Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
[Multi] Borderlands
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
Reageer Nieuw Topic"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Reg. datum: 07 maart 2010
Weet wel 25 kisten te zitten die ik binnen no-time kan looten, dan even richting armory lopen waar je altijd wel goede loot krijgt uit die kisten of die midget die in die kist zit.quote:Locutus-of-Borg schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 20:29:
wtf. hoe kan ik 4 characters van lvl 50+ hebben en pas 1x (helaas met de berseker dus) een hellfire gevondenZijn er nog specifieke plekken waar je dat ding sneller vindt?
Die heeft trouwens hele grote kans om een hellfire te droppen, al 2x uit hem gehad
Kist die vaak goede loot geeft is rechts van die rode doorzichtige loopbrug richting dat veld waar de armory van Knoxx zit. Moet je heenspringen via die bewegende dingen
Ook de Vendormachines richting Crawmerax heeft lvl61 items, al zeker 10x Orange weapons daar gezien, zelfde geldt voor de vendormachine bij de Arena.
Michielmango wijzigde dit bericht 11-03-2010 23:55 (9%)
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Met de auto, vanaf T-Bone Junction is het 8 minuutjes totaal, maar dat boeit niet want je moet toch al die kant op voor een goed aantal andere kisten. Dus kan je net zo goed even de armory erbij pakken.quote:Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:33:
Even naar armory lopen? Er is toch geen fast travel in DLC3, dus hoe kom je daar zo snel dan?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
ps. net armory in playthrough 1 gechekt. niet 1 orange
Locutus-of-Borg wijzigde dit bericht 12-03-2010 18:54 (44%)
Hoeveel kisten had je geopend?quote:Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:52:
Ik heb zelfs een titan class mod met +4 unbreakable. Je moet er echter rekening mee houden dat je shield wel weer tot 100% moet komen voordat unbreakable weer geactiveerd kan worden. Stel je dus voor dat je shield depleted raakt en unbreakable geactiveerd wordt, dan wordt je shield nog steeds "maar" in enkele seconden gerecharged, dus als je in die seconden geraakt wordt, werkt de skill niet meer.
Dat is ook niet heel erg veel vind ik. Doe je wel eerst langs de kisten lopen en ze open doen, en dan pas later er wat uit halen ? Op die manier laat je de kisten open gaan, wat aardig wat tijd kost, en kan je later terug lopen en de wapens pakken. Als je het zo doet kan je makkelijk 35 kisten of meer openen.quote:Locutus-of-Borg schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:10:
Stuk of 20 à 25 denk ik
Ik pak dan ook alleen maar Oranje wapens ertussen uit. De rest stelt toch niks voor
Michielmango wijzigde dit bericht 13-03-2010 18:22 (33%)
Is het nou zo dat als je uit het spel gaat (quit) voordat het aftellen klaar is, je wel de items houdt, maar je nog een keer de missie/armory kunt doen?
Volgens mij kan je de quest dan nooit meer oplossen, maar zeker ben ik er niet vanquote:Locutus-of-Borg schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:39:
Ik heb steeds een stuk of 5 à 10 kisten achter elkaar geopend (in één rondje lopen) en dan datzelfde rondje nog een keer om te kijken of er iets oranje tussen zit. Misschien waren het er ook wel 30 à 35.
Is het nou zo dat als je uit het spel gaat (quit) voordat het aftellen klaar is, je wel de items houdt, maar je nog een keer de missie/armory kunt doen?
Je zou het kunnen proberen, maar of het het proberen waard is
Reg. datum: 16 januari 2010
Heb het spelletje voor de Ps3, een tijdje geleend van een vriend. 'k Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk uitspelen en dan moet ie weer terug...
Dit is niet zoals een normale shooter even uitspelen, aangezien dat totaal niet het doel isquote:nWo_Riot schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:22:
Welk character vinden jullie nou het beste/leukste om de Singleplayer mee te completen?
Heb het spelletje voor de Ps3, een tijdje geleend van een vriend. 'k Wil hem eigenlijk zo snel mogelijk uitspelen en dan moet ie weer terug...
Het doel is dikke loot vinden en zoveel mogelijk rare weapons verzamelen.
Maar als je snel door het spel heen wilt werkt alles wel lekker, behalve de Hunter, die is toch duidelijk het langzaamst.
Oké, ik snap wat je bedoelt ja :-)quote:Michielmango schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:46:
[...]
Dit is niet zoals een normale shooter even uitspelen, aangezien dat totaal niet het doel is
Het doel is dikke loot vinden en zoveel mogelijk rare weapons verzamelen.
Maar als je snel door het spel heen wilt werkt alles wel lekker, behalve de Hunter, die is toch duidelijk het langzaamst.
Ik heb m'n keuze beperkt tot Roland of Brick... Die Lilith lijkt me vooral goed als je goede wapens hebt, maar die heb ik nu nog niet (elemental damage enzo). Brick kan met z'n vuisten leuke dingen doen, maar Roland heeft zo'n turret. Lastig...
Met Brick moet je vooral de nadruk leggen op vechten met Rocket Launchers of explosive weapons.quote:nWo_Riot schreef op zondag 14 maart 2010 @ 20:06:
[...]
Oké, ik snap wat je bedoelt ja :-)
Ik heb m'n keuze beperkt tot Roland of Brick... Die Lilith lijkt me vooral goed als je goede wapens hebt, maar die heb ik nu nog niet (elemental damage enzo). Brick kan met z'n vuisten leuke dingen doen, maar Roland heeft zo'n turret. Lastig...
Met Roland ga je vooral aan de slag met Assault Rifles en Shotguns.

Weet iemand trouwens of je ergens kan zien hoeveel geld je nou echt hebt. Hij laat boven de 9.9 miljoen niet zien. Ben wel benieuw hoeveel ik nou echt heb. Kan het wel een beetje zien aan hoeveel geld je kwijt bent als je dood gaat, aangezien dit gekoppeld is aan hoeveel geld je hebt.

14 miljoen voor 1x dood gaan
Dit is de Combustion Hellfire waar mensen het al eerder over hadden.quote:PilatuS schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:54:
Het volgende wapen is echt geweldig. 1 sec schieten op een vijand en hij staat in de fik. De wat lichtere vijanden kan je dan vergeten want ze branden dood. Vandaar ook "We don't need no water, (let the ...... burn)" Werkt alleen slecht tegen vijanden met die immuun zijn voor fire damage en robotten. Veder maai je alles er binnen 5 sec mee neer.
Inderdaad een monster wapen, en nu heb je zelfs een niet zo'n heel goed exemplaar en zelfs die doet het supergoed
Alleen niet zo goed tegen die Robots enzo
Probeer ook eens de Pestilent Defiler met ~900 damage, een zeer goede revolver!
En wat een heerlijke game is het toch
Ik heb nu een lvl 24 Heavy Soldier (zal nog wel even wat screenshots posten als ik weer achter mn pc zit), en ben nu bij de eerste ontmoeting met Patricia Tannis. Gezien de reacties van sommige mensen (bij de vault rond level 45) zou ik ongeveer op de helft moeten zijn, klopt dat?
Zijn er nog lui die rond hetzelfde punt als ik zijn, en een keer zin hebben om te cooppen? Ik heb t al wel een keer geprobeerd te spelen met een kameraad van me, maar die had nog geen character, en aangezien ik al op lvl 20 zat speelde dat niet bijzonder lekker... (geen missies voor zijn niveau, sterkere vijanden waarbij hij niet kon helpen, traag levelen, enzovoorts)
Reg. datum: 18 augustus 2006
Reg. datum: 18 maart 2009
Ik gebruik de hellfire wel het meest van alle wapens. Verder een zware machinegun voor fireproof vijanden. En een sniper met electrodamage voor robotten.quote:Zijn die fire-elemental wapens dan de enige wapens die je nodig hebt? (Behalve voor fire-proof baddies)
Reg. datum: 21 april 2008
Ik kan niet wachten totdat ik een hoger level pistol vind met dezelfde properties.
Er is bijna geen eer aan te halen, maar goed, het gaat me om de loot . . .dat hebben ze heel goed begrepen met Borderlands.
Reg. datum: 25 oktober 2005
Ik denk dat ik er wel achter ben. Schijnbaar telt de unbreakable recharge niet de bonus mee die je krijgt van safeguard. Door de bonus van safeguard is het juist lastiger om weer op 100% te komen (omdat je eigenlijk op 140% moet komen i.p.v. 100%). Helaas is er geen icoontje in beeld als Unbreakable actief is, dan was het allemaal wat duidelijker. Ik vraag me af of het niet nuttiger is om die punten in Hardened te stoppen i.p.v. in Safeguard, dan triggert Payback ook eerder.quote:Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:52:
Ik heb zelfs een titan class mod met +4 unbreakable. Je moet er echter rekening mee houden dat je shield wel weer tot 100% moet komen voordat unbreakable weer geactiveerd kan worden. Stel je dus voor dat je shield depleted raakt en unbreakable geactiveerd wordt, dan wordt je shield nog steeds "maar" in enkele seconden gerecharged, dus als je in die seconden geraakt wordt, werkt de skill niet meer.
De shotguns die ik vind zijn ook erg krachtig, gemiddeldes van 2400damage, en snelle reloads.
Ik heb door een corrupte savegame opnieuw moeten beginnen (lvl24 soldier). Mooi moment om mijn skilltree te heroverwegen. Ik zag alleen dit keer dat je op de Borderlands skill tree site 57 skillpoints kan spenderen. Ik dacht dat je maar kon levelen tot 50, minus de 5 levels kom je op 45 skillpoints.
Nou dan denk ik waarschijnlijk hebben ze de levelcap verhoogt ivm dlc.
Mijn vraag.
Kan ik ook level 62/57 skillpoints halen met het orginele content?
Anders moet ik me skillpoints toch tot 45 alloceren.
Dank je wel
46 dus, maar daarbij tellen ze ook het allereerste skill punt mee dat je op lvl 5 krijgt voor je special abilityquote:If the player uses an unmodded character and does not have any DLC, the player will have accumulated 46 skill points by the time they reach the maximum level of 50. However, with the addition of the Mad Moxxi's Underdome Riot and Secret Armory of General Knoxx DLC, it is now possible to attain a maximum of 59 skill points (2 extra from The Underdome and 11 extra from Secret Armory).
Locutus-of-Borg wijzigde dit bericht 28-03-2010 13:51 (11%)
Enige wat nog valt te halen zijn alle Pearlescent wapens, maar die droppen zo zelden dat dit niet te doen is.
Reg. datum: 18 augustus 2006
Ik speel nog regelmatig, maar heb überhaupt nog nooit in een Nederlandse co-op game gezeten, altijd Engelsen of Amerikanen.
Moet alleen nog wel een corrosive wapen vinden want ik wil ook nog de face-melt challenge krijgen.
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Zelf vind ik de "Ogre Smash" ook een erg fijn wapen!:D
Ik speel op de pc,
Voeg me maar toe: Warmaster88 (dacht ik
Warmaster88 wijzigde dit bericht 19-04-2010 09:55 (18%)
“If you borrowed my brain for five seconds, you’d be like, ‘Dude! Can’t handle it, unplug this bastard!’ "It fires in a way that’s maybe not from, uh… this terrestrial realm.” Charlie Sheen.
Zombie Island of Dr. Ned Add-ons pas binnengehaald en het spel nu weer opgepikt. Zombie Island of Dr. Ned kwamen we (co-op split screen) zo door, maar met underdome toch wel moeite. Ik zit in mn 2e playtrough, ben zelf level 47. Tegenstanders zijn in de underdome allen ongeveer level 46. Denk toch eerste maar ff mn 2e playtrough van de hele game afmaken, level 50 worden en dan terug naar de underdome.
Gisteren dood gegaan in boss wave van ronde 4, zwaar frustrerend om weer opnieuw te beginnen.
Wat trouwens vreemd is, achievements unlocken alleen voor de persoon die de quest inlevert/beslissende kill maakt. Heel vervelend, killen we samen dr. Ned krijgt hij 2 achievements en ik niks. Beetje foutje in de game, je doet het toch echt samen.
Als ze echt altijd een level lager zijn dan ga ik alsnog eerst maar is een beetje meer looten.
PromoX wijzigde dit bericht 19-07-2010 12:42 (44%)
Reden: tussen spoiler-tags gezet
PSN: Biersletje
Reg. datum: 17 februari 2005
Om betere wapens te vinden zijn er wel trucjes zoals het opnieuw opstarten van het spel, waarop je de kisten opnieuw kan openen en de winkels nieuwe wapens hebben (ik doe dit echter nooit). Ook een class mod die de kans op zeldzame wapens verhoogt, zoals de scavenger mod bij de hunter, kan een hulp zijn. Tenslotte zijn er levels die toch betere wapens lijken te hebben, zoals Old Haven.
Overigens ter aanvulling op de reactie hierboven: Als je met meer in een game zitten dropt er meer en vooral ook betere loot dan in je eentje. Er zijn dan echter wel weer meer kapers op de kust natuurlijk.
Reg. datum: 14 mei 2009
wat ik me verder afvraag: heeft het nut om die new haven weapon run te doen, bv. om die maliwan firehawk te scoren, als je al lvl 50 bent en geen DLC hebt aangeschaft. Ik weet niet of er in de DLC veel nieuwe legendary wapens zijn toegevoegd?
Skoftebok wijzigde dit bericht 09-05-2010 19:21 (61%)
I have the cape.
Paars blauw groen, in die volgorde. Waarbij paars het beste is van de 3.quote:Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:
Rood is legendary? Nog niet tegengekomen... Ben nu level 24 ofzo. Wat is trouwens beter? Groen, blauw, paars? Zijn er nog meer kleurtjes (buiten rood dan) die ik nog niet ben tegengekomen?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Als het goed is, is Oranje Legendary. Zover ik weet gaat het van wit, groen, blauw, paars, oranje. En dan is wit het slechtst en oranje het best.quote:Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:
Rood is legendary? Nog niet tegengekomen... Ben nu level 24 ofzo. Wat is trouwens beter? Groen, blauw, paars? Zijn er nog meer kleurtjes (buiten rood dan) die ik nog niet ben tegengekomen?
En terugkomend op een vorige vraag van mij, weet iemand of de weapon profiencies automatisch worden opgeteld bij het wapen? Of moet ik dat er los bijrekenen?
Remy!!!! wijzigde dit bericht 11-05-2010 13:19 (15%)
Interessant, dat ga ik vanavond eens rustig doorlezenquote:Chillosophy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:17:
Hier staat een duidelijke lijst met kleuren en zeldzaamheid. Je bent nog een hoop niet tegengekomenMeer dan licht-oranje heb ik zelf nog niet gezien.
I have the cape.
Een rode tekst in de beschrijving van het wapen is legendary.quote:Bart ® schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:07:
Rood is legendary?
Checkquote:brommer schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:39:
[...]
Een rode tekst in de beschrijving van het wapen is legendary.
Vanaf welk level kun je die dingen verwachten?
I have the cape.
Vóór het level tegen nine toes krijg je volgens mij het eerste legendary wapen. Dan ben je rond level 5. Ook nine toes zelf dropt een legendary. Later in het spel zijn die wapens niets meer waard natuurlijk.quote:
Oh, dan heb ik die waarschijnlijk al niet eens meer...quote:brommer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:
[...]
Vóór het level tegen nine toes krijg je volgens mij het eerste legendary wapen. Dan ben je rond level 5. Ook nine toes zelf dropt een legendary. Later in het spel zijn die wapens niets meer waard natuurlijk.
I have the cape.
Ik verkoop ook alles wat los en vast zit en ga soms zelfs een beetje farmen bij de boxes en kastjes. Heb een tijdje terug een raketwerper gekocht maar volgens mij heb ik daar niet zo gek veel aan. Ben gewoon Roland, net als sniperrifles die ik ook maar sporadisch gebruik.quote:Bart ® schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:06:
[...]
Oh, dan heb ik die waarschijnlijk al niet eens meer...
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Ik heb een shotgun, een sniperrifle, een assaultrifle en een blaster... Shotgun is handig voor close combat, sniperrifle voor long range, en voor normale combat heb ik dus een blaster en assaultrifle, die zijn ongeveer even goed, maar is handig in verband met munitietekorten zo nu en danquote:Vrijdag schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:41:
[...]
Ik verkoop ook alles wat los en vast zit en ga soms zelfs een beetje farmen bij de boxes en kastjes. Heb een tijdje terug een raketwerper gekocht maar volgens mij heb ik daar niet zo gek veel aan. Ben gewoon Roland, net als sniperrifles die ik ook maar sporadisch gebruik.
I have the cape.
Vandaag weer door en Scar even afslachten
Op de PS3 bij een vriend ben ik bezig met de Hunter, nu level 22. Sommige sniperrifles zijn wel erg vet, vooral degene met explosion!
PSN iD: AEON-M --- MacBookPro 13" i5
Reg. datum: 23 april 2008
Dat zijn geen legendaries.quote:brommer schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:37:
[...]
Vóór het level tegen nine toes krijg je volgens mij het eerste legendary wapen. Dan ben je rond level 5. Ook nine toes zelf dropt een legendary. Later in het spel zijn die wapens niets meer waard natuurlijk.
Van het wapen van Nine Toes weet ik dat hij een blauwe titel heeft en dat betekent 'rare'.
Dat er een rode tekst in zit (Don't drop it... Might lose a toe.) betekent niet dat het een legendary is.
De kleuren geven aan of een wapen nou common (wit), uncommon (groen), rare (blauw), epic (paars), of legendary (geel/oranje/lichtblauw) is.
Hier terug te lezen onder het kopje 'Rarity'.
Ook nog de Shoot every bullet en Hell on wheels gehaald. Ik ben nu lvl 35, mijn vriendin is dat bijna. Ik ben Soldier, zij Siren. Het vervelendste vind ik nog wel het uitzoeken welke shields/class mods ik nou het beste kan gebruiken
Het zou wel handig zijn als je naast de gewone punten nog kan zien, in een andere kleur bijvoorbeeld, hoeveel bonuspunten je ergens voor hebt.
quote:Vrijdag schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:53:
Gisteren met mijn vriendin Tannis bevrijd en nu op weg naar de Vault. Zitten we dan al bijna op het einde of is er nog een hoop te doen? Heb al een paar gele wapens en twee alien wapens. Maar die alienwapens zijn niet echt heel erg handig behalve dat ze ammo genereren. Ik heb liever gewoon mijn assault rifles met elemental damage hoewel ik nu een Atlas heb die erg snel en accuraat schiet. Voor andere situaties een Atlas shotgun, een 4x incendary sniper en een 3x corrosive smg.
Nee, je moet er wel punten in stoppen anders werkt het inderdaad niet. Het is wel lastig, maar persoonlijk vind ik het een van de leukste onderdelen van het spel. Je kan trouwens bij een UI station je punten resetten, wel handig als je een andere class mod kiest.quote:Vrijdag schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:53:
Het vervelendste vind ik nog wel het uitzoeken welke shields/class mods ik nou het beste kan gebruikenAls je een class mod gebruikt die een bonus geeft aan bijvoorbeeld Scattershot maar je hebt geen punten daarin, is het dan nog wel geldig is werkt het alleen als je het al hebt geactiveerd?
Ah dankjewel, de volgende Eridian wapens zal ik bewaren dan. Eens kijken of ik ergens een ammoregen mod vind, tot nu toe nog niet tegengekomen.quote:Shabbaman schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:01:
[...]
spoiler:Die alien wapens zijn wel heel handig tegen de guardians die je tegenkomt, en voor de eindbaas heb je ook wel een behoorlijke hoeveelheid ammo nodig. Niet zo'n probleem als je ammo regen hebt. Overigens is het stuk naar de Vault toe best wel lang en relatief lastig.
Goed om te weten, dan kan ik overbodige mods mooi verkopen.quote:Nee, je moet er wel punten in stoppen anders werkt het inderdaad niet. Het is wel lastig, maar persoonlijk vind ik het een van de leukste onderdelen van het spel. Je kan trouwens bij een UI station je punten resetten, wel handig als je een andere class mod kiest.
Ben nu een beetje aan het kijken naar builds, zitten wel interessante tussen. Helaas nog maar lvl 34 dus nog niet de mogelijkheid om optimaal de punten te verdelen: http://borderlands.wikia.com/wiki/Category:Roland_Builds
Team Ammo regen
Team Shield regen
Team Health
etc...
Ik heb nu een Rifleman mod maar mijn puntenverdeling is bijna in vanalles wat
Wat ik me nog afvraag: hoe werkt die multiplayer eigenlijk? Kan iemand jou joinen in je huidige missie of beginnen jullie samen van 0 of... ?
Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?
http://store.steampowered.com/app/8980/
Vooral die 4-pack is een mooie deal, maar zo'n 7.65¤ per stuk.
What a brave corporate logo!
Als je toevallig 2 of meerdere wapens hebt (bijv. Hellfires) moet je ze maar eens vergelijken, de donker oranje heeft de beste stats, de gelige de slechste (niet dat een gele per definitie slecht zijn, maar als je zoals ik bent en alleen voor het beste wilt gaan...)
En hebben jullie ervaring met het vinden/farmen van Pearlescent wapens? Ik heb (geheel met mazzel), 2 stuks nu: The Undertaker en de Maliwan Tsunami (heerlijke SMG voor mijn Siren is dat zeg). Tips/tricks voor farmen van Pearlescents of gewoon Crawmerax blijven farmen?
(P.S. Ik heb alle Armory Runs gedaan).
Owja, nog een laatste vraag, ik mis nog 1 loot midget, maar je kan bij die alleen komen via een quest en moest je dacht ik een superversie van Sledge verslaan. Kan iemand daarbij helpen?
Current favs: XboX360 - SSF4 | PC - LoL
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Heb interesse, zie DMquote:Hakker schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 11:17:
heb nog 1 plek voor een 4 packals iemand interresse heeft
Ik heb Borderlands gewoon als DVD, heb em gekregen voor m'n verjaardag van m'n zusje. Nu wil ik graag Mad Moxxi en Armory ook, maar kan ik die via steam kopen? Werkt dat dan met mijn DVD versie van Borderlands?
Of is er gewoon een mogelijkheid om mijn DVD versie op steam te activeren zodat ik em altijd en overal kan downloaden?
Google bied niet veel uitkomst (Of mijn googlekunsten zijn niet zo pro.. eitherway..)
Of toch niet?
Niet mogelijk.quote:omgwtfbbq schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:43:
Misschien heeft iemand hier ervaring mee:
Ik heb Borderlands gewoon als DVD, heb em gekregen voor m'n verjaardag van m'n zusje. Nu wil ik graag Mad Moxxi en Armory ook, maar kan ik die via steam kopen? Werkt dat dan met mijn DVD versie van Borderlands?
Of is er gewoon een mogelijkheid om mijn DVD versie op steam te activeren zodat ik em altijd en overal kan downloaden?
Google bied niet veel uitkomst (Of mijn googlekunsten zijn niet zo pro.. eitherway..)
Bij de pagina van een van de DLC delen van borderlands staat het volgende:
Downloadable Content
Requires the base game Borderlands on Steam in order to play.
Dan zou je dus nog Borderlands kunnen importeren in steam, maar dat gaat ook niet, omdat Borderlands daar niet geschikt voor is (
Met je DVD versie gaat het dus niet lukken...
Sorbo wijzigde dit bericht 03-07-2010 13:50 (5%)
Reden: link toegevoegd
Of toch niet?
Als je borderlands + dlc nu op steam koopt ben je ongeveer 18 euro kwijt, terwijl je voor de losse DLC disk (de eerste twee DLC's) een tientje kwijt bent, maar dan mis je wel de laatste DLC. Volgens mij is de enige manier om die te krijgen via steam, dus dan zit je nog met hetzelfde probleem...quote:omgwtfbbq schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 13:52:
Verdorie.. Dan moet ik em dus misschien 2 keer kopen.. Als ik de DLC los moet kopen ben ik duurder uit dan als ik Borderlands + 3 DLCs koop op steam nu..
Edit:
Je kunt de DLC ook via digital.2kgames.com kopen, maar daar kosten ze 10 dollar per stuk. Veel te duur dus in vergelijking met de steam prijzen op dit moment. Wat qua kosten nog wel te verantwoorden is is de combinatie van jouw game + de eerste twee DLC delen op disk (¤10 @ bart smit) en dan nog een euro of 8 voor het laatste DLC deel via 2K. Dan ben je ook ongeveer 18 euro kwijt, maar dan krijg je geen extra copy van Borderlands.
Als je m via de steam aanbieding koopt kun je je "oude" disk verkopen (= gratis borderlands, moet je nog wel 20 euro voor kunnen vangen toch?), of die aan een kameraad doneren en dan cooppen. Wordt de game meteen een stuk leuker van
Sorbo wijzigde dit bericht 03-07-2010 14:13 (37%)
Ik ga de oude disk waarschijnlijk verkopen ja, dat is wel een goed idee
Het Co-op gedeelte is juist wat mij zo aanstaan aan Borderlands, alleen ondervind ik wel altijd aardig wat lag als ik niet zelf de host ben, is dat common of ligt dat aan mij?
Of toch niet?
Of is er iemand geïnteresseerd in 2 stuks borderlands?
SniperFox wijzigde dit bericht 03-07-2010 19:31 (76%)
Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?
Hoe kan ik me aanmelden voor de GOT groep.
Gisteravond met 3 gasten van lvl 61 op Zombie Island, zombies afgeknalt.Natuurlijk eerst gevraagd of ik met ze mee mocht aangezien ik op dat moment lvl 42 was, maar dat vonden ze geen probleem.
Waren toch wel heftige momenten voor mij, aangezien zombies boven lvl 50 waren. Heb wel 2 mooie snipingrifles (lvl 48) van ze gekregen.
Lord_Salo wijzigde dit bericht 05-07-2010 15:29 (43%)
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Reg. datum: 21 april 2010
Reg. datum: 03 april 2010
En ik vind 25 euro toch nog net iets te duur voor een spel wat niet echt als een goed spel werd gereviewed, en al 2 jaar oud is...
Reg. datum: 11 juli 2008
Verder is de game an sich niet speciaal, maar wel enorme fun om met een paar maten te spelen.
Tijdens de steam sales was het 2 keer goedkoper.quote:WitchHunter schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:11:
Dit spel kost nu toch echt 30 euro op Steam...
En ik vind 25 euro toch nog net iets te duur voor een spel wat niet echt als een goed spel werd gereviewed, en al 2 jaar oud is...
Ik vind borderlands zelf niet zo brilliant.
Er zijn betere shooters, want ik zou het echt niet bepaald een shooter/RPG noemen.
Tevens is het af en toe gewoon wat teveel grinden.
Pardon?quote:Shabbaman schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 22:44:
Het is ook duidelijk geen PC-spel.
I have the cape.
Godver... ik frustreer me dood om een multiplayer te doen. Dat GameSpy-systeem (nieuw voor me) deugt voor geen meter. Het is onmogelijk om mensen te vinden die 1) een headset hebben; en 2) kunnen communiceren tout court.
Vrijwilligers om vanavond wat te gamen zijn welkom.
Reg. datum: 14 april 2003
Als de uitgever dan ook de activatie laat zitten, dan koop ik 'm gelijk!quote:Een productvermelding op de site van de gamewinkel Gamestop suggereert dat er een game van het jaar-editie van de first-person shooter Borderlands uitgebracht zal worden. De website heeft namelijk een Borderlands game van het jaar-strategiegids in zijn assortiment opgenomen.
En natuurlijk nog een linkje naar de Gamestop-pagina (waar overigens weinig te zien is): http://www.gamestop.com/C...ils.aspx?product_id=78387
Malthus wijzigde dit bericht 09-07-2010 15:40 (12%)
Reden: Link naar Gamestop-pagina toegevoegd
Reg. datum: 15 december 2009
Borderlands lvl:50 En Ik Ben Cool!
Ik was gister begonnen met Mordecai, The Hunter. Maar ik ga opnieuw beginnen. Pakte perongeluk een SMG op waardoor je meteen je sniper rifle kwijt bent.. en ik pakte een handgun op van een vijand, waardoor mijn veel toffere scoped revolver ook foetsie was..
PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36
I gebruikte zelf altijd de soldier (ben ze naam kwijt) iig, die heeft een turret, en als je die op de goede manier upgrade met skill points kan het echt het verschill tussen een eindbaas halen of niet zijnquote:Touchdown schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:08:
Wat is volgens jullie nou de beste class om een eerste playthrough mee te doen? Gewoon singleplayer, geen co-op gebeuren.
Ik was gister begonnen met Mordecai, The Hunter. Maar ik ga opnieuw beginnen. Pakte perongeluk een SMG op waardoor je meteen je sniper rifle kwijt bent.. en ik pakte een handgun op van een vijand, waardoor mijn veel toffere scoped revolver ook foetsie was..
What a brave corporate logo!
Wat bedoel je met kwijt?quote:Touchdown schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:08:
Wat is volgens jullie nou de beste class om een eerste playthrough mee te doen? Gewoon singleplayer, geen co-op gebeuren.
Als je een ander wapen in je hand doet, gaat je huidige wapen gewoon in je inventory, of je dropt hem als je inventory vol is.
ik weet iig zeker dat de wapens niet verdwijnen
Antec Three Hundred - OCZ ModXStream Pro 600W - Gigabyte GA-870A-USB3 - AMD Phenom II X4 965 BE - 2x2GB Corsair XMS - XFX AMD Radeon HD 6950 XxX - Samsung Spinpoint F3 1TB - Iiyama E2472HD-B1
Ik ga wel gewoon door met Mordecai.
Touchdown wijzigde dit bericht 10-07-2010 18:21 (18%)
PSN: Knakker36 - XBL: Knakker36
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last