Hattrick: VII.337: The Drunk Dribblers (811211)
Grafisch echt super. Ik ken geen andere game die er zo goed uit ziet, genot voor het oog. Al was Uncharted 2 ook super. Dit deel haalt die laatste procent extra uit de PS3. Het is soms jammer dat sommige delen zo snel gaan en je amper kunt genieten van de pracht op je scherm.
Locaties waren net iets minder leuk. Het spel speelde zich meer binnen af voor mijn gevoel en die schepen vond ik uit de toon vallen (zeker de scheepswrakken). Het Indiana Jones-achtige was bij Uncharted 1 en 2 sterker aanwezig.
Verhaal viel mij eigenlijk tegen. Het vorige deel had ik snel uitgespeeld omdat ik benieuwd was naar wat er ging gebeuren. Dat had ik nu veel minder. Daar baal ik eigenlijk nog het meeste van, het verhaal maakt Uncharted.
Camerawerk vond ik een flinke verbetering. In Uncharted 2 was het vrij statisch en leek niemand van Naughty Dog zich echt druk om de camerapositie te maken (tenzij ze je de weg duidelijk wilde maken). Nu hadden ze vaak een leuke dynamiek erin zitten. Gaf net wat extra's vond ik.
En de hoeveelheid schieten was, zeker in de tweede helft, iets too much. De afwisseling met het puzzelen en springen was daar weg. Een eindeloos leger aan mannetjes afschieten hoeft van mij niet zo.
Conclusie: prachtig spel en het geld absoluut waard, heb er weer erg van genoten. Kwaliteit ligt ontzettend hoog bij Naughty Dog. Maar, Uncharted 2 vond ik persoonlijk leuker. Dat had een beter verhaal en meer afwisseling (vooral in de tweede helft).
Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.
De laatste levels die ik speelde waren wel erg kort trouwens.
Ik ga de coop trouwens nog eens aanraden, want die is echt geweldig. Er zit ook een verhaal in waar je toch wel een aantal uur zoet mee bent (5 levels). Het is vooral veel schieten, maar het feit dat je kunt samenwerken maakt het echt enorm goed.
PSN id: NL_SToRM
Reg. datum: 24 januari 2004
Haha zelfs mijn vriendin die een absolute non-gamer is vindt het reuze interessant om mee te kijken bij de single player en zelfs mee te knallen in co-op, had ik niet verwacht maar het maakt een hoop goed van het gemis van de multiplayer die hier in China gewoon niet werkend te krijgen isquote:SToRM666 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 06:41:
Alhoewel ik het spel nog niet uitgespeeld heb (zit nu in level 18) ben ik het wel op alle punten met je eens
De laatste levels die ik speelde waren wel erg kort trouwens.
Ik ga de coop trouwens nog eens aanraden, want die is echt geweldig. Er zit ook een verhaal in waar je toch wel een aantal uur zoet mee bent (5 levels). Het is vooral veel schieten, maar het feit dat je kunt samenwerken maakt het echt enorm goed.
Echt, moest nu "toevallig" alle fakkels aangestoken worden op een "magische" wijze, dan zou ik het nog kunnen "begrijpen"quote:Canis Lupus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:42:
Ook zo mooi, de brandende fakkels / kaarsen op plekken waar al honderden jaren niemand is geweest
/off-topic: kaars heraansteken op afstand - leuke truc - steek een kaars aan (liefst eentje met een dikke lont), blaas voorzicht de kaars uit en hou dan terug een vlam in die rook op een experimentele afstand. De vlam dropt als het ware terug op de kaars en brand weer verder... waarschijnlijk zullen ze zich daarop gebaseerd hebben
Reg. datum: 02 maart 2008
Nieuwe patch 1.02 beschikbaar met "oude" aim.quote:Uncharted 3 – Patch 1.02
Single Player
General
-Movie cutscene viewer added (in the Bonuses menu, Single-Player only)
Technical
-Fixed the missing Motion Blur effects (for Single Player only)
-“Alternate Aim Settings” added to the Options menu under Camera options (for Single Player only)
Multiplayer
General
-Settings bug fixed: all controls being set to flipped mode setting will no longer change all controls back to default
Gameplay
-Medal streaks won’t reset if the host migrates to another user
-Blindfire targeting adjusted so that opposing players past a certain vertical angle above and below won’t be hit.
-Allow grenade throw while scoped
-Tuned Pull Down range from 1.5 meters to 2.0 meters
-Lowered the player running speed when players run ‘n gun by approximately 15%
-Slightly increased the turn radius of run ‘n gun
-Slightly decreased the turning speed during Sprint
Technical
-Fixed an infrequent hunter spawning issue in Hunter Arena when the match round switches
-Fixed several cinema crashes
-Locked fast-forwarding on convoy sequence in Airstrip TDM and train sequence on London Underground TDM to 3x maximum in Cinema Mode
-Fixed certain cameras in Kick Offs and Pull Downs
-Fixed a late join skin bug with locked content
-Fixed a split-screen Buddy treasure pickup bug
-Fixed duplicate medal problem causing bad tabulation of a few medals to the player’s career stats
User Interface
-Objective points now show up in the player’s Competitive statistics tab instead of the Cooperative statistics tab
-Added a Facebook Sign Out option
-Added the Add Friend functionality in the Facebook tab
-Fixed voice icon for mics not appearing in Matchmaking lobby
-Adding missing weapon stats tracking for certain weapons that were not being recorded to the player stats
-Fix for not displaying the entire Online ID within the “Players” column of any leaderboard.
-Fix for a user having an online ID containing fifteen or more characters created in uppercase format and actively using a voice comm device.
-Server
-Matchmaking now waits for double the number of players in the biggest party in the room to be present before starting a game (to prevent parties from being split frequently)
-Players no longer able to join party that is already in Matchmaking
Reg. datum: 29 oktober 2008
Reg. datum: 26 oktober 2011
Dit snap ik niet..quote:Uncharted 3 ended at an airport or airfield with Nate putting his wedding ring back on and Sully taking them to a plane he had bought that was similar to the one that was shot down in the first game.
Liteiten wijzigde dit bericht 28-11-2011 17:42 (4%)
Elena was ook van de partijquote:
Zijn er dan zoveel klachten over dat mikken? Net als vele anderen hier heb ik daar helemaal niks van ondervonden
germanaaizer wijzigde dit bericht 28-11-2011 19:09 (25%)
Don't walk on the grass, smoke it.
Binnenkort misschien deel 2 nog eens spelen.
SToRM666 wijzigde dit bericht 28-11-2011 20:20 (27%)
Alvast bedankt!
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Waarom zou je dat überhaupt willen, vraag ik me dan af. En 3 is in ieder geval niet beter dan 2, maar 1 gewoon ook eerst lekker spelen.quote:UntamedNL schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:17:
Ik heb sinds kort een PS3 en wil Uncharted gaan kopen. Nu is mijn vraag of direct met 3 moet beginnen of dat het slimmer is om eerst 1 en 2 nog te spelen. Of is 3 een stuk beter dan 1 en 2?
Alvast bedankt!
en om heel eerlijk te zijn (net als velen hier) ben ik van mening dat deel 1 en 2 qua verhaal wel mooier zijn als deel 3.quote:CLB schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:18:
Deel 1 en 2 gewoon eerst doen, zijn ook prachtige games en het zou zonde zijn om die links te laten liggen!
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Reg. datum: 18 mei 2007
Jorgen wijzigde dit bericht 30-11-2011 20:58 (3%)
Reg. datum: 25 januari 2009
Als ik deze bij amazon.co.uk zou kopen heb ik dan ook de nederlandse taal ?
Kan ik de online pass gewoon in de NL store gebruiken ?
Absoluut mee eens. Deel 3 was geweldig maar deel 1 en 2 hebben op mij veel meer indruk achter gelaten. Het was toen ook nieuw he, dit is alweer deel 3.quote:wheeler schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:23:
[...]
en om heel eerlijk te zijn (net als velen hier) ben ik van mening dat deel 1 en 2 qua verhaal wel mooier zijn als deel 3.
Alleen de meeste media vinden deel 3 de beste. Snap ik niets van. Krijgen die gasten geld voor een positieve review?
Don't be alarmed, it's only my wife laughing.
PSN ID: LuPo1989 | Gamesoverzicht | Likes
En dat wist je niet?quote:Baatje schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 07:55:
[...]
Alleen de meeste media vinden deel 3 de beste. Snap ik niets van. Krijgen die gasten geld voor een positieve review?
Don't be alarmed, it's only my wife laughing.
Reg. datum: 09 mei 2003
U3:DD ¤ 30,95 inclusief verzending bij www.zavvi.nl.quote:Noax schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:35:
Zojuist U3 voor iets minder dan 25 pond in de bestelling gezet!
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit

LuPo wijzigde dit bericht 05-12-2011 22:05 (11%)
Reg. datum: 09 mei 2003
Thnx, ik was zelfs nog goedkoper uit met ¤28 incl. verzending.quote:Jumpman schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:17:
[...]
U3:DD ¤ 30,95 inclusief verzending bij www.zavvi.nl.
Volgens mij worden reviewers al minstens een jaar of 10 (als het niet langer is) betaald of lekker gemaakt met andere dingen. Je bent wel erg naïef als je dit niet wist zeg.quote:Baatje schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:52:
Ik ging altijd van het goede uit van magazines en internet sites, maar dit jaar zie ik te veel positieve cijfers en meningen hierop. Denk er zelfs aan om mijn abo op de pu na tig jaar hierdoor op te zeggen.
bram1984 wijzigde dit bericht 06-12-2011 15:57 (3%)
Dude! Congratz!quote:LuPo schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:05:
Sinds afgelopen weekend in het bezit van de U3 Explorer Edition. Ben er erg trots op, ter aanvulling op m'n bescheiden collectie.
[afbeelding]
Is nu wel zo beetje overal uitverkocht
ThePrutser wijzigde dit bericht 06-12-2011 17:14 (6%)
PSN: ThePrutser | Kan niet wachten!
Thanks! Ik moest heel wat winkels afbellen voordat ik beet had. Uiteindelijk hadden ze er nog eentje bij E-Plaza in Spijkenisse. Ik heb er 7 uur over gedaan om heen en terug te gaan.quote:ThePrutser schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:13:
[...]
Dude! Congratz!![]()
![]()
Is nu wel zo beetje overal uitverkochttenminste ik kan m nergens meer vinden
![]()
Ja, waarom niet? Deze uitvoering is vrij exclusief en is op marktplaats alleen al ¤100 meer waard dan de winkelwaarde.quote:bram1984 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:43:
Je hebt serieus 7 uur gereisd voor een game? Woon je daarnaast in Oostenrijk?
Oostenrijk?
Groningen - Rotterdam Centraal (NS).......2:45
Rotterdam Centraal - Spijkenisse (metro).0:30
Naar de winkel lopen en terug naar metro.0:15
Spijkenisse - Rotterdam Centraal (metro).0:30
Rotterdam Centraal - Groningen (NS).......2:45
Totaal: 6 uur 45 minuten
En ik moest nog 2 x een kwartier fietsen van en naar het station. Dus uiteindelijk eigenlijk 07:15 reistijd.
Je hebt wel een heleboel over voor dit spel zeg.
Studenten OV-chipkaartquote:Jorgen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:40:
En heb je de treinkaartjes meegerekend in de aanschafkosten?
Zoals Ike. al zegt; ik heb een Studenten OV-weekendkaart.quote:Jorgen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:40:
En heb je de treinkaartjes meegerekend in de aanschafkosten?
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Ik vind het wel lekker spelen, maar denk dat de meeste multiplayer gamers nu op Battlefield of Call of Duty zitten...quote:-Thunder- schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:37:
Vanmiddag het spel ook aangeschaft, vanavond of morgens eens beginnenIs het waard om de online code te verspelen ? Kortom, is multiplayer ook echt leuk ?
Reg. datum: 29 december 2006
Als je de game nog wilt verkopen, zal ik de code niet gebruiken. Imo kan je dat tientje beter gebruiken voor MW3 of BF3 of Deus Ex (die is 12,50 bij zavvi)quote:majoh schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:09:
[...]
Ik vind het wel lekker spelen, maar denk dat de meeste multiplayer gamers nu op Battlefield of Call of Duty zitten...
Blij Met Wilco
Ik weet niet of je in U2 wel eens online gespeeld hebt? Het is daar erg veel mee te vergelijken. Vond je dat leuk, vind je dit ook leuk.quote:-Thunder- schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:55:
BF3 heb ik al eventjes in de kast liggen, maar ik heb dit spel ook niet met het idee gekocht om online te spelen maar het verhaal omdat de vorige delen ook al zo goed waren! Maar als MP leuk is, dan ga ik dat ook gewoon doen.. maar lees er eigenlijk maar weinig over.
Lol net nogal een vreemde bug ontdekt ingame... ff filmpje van gemaakt
[video]
Epileptische aanval?
Ik was totally hooked aan de MP van UC2. Ik heb ook een tijdje de BETA MP van UC3 gedaan. Speelstijl is vrijwel gelijk gebleven, alleen is the customization (wapens, load outs and character) veel uitgebreider, dat vind ik persoonlijk een minpunt. Te veel keuzequote:-Thunder- schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:37:
Vanmiddag het spel ook aangeschaft, vanavond of morgens eens beginnenIs het waard om de online code te verspelen ? Kortom, is multiplayer ook echt leuk ?
ThePrutser wijzigde dit bericht 09-12-2011 11:07 (51%)
ThePrutser wijzigde dit bericht 09-12-2011 11:07 (98%)
Blij Met Wilco
xbox 360 en ps3 : Dennis585
Gabber Piet staat zwaar te spacen.quote:-Thunder- schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:04:
Lol net nogal een vreemde bug ontdekt ingame... ff filmpje van gemaakt
[video]
Dus vanavond maar eens beginnen. Ben benieuwd.
Reg. datum: 09 augustus 2000
De belachelijk ouderwetse controls met het schieten, en de schietscenes zelf, halen voor mij beetje de lol erafquote:wheeler schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:55:
grrr wat is level 21 op crushing moeilijk zeg! In verhouding met rest van het spel slaat dit helemaal nergens op.
Deel 1 vond ik het moeilijkste daarna 2 en daarna 3.
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.quote:-RazieL- schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:53:
Wat vind je er zo ouderwets aan dan?
Dat heeft niets met besturing te maken. Blijkbaar is een third-person shooter niks voor je.quote:RMX schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
[...]
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.
Alle spellen waar ik misschien een uitbreiding voor wil kopen haal ik tegenwoordig gewoon in NL, aangezien je anders de kans hebt dat de DLC uit de NL store niet werkt met het spel.quote:LuPo schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:02:
Ik heb U3 net gekocht voor ¤38 bij Nedgame. Wilde graag de Nederlandse versie omdat ik de vorige twee delen ook hier heb staan in het Nederlands (hoesje enzo).
Dus vanavond maar eens beginnen. Ben benieuwd.
SToRM666 wijzigde dit bericht 19-12-2011 19:07 (80%)
Dan haal je de DLC uit de UK store...quote:[b]SToRM666 schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:04:Alle spellen waar ik misschien een uitbreiding voor wil kopen haal ik tegenwoordig gewoon in NL, aangezien je anders de kans hebt dat de DLC uit de NL store niet werkt met het spel.
Anyway, sinds kort ook trotse bezitter van UC3 (had een verzameling VVV bonnen liggen, dus heeft me uiteindelijk niks gekost
En dan de multiplayer! Splitscreen coop!
Andere MP gedeelte ken ik alleen van de BETA en enige minpunt wat ik toen ontdekte was te veel keuzes qua load out e.d. In the final heb ik het nog niet getest, maar zal neem ik aan niet veel verandert zijn.
ThePrutser wijzigde dit bericht 20-12-2011 14:02 (11%)
Kun je jezelf nader verklaren? Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. De besturing voelt 2008 aan?quote:RMX schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
[...]
De besturing voelt zo 2008 aan. GFX van 2012, en besturing van 2008. Kan het niet helemaal omschrijven, maar de vele schietstukken komen me de keel uit. Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.
Wat heeft de besturing daarnaast te maken met de vele schietstukken?
Persoonlijk vind ik de besturing kut, en daarom de schietstukken irritant.quote:bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:50:
[...]
Kun je jezelf nader verklaren? Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. De besturing voelt 2008 aan?
Wat heeft de besturing daarnaast te maken met de vele schietstukken?
Vond UC2 beter.
Dat was mijn mening, en hier zult u het mee moeten doen!
Reg. datum: 29 november 2004
Weet iemand nog leuke ps3 games voor mij en mijn vriendin? We hebben sinds deze week pas een ps3
Little Big Planet zal ze vast ook fantastisch vinden, maar check: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54quote:lordloeder schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
Weet iemand nog leuke ps3 games voor mij en mijn vriendin? We hebben sinds deze week pas een ps3
Uncharted 1&2?quote:lordloeder schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:52:
Vandaag de eerste keer u3 gedaanen ik moet zeggen, mooi gedaan sony. Zelfs mijn viendin vindt het leuk. Thema is interessant en je kunt je makkelijk inleven in het verhaal / hoofdpersonen.
En Heavy Rain is ook wel een aanrader
SToRM666 wijzigde dit bericht 20-12-2011 18:00 (4%)
Reg. datum: 29 november 2004
Vond? Nu niet meer dus?quote:RMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Persoonlijk vind ik de besturing kut, en daarom de schietstukken irritant.
Vond UC2 beter.
Zonder dollen: ik vind deel 2 ook beter, maar de besturing is exact hetzelfde (op het verbeterde melee systeem na) als in 2. Heeft weinig met persoonlijke voorkeur te maken, die is hetzelfde of is niet hetzelfde.
bram1984 wijzigde dit bericht 21-12-2011 13:33 (3%)
Reg. datum: 16 mei 2011
Je kunt de controls ook anders instellen, op de UC2-manier. In UC3 zijn de schietcontrols anders (ik heb er zelf eerlijk gezegd niet eens wat van gemerktquote:RMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Vond UC2 beter.
ijskonijn wijzigde dit bericht 04-01-2012 09:11 (10%)
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Reg. datum: 26 juni 2004
Ik ben het hiermee eens. Wat mij stoort aan UC3 zijn de vele hand-to-hand combats wat bijna halve quicktime events zijn. Gewoon continu square rammen en je wordt niet geraakt.quote:RMX schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:31:
[...]
Vond UC2 beter.
De besturing in UC3 is er op achteruit gegaan. Ok het reageerde al traag, maar tegenwoordig ben ik meer gewend dus stoort het me extra.Het mikken voelt niet lekker en ook zit soms Drake's hoofd in de weg voor de crosshair, dat meen je toch niet.
Verder vind ik de omgevingen tot aan Yemen, verder ben ik nog niet, erg ongeïnspireerd.
PHiXioN wijzigde dit bericht 14-01-2012 20:00 (6%)
edit: en nadat je dit hebt getypt gaat het in 1x goed ..
scorpie wijzigde dit bericht 21-01-2012 11:55 (13%)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
Cinema 4D! | MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
29 euro, best netjes, ga hem nu ook halen denk ik
i7 920//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
En meteen mijn eerste schat.
Het is leuk om multiplayer te spelen.quote:scorpie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 08:22:
Ik heb nog nooit een Uncharted game in multiplayer gespeeld, ben denk ik meer van de Battlefield multiplayer games.. moet ik het echt een keer gaan uitproberen ..?
Ik ben ook een CoD en BF speler.
Check hier een 2 killstreak :
En hier ben ik de commando :
dennis585 wijzigde dit bericht 08-02-2012 09:08 (9%)
Reg. datum: 16 mei 2011
Ik ben lid van de fortune hunters club geworden.quote:Stefandepefan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:02:
Zijn er al mensen die de DLC van Uncharted 3 hebben gedownload? Gisteren me weer verdiept in de multiplayer en moet zeggen dat ik me nog steeds goed vermaak met deze game online.
Dan zijn alle extra's zoals maps en skins extra voordelig.
Ik heb de extra maps dus al , hier wat beelden ervan :
Ik heb al tegen de nummer 2 van de wereld gespeeld.
Die is erg goed , maar ik heb em al een keer neergeknald.
Klopt , ik vindt dit ook erg grappig om te horen tijdens de game.quote:
Een soort humor wordt het dan.
Reg. datum: 20 januari 2004
ik kan niet lopen, alleen maar rennen.
maar op sommige momenten ( eerste paar levels ) kan ik wel lopen.
was gister bij dat oude landhuis waar je dan onderin de toren een pad moet volgen over een aantal tegels om een deur te openen. maar als ik dan naar voren druk om te lopen, gaat drake rennen en ren ik zo over de tegel heen zodat ik weer overnieuw moet beginnen.
met uncharted 2 had ik daar totaal geen last van.
wie weet een oplossing? is het een bug?
Als je gewoon tijdens het spelen de stick volledig naar voren drukt dan zal hij altijd rennen. Als je de stick een heel klein beetje naar voren drukt zal Drake heel zachtjes lopen. Dit is volgens mij exact hetzelfde in Uncharted 2.
Welkom in de wondere wereld van de analoge sticks.
Reg. datum: 20 januari 2004
Reg. datum: 13 juli 2006
Anyway, toch ben ik wel benieuwd naar wat er nog allemaal gaat gebeuren!
De graphics kunnen me soms gewoon echt versteld laten staan, soms vergeet je byna dat de ps3 al bijna antiek is
Heb soms wel irritaties aan gameplay, maar dat is vergeefbaar als je verder kijkt.
Wat me ook opvalt is dat geluid van hoge kwaliteit is, heb een turtlebeach x41 en geluid erover is kraakhelder.
Zit qua verhaallijn nu ergens in die bootwerf en ga naar het cruise schip toe.
Begin was wel redelijk traag,maar nu zit er voldoende actie en verhaal in, echt volop genieten.
Morgen weer lekker verder!
i7 920//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!
Erg vreemd ja. Ik had iets van een flight sim verwacht.quote:FerdiV schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 19:48:
Maar komt ook omdat deze erg op deel 2 lijkt, qua gameplay dan.
Reg. datum: 13 juli 2006
Nou maar het voelt niet meer vernieuwend aan, dat is wat ik bedoelde. Elke keer heb ik met dit spel het gevoel "owja, nu dit weer". Het is dan weer een voorgeprogrammeerde shootscene (waar zelfs de granaten elke keer hetzelfde precies voor je tenen vallen). En dan is het weer klimmen over stalen buizen. En dan weer rennen voor een vuur of wat water etc... Weet je wel, het voelt aan alsof ik dat nu al zo vaak heb gedaan. Ik had een veel lekkerder gevoel bij deel 2.quote:bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:20:
[...]
Erg vreemd ja. Ik had iets van een flight sim verwacht.
Dus het hele weekend lekker met de SP bezig geweest... ben al aardig ver kheb me net door die verlaten stad in de woestijn gevochten. Weer veel epische momenten in de game... bv in het vliegtuig, uit een zinkend schip ontsnappen, wat ook mooi is zijn die "uitzoom" momenten: hangend aan de zijkant van het scheepswrak, wenneer je de piratenboot opklimt, je in de woestijn loopt etc. leuke manier om even te laten zien hoe groot sommige locaties (lijken te) zijn.
topspel en zeker 30 euro waard
http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
Reg. datum: 17 maart 2009
Daarnaast vond ik het verhaal lang niet zo interessant als in deel 1 of 2. In de extra's wordt er ook gezegd dat ze vaak al omgevingen hadden, maar nog geen verhaal. En imo merk je dat, af en toe gebeuren er gewoon dingen omdat ze leuk zijn, niet omdat ze het verhaal ten goede komende. En ja, het was zeker leuk, maar ik vond het verhalende aspect toch flink tegenvallen.
bv:
* Waarom heeft die Talbot zo'n harde voor die muts die in hfd 22 doodgaat?
* Heel de reis van Frankrijk, Syrie en de woestijn is meer een aaneenschakelingen van Kodak momenten dan een samenhangend verhaal. Ik had vaak het gevoel dat ik er gewoon heen ging omdat het moest dan dat het echte nut had. Ja, nut om het verhaal verder te brengen. Het doel was imo nogal zoek in dit spel.
Ik ben nu bezig met de MP trophies, de schatten en de andere dingen. Wil ook hier wel Platinum voor halen
quote:

Reg. datum: 17 maart 2009
Maar goed, heb nu Platinum. Met wat guides voor de laatste schatten en wat irri wapen trophies ging het perfect. Heb er nu iets van 22 uur inzitten. Ben er nu wel klaar mee, wellicht in de toekomst een keer helemaal op Very Easy. Dat is echt zo enorm makkelijk lol
Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik probeer de update te downloaden.
Kan je die misschien ook op de computer downloaden en dan via usb overzetten?
Reg. datum: 09 november 2005
PSN ID: Svennie-NL
Update 1.09? Geen problemen mee gehad. Volgend mij kunnen game updates niet via de pc gedownload worden, alleen ps3 updates kunnen via USB geïnstalleerd worden.quote:Jorgen schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:03:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de update?
Ik krijg iedere keer een foutmelding als ik probeer de update te downloaden.
Kan je die misschien ook op de computer downloaden en dan via usb overzetten?
Op wat voor TV speel jij het 3D? Ik krijg binnenkort een Panasonic P42GT30. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Uncharted en GT5 eruit gaan zien in 3D.quote:Svennie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:46:
Zijn er meer mensen die 3D spelen? Dat ziet er echt mooi uit, het komt in grote ruimtes en al helemaal buiten beter tot zijn recht maar ik vind het echt een toevoeging.
Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke update het is. Hij komt in elk geval niet binnen.quote:Erulezz schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:21:
[...]
Update 1.09? Geen problemen mee gehad. Volgend mij kunnen game updates niet via de pc gedownload worden, alleen ps3 updates kunnen via USB geïnstalleerd worden.
Reg. datum: 09 november 2005
Samsung PS51D550, GT5 weet ik niet maar U3 ziet er goed uit!quote:LuPo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:00:
[...]
Op wat voor TV speel jij het 3D? Ik krijg binnenkort een Panasonic P42GT30. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Uncharted en GT5 eruit gaan zien in 3D.
PSN ID: Svennie-NL
Misschien eens proberen om de game data te verwijderen? Eerst game data verwijderen(NIET de save data), daarna spel opstarten en update negeren zodat nieuwe game data goed geïnstalleerd kan worden, en daarna spel afsluiten, weer opstarten en nu wel de updates installeren. Dat wil nog wel eens wat problemen verhelpen.quote:Jorgen schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:37:
Het blijft nog steeds een probleem. ('t Was inderdaad update 1.09) Het spel vraagt keer op keer of ik de update wil installeren, maar het werkt dus voor geen meter. Jammer.