[MMORPG] [PC/PS3] DC Universe Online

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:24

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Hmm ben nu lvl 18, maar merk dat er genoeg zijn die lvl 30 hebben bereikt in ieder geval. Na 20 stappen werd ik weer gekilled. Zo wordt het bereiken van de missies erg lastig.

Vermaak me verder wel prima met het spel (als je vroeg in de ochtend speelt).

Edit: de manier van vechten vind ik toch wel goed uitgewerkt. Ik heb mijn stats en powers gereset voor 500,- (je verdient genoeg, dus dat is niet een al te hoog bedrag. Bedrag wordt wel hoger na iedere reset die je doet, maar niet veel).

Heb nu voor Handblaster gekozen en als je een reward krijgt na een missie, dan is de reward daar ook op afgestemd, dat is leuk gedaan. Lang geleden dat ik bezig ben geweest met combo's uitvoeren, geeft ook nog eens voldoening, prima dus.

[ Voor 48% gewijzigd door WhateverSuitsU op 24-01-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Nu 2 dagen een beetje gespeeld en begin het toch steeds leuker te vinden,

In het begin leek het allemaal een beetje simpel, maar nu ik wat hoger in level ben wordt het toch allemaal net iets uitdagender.

Ben nog even een beetje met alle abilities aan het spelen aangezien ik nog niet precies weet wat ik wil.

op moment fire / dual wield en Flight.

Denk wel dat je redelijk snel max level bent en hoop dat er dan ook nog genoeg wordt toegevoegt wordt zodat je ook blijft spelen en niet alles zo saai wordt.

Enige min puntje met de quests is dat het allemaal zo herhalend is en er niet veel afwisseling is.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

rgarretsen schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:20:
Nu 2 dagen een beetje gespeeld en begin het toch steeds leuker te vinden,

In het begin leek het allemaal een beetje simpel, maar nu ik wat hoger in level ben wordt het toch allemaal net iets uitdagender.

Ben nog even een beetje met alle abilities aan het spelen aangezien ik nog niet precies weet wat ik wil.

op moment fire / dual wield en Flight.

Denk wel dat je redelijk snel max level bent en hoop dat er dan ook nog genoeg wordt toegevoegt wordt zodat je ook blijft spelen en niet alles zo saai wordt.

Enige min puntje met de quests is dat het allemaal zo herhalend is en er niet veel afwisseling is.
Aanrader is ook echt om je skills/abilities te resetten in de Watchtower. Kun je weer helemaal opnieuw beginnen met behoud van je behaalde punten. Houdt de afwisseling er in, met name tijdens battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-06 08:30
Begin beetje gek te worden van de disconnects.
Is eerste mmo in jaren, waar ik het tegenkwam.
In uurtje tijd al 6 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

bangkirai schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:46:
Begin beetje gek te worden van de disconnects.
Is eerste mmo in jaren, waar ik het tegenkwam.
In uurtje tijd al 6 gehad.
Op welke server speel je dan? Ik speel op Bloodstorm en heb in de bijna 70 uur die ik al ingame zit geen enkele disconnect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Ik heb zelf nog totaal geen problemen ondervonden, misschien 1 of 2 kleine lag spikes maar that's it!

Weer wat meer gespeeld en het begint nu iets wat meer te boeien.

Enige hekelpunt is social (in wow is dit toch echt 10 maal beter geregeled) maar het is ook allemaal nog nieuw dus wie weet wat er allemaal nog veranderd.

Het is wel een game waar je vrij snel in kan levelen dus het is ook nog wel leuk om een paar alts met totaal andere specs aan te maken.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-06 08:30
roodbwoy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:45:
[...]

Op welke server speel je dan? Ik speel op Bloodstorm en heb in de bijna 70 uur die ik al ingame zit geen enkele disconnect gehad.
Server is: In brightest day, dus eu server.

Heb dus al is een complete missie in een instance opnieuw moeten doen, omdat ik aan het eind gedisconnect werd en toen ik opnieuw inlogde buiten begon en alles weer moest doen.
(jammer genoeg dropt de baas, elke keer zelfde zo te zien)

Ik heb het idee gekregen, dat de server het gewoon niet aankan op gegeven moment, als je flink zit te rammen op je muisknop en veel tegenstanders zit af te maken in korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
bangkirai schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Server is: In brightest day, dus eu server.

Heb dus al is een complete missie in een instance opnieuw moeten doen, omdat ik aan het eind gedisconnect werd en toen ik opnieuw inlogde buiten begon en alles weer moest doen.
(jammer genoeg dropt de baas, elke keer zelfde zo te zien)

Ik heb het idee gekregen, dat de server het gewoon niet aankan op gegeven moment, als je flink zit te rammen op je muisknop en veel tegenstanders zit af te maken in korte tijd.
Op die server zit ik ook, werkelijk nog geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik heb ook geen negatieve ervaringen met de stabiliteit van de servers. Helemaal aan het begin waren er nog wat hick-ups, maar die werden snel opgevangen door het gebruiken van nieuwe EU servers. Gaat altijd zonder lag eigenlijk nu ik er bij stil sta. Alles zeer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe is de character editor in vergelijking met Champions Online? Dat was toch wel de meest machtig mooie character editor die ik ooit gebruikt hebt.
Champions online is overigens gratis, dus als de gameplay enigszins overeenkomt kunnen mensen die twijfelen voor deze game eerst CO proberen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

CO is 'anders', je hebt daar een 'auto attack' button die je power kan chargen, met die power kan je dan weer andere abilities doen. Het werkt veel op 'charge' methodes (knop inhouden, hoe langer, hoe sterker) ipv het DCU combo systeem.

Ik kon CO blijven spelen, ben ooit p2p speler geweest en in de overgang kon je blijven spelen maar nooit van map wisselen. Het voelt nog steeds niet lekker qua gameplay, daar vind ik DCU stuk fijner spelen.

Maar nu DCU p2p is en CO dus f2p, denk ik dat het afhankelijk is van het principe of je wil blijven betalen voor een game of niet, CO is zeker leuk om te spelen maar na een tijdje werd de gameplay soms gewoon irritant.

CO heeft wel de betere character-creation, al blijft imho CoH veruit de beste qua creation, al heeft CO gewoon wat meer 'gadgets' om op je character te gooien, CoH heeft veruit meer styles en kleuren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Dit is wel een mooie video over de character editor,

YouTube: DC Universe Beta - Character Creation

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 15:57
Ok heb nu eindelijk het spel binnen....

nu weigert de PS3 de activation key te accepteren.... dus nu kan ik er gewoon niks mee...

ik was hier al bang voor toen ik em bestelde want ik heb dat met een ander spel ook gehad alleen ging het toen maar om een extra item in het spel... maja nu werkt gewoon het hele spel niet :(

iemand een idee wat ik hier mee moet doen? heb op station.com al een ticket aangemaakt...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Diamond4ever schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:01:
Ok heb nu eindelijk het spel binnen....

nu weigert de PS3 de activation key te accepteren.... dus nu kan ik er gewoon niks mee...

ik was hier al bang voor toen ik em bestelde want ik heb dat met een ander spel ook gehad alleen ging het toen maar om een extra item in het spel... maja nu werkt gewoon het hele spel niet :(

iemand een idee wat ik hier mee moet doen? heb op station.com al een ticket aangemaakt...
key in de PSN Store?
Waar heb je het spel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
in een online winkel. axelmusic.com

het is dus een US versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:43:
CO heeft wel de betere character-creation, al blijft imho CoH veruit de beste qua creation, al heeft CO gewoon wat meer 'gadgets' om op je character te gooien, CoH heeft veruit meer styles en kleuren.
Net de F2P versie geprobeerd (Was ooit betaald) van CO en ze hebben de helft van alle char creation mogelijkheden geblokkeerd voor gratis spelers. Dan houdt het meteen op voor mij. Die full helmet enzo en die keuze uit 100 gadgets ipv 10 is voor mij erg belangrijk :N

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

Ik ga er wat minder hard doorheen als sommigen (gebrek aan vrije tijd^^), dus ik waardeer het casual karakter wel.

Tot nu toe twee functionele klachten.

1. De quest log kan veel beter. Het is ongeorganiseerd, een rotzooi.

2. De chat is echt dramatisch. Hold enter dan krijg je soms je chat bar. Onthoudt niet met wie of wat je praat. (default to party perhaps?). Zo ook je friends list, default naar random gasten dichtbij je in de buurt... wie verzint zoiets?

Qua content op zich tevreden... alleen voelt het wel heel erg aan als single player (Diablo gevoel). Ik speel dit spel samen met mijn vrouw, dus we gaan iets harder door bepaalde quests heen, maar samenwerken... meh. Ik denk dat de slechte chat functies hier wel een enorme rol in spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:18
De quest log is inderdaad heel erg onoverzichtelijk wat erg jammer is.
De chat is misschien op de PC al een ramp, denk je eens in hoe het op de PS3 is ;). Ik heb het net een week niet gespeeld vanwege drukte maar ik heb het ook niet echt gemist als ik heel erg eerlijk ben. Misschien ben ik gewoon nog niet een hoog genoeg level maar het begint een beetje eentonig te worden en dat vind ik wel heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zaterdagavond gekocht. 's Nachts de 14GB gedownload en vandaag de hele dag gespeeld. Ben meteen level 15. Dat is de helft van het max level en ik heb niet de indruk dat ik de meest efficiente route heb genomen. Als ik meer m'n best had gedaan, was het level 17 geweest.
Dat is ook wel wat jammerlijk. Ook hoor ik mensen die al 2x een level 30 hebben, terwijl het spel nog geen maand uit is...

Meevaller is dat ik er achter kwam, dat bij die eenmalige €46 (Steam aankoop) de eerste 30 dagen 'gratis' zijn. Had gerekend op €46+€13.

Een aantal dingen zijn me nog niet duidelijk:
• Soms staat er in beeld: "Ring PvP event starting in 5 minutes". En even later.. Heroes / Villians have won the event. Hoe doe ik mee?
• Die scraps die je loot, waarvan je er X moet hebben. Moet je die bewaren tot je er zoveel hebt of moet je ze echt verkopen, zoals het onderschrift vermeld?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Jeuj net een mailtje van playstation nl dat ik een DC universe online presskit gewonnen heb (met een prijsvraag op de playstation website) *O* *O* geen idee wat er in de presskit zit, maar iig het spel en daar ben ik al blij mee :D

edit: Als ik deze foto's zo zie is het best vet, nice :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2011 19:11 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Eindelijk gisteren die pre-paid creditcard binnegekregen *O*

Heb nu een lvl9 villain met flight/mental/hand blaster maar ik denk dat ik toch opnieuw begin, flight is wel snel maar ook een saaie manier om de stad door te komen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:23

3xNix

golfr in hart en nieren

Mja, zit er toch aan te denken afstand te doen van mijn account...
ik had al lichte alergie voor mmo's gekregen na 6+ jaar WoW... en DCO is echt TE slecht om de alergie te kunnen genezen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 13€/mnd voor neer wil leggen.

Nu 6 toons van levl: 24 / 17 / 12 / 6 / 6 / 3 maar geen van alle bevalt.
Opzich wel leuke nieuwe ideen gebracht.. zoals singleplayer instaces e.d... verder vind ik het rond zweven door de stad het leukst.. powers / pvp e.d. zijn gewoon te slecht kwa gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

3xNix schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:43:
Mja, zit er toch aan te denken afstand te doen van mijn account...
ik had al lichte alergie voor mmo's gekregen na 6+ jaar WoW... en DCO is echt TE slecht om de alergie te kunnen genezen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 13€/mnd voor neer wil leggen.

Nu 6 toons van levl: 24 / 17 / 12 / 6 / 6 / 3 maar geen van alle bevalt.
Opzich wel leuke nieuwe ideen gebracht.. zoals singleplayer instaces e.d... verder vind ik het rond zweven door de stad het leukst.. powers / pvp e.d. zijn gewoon te slecht kwa gameplay.
Oh, ik heb juist het tegenovergesteld, na al 2 jaar MMO moe te zijn is dat vuurtje eindelijk weer aangewakkerd, nu speel ik het ook niet hardcore 6 uur per dag, maar die uurtjes per week dat ik samen met 4 andere vrienden speel zijn goed besteed! Ondertussen lvl 28 (1e en enige toon) en het PvPen is gewoonweg geniaal, chaos alom, rond vliegende bussen, explosies en noem maarop, ook vind ik de alerts leuk, maar misschien komt dat omdat ik bijna alleen met vrienden speel.

Oh, ook werkt spelen met een xdoosdriezestig controller een stuk beter dan muis/toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 08:38
Ik speel dit spel nu enkele dagen en levelen gaat redelijk snel.
Ik speel op pc en vind de besturing met keyboard en muis toch een beetje tegenvallen.
Wat me het meeste aan erger in dit spel is de journal (questlog). Dat onding toont niet alle quests in het overzicht en scrollen in het lijkt maar niet te lukken.
Heeft iemand een idee hoe je door je journal kan lopen om de niet getoonde quests te kunnen selecteren.
Ook zou een indeling per city hier zeker niet misstaan hebben.
Ik speel zowel een hero als een villain op een pve server en merk dat de quests ongeveer gelijk zijn in dezelfde zones enkel de vijanden verschillen naar gelang faction.
Best leuk spel ben benieuwd naar de endgame content hoe die gaat zijn.
Men hero is ice/dual wield en men villian fire/staf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok Ik vnaavond DC universe voor het eerst spelen, disc erin, komt er eerst een update van 130mb die niet bijster snel gaat.... ik wist van de 12GB update dus ik denk dit wordt nog wat! gaat die 12GB update echt supersnel... heeftie iets van 30-40min over gedaan... komt er NOG een update van 2,5GB en die gaat echt extreeeeem traag.. 10% gedaan in bijna 40min... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ach als je bedenkt dat je waarschijnlijk 5 jaar geleden een halve dag er over deed om WoW binnen te halen is 40 minuten niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

neej 40 minuten voor 12Gb is prima te doen, zoals ik al aangaf viel me dat jusit erg mee,.... die 4-5 uur voor die 2,5GB daarna was wel ff een pain in the ass :P

nouhja dan vanavond maar weer proberen,

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 03-02-2011 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Wat me ook opvalt is dat het spel niet al te zwaar is met een i5 540m & HD5470 kan ik op medium settings op 1080p met een redelijke framerate spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

Van de week ook maar aangeschaft, vermaak me prima :)

Echt een verfrissing ten opzichte van andere MMo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nu 2 dagen bezig met DCU online en het vervalt me wel, ik vind toch wel dat deze mmo een totaal andere sfeer heeft dan de meeste andere mmo's, eigenlijk best wel een verfrissende game.

Heb er nog niet veel uur inzitten ofzo ben lvl 10 of 11... kvin het iig een groot voordeel dat wannee je gear vind met goede specs maar het is te lelijk om te dragen dat je de look dan terug kunt veranderen naar een van de eerdere gedragen items zonder dat de specs terug veranderen. of heb ik dat verkeerd begrepen?

Alleen jammer dat ik gisteravond op de ps3 2 vastlopen heb gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 05-02-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Chaoss schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:54:
Heb er nog niet veel uur inzitten ofzo ben lvl 10 of 11... kvin het iig een groot voordeel dat wannee je gear vind met goede specs maar het is te lelijk om te dragen dat je de look dan terug kunt veranderen naar een van de eerdere gedragen items zonder dat de specs terug veranderen. of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee, dat heb je helemaal goed begrepen :). Dat vind ik ook één van de leuke opties in het spel.
Je kan ook alles locken, zodat je altijd dezelfde look blijft houden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

is er overigens een tweakers PS3 League? kwil er wel een joinen t'is wel leuk om soms samen quests te doen... Kit nu bv met die Bizarro en die is niet in je eentje te doen... tenzij ik wacht tot ik een veel hoger lvl ben.

Het is wel eens irritant dat er geen handleiding bij mijn mediaki zit... kheb geen idee hoe ik moet shouten :P

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 06-02-2011 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Wat spelen de meesten hier? Op de PC of de PS3.

Wil dit graag gaan spelen maar twijfel tussen de PC en PS3. Wellicht dat iemand mij kan zeggen of er verschil in zit en hoe druk het op de servers is. En of je met Ideal kan betalen?

[ Voor 7% gewijzigd door Idifix op 06-02-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Credit card only, ik raad moneybookers aan als je er niet een hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Je merkt wel dat de besturing heel erg op.de.ps3 gericht is. veel pc spelers merken dat iig op en een aantal gebruiken daarom ook een x360 controller als ze op de pc spelen. Ik vermoed dat de game que besturing en gameplay vooral met de ps3 in het achterhoofd gemaakt is... maargoed er komen tegenwoordig ook nog maar weinig "echte" pc games uit.

GrAfisch is er denk ik weinig verschil al vind ik dat er op de ps3 tijdens het vliegen aardig wat pop-up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
ik weet niet lvlen is makkelijk maar de game is zoo saai op laten lvls.
ze moeten snel iets toevoegen.
want zoals het nu is , word het geen verlenging voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

Heb hem vorige week ook gehaald en speel zo tussen mijn WoW raids door als ik tijd over heb. Ik kan me er goed in vermaken, al ben ik nog steeds er niet helemaal uit wat voor character ik nou echt wil spelen :)
Ik zit nu op Reality Lost server (volgens mij heette hij zo) als Villain en heb Fire, Gadgets en Sorcery chars.

Ik vind het wel een beetje raar dat je via de dungeon finder (Area 51, chars zijn pas rond de 10) in een instance komt met 4 dpsers of 4 tanks bijvoorbeeld.

Verder vermaak ik me prima, misschien ook wel omdat ik er geen uren insteek, want je hoort inderdaad wel dat mensen zich snel vervelen op 30. Maar goed voorlopig kan ik me er in vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ik speel alleen de PC versie en het is voor het eerst dat ik een max lvl heb gehaald in een dergelijke game. Meestal begin ik er mee, maar gaat het me snel vervelen. Kan tweeledig zijn, aan de ene kant omdat je binnen een flits lvl 30 bent, of omdat er genoeg elementen in zitten die het wel de moeite waard maken. Ik neig meer naar het laatste. Vind het wel een prima game!

Het aanpassen na een geldbedrag van je 'traits' vind ik ook wel leuk, kun je wat afwisselen tussen healing en damage powers. Het inelkaar beuken van lagere lvls door hogere lvls vind ik soms wel tergend. Had er aan het begin weinig last van, maar nu wachten er hele hordes je op als je een spawnpoint uitloopt. Maar goed, is niet altijd heel storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 23:01
Werkt dit spel ook met dungeons en tanks/healers/dps? En zitten er ook raids in het spel? Verder, voor de mensen die ook WoW spelen bijvoorbeeld, hoe zit het met de diepgang en de spells? Ik zag in een hands-on dat je bijvoorbeeld 8 knoppen hebt voor je spells, hoe gaat dat verder in zijn werking? Ik vind WoW erg leuk door de vele classes en spells en het nodige rekenwerk dat erbij komt kijken om alles te maximaliseren etc. Is DC Universe dan te simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
Ik ben nog geen level 30, maar heb wel veel fora gelezen en geef graag wat info.

Er zijn op endgame meerdere soorten instances.

Challenge missions die je alleen of in een groep kan doen. Dit zijn de instances die je tijdens het levelen hebt gedaan(en je voor de bossfight met een DC hero/villain samen "speelde"), geretuned voor level 30, om je de gelegenheid te geven de bijbehorende feats te halen.

Duo's (verrassend genoeg voor 2 man-teams);
Alerts (4man instances, waarvoor er ook hard modes zijn);
Raids, voor 8 man.

Er zijn 4 rollen.
Tank,(fire en ice)
healer(nature en sorcery)
controller(gadgets en mental).

Alle powersets hebben een dps setting.

De controller heeft abilities om je power bar te "healen" en een boel cc, de andere rollen spreken voor zich voor een wow-speler.

http://dcuosource.com/skillplanner/ heeft een buildcalculator. Kan je eens zien wat voor powers je kan nemen.

Voor het halen van "feats", de achievements van DCUO, krijg je per 100 feat-points er een skillpoint bij. Skillpoints worden gebruikt om wapenskills en movementskills te kiezen. Dit geeft je progressie ook na het behalen van max-level. De verschillende wapenskills geven ook passieve bonussen aan critchance, critdamage, health, crithealing etc....

Met de powerpoints die je door het levellen krijgt kies je een aantal abilities. Van die abilities kan je er 6 kwijt in je "loadout". Ook actieve abilities van je movementskills kan je hier kwijt. De andere abilities die niet in die 6 slots zitten kan je niet casten, zonder eerst het menu in te duiken en ze aan een slot toe te wijzen.

Knopje 7 is voor de ge-equipte consumable en knopje 8 voor je trinket.

Door de gebrekkige tooltips* staat min/maxen nog in de kinderschoenen.

Hopelijk kan je hier wat mee. Ikzelf heb geen actiongame meer gespeeld sinds double dragon op de gameboy, maar dat is juist de aantrekking voor mij. Veel leuker dan het auto-attacken, hoewel ik dus heel erg moet wennen aan wanneer wel en niet te blocken, lungen en rollen.

Kovrim

*De tooltips van de fire-abilities "Immolation" en "Enflame" lijken heel veel op elkaar. De een doet een damage reflect en de ander doet een PBAOE met een dot-effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44
Ik heb het spel best wel suf gespeeld de laatste tijd, maar op een gegeven moment raak ik uitgekeken op het PVE gedeelte van het spel. Dat ligt waarschijnlijk wel aan mij, omdat ik meer waarde hecht aan pvp dan pve :P. Ga mijn subscription dan ook niet verlengen waarschijnlijk. Is er hier soms iemand die mijn account wil overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:58

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik speel het spel sinds gisteren en ik ben nog helemaal niemand tegen gekomen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:23
Hoe ver ben je? Want eenmaal van dat ruimteschip af kom je toch meer dan genoeg mensen tegen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

JanW schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:08:
Hoe ver ben je? Want eenmaal van dat ruimteschip af kom je toch meer dan genoeg mensen tegen hoor.
Ik ben uit dat begin gebied dat je dat ruimte schip verlaat, ik ben nu gewoon in de stad.

EDIT : Spelen jullie op de US of EU server?

[ Voor 7% gewijzigd door Roshnak op 22-02-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Is het hier een beetje dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kovrim
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2021
Ja, het is hier best rustig. Op welke server speel je, aan welke kant(villain/hero) en in welke stad ben je?

Als je kiest voor EU servers, dan zijn de bovenste 2 uit het rijtje fysiek stiekum toch in de US. De onderste 2 zijn veel minder leeg. Denk er aan dat alle mensen die je tegenkomt met naam in blauwe letters spelers zijn. Groene, rode en paarse vierkantjes op je minimap zijn ook spelers. Paars is andere factie met PvP uit.

• Roshnak

Roshnak

Ik ben nu lvl 10 Hero op de server Reality Lost.

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik ben sinds gisteren ook maar eens begonnen met DCUO.
Ik zit op de medium population PVE server, waarvan ik de naam absoluut niet weet en speel een nature-based villain.
Wat ik echter niet snap is waar alle stats voor zijn. Dominance en Vitalization bijvoorbeeld. Kan ik ergens terugvinden wat dit allemaal betekend? De handleiding is namelijk niet al te duidelijk.
Gevonden: http://dcuniverseonline.wikia.com/wiki/Stats

[ Voor 7% gewijzigd door Ferreur op 24-02-2011 13:38 ]

• Roshnak

Roshnak

Ferreur schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:19:
Ik ben sinds gisteren ook maar eens begonnen met DCUO.
Ik zit op de medium population PVE server, waarvan ik de naam absoluut niet weet en speel een nature-based villain.
Wat ik echter niet snap is waar alle stats voor zijn. Dominance en Vitalization bijvoorbeeld. Kan ik ergens terugvinden wat dit allemaal betekend? De handleiding is namelijk niet al te duidelijk.
Ik heb ook geen flauw idee wat alles betekent, ik heb hem via steam dus geen handleiding :(

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024

• Roshnak

Roshnak

Dank je ! altijd handig z'on handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353916

Heeft iemand misschien een buddy key voor me ? Heb ook al gezocht of ik die ergens kan kopen maar dat kan helaas niet. Mocht iemand er 1 over hebben ontvang ikdeze graag in mijn email. Info@michelzondag.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Ik speel em op de PS3... als je er aan denkt om em te kopen raad ik je toch aan om de pc versie te kopen. Mijn PS3 (en ik denk de andere ook) kan mij vaak niet bijhouden als ik op full speed door de stad ren... als ik dan stop zie ik geen npc's en ook geen andere spelers... ik ben al een aantal keer in elkaar gebeukt door een andere speler die ik gewoon niet kon zien omdat mijn PS3 nog aan het laden was...

is dit op de PC ook zo of ligt dat weer aan je pc? of heb ik mijn ps3 gewoon verkeerd ingesteld ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeterno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
Diamond4ever schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:58:
is dit op de PC ook zo of ligt dat weer aan je pc? of heb ik mijn ps3 gewoon verkeerd ingesteld ofzow?
Kan niet zeggen dat ik er op de PC veel last van heb, Hoewel het wel eens voor wil komen. Voornamelijk als je met de jump boost halverwege de zone springt. Duurt nooit meer dan 5-10 seconden op m'n AMD X4 635 met 6GB RAM. Geen idee hoe het draait op systemen die dichter tegen de minimum specs aan zitten.

Ik heb er meer last van dat de textures er 10-20 seconden over doen om goed te laden. Maar dat kan aan m'n videokaart liggen (oude GF 9800GT). Niet dat de gebruikte textures van een erg hoge kwaliteit zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
45 dagen gratis gametime vanwege de storing beste mensen!

Customer Service Notification
We are pleased to confirm that our services are now back online and more secure. We deeply regret the inconvenience this cyber attack has caused.
We take this issue extremely seriously and want to assure you that the protection of the data you have entrusted to us is of the utmost priority. As a result, we require that you reset your Station Account password as an added security measure, and recommend that you do this immediately if you have not done so already.
Password Reset
To show our gratitude for your patience and support, SOE is offering a Welcome Back program. As part of this program, you will receive 45 days of game time (30 days plus 1 day for each day of the outage), added to your Station Account. This game time applies to any game you have currently or previously activated on your Station Account.
For those customers currently on an active paying plan, this time will be added to the end of your current billing cycle.
For all other customers, your time begins upon your first login to each of the relevant games. Please note, you must log in to the relevant games by 11:59 pm PST August 31, 2011 to claim the game time.
Should you require game software, visit www.soe.com/getthegame.
Additionally, many games are offering a variety of items and special events to welcome players back. Get the Welcome Back Program details.
We continue in our commitment to deliver secure, stable and entertaining games for players of all ages, and again, we thank you for your patience and understanding during this difficult time.
Sony Online Entertainment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:33
Nadeel is wel dat je als Lifetimer daar niet zo veel aan hebt, maar het mooi dat er weer gespeeld kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 13:36

Noq

Morgen wordt de game Free-to-Play als het goed is.

Nu ik sinds kort een Ps3 heb, wil ik deze graag proberen.
Is de game nog een beetje actief? Hoe wordt de game gespeeld, als in, kan je het goed 5 uur achter elkaar spelen en iets farmen of is het een leuke casual game?

Lijkt me heerlijk om zo thuis te komen van je stage en ff een uurtje lui op de bank een MMO te spelen op je console. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maand of 2 terug voor 20 euro meegenomen, maar het is aardig leeg en doelloos. Moves zijn erg matig, customisation van je character is al helemaal ruk, combat is ook niet bijzonder. Enige pluspunt is dat het een console MMO is, en de controls an sich aardig netjes zijn ingericht voor een console MMO.

Daarbij ben je verplicht missies te doen, streetcleaning geeft echt amper (zeg gewoon geen) exp, uiteindelijk was ik oude missies aan het doen plus maar wachten in de queue voor 1 van de random-dungeons, om daar weer wat exp te snabbelen.

Je kan de eerste uren/dagen zeker jezelf goed vermaken, an sich is het best allemaal wel grappig. Het combo systeem is best intessant, qua knoppencombinatie, maar lang niet altijd 'mooi' uitgewerkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
*bump*

Ging dit spel vandaag niet naar F2P? Of maar op een later uur waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

"Comming Soon" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Ook gezien :P zal voor vanavond zijn waarschijnlijk. Heb gelezen dat servers offline zijn gegaan om 6am CDT dus 12 uur(gok ik) hier. Geen idee hoe lang zo'n downtime normaal duurt maar met bf3 dat hier nog niet is verveel ik me rot momenteel

Edit: (gedelete rant)

[ Voor 101% gewijzigd door Exbloder op 03-11-2011 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Toch maar bumpje ;) zien of er hier nog mensen zijn met problemen.

Edit: excuses, blijkbaar zat er stiekeme spyware alles te blokkeren(relevantknowledge of zoiets). Stond ook niet in m'n lijst van programma's en antivirusscan leverde niets op. Dan maar serieus de program files opgeveegd en nu werkt het >:)

[ Voor 65% gewijzigd door Exbloder op 03-11-2011 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Downloading as we speak... (Ps3)

Ging wel heeeel traag. Jammer, dacht dat ik hem wel binnen zou hebben in de 8 uur dat ik nu op werk zit. Had de download een kwartiertje aanstaan vanochtend en had 50mb voldaan...

.. van de 14,700mb!

Dus hopelijk gaat de server wat sneller in de loop van de dag, want nu gaat die download met 30kb/s ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Gedownload, character gemaakt, maar zodra ik mijn character bevestig krijg ik iedere keer een disconnected error, invalid subscription.

Mis ik iets of is de game nu ineens geen F2P meer?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
Servers zitten momenteel vol hier, ik moet enkele keren proberen in de launcher & daarna in het spel faalt het meestal om te connecten.

http://www.dcuniverseonline.com/

Hier zie je de population van de servers. Daarstraks was de EU server heel even down en nu de US server(maintenance las ik). Hopelijk werkt het morgen beter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:42

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gisteren om 16.15 de download aangezet op mijn ps3. Na 3 kwartier had hij 10% gereed. Heb hem aan laten staan en in totaal misschien een 40% gedownload. Ik zet hem straks maar weer verder aan. Duurt wel erg lang op deze manier :P.

Op de pc echter krijg ik een melding dat mijn wachtwoord ofzo niet klopt. Maar als ik hem op de ps3 heb speel ik hem toch daarop. Kan me wel voorstellen dat iedereen het spel nu gaat downloaden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Oxigeon schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:08:
....
Op de pc echter krijg ik een melding dat mijn wachtwoord ofzo niet klopt. Maar als ik hem op de ps3 heb speel ik hem toch daarop. Kan me wel voorstellen dat iedereen het spel nu gaat downloaden
Bedoel je dat je met je account waarmee je op de Pc speelt, probeert in te loggen op je Ps3 client?
Dit zal inderdaad niet werken, omdat dit twee verschillende login servers zijn. Net zoals je niet kunt inloggen met je gegevens van je EU Pc account op de US client.

Vannacht de download op me Ps3 aan laten staan :D
Zit nu op werk... 't is vrijdag, misschien een vroegertje, maar dan even lekker de game gaan uitproberen hoor!

Ik zal denk ik op de EU PvP server gaan spelen. Enige spelers hierzo? Lijkt me leuk om al beetje contact te hebben in-game. :*)

PSNetwork id: TisLars

[ Voor 47% gewijzigd door Noq op 04-11-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zal nu best wel wat drukker zijn, maar in p2p tijd was het vaak eng stil op straat. PVP voelde meer als 'ganking', 10 lvl hogere mensen gaan bij je staan in de hoop dat je een AoE doet, dan wordt je geflagged en meppen ze je direct naar de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De game vanacht geinstalleerd en vanmorgen maar begonnen.
Leuke game al wordt je wel erg snel in het diepe gegooid.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59
SinergyX schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:53:
Het zal nu best wel wat drukker zijn, maar in p2p tijd was het vaak eng stil op straat. PVP voelde meer als 'ganking', 10 lvl hogere mensen gaan bij je staan in de hoop dat je een AoE doet, dan wordt je geflagged en meppen ze je direct naar de grond.
Het is nu aardig druk ja, queues tot ca. 6k spelers op EU/PvE, en dan stuck loading screens, hehe :p. Wat betreft PvP phase viel het qua ganking aardig mee de afgelopen 2 dagen van wat ik heb kunnen spelen. In het verleden qua P2P game links laten liggen, en zou het zo weer doen nu ik het enigzins wat gespeeld met; maar qua freemium titel vind ik het wel één van de leukere op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van de 3 hero games nu uit, vind ik dit 1 van de erg matige, costume en skillanimaties zijn veruit de slechtste. Denk dat ik ook nog de game op PC ga proberen, PS3 versie heeft imho iets te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Game speelt nog steeds lekker weg, de connectie problemen en constante lag op de server zijn helaas wat minder fijn maar daar kan SOE op korte termijn ook weinig aan doen, die hadden gewoon niet zo'n enorme toeloop verwacht.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-07 10:48
Eergisteren begonnen met spelen :D
En ik vind het wel een erge goeie gamen!!
Alleen jammer van de Queue... echt f*....ing veel joh, 5.6k Queue *Max wat ik heb gehad tot nu toe*
Niet normaal :P en af en toe laggs...

Van de rest! Helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
lindseysew schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:01:
Eergisteren begonnen met spelen :D
En ik vind het wel een erge goeie gamen!!
Alleen jammer van de Queue... echt f*....ing veel joh, 5.6k Queue *Max wat ik heb gehad tot nu toe*
Niet normaal :P en af en toe laggs...

Van de rest! Helemaal top!
Weekend was inderdaad druk, maar vandaag heb ik op zijn hoogst 1600 gehad en dat duurde nog geen 10 minuten dus dat is te overzien.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Betreft een gratis game he :) Dus een beetje zeuren over de que is niet echt helemaal terecht lijkt mij. Neem aan dat ze niet een server park hebben staan ala wow.

Verder vind ik de aankleding en customizatie van je char echt super. Heel uitgebreid in vergelijking met andere games. Ik denk dat het lastig is iemand tegen te komen die er het zelfde uit ziet :)

Zou wel graag van iedereen zijn hero/villain willen zien :) Zal die van mij ook effe posten vanavond als ik in de que staat :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Damien2004 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:23:
Betreft een gratis game he :) Dus een beetje zeuren over de que is niet echt helemaal terecht lijkt mij. Neem aan dat ze niet een server park hebben staan ala wow.

Verder vind ik de aankleding en customizatie van je char echt super. Heel uitgebreid in vergelijking met andere games. Ik denk dat het lastig is iemand tegen te komen die er het zelfde uit ziet :)

Zou wel graag van iedereen zijn hero/villain willen zien :) Zal die van mij ook effe posten vanavond als ik in de que staat :)
Als je char customization het einde vindt zou ik Champions Online eens uitproberen. Is ook gratis nu en heeft een veelvoud aan mogelijkheden. Wat ik begrijp is dat velen dit ook een leukere game vinden. Zelf vind ik 'm eigenlijk ook beter dan City of Heroes, maar dat is vloeken in de kerk hehe.

Alleen ben je er wel snel op uitgekeken, net als deze en CoH. Maar het maken van je char is gewoon uitermate cool.

Dit dus.

• Noq

Noq

Mijn controller, level 15.
Het is een erg goede game, mits je hem casual speelt :)

http://imgur.com/YnYSV

[ Voor 9% gewijzigd door Noq op 10-11-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thoragz
  • Laatst online: 20-04 20:47
op welke server spelen jullie allemaal? bijna iedereen raadt mij pvp aan, maar het ziet ernaar uit dat de pve zoveel drukker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ik speel op de PvP server en heb totaal geen last van stilte of rustige ruimtes. Zou niet weten hoe druk dan wel niet de PvE server is als die 'zoveel' drukker schijnt te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Laatst online: 23-06 13:57
Nog steeds geen tijd gehad voor mijn plaatje :-/ maar komt snel :)

Ik vind het wel een leuke game. De events boeien wel en de wereld is lekker uitgebreid. PVP is echt wel cool L6 kan van een L13 winnen dus het maakt echt wel uit of je skills hebt of niet. Ook op L30 is uber gear geen garantie van succes tegen een L30 met sucky gear. Kortom pvp zoals pvp bedoeld is.

PVE vind ik nog lastig te beoordelen. Ben ook nog geen L30 maar ben wel reuze benieuwd naar de RAIDS bijvoorbeeld.

Skill points verdelen vind ik nog een beetje op de gok. Weet niet goed wat het beste is maar al met al komt er steeds weer wat leuks bij. Weet niet of er ook een reset mogelijkheid is uiteindelijk maar dat zien we dan wel weer :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Wat is je naam in-game? Is er een GoT groepje of hebben hier weinig mensen het spel opgepakt?
Heb zojuist op de official forums gelezen dat er miljoen spelers zijn bijgekomen in de laatste 10 dagen. Natuurlijk zijn deze statistieken niet helemaal correct, omdat er waarschijnlijk een paar mensen zowel console als computer client hebben geregistreerd. Toch vind ik het een enorme mijlpaal voor DC Universe en ik zie echt een goede toekomst, omdat ik de activiteit vooral constant zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:22
Ik speel dit spel ook. Ik speel PVE en ik speel als Spider-Man *kuch* "Spider-Man" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Zo mijn poppetje is inmiddels level 18, ben een paar dagen geleden begonnen met spelen.

Champions Online heeft inderdaad een veel uitgebreidere hero creator, je kan daar echt uren mee bezig zijn, in DC Universe is het veel bescheidener, ik voel toch dat dat meer in de sfeer van het spel past. Er zijn nog meer dan genoeg mogelijkheden om je te onderscheiden, maar het is niet ondenkbaar dat je iemand tegenkomt die op jou lijkt.

Een terrechte klacht die eerder genoemd werd, je kan niet gewoon mobs gaan farmen voor exp, je krijgt tussen de 1-15 exp, waar quests je makkelijk 2-3k opleveren. Dit is echter ook zo bij Champions Online, maar ik zie het niet echt als een probleem. DC Universe is namelijk een heel sterk verhaal gedreven spel, quests zijn vaak ingesproken, en er zijn zowieso veel dialogen terug te vinden in het spel.

Qua speel stijl en powers zijn er ook meer mogelijkheden in DC Universe, zeker als je kijkt naar wat de free accounts krijgen. Meer vrijheid om je eigen build te maken, en je moet nadenken over wat voor kit je wilt gebruiken. Dit heeft voor mijn gevoel wel wat raakvlakken met Guild Wars. Je kan kiezen uit veel verschillende skills, maar je kan er maar een beperkt aantal actief gebruiken (6 in je skillbalk), wel zijn er een aantal passive skilsl te kiezen (deze geven dus altijd een bonus effect zonder ze te hoeven equippen).

Dat zijn een beetje mijn eerste indrukken, goed verzorgd, toegankelijk en leuke combat vooral.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

De game gedownd dit weekend en zover gespeeld dat ik nu in de hub ben terechtgekomen. Heb als een van mij krachten supersnelheid, maar dat kan nog wel eens verwarrend zijn mbt de camera. Wat kan je eigenlijk in die hub doen? Kan je daar andere spelers in elkaar beuken of alleen missies starten? Zitten andere spelers ook in de missies die je onderneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267199

Anoniem: 279033 schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:27:
De game gedownd dit weekend en zover gespeeld dat ik nu in de hub ben terechtgekomen. Heb als een van mij krachten supersnelheid, maar dat kan nog wel eens verwarrend zijn mbt de camera. Wat kan je eigenlijk in die hub doen? Kan je daar andere spelers in elkaar beuken of alleen missies starten? Zitten andere spelers ook in de missies die je onderneemt?
De hub dient eigenlijk als portaal naar de andere gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik dacht nog even snel een uurtje te spelen, maar er is weer een flinke update uit zie ik.
Dan straks nog maar even spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Heb een level 30 ice tank (sinds een paar dagen), ben druk bezig met Alerts farmen voor m'n eerste epic item.

Zijn er mensen met een beetje ervaring die een vast groepje willen maken om samen alerts/duo/andere quests of dingentjes te gaan doen? Ik ben voornamelijk 's avonds online en heb dan ook meestal wel een paar uurtjes de tijd om iets te gaan doen.

IGN: Nazanir Ik zit echter wel op de US servers.

Net ook mijn eerste T1 set item vrij gespeeld, ik ga voor de superman look met de STEEL-suit MK-1.

[ Voor 11% gewijzigd door Nazanir op 19-11-2011 23:41 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 18:21
vandaag gedownload via steam. Spel willen opstarten, maar dan komt er zo'n scherm van Sony in beeld wat verdwijnt en er gebeurt niks meer.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 23:09
Dat heb ik dus ook ;) overbelast ?

[ Voor 23% gewijzigd door Amdwarrior op 20-11-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 11:43

Sinester

Game Guru

s je char customization het einde vindt zou ik Champions Online eens uitproberen. Is ook gratis nu en heeft een veelvoud aan mogelijkheden. Wat ik begrijp is dat velen dit ook een leukere game vinden.
Ik heb Champions online ook gespeeld toen het gratis werd (customization was ook flink ingekort volgens mij toen het gratis is geworden) maar de gameplay van DCU vind ik echt veel leuker, nu alleen hopen dat het leuk blijft

Ik heb een lvl 20 Hero met de naam Ezeron (wat haat ik namen verzinnen, vooral als elke naam al bezet is :P)
Ik ben meestal savonds of in het weekend online, voeg me maar toe kunnen we misschien is samen spelen

Vooral voor de Wanted missies kan ik wel wat hulp gebruiken

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Update 8 is uit, vanaf nu is het mogelijk om nieuwe items te creëren;
Finding and Researching: Plans to create Equipment Mods to upgrade gear and consumables can be collected throughout the world.
•Gathering: Throughout the open world (including Gotham City, Metropolis and Central City), players (1-30) can find exobytes and other items.
•Salvaging: Players can turn unused, uncommon or rare items into crafting materials, and they can recover a rare item and create a useful piece of new equipment.
•Collecting: Bosses will drop useful ingredients such as Focusing Elements and Plans throughout the game.
Pas te doen na het bereiken van level 10 ... even wat vaart achter het levellen zetten dus.
Na een kill zie je nu ook (in het blauw) hoeveel "powerpunten" je terugkrijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 10-01-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440294

echt een heel erg gaaf spel maar jammer dat de instalatie op de ps3 zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444599

Ik probeer deze game voor de PC. Ik vind het er erg mooi uitzien. Beter dan SWTOR.

Ik heb een paar vraagjes

1. Is er geen general of zone chat? Iedereen doet in /shout.

2. Er zijn alleen maar US servers nu? Ik speel PVP. Mijn poppetje heet Snowcoco en is villain.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Net even geinstalleerd en moet zeggen dat het wel grappig is.

Ben tot nu toe meer bezig geweest met character customization dan werkelijk spelen.
Moet wel zeggen dat 'F2P' erg beperkt is en elk klein beetje kost extra.

Ook spells/skills etc zeggen me niets op dit moment en ik had eerlijk gezegt wel een 'dungeon' verwacht of een vorm van co-op ondanks dat je met 10 man dezelfde quest doet nog geen enkele invite gezien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het F2P limitatie systeem kan ik me niet echt aan storen in dit spel, met als uitzondering dat je maar max 1500 cash kan hebben. Zeker als je met endgame content gaat beginnen en zo nu en dood gaat, kunnen reparaties je snel op kosten jagen. Als je wat items in je inventory houdt echter, hoeft dat niet een probleem te zijn. Ik mis het gebruik van de AH en de mogelijkheid tot handelen niet echt. Je kan prima met de random drops en verschillende points/tokens prima je eigen spulletjes verzamelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Moet wel zeggen dat het allemaal een beetje omslachtig is, toen ik eindelijk door had hoe ik een dungeon in kon... Ook die cutscenes enzo hebben er al meerdere malen voor gezorgt dat ik dood ben gegaan zo ook in Area51...

En specs, ik speel nu Sorcery maar ik weet niet of het nou goed of slecht gaat.. Items/stats zijn me ook nog een raadsel :P En ik kan niet vinden of ik ergens kan respeccen ofzo.

Ik heb toch heel wat MMO's gespeeld in mijn tijd maar de menus/stats/spells/skills (Iconic?) etc geen idee.. ik kom overal meuk tegen krijg spulletjes etc maar wat er nou goed of slecht is geen idee.

Ik ben ook nog geen enkele Nederlander tegen gekomen het meeste wat ik zie is duits of spaans..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312706

Iemand trouwens al wat meer ervaring met de Electriciy skill set (DLC)?
Ben wel benieuwd wat nu een beetje goede PvP build is hiermee.

Zelfde vraag ook eigenlijk voor de Light skill set (Green Lantern).
Heb de skill DLCs pas gekocht en ben er nog niet over uit.

Heb wel een lvl 30 Fire DPS met een PvP build, maar ben toe aan iets anders nu even ^^

PS: ik speel op de PlayStation 3

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 312706 op 25-06-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Afgelopen week lvl30 aangetikt en toen toch maar een premium account aangeschaft.. Ja.. en dan kun je ineens veel meer kiezen.

Ben nu maar aan de slag gegaan met een Green Lantern welke toch meer bevalt dan 'sorcery/fly/meta/-handjes knallen-... dus dat wordt nummer 2.

Valt me wel op dat die DLC/Legendary account characters beter zijn sterker zijn etc was binnen 1,5 uur al lvl 10.
Misschien ook omdat ik het nou wat meer door heb maar toch.

Maar het valt niet echt mee om uit te vinden wat te doen als je level 30 bent, er wordt van alles vrijgeschakeld, vage daily quests waar ik niet echt van gediend ben en reputatie gedoe. 25 Triumph 'medals' maar kan ze niet besteden omdat ik niet 'cooperative' ben met een bepaalde groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312706

prutser001 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:43:
Maar het valt niet echt mee om uit te vinden wat te doen als je level 30 bent, er wordt van alles vrijgeschakeld, vage daily quests waar ik niet echt van gediend ben en reputatie gedoe. 25 Triumph 'medals' maar kan ze niet besteden omdat ik niet 'cooperative' ben met een bepaalde groep.
Ik ben zelf destijds met mijn lvl 30 Fire / dps / PvP build bezig geweest met grotere Alerts voor 10-20 spelers.
Ontzettend lastig om daar doorheen te komen en had nog neit de juiste gear eigenlijk. Veel PvP events gedaan ook om met hele groepen naar andere gebeiden te gaan en alles en iedereen uit te roeien die naar buiten kwam zetten. Erg gaaf.

Ben nu een lvl 15 Electricity met hyperspeed... maar heb nog niet echt een goede PvP build in gedachten... heb wel redelijke dps inmiddels, maar ben er nog niet helemaal over uit.
Denk dat ik nog een nieuw personage ga rollen met Light powers (green lantern)... eerst even uitzoeken voor een goede PvP build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Wat ik niet helemaal snap is dat je gear kan kopen voor medals+geld (met juiste rep) en deze gear is ruk.

Als dps is het makkelijk aan gear te komen als je een goede league hebt, je neemt een man of 6-7 mee sloopt een stuk of 10 sub-avatars en je hebt een leuke set om mee te starten die "vergelijkbaar" of beter is dan de tier 1 set.

Maar als je tank/healer/controller bent is er geen alternatief buiten instances/duo's grinden en +/- 400 marks of triumph of marks of distinction bijelkaar sparen om zo je combat rating omhoog te krikken om zo door te kunnen stromen naar de betere instances. Ik heb mijn eerste raid gedaan en ik weet niet of de league waar ik mee ging zo goed was of dat de raid zo makkelijk was want we waren sneller klaar (~20 minuten) dan sommige alerts (~1 uur).

Nou heb ik al heel wat mmo's gespeeld maar DCUO is toch wel 'raar' ook mis ik heel veel UI opties een simpele 'online check' van je league is er niet, je kan niet eens zien welk level ze zijn. Chatten is ook een drama, alles gaat 1 chatbox in, loot spam/roll - greed/need spam etc. Geen aparte chat box voor '/tell'.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Laat ik meteen maar even duidelijk zijn omtrent beta/buddy/trial keys gezien niet iedereen daarvan op de hoogte lijkt te zijn. Het is niet de bedoeling om te vragen/bedelen om keys. Als iemand er een wilt delen met tweakers dan DM je diegene waarna hij/zij hem weg zal halen. Je kunt ook dit, Wissel hier je game vouchers uit!, topic in de gaten houden.