OEH NOES, is dat een nieuwe taal ????Martinspire schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 17:19:
Oeh noes, je geheugen wordt ook daadwerkelijk gebruikt. OEH NOES!!

Probleem is dat deze melding elke keer terugkomt als mijn laptop opnieuw is opgestart en ik Chrome opstart. Niet meteen na het opstarten van Chrome, maar meestal wel vrij snel.
Als ik naar de lijst met extensies ga kan ik deze extensie ook niet terugvinden, ook niet voordat ik deze melding krijg. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, of wat dit mogelijk veroorzaakt?
Op zich geen groot probleem maar is er een manier om deze vervelende balk uit te schakelen in Chrome?
Op de site van dumpert heb ik hier het meeste last van.
Als ik bv deze link neem:
http://www.dumpert.nl/med...46f/te_vroeg_juichen.html
merk ik 2 dingen:
1 - aan het einde zie je de vrouw met rode trui de trap nog oplopen, dit zie ik wel in IE maar niet in Chrome.
Het geluid speelt nog wel maar het beeld bevriest op de man met blauwe trui. (het beeld blijft dus de laatste ~2 seconden hangen)
2. als ik voorbij (circa) de helft van een film ergens klik (wat reeds gebufferd is) dan moet hij erg lang laden. Soms is er geen andere optie dan de pagina gehele te refreshen.
Deze problemen heb ik ook in Incongnito mode met alle plugins uitgeschakeld.
Windows 8.1 is sinds een week opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht helaas geen oplossing bieden.
Op mijn laptop doet hetzelfde probleem zich voor, wel werk ik hier met dezelfde chrome account waardoor instellingen en plugins identiek zijn.
Ervaren andere Chrome gebruikers ook dat je de vrouw niet meer de trap op ziet lopen aan het einde van het filmpje?
En/of heeft er iemand nog mogelijke oplossingen?
Iemand een idee?Arrne schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:44:
De laatste tijd krijg ik bijna elke keer dat ik Chrome gebruik de volgende melding dat een extensie is verwijderd:
[afbeelding]
Probleem is dat deze melding elke keer terugkomt als mijn laptop opnieuw is opgestart en ik Chrome opstart. Niet meteen na het opstarten van Chrome, maar meestal wel vrij snel.
Als ik naar de lijst met extensies ga kan ik deze extensie ook niet terugvinden, ook niet voordat ik deze melding krijg. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen, of wat dit mogelijk veroorzaakt?
In Internet Explorer gaat het wel goed en zit de load op zo'n 30%. Gaat om een N2830 CPU trouwens. Iemand nog een gouden idee? Lokale bestanden op 1080p en hoge bitrate worden in bijv. VLC wel soepel afgespeeld.Anoniem: 237999 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:49:
Pas een volledig schone install van Windows 7 op een netbookje gedaan en meteen Chrome erop gezet. Helaas werkt de combinatie YouTube + Chrome zeer beroerd: moeizaam laden van videos, schokkerig afspelen en nagenoeg 100% CPU load, zelfs bij videos met lage resolutie (bijv. 360p). Hetzelfde gaat op voor andere video sites. Ik heb al van alles geprobeerd (er zijn meer mensen met dit probleem): pepflash plugin disablen, hardware versnelling uitschakelen, alle extensies verwijderen, HTML5 speler gebruiken...het haalt niets ui.
[ Voor 4% gewijzigd door Barns op 04-01-2015 18:21 ]
Er is een makkelijke fix. Ga naar chrome://flags/#enhanced-bookmarks-experiment, en schakel 'verbeterde' bladwijzers uit.
Het voelt net alsof Google lui wordt. Althans de divisie verantwoordelijk voor ontwikkelingen omtrent de browser. Het is al langer bekent dat de browser aanzienlijk trager word na verloop van tijd dat het aantal bookmarks in de manager toeneemt -- en dat heeft door Google nooit aandacht gehad, en nu gaat het nog verder achteruit, want de kwaliteitscontrole van de updates is ver te zoeken.
Eerlijk gezegd kan ik niet wachten op Microsoft's consumenten-klaar versie van de nieuwe browser. Al is het maar in de hoop dat Spartan een moderne bookmark manager heeft, al is het maar dat Google weer motivatie krijgt om kwaliteit te leveren.
Werkt niet.PostHEX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:21:
Er is een makkelijke fix. Ga naar chrome://flags/#enhanced-bookmarks-experiment, en schakel 'verbeterde' bladwijzers uit.
Dit wel: https://chrome.google.com...-app-launcher-info-dialog
Op welke manier werkt het niet? Bedoel je dat je geen verschil merkt wanneer je de optie uit zet, of dat je de optie niet uit kan zetten?Sefyu schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 23:59:
[...]
Werkt niet.
Dit wel: https://chrome.google.com...-app-launcher-info-dialog
[ Voor 51% gewijzigd door PostHEX op 22-04-2015 00:55 ]
Edit: moet je na het uitzetten wel even je browser herstarten. Misschien was je dat vergeten.
[ Voor 29% gewijzigd door PostHEX op 22-04-2015 09:41 ]
Ik had geen problemen met traagheid, maar nieuwe bookmarks maken was echt een crime, bedankt hiervoor! Scheelt mij echt kopzorgen.PostHEX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:21:
[ Voor 9% gewijzigd door True op 11-05-2015 17:34 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Of de bug dat hij "always on top" blijft, waardoor ik niet meer bij m'n taakbalk kan.
Daarnaast heb ik al maanden een probleem dat ik gifs nouwelijks to niet kan zien in Chrome, krijg alleen een groen scherm te zien. Nergens een oplossing te vinden. Heb voor nu FF maar weer is geinstalleerd, kijken wat die tegenwoordig doet.
[ Voor 8% gewijzigd door NoFearCreations op 29-06-2015 07:50 ]
---RAWE CEEK!!!---
Voor dat gif probleem moet je Hardware acceleration uit zettenNoFearCreations schreef op maandag 29 juni 2015 @ 07:47:
Ligt het aan mij, of is Chrome zichzelf aan het saboteren als browser? Flash wordt binnenkort niet meer ondersteunt, Widevine ook niet meer, en daarnaast gebruikt het voor een browser ontzettend veel ram.
Of de bug dat hij "always on top" blijft, waardoor ik niet meer bij m'n taakbalk kan.
Daarnaast heb ik al maanden een probleem dat ik gifs nouwelijks to niet kan zien in Chrome, krijg alleen een groen scherm te zien. Nergens een oplossing te vinden. Heb voor nu FF maar weer is geinstalleerd, kijken wat die tegenwoordig doet.

De rest heb ik geen oplossing voor.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit kan ik bevestigen. Toen ik deze post las zat ik nog op 46.x.x.x en was de bovenste optie 'Save image as', na het updaten naar 47.x.x.x is de bovenste optie inderdaad 'Open image in new tab'.CLB schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:46:
Ligt het aan mij of is het menu en de volgorde daarin van het met je rechtermuisknop op een afbeelding klikken sinds versie 47.0.2526.73 aangepast. Bovenste optie was (weet niet bij welke versies allemaal) afbeelding opslaan, nu is dat 'openen in nieuw tabblad', dat is nogal moeilijk irritant, is dat aan te passen?
Ik heb ook al een paar keer verkeerd geklikt ja.CLB schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:46:
Ligt het aan mij of is het menu en de volgorde daarin van het met je rechtermuisknop op een afbeelding klikken sinds versie 47.0.2526.73 aangepast. Bovenste optie was (weet niet bij welke versies allemaal) afbeelding opslaan, nu is dat 'openen in nieuw tabblad', dat is nogal moeilijk irritant, is dat aan te passen?
De PDF reader is ook veranderd, stuk uitgebreider lijkt het.
[ Voor 9% gewijzigd door rg-mohwa op 07-12-2015 22:31 ]
Iemand nog bepaalde tips voor font rendering in windows 10 om dit misschien beter te krijgen?
Hm, vandaar dat bepaalde sites er ineens zo anders uit zienAmelandbor schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 13:40:
Nieuwe versie v52 heeft de mogelijkheid van de DirectWrite flag verwijderd, waardoor het moeilijker wordt om te focusen op tekst.
Iemand nog bepaalde tips voor font rendering in windows 10 om dit misschien beter te krijgen?
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
hmz, das wel minder idd. Ik gebruik dat heel vaak.Ethirty schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:16:
Net als de backspace om een pagina terug te gaan. Echte voortuigang, not.
wth... inderdaad, dat werkt ook niet meer, je krijgt nu een popup dat je alt + pijltje terug moet indrukkenEthirty schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 14:16:
Net als de backspace om een pagina terug te gaan. Echte voortuigang, not.
Echter heeft Google inmiddels zelf een extension gereleased die dit weer mogelijk maakt
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-08-2016 19:58 ]
Linkje: https://chrome.google.com...pagacbcdloonjhbiecobagjciKaap schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 19:56:
Ik mis die backspace zo erg dat ik gewoon overwoog om een andere browser te gaan gebruiken.
Echter heeft Google inmiddels zelf een extension gereleased die dit weer mogelijk maakt
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verbeteren? Ik heb al een wereld aan extensies geprobeerd om het te verbeteren, maar helaas zonder resultaat.
De laptop is overigens een Dell XPS 13 met zo'n Microsoft Precision trackpad.
[ Voor 11% gewijzigd door Belecthor op 04-09-2016 16:06 ]
Dit is meer een probleem van de XPS 13 met het Precision trackpad dan van Chrome. Als je in de instellingen van Windows "zoomen met 2 vingers" uitzet gaat het al een stuk beter.Belecthor schreef op zondag 04 september 2016 @ 13:57:
Ik gebruik al jaren naar tevredenheid Google Chrome, echter sinds ik mijn desktop ingewisseld heb voor een laptop, merk ik toch dat het niet ideaal werkt met een touchpad. De browser voelt een stuk "zwaarder" aan dan bijvoorbeeld Edge en dat manifesteert zich in schokkerige bewegingen bij het scrollen en traag scrollen met de trackpad. In Edge (en de rest van de Windows programma's) werkt dit allemaal veel soepeler.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verbeteren? Ik heb al een wereld aan extensies geprobeerd om het te verbeteren, maar helaas zonder resultaat.
De laptop is overigens een Dell XPS 13 met zo'n Microsoft Precision trackpad.
Waarom zou dat zo zijn? Het probleem komt, als ik de ervaringen op internet mag geloven, heel veel voor met trackpad i.c.m. Chrome.Crim schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:58:
[...]
Dit is meer een probleem van de XPS 13 met het Precision trackpad dan van Chrome. Als je in de instellingen van Windows "zoomen met 2 vingers" uitzet gaat het al een stuk beter.
Chrome is de enige app die problemen oplevert. Pinch to zoom uitzetten heeft verder geen werking op de soepelheid van het scrollen in Chrome. Edge werkt daarentegen fantastisch, bijna zo goed als het scrollen als op MacOS, maar ik gebruik liever Chrome, omdat deze veel meer handige extensies en continuïteit heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door Belecthor op 05-09-2016 18:48 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Ik ben erg blij met Chrome als mijn main browser maar ik zit op de beta branch en soms komen er nog wel eens leuke bugjes tevoorschijn zoals dat.
Ik heb er echt een uur op zitten vloeken! Blijkt dus dat het plaatje zelf goed is (EXIF orientatie gecheckt enzo) en in FF ziet het er prima uit.
Alleen Chrome gooit em op zijn kant.
Dit is overigens Version 53.0.2785.89 beta (64-bit)
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 07-09-2016 12:43 ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Voorbeeld: http://www.bastionhotels.nl/nl/
Eerst zie je wel alles (max 5 sec), maar dan wordt het alsware opnieuw gerendered en hou je alleen 1 pagina over.
Hier kon uw advertentie staan
Zou wel eens te maken kunnen hebben met je videokaart(drivers). Je zou om te testen eens kunnen proberen om hardwareacceleratie uit te zetten. Dat staat onder de instellingen bij geavanceerd.Nitroglycerine schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:33:
Ik heb een raar probleem bij het gebruik van Chrome: sommige pagina's worden niet voorbij het eerste gemaximaliseerde scherm weergegeven. Als je dan naar beneden scrolt heb je alleen wit beeld, terwijl dezelfde pagina in bijvoorbeeld IE of Firefox wel goed weergegeven wordt. Dit heb ik op meerdere apparaten en al in meerdere Chrome versies gehad. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Als ik Chrome op Android gebruik dan krijg ik wel alles goed te zien.
Voorbeeld: http://www.bastionhotels.nl/nl/
Eerst zie je wel alles (max 5 sec), maar dan wordt het alsware opnieuw gerendered en hou je alleen 1 pagina over.
Als dat helpt heb je een richting waarin je de oorzaak van het probleem kunt zoeken.
Hier kon uw advertentie staan
Weet iemand hoe ik die die weer gewoon licht (wit) van kleur krijg? Ik vind die donkere tabs erg onoverzichtelijk.
edit:
ik heb uiteindelijk de oplossing gevonden:
Go to chrome://flags/#top-chrome-md under 'Material Design in the browser's top Chrome' choose the 'Non-material' option from the drop-down menu.
Hopelijk wordt dit material design niet de enige keuze. Ik vind het veel minder overzichtelijk dan de oude witte tabs ...
[ Voor 40% gewijzigd door nocalimero op 14-09-2016 11:52 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wanneer ik Chrome open krijg ik de pagina met de foutmelding; "Helaas, er is iets misgegaan met het weergeven van deze pagina" Wanneer ik dan naar instellingen wil gaan of naar de extensies gebeurt er ook niets, en blijft dezelfde pagina weergeven worden. Ik kan langs deze weg dus geen extensies uitschakelen of instellingen wijzigen.
Wanneer ik uit mijn profiel wil loggen lukt dit ook niet; ik krijg een pop-up scherm maar ook hier laad niets.
Ik heb de clean-up tool van Chrome al gedraaid maar deze zegt niets te kunnen vinden. For the time being werk ik nu met Edge maar mis Chrome, hoe kan ik dit oplossen?
Update; ik zie zojuist dat onder Software Chrome als 'niet beschikbaar' staat en dat Windows 10 daarom de standaardbrowser gewijzigd heeft? Heb al gegoogled maar kom hier niet veel verder..
[ Voor 10% gewijzigd door Isaja op 15-09-2016 22:07 ]
PSN: Rich_E1988
Instellingen -> Bij opstarten.Richi E. schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:00:
Sinds kort ben ik overgestapt van Safari naar Chrome. Ben er tot nu toe erg blij mee. Het enige wat mij nog niet lukt is om tabbladen vast te zetten. Wanneer ik ze vast zet en de browser afsluit, zijn ze na het opnieuw opstarten verdwenen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Wat doe ik fout?
Daar kun je instellen wat er moet gebeuren als je de browser opent: een nieuw tabblad openen, de pagina's openen die je open had toen je de browser afsloot, of een specifieke set pagina's openen.
Anoniem: 416122
Voorbeeld: http://squiby.net/view/136251.png geeft bij zoeken dit: http://prnt.sc/ck5c44. Ik wil transparant zoeken zonder eerst het plaatje op te slaan en in google te uploaden.
Instellingen -> Bij opstarten -> Doorgaan waar je gebleven wasRichi E. schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:00:
Sinds kort ben ik overgestapt van Safari naar Chrome. Ben er tot nu toe erg blij mee. Het enige wat mij nog niet lukt is om tabbladen vast te zetten. Wanneer ik ze vast zet en de browser afsluit, zijn ze na het opnieuw opstarten verdwenen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Wat doe ik fout?
Isaja schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:03:
Sinds vandaag werkt mijn Chrome browser op de laptop niet meer; al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar de problemen blijven gelijk. Op de telefoon (android) werkt deze wel gewoon ingelogd op mijn profiel
Wanneer ik Chrome open krijg ik de pagina met de foutmelding; "Helaas, er is iets misgegaan met het weergeven van deze pagina" Wanneer ik dan naar instellingen wil gaan of naar de extensies gebeurt er ook niets, en blijft dezelfde pagina weergeven worden. Ik kan langs deze weg dus geen extensies uitschakelen of instellingen wijzigen.
Wanneer ik uit mijn profiel wil loggen lukt dit ook niet; ik krijg een pop-up scherm maar ook hier laad niets.
Ik heb de clean-up tool van Chrome al gedraaid maar deze zegt niets te kunnen vinden. For the time being werk ik nu met Edge maar mis Chrome, hoe kan ik dit oplossen?
Update; ik zie zojuist dat onder Software Chrome als 'niet beschikbaar' staat en dat Windows 10 daarom de standaardbrowser gewijzigd heeft? Heb al gegoogled maar kom hier niet veel verder..
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Nee, nog nooit gezien. Al eens een verse installatie gedaan?Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:39:
Heeft iemand het volgende probleem ook?
https://productforums.goo...ntext-place=forum/youtube
Overigen heb ik nog steeds last van teleurstellende performance; scrollen gaat niet heel soepel, het stottert hier en daar, etc. Bij Microsoft Edge werkt dit allemaal véél beter, alleen gebruik ik liever Chrome ivm continuïteit. Ik gebruik een Dell XPS 13, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Ik heb al geprobeerd om verschillende settings te veranderen en scrolling extensies te installeren, maar de problemen blijven.
Nog niet. Maar vreemd genoeg heb ik het sinds gister niet meer gehad. Ik kijk het nog even aan.Belecthor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:18:
Nee, nog nooit gezien. Al eens een verse installatie gedaan?
Overigen heb ik nog steeds last van teleurstellende performance; scrollen gaat niet heel soepel, het stottert hier en daar, etc. Bij Microsoft Edge werkt dit allemaal véél beter, alleen gebruik ik liever Chrome ivm continuïteit. Ik gebruik een Dell XPS 13, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Ik heb al geprobeerd om verschillende settings te veranderen en scrolling extensies te installeren, maar de problemen blijven.
Als ik geheugen check met taakbeheer dan loopt het terug van 2,9 GB naar 1,2 GB en minder. Blokje loopt dan helemaal vol. Sluit ik de wedstrijd dan loop het weer op. En sluit ik Chrome, dan helemaal.
[ Voor 24% gewijzigd door desalniettemin op 04-02-2017 16:33 ]

Zelf kom ik niet verder dan:
1. Mail Checker
4. Google
6. Ghostery
8. AdBlock
Alleen nummer 2 kan ik je geven en dat is Videostream (https://chrome.google.com...gdjbjpnocolokfelagl?hl=nl) . Erg handig om media naar je Chromecast te sturen.Makavelibrox2 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:08:
Kan iemand mij vertellen welke plugins dit allemaal zijn?
[afbeelding]
1. Mail Checker
4. Google
6. Ghostery
8. AdBlock
4 is denk ik Google Translate.Makavelibrox2 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
1. Mail Checker
4. Google
6. Ghostery
8. AdBlock
De laatste is lastpass.
5. Awesome ScreenshotMakavelibrox2 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
1. Mail Checker
4. Google
6. Ghostery
8. AdBlock
9. CookiesOK
10. LastPass
[ Voor 7% gewijzigd door MyUtd4Life op 08-02-2017 11:54 ]
FIFA Benelux Administrator
1. Mail CheckerMakavelibrox2 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:08:
[afbeelding]
2. Videostream
4. Google Translate
5. Awesome Screenshot
6. Ghostery
8. AdBlock
9. CookiesOK
10. LastPass
Wie helpt ons verder aan #3 en #7?
Toegegeven het is een beetje een luxeprobleem, maar ik kan me voorstellen dat er iets handigs voor bestaat. Een plugin die ik probeerde werkte alleen op YouTube zelf. Maar ik heb het het liefst website-agnostisch.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
#3 is denk ik HolaMakavelibrox2 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:48:
[...]
1. Mail Checker
2. Videostream
4. Google Translate
5. Awesome Screenshot
6. Ghostery
8. AdBlock
9. CookiesOK
10. LastPass
Wie helpt ons verder aan #3 en #7?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat klopt.
Iets anders. Als ik naar de Chrome startpagina ga dan heb ik onder de zoekbalk 8 thumbnails/snelkoppelingen van frequent bezochte pagina's. Is dit aantal uit te breiden?
Ik ben sinds kort overgestapt naar Chrome na jarenlange trouwe fan van Internet Explorer geweest te zijn. Internet Explorer voelt erg traag aan i.v.m. Chrome, naar mijn mening vandaar deze keuze.
Echter mis ik de keuze optie in Chrome om een bestand die je wilt downloaden, direct uit te voeren zonder dat deze opgeslagen wordt in je download map.
Dus met andere woorden:
Website> Download>Keuze: Uitvoeren of Opslaan.
Bestaan hiervoor extensies om deze functionaliteit in Chrome te integreren?
Zojuist op Google gekeken maar ik weet niet onder welke benamingen ik het kan vinden.
Alvast bedankt voor de eventuele genomen moeite.
Kennis begint met informatie vergaren.
Wat je kunt doen is het volgende: bestand downloaden > op bestand klikken. Dan wordt het bestand geopend zodra hij klaar is met downloaden.aliberto schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:13:
Beste mede-tweakers,
Ik ben sinds kort overgestapt naar Chrome na jarenlange trouwe fan van Internet Explorer geweest te zijn. Internet Explorer voelt erg traag aan i.v.m. Chrome, naar mijn mening vandaar deze keuze.
Echter mis ik de keuze optie in Chrome om een bestand die je wilt downloaden, direct uit te voeren zonder dat deze opgeslagen wordt in je download map.
Dus met andere woorden:
Website> Download>Keuze: Uitvoeren of Opslaan.
Bestaan hiervoor extensies om deze functionaliteit in Chrome te integreren?
Zojuist op Google gekeken maar ik weet niet onder welke benamingen ik het kan vinden.
Alvast bedankt voor de eventuele genomen moeite.
Maar dan wordt het downloadbestand op je pc opgeslagen en moet ik later weer de download map of welke map je ooit gekozen heb leeggooien. Vandaar mijn vraagAnonymoussaurus schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 19:52:
[...]
Wat je kunt doen is het volgende: bestand downloaden > op bestand klikken. Dan wordt het bestand geopend zodra hij klaar is met downloaden.
Kennis begint met informatie vergaren.
Dat klopt inderdaad. Je kunt wel in de instellingen aanzetten dat je kan kiezen voor een locatie:aliberto schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:24:
Maar dan wordt het downloadbestand op je pc opgeslagen en moet ik later weer de download map of welke map je ooit gekozen heb leeggooien. Vandaar mijn vraag

Sinds een paar dagen een nieuwe ASUS UX410, echter merk ik dat soms het scrollen met 2 vingers op de trackpad helemaal wegvalt in Chrome. Andere programma's hebben er geen last van, dus het moet ergens mis gaan tussen Chrome/Windows/trackpad. Via de Google forums wordt het er allemaal niet duidelijker op, iemand een idee waar dit aan kan liggen? Het aparte is dat dit vaak pas na een tijdje werken in Chrome gebeurt, en soms na het openen van een nieuw tabblad ook ineens weer verholpen lijkt te zijn.
Tijd voor een nieuwe browser dus. Helaas zijn mijn plugins niet beschikbaar voor edge.
Ik heb een aantal tabbladen vastgemaakt. Als ik een mail ontvang met een link naar "een website", het maakt niet uit welke, dan verliest Chrome alle vastgemaakte tabbladen, waardoor je deze opnieuw moet instellen.
Heeft iemand dit probleem nog gehad? Hoe heb je dit opgelost?
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
- Webpagina's kunnen niet worden geopend
- Chrome Instellingen worden niet geopend
Dit gebeurt telkens als ik de computer opstart of uit slaapstand haal.
Na pakweg 1 minuut lost dat zich op en worden webpagina's weer geopend en is ook o.a. het Instellingen menu weer te openen. Iemand die dit ook ervaart? Het is specifiek iets met Chrome, aangezien Firefox wel direct in staat is pagina's te openen, etc.
Aangezien het hier nogal rustig is en het probleem nog speelt, een eigen topic aangemaakt: Chrome hapert nadat computer uit slaapstand komt
[ Voor 13% gewijzigd door JBS op 17-04-2018 09:55 ]
Uiteindelijk hier het antwoord gevonden: https://www.chromium.org/...cuments/network-settings/
Ik denk deel het even, wie weet bespaar ik iemand in de toekomst (veel) tijd.
In mijn specifieke geval draait Cloudflare WARP in de Local Proxy stand en wilde ik alleen het verkeer van Chrome die kant op duwen.
-toevoeging-
Bewerk de snelkoppeling naar Chrome en wijzig het Doel: veld. Je voegt hier de parameter toe.
Bij mij is dat bijvoorbeeld:
1
| "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --proxy-server=socks5://localhost:60000 |
[ Voor 22% gewijzigd door ericafterdark op 05-01-2024 12:50 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.