Reg. datum: 28 januari 2002
specs: Intel E6400, 2Gb PC5300, S.B. 250Gb 7200rpm, MSI P965 Neo-F, Radeon X1950Pro 256mb
Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Borderlands
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw TopicKlopt, een pestilent defiler en een goed repeater pistol is echt super.quote:Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]
Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn
specs: Intel E6400, 2Gb PC5300, S.B. 250Gb 7200rpm, MSI P965 Neo-F, Radeon X1950Pro 256mb
Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.quote:Rann schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:52:
Kijk even zo'n 6 posts omhoog -_-
Spielerei...
dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.quote:el-jorge schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:35:
[...]
Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.
I'm scraping and I know it!
Hmmm. Een playthrough kost al tijd zat. En vaak als ik een spel heb uitgespeeld vind ik het wel goed zo en is het tijd om een ander spel te gaan spelen.quote:pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:07:
[...]
dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.
Spielerei...
Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.quote:Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
Waar slaat het op dat je de game 2x moet spelen om leuke items te vinden dan ?
Ja maar die missies zijn niet anders.quote:pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:05:
[...]
Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.
Xbox360 Gamertag: Koning86
Loot rules, maar in mijn 2e playtrough is goede loot maar schaars. Ben net voor de 2e keer aangekomen in de Vault.quote:KoningL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:
De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.
Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.
PSN iD: AEON-M --- MacBookPro 13" i5
Helemaal eens. Het is eigenlijk Diablo 2 in FPS vorm.quote:KoningL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:
De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.
Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.
Playthrough 2.5 heet dat deel. Vanaf dat moment schalen je tegenstanders ook mee met je eigen skill level, dus daar wordt het spel eigenlijk pas interessant. Globaal gezien zijn er maar een paar punten waar het spel wat lastig is. Zo begon ik gisteren als level 13 aan Shock Crystal Harvest (een level 14 missie) en ik kwam er halverwege level 17 weer uit. Het volgende level is Sledge: to the safehouse, maar ik weet nu al dat dat een eitje is omdat ik dan twee levels sterker ben dan de AI in dat level. Dat is het grootste nadeel van Borderlands, en ik ben blij dat ze dat aal PT2.5 hebben veranderd. Ik hoop dat dit in Borderlands 2 er gewoon vanaf de eerste playthrough al in zit.quote:m4yall schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:52:
spoiler: Iets met de VaultHopelijk laat dat beest wat goede loot vallen, want na de 2e keer Vault zijn er nog een paar side missies die ik kan doen en de DLC voor de 2e keer. En dat willen we natuurlijk met toffe loot doen
Borderlands wordt in PT2 een ander spel dan in PT1, omdat in PT2 veel tegenstanders een elemental effect hebben. Voor dat soort tegenstanders moet je je speelwijze een beetje aanpassen, waardoor het niet meer (alleen) gaat om het grootste wapen. Daarnaast heb je in PT2 ook zoveel punten in je skilltree dat je je character ook echt kan veranderen. Los van een obsceen verschil in de hoeveelheid damage die je kan doen speelt een level 69 Siren echt anders dan een level 5 Siren.quote:Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
Waar slaat het op dat je de game 2x moet spelen om leuke items te vinden dan ?
1x is genoeg voor mij.
ik speel de meeste games maar 1x uit of ze moeten super leuk zijn en niet langer dan 10 uur duren.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
de levelcap wordt verhoogd met 1 van de DLC's. Ik geloof bij de DLC 'General Knoxx'. Dan is de levelcap 61.quote:Pykow schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:02:
ik wist voorheen nooit dat er een PT2 was.
overal lees je dat lvl 50 het hoogste is wat je kan halen en lvl 52 het hoogste level van een monster is.
Ach ja moet eerst PT1 uitspelenzit pas op level 21
SWTOR & WoW guild DRT "Lord Blasphemus" @ DRT Recruitment Video | BIG CASE | LAN CASE
ow? hier weet ik niks van.quote:BlaSfem0n schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:23:
en er is laatst een patch uitgekomen die je nog eens 8 levels hoger laat levelen...
De 1.41 update zorgt ervoor dat je tot level 69 kan.quote:pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]
ow? hier weet ik niks van.
Dien ik deze patch handmatig te downloaden? of hoe gaat dit in z'n werk?
Hopen dat er genoeg te doen is om daar te komen. Ben nu (pas) lvl 54. Morgen gaan er hopelijk wat levels bijkomen.quote:PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]
De 1.41 update zorgt ervoor dat je tot level 69 kan.
Heb Zombie Island en Claptrap Revolution al uitgespeeld. Via multiplayer gaat dat levellen veel sneller! Ben nu al level 35. Maar het verpest de boel ook een beetje. Je hebt dan opeens 10000 missies openstaan en weet eigenlijk niet wie je waar hebt ontdekt en waarmee je toegang tot x of y hebt verschaft enzo.quote:|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
quote:PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]
De 1.41 update zorgt ervoor dat je tot level 69 kan.
Met ^quote:pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]
ow? hier weet ik niks van.
Dien ik deze patch handmatig te downloaden? of hoe gaat dit in z'n werk?
Redsandro wijzigde dit bericht 09-09-2011 16:58 (40%)
Tweakblog: Jatten, patenteren en fanboys.
Mijne van de eerste versie werken zelfs nog gewoonquote:Pykow schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:04:
Leuk van steam.
Gisteren een update geweest dat de savegame nu over de servers van steam werken.
dus waar je ook installeerd, je save game is altijd gebackupt.
1 nadeel. mijn oude savegame van 6 uur gameplay is kapot en laat mijn borderlands crashen.
| MSI X58 BIG BANG Xpower | Intel i7 920 | 3x2GB Corsair Dominator 1600Mhz DDR3 | EVGA Geforce 580 GTX SC | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | OCZ Vertex 2 60GB SSD | All Watercooled in a Raven 02 Case
Die is inderdaad niet echt leuk. Ik heb deze zelf maar 1x voor de helft gespeelt, toen nooit meer naar om gekeken.quote:Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:01:
Nu bezig met Maxxi's Underdome, echt ergerlijk saai. Beetje constant schieten zonder kans op loot of XP, zo is er toch niks aan?
quote:Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:18:
Ja je krijgt loot na elke keer dat je een ronde hebt uitgespeeld maar das loot die bij 10 levels lager past. Je krijgt geen cash of items van vijanden die je dood. Bovendien is het meer search and destroy dan een wave, je moet (behalve bij de horde wave) zelf op zoek naar vijanden, je wordt zelden overspoeld.
quote:Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]
Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn
sorry, beetje hectisch geweest, net nu alles weer geinstalleerd, en de build weer gevonden. supersimpel, maar ook superleuk en super dodelijk.quote:pdebie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:53:
[...]
Heb je een voorbeeldje van zo'n build? Ik ben ook vrij actief met Mordecai, maar die snipers ken ik nu wel
pdebie wijzigde dit bericht 13-09-2011 14:37 (58%)
Je gebruikt idd shock als element, en shields zijn geen probleem inderdaad. het is wel vrij wapen specifiek, maar het kan echt leuk zijn.quote:pdebie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:35:
ipv van refire zou ik dat wel kunnen doen ja
of deploy.
hoe ziet zo'n shock trooper eruit? en wat houdt het in? want ik gebruik eigenlijk alleen maar shock tegen schilden. Daarna switch ik altijd naar corrosive of fire.
Die vriendjes maken het irritant + het feit dat je op een gegeven moment nog maar 1 weakspot overhebt om hem te raken en om daar te komen zijn die vriendjes anoyingly strong! Vooral die armored crawworm (oid).quote:pdebie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:17:
hmmm.... eerst maar eens flink levelen dan met Roland en dan proberen
Vooralsnog maar even verder met m'n 'standaard' build.
Ben net in PT2 aangekomen met Roland, dus nu gaat 't wel goed komen.
M'n Mordecai is gisteren lvl 58 geworden. Nog 3 levels te gaan woohoo!![]()
Wil het eindelijk een keer op proberen te nemen tegen Crawmerax, maar krijg dat beest maar niet dood. Vooral die vriendjes van hem zijn echt super irritant. Iemand nog tips voor Mordecai vs Craw?
Current favs: XboX360 - SSF4 | PC - LoL
SWTOR & WoW guild DRT "Lord Blasphemus" @ DRT Recruitment Video | BIG CASE | LAN CASE
I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia
Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?quote:pdebie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:13:
vandaag een rondje met de rocket launchers proberen te spelen. man o man wat zijn die dingen beroerd zeg.
Kan d'r echt niet mee overweg.
soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.quote:PilatuS schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:24:
[...]
Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?
Ze zijn gewoon niet sterk genoeg, ook al heeft ie 1500 damage.
I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia
Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoorquote:KoningL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:12:
[...]
soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.
Alleen is lastig idd.. Van die dingen om hem heen heb ik geen last om die 'rupsen' na. Als je crawmerax killed verdwijnt de rest vanzelf.quote:pdebie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
[...]
Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoor
Ik heb zojuist nog eens geprobeerd om crawmerax te verslaan, maar man wat zijn die dingen om hem heen belachelijk sterk zeg. Of mijn wapens zijn niet sterk genoeg of ik doe gewoon iets verkeerd. Ik weet het niet.

Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen.quote:pdebie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:13:
grappig feitje over de rocket launcher discussie van hierboven.
bij de Gearbox leaderboards is de rocket launcher best populair. De SMG en de Sniper doen het gemiddeld slechter.
[afbeelding]
Phenom II x4 955, 4gb, Asrock 870 extreme, hd6850
haha ja inderdaad. Daarom vond ik het wel grappig. Iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat rocket launchers gewoon bout zijn. Komen deze statistieken ineens naar voren.quote:Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:28:
[...]
Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen.

Just_jan wijzigde dit bericht 05-10-2011 07:26 (10%)
Ps3 account = Just_jan
Ik speel ook als Mordecai .quote:Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:10:
Mja die Volcano is HEERLIJK!
Crawmerax 1x geprobeerd... Nondeju wat is die moeilijk... (Speel als Mordecai)
Ps3 account = Just_jan
er is een moment waarop die gaat aanvallen met die groene zooi , waarop die helemaal stil staat.quote:Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:40:
Nou... Crawmerax beweegt teveel om hem te kunnen raken..
Ps3 account = Just_jan
"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten
Nee, maar in Pt.2 wel.quote:ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:44:
Tijdens de release heb ik het spel meteen gehaald maar na 2 weken heb ik het weggelegd omdat ik de wereld nogal kaal vond. De diversiteit in enemies (op de eindbosses na) was niet heel groot.
Is dit na de laatste patche's en DLC's veranderd? Is de diversiteit in non-boss enemies groter geworden?
Het spel heeft namelijk wel potentie en ik zou het graag weer oppakken.
Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie..quote:Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:
Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ?
DLC's vind ik persoonlijk een leuke toevoeging!
Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?quote:Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:
Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ?
DLC's vind ik persoonlijk een leuke toevoeging!
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.quote:ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:57:
Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie..
Bad_Boy wijzigde dit bericht 06-10-2011 14:06 (5%)
Ditzelfde had ik ook wel een beetje. Nu in pt 2(.5) bezig en alles levelt mee, speelt een stuk leuker en hadden ze eigenlijk het spel door moeten doen. Evt met keuze voor downscaling als bepaalde stukken echt niet lukken.quote:Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?
[...]
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.
Dan ga ik het maar weer eens proberen! Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's. Is dat dan tijdens een patch aangepast? Of was ik toch niet ver genoeg?quote:Sssquirrel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:00:
Jewel joh, dan ben je ook nog niet zo ver als je alleen maar skags bent tegengekomen
Er zijn meer type tegenstanders dan alleen skags
Naja, je krijgt nog iets van vliegende tegenstanders, en naar het einde toe ook andere soort tegenstanders. En de DLC heeft natuurlijk ook verschillende nieuwe tegenstanders. Er zijn ook verschillende type Psycho-tegenstandersquote:ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:14:
[...]
Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's.
Sssquirrel wijzigde dit bericht 06-10-2011 14:19 (15%)
zover ik het begrepen heb is het niet een nieuwe playthrough (vandaar .5) waarbij alle missies opnieuw kunnen worden voltijd maar wordt alleen de "dynamic scaling" geactiveerd. Dit houdt in dat alle tegenstanders een lvl hebben die rond of net boven jouw eigen lvl zitten.quote:priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
eh... wat is PT2,5 eigenlijk?
Krijg je daadwerklijk de keuze om weer opnieuw te beginnen?
Bad_Boy wijzigde dit bericht 06-10-2011 15:33 (48%)
PSN: Biersletje
+Moxxi (hoewel niet zo heel leuke DLC) moet je eigenlijk sowieso in beide PT's doen, omdat het uitspelen van die DLC een free skillpoint oplevert.quote:ZTeeVeR schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:47:
klopt,
qua volgorde zou ik het volgende aanhouden
PT1
PT2
Zombie
Armory
Claptrap
PT2.5
Als je na part 1 de DLC's gaat doen heb je kans dan PT2 saait wordt omdat je al een malle overal doorheen gaat, en dat kan saai worden
Ik ben nu level 50 en net voorbij de saltflats in part 2, eigenlijk is het al te makkelijk en ik heb de DLC's nog niet eens gedaan. (speel Roland/Commando/Shocktrooper)
In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.quote:Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?
Playthrough 2.5 begint als je de Vault binnenkomt.quote:priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
eh... wat is PT2,5 eigenlijk?
Krijg je daadwerklijk de keuze om weer opnieuw te beginnen?
Ja ik merk het, ik heb toch maar de keuze gemaakt om met pt2 te beginnen. Knoxx is gewoon niet leuk als je te hoog geleveld bent doordat je totaal geen xp meer ontvangt en alles veel te snel neergaat. Ben nu door het begin van pt2 gerend en net de fast travel network weer aangezet. Is vooralsnog goed te doen maar de tegensanders ztten onderhand weer boven lvl40 wat alweer 3 levels hoger is dan ze in knoxx waren.Hierdoor bieden ze eindelijk weer wat tegenstand en word het spel weer een stuk leuker. Ik ben van plan om de snelste route naar de vault te nemen (alleen de hoofd missies te voltooien) zodat pt2.5 van start gaat, ik hopelijk rond lvl 50 zit en de DLC`s een stuk leuker wordenquote:Shabbaman schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:26:
In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.
speel je op PS3? of PC?quote:Gekkenhuis schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:00:
Is er iemand hier die ook graag de Braaaaaaaaaaaaains! trophy wil halen? Stuur me dan even een berichtje, is in je ééntje een hele zit namelijk om die te halen.
Wel zo gemakkelijk om even te vermelden idd, PS3.quote:
Gekkenhuis wijzigde dit bericht 08-10-2011 00:36 (14%)
Redsandro wijzigde dit bericht 08-10-2011 15:07 (3%)
Gewoon Playthrough 2 gaan spelen, ben zelf net in Old Haven. gaat dan allemaal een stuk sneller met levelen omdat je simpelweg een stuk meer xp krijgt dan. Als je je eigen nog verveelt zie ik je wel online verschijnenquote:pdebie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:01:
gisteren met gekkenhuis eventjes wat zombie hunting gespeeld (braaaaaaaaaaaains). Ging best aardig. Jammer dat we allebei eerder weg moesten.
Volgende keer wat quest doen om te levelen? Mijn lvl 47 siren is er nog lang niet namelijk.
ps. Heb phoenix uitgeschakeld nu. Werd er gek van dat ik constant opgeblazen werd door omliggende vaten die ik even niet gezien had
Gekkenhuis wijzigde dit bericht 09-10-2011 12:35 (21%)
Zou zomaar kunnen zijn, ben nog steeds niet van het probleem af.. Kan online ook geen personen vinden die net aan PT2 zijn begonnen zodat ik kan joinen en hun zelf dan de missie "keep your insides inside" laten inleveren. Dit schijnt namelijk de oplossing te zijn hiervoor.quote:pdebie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:57:
heb je coop gedaan in het eerste stuk? en dat iemand anders de host was?
Kan zijn dat je zijn quest nu ziet.
Gekkenhuis wijzigde dit bericht 20-10-2011 21:34 (4%)
Zeer bedankt voor de laatste opmerking! Mede daardoor heb ik nadat ik lvl 50 heb behaald in playthrough 2 van de maingame eerst de Secret Armory geprobeerd voordat ik playthrough 2,5 heb gestart. Ik ben erg blij dat ik dat heb gedaan, want man wat zit er een sprong in moeilijkheidsgraad van de maingame naar de Secret Armory (positief trouwens) in playthrough 2! Ik ben denk ik in de eerste paar missies, toen ik nog lvl 50 was, vaker dood gegaan dan in de hele 1ste playthrough van de main game bij elkaar! Vooral die vliegende robots langs de snelwegen (Lance Probes of iets dergelijks) zijn zwaar irritant in het begin: blazen binnen no time je auto op, vermoorden je erg snel als je niet in een auto zit en als je geen krachtig lightning wapen hebt zijn ze ook nog eens bijna niet dood te krijgen door hun schild. Nu ik weer wat lvls heb behaald en nieuwe wapens heb gevonden is het gelukkig weer een stuk beter te doen allemaal. Maar ik wil er niet eens aan denken hoe moelijk het zou geweest zijn in playthrough 2,5quote:Hydra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:04:
Ik vond Playthrough 2 makkelijker dan 1 overigens. Tegen die tijd heb je de talents en weapons die goed bij je character passen.
Alleen is op PT2.5 de DLCs gaan doen een stuk minder leuk, veel 'normale' mobs zijn dan relatief heel erg sterk.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Rann wijzigde dit bericht 27-12-2011 15:09 (46%)
Postius wijzigde dit bericht 27-12-2011 20:00 (19%)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
of is het volgens jou nog veranderd in de tussentijd?quote:Jerry schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:29:
Ik gebruik deze post voor Borderlands met alle DLC:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=112350
Staat in hoe je alles op rij het beste kan spelen met de meeste uitdaging.
|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: