Zo hierbij weer een update over t streamen van films...
Met de PS3 media server ben ik gestopt. Op de een of andere manier kreeg ik dit niet goed aan het werk, en zodra ik een setting wilde opslaan werkte dit niet...?
Heb nu PLEX geinstalleerd.
Vooralsnog werkt dit redelijk. MAAR... Ik loop tegen een Archos(?) probleem op.
Ik krijg het beeld niet vloeiend gestreamed. Of ik moet op een lage resolutie gaan zitten.
Getest op een iPad1 en mijn HTC Desire: hier geen probleem. Lekker vloeiend en synchroon audio op 720p.
Als ik de systeemmonitor open op de Archos (Reboot -> Meteen plex starten, en tijd film laten streamen) dan zie ik dat de processor maar 11% op 1000Mhz heeft gedraaid, en 56% op 800Mhz.
Dit lijkt me het stotter probleem! Speedcheck van archos over mijn draadloos netwerk is exact gelijk aan die op de Desire.
Ding staat al op overdrive.
Hoe kan ik nu zorgen dat de processor op 1000Mhz draait?
Gaat nergens over toch? Begrijpelijk en fijn voor de accuduur dat deze automatisch op lagere snelheid kan draaien als er niets gevraagd wordt, maar helaas presteert hij ook niet best als er maximale prestatie gewenst wordt.
@Zobat
Op XDA dev kan ik vinden dat rooten via archangel niet meer werkt met een recente firmware versie.
Dus je zal je root acces ook kwijt zijn nu.
Hier loop ik ook tegenaan. Ik moet het systeem permanent rooten wil ik de processorsettings kunnen aanpassen.
Deze al gezien??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=930197
Overigens lijkt t hier wel uitgestorven.......
[
Voor 18% gewijzigd door
erikven1978 op 15-07-2011 19:35
]