PSN-id: TisLars
Reg. datum: 24 september 2010
Ik vind het wel een leuke game. De events boeien wel en de wereld is lekker uitgebreid. PVP is echt wel cool L6 kan van een L13 winnen dus het maakt echt wel uit of je skills hebt of niet. Ook op L30 is uber gear geen garantie van succes tegen een L30 met sucky gear. Kortom pvp zoals pvp bedoeld is.
PVE vind ik nog lastig te beoordelen. Ben ook nog geen L30 maar ben wel reuze benieuwd naar de RAIDS bijvoorbeeld.
Skill points verdelen vind ik nog een beetje op de gok. Weet niet goed wat het beste is maar al met al komt er steeds weer wat leuks bij. Weet niet of er ook een reset mogelijkheid is uiteindelijk maar dat zien we dan wel weer
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest
Heb zojuist op de official forums gelezen dat er miljoen spelers zijn bijgekomen in de laatste 10 dagen. Natuurlijk zijn deze statistieken niet helemaal correct, omdat er waarschijnlijk een paar mensen zowel console als computer client hebben geregistreerd. Toch vind ik het een enorme mijlpaal voor DC Universe en ik zie echt een goede toekomst, omdat ik de activiteit vooral constant zie.
Champions Online heeft inderdaad een veel uitgebreidere hero creator, je kan daar echt uren mee bezig zijn, in DC Universe is het veel bescheidener, ik voel toch dat dat meer in de sfeer van het spel past. Er zijn nog meer dan genoeg mogelijkheden om je te onderscheiden, maar het is niet ondenkbaar dat je iemand tegenkomt die op jou lijkt.
Een terrechte klacht die eerder genoemd werd, je kan niet gewoon mobs gaan farmen voor exp, je krijgt tussen de 1-15 exp, waar quests je makkelijk 2-3k opleveren. Dit is echter ook zo bij Champions Online, maar ik zie het niet echt als een probleem. DC Universe is namelijk een heel sterk verhaal gedreven spel, quests zijn vaak ingesproken, en er zijn zowieso veel dialogen terug te vinden in het spel.
Qua speel stijl en powers zijn er ook meer mogelijkheden in DC Universe, zeker als je kijkt naar wat de free accounts krijgen. Meer vrijheid om je eigen build te maken, en je moet nadenken over wat voor kit je wilt gebruiken. Dit heeft voor mijn gevoel wel wat raakvlakken met Guild Wars. Je kan kiezen uit veel verschillende skills, maar je kan er maar een beperkt aantal actief gebruiken (6 in je skillbalk), wel zijn er een aantal passive skilsl te kiezen (deze geven dus altijd een bonus effect zonder ze te hoeven equippen).
Dat zijn een beetje mijn eerste indrukken, goed verzorgd, toegankelijk en leuke combat vooral.
Current favs: XboX360 - SSF4 | PC - LoL
Gets all the ladies on their Backs.
De hub dient eigenlijk als portaal naar de andere gebieden.quote:GetBack schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:27:
De game gedownd dit weekend en zover gespeeld dat ik nu in de hub ben terechtgekomen. Heb als een van mij krachten supersnelheid, maar dat kan nog wel eens verwarrend zijn mbt de camera. Wat kan je eigenlijk in die hub doen? Kan je daar andere spelers in elkaar beuken of alleen missies starten? Zitten andere spelers ook in de missies die je onderneemt?
Dan straks nog maar even spelen.
PSN: u4gReservoirDogs <+> http://www.finalfantasyradio.net/ <+> http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Zijn er mensen met een beetje ervaring die een vast groepje willen maken om samen alerts/duo/andere quests of dingentjes te gaan doen? Ik ben voornamelijk 's avonds online en heb dan ook meestal wel een paar uurtjes de tijd om iets te gaan doen.
IGN: Nazanir Ik zit echter wel op de US servers.
Net ook mijn eerste T1 set item vrij gespeeld, ik ga voor de superman look met de STEEL-suit MK-1.
Nazanir wijzigde dit bericht 19-11-2011 23:41 (11%)
Current favs: XboX360 - SSF4 | PC - LoL
Iemand een idee?
I'm scraping and I know it!
Reg. datum: 08 juni 2009
Amdwarrior wijzigde dit bericht 20-11-2011 15:25 (23%)
Ik heb Champions online ook gespeeld toen het gratis werd (customization was ook flink ingekort volgens mij toen het gratis is geworden) maar de gameplay van DCU vind ik echt veel leuker, nu alleen hopen dat het leuk blijftquote:s je char customization het einde vindt zou ik Champions Online eens uitproberen. Is ook gratis nu en heeft een veelvoud aan mogelijkheden. Wat ik begrijp is dat velen dit ook een leukere game vinden.
Ik heb een lvl 20 Hero met de naam Ezeron (wat haat ik namen verzinnen, vooral als elke naam al bezet is
Ik ben meestal savonds of in het weekend online, voeg me maar toe kunnen we misschien is samen spelen
Vooral voor de Wanted missies kan ik wel wat hulp gebruiken
Antec Three Hundred - OCZ ModXStream Pro 600W - Gigabyte GA-870A-USB3 - AMD Phenom II X4 965 BE - 2x2GB Corsair XMS - XFX AMD Radeon HD 6950 XxX - Samsung Spinpoint F3 1TB - Iiyama E2472HD-B1
Pas te doen na het bereiken van level 10 ... even wat vaart achter het levellen zetten dus.quote:Finding and Researching: Plans to create Equipment Mods to upgrade gear and consumables can be collected throughout the world.
•Gathering: Throughout the open world (including Gotham City, Metropolis and Central City), players (1-30) can find exobytes and other items.
•Salvaging: Players can turn unused, uncommon or rare items into crafting materials, and they can recover a rare item and create a useful piece of new equipment.
•Collecting: Bosses will drop useful ingredients such as Focusing Elements and Plans throughout the game.
Na een kill zie je nu ook (in het blauw) hoeveel "powerpunten" je terugkrijgt.
OPSLAGHOND wijzigde dit bericht 10-01-2012 21:35 (11%)
PSN: u4gReservoirDogs <+> http://www.finalfantasyradio.net/ <+> http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Reg. datum: 11 januari 2012
Reg. datum: 09 februari 2012
Ik heb een paar vraagjes
1. Is er geen general of zone chat? Iedereen doet in /shout.
2. Er zijn alleen maar US servers nu? Ik speel PVP. Mijn poppetje heet Snowcoco en is villain.
Grtz