quote:
Ik gebruik
Nokia Play to en via deze app kan ik foto's, muziek en video's pushen naar mijn DP1B, ik neem aan dat het met de DP1W ook moet lukken. De laatste versie van Play to is ook nog verbeterd, met de vorige versie lukte het niet om video's af te spelen.
quote:
Phoenixx2000 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:33:
[...]
Ik geen flauw idee en ik ben er ook wel klaar mee. Ik kan geen MKV, ISO en VOB files afspelen en daar heb ik de speler juist voor gekocht... Afgelopen twee weken voor een serie die ik heb gedownload de laptop via HDMI aan de TV gehangen en dat werkt altijd in het netwerk. Ik ga de speler verkopen denk ik en rustig aan op zoek naar wat anders. Dus heeft iemand interesse, voor ¤ 50,- mag hij weg.
Het lukte mij eerst ook niet om iso's en mkv's af te spelen via het netwerk, althans niet via DLNA bij Homelink (groene icoontje). Maar met samba (blauwe icoontje) is het met wel gelukt, ook dankzij
dit bericht.
Zo heb ik het voor elkaar gekregen:
Maak bij Gebruikersaccounts een nieuw account aan (bv LG) met een wachtwoord
Ga naar de map die je wilt delen, rechtermuisknop > eigenschappen > delen en geavanceerd delen
Dan Machtigingen en dan Toevoegen
Type LG in en klik op Namen controleren
Daarna Ok en bij LG Volledig beheer aanvinken
Dan Ok, Ok en sluiten
Nu kun je als het goed is inloggen op je LG bij Homelink via samba. Bij CIFS Inloggen met LG en daarna je wachtwoord (zonder wachtwoord lukt het niet). Het lukt mij hier in ieder geval prima met Win7 64bit en mijn DP1B aangesloten op een draadloze router, maar ik neem aan dat het met een DP1W ook moet lukken.
ŽOtto wijzigde dit bericht 17-08-2011 23:43 (54%)