Reg. datum: 06 december 2000
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Forum » Smartphones » Android Smartphones » Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 6
Welke versie heb je? Versie 2.1-update1 (in mijn geval build 2.0.2.A.0.24) bevat deze dingen nog niet, als je deze of vergelijkbare versie hebt gekregen dan klopt het gewoon dat je deze functionaliteit niet hebt.quote:maryholl schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:46:
Ik heb de update vanmiddag binnen gehaald kreeg een melding maar ik kan in mijn browser nog steeds geen pinch to zoom gebruiken?
Meer mensen die hier last van hebben? Of enig idee of ik iets fout doe?
www.sjoni.nl
Google is je vriend...quote:maryholl schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:58:
Hoi Hoi.
Ik heb inderdaad build 2.0.2.A.0.24 en kernel vesie 2.6.29, ik zie alleen niet wat hierheen de veranderingen of verbeteringen zijn?
i5 2500K - Asrock Extreme4 Gen3 - G.Skill RipjawsX 8GB
|| MJBoerenkamp.nl || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
retlaw wijzigde dit bericht 03-02-2011 23:07 (32%)
Ik ben nu een update via SEUS aan het binnen halen van 163MB. Ben benieuwd!quote:Stinger_ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:57:
Allemaal leuk en aardig dat er mensen rond bazuinen dat ze de update al binnen hebben, maar vertel er dan ook ff bij welke 'kit' je hebt zodat we niet een tig posts krijgen van "waarom jij wel en ik niet??"..
Voordat de meeste NL 'kits' live gaan zijn we waarschijnlijk, net als de vorige keer, wel een weekje of 2 verder.
PSN: MoodChange | Rise Against forum
En thx dat je ook ff zegt welke 'kit' je hebt!quote:Chaos-Zero schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:43:
Ik ben nu een update via SEUS aan het binnen halen van 163MB. Ben benieuwd!
--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i
--TimVK-->Puzzel Alarm versie 1.0 SE Xperia X10 White -> EDPnet Mobile == HTC Magic 32A -> Mobi* == SE G900i == SE K750i
xbox 360 en ps3 : Dennis585
Ja, Generic NL (Unbranded, weet niet welk nummer er bij hoort) gister update naar 2.1.A.0.435 gedaan.quote:dennis585 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:30:
Heeft iemand de nieuwe update al met de NL versie?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101| Swtor: the red eclipse BH powertech (25)
Bij mij is de update er nog nietquote:jelmervos schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:56:
[...]
Ja, Generic NL (Unbranded, weet niet welk nummer er bij hoort) gister update naar 2.1.A.0.435 gedaan.
STOP met dat geblaat dat je de update nog niet hebt, dat doe je bij elke update, wacht tot je hem hebt en als niemand met die provider hem nog heeft gemeld, dan mag jij het melden.quote:dennis585 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:58:
[...]
Bij mij is de update er nog nietZelfs niet via seus.
![]()
Ik wacht wel tot mijn phone zelf aangeeft dat er een update is.
paazei wijzigde dit bericht 04-02-2011 18:47 (6%)
LEES : Ik wacht wel tot mijn phone zelf aangeeft dat er een update is.quote:paazei schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:26:
[...]
STOP met dat geblaat dat je de update nog niet hebt, dat doe je bij elke update, wacht tot je hem hebt en als niemand met die provider hem nog heeft gemeld, dan mag jij het melden.
ja die werken perfect!!!quote:gram501 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:22:
@ sjondenon
Bedankt voor je reply
Dus multi-touch games werken nu ook !!??
TweakStar wijzigde dit bericht 04-02-2011 23:21 (23%)
Waarschijnlijk is dit nog de vorige update, want de Hi versie zal wel nog een aantal weken duren. Als de update via de telefoon zelf niet werkt, kun je het beste gebruik maken van PC companion of van de Sony Ericsson Update Service (SEUS), welke beide te downloaden zijn via de sony ericsson website.quote:TweakStar schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:19:
Hey,
Ik heb een Nederlandse niet rooted X10, via abo van Hi, met android 2.1.
Nu krijg ik steeds de melding op mijn telefoon dat er een update beschikbaar is (iets van 8,65Mb), maar nadat hij deze gedownload heeft, en mij telefoon opnieuw heeft gestart enzo, zegt ie "Software kan niet bijgewerkt worden"
Iemand een idee?
Ik woon overigens momenteel in Duitsland, en hij heeft de bestanden via wifi gedownload.
Ik heb overigens nog meer dan genoeg vrij geheugen, zowel intern als op de SD kaart, en ik heb het ook geprobeerd terwijl de telefoon aan de lader lag.
Hij rond het hele proces normaal af, alleen aan het eind als hij de telefoon weer opstart, zegt ie dus dat de software niet gewijzigd kan worden...
GT: xLDVC
TweakStar wijzigde dit bericht 05-02-2011 01:34 (20%)
HPHHAZE wijzigde dit bericht 06-02-2011 16:53 (10%)
Exorcist wijzigde dit bericht 08-02-2011 17:11 (12%)
The chase is better than the catch - Scooter
Lees ongeveer 7 reacties terug:quote:OxL schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:49:
Weet iemand of multitouch ook bij gamen werkt?
Bijvoorbeeld rennen en springen tegelijk.
Zou wel chill zijn
drav91 wijzigde dit bericht 08-02-2011 17:16 (7%)
When BULLET hits the bone......
answer_man wijzigde dit bericht 08-02-2011 22:47 (16%)
[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Systeem:AMD Phenom II X6 1055T,4096MBDDR3,Ait 6850, Eyefinity,OCZ SSD Agility 3 (120 gig), WD15EARS
Voor processorkracht kan je beter naar de Desire Z of HD gaan. De Xperia had bij de release een enorm snelle processor, maar inmiddels loopt die ook al weer achter op de concurrentie.quote:Exorcist schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 17:10:
Ik heb deze telefoon maar besteld bij m'n contractverlenging. Wel met een oudere Android versie, maar deze een stuk goedkoper dan de Desire HD (en die heeft m;n vriendin al). En omdat ik mijn telefoon niet gebruik om te bellen en te sms-en was dit meer dan prima (processorkracht en uiterlijk telden even meer mee).
Ik heb geen leuke ondertitel.
www.sjoni.nl
Het is dezelfde processor als in de Desire, en die scoort ook (relatief gezien) niet zo hoog meer, en die draait op Froyoquote:FlyEragon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:25:
@thijsje66
Als je goed kijkt zie je dat de benchmarks zijn gedaan met Android 1.6 terwijl de X10 nu op 2.1 zit. Prestatieverschil is enorm, en de X10 is zeker een erg snel toestel, voor de lage prijs wat je er tegenwoordig voor moet betalen een enorm goede keus, en multitouch is ook al toegevoegd
Ik heb geen leuke ondertitel.
www.sjoni.nl
Waarschijnlijk de standaard gallery, die wordt overruled door Mediascape. Download 'Gallery invoker', dan heb je weer toegang tot de de standaard gallery.quote:FlyEragon schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:52:
Weet iemand een foto browser, net zoals je die krijgt als je de standaard fotolijst widget op het bureaublad zet ? Die ziet er erg gaaf uit, maar los kan ik hem niet vinden.
GT: xLDVC
[Eos 20D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
lol... bedankt voor de infoquote:FlyEragon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:25:
@thijsje66
........ en multitouch is ook al toegevoegd
alleen een dwaas onthoud wat hij ook op kan zoeken
Ik heb dat ding inmiddels binnen, helaas eerder dan dat mijn X10 binnen is dus ik zal nog even moeten wachten. Maar ik heb het met verschillende apparaten getest en dat blijf allemaal erg goed zitten terwijl het oppervlak niet bij allen even egaal was.quote:dreamscape schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:37:
[...]
Mocht je tot aanschaf overgaan, laat hier even weten of het echt werkt. Op YouTube staan wat filmpjes en het lijkt echt goed te werken, maar ik vraag me af hoe goed de X10 met zijn ronde achterkant er op blijft plakken. Met een vlakke achterkant zou het beter moeten werken, lijkt me...
|| MJBoerenkamp.nl || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Dank alvast. In ieder geval al aardig dat je er na een maand nog aan denkt. Ik was 't zelf al zo'n beetje vergetenquote:The Realone schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:29:
Ik heb dat ding inmiddels binnen, helaas eerder dan dat mijn X10 binnen is dus ik zal nog even moeten wachten. Maar ik heb het met verschillende apparaten getest en dat blijf allemaal erg goed zitten terwijl het oppervlak niet bij allen even egaal was.
Zodra de X10 binnen is hang ik dit ding in de auto en kom ik er nog op terug, maar vooralsnog lijkt het een erg goede aankoop te zijn geweest.
Ik kan in ieder geval de helft daarvan proberen. Mijn vriendin heeft een zwarte X10 en ik een witte. Batterijklepjes omwisselen is een eerste stap op deze weg...quote:TimMun schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:19:
Leuk dat er op dit forum ook genoeg gepraat wordt over de X10 =)
Mijn Stormtrooper X10 ^^
Je bent zelf met je X10 gaan klussen door hem op Nordic te zetten. Je weet dat je hiermee risico's loopt en de kans dat je telefoon op lange termijn (door o.a. diverse updates) niet meer naar behoren werkt. Het eerste wat ik zou doen is dus flashen met SEUS.quote:answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:
...Probleem...
Sorry Stinger_, ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een complete restore uit te voeren en snap ook niet helemaal hoe ik weer terug moet naar de NL rom. Wil dat eigenlijk pas als laatste redmiddel uit gaan zoeken
Dus alle mensen in Noorwegen hebben hetzelfde probleem als ik? Puur omdat de code anders is en er dus Noorse firmware op mijn toestel staat veranderd niks aan het toestel. Ja er zit een programma Supernytt bij waar ik niks aan heb en geen standaard Hyves (wat ik overigens niet gebruik) maar verder zou het totaal geen verschil moeten leveren.quote:chevchelios schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:07:
[...]
Je bent zelf met je X10 gaan klussen door hem op Nordic te zetten. Je weet dat je hiermee risico's loopt en de kans dat je telefoon op lange termijn (door o.a. diverse updates) niet meer naar behoren werkt. Het eerste wat ik zou doen is dus flashen met SEUS.
Dat je daar niet zo veel zin in hebt begrijp ik, maar ik weet dat de meeste er ook geen zin in hebben om jou te helpen zonder dat je eerst teruggaat naar de originele software. Bovendien sluit je zo andere dingen uit..
Wat jij wil is een symptoom bestrijden, niet het probleem oplossen.quote:answer_man schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:22:
Even een kleine update over het video probleem.
Ik krijg na een tijdje wachten de volgende melding in beeld:
"Activiteit films (in Toepassing Galerij) Reageert niet
Met daaronder de opties: Nu sluiten en Wachten.
Als ik op wachten druk veranderd er niks en krijg ik na een tijdje weer dezelfde melding.
Bij Nu sluiten sluit de app netjes en kan ik het opnieuw proberen, maar dan krijg ik weer dezelfde melding.
Is er een eventueel een andere app die het afspelen van internet video voor zijn rekening kan nemen?
Als ik zoek via google / market dan vind ik alleen maar online-streaming diensten die ik niet nodig heb
Sorry Stinger_, ik heb eigenlijk niet zo heel veel zin om een complete restore uit te voeren en snap ook niet helemaal hoe ik weer terug moet naar de NL rom. Wil dat eigenlijk pas als laatste redmiddel uit gaan zoeken
LOL.quote:Stinger_ schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 23:40:
Je toestel is nu niet stabiel en je zoekt pleisters. Beter is om de patient op de operatie tafel te leggen en iets aan de oorzaak te doen.
I intend to live forever So far, so good...
Vries.de.R wijzigde dit bericht 11-02-2011 18:51 (13%)
Is een app voor, zoek maar es!quote:Vries.de.R schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:50:
hoe vind ik mijn bestanden op mijn sd kaart van mijn xperia x10
graag help thnx
dennis585 wijzigde dit bericht 12-02-2011 12:57 (48%)
Nee inderdaad. In mediascape werkt nu one-finger-zoom. Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.quote:dennis585 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
Ik ben nu ook aan het updaten via pc companion.
Mijn SI is 1232-4406.2
Edit : Pinch zoom werkt perfect in de browser , maar in timescape met foto's lukt het niet.
Doe ik wat verkeerd en waar werkt het wel?
Klopt , in google maps en applicaties werkt het ook.quote:drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:34:
[...]
Nee inderdaad. In mediascape werkt nu one-finger-zoom. Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.
Volgends mij is dat helemaal niet handig zodra je je in het OV, of andere openbare ruimtes bevind.quote:Werkt ook wel goed alleen punch zoom zou ook wel handig geweest zijn.
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC
Ik vind het toch niet helemaal perfect werken in de browser. Als je zoom zoals normaal(met + en - knop) wordt de tekst aangepast aan het scherm, zodat je niet opzij hoeft te scrollen, maar met pinch zoom gebeurt dat niet.quote:dennis585 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:00:
Pinch zoom werkt perfect in de browser
drav91 wijzigde dit bericht 12-02-2011 22:24 (11%)
Nee, maar het feit dat mijn agenda nu roze kleurtjes gebruikt voor afspraken vind ik wat minder. Iemand trouwens een idee wat daaraan te doen valt: kleuren wijzigen in de Google Mail webinterface heeft iig geen effect.quote:drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Sinds de update kan ik de agenda niet meer opstarten. Hebben hier meer mensen last van?
Ja, mijne doet het ook niet meer. Ik gebruik hem gelukkig bijna nooit omdat ik vrij veel kan met mijn Pure Calendar widget. Maar als ik achteruit of meer dan een week vooruit moet kijken gebruik ik wel de calendar app.quote:drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Sinds de update kan ik de agenda niet meer opstarten. Hebben hier meer mensen last van?
Google is je vriend:quote:drav91 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:06:
[...]
Ik vind het toch niet helemaal perfect werken in de browser. Als je zoom zoals normaal(met + en - knop) wordt de tekst aangepast aan het scherm, zodat je niet opzij hoeft te scrollen, maar met pinch zoom gebeurt dat niet.
The chase is better than the catch - Scooter
Heeft het inderdaad opgelost.quote:micheleind schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:57:
[...]
Google is je vriend:
Settings - Toepassingen - toepassingen beheren - menu toets (- filter - alles) - agenda - gegevens wissen
avec_style wijzigde dit bericht 14-02-2011 20:57 (7%)
Ik denk dat hier de volledige lijst staat. Echter zie ik er die van u precies niet tussen staanquote:avec_style schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:26:
Is er ergens een overzicht te vinden van welke markten al een update ontvangen hebben? Als ik in deze thread kijk, dan hebben al vele mensen de update.
Mijn code is 1232-8550 (KPN) en krijg nog geen update te zien.(ook niet met PC companion of SEUS)
Misschien jou usb connector kapot? dus de aansluiting op de foon zelf.quote:soskes schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:13:
Mensen,
Ik heb sinds kort een X10. Er is echter één probleem dat ik niet zelf op kan lossen. Wanneer ik mijn X10 aansluit op de pc geeft de pc als feedback dat het USB apparaat niet herkend wordt. Als ik de X10 van mijn vriendin aansluit herkent de pc deze telefoon weer wel:confused:. Allebei hebben we dezelfde Firmware - Smalband - en Kernel Versie. Ik heb zowel op AWW als op tweakers gezocht maar na vele pogingen helpt er nog steeds niets. Iemand een idee?
Als ik een boete krijg betaal ik hem nooit, want iets dat je krijgt hoef je niet te betalen
I reject your reality and substitute my own!
Ik dacht vandaag dat het aan mijn kabel lag. Ik had hem gisteren aan de oplader liggen maar hij deed niks. Vervolgens de kabel van mijn vriendin gebruikt en dit werkte wel. Nieuwe Micro SD gekocht en geinstalleerd. Vandaag vol nieuwe hoop de kabel van mijn vriendin in de usb poort (verschillende geprobeerd) maar hij blijft aangeven het usb apparaat niet te herkennen. Iemand nog suggesties?quote:Solid Seal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:39:
[...]
Misschien jou usb connector kapot? dus de aansluiting op de foon zelf.
--
Als het goed is heb ik morgen mijn X10 dus ga ik hier lekker op me gemak alles lezen en niet net als me Iphone .. eerst jailbreaken .. dan zien dat alles gewist is .. dan proberen terug te halen .. dan merken dat dat niet gaat .. en dan vervolgens hier lezen dat er verschillende methodes zijn en sommige zijn buggy ..
Tja, aldoende leert men ^^
USB drivers verwijderen en daarna je telefoon opnieuw connectenquote:soskes schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:19:
[...]
Ik dacht vandaag dat het aan mijn kabel lag. Ik had hem gisteren aan de oplader liggen maar hij deed niks. Vervolgens de kabel van mijn vriendin gebruikt en dit werkte wel. Nieuwe Micro SD gekocht en geinstalleerd. Vandaag vol nieuwe hoop de kabel van mijn vriendin in de usb poort (verschillende geprobeerd) maar hij blijft aangeven het usb apparaat niet te herkennen. Iemand nog suggesties?
Dank jullie voor de snelle antwoorden. Ik heb de drivers verwijderd maar hij blijft onherkenbaar. Daarna sloot ik de X10 van mijn vriendin aan en floep..... De drivers stonden er zo weer op.quote:sjondenon schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:44:
[...]
USB drivers verwijderen en daarna je telefoon opnieuw connecten
Heb je bij de ene usb-foutopsporing aan en bij de andere uit?quote:soskes schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:19:
[...]
Ik dacht vandaag dat het aan mijn kabel lag. Ik had hem gisteren aan de oplader liggen maar hij deed niks. Vervolgens de kabel van mijn vriendin gebruikt en dit werkte wel. Nieuwe Micro SD gekocht en geinstalleerd. Vandaag vol nieuwe hoop de kabel van mijn vriendin in de usb poort (verschillende geprobeerd) maar hij blijft aangeven het usb apparaat niet te herkennen. Iemand nog suggesties?
answer_man wijzigde dit bericht 16-02-2011 09:16 (9%)
Zie een stuk of wat posts terug. Ik heb hetzelfde probleem, Cache van een aantal apps opschonen schijnt soms te werken, bij mij werkt die oplossing niet helaas.quote:answer_man schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:09:
Zo, heb mijn telefoon na aanraden hier weer op NL-Generic rom gezet omdat internetvideo's na ongeveer 10 seconden vastliepen op de Nordic rom. Het geluid speelde dan wel gewoon door.
Heb het nu getest meteen nadat de NL rom er vers op stond (dus zonder eventuele backup te herstellen) maar het probleem is er nogsteeds!
Zowel met 3G/Wifi dus aan verbindingssnelheid mag het niet liggen.
Video's afspelen via de youtube player gaat vlekkeloos (maar hier heb je niet altijd de keuze voor), hier gaan beeld en geluid gewoon door zoals het hoort, zo ook in timescape player met films die op de SD-kaart staan, maar filmpjes van het internet die hij opent in de galerij video speler stopt het beeld dus.
Dit was voor de 2.1.A.0.435 update dus niet het geval, toen speelden de filmpjes wel gewoon netjes af.
(Getest met zelfde filmpjes dus hier zou het niet aan mogen liggen toch?)
Meer mensen met dit probleem of ben ik toch echt alleen?
Bij mij werkt dit dus ook niet, had ik geloof ik een aantal posts terug ook gemeldquote:masterslave schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:26:
[...]
Zie een stuk of wat posts terug. Ik heb hetzelfde probleem, Cache van een aantal apps opschonen schijnt soms te werken, bij mij werkt die oplossing niet helaas.
answer_man wijzigde dit bericht 16-02-2011 18:27 (31%)
"Alle wezens zijn bang voor pijn en vrezen de dood. Verplaats u in hun situatie en laat hen met rust."
Nee gelukkig niet, bij Android gaat data via wifi als die verbonden is, anders via GSM netwerk (2/3/3.5G). Je kunt wel data via GSM netwerk uitschakelen via Instellingen.quote:gram501 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:36:
Even een algemene vraag:
Als ik via mijn Nokia een app start die internet verbinding nodig heeft dan vraagt hij via welke manier dus: via wifi od bijv. via kpn inten....
Bestaat er ook zoiets voor android (voor mensen zonder internet abbo)
jelmervos wijzigde dit bericht 16-02-2011 19:33 (7%)
Ik heb er zelf ook niets anders dan lof voor hoe ze dat gedaan hebben! Ik heb en gebruik mijn X10 al sinds april en heb er ook nog niets van gemerkt dat die los begint te komen of schade heeftquote:martend schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:34:
Ik gebruik mijn X10 nu al een aantal maanden intensief en verbaas mij erover dat de screenprotector er nog steeds stevig opzit en weinig schade heeft, nu vroeg ik mij af of 1 van jullie deze screenprotector al heeft vervangen? En zo ja na hoe zo'n tijd? Lijkt erop dat ze vanaf de fabriek er een zeer goede op geplempt hebben, waar ik overigens zeer blij mee ben.
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
Ja, als je goed kijkt zie je het vanonder aan die 2 uiteindes van het scherm naast de toetsen. Daar zie je een protector liggenquote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: