Heb 'm gisteravond opgehaald bij The Phonehouse en ik kan maar 1 ding zeggen; wat een fantastisch mooi toestel! Eerste dingen die opvallen:
- mooi toestel, goed afgewerkt ook. Alle kapjes lijken goed op elkaar aan te sluiten (al heb ik geen vergelijk)
- geweldig mooi scherm; helder, scherp en groooot! (kom van een Nokia E71 af)
- toestel werkt enorm soepel en snel (usb-debugging maar gelijk aangezet voor de zekerheid)
- fraaie interface, moet nog wel even even de weg vinden maar dat komt vanzelf
- veel mogelijkheden, hier ben ik wel even zoet mee!
Ik heb ook gelijk 3 vragen:
1. klopt het dat je de toetsblokkering alleen kunt bedienen met de aan/uit knop bovenop en niet met het scherm?
2. blijven applicaties/menu's geopend als je bijvoorbeeld weer op de 'Home' knop gedrukt hebt of sluit de DHD deze uit zichzelf af? Je kunt ze namelijk wel weer snel bereiken als je de 'Home' knop lang ingedrukt houdt.
3. ik heb dit (---) icoon uiterst linksbovenin staan, wat houdt dit precies in? kan wel een overzicht met HTC icoontjes vinden via Google maar daar staat deze niet bij.
http://androidforums.com/...-tips-tricks-read-me.html
Daarnaast staat er ook een driehoek met uitroepteken naast, maar dit kan van alles zijn als ik het goed heb?
Ik ga weer verder prutsen...
*edit 2
gevonden wat het (--) icoon betekend : "voorstel overeenkomende contacten" Hmm, heeft dit iets met Social Networks te maken?? 
Facebook dus, gevonden.
Gelijk nog een korte vraag; hoe kun je je eigen berichttoon instellen? Ik zie alleen voorgeprogrammeerde geluiden en bij 'meer verkrijgen' moet je inloggen op HTC Sence. Ik heb al een map "ringtones" gemaakt op de root van m'n SD card en het geluid als mp3 bestand daar ingezet, maar ik kan 'm nergens selecteren.
Iemand?
[
Voor 15% gewijzigd door
JunkO op 05-03-2011 13:46
]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."