Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 05:02
ik222 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:20:
Wat betreft het sms'jes probleem, dat gebeurt volgens mij alleen wanneer je een HTC sense account hebt ingesteld. Dus ik zou zeggen gebruik dat gewoon niet dan heb je ook geen probleem met je sms'jes :)
Nope, Sense heeft bij mij nooit (goed) gewerkt, dus dat hele account heb ik al een hele tijd geleden weggegooid. Daarna nog 2 keer alles kwijt geweest.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik wou dat bij mij die sms'jes automatisch verdwenen. Geluksvogels. Ik moet altijd handmatig die rommel weggooien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 13:32
Wil ik net mijn e-mail controleren... alles weg. Moest zelfs mijn mail instellingen opnieuw toevoegen :s

Snap er niets van, geen updates of rare dingen gedaan. Gelukkig komen mijn mails ook op mijn PC binnen, anders was ik echt flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 21:34
Nou dat beloofd nog wat al die problemen, ik haal morgen m'n nieuwe DHD op en had wel zin om wat met dat Sense te gaan spelen! Beter niet doen dus??

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
JunkO schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:55:
Nou dat beloofd nog wat al die problemen, ik haal morgen m'n nieuwe DHD op en had wel zin om wat met dat Sense te gaan spelen! Beter niet doen dus??
Ik zou het niet doen nee, bespaart een hoop ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-04 15:36
JunkO schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:55:
Het voegt mijns inziens niets toe. Ik heb 2x Phone locator gebruikt en ooit 1 smsje verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398401

Ik heb het niet in de HTC handeling en niet op de HTC Desire HD kunnen vinden....maar misschien heb ik er overheen gelezen....

Waar op de HTC Desire HD kan ik instellen na hoeveel seconden ringtone overgeschakeld moet worden naar voicemail? En als dat bij de provider (Vodafone) ingesteld moet worden, hoe doe ik dat vanaf mijn HTC ?
Nu schakelt de telefoon al binnen 5 seconden over op voicemail. Dat vind ik veel te snel.
Bedankt voor advies/hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Dutchrevenge schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:13:
[...]

Het voegt mijns inziens niets toe. Ik heb 2x Phone locator gebruikt en ooit 1 smsje verzonden.
Ok, buiten deze 2 functies biedt Sense verder geen voordelen/mogelijkheden begrijp ik?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
JunkO schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:02:
[...]

Ok, buiten deze 2 functies biedt Sense verder geen voordelen/mogelijkheden begrijp ik?
Er zijn wel meer opties, maar dat zijn wel de enige opties die ik ooit heb gebruikt. Je kunt ook gesprekken en berichten doorlaten sturen naar een ander nummer, telefoon overlaten gaan, telefoon blokkeren of wissen, contacten en berichten back-uppen en er is een HTC hub: Je kunt daarmee achtergronden en widgets etc. downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:54

ManiacsHouse

Scheisse!

Joepie!!!! Mijn Desire HD binnen!! *O* Meteen uitpakken... En ja hoor... Bij het sim-klepje een rand van ruim 1mm omdat het klepje niet goed aansluit. WTF! -O-
Hi gebeld en die vinden dat ik hem maar moet terugsturen. Omruil bij een Hi-winkel kan niet. Dit verlangde ik zodat ik kan zien of ik een goed toestel krijg. Krijg wel meteen een nieuwe omdat ze hem al DOA innemen.
Maar ja wie garandeert mij dat ik niet weer een verkeerde krijg?

Zit er nu daadwerkelijk verschil in de batches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:51
ManiacsHouse schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:52:
Joepie!!!! Mijn Desire HD binnen!! *O* Meteen uitpakken... En ja hoor... Bij het sim-klepje een rand van ruim 1mm omdat het klepje niet goed aansluit. WTF! -O-
Hi gebeld en die vinden dat ik hem maar moet terugsturen. Omruil bij een Hi-winkel kan niet. Dit verlangde ik zodat ik kan zien of ik een goed toestel krijg. Krijg wel meteen een nieuwe omdat ze hem al DOA innemen.

Heb je wel even gekeken of het klepje er goed op zit?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
:*)
ManiacsHouse schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:52:

Hierover heb ik al gepost.

Klepje erafhalen zijkanten pakken en losjes er op duwen TOT je iets weerstand voelt, dan in midden iets omlaagdrukken terwijl je hem aan de zijkanten doordrukken TOT de klik.
Resultaat bij mij is: naadjesloos. :)

Misschien is dit een tip voor de OP? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Gadgeteer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:40:
:*)
[...]

Hierover heb ik al gepost.

Klepje erafhalen zijkanten pakken en losjes er op duwen TOT je iets weerstand voelt, dan in midden iets omlaagdrukken terwijl je hem aan de zijkanten doordrukken TOT de klik.
Resultaat bij mij is: naadjesloos. :)

Misschien is dit een tip voor de OP? :9
Klepje bij mij is dusdanig dat je aan de er gewoon een hoogteverschil zit van 1mm. Lijkt erop dat de metalen body niet helemaal in vorm zit. Klepje steekt aan de bovenkant langs het scherm zelfs iets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-04 21:27
Ik draai op mijn toestel Android 2.2
Nu zie ik bij een ander op zijn toestel 2.2.1 staan.

Hoe krijg ik deze versie ook op mijn telefoon?
Via system software updates vind ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb ook een woordenboek probleempje..

als ik "tot" wil typen met T9 dan krijg ik altijd "tnt".. nu heb ik "tot" toegevoegd aan mijn persoonlijk woordenboek, maar helaas blijft "tnt" als eerst staan vermeld.

"tnt" komt niet voor in mijn persoonlijk woordenboek...

ik word hier helemaal gek van.. hoelang houd ik dit vol tnt ik mijn Desire HD weggooi? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

SuperJERK schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:54:

ik word hier helemaal gek van.. hoelang houd ik dit vol tnt ik mijn Desire HD weggooi? ;)
Tot je ontploft? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
De juiste reactie zou zijn: tnt je ontploft ;) :P

maar staat er bij jou ook tnt ipv tot of heb ik daar als enige last van?

[ Voor 16% gewijzigd door SuperJERK op 04-03-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

SuperJERK schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:04:
[...]

De juiste reactie zou zijn: tnt je ontploft ;) :P
Okay jij wint _/-\o_

Ik sta ook op ontploffen. N.a.v. gister geleverde Desire HD met kieren van Hi de reactie gekregen dat ik hem moet terugsturen en dat ze de order terugdraaien :? En een ander toestel kunnen ze niet toezeggen... En ook geen toezegging dat ik nu wel een goed toestel krijg...
Denk dat de kennismaking met de DHD voor mij van korte duur was... Geen zin in risico dat ik weken mag wachten met de mogelijkheid dat ik weer een slecht toestel krijg. Maar ondertussen wel lekker je abo betalen natuurlijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:23

kraats

Ik rol

SuperJERK schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:04:
maar staat er bij jou ook tnt ipv tot of heb ik daar als enige last van?
Bij mij staat er als standaard TOT (hoofdletters dus).. maar als je een paar keer de juiste optie kiest ('tot') dan krijgt die een hogere waarde mee en zal de volgende keren de standaardoptie worden. Heeft bij mij tot nu toe wel gewerkt, geloof ik :)

[ Voor 27% gewijzigd door kraats op 04-03-2011 15:10 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperJERK
kraats schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:10:
[...]

Bij mij staat er als standaard TOT (hoofdletters dus).. maar als je een paar keer de juiste optie kiest ('tot') dan krijgt die een hogere waarde mee en zal de volgende keren de standaardoptie worden. Heeft bij mij tot nu toe wel gewerkt, geloof ik :)
Nou ik gebruik nooit "tnt"... en in sms en whatsapp altijd "tot". Nu heb ik inderdaad even 20x "tot" gekozen... en nu doet ie het weer :D thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Voor iedereen die klaagt over kieren. Waarom bestel je je telefoon via internet? In een winkel kun je zien wat je koopt. Meeste winkels laten je met werkend toestel vertrekken, als klepje dan niet sluit, neem je het toestel niet mee.

...dubbeltje....eerste rang..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-04 10:10

Metian

Snert is vies

Gadgeteer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:40:
Voor iedereen die klaagt over kieren. Waarom bestel je je telefoon via internet? In een winkel kun je zien wat je koopt. Meeste winkels laten je met werkend toestel vertrekken, als klepje dan niet sluit, neem je het toestel niet mee.

...dubbeltje....eerste rang..? ;)
Zou misschien de enige kunnen wezen, maar ik verwacht dat dit probleem na enkele maanden wel langzaam opgelost zou zijn. Schijnbaar niet dus. o.O

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:48
Is het mogelijk om iphone sites te bekijken op een desire hd, en dan hetzelfde werken als op de iphone. Bijvoorbeeld http://i.voetbalzone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
jostefa schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:51:
Is het mogelijk om iphone sites te bekijken op een desire hd, en dan hetzelfde werken als op de iphone. Bijvoorbeeld http://i.voetbalzone.nl/
Genoemde site werkt hier goed.
Metian schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:45:
[...]

Zou misschien de enige kunnen wezen, maar ik verwacht dat dit probleem na enkele maanden wel langzaam opgelost zou zijn. Schijnbaar niet dus. o.O
Of toch en leveren sommige goedkope zaken nog oudere exemplaren die ze goedkoop bemachtigen? Ik herken in mijn dhd niets van deze problemen. Bijna 1 maand in bezit, gehaald bij belcompany.

[ Voor 24% gewijzigd door Gadgeteer op 04-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 16:48
@Gadgeteer

Thanks voor je reactie hij werkt nu eindelijk wel goed idd. Eerst kreeg je zeg maar wel dat kleine overzicht maar wanneer je dan op een artikel klikte, ging je vervolgens naar de gewone website toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
ik222 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:20:
Wat betreft het sms'jes probleem, dat gebeurt volgens mij alleen wanneer je een HTC sense account hebt ingesteld. Dus ik zou zeggen gebruik dat gewoon niet dan heb je ook geen probleem met je sms'jes :)
Mijn broertje heeft mijn oude Desire in gebruik, ook zijn smsjes waren onlangs ineens verdwenen. Hij heeft niet eens de mogelijkheid om een HTC Sense account in te stellen op zn phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 21:49
veel gelezen weinig gevonden, moet je altijd het APN invullen? ik wissel graag van provider kaartje en foon (tmob en kpn).
zou balen zijn als er niet een standaard altijd werkende instelling is.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Heb 'm gisteravond opgehaald bij The Phonehouse en ik kan maar 1 ding zeggen; wat een fantastisch mooi toestel! Eerste dingen die opvallen:

- mooi toestel, goed afgewerkt ook. Alle kapjes lijken goed op elkaar aan te sluiten (al heb ik geen vergelijk)
- geweldig mooi scherm; helder, scherp en groooot! (kom van een Nokia E71 af)
- toestel werkt enorm soepel en snel (usb-debugging maar gelijk aangezet voor de zekerheid)
- fraaie interface, moet nog wel even even de weg vinden maar dat komt vanzelf
- veel mogelijkheden, hier ben ik wel even zoet mee! :P

Ik heb ook gelijk 3 vragen:

1. klopt het dat je de toetsblokkering alleen kunt bedienen met de aan/uit knop bovenop en niet met het scherm?
2. blijven applicaties/menu's geopend als je bijvoorbeeld weer op de 'Home' knop gedrukt hebt of sluit de DHD deze uit zichzelf af? Je kunt ze namelijk wel weer snel bereiken als je de 'Home' knop lang ingedrukt houdt.
3. ik heb dit (---) icoon uiterst linksbovenin staan, wat houdt dit precies in? kan wel een overzicht met HTC icoontjes vinden via Google maar daar staat deze niet bij.
http://androidforums.com/...-tips-tricks-read-me.html
Daarnaast staat er ook een driehoek met uitroepteken naast, maar dit kan van alles zijn als ik het goed heb?

Ik ga weer verder prutsen... :9

*edit 2

gevonden wat het (--) icoon betekend : "voorstel overeenkomende contacten" Hmm, heeft dit iets met Social Networks te maken?? :? Facebook dus, gevonden.

Gelijk nog een korte vraag; hoe kun je je eigen berichttoon instellen? Ik zie alleen voorgeprogrammeerde geluiden en bij 'meer verkrijgen' moet je inloggen op HTC Sence. Ik heb al een map "ringtones" gemaakt op de root van m'n SD card en het geluid als mp3 bestand daar ingezet, maar ik kan 'm nergens selecteren.

Iemand?

[ Voor 15% gewijzigd door JunkO op 05-03-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

Ik moet/mag halverwege april van dit jaar ook weer een nieuw toestel gaan uitzoeken van Vodafone :) Dat het Android wordt is zeker, alleen zit ik nog erg in dubio welke hardware daar omheen gaat.
Ik heb nu een HTC Touch Diamond 2 en ik heb al mogen genieten van de voortreffelijke service van HTC. Toestel tot tweemaal toe compleet vervangen (behalve het IMEI-chipje :) ).

Ik overweeg dus om weer een HTC aan te schaffen, hoogstwaarschijnlijk de Desire HD, alleen snap ik niet echt waarom het een HD is. Mijn Diamond 2 heeft ook een schermresolutie van 480 * 800 pixels.
De diagonaal van het scherm is wel 1 inch groter, maar daarmee verlaagt dus eigenlijk de definitie :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:26:
1. klopt het dat je de toetsblokkering alleen kunt bedienen met de aan/uit knop bovenop en niet met het scherm?
2. blijven applicaties/menu's geopend als je bijvoorbeeld weer op de 'Home' knop gedrukt hebt of sluit de DHD deze uit zichzelf af? Je kunt ze namelijk wel weer snel bereiken als je de 'Home' knop lang ingedrukt houdt.

Gelijk nog een korte vraag; hoe kun je je eigen berichttoon instellen? Ik zie alleen voorgeprogrammeerde geluiden en bij 'meer verkrijgen' moet je inloggen op HTC Sence. Ik heb al een map "ringtones" gemaakt op de root van m'n SD card en het geluid als mp3 bestand daar ingezet, maar ik kan 'm nergens selecteren.
1. Ja, klopt.Alhoewel er dan natuurlijk wel weer apps zijn waarmee je dat anders kan regelen.
2. Ja, die blijven geopend zodat je ze snel weer kunt oproepen. Wat je ziet als je Home ingedrukt houdt, is trouwens hetzelfde wat je ziet als je het 'pull down scherm' voor meldingen naar beneden trekt (helemaal bovenaan het scherm de rand vasthouden en naar beneden slepen). Dat zijn de laatst geopende apps, niet per se apps die nog daadwerkelijk open zijn (want sommige apps kun je handmatig verlaten.) BTW Android gaat erg slim om met het geheugen, dus het is totaal geen probleem als je allerlei apps opent en 'open laat'.

Je kan voor bellen en contacten een mp3 instellen: ga naar de muziekplayer en bij Menu vind je dan 'instellen als beltoon'. Voor berichten is er niet zo'n directe mogelijkheid, maar daar zullen vast ook wel weer apps voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:46:
[...]

Ha, bij mij duurde het ook een week voordat ik dat doorhad... ;) Die instellingen bij energiebeheerd werken ALLEEN als energiebeheer daadwerkelijk geactiveerd is... Die instellingen werken dus niet constant (daarvoor moet je alles elders instellen) maar alleen als de batterij een bepaald leegte-niveau heeft behaald en dat kan je bovenin het scherm instellen. Dus als je daar zet dat energiebeheer moet starten als de batterij op 15% is, DAN pas gaan alle instellingen in dat scherm daadwerkelijk werken!

Ik heb ook een hele tijd gedacht dat die instellingen ALTIJD gewoon werkten om de batterij te besparen, maar dat is dus niet zo. Dus trillen, schermhelderheid, Wifi aan en uit, etc. etc. moet je allemaal ergens anders instellen als je bepaalde instellingen ALTIJD zo wilt hebben.
Waar stel je dit nou in dat het ALTIJD zo ingesteld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:12
+edit-

[ Voor 131% gewijzigd door MaStar op 05-03-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

JunkO schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:26:
Als je netjes zo'n mapje hebt aangemaakt moet je even je toestel herstarten. Dan gaat hij opnieuw indexeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
kraats schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 15:14:
[...]
Als je netjes zo'n mapje hebt aangemaakt moet je even je toestel herstarten. Dan gaat hij opnieuw indexeren.
Klopt, heb het inderdaad werkend gekregen door het bestand in sdcard/media/audio/ringtones (laatste map zelf toevoegen) te plaatsen.

Iemand nog een antwoord op mijn vraag over energiebeheer? Waar stel je in dat hij altijd de instellingen toepast en niet enkel wanneer je accu bijna leeg is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:12
Ik heb twee vragen waar ik niet uitkom:

1. Ik heb twee Gmail accounts ingesteld op mijn telefoon. Weet iemand hoe ik de toegang tot deze email accounts (via de button in het home-dock) kan beveiligen met een password of swipe (o.i.d.)? Ik ben benieuwd.

2. Hoe kan je meerdere foto's selecteren in de galerie? Ik wil bijvoorbeeld 10 foto's via bluetooth versturen of uploaden, hoe kan ik deze dan tegelijk selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaStar schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:07:
2. Hoe kan je meerdere foto's selecteren in de galerie? Ik wil bijvoorbeeld 10 foto's via bluetooth versturen of uploaden, hoe kan ik deze dan tegelijk selecteren?
2. Je moet EERST aangeven wat je wilt doen en DAN kan je meerdere beelden selecteren. Het werkt dus een beetje andersom. Dus eerst klikken op Delen, dan hoe je wilt delen en dan kan je de foto's selecteren die je wilt delen. Verwijderen werkt ook zo.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 05-03-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik heb een verzoekje, zou er iemand een foto kunnen maken van de bovenkant van de telefoon. (vanaf het scherm gezien, bij de aan/uit knop). Ik vermoed dat ik een productiefoutje heb in die van mij. Het aan/uit knopje steekt namelijk niet uit. Soms heel irri, andere keer denk ik dat ik hem daardoor minder vaak perongeluk aan zet.
Kan iemand dit voor mij bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Mijn aan/uit knopje steekt ook niet uit. En eerst reageerde hij ook niet, maar daarvoor is hij ter reparatie weggeweest ;) Maar het hoort dus zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 16:40

martjah

Appel

MaStar schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:07:
1. Ik heb twee Gmail accounts ingesteld op mijn telefoon. Weet iemand hoe ik de toegang tot deze email accounts (via de button in het home-dock) kan beveiligen met een password of swipe (o.i.d.)? Ik ben benieuwd.
Ik gebruik App protector daarvoor :)

sms+email+twitter+facebook etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-04 22:23
Wil iemand een deel 4 aan maken?
Vanzelfsprekend aangevuld met zinvolle berichten uit dit deel.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Bullet NL schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:30:
Als er niemand voor is, wil ik me hier wel aan wagen. Indien er wel iemand voor is, graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Iemand een oplossing/reden gevonden voor de niet goed werkende volume knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Pff vandaag voor de zoveelste keer weer al mijn smsjes verdwenen. Het gekke is dat de sms/mms vastliep (FC), tegelijkertijd kreeg ik 2 nieuwe berichten waarvan ik ook geen melding kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:30:
heb je de auteurs van dit deel al benaderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-03 09:34
kraats schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:25:
Mijn aan/uit knopje steekt ook niet uit. En eerst reageerde hij ook niet, maar daarvoor is hij ter reparatie weggeweest ;) Maar het hoort dus zo.
Dat steekt bij mij ook niet uit maar ligt strak aan de lijn van de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Mijn DHD is vorige week op reparatie gegaan naar Dynafix.. volume rocker werkt niet meer en GPS is zeer onbetrouwbaar.
Nu heeft mijn collega zeer slechte ervaringen met dynafix, duurt allemaal lang etc. Iemand anders hier zelfde ervaringen?

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynafix is geen populair bedrijf, zelf geen ervaringen maar veel slechte ervaringen gehoord.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Midas.e schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:22:
Mijn DHD is vorige week op reparatie gegaan naar Dynafix.. volume rocker werkt niet meer en GPS is zeer onbetrouwbaar.
Nu heeft mijn collega zeer slechte ervaringen met dynafix, duurt allemaal lang etc. Iemand anders hier zelfde ervaringen?
Mijn Legend is daar ook ooit eens naartoe gestuurd. Vijf weken weggeweest. Puur en alleen voor een prijsopgave... Op een bepaald moment waren ze het ding zelfs kwijt. Begrijp nog steeds niet dat ze nog met zo'n bedrijf in zee gaan. Maar het zal wel een kwestie van de goedkoopste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334125

Nu al ruim 4 a 5maanden in het bezit van mijn DHD, en helaas een keer ter reparatie opgestuurd omdat mijn WiFi en volumetoetsen het niet meer deden.

Helaas loop ik al heel de tijd tegen het probleem aan met mijn e-mail, heb een hotmail account en wanneer ik de mails lees op mijn telefoon, staan ze op mijn laptop nog gewoon ongelezen!
Is dit op te lossen, zoja hoe ?

Verder werkt de telefoon bij mijn fantastisch en kun je er alles mee doen wat je maar wilt (instellen), echt fantastisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339435

Anoniem: 334125 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:11:
Nu al ruim 4 a 5maanden in het bezit van mijn DHD, en helaas een keer ter reparatie opgestuurd omdat mijn WiFi en volumetoetsen het niet meer deden.

Helaas loop ik al heel de tijd tegen het probleem aan met mijn e-mail, heb een hotmail account en wanneer ik de mails lees op mijn telefoon, staan ze op mijn laptop nog gewoon ongelezen!
Is dit op te lossen, zoja hoe ?

Verder werkt de telefoon bij mijn fantastisch en kun je er alles mee doen wat je maar wilt (instellen), echt fantastisch!
Imap ipv POP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
Ik dacht dat hotmail (nog) geen imap ondersteunde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334125

Dutchrevenge schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:29:
[...]

Ik dacht dat hotmail (nog) geen imap ondersteunde?
Ik probeer inderdaad ook de instellingen te wijzigen en dan krijg ik de volgende melding, "kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren, De server reageert niet"

Zal denk ik dus niet ondersteunen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
HTC komt in iedergeval hun beloftes na.

Android 2.3 Test ROM: http://twitter.com/Xmoo/status/44841331465531392

PAS OP MET FLASHEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395792

Sweet laat de custom 2.3.3 ROMS maar komen !!!!! :)
Zal nog wel weekje of 2 op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Xmoo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:36:

PAS OP MET FLASHEN!!
Screenshots..... http://www.dropbox.com/ga.../1/Gingerbread?h=e6cd56#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:26
Link werkt niet, goede link? Ben erg benieuwd =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Jammer, linkje screen shot werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien is het voornamelijk Sense die een update heeft gekregen, wel paar nuttige toevoegingen zo te zien. Onder andere dat favorite apps in de app drawer.

Link werkt hier trouwens prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 07-03-2011 21:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:26
Ziet er erg netjes uit! Kan niet wachten, gelukkig krijgt Sense ook nog eens een mooie update. Dit blijft voor mij toch op dit moment nog eens van de belangrijkste redenen om lekker bij de Desire HD te blijven en dadelijk niet over te stappen op een dual core smartphone. Ik wacht wel lekker op een op een mooi opvolger van de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk dat ik regelmatig per ongeluk een gesprek weiger (of ongewild opneem) als de foon overgaat en ik 'm uit m'n broekzak wil halen... Heel vervelend. Ik moet de DHD echt doodvoorzichtig uit m'n broek halen alsof ik net zwaar geopereerd ben in die contreien... :X

Is daar wat aan te doen? Vanochtend heb ik zo een 'onbekend' nummer weggedrukt en dat is erg klierig. Maar ook bij bekende nummers is het klierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:30
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:14:
Ik merk dat ik regelmatig per ongeluk een gesprek weiger (of ongewild opneem) als de foon overgaat en ik 'm uit m'n broekzak wil halen... Heel vervelend. Ik moet de DHD echt doodvoorzichtig uit m'n broek halen alsof ik net zwaar geopereerd ben in die contreien... :X

Is daar wat aan te doen? Vanochtend heb ik zo een 'onbekend' nummer weggedrukt en dat is erg klierig. Maar ook bij bekende nummers is het klierig...
heb het zelfde probleem ook best vaak, misschien dat er app is dat je de oude opneem modes weer heb met:

naar links sliden opnemen(1) & naar rechts sliden afwijzen(2).

[ 1.. <<< [||||] >>> ..2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:24
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:14:

Ik gebruik een hoesje en heb hier geen last van, dus dat kan je als mogelijke oplossing gebruiken... is je DHD ineens ook beschermd.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Xmoo schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:36:

PAS OP MET FLASHEN!!
Hoop dat in 2.3 niet meer alle sms berichten spontaan worden verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Een bericht over een HTC HD2 verplaatst naar het juiste forum, overige reacties op dit bericht zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:35
Anoniem: 334125 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:37:
[...]

Ik probeer inderdaad ook de instellingen te wijzigen en dan krijg ik de volgende melding, "kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren, De server reageert niet"

Zal denk ik dus niet ondersteunen ?
Ik gebruik de 'Improved Email' app uit de market. Hiermee kun je hotmail als exchange account instellen (server m.hotmail.com). Synchronisatie staat ingesteld als Push en dat werkt bij mij vlekkeloos! De standaard mail applicatie van Sense ondersteunt hotmail via exchange helaas (nog) niet...

[ Voor 7% gewijzigd door michaelvo op 08-03-2011 19:27 ]

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We kunnen verder in HTC Desire HD - Deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Dit topic is gesloten, we gaan hier verder.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 10) of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in dit topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!