het risico lopen dat Samsung geen garantie biedt op USA modellen in NL?
Daar heb je gelijk in.Het is overigens ook nog eens per staat afhankelijk hoeveel tax er nog bij komt.
Je haalt wel voordeel als je in een belastingvrije staat koopt!
Ik stond op het punt om er een aan te schaffen totdat ik dezelfde aankondiging hoorde. Heb zelf even naar samsung gebeld en volgens hun is de update naar 4.0 van de huidige 10.1 alles behalve zeker. Normaal gesproken zou je informatie van de producent zelf als 100% betrouwbaar kunnen beschouwen , of dekkenbeany schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:07:
In de aankondiging van de Samung Tab 10.1 2 wordt expliciet Android 4.0 aangegeven als argument om de 2 een bestaansrecht te geven. Houd dit in dat de huidige Tab 10.1 geen update naar 4.0 gaat krijgen???
ze zichzelf gewoon in voor de minieme kans dat 4.0 niet goed loopt op de 10.1?
Geweldig... Toen ik mijn Galaxy Tab 10.1 twee maand geleden bestelde was dat de tablet die volgens de geruchten de meeste kans had op de ICS update. Was ook de reden dat ik deze had gekozen...FredjeK schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:10:
[...]
Ik stond op het punt om er een aan te schaffen totdat ik dezelfde aankondiging hoorde. Heb zelf even naar samsung gebeld en volgens hun is de update naar 4.0 van de huidige 10.1 alles behalve zeker. Normaal gesproken zou je informatie van de producent zelf als 100% betrouwbaar kunnen beschouwen , of dekken
ze zichzelf gewoon in voor de minieme kans dat 4.0 niet goed loopt op de 10.1?
Hopelijk krijgen we ICS toch nog, of tenminste drivers zodat Cyanogenmod 100% kan werken.
Ik kan geen enkel bericht vinden van samsung zelf dat ICS voor de 10.1 eraan komt.
Geen directe aankondiging, maar dat zullen ze ook niet op de corporate website zetten totdat die update ook klaar is, maar http://www.galaxytab10-1....ce-cream-sandwich-update/
Ik voel me vet bekocht als ze geen ICS update voor de tab 10.1 uitbrengen...
Hmm, dik twee jaar geleden bij de introductie van de HTC HD2 was er ook veel te doen rond de beloofde update naar WP7, die is er toen ook niet gekomen, ondanks berichten via niet-officiële kanalen... (Uitendeiljk ben ik wel blij, want zo heb ik Android leren kennenBtM909 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:14:
Geen directe aankondiging, maar dat zullen ze ook niet op de corporate website zetten totdat die update ook klaar is, maar http://www.galaxytab10-1....ce-cream-sandwich-update/
Het zou me uiteindeiljk niet zo heel hard verbasen moest ICS er niet komen voor de GT 10.1... Het lijkt me een beetje concurreren tegen eigen producten (Galaxy Tab 2, die qua hardware toch vrij identiek is?).
Precies om deze reden ga ik (nog) niet over tot aankoop , best wel jammer want ik kan de 10.1 voor een uiterst vriendelijke prijs van iemand overnemen.micheldenhaag schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:22:
Ik voel me vet bekocht als ze geen ICS update voor de tab 10.1 uitbrengen...
Als je echt perse ICS wilt, dan kan je toch ook een van de custom ROMS erop laden?
Als dat zo het geval zou blijken te zijn dan denk ik dat Samsung een storm van kritiek te verduren krijgt...beany schreef op zondag 26 februari 2012 @ 12:07:
Camera werkt nog niet op de custom roms. (Ik draai hem nu al wel) Draait echt als een trein, foto's maak ik wel met mijn telefoon :-)BtM909 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:24:
Als je echt perse ICS wilt, dan kan je toch ook een van de custom ROMS erop laden?
[ Tesla MIG MYP ]
Hoi, welke rom gebruik je?Cyw00d schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:08:
[...]
Camera werkt nog niet op de custom roms. (Ik draai hem nu al wel) Draait echt als een trein, foto's maak ik wel met mijn telefoon :-)
Het lijkt er helaas op dat Samsung zelf geen ICS op de huidige Samsung Galaxy Tab 10.1 gaat zetten, eigenlijk zei de aankondiging van de Samsung Galaxy Tab 2 10.1 en Samsung Galaxy Note 10.1 al genoeg..
Edit: Eerst mijn vraag aan Samsung nog even:
Binnenkort maar een Padfone halen dan!
Edit: Eerst mijn vraag aan Samsung nog even:
Hierbij nog even de reactie van de klantenservice van Samsung:Beste klantenservice,
Ik vroeg mij af of de Samsung Galaxy Tab 10.1 GT-P7510 de upgrade naar Android Ice Cream Sandwich zal krijgen.
Of ben ik genoodzaakt om een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 of Samsung Galaxy Note 10.1 aan te schaffen?
Verneem graag van u.
Hoogachtend,
Evernote
Ik ben me nu dan ook maar even aan het verdiepen in "custom roms", vind het erg jammer van Samsung maar wel begrijpelijk. Geld moet immers rollen.Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail.
Helaas heeft Samsung hier momenteel geen informatie over beschikbaar. Wij adviseren u om onze website (www.samsung.nl) in de gaten te houden voor meer informatie.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com
Binnenkort maar een Padfone halen dan!
[ Voor 17% gewijzigd door Evernote op 28-02-2012 22:39 ]
Ik dacht dat de update beloofd was door Samsung? Ik heb hem in elk geval gekocht met het oog op ICS. Zou wel erg balen zijn als het niet zo zou zijn.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
De Galaxy Tab 2 is praktisch hetzelfde! Zullen we een wedje leggen? Ik denk dat vlak voor of vlak na de Tab 2 er een update komtEvernote schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:51:
Het lijkt er helaas op dat Samsung zelf geen ICS op de huidige Samsung Galaxy Tab 10.1 gaat zetten, eigenlijk zei de aankondiging van de Samsung Galaxy Tab 2 10.1 en Samsung Galaxy Note 10.1 al genoeg..
Denk je nou echt dat zij met een zinnig antwoord gaan komen (nofi). ik heb weleens met de klantenservice van HTC aan de telefoon gezeten terwijl de update werd gepubliceerd en ze mij nog steeds niks konden zeggen. Ik zou me niet al te druk maken.Hierbij nog even de reactie van de klantenservice van Samsung:
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, wedje leggen heb ik weinig behoefte aan overigens.BtM909 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:41:
[...]
De Galaxy Tab 2 is praktisch hetzelfde! Zullen we een wedje leggen? Ik denk dat vlak voor of vlak na de Tab 2 er een update komt
Ben gewoon bang dat ICS exclusief blijft voor nieuwe apparaten...
Ik had wel gehoopt dat de klantenservice met een zinnig antwoord zou komen, heb immers een product bij Samsung aangeschaft waarbij eindgebruikers ondersteuning moeten kunnen krijgen.[...]
Denk je nou echt dat zij met een zinnig antwoord gaan komen (nofi). ik heb weleens met de klantenservice van HTC aan de telefoon gezeten terwijl de update werd gepubliceerd en ze mij nog steeds niks konden zeggen. Ik zou me niet al te druk maken.
Wedje leggen was een grapje hoorEvernote schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:46:
[...]
Ik hoop echt dat je gelijk hebt, wedje leggen heb ik weinig behoefte aan overigens.
Je zou het via de technische dienst kunnen proberen... Die hebben vaak meer inzicht, maar een bedrijf als Samsung kennende blijft de update gewoon in Korea totdat ie wordt gereleasedIk had wel gehoopt dat de klantenservice met een zinnig antwoord zou komen, heb immers een product bij Samsung aangeschaft waarbij eindgebruikers ondersteuning moeten kunnen krijgen.
Geef het voor de zekerheid toch even aan

Zal morgen eens contact opnemen met de technische dienst, zou erg blij zijn als ik er niet aan hoef te knutselen om ICS te draaien.[...]
Je zou het via de technische dienst kunnen proberen... Die hebben vaak meer inzicht, maar een bedrijf als Samsung kennende blijft de update gewoon in Korea totdat ie wordt gereleased
Die klantenservice is gewoon een helpdesk die is uitbesteed bij een extern bedrijf.
Misschien weten ze wel wat er gebeurt, maar ze mogen niks zeggen. Van iemand die bij de Canon helpdesk werkt weet ik dat ze tot de dag voor de introductie van de 1D Mark IV nog moesten zeggen: "Wij hebben geen informatie over de opvolger van de Mark III."
Misschien weten ze wel wat er gebeurt, maar ze mogen niks zeggen. Van iemand die bij de Canon helpdesk werkt weet ik dat ze tot de dag voor de introductie van de 1D Mark IV nog moesten zeggen: "Wij hebben geen informatie over de opvolger van de Mark III."
Pioneer doet het ook met hun DJ gear; niks nieuws onder de zon dus
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met een stylus? In dit topic staan al ervaringen, maar nog erg summier.
Ik gebruik al een hele tijd een stylus en vind het wel fijn. Je kan er niet echt mee schrijven ofzo maar het scheelt een heleboel vieze vingers en tekenen kan je er wel goed mee.Stephan4kant schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:36:
Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met een stylus? In dit topic staan al ervaringen, maar nog erg summier.
Nog iemand iets gehoord over een update voor de 10.1v ?a
Ja, maar mag onder strikt NDA er niks over kwijtabusimbal schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:18:
Nog iemand iets gehoord over een update voor de 10.1v ?a

Serieus: denk je nou echt dat dit topic niet meteen bedolven zou zijn met concrete geruchten, linkjes naar bronnen en smilie galore?
Anoniem: 394398
Is het niet zo dat fabrikanten voor een bepaalde tijd updates moeten blijven doorvoeren?
Ik ben op zich eigenlijk wel een beetje klaar met samsung als er geen update voor de tab komt, terwijl er wel een vergelijkbare tab komt waar 4.0 wel op zit. Dit is dan al de zoveelste keer dat ze te kort schieten in service en hun klanten laten "stikken" (mocht er geen update komen).
Ik ben op zich eigenlijk wel een beetje klaar met samsung als er geen update voor de tab komt, terwijl er wel een vergelijkbare tab komt waar 4.0 wel op zit. Dit is dan al de zoveelste keer dat ze te kort schieten in service en hun klanten laten "stikken" (mocht er geen update komen).
Lijkt me niet. Hooguit echte bugfixes, omdat je als klant het apparaat moet kunnen gebruiken waardoor het bedoeld is. De juridische term daarvoor is overigens 'conformiteit', mocht je willen gaan spitten in wet- en regelgeving en jurisprudentie.Anoniem: 394398 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:33:
Is het niet zo dat fabrikanten voor een bepaalde tijd updates moeten blijven doorvoeren?
Ik snap ook niet waarom je (juridisch afdwingbaar) recht zou moeten hebben op extra functionaliteiten. De enige reden waarom het bedrijf dat zou doen is om loyaliteit van consumenten te creëren. Samsung heeft er meer aan dat je sneller een nieuw apparaat koopt.
Overigens is dit geen Samsung-specifiek probleem hoor: Android Gingerbread en de HTC Desire-serie hebben ook een geschiedenis ;-)
Anoniem: 244527
Het zou wonder zijn alss samsung een upadate for tab 1 uitbrengt. Het is mischien niet slim maar in twee jaar brengen ze meer varianten van hun produkten op de markt dan Appel in 20 jaar. Het zou verstandiger zijn om een keer wat langer te wachten en een goede product te maken (zoals ipad).
We zijn met zijn allen gek omdat we dat slikken , en kopen. Van galaxy tab heb je nu al vier types. Nieuwwe galaxy tab zou moeten heten:
Galaxy tab 5.
We zijn met zijn allen gek omdat we dat slikken , en kopen. Van galaxy tab heb je nu al vier types. Nieuwwe galaxy tab zou moeten heten:
Galaxy tab 5.
De business tak van Samsung Mobile heeft ook afspraken lopen met zakelijke partners waarbij toezeggingen gedaan zijn over de beschikbaarheid van bepaalde features op hun huidige tablets en smartphones, met name in enterprise features als MDM, encryptie en VPN. Het lijkt mij aannemelijk dat een update naar ICS daarbij kan helpen omdat hierin al een groter aantal MDM APi's in gebakken zitten dan in HC. Ik denk dat we in maart/april daarom gewoon netjes een update kunnen verwachten.
Ze zullen dat tenslotte niet voor niets vermelden op hun eigen blog: http://global.samsungtomorrow.com/?p=8894
Ze zullen dat tenslotte niet voor niets vermelden op hun eigen blog: http://global.samsungtomorrow.com/?p=8894
Anoniem: 424734
De 3.2 update moet er komen voor de 10.1v. Momenteel speelt 'ie geen 720p films af. Op de doos staat 1080p tegen 30fps. Doet dat niet nu. Heb gehoord dat 3.2 dit zou oplossen.
De 3.2 update is toch al uitgerold (al dan niet gefaseerd)
Sinds afgelopen week heb ik last van Newtonringen (tab komt uit augustus). Moet ik gewoon naar de winkel gaan en het melden of moet ik met Samsung contact opnemen? Wordt trouwens het toestel bij de reparatie van het scherm gereset (dus dat je alles kwijt bent)?
Je hebt eerste jaar vaak winkelgarantie en daarna fabrikantengarantie. Je kan Samsung bellen (heb het bij andere leveranciers ook gewoon voor elkaar gekregen) en vragen of je het direct naar een reparatiepunt kan / mag brengen.
Wat het resetten betreft, hangt den'k van de type werkzaamheden af. Kan me voorstellen dat ze eerst resetten om uit te sluiten dat het software is?
Wat het resetten betreft, hangt den'k van de type werkzaamheden af. Kan me voorstellen dat ze eerst resetten om uit te sluiten dat het software is?
De 10.1*v* nog niet.BtM909 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:06:
De 3.2 update is toch al uitgerold (al dan niet gefaseerd)
Anoniem: 367702
Ik wacht ook al lang op de ICS update en hoop dat hij dit jaar komt, (als hij komt) het enige wat ik daarover kon vinden is de upgrade list van samsung zelf maar daar staat ook helaas geen datum vermeld!
Samsung Android 4.0.x update list:
Samsung devices that have Android 4.0
Samsung Galaxy Nexus (Global Version)
Samsung Galaxy Nexus LTE
Samsung Nexus S (rolling update should be completed in Q1)
Samsung Galaxy Tab 2 (unreleased)
Samsung devices that will receive Android 4.0 update in Q1
Samsung Galaxy Note (Global version)
Samsung Galaxy S II (Global version)
Samsung devices that will receive Android 4.0; timeline unknown
Samsung Nexus S 4G (likely Q1)
Samsung Galaxy Note (AT&T)
Samsung Galaxy S II (T-Mobile)
Samsung Galaxy S II, Epic 4G Touch
Samsung Galaxy S II (AT&T)
Samsung Galaxy S II Skyrocket
Samsung Galaxy S II Skyrocket HD
Samsung Galaxy R
Samsung Galaxy Tab 10.1
Samsung Galaxy Tab 8.9
Samsung Galaxy Tab 7.7
Samsung Galaxy Tab 7.7 LTE
Samsung Galaxy Tab 7.0 Plus
Samsung devices that will not be updated to Android 4.0 – SHAME LIST
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S Captivate
Samsung Galaxy S Fascinate
Samsung Galaxy S Vibrant
Samsung Galaxy Tab 7
Devices not listed here have not currently been commented on by Samsung
Alles op z'n tijd en dat geld ook voor de ics update. Samsung heeft het beloofd. Geduld is een schone zaak, al is het soms best lastig:P
Questions must be asked
Als we een update krijgen dan onder het motto "beter laat en goed".
Ik word niet vrolijk als ik kijk naar de berichten van de ics-update door Asus bij de transformer....
Ik word niet vrolijk als ik kijk naar de berichten van de ics-update door Asus bij de transformer....
Meh, ik en een collega hebben beide ICS op onze transformers draaien zonder problemen. Beiden hebben we geen "clean install" gedaan maar gewoon over HC heen. Aleen google+ (jolobe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 07:34:
Als we een update krijgen dan onder het motto "beter laat en goed".

Geen idee wat de issues bij andere mensen veroorzaakt, misschien een dwarsliggende app ofzo, maar ik ben iig heel erg blij met ICS.
Zo blij dat ik de gelekte Acer A100 ICS op m'n A100 heb gezet, ook hier geen problemen.
Dus ik kan niet wachten op ICS voor m'n tab en m'n note
Rustig afwachten dus, maar vergeet hem niet te gebruiken ondertussen he haha
Hallo aan een ieder,
Vraagje, Hoe kan je de Tab op schermslot zetten? Mijn "kleine" kijkt graag filmpjes op Youtube maar zit steeds met zijn vingers aan het scherm waardoor youtube weer op pauze springt. Nu was het me al een keertje gelukt (maar geen idee hoe) Ik kreeg dan rechtsboven een slotje te zien.
Iemand enig idee hoe dat in te stellen?
Alvast bedankt!
Vraagje, Hoe kan je de Tab op schermslot zetten? Mijn "kleine" kijkt graag filmpjes op Youtube maar zit steeds met zijn vingers aan het scherm waardoor youtube weer op pauze springt. Nu was het me al een keertje gelukt (maar geen idee hoe) Ik kreeg dan rechtsboven een slotje te zien.
Iemand enig idee hoe dat in te stellen?
Alvast bedankt!
In de videospeler (weet niet of het ook voor Youtube is), kun je op de aan/uitknop drukken en dan komt er een slotje.
Gisteren de galaxy tab opgehaald, wat een heerlijk ding!
Nu nog kijken of hij met toetsenbordje mijn laptop zal vervangen.. dat zou wel heel fijn zijn. Geen groot ding meer op mijn schoot/tafel
Nu nog kijken of hij met toetsenbordje mijn laptop zal vervangen.. dat zou wel heel fijn zijn. Geen groot ding meer op mijn schoot/tafel
Kwam dit toevallig tegen : http://www.sammobile.com/...uploads/2012/03/I9100.png
Lijkt erop dat ICS er wel aankomt alleen wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
Lijkt erop dat ICS er wel aankomt alleen wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
jolobe schreef op zondag 04 maart 2012 @ 07:41:
http://www.galaxytab10-1....eduld-is-een-schone-zaak/
Dus toch ff wachten met custom rom!?
Spuit 11prutser001 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:19:
Kwam dit toevallig tegen : http://www.sammobile.com/...uploads/2012/03/I9100.png
Sinds afgelopen weekend newton ringen op me tablet

Iemand ervaring met hoe lang de tablet weg is indien je hem voor reparatie opstuurt? Ik ga de 24e naar New York en wil hem graag meenemen.
Iemand ervaring met hoe lang de tablet weg is indien je hem voor reparatie opstuurt? Ik ga de 24e naar New York en wil hem graag meenemen.
In parallel kan je natuurlijk ook de tips die hier zijn genoemd proberenVerxx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:41:
Sinds afgelopen weekend newton ringen op me tablet![]()
http://gathering.tweakers...=newton&data[boolean]=AND
Ik heb ook sinds vorige week hier last van gekregen. Zie enkele posts naar boven. Echter mijn ringen verdwijnen ook weer, dus ik denk dat ik toch maar rechtstreeks met Samsung contact ga opnemen.Verxx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:41:
Al aardig wat mogelijke oplossingen geprobeerd. Blazen in de aansluiting voor de usb/stroom kabel werkt het beste. Maar als je hem vervolgens een uurtje weg ligt komt hij weer terug en het lijkt er op dat hij steeds een stuk groter word. Hij is nu zo'n 2 bij 5/6 cm gok ik.
Zaterdag maar even terug naar de MM kijken of ze hem gelijk om willen ruilen of anders geld terug. Echt geen zin om hem op te laten sturen... Ben ik hem dalijk 2/3 weken kwijt.
Zaterdag maar even terug naar de MM kijken of ze hem gelijk om willen ruilen of anders geld terug. Echt geen zin om hem op te laten sturen... Ben ik hem dalijk 2/3 weken kwijt.
Grote kans dat je dat niet haalt. Bij mij duurde het 2-3 weken (Mediamarkt). Stuur je 'm toch op als je terug komt?Verxx schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:41:
Groetjes, FaceDown.
Anoniem: 301155
Ik heb sinds een week een galaxy tab. Super ding. Alleen 1 ding stoort mij.
Als ik flash filmkes in mijn browser wil kijken stotteren deze.
Is er is mis aan mijn instellingen of heeft iedereen dit probleem?
Als ik flash filmkes in mijn browser wil kijken stotteren deze.
Is er is mis aan mijn instellingen of heeft iedereen dit probleem?
Hebben jullie al iets gemerkt van Google play op je tab?
Bij mijn HTC sensation XE heet de market nu Play store, maar bij mijn tab is er nog niks veranderd. Wel een update gehad van Google Music, maar het lijkt er op dat alleen het icoontje is veranderd.
Wat is jullie ervaring?
Bij mijn HTC sensation XE heet de market nu Play store, maar bij mijn tab is er nog niks veranderd. Wel een update gehad van Google Music, maar het lijkt er op dat alleen het icoontje is veranderd.
Wat is jullie ervaring?
Bij mij is hij op de tab gisteren ineens veranderd naar Google Play. Gebeurde nadat ik wat andere updates gedaan had ineens vanzelf.
"It's about time you showed up Fox!"
Ik heb vanmorgen een datakabel ontvangen... op het doosje staat P1000, P7500 en P7510. Dus volgens het doosje wel, maar ja, die komt uit ChinaH92! schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:21:
Weet iemand of de Tab 7.0 (P1000) dezelfde aansluiting heeft als de Tab 10.1?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ha, ik zat ook te kijken voor een extra kabel voor mijn Tab uit ChinaHan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Ik heb vanmorgen een datakabel ontvangen... op het doosje staat P1000, P7500 en P7510. Dus volgens het doosje wel, maar ja, die komt uit China
http://www.dealextreme.co...ung-p1000-1m-length-51931
Goedkoper krijg je deze volgens mij niet... gratis verzending
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Om 1 of andere reden werkt m'n hardware acceleration niet meer voor bepaalde videospelers, iemand anders met hetzelfde probleem? 10.1*v*
Dealextreme is de laatste tijd te groot geworden, waardoor de verzendtijd erg lang duurt. Ik heb goede ervaringen met Buyincoins, wat vaak goedkoper is dan Dealextreme en meestal binnen 2 dagen verzend. http://www.buyincoins.com...b-p1000-product-5564.htmlHan schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:22:
http://www.dealextreme.co...ung-p1000-1m-length-51931
Heeft iemand hier misschien meerdere Tabs? Eentje vlak na uitkomst (augustus) en eentje recent? Volgens mij is de bouwkaliteit veel beter in de recente, maar kan iemand dat bevestigen?
[ Voor 16% gewijzigd door H92! op 10-03-2012 19:07 ]
Het lijkt er bijna op alsof alleen de naam is veranderd. Na de melding dat "Play" de market zou vervangen, verschijnt gewoon de "oude" userinterface en hij werkt ook nog hetzelfde.sikman schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:15:
Hebben jullie al iets gemerkt van Google play op je tab?
Wat is jullie ervaring?
Ja, het lijkt inderdaad een cosmetische verandering van het icoontje en verder niks nieuws.Katsunami schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:23:
[...]
Het lijkt er bijna op alsof alleen de naam is veranderd. Na de melding dat "Play" de market zou vervangen, verschijnt gewoon de "oude" userinterface en hij werkt ook nog hetzelfde.
Wel raar dat bij mij nog steeds het begin scherm zwart is sinds de laatste update. Op XDA zag ik ook enkele posts hier over, lijkt dus niet opgelost met de overgang van market naar play...
http://www.engadget.com/2...cream-sandwich-for-galax/
Volgens persbericht in deze link komt ics binnenkort voor de tab :-)
Kijk, dat zijn berichten :-))H92! schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:39:
19e in de UK (volgens Sammy's FB page)... Mmmm, zou NL een dag eerder of later verschijnen?
Vind ik leuk!BtM909 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:29:
19e in de UK (volgens Sammy's FB page)... Mmmm, zou NL een dag eerder of later verschijnen?
[ Tesla MIG MYP ]
Is er iemand die ervaring heeft met het programma "switchme"
Ik heb sinds deze week ook een tab 10.1 het enigste nadeel vind ik bij deze speeltjes dat je niet meerdere gebruikers aan kan maken,
Aangezien k hem samen met mijn vriendin gebruik en we nu dus heel de tijd moeten in en uit loggen bij gebruik.
Dat schijnt met switchme wel te kunnen , dit zou voor mij ook de enige motivatie zijn (tot nu toe) om hem te rooten.
Heb via search niks kunnen vinden, of heeft iemand hier een andere oplossing voor?
Ik heb sinds deze week ook een tab 10.1 het enigste nadeel vind ik bij deze speeltjes dat je niet meerdere gebruikers aan kan maken,
Aangezien k hem samen met mijn vriendin gebruik en we nu dus heel de tijd moeten in en uit loggen bij gebruik.
Dat schijnt met switchme wel te kunnen , dit zou voor mij ook de enige motivatie zijn (tot nu toe) om hem te rooten.
Heb via search niks kunnen vinden, of heeft iemand hier een andere oplossing voor?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dat zoek ik nou ook; alleen kan me idd wel voorstellen dat je daarvoor root moet zijn.
Overigens is iig het grootste nadeel dat je nu moet rebooten bij het switchen van profiel (althans als ik de ervaringen zo lees).
Overigens is iig het grootste nadeel dat je nu moet rebooten bij het switchen van profiel (althans als ik de ervaringen zo lees).
Daar kan ik wel mee leven, reboot kost hooguit een minuutje zoiets, en is maar 1 handeling.
Elke keer uitloggen bij facebook etc. kost me bij elkaar meer tijd en een hoop meer moeite.
Moet hij idd wel voor geroot zijn ja, maar dat neem ik dan voor lief, maar dan wacht ik het mooi nog even af..
Elke keer uitloggen bij facebook etc. kost me bij elkaar meer tijd en een hoop meer moeite.
Moet hij idd wel voor geroot zijn ja, maar dat neem ik dan voor lief, maar dan wacht ik het mooi nog even af..
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Na de prijsverlaging van de ipad 2. Nu ook een prijsverlaging van de galaxy tab.
Heb de tab vorige week gekocht voor 425 bij 4launch. Nu is hij daar 374. Heb ze gebeld en krijg netjes het verschil terug zonder gebruik te maken van de cool down regeling. Echt top!
Heb de tab vorige week gekocht voor 425 bij 4launch. Nu is hij daar 374. Heb ze gebeld en krijg netjes het verschil terug zonder gebruik te maken van de cool down regeling. Echt top!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Voor de tab? Ik kan alleen maar vinden dat op 19 maart de galaxy s2 dan een update krijgt.BtM909 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:29:
Ik had het moeten kopiëren, want kan het nu zo 1-2-3 niet meer vinden, maar ik dacht juist dat de S2 vanaf maandag werd geüpdatet? Ik lees een hoop mensen die al een update hebben ontvangen?H92! schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:23:
[...]
Voor de tab? Ik kan alleen maar vinden dat op 19 maart de galaxy s2 dan een update krijgt.
Dan krijgen de UK Galaxy S2 pas de update. De S2 werd inderdaad al vanaf maandag geupdate voor Oost-europese landen.BtM909 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:08:
[...]
Ik had het moeten kopiëren, want kan het nu zo 1-2-3 niet meer vinden, maar ik dacht juist dat de S2 vanaf maandag werd geüpdatet? Ik lees een hoop mensen die al een update hebben ontvangen?
Verwijderd
Bull! Is NOOIT beloofd. Is al direkt bevestigd dat een HD2 geen WP7 officieel zal draaien. Kan ook niet eens officieel alleen al door de niet WP7 toetsen en het scherm met maar 2 vingeraanraking. Geen onzin a.u.b.Mayco schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Hmm, dik twee jaar geleden bij de introductie van de HTC HD2 was er ook veel te doen rond de beloofde update naar WP7, die is er toen ook niet gekomen, ondanks berichten via niet-officiële kanalen.
Als een Tab10.1 geen ICS krijgt, dan is dat voor iedereen een teleursteling. ICS is zoveel beter als Honeycomb. Daarnaast heeft de Tab nog geen grote update gehad en is minstens 1 grote update minimaal op zijn plaats.
Mijn Tab moet het eigenlijk wel vol kunnen houden tot het Windows 8 ARM/x86 geweld los barst en voor nu is het eigenlijk allemaal te traag. Zeker nu ik kan vergelijken met een Acer W500 (origineel Windows 7 tablet) met Windows 8 Consumer Preview.
Van de week met een Transformer Prime met ICS kunnen spelen en al is dat nog niet zo snel als een Windows 8 tablet, het is een heeele verbetering vergeleken met Honeycomb. Zal ook wel door de Tegra3 komen, maar ik verwacht het grootste verschil in de software.
Dan hoop ik wel dat Samsung het beter aanpakt dan Asus. De Transformer 1 van mijn pa is sinds de update naar ICS zo gammel als een kaartenhuis. Edit: als ik de Tab niet kan rotten, dan *wil* ik niet eens updaten. Adfree is een eis hier, en die vereist root. Ik kreeg mijn Transformer B80 niet geroot omdat in die versie de bekende exploits waren gepatcht. Het is de hoofdreden dat ik het apparaat aan mijn pa heb verkocht.H92! schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:39:
[ Voor 24% gewijzigd door Katsunami op 16-03-2012 02:17 ]