Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]

Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn :9
Klopt, een pestilent defiler en een goed repeater pistol is echt super.

Ik ga de build opzoeken trouwens, maar hij is vrij eenvoudig omdat je die valkry niet gebruikt.

specs: Intel E6400, 2Gb PC5300, S.B. 250Gb 7200rpm, MSI P965 Neo-F, Radeon X1950Pro 256mb

turn around and feel the vibe
Reg. datum: 31 maart 2005

quote:
Rann schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:52:
Kijk even zo'n 6 posts omhoog -_-
Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.

Spielerei...

quote:
el-jorge schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:35:
[...]

Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.
dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.

I'm scraping and I know it!

turn around and feel the vibe
Reg. datum: 31 maart 2005

quote:
pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:07:
[...]

dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.
Hmmm. Een playthrough kost al tijd zat. En vaak als ik een spel heb uitgespeeld vind ik het wel goed zo en is het tijd om een ander spel te gaan spelen.
Kan je de 2e playthrough ook met een andere character dan doen (met behoud van level)?

Spielerei...

Reg. datum: 31 augustus 2007

Waar slaat het op dat je de game 2x moet spelen om leuke items te vinden dan ?
1x is genoeg voor mij.
ik speel de meeste games maar 1x uit of ze moeten super leuk zijn en niet langer dan 10 uur duren.
quote:
Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.

quote:
pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:05:
[...]

Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.
Ja maar die missies zijn niet anders.
Reg. datum: 14 januari 2006

De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.

Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.

Xbox360 Gamertag: Koning86

Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
KoningL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:
De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.

Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.
Loot rules, maar in mijn 2e playtrough is goede loot maar schaars. Ben net voor de 2e keer aangekomen in de Vault.

spoiler: Iets met de Vault
Hopelijk laat dat beest wat goede loot vallen, want na de 2e keer Vault zijn er nog een paar side missies die ik kan doen en de DLC voor de 2e keer. En dat willen we natuurlijk met toffe loot doen >:)

PSN iD: AEON-M --- MacBookPro 13" i5

quote:
KoningL schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:

Helemaal eens. Het is eigenlijk Diablo 2 in FPS vorm.

En de quests van 'vind monster/persoon en maak hem af' blijven leuk, want je blijft benieuwd naar de drops van dat beest.

LOOT!!!!!!!!! >:) >:) >:)

Shabba FC olé olééé!

quote:
m4yall schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:52:
spoiler: Iets met de Vault
Hopelijk laat dat beest wat goede loot vallen, want na de 2e keer Vault zijn er nog een paar side missies die ik kan doen en de DLC voor de 2e keer. En dat willen we natuurlijk met toffe loot doen >:)
Playthrough 2.5 heet dat deel. Vanaf dat moment schalen je tegenstanders ook mee met je eigen skill level, dus daar wordt het spel eigenlijk pas interessant. Globaal gezien zijn er maar een paar punten waar het spel wat lastig is. Zo begon ik gisteren als level 13 aan Shock Crystal Harvest (een level 14 missie) en ik kwam er halverwege level 17 weer uit. Het volgende level is Sledge: to the safehouse, maar ik weet nu al dat dat een eitje is omdat ik dan twee levels sterker ben dan de AI in dat level. Dat is het grootste nadeel van Borderlands, en ik ben blij dat ze dat aal PT2.5 hebben veranderd. Ik hoop dat dit in Borderlands 2 er gewoon vanaf de eerste playthrough al in zit.
quote:
Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
1x is genoeg voor mij.
ik speel de meeste games maar 1x uit of ze moeten super leuk zijn en niet langer dan 10 uur duren.
Borderlands wordt in PT2 een ander spel dan in PT1, omdat in PT2 veel tegenstanders een elemental effect hebben. Voor dat soort tegenstanders moet je je speelwijze een beetje aanpassen, waardoor het niet meer (alleen) gaat om het grootste wapen. Daarnaast heb je in PT2 ook zoveel punten in je skilltree dat je je character ook echt kan veranderen. Los van een obsceen verschil in de hoeveelheid damage die je kan doen speelt een level 69 Siren echt anders dan een level 5 Siren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

ik wist voorheen nooit dat er een PT2 was.
overal lees je dat lvl 50 het hoogste is wat je kan halen en lvl 52 het hoogste level van een monster is.

Ach ja moet eerst PT1 uitspelen ;) zit pas op level 21
quote:
Pykow schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:02:
ik wist voorheen nooit dat er een PT2 was.
overal lees je dat lvl 50 het hoogste is wat je kan halen en lvl 52 het hoogste level van een monster is.

Ach ja moet eerst PT1 uitspelen ;) zit pas op level 21
de levelcap wordt verhoogd met 1 van de DLC's. Ik geloof bij de DLC 'General Knoxx'. Dan is de levelcap 61.
Ben met mijn hunter nu op lvl 57. :)

I'm cool! My mother told me so

en er is laatst een patch uitgekomen die je nog eens 8 levels hoger laat levelen...

SWTOR & WoW guild DRT "Lord Blasphemus" @ DRT Recruitment Video | BIG CASE | LAN CASE

quote:
BlaSfem0n schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:23:
en er is laatst een patch uitgekomen die je nog eens 8 levels hoger laat levelen...
ow? hier weet ik niks van.
Dien ik deze patch handmatig te downloaden? of hoe gaat dit in z'n werk?

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]

De 1.41 update zorgt ervoor dat je tot level 69 kan.

quote:
PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]

Hopen dat er genoeg te doen is om daar te komen. Ben nu (pas) lvl 54. Morgen gaan er hopelijk wat levels bijkomen. :z

Laatst weekend aanbieding GOTY gekocht van Steam. Voor de gein, maar wat een leuke game! :D

Helaas heb ik compleet door elkaar lopen spelen (DLC en Main Game) dus hier komt niets van terecht:
quote:
|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
Heb Zombie Island en Claptrap Revolution al uitgespeeld. Via multiplayer gaat dat levellen veel sneller! Ben nu al level 35. Maar het verpest de boel ook een beetje. Je hebt dan opeens 10000 missies openstaan en weet eigenlijk niet wie je waar hebt ontdekt en waarmee je toegang tot x of y hebt verschaft enzo.

Soms weet je dan helemaal niet hoe je ergens komt, want niet alle maps zijn travel locaties. Dit is een beetje handig: http://zfire.free.fr/BL/ (Borderlands Map)
Maar ik zoek nog een dergelijke map wat gewoon een afbeelding is die ik af kan drukken ofzo. Incl DLC.
quote:
PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]

quote:
pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]

Met ^

Ik heb gewoon de Steam Goty versie, ik neem aan dat ie auto-update, maar ik meende ook dat je met DLC ziezo al tot 70 kon levellen, maar dat heb ik zo te lezen zeer waarschijnlijk verkeerd gehoord. O-)

Redsandro wijzigde dit bericht 09-09-2011 16:58 (40%)

Leuk van steam.
Gisteren een update geweest dat de savegame nu over de servers van steam werken.
dus waar je ook installeerd, je save game is altijd gebackupt.
1 nadeel. mijn oude savegame van 6 uur gameplay is kapot en laat mijn borderlands crashen.
geen backup van zeker?
dat is mooi ruk :'(

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
Pykow schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:04:
Leuk van steam.
Gisteren een update geweest dat de savegame nu over de servers van steam werken.
dus waar je ook installeerd, je save game is altijd gebackupt.
1 nadeel. mijn oude savegame van 6 uur gameplay is kapot en laat mijn borderlands crashen.
Mijne van de eerste versie werken zelfs nog gewoon :S

Oude save games zouden trouwens hier moeten staan:
C:\Users\username\Documents\My Games\Borderlands\SaveData

| MSI X58 BIG BANG Xpower | Intel i7 920 | 3x2GB Corsair Dominator 1600Mhz DDR3 | EVGA Geforce 580 GTX SC | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | OCZ Vertex 2 60GB SSD | All Watercooled in a Raven 02 Case

Ben nu met de 2e keer DLC bezig. Was gestart in Jacobs Cove, maar toen toch maar aan General Knoxx begonnen. De loot die ik daar vind gaat niet hoger dan lvl 51 op dit moment en ben zelf lvl 56. Vijanden zijn meestal rond de 53, dus fingers crossed dat de loot nog wel omhoog gaat. In Zombie Island was dat iig wel zo, daar was de loot ook lvl 55 en de vijanden veelal 1 lvl hoger dan mij.

Wel cool dat de geruchtenstroom van Borderlands 2 me weer aan het spelen krijgt in deel 1..

Online ook geprobeerd, wel meteen die ene trofee binnen (and they tell two friends), maar verder niets aan. Met een lvl 55 en lvl 69 in een game, maar lvl 69 wilde alleen maar duels doen.. pretty much boring.

Reg. datum: 29 juni 2006

Nu bezig met Maxxi's Underdome, echt ergerlijk saai. Beetje constant schieten zonder kans op loot of XP, zo is er toch niks aan?
Not with my luck

nou je krijgt wel loot, maar dat is 9 van de 10 keer troep.

Specs TweakU2
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Ja je krijgt loot na elke keer dat je een ronde hebt uitgespeeld maar das loot die bij 10 levels lager past. Je krijgt geen cash of items van vijanden die je dood. Bovendien is het meer search and destroy dan een wave, je moet (behalve bij de horde wave) zelf op zoek naar vijanden, je wordt zelden overspoeld.

quote:
Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:01:
Nu bezig met Maxxi's Underdome, echt ergerlijk saai. Beetje constant schieten zonder kans op loot of XP, zo is er toch niks aan?
Die is inderdaad niet echt leuk. Ik heb deze zelf maar 1x voor de helft gespeelt, toen nooit meer naar om gekeken.
Reg. datum: 13 februari 2011

quote:
Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:18:
Ja je krijgt loot na elke keer dat je een ronde hebt uitgespeeld maar das loot die bij 10 levels lager past. Je krijgt geen cash of items van vijanden die je dood. Bovendien is het meer search and destroy dan een wave, je moet (behalve bij de horde wave) zelf op zoek naar vijanden, je wordt zelden overspoeld.
spoiler:
Na het compleet uitspelen van deze dlc krijg je een extra skillpoint te besteden, dit kan je 2 keer doen (een keer in pt1 en eentje in pt2

Ja daar kwam ik zelf ook niet achter, echter als je XP zou krijgen zou je zo al een paar levels omhoog gaan.
Speel nu Claptraps Robolution, behoorlijk irritant dat je constant vanaf het beginpunt verder moet als je een savegame laad, normaal had je per 'map' toch wel een fast travel punt.
En ik ben zelf level 45 maar iedereen is level 38 of lager, maakt het te simpel eigenlijk.

Alle DLC's hebben geen fast travel. Vooral bij Knoxx is dat soms best irritant. Het is bij die DLC zo dat je het ook als voordeel kan gebruiken. Als je helemaal aan de andere kant bent kan je het spel afsluiten en opnieuw starten waardoor je terug bent waar je moet zijn, zonder helemaal terug te moeten rijden. Als ik bijvoorbeeld bij de Sunken Sea de missies gedaan heb en terug moet naar T-Bone Junction, sluit ik het spel af en bij opnieuw starten ben je dan gelijk waar je zijn moet.

Wat ik sowieso bij Borderlands nodig vind is missies combineren zonder telkens turn-in te doen. Als je missies niet combineert blijf je aan het reizen.

quote:
Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]

Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn :9
quote:
pdebie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:53:
[...]

Heb je een voorbeeldje van zo'n build? Ik ben ook vrij actief met Mordecai, maar die snipers ken ik nu wel :)
sorry, beetje hectisch geweest, net nu alles weer geinstalleerd, en de build weer gevonden. supersimpel, maar ook superleuk en super dodelijk.

YouTube: Borderlands Hunter Repeater Build - YouTube

specs: Intel E6400, 2Gb PC5300, S.B. 250Gb 7200rpm, MSI P965 Neo-F, Radeon X1950Pro 256mb

leuke build ja. Ben hem nu ook aan het proberen. Echter heb ik nog niet zo'n sterke repeater als hij. Man wat een monster.

Daarnaast nu ook met m'n Roland meer aan het spelen. Blijft ook een leuke class.
Ben nu bezig met deze build te ontwikkelen.
http://www.borderlandsthe.../#01550050155500505550005

Vrij standaard volgens mij, maar werkt super :)

inderdaad vrij standaard, ik zou alleen metal storm nemen, de extra fire rate is wel fijn hoor.

Zelf ga ik ook nog een roland maken, maar dat wordt dan een shock trooper :)

ipv van refire zou ik dat wel kunnen doen ja :)
of deploy.

hoe ziet zo'n shock trooper eruit? en wat houdt het in? want ik gebruik eigenlijk alleen maar shock tegen schilden. Daarna switch ik altijd naar corrosive of fire.

pdebie wijzigde dit bericht 13-09-2011 14:37 (58%)

quote:
pdebie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:35:
ipv van refire zou ik dat wel kunnen doen ja :)
of deploy.

hoe ziet zo'n shock trooper eruit? en wat houdt het in? want ik gebruik eigenlijk alleen maar shock tegen schilden. Daarna switch ik altijd naar corrosive of fire.
Je gebruikt idd shock als element, en shields zijn geen probleem inderdaad. het is wel vrij wapen specifiek, maar het kan echt leuk zijn.

dit is de build die ik ga gebruiken:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=108737

ik ga dan voor deze: Shotgun Shock Trooper Build

hmmm.... eerst maar eens flink levelen dan met Roland en dan proberen :)

Vooralsnog maar even verder met m'n 'standaard' build.
Ben net in PT2 aangekomen met Roland, dus nu gaat 't wel goed komen.

M'n Mordecai is gisteren lvl 58 geworden. Nog 3 levels te gaan woohoo! :D
Wil het eindelijk een keer op proberen te nemen tegen Crawmerax, maar krijg dat beest maar niet dood. Vooral die vriendjes van hem zijn echt super irritant. Iemand nog tips voor Mordecai vs Craw?

quote:
pdebie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:17:
hmmm.... eerst maar eens flink levelen dan met Roland en dan proberen :)

Vooralsnog maar even verder met m'n 'standaard' build.
Ben net in PT2 aangekomen met Roland, dus nu gaat 't wel goed komen.

M'n Mordecai is gisteren lvl 58 geworden. Nog 3 levels te gaan woohoo! :D
Wil het eindelijk een keer op proberen te nemen tegen Crawmerax, maar krijg dat beest maar niet dood. Vooral die vriendjes van hem zijn echt super irritant. Iemand nog tips voor Mordecai vs Craw?
Die vriendjes maken het irritant + het feit dat je op een gegeven moment nog maar 1 weakspot overhebt om hem te raken en om daar te komen zijn die vriendjes anoyingly strong! Vooral die armored crawworm (oid).

Met lilith op lvl 54 is het niet gelukt. Ben nu 58 maar wandel eerst nog even door de Armory van General Knoxx om wat leuke wapens te vinden om vervolgens een nieuwe poging te wagen. Hopelijk dan lvl 59 met wat betere wapens. Dan moet het lukken! :+

ik zag laatst een video op youtube over hoe je hem makkelijk zou kunnen killen, door helemaal naar de zijkant te gaan van de map. Maar nog geen succes gehad helaas.

Is pappa!
Reg. datum: 02 januari 2010

2 Dingen, ik meende ten eerste dat de levelcap 70 is door de "laatste" update.

Ten tweede, je kan Crawmerax glitchen. Als je inderdaad helemaal naar links rent, maar Craw moet dan ongeveer op het midden of verderweg zijn, als hij te dichtbij is, valt hij je toch gewoon aan. Ja kan echter nooit de weakspots op zijn rug aanvallen. Er zijn een paar manieren om dit toch te laten lukken, maar vereisen niet alleen geduld, maar ook de juiste wapens:

Wapens met het "Ricochet" effect. Zorg dat Crawmerax naast de linkse pilaar staat, bij voorkeur er net voor. Schiet met je Ricochet wapen op het puntje van de linkse pillar, liefst helemaal rechtsbovenin, en kijk of de kogels de juiste kant op stuiteren. Met mijn Siren heb ik een Cobalt Tsunami (Pearlescent wapen, SMG), en daarmee lukt dit vrij goed. 2e manier, is om een Rocket Launcher met homing missle te gebruiken, maar dan een speciale variant daarvan (naam even kwijt, maar je schiet deze de lucht in, splitst dan op en gaat naar zijn doel toe).

Wat mogelijk ook werkt, maar ik nog niet geprobeerd hebt, zijn diverse Alien/Exotic weapons, deze kunnen vaak ook stuiteren.

Current favs: XboX360 - SSF4 | PC - LoL

I'm cool! My mother told me so

Het is best mogelijk om Craw zonder glitches te solo'en

Siren is het makkelijkst, Berserker het moeilijkst.

Genoeg strategie-gidsen te vinden op het net. Ik kan als het echt moet hem wel eens killen voor je, als je op pc speelt tenminste :)

SWTOR & WoW guild DRT "Lord Blasphemus" @ DRT Recruitment Video | BIG CASE | LAN CASE

kunnen wel een keertje samen gamen ja :)
Voeg me maar anders toe op Steam (pdebie). (ik heb wel de retail versie van Borderlands, maar dat regelen we dan wel)

Reg. datum: 31 mei 2011

Weet iemand toevallig of het mogelijk is Borderlands co-op te spelen met één iemand op MacBook en de ander op een Windows machine?

Vanalleswattus
Reg. datum: 18 november 2010

Het lijkt me wel.. Gaat allebei via Steam dus moet kunnen.

I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia

vandaag een rondje met de rocket launchers proberen te spelen. man o man wat zijn die dingen beroerd zeg.
Kan d'r echt niet mee overweg.

quote:
pdebie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:13:
vandaag een rondje met de rocket launchers proberen te spelen. man o man wat zijn die dingen beroerd zeg.
Kan d'r echt niet mee overweg.
Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?

Ze zijn gewoon niet sterk genoeg, ook al heeft ie 1500 damage.
sterk misschien wel, maar accuraat is wat het bij mij gewoon niet doet. Ik raak totaal niks met die dingen.
Alleen Sledge kon ik fatsoenlijk raken en Hans und Franz :+

Ik wordt om de haverklap disconnected van GameSpy (Borderlands via Steam). Vaak na een half uurtje is de verbinding weer verbroken.

Heb ik ook alleen bij Borderlands, andere spellen zijn niet zo gevoelig.
Reg. datum: 07 augustus 2002

dat heb ik ook weleens echter niet na een 30minuten, meestal pas na een uur of langer

quote:
PilatuS schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:24:
[...]

Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?

Ze zijn gewoon niet sterk genoeg, ook al heeft ie 1500 damage.
soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.

Verder inderdaad niet echt heel handig. Soms tegen langzame bosses, maar ik vind het gebruik nooit opwegen tegen een lekkere sub en/of sniper.

Vanalleswattus

Rocket launchers vind ik zo af en toe ideaal, vooral tegen groepen. Ik heb nu een rocketlauncher die na een x afstand uit elkaar knalt in nog meer raketten... Erg nice ;)

I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia

quote:
KoningL schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:12:
[...]

soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.
Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoor :+

Ik heb zojuist nog eens geprobeerd om crawmerax te verslaan, maar man wat zijn die dingen om hem heen belachelijk sterk zeg. Of mijn wapens zijn niet sterk genoeg of ik doe gewoon iets verkeerd. Ik weet het niet.

quote:
pdebie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
[...]

Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoor :+

Ik heb zojuist nog eens geprobeerd om crawmerax te verslaan, maar man wat zijn die dingen om hem heen belachelijk sterk zeg. Of mijn wapens zijn niet sterk genoeg of ik doe gewoon iets verkeerd. Ik weet het niet.
Alleen is lastig idd.. Van die dingen om hem heen heb ik geen last om die 'rupsen' na. Als je crawmerax killed verdwijnt de rest vanzelf.

De armored worms met corrosieve bestrijden, de groene met vuur. Zo foetsie... Wat rest is crawmerax zelf, die taai genoeg is met die plek op z'n rug...

Wat wel vreemd is. Playtrough 1, crwmerax lvl 70, playtrough 2, 2 a 3 lvls hoger dan mijzelf.

grappig feitje over de rocket launcher discussie van hierboven.

bij de Gearbox leaderboards is de rocket launcher best populair. De SMG en de Sniper doen het gemiddeld slechter.
http://labs.gearboxsoftware.com/images/skillskill_final.jpg

Malkovich?
Reg. datum: 28 maart 2010

quote:
pdebie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:13:
grappig feitje over de rocket launcher discussie van hierboven.

bij de Gearbox leaderboards is de rocket launcher best populair. De SMG en de Sniper doen het gemiddeld slechter.
[afbeelding]
Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen. :-(

Phenom II x4 955, 4gb, Asrock 870 extreme, hd6850

Vanalleswattus

Dat heb je misschien soms..

Zelf heb ik vanaf lvl 40 -> 54 bijna geen wapen upgrades gehad, pas in Knoxx kwamen ze weer.

Revolvers met 95 accuracy, a 955 damage, x3 zoom, en 'GIVE SICK' zijn zieke revolvers trouwens...wtf ! :D

quote:
Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:28:
[...]

Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen. :-(
haha ja inderdaad. Daarom vond ik het wel grappig. Iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat rocket launchers gewoon bout zijn. Komen deze statistieken ineens naar voren. :P

zojuist Claptrap Ninja Assassin DLC uitgespeeld op PT1. Nu begonnen met PT2.

Het eind gevecht was echt geweldig! :D
Vooral de locatie is echt briljant. _/-\o_

spoiler:
jammer alleen dat ik NA het gevecht niet Fyrestone in kon wandelen, omdat het hek dicht zat

M'n 4 favo wapens van m'n Mordecai:

Gunslinger:
http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/V3VileRage.png
http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/RV10LightningRevolver.png

Sniper:
http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/PPZ40DetonatingCobra.png
http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/GGNSolidVolcano.png

De PPz40 Detonating Cobra dropte ooit in PT1. Ik kon hem nog niet gebruiken (was pas lvl 23), maar heb hem destijds bewaard. Geen spijt van gehad. Is m'n favoriete snipergun in m'n Inventory :)

De TMP2/V3 Vile Rage was een mazzeltje. Ik was net bezig met m'n gunslinger build en zocht nog een repeater met hoge fire rate. Elke repeater die ik vond deed genoeg dmg, maar allemaal een fire rate van rond de 3~5. Dat werkte dus niet.
Ik stond op het punt om te rage-quitten, tot ik bij een skagpile op 'use' drukte. Kwam deze eruit :+

TV Serie Verslaafd

Ik heb die pele demands a sacrifice hetzelfde alleen dar met basisdamage van 640.

Gisteren eindelijk weer crawmerax doodgemaakt als level 63 zijnde. (begon als level 61 het gevecht, best wel veel van die irritante maggots en worms doodgemaakt.) maar wat een voldoening als je hem eindelijk dood heb zeg.

Niet zoals die Knoxx of Motorhead die je binnen 10 seconden down heb.

Just_jan wijzigde dit bericht 05-10-2011 07:26 (10%)

Ps3 account = Just_jan

Vanalleswattus

Mja die Volcano is HEERLIJK!

Crawmerax 1x geprobeerd... Nondeju wat is die moeilijk... (Speel als Mordecai)

TV Serie Verslaafd

quote:
Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:10:
Mja die Volcano is HEERLIJK!

Crawmerax 1x geprobeerd... Nondeju wat is die moeilijk... (Speel als Mordecai)
Ik speel ook als Mordecai .

Heb die Volcano als primary wapen.
Dan een normale Sniper met basisdamage van 1157 (+86% damage)
Magnum van 975 (+96% Damage)
Combat rifle (412 Damage Fire Rate 10.0 Magazine van 96)

Dus ik kom eigenlijk nooit in de problemen :P
Bij crawmerax had ik wel wat mazzel , ik had al een zooi van die kleine beestjes ondertussen gedood (lekker aan het rondhuppelen met bloodwing) had alle 4 de armen + zijn oog kapot geschoten. hoefde alleen ze`n rug nog.
Dus bij men laaste schot werd ik net nog geraakt door zo'n craw maggot waardoor ik echt nog maar 3 leven over had :o .
Daarna was het uiteraad lekker wapens looten 8) 8) 8) ..

Maar er zijn nog maar 2 plekken waarop ik het echt moeilijk heb gehad en bijna ben doodgegaan een paar keer.
(Claptrap revolution) ik level 61 hun level 62 en stonden oppeens een stuk of 15 van die shotguntraps mij omver te blazen. toen was het een stuk of 8 keer achter elkaar second wing :P :P .

En bij moxxi's underdome Skag gully Round 24 Wave 4. Daar ging ik ook een stuk of 3 keer in second wing in 1 minuut. (zou beetje zuur zijn geweest dat als ik na 3 uur gamen oppeens overnieuw zou moeten beginnen :( maar gelukkig gehaald)

Ps3 account = Just_jan

Vanalleswattus

Nou... Crawmerax beweegt teveel om hem te kunnen raken.. :)

TV Serie Verslaafd

quote:
Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:40:
Nou... Crawmerax beweegt teveel om hem te kunnen raken.. :)
er is een moment waarop die gaat aanvallen met die groene zooi , waarop die helemaal stil staat.

Dan is vaak je kans om aan te vallen.. wel uitkijken uiteraad

Ps3 account = Just_jan

kan iemand mij een keer helpen dan met Crawmerax? Want ik krijg hem maar niet kapot. Ik speel op de PC met m'n lvl 61 Mordecai.

Reg. datum: 28 september 2001

Tijdens de release heb ik het spel meteen gehaald maar na 2 weken heb ik het weggelegd omdat ik de wereld nogal kaal vond. De diversiteit in enemies (op de eindbosses na) was niet heel groot.

Is dit na de laatste patche's en DLC's veranderd? Is de diversiteit in non-boss enemies groter geworden?

Het spel heeft namelijk wel potentie en ik zou het graag weer oppakken.

"you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten

Shabba FC olé olééé!

quote:
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:44:
Tijdens de release heb ik het spel meteen gehaald maar na 2 weken heb ik het weggelegd omdat ik de wereld nogal kaal vond. De diversiteit in enemies (op de eindbosses na) was niet heel groot.

Is dit na de laatste patche's en DLC's veranderd? Is de diversiteit in non-boss enemies groter geworden?

Het spel heeft namelijk wel potentie en ik zou het graag weer oppakken.
Nee, maar in Pt.2 wel.

Vanalleswattus

PT2 is zeker een stuk uitdagender! ;)

PT2 staat voor playtrough 2? Maw, ik moet eerst het spel uitspelen voordat ik nieuwe non-boss enemies te zien krijg?

Vanalleswattus

Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ? :)

DLC's vind ik persoonlijk een leuke toevoeging!

quote:
Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:
Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ? :)

Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie.. :'(

Jewel joh, dan ben je ook nog niet zo ver als je alleen maar skags bent tegengekomen :)

Er zijn meer type tegenstanders dan alleen skags

Reg. datum: 11 november 2001

quote:
Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:

Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?
quote:
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:57:
Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie.. :'(
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.

Bad_Boy wijzigde dit bericht 06-10-2011 14:06 (5%)

quote:
Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?

[...]
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.
Ditzelfde had ik ook wel een beetje. Nu in pt 2(.5) bezig en alles levelt mee, speelt een stuk leuker en hadden ze eigenlijk het spel door moeten doen. Evt met keuze voor downscaling als bepaalde stukken echt niet lukken.

De DLC vond ik wel een leuke toevoeging. Heb in pt2 nog zombie island en claptrap te gaan en ben al lvl 68, dus dat wordt vrolijk op 70 op de visitie >:)

quote:
Sssquirrel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:00:
Jewel joh, dan ben je ook nog niet zo ver als je alleen maar skags bent tegengekomen :)

Er zijn meer type tegenstanders dan alleen skags
Dan ga ik het maar weer eens proberen! Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's. Is dat dan tijdens een patch aangepast? Of was ik toch niet ver genoeg?

Tx btw for the info! heb ik erg veel aan! _/-\o_

Vanalleswattus

Denk niet ver genoeg.. Aan het einde van PT1 kom je al verschillende tegen..

quote:
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:14:
[...]
Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's.
Naja, je krijgt nog iets van vliegende tegenstanders, en naar het einde toe ook andere soort tegenstanders. En de DLC heeft natuurlijk ook verschillende nieuwe tegenstanders. Er zijn ook verschillende type Psycho-tegenstanders

Sssquirrel wijzigde dit bericht 06-10-2011 14:19 (15%)

klopt,

qua volgorde zou ik het volgende aanhouden

PT1
PT2
Zombie
Armory
Claptrap
PT2.5

Als je na part 1 de DLC's gaat doen heb je kans dan PT2 saait wordt omdat je al een malle overal doorheen gaat, en dat kan saai worden

Ik ben nu level 50 en net voorbij de saltflats in part 2, eigenlijk is het al te makkelijk en ik heb de DLC's nog niet eens gedaan. (speel Roland/Commando/Shocktrooper)

Reg. datum: 21 december 2007

eh... wat is PT2,5 eigenlijk?
Krijg je daadwerklijk de keuze om weer opnieuw te beginnen?

Helaas zoals ik het nu begrijp uit jullie reacties is de enigste manier om de DLCs uitdagend te maken de main story nogmaals uit te spelen in PT2 (of altans totdat de eindbaas van het spel). Dit is best jammer aangezien mijn originele plan was om de main+dlc allemaal in PT1 te halen om dan ergens rond lvl50 te eindigen. Hierna wou ik eventueel nogmaals een nieuwe character starten voor een nieuwe PT1. Ik heb helaas te weinig tijd om handen (en een te grote backlog aan games die ik nog wil proberen :) ) om zovaak de main story door te lopen. Ik vind het geen probleem om de story opnieuw door te lopen met een nieuwe character, omdat het dan weer fris is. Maar om dezelfde missies nogmaals uit te voren puur en alleen om de DLC`s wat uitdagender te maken? :S Of is PT2 redelijk snel te doorlopen als ik me alleen bezig houd met de hoofdmissies?
quote:
priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
zover ik het begrepen heb is het niet een nieuwe playthrough (vandaar .5) waarbij alle missies opnieuw kunnen worden voltijd maar wordt alleen de "dynamic scaling" geactiveerd. Dit houdt in dat alle tegenstanders een lvl hebben die rond of net boven jouw eigen lvl zitten.

Bad_Boy wijzigde dit bericht 06-10-2011 15:33 (48%)

Brabolander

Wie is er nog allemaal online actief? Er staat in de TS nog wel een lijstje maar die volgens mij verre van up-to-date. Misschien een ideetje om een nieuw lijstje te maken met character, level en welk platform met PSN/Xbox/PC nickname?

PSN: Biersletje

ja, misschien wel een optie.

Zelf speel ik nog regelmatig op de pc (retail versie) en op de ps3 iets minder.
Heb wel op beide systemen alle uitbreidingen.

Vanalleswattus

Zelf speel ik eigenlijk nooit open multiplayer, alleen co-op met een paar vrienden..

quote:
ZTeeVeR schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:47:
klopt,

qua volgorde zou ik het volgende aanhouden

PT1
PT2
Zombie
Armory
Claptrap
PT2.5

Als je na part 1 de DLC's gaat doen heb je kans dan PT2 saait wordt omdat je al een malle overal doorheen gaat, en dat kan saai worden

Ik ben nu level 50 en net voorbij de saltflats in part 2, eigenlijk is het al te makkelijk en ik heb de DLC's nog niet eens gedaan. (speel Roland/Commando/Shocktrooper)
+Moxxi (hoewel niet zo heel leuke DLC) moet je eigenlijk sowieso in beide PT's doen, omdat het uitspelen van die DLC een free skillpoint oplevert.

Shabba FC olé olééé!

quote:
Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.
quote:
priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
Playthrough 2.5 begint als je de Vault binnenkomt.

quote:
Shabbaman schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:26:
In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.
Ja ik merk het, ik heb toch maar de keuze gemaakt om met pt2 te beginnen. Knoxx is gewoon niet leuk als je te hoog geleveld bent doordat je totaal geen xp meer ontvangt en alles veel te snel neergaat. Ben nu door het begin van pt2 gerend en net de fast travel network weer aangezet. Is vooralsnog goed te doen maar de tegensanders ztten onderhand weer boven lvl40 wat alweer 3 levels hoger is dan ze in knoxx waren.Hierdoor bieden ze eindelijk weer wat tegenstand en word het spel weer een stuk leuker. Ik ben van plan om de snelste route naar de vault te nemen (alleen de hoofd missies te voltooien) zodat pt2.5 van start gaat, ik hopelijk rond lvl 50 zit en de DLC`s een stuk leuker worden :)

Vanalleswattus

Heb ik ook gedaan ;) Later kun je die quests altijd nog voor de fun doen :)

Sommige mob/boss/event-drops zijn dan zelfs een stuk beter.. omdat ze dan droppen tegen het level wat jij bent!

Reg. datum: 29 september 2000

Ik vond Playthrough 2 makkelijker dan 1 overigens. Tegen die tijd heb je de talents en weapons die goed bij je character passen.

Alleen is op PT2.5 de DLCs gaan doen een stuk minder leuk, veel 'normale' mobs zijn dan relatief heel erg sterk.
Brabolander

Is er iemand hier die ook graag de Braaaaaaaaaaaaains! trophy wil halen? Stuur me dan even een berichtje, is in je ééntje een hele zit namelijk om die te halen.

quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:00:
Is er iemand hier die ook graag de Braaaaaaaaaaaaains! trophy wil halen? Stuur me dan even een berichtje, is in je ééntje een hele zit namelijk om die te halen.
speel je op PS3? of PC?

Brabolander

quote:
Wel zo gemakkelijk om even te vermelden idd, PS3.

Wist trouwens ook niet dat de PC versie ook trophies heeft :?

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 08-10-2011 00:36 (14%)

nee dat niet (althans, mijn retailer versie niet), maar ik heb wel zin om weer eens coop te spelen. ipv altijd maar alleen.
En ik heb zowel de PC als PS3 versie :+

PSN: pdebie

Serieus wat wordt ik er vaak afgegooit! Dan heb ik het over GameSpy via Steam. :) Niet leuk meer.
Doen jullie veel random games bij multiplayer, of specifiek met vrienden uit Nederland?

Ik ben benieuwd of de afstand tot de server (player), of het aantal 'hops' in netwerktermen, misschien tot mijn brakke ervaring met online play kan leiden.

Redsandro wijzigde dit bericht 08-10-2011 15:07 (3%)

gisteren met gekkenhuis eventjes wat zombie hunting gespeeld (braaaaaaaaaaaains). Ging best aardig. Jammer dat we allebei eerder weg moesten.

Volgende keer wat quest doen om te levelen? Mijn lvl 47 siren is er nog lang niet namelijk.

ps. Heb phoenix uitgeschakeld nu. Werd er gek van dat ik constant opgeblazen werd door omliggende vaten die ik even niet gezien had :+

Brabolander

quote:
pdebie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:01:
gisteren met gekkenhuis eventjes wat zombie hunting gespeeld (braaaaaaaaaaaains). Ging best aardig. Jammer dat we allebei eerder weg moesten.

Volgende keer wat quest doen om te levelen? Mijn lvl 47 siren is er nog lang niet namelijk.

ps. Heb phoenix uitgeschakeld nu. Werd er gek van dat ik constant opgeblazen werd door omliggende vaten die ik even niet gezien had :+
Gewoon Playthrough 2 gaan spelen, ben zelf net in Old Haven. gaat dan allemaal een stuk sneller met levelen omdat je simpelweg een stuk meer xp krijgt dan. Als je je eigen nog verveelt zie ik je wel online verschijnen ;)

Ik denk dat ik een kleine bug in het spel heb, bij mij is opeens weer de missie "keep your insides inside" naar boven gekomen. Dit is een missie van helemaal in het begin dat je je eerste schild moet kopen bij Dr. Zed.
Hij geeft bij mij aan dat het schild gekocht is, maar Dr. Zed is bij mij al in New Haven en niet meer in Arid Badlands dus ik kan die missie helemaal niet afsluiten :?

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 09-10-2011 12:35 (21%)

heb je coop gedaan in het eerste stuk? en dat iemand anders de host was?
Kan zijn dat je zijn quest nu ziet.

Brabolander

quote:
pdebie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:57:
heb je coop gedaan in het eerste stuk? en dat iemand anders de host was?
Kan zijn dat je zijn quest nu ziet.
Zou zomaar kunnen zijn, ben nog steeds niet van het probleem af.. Kan online ook geen personen vinden die net aan PT2 zijn begonnen zodat ik kan joinen en hun zelf dan de missie "keep your insides inside" laten inleveren. Dit schijnt namelijk de oplossing te zijn hiervoor.

Is er hier iemand toevallig die net aan PT2 begint? laat het me dan even weten, dan kunnen we dit uitproberen. Kan nu namelijk niet aan PT2.5 beginnen terwijl ik alle andere missies al gedaan heb van PT2 :'(

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 20-10-2011 21:34 (4%)

quote:
Hydra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:04:
Ik vond Playthrough 2 makkelijker dan 1 overigens. Tegen die tijd heb je de talents en weapons die goed bij je character passen.

Alleen is op PT2.5 de DLCs gaan doen een stuk minder leuk, veel 'normale' mobs zijn dan relatief heel erg sterk.
Zeer bedankt voor de laatste opmerking! Mede daardoor heb ik nadat ik lvl 50 heb behaald in playthrough 2 van de maingame eerst de Secret Armory geprobeerd voordat ik playthrough 2,5 heb gestart. Ik ben erg blij dat ik dat heb gedaan, want man wat zit er een sprong in moeilijkheidsgraad van de maingame naar de Secret Armory (positief trouwens) in playthrough 2! Ik ben denk ik in de eerste paar missies, toen ik nog lvl 50 was, vaker dood gegaan dan in de hele 1ste playthrough van de main game bij elkaar! Vooral die vliegende robots langs de snelwegen (Lance Probes of iets dergelijks) zijn zwaar irritant in het begin: blazen binnen no time je auto op, vermoorden je erg snel als je niet in een auto zit en als je geen krachtig lightning wapen hebt zijn ze ook nog eens bijna niet dood te krijgen door hun schild. Nu ik weer wat lvls heb behaald en nieuwe wapens heb gevonden is het gelukkig weer een stuk beter te doen allemaal. Maar ik wil er niet eens aan denken hoe moelijk het zou geweest zijn in playthrough 2,5 ;) Dus bedankt voor de tip! Buiten dit alles moet ik zeggen dat ik mij erg vermaak met de Secret Armory in playthrough 2 en het bevat gelukkig weer veel klassieke "Borderlands humor"!

Reg. datum: 27 september 2006

Heb hem gekocht in de aanbieding, nu zoek ik alleen iemand om mee te co-open. Online is niet te doen ivm looters en alles. Ik wil PT1 gewoon doorheen raggen zonder al teveel side quests ivm overlevelling. Dus PT1 en dan Pt2 + DLC en de rest. Maar ik wil voorkomen dat ik overleveld ben.

Add me op steam: Robertderups

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Vanalleswattus

DANKZIJ alle patches, scaled PT2 altijd met je level mee ;)

Voor de duidelijkheid, vanaf dat je 1maal de eindboss hebt verslagen in PT1, scaled alle DLC+PT2 mee

Rann wijzigde dit bericht 27-12-2011 15:09 (46%)

Reg. datum: 27 september 2006

Oh echt? Relaxt! Ik zat helemaal te kijken naar ideal playthorugh guides enzo. Maar ik kan dus gewoon raggen in PT1 zonder zorgen te hoeven maken over overlevelling.

Als er oviergens nog mensen zijn voor een playthorugh vanaf het begin, PM me.

Postius wijzigde dit bericht 27-12-2011 20:00 (19%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Volgens mij scaled de DLC in PT1 niet mee hoor. Ook niet na defeaten van de Destroyer....

Zie ook deze post van een paar weken terug.
quote:
Jerry schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:29:
Ik gebruik deze post voor Borderlands met alle DLC:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=112350

Staat in hoe je alles op rij het beste kan spelen met de meeste uitdaging.

|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
of is het volgens jou nog veranderd in de tussentijd?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011