Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[PC/Mac] Settlers 7: Paths to a Kingdom

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 november 2010

Ik heb Settlers 3, 4, 6 en 7.
Settlers 3 heb ik nooit echt veel naar gekeken, Settlers 4 speel ik nog (met beide expansions) regelmatig (voor de mensen die het ook spelen: Hatred@Black Box) en zes heb ik veel te weinig gespeeld naar mijn mening.

Settlers 7 is ook erg leuk, maar de campaign is vrij kort en het is een beetje teveel een Kinderspelletje geworden, het is imo niet echt een serieuze Strategie game meer, wat ik altijd het leukste vondt aan de Settlers.

Ik vindt verder dat net zoals de vorige games uit de reeks het spel weer erg veranderd is ten opzichte van zijn voorganger.

Ik heb erg van dit spel genoten, en het blijft een topper!
Wel jammer dat ik voor ¤54,99 maar één dagje plezier aan de campaign heb kunnen hebben.

There is no real life, there is just AFK.

Reg. datum: 12 augustus 2009

@Mastermind:
Waarom zoveel?
bij Steam is die 39,99 + alle DLC incl. 4.
*Wachten doet tot die klaar is met downloaden*

(Of is die nu in prijs gezakt?? :$)

Gekocht op de dag van release ;)

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
ik voor 37,50 op de dag van release. Gewoon slecht gekeken dus ;P

Ik vind dit spel nog steeds vermakelijk :) Altijd wel zin om een skirmish te doen, of MP met vrienden!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, Asus ENGTX295.

hmm krijg nu een update binnen van ruim 2,7gb via steam. iemand idee wat dat is? heb volgens mij al de nieuwste versie en heb niks gehoord van een update..

Had hem op Steam, en daar kostte die toch echt ¤50~¤60

Reg. datum: 22 mei 2006

quote:
Mastermind-- schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 01:21:
Had hem op Steam, en daar kostte die toch echt ¤50~¤60
Ik vind dat altijd zo raar he, ik had hem bij de Wehkamp besteld, retail edition. En dan zo te zien nog 12,50-22,50 goedkoper dan de digitale versie :D

Steam is bij release ontzettend duur, met aanbiedingen zijn ze meestal wel lekker scherp!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, Asus ENGTX295.

.:. homicidal geek .:.

Tjonge, net de eerste map van The Chronicles Of Tandria uitgespeeld. Epic mapje, ben uuuren bezig geweest. Stats zoals ik ze nog nooit gezien had. 2500 graan bijvoorbeeld - WTF? :)

Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?

Ach, je hebt helemaal gelijk Dakreal. Maar bij onze lokale gameshop was hij even duur. Bij de gameshop in de stad was hij zelfs ¤5 duurder, dus toen toch maar voor Steam gegaan.

Reg. datum: 16 april 2008

Nu kan je hem voor 20 euro oppikken bij Bartsmit/Intertoys

.:. homicidal geek .:.

Net Confederation of Faith van de Chronicles of Tandria uitgespeeld. Da's de eerste keer in de Settlers-reeks dat ik 5-6 pogingen nodig heb om een wedstrijdje te winnen. Als je niet supersnel bent kan je het schudden, terwijl ik liefst rustig speel :(

spoiler:
Trouwens: op 't einde moet je 500 goud doneren. Het heeft denk ik een half uur op dubbele snelheid geduurd om 500 stuks naar de Export Office te verslepen :/

Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?

Reg. datum: 13 januari 2005

Ik heb een vraag: Ik ben ook van plan Settlers 7 te gaan kopen. Echter heb ik over een maand een Mac staan en wil het dus eigenlijk op de mac gaan spelen. Normaal koop ik de meeste spellen via Steam en zie daar alleen de Windows versie staan terwijl ik heb begrepen dat als je Settlers 7 in de "normale" box koopt dat je een installer heb voor zowel windows als osx ?

Heeft hier iemand ervaring met het spelen van dit spel op de Mac en of het via Steam aan te kopen is?

Reg. datum: 15 augustus 2007

Toevallig. Ik ben ik dus ook net aan het twijfelen over de aanschaf van Settlers 7 voor mijn macbook.

Mijn vragen zijn:
-Hoe speelt het op de macbook? Iemand ervaringen? (of iMac?)
-Hoe is de herspeelbaarheid? Dit topic is nu aardig rustig dus het lijkt alsof iedereen er al weer mee gestopt is?
-Er is een gold edition, waarbij je ook al wat DLC's krijgt. Is dat de moeite waard of kan ik beter gewoon de standaard versie kopen en dan nog kijken of ik die DLC's er later nog bijkoop?

De vraag is ook nog even waar ze dit spel nog verkopen in de (fysieke) winkels.. iemand enig idee?

Reg. datum: 27 oktober 2000

Weet iemand of als je de Settlers 7: gold edition koopt (waar dlc 1 t/m 3 al inzitten) je huidige installatie van Settlers moet deinstalleren en dan vanaf die disc opnieuw moet installeren? (bezit de officiële settlers al vanaf dag 1).

Op Amazon.co.uk is de gold versie 11 pound en dat terwijl alleen de 3e dlc al via de ubishop 15 euro kost.

Alleen ik vraag mij af of de (Engelse) gold editie ook in het Nederlands te spelen is...? Dat doe ik nu namelijk wel.

Reg. datum: 26 januari 2000

Afgelopen week de gold edition gekocht, maar ik krijg hem niet aan de gang. Ik probeer hem te spelen op mijn laptop met een i7-720QM, ATI 5650, 4GB geheugen en Vertex 2 SSD. Ik verwachte niet dat ik het op max quality kon spelen ofzo. Maar zelfs met alles op de laagste settings speelt het op 1 frame per seconde ofzow.. Zelfs de filmpjes (zoals het splashscreen van ubisoft) loopt gewoon niet soepel..

Het vreemde is dat ik games als The Rift, World of Warcraft, Anno 1404, Sims Medivals, etc allemaal op medium of high settings kan spelen zonder problemen, dus ik had verwacht deze game iig wel te kunnen spelen. Weet iemand of hier iets van bekend is? Ik had al proberen te google'n maar ik kan niet echt iets vinden..

Favo LoL champs: 1)Hecarim(T-J) 2)Ahri(AP-M) 3)Mundo(AD-J) 4)Kennen(AP-M) 5)Sion(AD-T)

Reg. datum: 22 november 2002

Gister geïnstalleerd, vandaag kan ik al niet meer inloggen. Wat een drama met die ubisoft.

Ik krijg met m'n 2008 desktop de game gister prima aan de praat en alles op hoogste settings. 1900x1200

QuadCore AMD Phenom II X4 Black Edition 940, 3000 MHz, 4GB RAM, ATI Radeon HD 4870 (1GB) op win7(64bit)
Zou dus denken dat ie bij jou wel zou moeten draaien. Misschien een probleem met de ssd? Of had je toevallig een virusscanner actief draaien in de achtergrond?

rockhopper wijzigde dit bericht 22-09-2011 21:27 (1%)
Reden: layout wijziging, resolutie toegevoegd

Reg. datum: 06 november 2001

Na een paar maanden niet spelen heb ik gisteren Settlers ook weer geinstalleerd. Mijn hardware is in de tussentijd wat gewijzigd, maar andere games werken prima terwijl Settlers na een paar minuten artifacts vertoond en dan snel crashed. Met mijn oude setup heb ik het spel zonder problemen uitgespeeld.
Grafische kaart (560Ti) draait gewoon @stock speeds.

Kan dit een hardware issue zijn, iets anders?

Mensen die denken dat je van 3dshooters agressief wordt, hebben nog nooit Super Mario Sunshine (GC) gespeeld...

Reg. datum: 28 mei 2008

quote:
Mon schreef op zondag 25 september 2011 @ 13:19:
Na een paar maanden niet spelen heb ik gisteren Settlers ook weer geinstalleerd. Mijn hardware is in de tussentijd wat gewijzigd, maar andere games werken prima terwijl Settlers na een paar minuten artifacts vertoond en dan snel crashed. Met mijn oude setup heb ik het spel zonder problemen uitgespeeld.
Grafische kaart (560Ti) draait gewoon @stock speeds.

Kan dit een hardware issue zijn, iets anders?
Zelfde probleem hier, ook met een 560ti

Reg. datum: 06 november 2001

Na veel zoeken heb ik wat meer posts gevonden, oa op het Ubisoft forum. Blijkbaar is er niets aan te doen.
Enige wat bij mij hielp was alttabben zodra je artifacts begint te zien, erg lelijke workaround.
Verder blijkt, zoals ik inmiddels van Ubi gewend ben (Splinter Cell), coop spelen gewoon niet mogelijk te zijn dus waarschijnlijk gaat deze game binnen een week naar aankoop richting het verdoemhoekje, helaas :-(

Mensen die denken dat je van 3dshooters agressief wordt, hebben nog nooit Super Mario Sunshine (GC) gespeeld...

De nieuwe beta drivers van nvidia 290.36 hebben inmiddels alle artifacts en crashes bij mij opgelost! :)

Reg. datum: 13 april 2010

Hoewel ik altijd een fan was van de oude Settlers spellen heb ik deze altijd overgeslagen. Toevallig zag ik dat bij Bol.com de gold edition voor ongeveer 12 euro te koop was! Met alle DLC er bij. Meteen maar 3 exemplaren besteld en dan met een paar vrienden online spelen als dat een beetje werkt!

1880Wp met vlinder
Reg. datum: 06 september 2001

Meer mensen last met het spelen van Settlers met de melding dat de service niet beschikbaar is?

...

Reg. datum: 13 april 2010

Dat had ik zaterdag ook maar volgens mij doet hij het nu weer.
-edit- Bij Driver SF deed uPlay het ook niet

Xephasis wijzigde dit bericht 09-01-2012 18:24 (27%)

vanaf vandaag is de settlers online beta van start gegaan! gratis aanmelden met je uplay account :)

1880Wp met vlinder

quote:
thvers schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:11:
vanaf vandaag is de settlers online beta van start gegaan! gratis aanmelden met je uplay account :)
Link voor de volledigheid ;)

...

Medieval Nerd

Hoezo vanaf vandaag? De duitse versie is al meer dan een half jaar online, en de engelse versie +- 2 maanden

Your lack of planning is not my emergency

iooryz
Reg. datum: 01 november 2010

Het is nu in open beta, en was closed beta begreep ik?

SC2: TheCatsMeow
Reg. datum: 19 augustus 2005

lekker dacht laat ik settlers7 weer eens installeren. maar eerst ALLE patches in volgorde erop zetten |:(

hij is klaar. Maar dit k*t spel werkt niet meer onder Mac Lion ;(

matty___ wijzigde dit bericht 14-01-2012 17:53 (25%)

Reg. datum: 20 september 2009

Hmmm, ik heb het spel net besteld via bol.com (had nog een cadeaukaart van 15E liggen).

Nu vroeg ik me af: Kan je dit spel installeren zonder de dvd? Ik bedoel, cd-key registreren bij Ubisoft en dan via hun downloaden ofzo? Ik heb namelijk geen DVD drive in m'n pc... en heb niet echt zin om er weer eentje in te zetten alleen voor 1 spel :)

1880Wp met vlinder

Ik heb de download versie die gespeeld kan worden zonder DVD... Ik weet niet of het ook met de DVD versie kan.

...

Weet iemand toevallig of er een manier is om de settings hoger te krijgen dan de max die het menu toe laat?

Ik heb een veel snellere bak dan deze game nodig heeft en op 1920x1200 is goed te zien dat textures en objecten eigenlijk al te dichtbij switchen naar lagere kwaliteit. Zou dus leuk zijn als ik dat ergens kon modden dat ie op grotere afstand de hoogste LoD blijft gebruiken.
SC2: TheCatsMeow
Reg. datum: 19 augustus 2005

echt kut ubisoft. in het menu staat dat ik online ben maar als ik dan een game begin wil die verbinding maken met iets dat niet lukt waar ik niet kan spelen.

ik heb gvd betaalt voor dit spel maar ik kan het amper spelen door die kut beveiligingen. :( :( :(

quote:
Siamti schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:41:
Hmmm, ik heb het spel net besteld via bol.com (had nog een cadeaukaart van 15E liggen).

Nu vroeg ik me af: Kan je dit spel installeren zonder de dvd? Ik bedoel, cd-key registreren bij Ubisoft en dan via hun downloaden ofzo? Ik heb namelijk geen DVD drive in m'n pc... en heb niet echt zin om er weer eentje in te zetten alleen voor 1 spel :)
Heb je ook niet meer nodig na installatie. :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011