Reg. datum: 01 juli 2010
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
Gerelateerde producten
Toon alle producten (24)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 01 juli 2010
Reg. datum: 29 april 2000
User icon: http://dainfagerholm.blogspot.it
Reg. datum: 18 augustus 2007
Reg. datum: 14 mei 2003
Klopt. Ik heb er nog 1 liggen voor diegene die een leuk bod doet. Hij is 1 keer gebruikt van Almelo naar Londen. Daar heb ik de orginele hoes gekocht.quote:Kwobra schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 00:06:
Een 10" netbook sleeve past er trouwens ook perfect omheen
Reg. datum: 02 november 2009
Kan je mij PM'en met je mail?quote:King Blade schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 08:45:
[...]
Klopt. Ik heb er nog 1 liggen voor diegene die een leuk bod doet. Hij is 1 keer gebruikt van Almelo naar Londen. Daar heb ik de orginele hoes gekocht.
Je kan geen PM's ontvangen en tevens geen mail.
Reg. datum: 09 februari 2007
Dat lijkt me ook niet erg betrouwbaar.....
Ga straks toch maar eens op zoek naar wat beters
Hierboven las ik dat je betere case's kon krijgen voor hetzelfde geld.
Zelf vind ik het idee van 'een boek' (door de case) wel erg leuk, alsook de mogelijkheid dat je het als 'stand' kan gebruiken (voor typen en rechtop).
Momenteel zijn er maar twee case's die hieraan volgens mij voldoen, en dat is de MacAlly en de originele Apple iPad case.
De eerste had altijd mijn voorkeur omdat deze met 'klemmetjes' vast zit, inplaats van dat er een dikke rand op de voorkant van de iPad komt zoals met de originele case, hierdoor zie je met de MacAlly nog echt 'de iPad' inplaats van met een lelijke bezel.
Zijn er nog andere vergelijkbare case's dan?
Heb ik sinds kort om mijn ipad zitten. Zit goed, en ziet er goed uit.quote:runners.cycle schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:24:
Deze lijkt me ook erg mooi Frogz SoftGloss Transparent voor iPad
Zie ook YouTube YouTube: iFrogz Softgloss for Ipad Review
i7 920+GTX570 Gamestation // iPhone 4S // iPad+3G 64Gb // 13" Macbook Pro i5+Crucial M4 128Gb //
Reg. datum: 18 juni 2004
Ow hij zit er bij mij prima stevig in en ook de afwerking is prima. Het enige waar ik 'last' van heb is idd het leertje wat niet meer zo handig werkt. Voor dagelijks gebruik in de hand enzo geen probleem en nog steeds prima. Op het moment dat ik hem als standaard wil gebruiken irriteert het me dat dat niet makkelijk lukt.quote:Tooooony schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:53:
Ook ik vind de Macally ietwat tegenvallen. Gelijmde randjes waar nog wat lijmresten te zien zijn, het leertje wat inderdaad vrij snel begint te flubberen en met hèèl weinig moeite haal ik `m uit z`n frame.
Dat lijkt me ook niet erg betrouwbaar.....
Ga straks toch maar eens op zoek naar wat beters
Reg. datum: 27 juli 2005
Ook Sena cases heeft soort gelijke cases, naar ik meen de ZipBook & Folio.quote:ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:27:
De MacAlly leek mij juist de beste case? Valt me dan tegen om eerlijk te zijn.
Hierboven las ik dat je betere case's kon krijgen voor hetzelfde geld.
Zelf vind ik het idee van 'een boek' (door de case) wel erg leuk, alsook de mogelijkheid dat je het als 'stand' kan gebruiken (voor typen en rechtop).
Momenteel zijn er maar twee case's die hieraan volgens mij voldoen, en dat is de MacAlly en de originele Apple iPad case.
De eerste had altijd mijn voorkeur omdat deze met 'klemmetjes' vast zit, inplaats van dat er een dikke rand op de voorkant van de iPad komt zoals met de originele case, hierdoor zie je met de MacAlly nog echt 'de iPad' inplaats van met een lelijke bezel.
Zijn er nog andere vergelijkbare case's dan?
Zelf kan ik niet klagen dat ik ontevreden ben, de beste cases hebben altijd tijd nodig om ontwikkeld te worden en bij release is dat gewoon niet zo. Ik wacht nog op een aantal goede alternatieven maar mijn "Macally" gaat nog perfect mee.quote:ZpAz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 10:27:
De MacAlly leek mij juist de beste case? Valt me dan tegen om eerlijk te zijn.
Reg. datum: 02 november 2000
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.
Same here. Voorlopig voldoet ie prima, mocht er een beter alternatief komen dan koop ik die wel.quote:Phuncz schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 23:48:
[...]
Zelf kan ik niet klagen dat ik ontevreden ben, de beste cases hebben altijd tijd nodig om ontwikkeld te worden en bij release is dat gewoon niet zo. Ik wacht nog op een aantal goede alternatieven maar mijn "Macally" gaat nog perfect mee.
Overigens zag ik vandaag bij de Mediamarkt in Eindhoven dat ze daar ook aardig veel cases/covers e.d. hebben voor de iPad
Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.
Macbook Pro 15" 2.66GHz mid 2009 - Intel 160Gb SSD | iPad (2012) 16Gb Wi-Fi | iPhone 4S 16Gb | twitter

De 3 of 4 standen zijn eigenlijk ideaal, geven veel mogelijkheden tot variatie. Meteen prima bescherming voor onderweg, zou niet echt zonder kunnen.
Voornamelijk Appeltjes
Reg. datum: 18 juni 2004
VInd het jammer dat eigenlijk het hele ipad design wegvalt doordat de randen van de case over de rand vd ipad vallen.quote:Tommeh schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 21:23:
Hier nog steeds erg tevreden over de Incase Convertible Book Jacket.
[afbeelding]
De 3 of 4 standen zijn eigenlijk ideaal, geven veel mogelijkheden tot variatie. Meteen prima bescherming voor onderweg, zou niet echt zonder kunnen.
Reg. datum: 23 juni 2003
Stuur maar een mailtje naar oawiggersapestaartjehotmailpuntcom.quote:Ctgras schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 09:25:
[...]
Kan je mij PM'en met je mail?
Je kan geen PM's ontvangen en tevens geen mail.
Reg. datum: 12 april 2009
Maargoed, zullen de sleeves voor de iPhone 4 ookvoor de zijkant zin, zodat het signaal verlies minder is?
Denken jullie dan dat een Invisible Shield zal helpen voor de 'death grip' als het ook de zijkant bedekt?
Bedankt! Ik kan het topic van de iphone niet vinden op mijn iphone
bam, bam bam!
Grootste verschil is de binnenkant. De foofbag is gevoerd met soort van wol en past strak om de iPad, is ook iets dikker. Stevigheid blijft hetzelfde ook na +8 maanden gebruik (heb het ook voor m'n iPhone).quote:davidgilmour schreef op zondag 04 juli 2010 @ 19:51:
Is er veel verschil tussen een foofbag en een fabric? Zijn er vergelijkbare alternatieven van deal extreme?
De fabrix is gevoerd met soort van zijdeachtig materiaal. De iPhone/iPad gaat er makkelijk uit en in. Stevigheid wordt wel minder na een tijdje, maar even in een handwas en hij is weer als nieuw. Doordat de fabrix met een dun materiaal gevoerd is, voelt het ook lekker dun aan en oogt chic.
De fabrix wordt wel sneller vies dan de foof, maar ook dat komt door het materiaal.
Namami nandanandanam...
Reg. datum: 10 februari 2009
Alleen het probleem is nu dat ik geen credit card heb en hem dus niet op amazon kan kopen. Heeft iemand een idee waar hij wel te krijgen is?
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Deze heeft een screenprotector inbegrepen en deze is een beetje mat, hij zorgt voor minder schittering, alleen reflecteert het licht nu meer difuus... veel heb je er niet aan in mijn ogen.
Reg. datum: 29 april 2000
Reg. datum: 22 juli 2006
- Griffin FlexGrip for iPad
- Tucano Elements Second Skin for iPad
Ben over beide erg tevreden!
Voor foto's zie:
http://www.webgangster.nl/pictures/thumbnails-15.html
Edit:
De Griffin FlexGrip for iPad heeft een zwakke plek.
Dat is bij de ronde home knop, daar kan je de hoes heel erg makkelijk bewegen...:(
webgangster wijzigde dit bericht 15-12-2010 18:53 (25%)
http://www.mysleeve.nl/iPad-Sleeves/Noreve-Tradition-Case|9102T
Ik wilde er pertinent GEEN met fan die foeilelijke "leren" randjes over de randen van de iPad. Doet me teveel denken aan de telefoonhoesjes op de markt.
Rechtopzetten is niet handig met de case, maar te doen. Maar dat gebruik ik nooit. Hele nette afwerking. Er zijn aanbieders die hem al voor iets boven de 50,- verkopen.
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Reg. datum: 10 juni 2003
Ik ben op zoek naar een case met de volgende eigenschappen;
- Zakelijke uitstraling, liefst zwart leder
- Ruimte voor wat pasjes en visistekaartjes, etc.
- Mag de wat duurdere klasse zijn
Tot nu toe;
Pielframa met magneet sluiting
+ = mooie kwaliteit, niet te dik,bij openklappen geen los flapje wat er bij hangt van de sluiting e.d.
- = Geen ruimte voor pasjes...
Sena
+ = al het bovenstaande, en ook nog de mogelijkheid voor graveren bedrijfslogo !
- = WEL een flapje wat er bij hangt !!
Kortom; de Sena is bijna perfect, maar ik ben bang dat dat losje flapje vervelend gaat zijn, en hem dan steeds uit de hoes moet gaan halen als je hem "op de bank" gaat gebruiken...
Iemand nog een idee ??
Ik ben er super tevreden mee
-hij ziet er erg goed uit
-voelt lekker aan
-is stroef zodat de ipad niet zo makkelijk uit je handen glijd
-bied voldoende bescherming
-de bookstand functie is echt super
Alleen mijn Body Guardz folie kwam mee met een scherpe vouw in de folie, dus die heb ik nog er op kunnen maken.
I920@3800 Mhz ATI 6970 OCZ Vertex 2 Logitech Z-5500 Dell 3011 / Samsug UE55D7000 Fanatec PWTS
Zie hier een snelle foto impressie.
| DODOcase | ||
Iemand geïnteresseerd om er eentje over te nemen? Ik heb er drie besteld en heb er nog 1 over.
*verkocht!*
Helaas voor je heb ik al een sleeve
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Brodit Headrest Mount Apple iPad:

King Blade wijzigde dit bericht 07-07-2010 19:42 (32%)
Reg. datum: 22 juni 2000
Reg. datum: 13 december 2002
Hoe bevalt de DODOcase?quote:Jasper schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:22:
Eindelijk na 6 weken mijn DODOcase binnen gekregen!
DODOcase [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iemand geïnteresseerd om er eentje over te nemen? Ik heb er drie besteld en heb er nog 1 over.
Reg. datum: 16 oktober 2007

- Licht, flexibel en beschermende case
- Perfecte pasvorm voor de iPad
- Beschermt de iPad tegen krassen
- Opladen en syncen met case
http://www.i-luv.com/prod...mp;keyword=Flexi-Clear%20
Heb er nog 1 over voor de geinteresseerde! Was een 2-pack die ik kocht!
mikevdzanden wijzigde dit bericht 08-07-2010 10:22 (28%)
Oeh, 35mm goodness!quote:Jasper schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 17:22:
Eindelijk na 6 weken mijn DODOcase binnen gekregen!
DODOcase [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heb zelf alleen wat iPhone shots:

Ben er wel erg blij mee! Mooie materialen en tot in de details afgewerkt. Heb een beetje angst dat het elastiek na verloop van tijd wat slapper wordt, maar het lijkt in ieder geval van goede kwaliteit te zijn. De case ziet er in ieder geval -zoals verwacht- erg sjiek uit
kraagjes.nl • HaarlemVoices.nl • Twitter • Social Analytics: react.com
Zeer goed. Ik heb dezelfde ervaring als Zoefff hierboven.quote:
Reg. datum: 15 november 2003
Hoe 'klem' zit de iPad in de case?quote:Jasper schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:11:
[...]
Zeer goed. Ik heb dezelfde ervaring als Zoefff hierboven.
Reg. datum: 26 oktober 2003
Zijn er daarom mensen die een cover combineren met de Invisible Shield
Krassen heb ik weinig angst voor eigenlijk? Beide hoezen (de Fabrix sleeve en DODOcase) beschermen bij vervoer uitstekend tegen krassen. En als je krassen tijdens het gebruik maakt dan ben je ergens niet helemaal goed bezig of is het tijd om je nagels te knippen
Reg. datum: 22 augustus 2003
Schitterend, alleen ik heb 2 kinderen en maar 1 ipad.quote:King Blade schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:37:
Zo, ik weet niet of ik in het goede deel van het forum ben maar wil dit toch even showen.
Brodit Headrest Mount Apple iPad:
[afbeelding]
Ze zullen het dit jaar nog maar een keertje met een DVD spelertje moeten doen.
Mijn Bodyguardz screen protector begint er nu eindelijk een beetje fatsoenlijk uit te zien.
Hij zit er nu precies 1 week op en ik verwacht dat morgen (eindelijk) het laatste luchtbelletje verdwenen is.
Als echter heel critisch kijkt, schuin over het scherm als de ipad uit staat, zie toch nog wel veel oneffenheden, maar ik laat em voorlopig maar opzitten.
Als het scherm aan staat heb je gewoon een superstrak beeld.
Als je er een aangebracht hebt en je blijft ook na 48 uur luchtbelletjes zien, die gaan echt vanzelf weg.
Ik heb zelf ook meerdere keren zitten twijfelen of ik hem eraf zou rukken.
Het kan wel een dag of tien duren, je moet gewoon geduld hebben.
Als cover gebruik ik de McAlley bookstand. Nu na anderhalve week is mijn ipad er nog niet 1 keer uit geweest en dat zegt op zich al genoeg.
Henkus wijzigde dit bericht 16-07-2010 16:46 (48%)
I920@3800 Mhz ATI 6970 OCZ Vertex 2 Logitech Z-5500 Dell 3011 / Samsug UE55D7000 Fanatec PWTS
Wat hebben de meeste mensen, een hoes zodat die mee in de tas kan of echt een cover van leer ? Of alleen doorzichtig tegen de krassen.
Mijn persoonlijke ervaring met iPhone cases is dat cases die op je toestel in elkaar schuiven krassen toebrengt aan je toestel, dat silicone vies wordt en gaat leuren/scheuren, dat velours aan je jeansbroek blijft plakken en dat zelfs clip-on cases je toestel beschadigen door stof in de behuizing te drukken.
Ik wist dat ik een folio case wou na die dingen in beraad te nemen, ook omdat ik hem schuin wou kunnen zetten om te typen en dergelijke. Tevens wou ik iets waardoor hij niet teveel aandacht trok.
Hmm, een oversized boterhamzakje lijkt het op, leuke titel @ engadget:quote:clonedonkey schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:30:
Ik kwam de TrendyDigital waterproof ipad case tegen op internet. Lijkt me super handig want dan kan je hem b.v. gewoon mee in bad nemen Ze verkopen hem op amazon.com en hun eigen site. Maar het probleem is dat ze allebei dit niet shippen naar Nederland Weet iemand misschien waar ze deze case, of een soortgelijke verkopen ?
Trendydigital waterproof ipad cover is neither trendy nor digital
Reg. datum: 14 juli 2001
http://www.pielframa.com/ipad-magnetic-blacktan-cases.htm heb deze besteld hij is helaas nog niet binnen.
Wat weerhoudt je om er zelf een kort stukje met wat foto's over te schrijven?quote:wopper schreef op zondag 18 juli 2010 @ 11:40:
Wat me opvalt is dat hier nog niet over Piel Frama cases is gesproken
Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.
http://www.ilounge.com/in...io-feather-case-for-ipad/
Voordeel is dat hij zo dun is dat je em nog in de dock kunt doen. Nadeel is dat het eigenlijk puur tegen krassen,etc is en dus niet echt voor vervoer.
Tja, kan van alles zijn hequote:Phuncz schreef op zondag 18 juli 2010 @ 15:25:
Het is plots wel de trend om te vragen waarom niemand het gehad heeft over een bepaalde case. Wat denk je zelf ?
Reg. datum: 19 januari 2003
Wil er een die strak is, een aantal vakjes heeft, en ..... ? tips?
Reg. datum: 07 april 2001
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen of staan?
NIet dat je er veel aan hebt, maar in de Zurichse Apple store hingen er zat.quote:Iznogoud schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:22:
Ik zoek mij gek naar een Apple Case ( de orginele ), maar overal is die uitverkocht.
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen of staan?
[ Canon 450D + EF 70-300 IS + EFS 18-55 IS ] [ MacBook (late '08) 2,4GHz ] - [ PSN: gwbh ]
PSN ID: robhoeben
Is inderdaad wel een beetje veel van het goede, maar moet wel zeggen dat dat wel de mooiste is die ik tot nu toe gezien heb, volgens mij is dat wel goede kwaliteit. Maar ik zelf gewoon voor de originele Apple, aangezien die toch wel het mooiste aansluit én betaalbaar is..quote:Phuncz schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:27:
Mogelijk omdat een vanafprijs van 110¤ niet niks is voor een case
[ Canon 450D + EF 70-300 IS + EFS 18-55 IS ] [ MacBook (late '08) 2,4GHz ] - [ PSN: gwbh ]
Reg. datum: 20 juli 2009
Iemand nog een tip voor de beste screen protector?
En heeft iemand nog tips voor een goede (liefst goedkope) tijdelijke case protector welke bij een APR of MM te koop is morgen?
Ibidem wijzigde dit bericht 22-07-2010 12:47 (21%)
Reg. datum: 24 april 2000
Reg. datum: 02 november 2009
Bevalt mij in ieder geval erg goed, heeft nu al een paar randjes beschermd van krassen (net iets te dicht langs de muur gelopen). Hij is helaas net (echt net) iets te dik om te gebruiken in combinatie met een dock, wat ik wel jammer vind. Gebruik nu zo'n kartonnen 12-ei-box met een beetje knutselen. Werkt wel perfect.quote:robhoeben schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:14:
Ik heb een neopreen hoesje besteld via eBay om de iPad te vervoeren (¤ 9,95), en een hard case voor het dagelijks gebruik. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de NUDE van SwitchEasy, de UltraClear uitvoering (¤37,-) Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Ik heb ook zo'n neopreen hoesje erbij maar dan van zo'n chinese site, is perfect voor vervoer in mijn ogen, beschermt de Nude weer van krassen.

Maar dan voor de voorkant van m'n iPad. De achterkant zal me een worst wezen; die zie ik toch niet. Maar ik wil wel een goede bescherming voor de voorkant.
Bestaat er zoiets?
Of bedoel je voor tijdens transport, dan zou ik eerder zo'n sok achtige zak nemen.

Hij komt er weer in september als het goed is, vind dit tot nu toe een van de mooiste cases samen met die van Dodo denk ik.
MBP 15" | iPhone | iPad | iPod Touch | EOS 450D | Xbox 360
Inderdaad voor transport. En zo'n sok... Sorry hoor maar dan zou ik er ook eentje over m'n kop trekken als ik daarmee zou rondlopen.quote:troftnom schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 19:26:
Beetje lastig te bedienen dan.![]()
Of bedoel je voor tijdens transport, dan zou ik eerder zo'n sok achtige zak nemen.
Eigenlijk zoek ik een hard-cover voor de voorkant en het liefst ook geborsteld aluminium. Ik snap niet dat dit er niet is (althans, ik kan het niet vinden).
PURO IPAD LEATHER CASE
Anders ga ik denk ik toch voor de Dodocase.
Iemand toevallig nog een tip?
Reg. datum: 15 december 2002
Bevalt me echt prima!
Reg. datum: 23 juni 2003
Mis alleen nog een back cover, leg hem nu continu op de fabrix.
davidgilmour wijzigde dit bericht 24-07-2010 13:52 (3%)
Reg. datum: 28 oktober 2000

wel relaxte sfeer in mm, aardig wat keus maar ik wilde niet zomaar wat pakken dus maar de goedkoopste case gekocht voor tijdelijk gebruik. best nog wel een lachen ding, 2 kleuren en voordeel dat het scherm automatisch schoongemaakt wordt door de bewegingen die je maakt
nu een fatsoenlijke business case zoeken.
http://www.mobielbereikba...nk-grey?utm_source=kelkoo
Reg. datum: 06 november 2009
trakt.tv: jpjedi
Reg. datum: 08 januari 2004
En daarnaast de iPad docking station and keyboard addon accessories? Ik kan dit totaal nergens vinden.

Salus Juristen - Procederen - Adviseren
Reg. datum: 26 januari 2005
Nou ik heb het gevonden voor EUR: 9,99

Dus...
Reg. datum: 26 maart 2005
Het is niet de mooiste maar wel multifuntioneel.
Ben benieuwd

Hier werkt het anders prima? Meer mensen problemen?quote:Slashdotter schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:18:
De TS mag wel geupdate worden, geen enkel plaatje doet het
EOS 7D | EOS 350D | BG-E7 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Geen problemen hier!quote:Nik schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:32:
[...]
Hier werkt het anders prima? Meer mensen problemen?
Reg. datum: 16 maart 2000
http://www.lacie.com/nl/products/product.htm?pid=11497
Zal wel pics en meer posten als ie binnen is.
Level 30 : Games.Reviews.Retro | live / psn : phusebox
ifactors.nl al geprobeerd?quote:ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:06:
Sinds apple.nl store totaal niet weet dat er een Ipad bestaat. Zijn er ergens online winkels in Nederland die nog de gewone officiële ipad case verkoopt?
En daarnaast de iPad docking station and keyboard addon accessories? Ik kan dit totaal nergens vinden.
[afbeelding]
Nikon D700 - nikkors: f/1.4: 24, 50, 85 - f/2.8: 10,5+16 fish, 24-70, 28, 105Micro, 70-200 VR1, f/3.5: 28 PC - MBA 13" (4GB 256GB i7) + MBP 15" beide late 2011 + wacom cintiq 24 HD
Reg. datum: 12 januari 2007
De camera kit komt binnenkort maar is nergens te krijgen op dit moment. Volgens Apple zijn ze onderweg naar Nederland maar volgens mij zijn ze met de stoomboot van onze Sint meegegeven.quote:
Reg. datum: 20 april 2010
Hoedje wijzigde dit bericht 27-07-2010 17:01 (90%)
Ik hoef niet direct een schermprotector, maar de achterkant zou best wat bescherming mogen genieten, aangezien ik m overal neerleg.
U hebt een prachtige gelegenheid om te zwijgen laten voorbijgaan
Er is vrijwel geen skin beschikbaar die ook compatible is met de Apple dock. Ik ben daarom ook aan het kijken naar andere docks.quote:shameete schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:40:
Past de ipad eigenlijk nog wel in de dock als er zo'n skin op zit van bijv i-luv ?
Ik hoef niet direct een schermprotector, maar de achterkant zou best wat bescherming mogen genieten, aangezien ik m overal neerleg.
Level 30 : Games.Reviews.Retro | live / psn : phusebox
Reg. datum: 31 juli 2005
en de standaard apple-case lijkt mij wel iets functioneel, omdat je hem wat hoger kunt plaatsen als een stand. Is de kwaliteit wat degelijk? Ik zoek wel een case, maar eerder dat in 2 delen is, zodat je die kan openklappen als een boek en je de linkerkant kan gebruiken om notities of papier in te steken. Ben de naam volledig kwijt van dergelijke mappen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last