[MMORPG] [PC/PS3] DC Universe Online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-07 09:38

DC Universe Online

Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/6330/dclogoc.jpg
Introductie
DC Universe™ Online is the only next-generation massively multiplayer online action game that delivers unparalleled physics-powered combat set in the DC Universe™. This genre-defining game puts the power of theDC Super Heroes and villains into the palm of your hands…The next legend is YOU!

Aldus de marketing speak van Sony Online Entertainment. DC Universe Online of DCUO is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game die zich afspeelt in de wereld van de DC Universe comics. Waaraan moet je dan denken? Batman. Superman. The Joker. Wonder Woman. Lex Luthor. Circe. En vele anderen!

Een belangrijk verschil met een MMORPG als World of Warcraft is het combat-systeem, dat meer weg heeft van een action-RPG. Afhankelijk van de stijl die je hebt gekozen, waarover later meer, kan je er actief op los rossen met een staf, een paar zwaarden, of toch gewoon die hippe ijsstralen die uit je handen schieten :P

Een andere interessante eigenschap is dat de game voor zowel de PC als de PS3 verkrijgbaar is. Dit betekent overigens niet dat PC-gamers en PS3-gamers samen kunnen spelen; de servers zijn gescheiden. Een leuk detail is dat je bij de launcher kan kiezen tussen de EU- en US-servers. De EU-servers zijn uiteraard beter qua latency. Door de populariteit van de game heeft SOE extra Europese servers al beschikbaar gesteld. Nadeel is dat die servers fysiek nog in de VS staan. SOE zou er aan werken om die servers ook fysiek in Europa beschikbaar te hebben.
Inhoud
Factions
Tot nu toe lijkt dit heel simpel te zijn: je hebt de good guys/women en de bad guys/women. Jouw toon, die je bijvoorbeeld een mengvorm hebt gemaakt van Batman en de portier bij jouw favoriete kroeg, kan het opnemen tegen de Joker, Circe, of een toon die meer lijkt op Dennis Hopper in Easy Rider met een voorkeur voor BBQ-handen.
Mentoren
Aan het begin van de game kies je een van de zes mentoren. Het gevolg van een dergelijke keuze is dat de mentor jou primair missies geeft en zal begeleiden. Voor het overige moet ik het ook nog verder ontdekken :+
Powers en aanverwante kenmerken
Bij het maken van je toon is er, naast een aantal voorgeprogrammeerde combinaties, de mogelijkheid om zelf te bepalen wat de belangrijkste kenmerken zijn van jouw toon. De sets waarbinnen gekozen moet worden betreffen movement modes, powers en weapons.

Bij movement modes kan gekozen worden uit superspeed, acrobatics en flight. De gevolgen spreken denk ik voor zich ;)

Powers zijn onderverdeeld in meer variaties als bekend uit de DC Universe: fire, ice, mental, nature, sorcery en gadgets (denk aan Batman).

Qua wapens is er ook weer een divers gezelschap beschikbaar, zoals een staf, dubbele zwaarden of gewoon de handjes en voetjes.

Het grappige is dat als je fire met dubbele zwaarden combineert, de vlammen dan ook uit de zwaarden komen. Kies je ijs samen met blote handjes, dan zullen de ijsstralen uit jouw handen schieten. Op die manier kan je dus een toon samenstellen die past bij jouw persoonlijke stijl!
Locaties
De primaire werelden waarin rondgelopen of gevlogen kan worden zijn Metropolis en Gotham City. Binnen die steden zijn bekende locaties te vinden, zoals Wayne Tech, Arkham Asylum en LexCorp. De grootte van elke primaire locatie zou vergelijkbaar zijn met Liberty City in GTA4. Daarnaast zijn er aparte locaties voor group-based combat encounters.
PvP
Naast de PvE-server waar je jezelf kan flaggen als PvP-speler, is er een world-PvP server. De eerste indrukken zijn dat PvP goed werkt, en dat zeker op de world-PvP server snel massale knokpartijen kunnen ontstaan!

Daarnaast zijn er gecontroleerde PvP-omgevingen beschikbaar, waar je bijvoorbeeld met een bekend personage uit de DC Universe tegen de wederpartij kan spelen (PvP Legends-modus). In het begin is er maar een personage beschikbaar, maar er zijn op dit moment in totaal 8 personages vrij te spelen.
System Specs
PC
Minimum:
Windows XP 32 bit
P4 3.0 GHz of AMD-equivalent
NVIDIA 7800+ or ATI 1950+ Video Card
1 GB of RAM
30 GB Hardeschijfruimte
Breedband Internet

Aanbevolen:
Windows XP/Vista/Windows 7
3.0 GHZ CPU Dual Core Processor
2 GB RAM
NVIDIA 8800GTX+ of ATI 3800 series+ Video Card
30 GB Hardeschijfruimte
Breedband Internet
Playstation 3
Een Playstation 3
Breedband Internet

Op internet is daarnaast te lezen dat ruimte op de hardeschijf ook handig kan zijn in verband met toekomstige patches en uitbreidingen van de game. Bij het opstarten voor de eerste keer zal zo'n 14GB gedownload moeten worden!
Handleidingen
PC-handleiding (Engelstalig)
PS3-handleiding (Engelstalig)
FAQ
Knowledge Base
SOE Support Site
Kopen / Abonnementskosten
Ook hier is er weer wat verschil tussen de PC en de PS3. De PS3-versie is alleen op disc beschikbaar, terwijl de PC-versie bij Steam en andere diensten ook te downloaden is. Daarnaast is er een abonnement nodig waarvoor de volgende varianten beschikbaar zijn:
PCPS3
1 maandEUR 12,991 maandEUR 12,99
3 maandenEUR 34,993 maandenEUR 34,99
6 maandenEUR 64,996 maandenEUR 64,99
12 maandenEUR 119,9912 maandenEUR 119,99

Daarnaast is er voor de PC een Lifetime-abonnement beschikbaar voor EUR 179,99, en is het abonnement opgenomen in het Station Access-pakket. Eventuele belastingen kunnen hier nog bijkomen.

Naast creditcards kan via SOE Station ook betaald worden met direct debit / automatische afschrijving. Prepaid kaarten lijken ook mogelijk te worden, maar daar heb ik nog geen concrete info over gezien of ervaring mee.
Media
Movies
Intro

TotalHalibut/TotalBiscuit heeft daarnaast nog een aantal andere movies in zijn speellijst staan van zowel de beta als nu!
DCUO
Op de website van DCUO zijn ook wat movies te vinden: Movies!
Downloadables
Wallpapers en, jawel, buddy icons zijn hier te vinden.
Reviews
IGN heeft een nog lopende review op haar website staan, waar stapsgewijs de game besproken wordt vanuit PC- en PS3-perspectief. Een eerste review met beoordeling is van Cheat Code Central.

Houd natuurlijk ook Metacritic in de gaten!
Ten slotte
De game is net gelauncht, dus er komt hopelijk nog veel meer leuke info beschikbaar om op te nemen in deze topic-start en om besproken te worden in dit topic. Interessante zaken kunnen altijd aan mij gestuurd worden voor opname in de topic start. Mocht jij het leuk vinden om mee te werken aan de topic start, bijvoorbeeld omdat jij vindt dat de PS3-versie onderbelicht wordt, shoot/DM! En ja, er mogen nog wat kleurtjes en afbeeldingen bijkomen, maar daar moet ik nog even aan werken :+

Voor de creatievelingen onder ons: stuur mij (een link naar) een screenshot met jouw toon. Aan het einde van deze post kan ik dan een paar mooie voorbeelden opnemen!

[ Voor 21% gewijzigd door Trenchdog op 17-01-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe zit het nu precies, heb je gewoon een openw ereld waarin je kunt ronddoolen en quests kunt aannemen al dan niet samen met anderen en items kunt vinden ed? zeg maar een beetje het standaard RPG werk?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier is redelijk wat beta en live video materiaal te vinden waar je de gameplay te zien krijgt:

TotalBiscuit DC universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Yup, dat is inderdaad de gedachte. Het is wat dat betreft een standaard-RPG. Wat het onderscheidend maakt, is bijvoorbeeld de meer directe manier van vechten (beetje hack-n-slash lees je al wel), en natuurlijk de specifieke gamewereld (DC Universe).

Lukin, heb jouw link nog even expliciet bij Movies gezet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Trenchdog op 15-01-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lukin schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:56:
Hier is redelijk wat beta en live video materiaal te vinden waar je de gameplay te zien krijgt:

TotalBiscuit DC universe
Ah ff wat stukjes bekijken... god wat een irritant commentaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:07
Op de PS3 versie kon ik trouwens niet de servers kiezen, denk dat dat alleen voor de PC opgaat. Vind het tot nu toe wel een tof spel, in het begin lijkt het op dezelfde knoppen rammen maar op een gegeven moment kan je dmv combo's krachtigere aanvallen uitvoeren.

Op de PS3 begin je trouwens met een "download" (eigenlijk gewoon het installeren) van 12 gig en daarna komt er een patch van ongeveer 2 gig er overheen.

[ Voor 22% gewijzigd door JorisTheWise op 15-01-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Is het nuttig om dat even te vermelden volgens jou in de startpost? Een serieuze download is dat op de PS3.

Downloadinfo PS3 is bij de systeemeisen toegevoegd :)

[ Voor 21% gewijzigd door Trenchdog op 15-01-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Het kan handig zijn misschien want je bent dus gemiddeld 30 minuten bezig met de eerste "download" en daarna ongeveer anderhalf uur tot twee uur met de patch. (maar dat was op launch day dus misschien was het druk op de server).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ok die gameplay videos zijn interessant.. enige minpuntje vind tik dat PS3 en PC niet samen op 1 server zitten dat was echt erg vet geweest omdat in mijn vriendinkring alleen maar PC spelers zitten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoe is het sociale gedeelte in deze game ?

De filmpjes die ik zie bevatten haast nooit chat of echt samenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Er wordt een hoop geouwehoerd, en de sfeer is prima. Samen questen lijkt de eerste levels wat lastig te zijn.

Om de zoveel tijd lijken PvP-events te starten. Daarnaast wordt er in de chat regelmatig gesproken over het samen doen van bepaalde quests. De eerste guilds (Leagues genaamd) zijn ook al verschenen.

[ Voor 48% gewijzigd door Trenchdog op 15-01-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Iemand een idee waar ik een prepaid card voor dit spel kan krijgen ?
De eerste maand krijg je alleen gratis als je een creditcard hebt.... daar word je toch ook ziek van, dat ze nu nog niet in de gaten hebben dat niet iedereen een creditcard heeft.

Ik heb online gelezen dat je psn prepaid cards ook voor pc kan gebruiken... maar dat lijkt me een beetje raar.

SOE card schijnen ook te werken tot dat de DCU cards er zijn maar laten die nu net nergens meer verkrijgbaar zijn.

Wel gvd... spel gekocht en geinstalleerd maar is niet te spelen :(

[ Voor 20% gewijzigd door ScrooLoose op 15-01-2011 15:45 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Via SOE Station lijk je ook direct debit op te kunnen geven als betaaloptie. Las ergens dat het met ING sowieso werkte. Misscien is dat iets om te proberen?

Ondertussen zelf even geprobeerd om direct debit als betaalwijze voor abo te gebruiken (ABN AMRO). Lijkt goed te werken! @ hieronder: enjoy! Ik zal die info hierboven toevoegen.

[ Voor 37% gewijzigd door Trenchdog op 15-01-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Trenchdog schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:12:
Via SOE Station lijk je ook direct debit op te kunnen geven als betaaloptie. Las ergens dat het met ING sowieso werkte. Misscien is dat iets om te proberen?

Ondertussen zelf even geprobeerd om direct debit als betaalwijze voor abo te gebruiken (ABN AMRO). Lijkt goed te werken!
Idd *O*
Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-07 06:46

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

In een dolle bui ook maar aangeschaft. Moet zeggen dat het mij nog behoorlijk kan vermaken. Alleen zijn de servers nogal overvol op het moment. Wachtrij is op het moment 281 spelers. Gelukkig loopt dit snel terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit lijkt me wel vet, wel een paar vragen:

• Kan ik het ook uitproberen? (trail versie)
• Is het ook beschikbaar voor Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Over een mac-versie is (nog) niks bekend. Een trial-variant is ook nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm, jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik ben ook pas begonnen met dit spel. Het is een leuke afwisseling met WoW :P.
Een standaard SOE pre-paid game card werkt trouwens als je een account aanmaakt, deze heb ik namelijk ook gebruikt ipv debit of een creditcard.

Mijn toon heet: Frozone (lvl 13). Ice als power, martial arts, speed als movement, mentor is the Joker en ik speel op de EU pve server :).
Erg nette launch moet ik zeggen, weinig problemen gehad tot nu toe. De queue is alleen een beetje lang na de box release op vrijdag :(. Daardoor nog even geen screenshot...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Twylight schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:58:
Dit lijkt me wel vet, wel een paar vragen:

• Kan ik het ook uitproberen? (trail versie)
• Is het ook beschikbaar voor Mac?
Voor de Playstation kon je een tijdje via Plus gratis spelen, maar toen zaten er nog bergen bugs in het spel.

Voor eindelijk een 'nieuwe' MMO voor de PS3 is het een goeie game, het zet het concept qua besturen goed neer. Toch hou ik het liever bij de 2 andere hero-games, zeker nu CO free to play is geworden.

Tijdens de plus-beta was het niet echt superdruk, maar bergen quests kon je gewoon niet makkelijk doen, zelfs als er maar een 20 man rondloopt in het questgebied sta je bijna te vechten om elk quest-item.

Het combat systeem lijkt erg veel op het basis principe van Champions Online, enkel werkt deze niet met spell-tree's maar 'pools' (welke weer uit City of Heroes komt :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

SinergyX schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 17:58:
[...]

Voor de Playstation kon je een tijdje via Plus gratis spelen, maar toen zaten er nog bergen bugs in het spel.

Voor eindelijk een 'nieuwe' MMO voor de PS3 is het een goeie game, het zet het concept qua besturen goed neer. Toch hou ik het liever bij de 2 andere hero-games, zeker nu CO free to play is geworden.

Tijdens de plus-beta was het niet echt superdruk, maar bergen quests kon je gewoon niet makkelijk doen, zelfs als er maar een 20 man rondloopt in het questgebied sta je bijna te vechten om elk quest-item.

Het combat systeem lijkt erg veel op het basis principe van Champions Online, enkel werkt deze niet met spell-tree's maar 'pools' (welke weer uit City of Heroes komt :P).
Heeft inderdaad veel weg van City of Heroes. Het speelt op veel vlakken hetzelfde en persoonlijk vind ik het nogal houterig aanvoelen (wel grafisch verbeterd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Kwam er net achter dat ik op een VS server aan het spelen was, maar even een andere aangemaakt op de EU PvP server :)

character: MaliciouS

/edit
al 2 keer gehad dat hij bij het queue scherm crasht :(

[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 15-01-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Diverse wapens voelen inderdaad erg houterig aan, of erg 'rare' animaties. Dual pistol bijvoorbeeld vond ik echt slecht uitgewerkt, staff en superstrength zien er wel weer erg goed uit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Tlijkt mij echt een gruwelijk vet spel. Helaas zuigt mn laptop en heb ik mn ps3 geruild voor een xbox.

Ik ga dit topic zeker volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 13:52

Draven

It wasn't me

Heb het spelletje ook aangeschaft bij de release, en het valt me tot nu toe zeker mee. De quests zijn zoals je ze gewend bent; Kill zoveel van die, verzamel zoveel van deze, maar toch omdat het combat systeem wat actiever is als bij de meeste MMO's gaat het tot nog toe niet vervelen.
Heb nog wel wat last van lag, maar ik ga ervan uit dat dat kinderziektes zijn. Ik vermaak me de komende weken er zeker nog wel even mee.
Toon:
Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/4550/dcgame2011011518420679.jpg

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Tijdens bepaalde quests kan het toch behoorlijk frantic worden; rondom Science Police HQ in Metropolis was het een druk en hectisch zooitje :) Nu tot lvl 9 gekomen, en begint het toch iets pittiger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Population Full mag van mij wel even heel snel geregeld worden. Wachttijden beginnen wel zeer snel op te lopen nu. Begrijp dat het weekend is, maar toch.

Edit: ze hebben wat servers extra aangeslingerd blijkbaar. Twee nieuwe opties voor 'werelden'.

[ Voor 24% gewijzigd door WhateverSuitsU op 15-01-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mijn character:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/frozone.png

Rond level 10 wordt het inderdaad wat lastiger en moet je niet teveel mensen tegelijk pullen. Gelukkig kan ik als ice gebruik maken van een ijsblok waarmee ik 80% van mijn health en energy regenereer :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391936

Hmmm

Dit spel lijkt me leuk, was van plan het te kopen maar twijfel nog.

Ben recent gestopt met Wow en zoek iets om de tijd te overbruggen naar SWTOR.

Is er een trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Je zou hier http://www.dcuniverseonline.com/buddykey/ eens kunnen kijken of dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok cool thx Trenchdog!

Iemand die me zijn buddykey zou willen schenken? Ik kan er een Maffia 2 en een Lost Planet 2 voucher (beide via Steam) tegenover zetten, ik heb ze nog ergens op mijn werk liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dJLtYP0PWtxpmFOEuSXHlWBS/full.jpg

Dat is mijn character op dit moment.
Ik zit nu op de EU PvP server maar ik zit er over na te denken om naar de PvE te gaan verkassen, kan de simpelste missies niet uitvoeren omdat ik lastig gevallen word door die verdraaide " Heroes" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kan iedereen die het spel heeft iemand anders zo'n key schenken?

Kwil de game nl heeeeeel erg graag even proberen! jammer dat het alleen voor de PC versie is maar dan nog is het interessant genoeg! ... dus als iemand zo'n key over heeft.

zijn hier ook PS3 spelers of spelen jullie allemaal op de PC?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 16-01-2011 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Zojuist level 9 bereikt, eindelijk wat sneller vliegen. Ik moet zeggen dat ik het spel heel erg verslavend vind tot nu toe, wel af en toe het gevoel alsof er nog wat bugs in zitten, als je bijvoorbeeld bij sommige quests iets te snel naar het volgende waypoint gaat dan lijkt het wel alsof het spel nog niet klaar voor je was en zit je vast, enige oplossing is dan naar mijn weten uitloggen en weer inloggen. Had dat probleem bij de tutorial missie en nu in The Watchtower. Een beetje jammer maar ach, misschien was dat zojuist bij The Watchtower een teken om offline te gaan en morgenavond weer verder te gaan.
Voor een MMO op een console vind ik hem heel erg fijn spelen. En ik moet zeggen, het vliegen is fantastisch :D.
@Chaoss: ik speel de PS3 versie en het speelt echt heerlijk :D. Alleen die download was vervelend, die 12 gig ging razendsnel, iets van 30 minuten maar die 2 gig die er na kwam, daar was hij bijna 1.5 uur mee bezig :(.

[ Voor 13% gewijzigd door JorisTheWise op 16-01-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grootste probleem nog steeds bij de PS3, de complete vastlopers. Bij de PC is het spelletje vast -> opstarten en weer gaan, helaas bij de PS3 kan je compleet rebooten. In de beta was dit zeker 1x per uur, maar neem aan dat ze daar het meeste van hebben gefixed.

Zelf speelde ik staff/flame, leuke combinatie :)

Enige wat ik me nog afvraag met de PS3, hoe moet je uiteindelijk mensen gaan healen, target system bestaat niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Ik dacht dat healen gewoon nabij de healer aanwezig zijn. Ik speel zelf een healer maar heb nog niet echt in groepen gespeeld dus nog niet echt nodig geweest voor anderen. Heb een Sorcery/Hand Blaster/Flight Hero.
Heb gelukkig op mijn PS3 nog geen complete vastloper gehad *klopt even af*, wel af en toe dus dat ik een quest niet kon afmaken omdat ik sneller ging dan het spel bedoelde blijkbaar (en dan moet je het spel dus verlaten en weer terug keren naar het spel wat dus bij de tutorial betekende dat je die weer volledig moet doorlopen, iets wat mij dus meerdere keren is overkomen) maar voor de rest werkt het wel fijn. Alleen toen ik de Flash moest ontmoeten keek de camera opeens grotendeels door de Flash waardoor hij gedeeltelijk doorzichtig was.

Voor mij is dit trouwens de eerste MMORPG die ik vanaf de launchdate speel en ik moet zeggen, ik ben benieuwd wat komen gaat. Volgens o.a. deze site: http://www.pcgamer.com/20...ive-free-monthly-updates/ krijgen wij dus regelmatig gratis updates in de game qua content. Helaas geen gratis grote uitbreidingen maar dat viel wel te verwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door JorisTheWise op 16-01-2011 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Lijkt me een leuk spel. Heeft iemand misschien een buddykey voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Some DC Universe Online Gameplay:

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-07 20:13

NoTimeRemains

I know

@Jerry
Leuk commentaar :D Get down!

De game ziet er erg leuk uit, heeft iemand toevallig een buddy key te deel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem inmiddels besteld bij Bol, mocht ik een buddy key ontvangen dan zal ik hem delen.

Mooie startpost Trenchdog! Ik heb vanacht die filmpjes gekeken van die whacky Brit en wat ik zag beviel me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 15:57
Ik zit er aan te denken om em voor de PS3 te kopen... maar ik vind em veel te duur hier (70euro) dus ik wil een import kopen (~45euro) maar op welke servers speel ik dan? gaat ie dan met de US servers verbinden of gewoon hier in europa? vind ik wel ff belangrijk want ik wil niet met dikke lag spelen natuurlijk....

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297552

Gameplay ziet er leuk uit.

Maar op dit moment heb ik het geld niet ..
Dus ik hou me warm aanbevolen voor een buddykey voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Diamond4ever schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:16:
Ik zit er aan te denken om em voor de PS3 te kopen... maar ik vind em veel te duur hier (70euro) dus ik wil een import kopen (~45euro) maar op welke servers speel ik dan? gaat ie dan met de US servers verbinden of gewoon hier in europa? vind ik wel ff belangrijk want ik wil niet met dikke lag spelen natuurlijk....
Je kunt zelf kiezen voor de servers. Hij staat standaard op US Servers ingesteld, maar je kunt zelf EU Servers aanzetten. Weet niet of het daarmee te maken had, maar ik moest ineens wel 3 gig aan updates downloaden...

Speelt trouwens tot nu toe heel erg goed. Zonder lag en gisteren zijn er extra servers online gegaan. Het begint aardig aan te trekken qua drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

heh nu al een run op die buddy keys, nahja ook wel logisch niet iedereen betaald gelijk 70 euro voor een game zonder dat je weet of het je gaat bevallen.

Snap niet waarom ze niet gewoon trails beschikbaar stellen, kort het dan in naar 5 dagen oid en desnoods op een server speciaal voor trail spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:38

Martinspire

Awesomeness

Ik heb deze game ook de laatste paar weken zitten volgen en hij lijkt me erg tof.
Maar aangezien Star Trek Online de laatste MMO is die ik heb gespeeld, wil ik niet nog zo'n teleurstelling krijgen dus ook hier zou ik graag een buddykey willen ontvangen.

Voor degene die de game al hebben, gooi er eens een review uit. We zijn benieuwd!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Ah ja, Star Trek Online... Dat was inderdaad een puinhoop. Dit valt daar niet mee te vergelijken. Het speelt soepel weg, graphics zijn prima, en tot nu toe heb ik nog geen crashes oid gehad. Het leukste is de combat: een combinatie van melee en ranged, afhankelijk van de powers die je hebt gekozen.

De moeilijkheidsgraad bevalt mij eigenlijk ook wel. Het begint rustig, maar rond level 10 wordt het een stuk uitdagender. Als je vastzit, is er echter altijd wel iets anders te doen. Wat racen, PvP of anderszins. Of natuurlijk gewoon wat andere mensen opduikelen om te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Laat ik meteen maar even duidelijk zijn omtrent beta/buddy/trial keys gezien niet iedereen daarvan op de hoogte lijkt te zijn. Het is niet de bedoeling om te vragen/bedelen om keys. Als iemand er een wilt delen met tweakers dan DM je diegene waarna hij/zij hem weg zal halen. Je kunt ook dit, Wissel hier je game vouchers uit!, topic in de gaten houden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me af wat de endgame precies behelst, lees her en der dat meer mensen zich dit afvragen.

Max. level schijnt in een dag of 5 te halen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik heb meerdere mensen zien zeggen in de chat dat er weinig te doen is voor de highlevels.
Lvl cap is 30 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Was gisteren al gerealiseerd, maar voor de geïnteresseerden:

To our European customers. We are adding additional server capacity as fast as we can possibly can. Today we are opening up some new European servers that are based in our US based data center. In the very near future we're getting additional servers in our European based data center. Once that happens, we'll move the servers over to our European facility. We apologize for any inconvienence, but we're doing our best to deal with more demand than we anticipated.

Bron: http://forums.station.son...osts/list.m?topic_id=7927

Dat heeft de druk inderdaad behoorlijk verlicht, vandaag geen wachtrijen. Wellicht deels marketing om aan te geven dat het zo goed loopt, of bewuste ondercapaciteit aan het begin.

Anyhow, het werkt zonder lag en snel allemaal.

Edit: iets te vroeg gejuicht, de wereld waar ik in speel is down op dit moment.

[ Voor 4% gewijzigd door WhateverSuitsU op 16-01-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:28
Als het ik het goed begrijp kan je ook je eigen Spiderman maken en over daken heen slingeren of vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Amdwarrior schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:02:
Als het ik het goed begrijp kan je ook je eigen Spiderman maken en over daken heen slingeren of vliegen?
Klopt, al is Spiderman van Marvel ;) echt slingeren zit er dus niet in met een web enzo, maar je bent geheel vrij om je karakter aan te passen. Al is een spider-outfit niet een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
Wel goed nieuws dat Sony nieuwe servers gaat bijplaatsen. En goed nieuws dat het drukker is dan ze hadden verwacht, dat betekent dus dat meerdere mensen er van overtuigd zijn dat het spel potentie heeft :). Vandaag helaas niet veel kunnen spelen omdat ik moest werken maar wat ik wel frustrerend vind (al komt dat natuurlijk omdat iedereen zo een beetje rond hetzelfde level zit) is dat je sommige missie's iets moet vernietigen en je daar dan natuurlijk met iets van 10 man tegelijkertijd op richt en dan maar moet hopen dat het vernietigen daarvan aan jou wordt toegekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JorisTheWise schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:34:
Wel goed nieuws dat Sony nieuwe servers gaat bijplaatsen. En goed nieuws dat het drukker is dan ze hadden verwacht, dat betekent dus dat meerdere mensen er van overtuigd zijn dat het spel potentie heeft :). Vandaag helaas niet veel kunnen spelen omdat ik moest werken maar wat ik wel frustrerend vind (al komt dat natuurlijk omdat iedereen zo een beetje rond hetzelfde level zit) is dat je sommige missie's iets moet vernietigen en je daar dan natuurlijk met iets van 10 man tegelijkertijd op richt en dan maar moet hopen dat het vernietigen daarvan aan jou wordt toegekend.
Gelijktijdig zie ik daar ook weer issues als het straks rustig wordt op die plekken, bij die gevangenis was het bizar druk, maar ik ging er een keertje s'nachts en was er bijzonder rustig. Nadeel, zo'n beetje elk mob ging ook direct op mij af, zeker aantal op het dak zijn behoorlijk irritant :P

Maar qua mensen, in theorie zou het dus 50/50 spelers en buddies kunnen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Toch ook maar eventjes de game gekocht. Is nog effe aan het downloaden maar dan gaan we toch nog eventjes beginnen.
Zitten er ook allianties/guilds of whatever in? En zo ja: is er al een tweakers ding?
Ik kan hem niet in de TS vinden, maar misschien handig om er 1 op te zetten. Het liefst door iemand die daar genoeg tijd voor heeft.

Verder een lijstje met namen lijkt me niet verkeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 17-01-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er zitten guilds in het spel.

Ik heb het nu een weekje kunnen spelen en dit zijn mijn bevindingen. Het spel is erg kaal het leunt heel zwaar op de bekende super heroes die erin zitten. Het spel is console geörienteerd. Sony heeft zijn best gedaan dat te verhullen, maar al gauw besef je dat het spel voor een console is ontworpen. Je mist de complexiteit en de mogelijkheden die je in de meeste PC MMO's wel hebt. De controls zijn super simplistisch en slecht net als bij de meeste console ports. De mogelijkheden tot het maken van een character zijn ernom beperkt, en haalt het in de verste verte niet bij de andere super heroes MMO's. Ik krijg het idee dat ze het spel beknopt en klein hebben gehouden om te voorkomen dat ze een te grote financiële klap zullen krijgen wanneer de game flopt. Voorlopig vermaak ik me nog aardig met deze game maar ik verwacht dat ik er na 2 weken toch wel weer op uit gekeken zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

waarschijnlijk (gelukkig) vervalt dat argument van de controls als je op de PS3 speelt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Seth_Chaos schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:26:
Er zitten guilds in het spel.

Ik heb het nu een weekje kunnen spelen en dit zijn mijn bevindingen. Het spel is erg kaal het leunt heel zwaar op de bekende super heroes die erin zitten. Het spel is console geörienteerd. Sony heeft zijn best gedaan dat te verhullen, maar al gauw besef je dat het spel voor een console is ontworpen. Je mist de complexiteit en de mogelijkheden die je in de meeste PC MMO's wel hebt. De controls zijn super simplistisch en slecht net als bij de meeste console ports. De mogelijkheden tot het maken van een character zijn ernom beperkt, en haalt het in de verste verte niet bij de andere super heroes MMO's. Ik krijg het idee dat ze het spel beknopt en klein hebben gehouden om te voorkomen dat ze een te grote financiële klap zullen krijgen wanneer de game flopt. Voorlopig vermaak ik me nog aardig met deze game maar ik verwacht dat ik er na 2 weken toch wel weer op uit gekeken zal zijn.
Het vechtmodel vind ik erg simpel. Daarnaast denk ik dat er ook erg geleund gaat worden op extra downloadable content. Het zelf vormgeven van een super heroe vind ik nog redelijk uitgewerkt, kan in ieder geval voor mijn gevoel lekker veel zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah als ik nu al lees dat mensen binnen een apar dagen LVL 30 zijn geworden en al neits meer te doen hebben in-game is er gewoon gebrek aan content,

Mag dan hopen dat sony snel content gaat toevoegen, DLC is sowieso een must om een MMO levend te houden (zie WOW) maar dan moet er wel redelijk vaak "gratis" content toegevoegd gaan worden... daar betaal je uiteindelijk ook die maandelijkse bijdrage voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik kwam vandaag achter het bestaan van dit spel. Ik wil hem misschien voor de PS3 halen maar vraag ik me wel wat af. Social aspects zijn erg belangrijk aan een MMO. Maar hoe verloopt dit op de PS3? Is er een chatvenster dan ofzo? Kan iemand eens beschrijven hoe dit op de PS3 ongeveer allemaal werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Chaoss schreef op maandag 17 januari 2011 @ 08:54:
Mjah als ik nu al lees dat mensen binnen een apar dagen LVL 30 zijn geworden en al neits meer te doen hebben in-game is er gewoon gebrek aan content,

Mag dan hopen dat sony snel content gaat toevoegen, DLC is sowieso een must om een MMO levend te houden (zie WOW) maar dan moet er wel redelijk vaak "gratis" content toegevoegd gaan worden... daar betaal je uiteindelijk ook die maandelijkse bijdrage voor.
Er komt update met een veiling huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:41:
Ik kwam vandaag achter het bestaan van dit spel. Ik wil hem misschien voor de PS3 halen maar vraag ik me wel wat af. Social aspects zijn erg belangrijk aan een MMO. Maar hoe verloopt dit op de PS3? Is er een chatvenster dan ofzo? Kan iemand eens beschrijven hoe dit op de PS3 ongeveer allemaal werkt :?
In de beta was het behoorlijk druk, maar 0,0 communicatie. Voicechat zal waarschijnlijk nog niet actief zijn geweest of enkel in party, er zit wel een chat-window in maar zonder keyboard duurt het eeuwen voordat je er een normale zin uit gegooid heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:11:
[...]

In de beta was het behoorlijk druk, maar 0,0 communicatie. Voicechat zal waarschijnlijk nog niet actief zijn geweest of enkel in party, er zit wel een chat-window in maar zonder keyboard duurt het eeuwen voordat je er een normale zin uit gegooid heb :P
Gelukkig dat de PS3 dan ook elk USB keyboard accepteert voor invoer. Maar de chat is inderdaad nog rustig al zie ik hem wel langzaam aan steeds drukker worden (gelukkig).

De controls op de PS3 zijn inderdaad heel erg fijn al zijn sommige combo's een beetje apart om te maken, dan moet je twee keer achter elkaar bijvoorbeeld drie hoekje vasthouden maar doe je dat weer net te lang dan maakt hij een standaard move.
Het werkt dus nog niet helemaal perfect maar misschien is dat iets wat nog wel gaat komen. Ik denk ook dat er binnenkort meer mogelijkheden komen om karakters aan te passen maar dat ze het inderdaad voor in het begin een beetje simpel hebben gehouden omdat ze niet wisten hoe het allemaal zou gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Spel gister uit verveling gekocht, kon helaas niet spelen omdat Tele2's "TOT 20MBIT!!!!" effectief 5Mbit oplevert, heel de nacht staan downloaden dus :)

Vanmorgen 2 uurtjes gespeeld, XBOX360 controller in mn PC geplugged en WAUW!, dat speelt verdomde lekker!!! Vechten is tof, het upgraden van je combat skills (combo's) is erg goed gedaan, powers werken goed, ik heb telekinetic, wanneer ik een bepaalde skill gebruik die m'n target in de lucht gooit worden er ook mogelijke aanwezige debris (o.a. auto's) op mn target geworpen, echte chaos zoals het hoort bij een echte villain!

Ben so far heel erg onder de indruk van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn de menu's op de PC ook zo traag? In de beta waren de menu's van de PS3 echt heel traag (beetje vergelijkbaar met beginfase van FF14).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb het spel ook even gekocht via Steam en damn erg gaaf zoveel mogelijkheden kwa skills en skill tree`s en de mogelijkheid om je char kwa uiterlijk aan te passen, ik ben nu al lvl 23 maar ik ben nog geen identiek karakter tegengekomen.

Gevechten zijn erg dynamisch en uitdagend teminste als je ze op je lvl speelt ben je 2-3 lvls hoger als de mobs dan gaat alles wel erg snel neer.

tot nu toe lijkt het spel op een goeie mix tussen Tekken, GTA(de wereld niet het gebruik van voertuigen) , en een mmo ala WOW.

ben benieuwd hoe de instances zijn op lvl 30 maar gorrila island(lvl13) en Swarm Moonbase(lvl15) zijn erg cool

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Iemand enig idee of er naast Credit cards ook nog andere betaalmogelijkheden zijn?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Leo1010 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:37:
Iemand enig idee of er naast Credit cards ook nog andere betaalmogelijkheden zijn?
Voor de PS3 kan je ook codes (PSN cards) kopen in game/speelgoed winkels (twv. €20 & €50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
binnen een dag of 2 kan je lvl 30 zijn makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
baxic schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:46:
hoeveel uur speel je dan in die 2 dagen?
Als je echt zo snel lvl 30 kan halen dan is de platinum trophy (PS3) echt een makkie om te halen.

Ik twijfel nog of ik dit spel zal kopen, Ik vond de menu's erg traag en onduidelijk in de PS3 Beta, is dit nog steeds zo?

[ Voor 17% gewijzigd door Ike. op 17-01-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
baxic schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:46:
Dan moet je wel heel erg veel spelen want met een paar uur per dag red je dat echt niet.

De menus zijn trouwens nog steeds traag op de PS3, dat is wel een minpuntje :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

roodbwoy schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:34:
Spel gister uit verveling gekocht, kon helaas niet spelen omdat Tele2's "TOT 20MBIT!!!!" effectief 5Mbit oplevert, heel de nacht staan downloaden dus :)

Vanmorgen 2 uurtjes gespeeld, XBOX360 controller in mn PC geplugged en WAUW!, dat speelt verdomde lekker!!! Vechten is tof, het upgraden van je combat skills (combo's) is erg goed gedaan, powers werken goed, ik heb telekinetic, wanneer ik een bepaalde skill gebruik die m'n target in de lucht gooit worden er ook mogelijke aanwezige debris (o.a. auto's) op mn target geworpen, echte chaos zoals het hoort bij een echte villain!

Ben so far heel erg onder de indruk van deze game.
Dat is wel handig, wist niet dat dit zomaar kon. De controls zijn toch niet afgestemd op een Xbox 360 neem ik aan. Moest je zelf dingen aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Atratus schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:55:
[...]

Dat is wel handig, wist niet dat dit zomaar kon. De controls zijn toch niet afgestemd op een Xbox 360 neem ik aan. Moest je zelf dingen aanpassen?
xbox controller lijkt qua knoppen en indeling erg opde PS3 controller, en de game is wel degelijk als PS3 game ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Atratus schreef op maandag 17 januari 2011 @ 13:55:
[...]

Plug&Play, niks hoeven configureren, werkt heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-07 16:15
Via iemand het volgende mogen vernemen;
[...] steam purchase, net 14gb gedownload kan ik nog is effe 8gb downloaden grats!
Da's geen kattepis... Beetje 22gb binnen hengelen bij aanschaf van het spel?!

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Mwoa, volgens mij kwam ik uit op ong. 20 GB, maar verder klopt het wel aardig ja :+ Overigens heb ik de eerste review met beoordeling in de start post gezet.

[ Voor 0% gewijzigd door Trenchdog op 17-01-2011 16:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah alles beter dan BR-discs wisselen toch? :P beetje jammer dat je bij de BR versie alsnog 8Gb moet binnenhalen.... dan krijg je toch het gevoel dat ze de masterdisc iets te vroeg naar de persen hebben gedaan... :)

[ Voor 64% gewijzigd door Chaoss op 17-01-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De PS3 game had toch ook een download van tegen de 12GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:52:
De PS3 game had toch ook een download van tegen de 12GB?
Het spel noemt de installatie "download". Dat is de 12GB, hij download daarna nog iets van 2GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Trenchdog schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:34:
Mwoa, volgens mij kwam ik uit op ong. 20 GB, maar verder klopt het wel aardig ja :+ Overigens heb ik de eerste review met beoordeling in de start post gezet.
Net die review gelezen, iets wat me verbaasde;
If you like playing as a lone wolf, leave WoW and come to this game
Kunnen spelers van het spel van hier zich vinden in deze opmerking?
Ik dacht juist dat men ook, net zoals in WoW, de krachten moeten bundelen?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Zephyer schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:43:
[...]

Net die review gelezen, iets wat me verbaasde;

[...]

Kunnen spelers van het spel van hier zich vinden in deze opmerking?
Ik dacht juist dat men ook, net zoals in WoW, de krachten moeten bundelen?
Zoals ik het begrepen en gehoord heb zijn er guilds (leagues),party instances, duo instances (hero/sidekick idee), pvp teamplay en op lvl 30 raid content
spoiler:
welke je vrij speelt als je je mentor hebt verraden/gered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Ik snap die lone wolf-opmerking wel een beetje. Je kan volgens mij goed levellen zonder op enig moment gedwongen te worden een groep te vormen. Daarnaast zit er een systeem in waardoor je zonder in een groep te zitten toch kan delen in de rewards van bijvoorbeeld het doden van een NPC. Dat laatste wordt toegelicht in punt 38 van deze start post op het officiële forum (bevat nog wel meer aardige info voor de pc-versie): hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Misschien zie ik iets totaal over het hoofd, maar waarom kan ik niet in 1 oogopslag zien wat iemands level is? Ik word te veek gekilled door villains die ook in de werelden ronddolen. Soms zijn ze zwak, soms zijn ze veel te sterk.

Via enter en dan f1 kan ik wel zien wat hun level is, maar dan ben ik al lang en breed naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

In welke server zijn jullie gaan zitten? (PC)
Ik ben in 3 gaan zitten en zal even vermelden wat mijn nick is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik hoop dat Sony de spelers gaat compenseren voor de grote hoeveelheid downtime van de servers. Iedere dag crashen de servers minimaal 2 keer. Erg leuk wanneer je net voor de eindbaas uit een instance staat en de server gaat weer voor de zoveelste keer down. Ik heb de Bee instance al zeker 4 keer overnieuw gedaan, iedere keer met hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-07 12:49
Seth_Chaos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:34:
Ik hoop dat Sony de spelers gaat compenseren voor de grote hoeveelheid downtime van de servers. Iedere dag crashen de servers minimaal 2 keer.
Sony is in het verleden niet zo vrijgevig geweest met dat soort compensaties, verwacht er dus niet veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Paar dingen die ik wel redelijk irritant vind... zal wel zo zijn omdat alles nog nieuw is maar here goes:

1.) Itemization, ik heb ik geen moment een idee welke stats op gear ik nodig heb voor me char.(main)
Ik ben fire/powerfist maar geen idee welke stats die combo helpen, en ook kwa talents is alles nogal vaag.
Ook kwa endgame "raidgear", ik heb gekozen voor Lex luthor... maar zijn die items wel goed voor de rol die ik graag wil spelen...(tank/dps) en voor mijn power/weapon combo...

2.) Questlog, ik ren van hot naar her vooral tussen de grote steden om quests te doen... het is namelijk niet in 1 oogopslag te zien welke quests in metropolis zijn, ook werkt de "heartstone" functie niet dus fast travel zonder halls of doom is uitgesloten.

3.) Halls of doom is echt fucking groot, zonder dat het ook toegevoegde waarde heeft.
Ben een hele dag bezig geweest voordat ik een klein idee had wat waar zit... maar met alle verschillende verdiepingen weet ik nu nog niet hoe ik waar kom zonder een half uur rond te rennen.

Ben inmiddels levl 24 / 17(nieuwe main) en 9, maar hoe dit allemaal werkt weet ik nogsteeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Seth_Chaos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:34:
Ik hoop dat Sony de spelers gaat compenseren voor de grote hoeveelheid downtime van de servers. Iedere dag crashen de servers minimaal 2 keer. Erg leuk wanneer je net voor de eindbaas uit een instance staat en de server gaat weer voor de zoveelste keer down. Ik heb de Bee instance al zeker 4 keer overnieuw gedaan, iedere keer met hetzelfde resultaat.
Een maand heeft 730.484398 uren, je betaalt 14,99 per maand. 14,99 / 730,484398 = 0,02 x 2 = 0,04 euro compensatie voor de 2 uren die jij niet heb kunnen spelen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Het is niet de bedoeling te bedelen om een key, zie mijn eerdere waarschuwing dit topic.

[ Voor 71% gewijzigd door psychoclown op 20-01-2011 14:58 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
roodbwoy schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:22:
[...]

Een maand heeft 730.484398 uren, je betaalt 14,99 per maand. 14,99 / 730,484398 = 0,02 x 2 = 0,04 euro compensatie voor de 2 uren die jij niet heb kunnen spelen ;-).
Dat zou natuurlijk meer moeten zijn. Je speelt niet alle uren van de maand. Daarnaast heb ik meer dan een uur in het spel gestoken wat tijdens de crash ook verloren gaat (Instance moet ik helemaal opnieuw spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Wil hier geen klaagzang van maken, maar ik kom vanavond niet op de server. Telkens disconnected als ik het probeer. Moet ik het spel weer opnieuw opstarten (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

Seth_Chaos schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:06:
[...]

Dat zou natuurlijk meer moeten zijn. Je speelt niet alle uren van de maand. Daarnaast heb ik meer dan een uur in het spel gestoken wat tijdens de crash ook verloren gaat (Instance moet ik helemaal opnieuw spelen).
Oh ik snap je frustratie heel goed hoor! Maarja, het is te verwachten bij een MMO launch, bij elke MMO launch die ik heb meegemaakt zijn er altijd server problemen :) alhoewel ik moet zeggen dat dit de meest vlotste launch is die ik heb gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 09:04
lijkt me een interessante spel, ik ben ooit begonnen met MMORPG's met een dergelijke spel (City of Heroes beta)...
dus hierbij de vraag of iemand nog een buddy key heeft liggen zodat ik het spel in ieder geval kan uitproberen en kijken of het een beetje bij me past... op de een of andere reden heb ik de beta van deze niet voorbij zien komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
SinergyX schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:44:
Zijn de menu's op de PC ook zo traag? In de beta waren de menu's van de PS3 echt heel traag (beetje vergelijkbaar met beginfase van FF14).
ik speel deze game nu al sinds de release en hier mijn mening over het totnu toe.
questen bestaan uit
grote chains met een boss battle op het einde leukste quest mechanisme in een mmo ooit.
lvlen is makkelijk binne 2 dagen kan je 30 zijn.
customize opties is beter dan wat dan ook.
besturing geweldig.
instance (alerts) leuk uitdagend en verniewend.

alleen nu komt het:
chat systeem is verschrikkelijk echt tergend.
social options ook echt KUT.
het missende van general chat enzo ik bedoel iedereen loopt gewoon te /shout en .
sony heeft ons onderschat met snelheid van lvlen dus daarom is de end game content gewoon saai.

conclusie goede mmo en dit blijft nog wel een lange tijd leven
ik heb hem gespeeld op de pc btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Hey mensen, wilde even mijn nick doorgeven, op de eerste EU (PVE, PC) server : Giffus Narus.

En als tip voor mensen die het nog niet hebben geprobeert: Als je super speed hebt gekozen moet je asap 1 punt in de "Hold num lock or L3" talent doen voor deze movement speed, alleen hierdoor heb ik al 10 minuten lol gehad door gewoon in het rond te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy

roodbwoy

Senile Developer

maffiappie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:54:
Hey mensen, wilde even mijn nick doorgeven, op de eerste EU (PVE, PC) server : Giffus Narus.

En als tip voor mensen die het nog niet hebben geprobeert: Als je super speed hebt gekozen moet je asap 1 punt in de "Hold num lock or L3" talent doen voor deze movement speed, alleen hierdoor heb ik al 10 minuten lol gehad door gewoon in het rond te springen.
Wat ook leuk is (en wat ik doe als ik AFK ben) is met mijn character die superun heeft de supersupersuper speed aanzetten en dan op zo'n overdwarsliggende paal met stoplichten springen, wat gebeurt er? mijn super hero draait als een centrifuge rondom de paal :-) erg comisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik vind het toch al knap dat mensen die superspeed kiezen.... als ik ergens binnen ben, in de safehouse of in halls of doom word ik er helemaal gek van.

Zodra ik een kleine ruimte in ren... kom ik er nooit meer uit, ren over de muren/plafond e.d. maar kom nooit meer op de grond en al zeker niet de goede kant op. tot ik "travelmode" weer uit zet. 8)7
Snap ook nooit dat m'n haar nog hetzelfde zit nadat ik uit de zelf gecreeerde centrifuge bent gelopen.
(Eigenlijk stiekum toch wel erg lache)

Acrobatics vind ik opzich het leukst... dat springen van gebouw naar gebouw e.d. gewoon om te kijken wat je wel en niet haalt...
Vliegen is mischien wel het makkelijkst... maar ook het minst leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
baxic schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 12:48:
[...]
customize opties is beter dan wat dan ook.
Als voormalig en hopelijk toekomstig speler van APB moet ik hier toch even over zeggen dat dit niet waar is :)

OT:
Geweldig spel, weet er iemand toevallig een betrouwbare smijtweg creditcard service? (die niet moeilijk doet over je poen) Dan kan ik het eindelijk ook gaan spelen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Shamalamadindon op 19-01-2011 15:12 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Laat ik meteen maar even duidelijk zijn omtrent beta/buddy/trial keys gezien niet iedereen daarvan op de hoogte lijkt te zijn. Het is niet de bedoeling om te vragen/bedelen om keys. Als iemand er een wilt delen met tweakers dan DM je diegene waarna hij/zij hem weg zal halen. Je kunt ook dit, Wissel hier je game vouchers uit!, topic in de gaten houden.