Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:59:
[...]

WTF, dus hi heeft klanten die in sept/okt/nov hebben besteld en nog niets hebben gekregen en legt gewoon toestellen in de winkel? Wat is dat voor asociaal beleid?
Ja dat doen ze de hele tijd al, via een winkel de telefoon krijgen gaat over het algemeen een stuk sneller als pre-orderen..

Ps: 4300 post in dit topic, ben benieuwd hoeveel van de posts klachten bevatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:11:
Dat status systeem op hi.nl ligt nogsteeds plat.... ik wil weten of mijn status is veranderd, omdat ik nu officieel mag verlengen....
Bij mij was het nog steeds hetzelfde (mocht de 19e pas officieel verlengen, 20 september al besteld bij hi)

Edit: dat was dus de 19e dat hij nog hetzelfde was.

[ Voor 7% gewijzigd door M3rcury op 21-11-2010 14:09 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:30
Vorige week besteld bij Hi Kalverstraat, er waren vijf mensen voor mij.. Ik zag de bui al hangen en rekende eigenlijk al op januari.. Gister gebeld, ik kon hem komen halen diezelfde dag, de mensen voor mij konden niet komen halen. Toevallig fietste ik op de Rozengracht dus gelijk even langs gegaan. Nu al hele dag/nacht aan het spelen! Geweldige telefoon :)

Ik geef toe, het is niet helemaal eerlijk gegaan. Door een fout van de winkel zat diegene die als eerste besteld heeft achterin de map (half oktober), de verkoper zag die pas toen hij mij de telefoon mee gaf.. Normaal ben ik diegene die als eerste bestelt, dus deze keer heb ik de mazzel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
BabyXL schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:24:
[...]

Volgens de laatste orderstatus krijgen ze (in de week van) 22 november weer binnen. Ik vraag mij alleen af hoeveel mensen DAADWERKELIJK een toestel hebben mogen ONTVANGEN, en hoeveel het er aankomende week zullen zijn. Het enige wat ik weet is dat Telfort op volgorde van bestelling uitlevert.

Een twitter naar @Telfort levert mij (tot op heden) geen extra info op helaas. :(
Ik heb mijn DHD overgenomen van iemand die bij Telfort heeft verlengd, hij heeft er naar eigen zeggen niet echt lang op hoeven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08 11:31
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:59:
[...]

WTF, dus hi heeft klanten die in sept/okt/nov hebben besteld en nog niets hebben gekregen en legt gewoon toestellen in de winkel? Wat is dat voor asociaal beleid?
Hi winkels opereren vrijwel onafhankelijk van Hi via de telefoon of website. Het zou dus goed kunnen dat ze allebei andere leveranciers hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

AgoNitE schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:27:
[...]

Ik heb mijn DHD overgenomen van iemand die bij Telfort heeft verlengd, hij heeft er naar eigen zeggen niet echt lang op hoeven wachten.
Telfort heeft idd. al toestellen uitgeleverd. En ja, wat is lang? Sommige tweakers hier hebben begin november besteld en vinden dat ze al lang wachten. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 22:03
BabyXL schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:37:
[...]

Telfort heeft idd. al toestellen uitgeleverd. En ja, wat is lang? Sommige tweakers hier hebben begin november besteld en vinden dat ze al lang wachten. :)
IDD! :P Zit persoonlijk al vanaf 6 oktober te wachten en tjah... dat is vervelend ja maar erover zeuren schiet niet heel veel op volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

xaho schreef op zondag 21 november 2010 @ 16:54:
[...]

IDD! :P Zit persoonlijk al vanaf 6 oktober te wachten en tjah... dat is vervelend ja maar erover zeuren schiet niet heel veel op volgens mij. :)
Yup! Ik vind zelf dat ik ook al héééééééééééél lang wacht (4 oktober). Maar persoonlijk vind ik het belangrijker dat ik een goed toestel krijg, dus wat langer wachten is voor mij (nog) geen probleem. Ik moet wel toegeven dat mijn geduld wel erg op de proef gesteld wordt. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AgoNitE schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:27:
[...]

Lijkt me toch stug, telfort heeft afgelopen week pas de eerste telefoons uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:11

MM99

That is the way I am!

darkpluisje schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:01:
[...]

Ik zou ze bellen en hier even op wijzen:

Ongevraagd leveren van goederen

Verder is het verboden om goederen of diensten te leveren met een betalingsverzoek, wanneer de consument geen voorafgaande bestelling heeft gedaan. Denk bijvoorbeeld aan het ongevraagd toezenden van een boek met acceptgiro, met de mededeling:

U dient de bijgevoegde acceptgiro binnen dertig dagen te voldoen, of anders het boek te retourneren.

Als dit toch gebeurt, hoeft de consument geen enkele tegenprestatie te leveren. Hij hoeft niet te betalen, het boek niet terug te sturen en zelfs de leverancier niet te vertellen dat hij het boek houdt en niet betaalt. Het feit dat de consument niet reageert betekent niet dat hij met de levering instemt, dat hij nu moet betalen, of dat hij de rest van de serie ook wil ontvangen.

Overigens mag het toezenden van een vervangend product niet worden gezien als een niet gevraagde levering. Een consument die geen prijs stelt op het geleverde vervangende product, moet het dus (op kosten van de leverancier) terugsturen.

Bron: ''http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/''

Tenzij zij kunnen aantonen dat je daadwerkelijk hebt besteld (dmv een opgenomen gesprek, mondelingen overeenkomsten zijn ook bindend, maar dat heb je niet gedaan) zou je de autolader mogen houden en mogen zij het bedrag niet van jou rekening afschrijven. Anders kijken of je het kan laten storneren
Ik heb de auto-lader afgelopen gisteren ontvangen. Ook is er 20 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de pakketje teruggestuurd. Toen ben ik naar de bank geweest om het bedrag te storneren. Echter kon dit niet :S. De bank vertelde mij dat bedrijven op verschillende manieren incasso kunnen vorderen. Zo kan je de bedragen van belastingdienst ook niet storneren. Als ik deze week mijn geld niet terug heb, ga ik waarschijnlijk een rechtszaak aanspannen. Ze hebben geen poot om op te staan. Ik heb niets besteld en heb nergens toestemming voor automatische incasso gegeven.

Ondertussen wel een track&trace code ontvangen voor mijn Desire HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:08
Ozhan99 schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:40:
[...]

Ik heb de auto-lader afgelopen gisteren ontvangen. Ook is er 20 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb de pakketje teruggestuurd. Toen ben ik naar de bank geweest om het bedrag te storneren. Echter kon dit niet :S. De bank vertelde mij dat bedrijven op verschillende manieren incasso kunnen vorderen. Zo kan je de bedragen van belastingdienst ook niet storneren. Als ik deze week mijn geld niet terug heb, ga ik waarschijnlijk een rechtszaak aanspannen. Ze hebben geen poot om op te staan. Ik heb niets besteld en heb nergens toestemming voor automatische incasso gegeven.

Ondertussen wel een track&trace code ontvangen voor mijn Desire HD!
Hebben ze geen 'fysieke' winkel waar je even langs kan? :>
Waarschijnlijk goedkoper dan een rechtzaakje aanspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze forum volg ik al sinds begin oktober en heb letterlijke elke pagina gelezen.
Er is iets wat ik niet snap en misschien kan iemand mij hier een antwoord op geven.

Zoals vele andere heb ik eind september direct mijn telefoon besteld bij 'Hi', dit heb ik gedaan via de website.
Om precies te zijn heb ik het besteld op 23 september, het gaat om een verlenging.

Als ik het goed begrijp heeft Hi al ongeveer twee weken geleden, telefoons uitgeleverd aan mensen. (Ook al waren het maar een handvol toestellen gaat het mij om of het uberhaupt is gebeurd.)
Ten eerste klopt dit?

Daarna mijn tweede vraag, wat voor een abbo's hebben die klanten afgesloten die al hun telefoons hebben ontvangen? Verlenging of een nieuwe abbonement? En hebben zij via de website, telefoon of winkel besteld?
Of maakt dit niet uit en zijn ze random zonder FIFO aan het uitdelen? 8)7

Ik wacht namelijk echt veel en veelste lang op mijn mobiele telefoon en als ik goed heb gelezen zijn er mensen die pas ik oktober hebben besteld en al hun telefoon hebben gekregen van Hi.
Kan het zijn dat het allemaal nieuwe abbonementen zijn? Dan verklaard het waarom ik nog steeds niet mijn mobiel heb. Dan heb ik in ieder geval een verklaring en wat rust :).
Maar nu is het echt alsof er chaos heerst bij Hi en er gewoon 'random' telefoons worden uitgedeeld. :(

Het probleem is ook dat ik kon leven met het feit dat er productie problemen waren bij HTC en dat er daarom steeds opnieuw werd uitgesteld, keer op keer. Maar als je op een gegeven moment hoort dat mensen de telefoon al binnen hebben terwijl zij 2 weken na jou hebben besteld dan snap ik er niks meer van.

Sowieso hebben zij al veel dingen fout gedaan, raar twitteren en skullcandy koptelefoons weggeven zodat een handvol, letterlijk een handvol mensen te vreden zullen zijn. Alsof de mensen dom zijn dat ze dit niet zullen opvallen en ze dan geen koptelefoon niet meer kunnen krijgen.

Wat krijgen wij als vergoeding? 2 bioscoop kaartjes...
Ik raak al helemaal gefrustreed als ik hier aan denk. Het allerleukste zal zijn als ik die niet eens krijg terwijl ik al 2 maanden wacht. |:(

Ook ik heb ze iets van tig keer gebeld. Laatste keer dat ik ze had gebeld heb ik ze geconfronteerd met het feit dat ze twee lijsten hebben van mensen die telefoons bestellen, een verlengingsgroep en een nieuwe groep. Begon de vrouw aan de lijn bij Hi helemaal panisch te vragen hoe ik dat wist en waarom ik dat vroeg, alsof ik van de geheimedienst was. Het enige wat ik daarna vroeg was, 'wat is jullie beleid wat betreft het uitleveren van deze telefoons? Krijgt er een van deze groepen zijn telefoon eerder?' Maar kreeg maar geen antwoord en op een gegeven moment heeft de vrouw de telefoon opgehangen, in mijn gezicht... No Joke!
Echt ik kon het zelf niet geloven...

Nu kan ik niet eens mijn status checken op de site, https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
Krijg je een of andere foutmelding met het probleem met https, dikke onzin.

En nu blijkt zelfs dat er Hi winkels zijn die de telefoons al hebben en de argument dat het twee systemen zijn kan mij niet schelen! Dit is echt schandalig.

Waarom ik nog niet heb geannuleerd? Het probleem is dat als ik bijv naar vodafone zou gaan ik ook niet zeker zou zijn dat ik hem direct zou krijgen. Ik zou dan ook op nummerbehoud moeten wachten en ik heb een goede deal via de hi.nl site geregeld voor het abbo omdat ik zulke gekke rekeningen heb gehad met mijn vorige abbo waardoor ik goede korting krijg.

Wat mij pissig maakt, is dat ze mij en iedereen ook echt steeds aan het lijntje houden, steeds net twee weken wachten omdat de volgende leugen van een deadline van uitlevering, dat zijn echte vieze marketing tools.
Als het in oktober duidelijk was dat ik de DHD nu nog steeds niet zou hebben dan was ik al lang bij een andere provider geweest, korting of geen korting. Dan zouden die twee weken wachten voor nummberbehoud geen probleem meer zijn.

Anyhow, ik heb het echt gehad met hi, volgende abbo maar ergens anders, al is het alleen omdat het nu een principieel issue geworden. ;w

Maar goed...zouden jullie nog op mijn vragen van de eerste paar alinea's hierboven kunnen beantwoorden, thanks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 08:47
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:24:
Als ik het goed begrijp heeft Hi al ongeveer twee weken geleden, telefoons uitgeleverd aan mensen. (Ook al waren het maar een handvol toestellen gaat het mij om of het uberhaupt is gebeurd.)
Ten eerste klopt dit?
Ja
Daarna mijn tweede vraag, wat voor een abbo's hebben die klanten afgesloten die al hun telefoons hebben ontvangen? Verlenging of een nieuwe abbonement? En hebben zij via de website, telefoon of winkel besteld?
Of maakt dit niet uit en zijn ze random zonder FIFO aan het uitdelen? 8)7
Deze 3 lijnen lopen parallel met elkaar. Als je via Hi.nl besteld, in de winkel besteld of per telefoon krijg je te maken met een andere 'voorraad'. Gek genoeg werken ze niet samen.
Ik wacht namelijk echt veel en veelste lang op mijn mobiele telefoon en als ik goed heb gelezen zijn er mensen die pas ik oktober hebben besteld en al hun telefoon hebben gekregen van Hi.
Kan het zijn dat het allemaal nieuwe abbonementen zijn? Dan verklaard het waarom ik nog steeds niet mijn mobiel heb. Dan heb ik in ieder geval een verklaring en wat rust :).
Maar nu is het echt alsof er chaos heerst bij Hi en er gewoon 'random' telefoons worden uitgedeeld. :(
In mijn geval heb ik 20 september besteld, maar hebben mensen van oktober al geleverd gekregen. Dit was omdat de verleng termijn in de tussentijd is veranderd van 4, naar 2 maanden. Schijnbaar hebben ze hierover een sms gestuurd, maar ik heb niets ontvangen, waardoor ik geen protest heb kunnen 'aantekenen'. Wellicht zit jij in dezelfde categorie, waarom ze jou order nog niet verder behandeld hebben. In mijn geval moest ik dus opnieuw wachten tot 20 november, omdat ik met de nieuwe regeling dan pas kon verlengen. Wat het effect is op de pre-order heb ik alleen geen idee van. Ik mag toch hopen dat ik nu alsnog op nr. 1 sta.
Het probleem is ook dat ik kon leven met het feit dat er productie problemen waren bij HTC en dat er daarom steeds opnieuw werd uitgesteld, keer op keer. Maar als je op een gegeven moment hoort dat mensen de telefoon al binnen hebben terwijl zij 2 weken na jou hebben besteld dan snap ik er niks meer van.

Sowieso hebben zij al veel dingen fout gedaan, raar twitteren en skullcandy koptelefoons weggeven zodat een handvol, letterlijk een handvol mensen te vreden zullen zijn. Alsof de mensen dom zijn dat ze dit niet zullen opvallen en ze dan geen koptelefoon niet meer kunnen krijgen.

Wat krijgen wij als vergoeding? 2 bioscoop kaartjes...
Ik raak al helemaal gefrustreed als ik hier aan denk. Het allerleukste zal zijn als ik die niet eens krijg terwijl ik al 2 maanden wacht. |:(

Ook ik heb ze iets van tig keer gebeld. Laatste keer dat ik ze had gebeld heb ik ze geconfronteerd met het feit dat ze twee lijsten hebben van mensen die telefoons bestellen, een verlengingsgroep en een nieuwe groep. Begon de vrouw aan de lijn bij Hi helemaal panisch te vragen hoe ik dat wist en waarom ik dat vroeg, alsof ik van de geheimedienst was. Het enige wat ik daarna vroeg was, 'wat is jullie beleid wat betreft het uitleveren van deze telefoons? Krijgt er een van deze groepen zijn telefoon eerder?' Maar kreeg maar geen antwoord en op een gegeven moment heeft de vrouw de telefoon opgehangen, in mijn gezicht... No Joke!
Echt ik kon het zelf niet geloven...

Nu kan ik niet eens mijn status checken op de site, https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm

En nu blijkt zelfs dat er Hi winkels zijn die de telefoons al hebben en de argument dat het twee systemen zijn kan mij niet schelen! Dit is echt schandalig.

Waarom ik nog niet heb geannuleerd? Het probleem is dat als ik bijv naar vodafone zou gaan ik ook niet zeker zou zijn dat ik hem direct zou krijgen. Ik zou dan ook op nummerbehoud moeten wachten en ik heb een goede deal via de hi.nl site geregeld voor het abbo omdat ik zulke gekke rekeningen heb gehad met mijn vorige abbo waardoor ik goede korting krijg.

Wat mij pissig maakt, is dat ze mij en iedereen ook echt steeds aan het lijntje houden, steeds net twee weken wachten omdat de volgende leugen van een deadline van uitlevering, dat zijn echte vieze marketing tools.
Als het in oktober duidelijk was dat ik de DHD nu nog steeds niet zou hebben dan was ik al lang bij een andere provider geweest, korting of geen korting. Dan zouden die twee weken wachten voor nummberbehoud geen probleem meer zijn.

Anyhow, ik heb het echt gehad met hi, volgende abbo maar ergens anders, al is het alleen omdat het nu een principieel issue geworden. ;w

Maar goed...zouden jullie nog op mijn vragen van de eerste paar alinea's hierboven kunnen beantwoorden, thanks :).
Zowel HTC als Hi zijn bezig met een slechte reputatie opbouwen. Helaas kan het ze beide ws helemaal geen ene fuck schelen. Of ze nou een skullcandy erbij doen of tickets voor de bios. Dat kan me helemaal niet schelen.. het gaat om de telefoon en de goedmakertjes zijn bij lange na niet voldoende om me tevreden te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Kom er net achter dat je bij Hi altijd naar het studentabonnement kan overstappen, damn... wist ik dat eerder had ik nu de HD al gehad van PDAshop :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Funfair, zoals ze het in het engels zeggen "i guess were all in the same boat."
Het kan mij ook niks schelen, ik wil gewoon mijn nieuwe telefoon hebben...

Het is wel echt super frustrerend dat ik niet eens de status kan bekijken op de site (hoewel ik twijfel of het ooit van status gaat veranderen...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimonM
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 14:49
Tsurany schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:29:
Kom er net achter dat je bij Hi altijd naar het studentabonnement kan overstappen, damn... wist ik dat eerder had ik nu de HD al gehad van PDAshop :(
en hoe kun je dit regelen dan?

Ik heb namelijk DHD besteld bij PDAshop met Hi online, maar zou die studentenkorting toch wel graag willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
TimonM schreef op zondag 21 november 2010 @ 19:55:
[...]

en hoe kun je dit regelen dan?

Ik heb namelijk DHD besteld bij PDAshop met Hi online, maar zou die studentenkorting toch wel graag willen..
Indien je student bent kan je dat in de Hi winkel regelen.
http://www.hi.nl/Klantens...et-korting.htm?faqid=3473
Kreeg die link van Teuling in het levertijden topic van de Desire Z.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-08 14:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik was gisteren bij Phonehouse en daar zei de medewerker dat ze komende week modellen binnen gingen krijgen en ik was de eerste met reservering :). Hij zou maandag bellen wanneer precies enzo en dan kon ik de telefoon komende week meenemen, alleen weet ik nog niet hoe duur het dan allemaal gaat worden :/ Als ik zo op de website kijkt is het samen met een Hi35 + ExtraSnel internet 250 euro bijleggen voor de telefoon. Dat vind ik wel wat matig.

@Hi winkel sta ik nu 15e op de wachtrij van de 27 (in Groningen). Morgen ga ik nog even in Amsterdam rondvragen :)

PDAshop, "HTC Desire HD
Verwachte leverdatum: 03-12-2010. Meer informatie over pre-ordering."

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 21-11-2010 21:03 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:10:
[...]

Indien je student bent kan je dat in de Hi winkel regelen.
http://www.hi.nl/Klantens...et-korting.htm?faqid=3473
Kreeg die link van Teuling in het levertijden topic van de Desire Z.
Dank je! ik ga direct regelen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
wat zijn die eikels bij HI aan het doen... elke zelfrespecterende telefoon aanbieder op internet kan deze mobiel zo'n beetje leveren...

Ik was afgelopen vrijdag nog bij HI Arnhem en die wisten ook niks te zeggen over de beschikbaarheid in de winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

bas_vdl schreef op donderdag 11 november 2010 @ 18:30:
Toen vroeg ik denk ik iets heel raars. "Als hij binnen is kan u mij dan even bellen. Dan kom ik niet voor niets elke keer richting de winkel..." Maar dat kon natuurlijk niet. Je moet ook niet verwachten dat je iets aan service krijgt voor het geld dat je verbeld!
Dat komt dan vast door je houden aangezien ik gewoon op de wachtrij sta.
bas_vdl schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:08:
wat zijn die eikels bij HI aan het doen... elke zelfrespecterende telefoon aanbieder op internet kan deze mobiel zo'n beetje leveren...

Ik was afgelopen vrijdag nog bij HI Arnhem en die wisten ook niks te zeggen over de beschikbaarheid in de winkels...
De winkels krijgen 's ochtends een pak binnen met telefoons, zij kunnen niet zelf telefoons bestellen dus ze zijn overgeleverd aan hun distrubutiecentrum. Trouwens, er is _geen_ enkele telefoon aanbieder die de telefoon kan leveren.

Mocht iemand het interessant vinden, ik heb wat abbo's met elkaar vergeleken in verschillende winkels en dit is er uitgekomen.

Belcompany
HI 25 (170) // 23,74x24 = 569,76 + 140,0 709,76
HI 30 (225) // 27,74x24 = 665,76 + 70,00 735,76
HI 35 (300) // 31,74x24 = 761,76 + 30,00 791,76

Studentmobiel
HI 30 (225) // 27,70x24 = 664,80 + 00,00

PDAshop
HI 30 (225) // 25,70x24 = 616,80 + 80,00 696,80
HI 35 (300) // 28,90x24 = 693,60 + 40,00 733,60

Phonehouse
Vodafone BSW 200 // 27,25x24 = 654 + 00,00 (dubbele sms?)
Vodafone BSW 275 // 30,5 x24 = 723 + 00,00 (dubbele sms?)

*Hi abbo's zijn wel met 20% studentenkorting. En wellicht zit er hier en daar nog een foutje in. (exclusief aansluit/verzendkosten)

[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 21-11-2010 21:20 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
[b][message=35069686,noline]Nu kan ik niet eens mijn status checken op de site, https://www.hi.nl/Kooporder-status.htm
Inderdaad behoorlijk hinderlijk.
Morgen maar eens bellen of ze me eindelijk er tussen hebben zitten.
Als ik tot januari moet wachten ben ik weg bij KPN/Hi. ;w

Ben van mening dat ik al aardig lang wacht.. Medio september is al twee maanden geleden :O
En dat, zoals al vaker gezegd, terwijl mensen die midden/eind oktober bestellen hem al hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door Source90 op 21-11-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Link?
MrVegeta schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:18:
Mocht iemand het interessant vinden, ik heb wat abbo's met elkaar vergeleken in verschillende winkels en dit is er uitgekomen.
Bij Hi overal Xtra Snel? In ieder geval blijkt maar weer dat enkel Hi student voor mij interessant is. Vodafone iets goedkoper maar dat vind ik zo'n inferieure provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 19:52
Nieuwe week... nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tsurany schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:21:
[...]

Link?

[...]

Bij Hi overal Xtra Snel? In ieder geval blijkt maar weer dat enkel Hi student voor mij interessant is. Vodafone iets goedkoper maar dat vind ik zo'n inferieure provider.
Ja is allemaal met Xtra Snel. Hier ook geld dat eigenlijk Hi Student het leukste is, maar nu blijkt het dus dat bij de winkels die je geen Hi student kunnen geven (PDAshop), je het zelf kan doen. Scheelt mooi 20% per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 21:51
Ik heb mijn DHD midden oktober besteld bij T-mobile omdat het hier om een verlening ging. Ze hebben mij toen niets over levertijden verteld. Na twee weken wachten nog een keer gebeld en een wazig verhaal gekregen.

Sindsdien ongeveer elke dag gebeld en vragen hoe het daadwerkelijk met mijn bestelling zat. Volgens hun lag het aan de leverancier, niet HTC, maar aan hun vaste leverancier iets met D en P of zo. Blah blah blah wazig verhaal het was natuurlijk voor niemand duidelijk. Ik heb uiteindelijk het nummer van de leverancier los kunnen peuteren om zelf te gaan bellen. Dat nummer in al mijn opwinding natuurlijk klakkeloos over genomen, en direct "proberen" te bellen. Na het nummer in getoetst te hebben kreeg ik een vriendelijke stem aan de lijn: "Dit nummer is niet geldig". WTF!. Even na checken of ik iets verkeerd heb gedaan. Ik tel het aantal cijfers van het des betreffende nummer. heeft die malloot mij een 13 cijferige 0900 nummer gegeven. Google mocht ook niet baten in dit geval omdat ik de correcte naam van de leverancier allang weer was vergeten.

Donderdag heb ik me voor de verandering is flink boos gemaakt op die mensen daar. Plotseling zou ik mijn telefoon deze week thuis kunnen verwachten. Ze hadden namelijk al een notitie gemaakt dat ik nog al vaak gebeld had :+ . Volgens mij kun je met een beetje drammen aardig ver komen in dit geval.

Ik kan aan het begin van deze week een mailtje verwachten en daarmee een afspraak maken met de bezorger wanneer ze hem gaan brengen. Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
T-mobile zou ook komende week gaan uitleveren. Ik vraag mij alleen af of er een T-mobile logo op zal zitten.. In de T-mobile shops was hij al verkrijgbaar, heeft iemand hem toevallig al via hier gekocht?

@ hierboven: Ik heb ook één keer telefonisch contact gehad met T-mobile. Ik had al eerder gepost hierover dat AMP-Logistics hem al op voorraad heeft ( deze levert de telefoons voor T-mobile). Mij werd ook komende week beloofd. Tevens heb ik op het T-mobile forum informatie proberen te verkrijgen. Hier werd ook komende week gezegd, alleen dit konden zij niet uitdrukkelijk bevestigen.

[ Voor 48% gewijzigd door Alper15 op 22-11-2010 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12

Waarom haal je hem dan niet bij "zelfrespecterende telefoon aanbieder op internet"?
Wat een onzin kraam je uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 21:51
Alper15 schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:55:
T-mobile zou ook komende week gaan uitleveren. Ik vraag mij alleen af of er een T-mobile logo op zal zitten.. In de T-mobile shops was hij al verkrijgbaar, heeft iemand hem toevallig al via hier gekocht?
Daar heb ik zelf geen idee van. Op mijn Xperia X1 zit ook geen t-mobile logo. Dus ik ga er van uit van niet. Verder zou mij het weinig kunnen schelen. Ze zouden hem alleen maar achter op kunnen zetten en dat zie je toch niet als je hem gebruikt ;)

Ik hoop voor jouw ook dan dat je hem deze week binnen krijgt. Anders ga ik gewoon weer verder met mijn dagelijkse ronde, waar ik onderhand zo goed in ben geworden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
wat zijn die eikels bij HI aan het doen... elke zelfrespecterende telefoon aanbieder op internet kan deze mobiel zo'n beetje leveren..
Er zijn hier echt niet alleen meer dan 170 blz in dit topic voor alleen Hi hoor als je een zelfrespecterende Tweakers.net forum lid had geweest dan had je 1 of 2 blz terug gelezen.
En dan ontdekt dat er met mondjes maat door iederen wat toestellen worden uitgeleverd meer niet.
Jammer want iedereen heeft de alteranatieven wel uitgezocht zoals met de PDA shop die er vorige week een stuk of wat (5 of zo) heeft uitgeleverd.
Ook de zelfrespecterende telefoon aanbieders zijn niet in staat om dit toestel morgen bij jou aan de deur te bezorgen.
Lukt dit wel ben je heel erg lucky !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Source90 schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:01:
[...]

Hebben ze geen 'fysieke' winkel waar je even langs kan? :>
Waarschijnlijk goedkoper dan een rechtzaakje aanspannen.
Nope, ze hebben geen winkel waar ik naar binnen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Welkom bij de Desire HD Loterij!!!

Wie krijgt er deze week zijn telefoon en wie mag nog wachten...
Zal Hi deze keer wel zijn beloftes nakomen, levert HTC deze week wel telefoon en hoe zit dat met studentmobiel.. Stay tuned to find out!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
darkpluisje schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:15:

Zal Hi deze keer wel zijn beloftes nakomen, levert HTC deze week wel telefoon en hoe zit dat met studentmobiel.. Stay tuned to find out!!
Inderdaad Hi heeft van het weekend niks aan de status pagina gedaan zal mij benieuwen of ze deze vandaag nog weer levend krijgen anders hang ik wel weer aan de lijn of hij veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar (weer) eens gebeld met Vodafone.
Ik heb 7 november een zakelijk (nu nog sim-only) abonnement verlengd naar een abonnement met de DHD erbij.
Op 7 november werd door de verkoper nog gezegd dat ze op voorraad waren, toen ik aan het eind van de week nog steeds niks had bleek er ineens een 5-10 werkdagen levertijd te zijn. Die zijn inmiddels ook om...

De medewerker die ik zojuist aan de telefoon had gaf aan dat ze eind van de week, begin volgende week weer voldoende voorraad zouden hebben. Dit (b)lijkt ook bij Vodafone gescheiden te zijn tussen de verschillende afdelingen (zakelijk / particulier, telefonisch / internet)... Eerst zien dan geloven maar hopelijk heb ik in de loop van volgende week het toestel eindelijk in handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

the boiler schreef op maandag 22 november 2010 @ 07:39:
Jammer want iedereen heeft de alteranatieven wel uitgezocht zoals met de PDA shop die er vorige week een stuk of wat (5 of zo) heeft uitgeleverd.
PDAshop had er een stuk of ~170 minstens toen ik in de winkel stond (kon actuele voorraad kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:22:
[...]

Inderdaad Hi heeft van het weekend niks aan de status pagina gedaan zal mij benieuwen of ze deze vandaag nog weer levend krijgen anders hang ik wel weer aan de lijn of hij veranderd is.
Verwacht het niet. De vorige keer dat hi een probleem had met de website, in dat geval met rekening online, duurtde het twee weken (!!) voordat ik er weer bij kon. Ik heb er destijds 5 keer over gebeld ofzo 8)7 .

Heb het idee dat naar ze bellen compleet zinloos is, ik denk dat ik ermee ophoud, ik krijg toch alleen tegenstrijdige en niet kloppende info van ze. Volgende keer bestel ik weer ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Beste Laurens,

Onze excuses voor de latere reactie.

Wij hebben jouw bestelling direct op de 20ste November verwerkt voor contractsverlenging.
Jouw bestelling is verstuurd naar Tnt en deze zullen het pakket zal morgen aan de deur aanbieden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team
Nou, ik ben benieuwd of het dan eindelijk gaat gebeuren....
De TNT bezorgt meestal 's avonds bij mij, maar ik heb wel de hele dag vergaderingen in Zwolle (woon zelf in Utrecht). Anders was ik morgen lekker thuis gaan werken.

Heb alleen nog geen Track and Trace nummer, want het systeem ligt nogsteeds plat.

Ik had overigens geen reactie meer verwacht van Tamara, dus ik ben wel weer wat positiever gestemt over de afdeling waar Tamara werkt. Algemene indruk van Hi is nog altijd bagger.

[ Voor 10% gewijzigd door FunFair op 22-11-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
darkpluisje schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:15:

Studentmobiel is in slowpoke mode, dus gok dat die heel weinig of niks gaan uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb op dit moment mijn hoop op Phonehouse en PDAshop gevestigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
Krijg net een mailtje van Telfort dat mijn telefoon op voorraad is en dat deze binnen enkele dagen thuis wordt afgeleverd. Zou het dan toch eindelijk zover zijn :)

DHD besteld op 30 sept.

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ralf91 schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:55:
Ik heb mijn DHD midden oktober besteld bij T-mobile omdat het hier om een verlening ging. Ze hebben mij toen niets over levertijden verteld. Na twee weken wachten nog een keer gebeld en een wazig verhaal gekregen.

Sindsdien ongeveer elke dag gebeld en vragen hoe het daadwerkelijk met mijn bestelling zat. Volgens hun lag het aan de leverancier, niet HTC, maar aan hun vaste leverancier iets met D en P of zo. Blah blah blah wazig verhaal het was natuurlijk voor niemand duidelijk. Ik heb uiteindelijk het nummer van de leverancier los kunnen peuteren om zelf te gaan bellen. Dat nummer in al mijn opwinding natuurlijk klakkeloos over genomen, en direct "proberen" te bellen. Na het nummer in getoetst te hebben kreeg ik een vriendelijke stem aan de lijn: "Dit nummer is niet geldig". WTF!. Even na checken of ik iets verkeerd heb gedaan. Ik tel het aantal cijfers van het des betreffende nummer. heeft die malloot mij een 13 cijferige 0900 nummer gegeven. Google mocht ook niet baten in dit geval omdat ik de correcte naam van de leverancier allang weer was vergeten.

Donderdag heb ik me voor de verandering is flink boos gemaakt op die mensen daar. Plotseling zou ik mijn telefoon deze week thuis kunnen verwachten. Ze hadden namelijk al een notitie gemaakt dat ik nog al vaak gebeld had :+ . Volgens mij kun je met een beetje drammen aardig ver komen in dit geval.

Ik kan aan het begin van deze week een mailtje verwachten en daarmee een afspraak maken met de bezorger wanneer ze hem gaan brengen. Ik hoop dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Het helpt indd om soms flink kwaad te zijn. Het is toch bizar dat mensen opeens meer kunnen? "U heeft vaak gebeld, dus u krijgt deze week de telefoon" ... in andere woorden: als u lui bent, zijn wij ook lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-08 07:00

Metian

Snert is vies

Ik had even een kleine vraag,

Is er iemand hier die de mogelijkheid heeft om bij KPN te kunnen verlengen ?. Ik zou graag willen weten wat de Desire HD kost bij 260min + Surf&Web Extra Snel.

Want ik wil even een vergelijking maken tussen KPN en PDAshop/Smartphoneshop. Welke goedkoper is, want als die bij PDAshop goedkoper is, dan pre-order ik hem eerder.

Hoop dat iemand kan helpen, eventuele tips hoe ik het zelf kan bekijken zijn ook welkom. (en ja, ik kan wachten tot ik mag verlengen, maar door de 'drukte' rondom de telefoon, prefereer ik dat ik het voor die tijd al weet).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Robvef schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:46:
Krijg net een mailtje van Telfort dat mijn telefoon op voorraad is en dat deze binnen enkele dagen thuis wordt afgeleverd. Zou het dan toch eindelijk zover zijn :)

DHD besteld op 30 sept.
Heb op 9 oktober bij Telfort besteld, dus het komt dichterbij. Ik heb het vermoeden dat ik nog niet bij deze batch zal zitten. Maar je weet het nooit natuurlijk. Ben benieuwd of hij bij je binnenkomt. Ik las laatst trouwens op de site dat wanneer de telefoon bezorgd wordt, dat je dan je bankpas en ID moet laten zien. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DHD besteld op 30 sept.
Zelfde mailtje, 4 okt besteld. Naar ervaringen van mede-tweakers is dan de volgende dag de telefoon er.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 20:54
Ik snap niks meer van Hi:
Helaas hebben wij via www.hi.nl nog geen levering gehad van de HTC Desire HD zoals jij vermeld in jou onderstaande bericht.
Wij hebben jouw bestelling met ordernummer ******** dan ook helaas nog niet in behandeling kunnen nemen.

Zodra het toestel eind November geleverd gaat worden door onze leverancier zullen wij jouw bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging vanuit onze leverancier.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tamara
Hi Sales Team
De nieuwe klanten, verlengingen, telefoon en internet lopen inderdaad langs elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:37

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

tieske1988 schreef op zondag 21 november 2010 @ 12:00:
[...]

krijg je een nieuwe sim-kaart als je verlengt dan?
Ja blijkbaar nu wel. Heb ik nog niet eerder gehad bij een verlenging.
Ze rekenen daar gelukkig geen kosten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:00
Is er nog nieuws van Castle-e?

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:18:
[...]

Nou, ik ben benieuwd of het dan eindelijk gaat gebeuren....
De TNT bezorgt meestal 's avonds bij mij, maar ik heb wel de hele dag vergaderingen in Zwolle (woon zelf in Utrecht). Anders was ik morgen lekker thuis gaan werken.

Heb alleen nog geen Track and Trace nummer, want het systeem ligt nogsteeds plat.

Ik had overigens geen reactie meer verwacht van Tamara, dus ik ben wel weer wat positiever gestemt over de afdeling waar Tamara werkt. Algemene indruk van Hi is nog altijd bagger.
Heb je nog een sms gekregen dat hij verzonden is?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:03:
[...]

Zelfde mailtje, 4 okt besteld. Naar ervaringen van mede-tweakers is dan de volgende dag de telefoon er.
Same here!

Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.

Zou het dan eindelijk? (ook 4 oktober besteld).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
M3rcury schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:09:
[...]

Heb je nog een sms gekregen dat hij verzonden is?
Nee, maar ik ben nog geen enkele keer op de hoogte gehouden per sms.
Op mijn statuspagina staat ook geen mobiel nummer, alleen email.

Tot nu toe heb ik alleen per email een automatisch bericht gehad en een belletje ivm de levering naar eind november.

De rest van het contact is via Tamara van klanten verlopen.

[ Voor 35% gewijzigd door FunFair op 22-11-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:50
Op de Telfort website is ie niet meer te vinden, hij is weg bij "Verwacht" maar keert nergens terug... :P

http://shop.telfort.nl/telefoons/verwacht/

http://shop.telfort.nl/telefoons/HTC/HTC-Desire-HD.html

[ Voor 33% gewijzigd door Arnout op 22-11-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
  • Laatst online: 08-09 11:06

DHD besteld op 30 sept.
Ik ook, 6 oktober besteld! *O*

En nog leuker: ik moest in eerste instantie 69 euro betalen en dit is aangepast in 39 euro. 8)
(Abonnement: 12 maanden, 300 belminuten, 25 sms en internet en eerste half jaar 50% korting op belbundel en internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Oke, ik heb ook de mail van Telfort gekregen. Dat is heel goed nieuws. Een nadeel is wel dat als ik naar de orderstatus kijk, dat er dan staat:
Status per 22-11-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS).

Geen idee wat dat betekend. Helemaal aangezien er in de mail staat:
"Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 08-09 19:50
OK, Telfort hanteert een nieuwe levertermijn:
Verwachte leverdatum is*: 5/1/2011

Dit toestel is helaas slecht leverbaar. Wij zijn al wel met uitleveren van de oudste reserveringen begonnen. Nieuwe reserveringen worden naar verwachting pas in januari 2011 geleverd.

[ Voor 55% gewijzigd door Arnout op 22-11-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Laatst online: 23:49
Vegeto79 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:23:
[...]

En nog leuker: ik moest in eerste instantie 69 euro betalen en dit is aangepast in 39 euro. 8)
(Abonnement: 12 maanden, 300 belminuten, 25 sms en internet en eerste half jaar 50% korting op belbundel en internet)
Ik heb dezelfde mail in mijn postvak gevonden. 7 oktober besteld en bedrag van 69 naar 39 bijgesteld! :9 Klopte mijn gedachte toch aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Metian schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:56:
Ik had even een kleine vraag,

Is er iemand hier die de mogelijkheid heeft om bij KPN te kunnen verlengen ?. Ik zou graag willen weten wat de Desire HD kost bij 260min + Surf&Web Extra Snel.

Want ik wil even een vergelijking maken tussen KPN en PDAshop/Smartphoneshop. Welke goedkoper is, want als die bij PDAshop goedkoper is, dan pre-order ik hem eerder.

Hoop dat iemand kan helpen, eventuele tips hoe ik het zelf kan bekijken zijn ook welkom. (en ja, ik kan wachten tot ik mag verlengen, maar door de 'drukte' rondom de telefoon, prefereer ik dat ik het voor die tijd al weet).
Als je een bladzijde of wat terug leest, kan je lezen dat een verlenging rust op basis van de 'klantwaarde'.
Hoe hoger abonnement maar vooral ook, hoe meer je over je bundel belt, des te hogere klantwaarde je hebt.

Als antwoord op je vraag;
Ik heb bij KPN 2 toestellen besteld met volgende prijsopgave:
Heb hier twee abbos afgesloten met verlenging, beide HTC DHD.
#1: KPN €20,- + €3,75* per maand -> gratis @ 2jaar.
#2: Hi €22,50 + €3,75* per maand -> €19.95 bijbetalen.
*internet extra snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
O..0 Hi stuurt eindelijk de sms dat ze mijn voorinschrijving hebben ontvangen.
Belachelijk laat na 19 dagen waarschijnlijk hebben ze dus wat aangepast.
Het is in ieder geval een stapje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
the boiler schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:51:
O..0 Hi stuurt eindelijk de sms dat ze mijn voorinschrijving hebben ontvangen.
Belachelijk laat na 19 dagen waarschijnlijk hebben ze dus wat aangepast.
Het is in ieder geval een stapje verder.
Die sms heb ik ook.
Beste Hi klant, Je voorinschrijving hebben we ontvangen. Zodra het toestel binnen is, ontvang je meer informatie over je bestelling. Groeten van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Laatst online: 08-09 11:13

FutureCow

(C) FutureCow

Ik kreeg ook een mail van telfort:

Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.

Maar op de status pagina staat:

Status per 22-11-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS)

kies een ander toestel

Besteld op 12-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ookzo, nu een klacht aan het indienen, of eigenlijk, aan het proberen een aantekening in mijn dossier te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
De statuspagina van Hi is op hun site nog steeds stuk, maar hier werkt het wel.

Wat voor aantekening wil je in je dossier laten zetten Narameh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 22:23
Ik heb 28 september besteld bij Castle, kreeg afgelopen vrijdag mail dat de telefoon was verzonden en hij is vanochtend bezorgd!
Dus ja, ik had nieuws van Castle en als ik thuis kom van werk ook eindelijk een DHD om mee te experimenteren...
Hopelijk zijn er meer gelukkigen via Castle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Gillonde schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:59:

Ik heb nu dus ook een mail die ze dus al weken beloofde :D
quote: url
Hi Boiler
Bedankt voor je bestelling bij Hi!

Het ordernummer van je bestelling is xxxxxx.

Op Hi.nl kan je onder "mijn bestelgegevens" de status van je bestelling opvragen. Je hebt hiervoor je ordernummer en postcode nodig.

Groeten van Hi

P.s. Dit is een automatisch verstuurde e-mail. Je kunt geen antwoord sturen op deze e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

the boiler schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:02:
[...]

Ik heb nu dus ook een mail die ze dus al weken beloofde :D

[...]
Hopen dat ze ze nu binnen hebben gehad. Vorig keer verstuurde ze ook op de dag dat iedereen order wijzigingen kreeg :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel vriendelijk uitgelegd dat ik compleet ontevreden ben over de communicatie bij hi, en dat ik daar een aantekening bij mijn klantgegevens van wil, zodat, als ik eenmaal het toestel heb, ik er een klachtenbrief over kan schrijven. Als je namelijk een klacht indient bij een CSD, zullen ze altijd kijken of je eerder geklaagd hebt om te zien hoe "serieus" ze je moeten nemen (weet ik uit ervaring , heb op verschillende CSDs bijbaantjes gehad). 't Is dus scaffolding voor mijn latere klacht.

De persoon in kwestie begon me te vertellen dat ze nu de 29ste verwacht worden, onderbroken en gezegd dat ik geen info meer wilde, omdat het zeer waarschijnlijk toch niet klopt. Ik zie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Ongelofelijk wat een amateuristisch volk daar bij KPN/Hi.
Je wordt tegenwoordig niet meer met 'u' aangesproken als klant en dingen als 'wacht ff' en 'doei' zijn de stopwoordjes van de medewerkers..

Waar gaat het heen :')

PS) Hij staat nu ook op de site van KPN:
http://www.kpn.com/mobiel...true&sku=970378&slimmers=

Alleen daar staat geen woord over levering in januari.
Hmm.

Ze hebben in ieder geval mijn toestel beloofd in december.
We shall see.

[ Voor 38% gewijzigd door Source90 op 22-11-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crasy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik heb ook zojuist de sms ontvangen met een bevestiging voor mijn voor inschrijving.
Die ik echter al meer dan 1.5 maand geleden heb gedaan.

Ook heb ik een mail ontvangen waarin ze me bedanken voor de bestelling en dat dit een geautomatiseerd bericht is.

Als ze nu doen alsof ik nu pas besteld hebben, is het mogelijk dat ik erop kan rekenen dat mijn toestel pas komt volgens de levering die nu aangegeven wordt "begin 2011".

Ik zal dadelijk maar eens gaan bellen.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Source90 schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:15:
Ongelofelijk wat een amateuristisch volk daar bij KPN/Hi.
Je wordt tegenwoordig niet meer met 'u' aangesproken als klant en dingen als 'wacht ff' en 'doei' zijn de stopwoordjes van de medewerkers..

Waar gaat het heen :')
Generation Z ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan11 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:28:
Oke, ik heb ook de mail van Telfort gekregen. Dat is heel goed nieuws. Een nadeel is wel dat als ik naar de orderstatus kijk, dat er dan staat:
Status per 22-11-2010
Toestel is tijdelijk niet voorradig. (1 OS).

Geen idee wat dat betekend. Helemaal aangezien er in de mail staat:
"Hierbij bevestigen wij dat de telefoon die u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire HD, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden."
Ik heb dezelfde email gekregen en hetzelfde bericht bij de orderstatus staan.

Net gebeld: in hun systeem staat dat de bestelling uiterlijk de 26e moet worden verzonden. Ik heb de belmedewerkster expliciet gevraagd of ze het mij kon verzekeren dat het toestel deze week verstuurd zou worden en hier antwoordde ze positief op, dus dat is alvast goed. Ik wordt volgens haar een dezer dagen gebeld door Telfort over de levering.

Over waarom er nu online staat dat het toestel niet voorradig is, zei ze dat dit voor mij niets uitmaakte omdat ik de email heb gekregen.

Dus fingers crossed :)

6 oktober besteld btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jep, bij mij ook 30 euro afgegaan.
Maar de prijs was begin oktober nog 39 euro en was daarna (rond 4 oktober) plots verhoogd naar 69, bij abo-specificaties die jij noemt. Mooi dat ze de prijs dus terugdraaien naar het oude niveau.

Ben benieuwd, kan niet wachten! :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair

Tnx!! _/-\o_
Laatste update: 20/11/2010

Order verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Eindelijk iemand aan de lijn gehad bij KPN die iets meer kon dan je-jij-wacht.ff zeggen :)
De abonnementskosten van september en oktober, waar ik geen mobiel had (nog steeds niet) worden vergoed, tevens gooien ze er nog 2 bioscoopkaartjes bij, na herhaaldelijk herhalen wat er op de twitter stond van Hi.nl.

Woej!. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Source90 op 22-11-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 21:36
[...]

Abo 12 maanden en maar 39 euro bijbetalen??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
Vjenne-ICT schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:37:
[...]

Abo 12 maanden en maar 39 euro bijbetalen??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???
Hoge klantwaarde.
Source90 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:49:
[...]

Een verlenging rust op basis van de 'klantwaarde'.
Hoe hoger je vorige abonnement maar vooral ook, hoe meer je over je bundel belt, des te hogere klantwaarde je hebt.

[...]

[ Voor 60% gewijzigd door Source90 op 22-11-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMeasy gaat 23 en 24 november uitleveren! (first in, first out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dAVEc.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ook het smsje van Hi gehad, status op de site nog onveranderd. Denk dat ik deze week dus geen telefoon geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:43:
GSMeasy gaat 23 en 24 november uitleveren! (first in, first out)
Hoe kom je aan deze info? Ik heb ze al een paar keer gemailed en geen precieze leverdata's van ze ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Nog nieuws over Belsimpel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 19:52
Nope, zal ze straks eens mailen want dit schiet niet op. Al twee maanden staat de levertijd op "3 weken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Even een vraag aan de mensen die van Telfort de DHD al gekregen hebben: zijn jullie gebeld voor een afleverafspraak? Ik wil 'm namelijk op het werk laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocola
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-07 12:51
Voor iedereen die er nog een wil en in de buurt van hi almere is: we zijn er nu en hebben er een (van twee) opgehaald. Er is er dis nog een voor de liefhebber.

Snel wezen! Ze zijn erg gewild. Wel ironisch trouwens dat consumenten en hem online willen bestellen erg lang moeten wachten terwijl wij hem nu in vijf minuten hebben.

Groet chocola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wat hij hierboven zegt geld voor mij, ik heb nu dus de Desire HD. Gelijk bij studentmobiel gecancelled (geen probleem) en nu betaal ik 40 euro meer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
ja ik ben ook nog aan het wachten op studentmobiel... helaas heb ik vandaag geen mogelijkheid om ze te bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Dutchy007 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:06:
[...]

Nope, zal ze straks eens mailen want dit schiet niet op. Al twee maanden staat de levertijd op "3 weken".
Ja, ik heb er ook al een keer een email aan gewijd, maar krijg van die vage antwoorden terug waar ik niks mee kan..... Laat je even weten als je meer info hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:42:
[...]

Ja, ik heb er ook al een keer een email aan gewijd, maar krijg van die vage antwoorden terug waar ik niks mee kan..... Laat je even weten als je meer info hebt?
week 43 (aka deze week) zou er weer geleverd gaan worden.. ik krijg langzaam zin om pyromanische trekjes niet langer te onderdrukken :( ze hebben nog 4 en een halve dag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dynamix schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:14:
Even een vraag aan de mensen die van Telfort de DHD al gekregen hebben: zijn jullie gebeld voor een afleverafspraak? Ik wil 'm namelijk op het werk laten bezorgen.
Nee, gewoon een mail met de bevestiging dat die verstuurd gaat worden.

Grappig, ik zie net dat ik niets hoef te betalen voor het toestel. De korting van € 39,- zet het totale bedrag meteen op € 0,-. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:38:
Wat hij hierboven zegt geld voor mij, ik heb nu dus de Desire HD. Gelijk bij studentmobiel gecancelled (geen probleem) en nu betaal ik 40 euro meer :O
die poep HI in Arnhem heeft nog steeds niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
bas_vdl schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:56:
[...]

die poep HI in Arnhem heeft nog steeds niks...
Ren naar Almere toe. Ik zo van heb je de Desire HD?
Hij: Ja volgens mij wel, kijk effe.
*komt terug*
Hij: Ja nog twee stuks
Ik: Oh dan ben je de enige in Nederland :P
Ik: Ik wil hem nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ik krijg zojuist te horen dat GLS vanmorgen m'n DHD (besteld bij Castle op 27-09-2010) heeft afgeleverd :D

Dit was dus de laatste keer dat ik hier was, succes allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:53:
[...]

week 43 (aka deze week) zou er weer geleverd gaan worden.. ik krijg langzaam zin om pyromanische trekjes niet langer te onderdrukken :( ze hebben nog 4 en een halve dag!!
en dan.. na 30 dagen moet jij kosteloos kunnen annuleren, je ka nze niet na 30 dagen dwingen om jou die telefoon te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegeto79
  • Laatst online: 08-09 11:06
Vjenne-ICT schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:37:
[...]

Ik had mijn abo (liep 6/2/2011 af) opgezegd om over te stappen naar T-mobile voor de Iphone 4. Toen heeft Telfort met deze aanbieding een poging gedaan om mij te behouden als klant.

Dat is gelukt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 06:25
People,

Heb net bij BelCompany in Schiedam (010 4260306) mn verlenging gedaan (Hi-online 30 + eindeloos online)

En ze hebben nog voorraad...just so you know

*ik ga spelen* YEAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
BabyXL schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:54:
[...]

Nee, gewoon een mail met de bevestiging dat die verstuurd gaat worden.

Grappig, ik zie net dat ik niets hoef te betalen voor het toestel. De korting van € 39,- zet het totale bedrag meteen op € 0,-. :)
Dat had ik dus ook begrepen... Maar waarom zegt die drol op de online klantenservice chat dan dat ik van te voren gebeld ga worden :( Echt, hier zakt je broek toch van af, he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kachun1991
  • Laatst online: 16-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:55:
[...]

Hoe kom je aan deze info? Ik heb ze al een paar keer gemailed en geen precieze leverdata's van ze ontvangen...
Ik ben vandaag gebeld door GSMeasy.nl kon helaas niet opnemen omdat ik in de les zat. Daarna even gebeld en toen viel de telefoon uit omdat die leeg was -.-''. Dus moet nog even wachten totdat ik thuis ben. Maar ik heb een email ontvangen waar ik ontzettend blij van word. _/-\o_ :Y (Besteld 23-10-10 @ www.GSMeasy.nl samen met de TomTom XL als Cadeau!)

Beste *** *****,

Op GSMeasy.nl heeft u een bestelling gedaan met ordernummer *******. Voor het maken van een afspraak en voor de controle van uw gegevens, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer **********. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur op 030 2408023.

Met vriendelijke groeten,
GSMeasy.nl

[ Voor 7% gewijzigd door Kachun1991 op 22-11-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-09 21:56
iemand al iets van de webshop van Vodafone gehoord?
Als ik bel hoor ik alleen maar over die levering van 2 weken terug die niet goed gegaan is, niets over een nieuwe levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Dynamix schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:20:
[...]

Dat had ik dus ook begrepen... Maar waarom zegt die drol op de online klantenservice chat dan dat ik van te voren gebeld ga worden :( Echt, hier zakt je broek toch van af, he!
Krijg net antwoord op mijn email......

Hoezo hebben ze nog 3 dagen?

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht aan Belsimpel.

Tot onze spijt zijn er leveringsproblemen met betrekking to de HTC Desire HD. Vorige weke heeft onze leverancier bij ons aangegeven dat wij iedere week toestellen binnen zullen krijgen echter hebben wij geen zicht in hoeveel toestellen dit zullen zijn. Wij hopen ongeveer 20% van onze klanten deze week te voorzien echter kan ik geen garantie afgeven of u daar toe behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens,

Ik heb net met klanteservice gebeld van Telfort. Ik heb aan hen verteld dat ik een mailtje gehad heb dat dhd vooradig is en daarna opeens een mail gehad heb dat het niet vooradig is.

ik hoor bij de oude reservering groep en op internet staat dat die verzonden worden.

ook heb ik zelf een contract gekregen. Maar meneer aan de lijn vertelde dat ie pas volgende maand binnen komt :O

MVG,

Karish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kachun1991 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:28:
[...]

Ik ben vandaag gebeld door GSMeasy.nl kon helaas niet opnemen omdat ik in de les zat. Daarna even gebeld en toen viel de telefoon uit omdat die leeg was -.-''. Dus moet nog even wachten totdat ik thuis ben. Maar ik heb een email ontvangen waar ik ontzettend blij van word. _/-\o_ :Y (Besteld 23-10-10 @ www.GSMeasy.nl samen met de TomTom XL als Cadeau!)

Beste *** *****,

Op GSMeasy.nl heeft u een bestelling gedaan met ordernummer *******. Voor het maken van een afspraak en voor de controle van uw gegevens, hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken op telefoonnummer **********. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen voor het maken van een afspraak. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 en 21.00 en op zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur op 030 2408023.

Met vriendelijke groeten,
GSMeasy.nl
Klinkt goed!

Ben benieuwd wanneer ik aan de beurd ben.. :) Heb de 27ste besteld. Zouden ze het in een eerlijke volgorde afwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miles schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:42:
iemand al iets van de webshop van Vodafone gehoord?
Als ik bel hoor ik alleen maar over die levering van 2 weken terug die niet goed gegaan is, niets over een nieuwe levering...
De afdeling zakelijk (en daar dan misschien weer het internetshop deel van, geen idee hoe dat werkt bij Vodafone) beweerde vanmorgen dat ze de 28e (zondag ?????) er weer een boel op voorraad zouden krijgen..... daar hoop ik dan maar op, we'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-09 21:56
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:59:
[...]

De afdeling zakelijk (en daar dan misschien weer het internetshop deel van, geen idee hoe dat werkt bij Vodafone) beweerde vanmorgen dat ze de 28e (zondag ?????) er weer een boel op voorraad zouden krijgen..... daar hoop ik dan maar op, we'll see...
Hmmm, mannetje dat ik net aan de lijn had zei dat er geen voorraad was en dat 'ie geen idee had wanneer er weer iets binnen zou komen. Beetje vaag duzzzz....
Pagina: 1 ... 44 ... 58 Laatste