Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaos- schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:14:
[...]

Nee je kan de hele game niet eens meer opstarten volgens mij.
Dit betwijfel ik... ik dacht dat ie alleen uit de store verdween maar dat je 'm wel gewoon kon blijven doen.
Maar er zou toch een officiele demo voor in de plek komen?
Hopelijk is die de moeite waard dan :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:16:
[...]

Dit betwijfel ik... ik dacht dat ie alleen uit de store verdween maar dat je 'm wel gewoon kon blijven doen.
Maar er zou toch een officiele demo voor in de plek komen?
Hopelijk is die de moeite waard dan :)
Volgens mij zit het als volgt; GT Academy is op 25 januari afgelopen. Op diezelfde dag wordt ook GT Academy van PSN gehaald, want de competitie is immers afgelopen. De mensen die de demo vóór 25 januari hebben gedownload en geinstalleerd kunnen hem nog spelen tot 25 februari (druk maar eens op driehoekje als je GT Academy selecteert in het XMB).

Daarna zul je hem waarschijnlijk niet meer kunnen opstarten. Leaderboards zullen denk ik na 25 januari ook niet meer geupdate worden.

Overigens ligt PSN er jammer genoeg uit... gaat tot 1 uur vanavond duren heb ik begrepen?

[ Voor 5% gewijzigd door Jamoru op 12-01-2010 20:11 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 10:58
JorisBit schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:55:
Overigens ligt PSN er jammer genoeg uit... gaat tot 1 uur vanavond duren heb ik begrepen?
Argh! Net ff willen spelen!. Toch jammer dat daarvoor alles online moet zijn. Je zou best ff offline moeten kunnen racen, later tijden submitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Hehe, inderdaad. Je kunt de demo niet eens opstarten zonder internet verbinding. :P Wat nieuws over de GT TT btw!
GT5 Demo Reaches 1 Million Downloads in Europe

The free Gran Turismo 5 demo used to host the first round of competition in GT Academy 2010 has been downloaded over 1 million times in Europe within the first three weeks of its release (that’s one download approximately every 2 seconds), according to SCEE. Here’s what Yamauchi had to say about the milestone:

“Hitting one million downloads of the GT Academy Time Trial from the 17 participating countries alone is a very important milestone. We created the Time Trial purely as the mechanic to run the first phase of GT Academy 2010. The massive interest is testament to the strong GT Academy concept that offers the chance to make a dream come true. But it also clearly demonstrates the popularity of Gran Turismo. This Time Trial is only a tiny sample of what is to come in Gran Turismo 5, so it is particularly pleasing to have seen such a positive reaction to it.”

There was some doubt in the community as to just how much the demo will represent the final version of the game, and those doubters will no doubt pay special attention to the fact that Yamauchi specified the demo was created “purely” to host thefirst round of the GT Academy. Regardless, reaching 1 million downloads in Europe is a good accomplishment over such a short period of time. I wonder how this compares to the North American download statistics…?

GTPlanet

[ Voor 3% gewijzigd door Jamoru op 12-01-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
Jaja, de hype machine is flink op gang.

* ISaFeeliN volgt ook gtplanet.net uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Ik kan alweer een half uurtje spelen :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
Dit is niet goed, maar helemaal begrijpen is lastig:

http://www.gran-turismo.com/jp/news/d8879.html

Iemand een goeie JP translator? Het lijkt op een van de zoveelste delays.

The Sony computer entertainment Japan (SCEJ )(※ 1) [because was decided, guide that postpone it from March, 2010 when guided a sale date of 5] online car life simulator [グランツーリスモ (GT5) for exclusive use of 3] Play Station (PS3R) at first on account of the production top,.,] I guide you on decision some other time about the release time when this product is new. It is deep to trouble users having you wait for the release of this product very much and is sorry. I am in charge of article for Japan business as things mentioned above as division Company of 1 (※) Sony Corporation computer entertainment. = [5]: グランツーリスモ article information =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bing maakt er wat slechter nieuws van:
Determine has been postponing release date "PlayStation 3"-only software 'Gran Turismo 'of information production on convenience by first guide, were 2010 March from.

Regarding the new release when this film as soon as the decision again profile will be.

That we have serving soon and launch of this film very your inconvenience will be deeply apologize

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Release date is TBA volgens Kotaku :(

http://kotaku.com/5446924...ayed-new-release-date-tba

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 13-01-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Hij is niet vertraagt!!!

Hij is in Japan vertraagt uitgaande van een december 09 release met 3 maand. Dus 3 maand na december is maart 2010!!. Of ik heb het helemaal verkeerd begrepen.

*bron gt planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
Het lijkt erop (ik dacht al zoiets), dat alleen de Japanse release is uitgesteld. Hoe lang weet nog niemand. De Japanse release zou uberhaupt voor die van Amerika/Europa komen, dus met een beetje geluk heeft het geen invloed op deze latere releases.

Mogelijk wil Sony/Polyphony een world-wide release gaan doen en stelt daarom de JP release uit.

De release datum van US/EU is nog niet bekend, dus we wisten niets, en weten nu nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Twee maanden voor de geplande release een "indefinite delay"? Strak planwerk...

Hier wat meer info: http://business.timesonli...nology/article6985939.ece

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ja ach.. Zo zat ik ook in tijden van GT4.. Het is triest, maar niks nieuws voor polophony

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:07:
Twee maanden voor de geplande release een "indefinite delay"? Strak planwerk...

Hier wat meer info: http://business.timesonli...nology/article6985939.ece
Volgens het artikel is het waarschijnlijker dat het een strategisch uitstel is ipv dat de game niet af komt. Hoe dan ook, wij zullen toch nog tot st juttemus moeten wachten... :(

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
Sony stelt lancering Gran Turismo 5 uit

Uitgegeven: 14 januari 2010 08:22
Laatst gewijzigd: 14 januari 2010 08:22

TOKIO - Sony Computer Entertainment stelt de lancering van het videospel Gran Turismo 5 uit. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend.

Sony geeft geen nieuwe datum voor de lancering van het populaire spel dat in maart op de markt zou komen.

Gran Turismo is een racespel voor de PlayStation 3. De lancering is voor onbepaalde tijd uitgesteld en dat heeft te maken met de productie. Sony wilde daar verder geen details over geven.

Het eerste Gran Turismo-spel werd in 1997 op de markt gebracht. Sindsdien zijn er wereldwijd meer dan 53 miljoen stuks van verkocht, wat het spel tot een kaskraker voor Sony maakt.

Bron: nu.nl

Bwuah! *baalt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:35

psy

Ik kan het echt niet meer serieus nemen. Ik weet nog dat ik een van de eerste was die een PS3 had gekocht zodat ik snel GT5 kon spelen...wat een domme actie achteraf

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als onderstaande tekst klopt (wel aannemelijk), dan ligt de schuld niet eens zo bij poly maar bij de financiele mannetjes van Sony, voorzorgmaatregelen om de omzet van 2010 veilig te stellen.
Analysts suspect that there may be a strategy behind the delay and that Sony is working to spread the effect of a strong games pipeline over a longer period. The recent Japanese launch of Final Fantasy XIII shifted many more PS3 consoles than expected and performed beyond expectations outside Japan.

If Sony felt that it had already met its console sales targets for its 2009 financial year, analysts said, it might want to push the GT5 launch back a little so that the frenzy surrounding its eventual launch would boost sales in the 2010 financial year. The company may be confident that titles such as God of War 3, Heavy Rain and Bayonetta will keep console sales relatively buoyant through the spring period.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 08:51 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
psy schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:48:
Ik kan het echt niet meer serieus nemen. Ik weet nog dat ik een van de eerste was die een PS3 had gekocht zodat ik snel GT5 kon spelen...wat een domme actie achteraf
Hier het zelfde..
Sinds een paar dagen leest mijn PS3 ook zelfs geen cd's meer 8)7

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De enigen die hier last van gaan hebben zijn de mensen die van plan waren de Japanse versie te importeren en dat zijn er hier niet zo veel denk ik...
Ik hoop alleen dat we binnenkort eens duidelijke beelden te zien gaan krijgen waarin het schademodel e.d. duidelijk te zien is.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 08:14

@r!k

It is I, Leclerq

Het lijkt er meer op dat GT5 een PS4 launch titel gaat worden. Wat is dit nou weer voor onzin? Sony gaat zichzelf hier nog lelijk mee in de vingers snijden denk ik.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Je voelt nu toch wel aankomen dat dit een q3/q4 titel gaat worden. Zeker voor het westen. Zo'n blockbuster game gaan ze (denk ik) nu echt niet in de zomer releasen.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geengrenzuh schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:56:
Je voelt nu toch wel aankomen dat dit een q3/q4 titel gaat worden. Zeker voor het westen. Zo'n blockbuster game gaan ze (denk ik) nu echt niet in de zomer releasen.
Dat lijkt me inderdaad de meest logische reden. Van GTplanet:
If Sony felt that it had already met its console sales targets for its 2009 financial year, analysts said, it might want to push the GT5 launch back a little so that the frenzy surrounding its eventual launch would boost sales in the 2010 financial year. The company may be confident that titles such as God of War 3, Dark Rain and Bayonetta will keep console sales relatively buoyant through the spring period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog meer tijd voor poly om nog meer te finetunen en het nieuws lekker te laten hypen, ook iedereen die het 'helemaal zat' is, wees eerlijk: je koopt hem toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:09
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:19:
En nog meer tijd voor poly om nog meer te finetunen en het nieuws lekker te laten hypen, ook iedereen die het 'helemaal zat' is, wees eerlijk: je koopt hem toch wel.
Klopt, alle huilies kopen de game toch, wel of hij nou in maart uitkomt, of pas in 2012. Dat weet polyphony ook wel, dus ze nemen hun tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 09:46
En dit is dus ook de reden waarom ik hem nog niet pre-order he....
BaszCore schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:39:
Sony stelt lancering Gran Turismo 5 uit

Uitgegeven: 14 januari 2010 08:22
Laatst gewijzigd: 14 januari 2010 08:22

TOKIO - Sony Computer Entertainment stelt de lancering van het videospel Gran Turismo 5 uit. Dat maakte het bedrijf donderdag bekend.

Sony geeft geen nieuwe datum voor de lancering van het populaire spel dat in maart op de markt zou komen.

Gran Turismo is een racespel voor de PlayStation 3. De lancering is voor onbepaalde tijd uitgesteld en dat heeft te maken met de productie. Sony wilde daar verder geen details over geven.

Het eerste Gran Turismo-spel werd in 1997 op de markt gebracht. Sindsdien zijn er wereldwijd meer dan 53 miljoen stuks van verkocht, wat het spel tot een kaskraker voor Sony maakt.

Bron: nu.nl

Bwuah! *baalt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

LightStar schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:35:
En dit is dus ook de reden waarom ik hem nog niet pre-order he....

[...]
Weer een stukje sterke journalistiek. Sony stelt GT5 uit in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 22:08

scorpie

Supra Addict

Mjah zoals ik eerder al had gezegd:

-Je rijdt in feite met een verouderde engine (die al bij Prologue "af" was. Ja, natuurlijk hebben ze wel weerseffecten en schade toegevoegd, maar dat kon later ook prima via een patch / DLC, dan kon je al erg lang rijden met die engine terwijl zij er nog aan tweakten / verder konden developen aan weer / schade).
-Ja, je hebt straks 950 auto's, maar of je nou de Nissan GT-R tuned by tuner A, anders moet zien als de Nissan GT-R tuned by tuner B valt nog te betwijfelen. Zo doen ze dat al jaren bij PD.
-Game uitgeven en tracks / cars via DLC verspreiden? Terwijl ze werken aan DLC packs, kan het core team ondertussen aan een verbeterde engine voor GT6 werken.

Zucht... ja natuurlijk ga ik hem kopen op dag 1.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
We zullen dit weekeind in ieder geval meer horen..
PD staat met een hele grote GT5 stand op de Tokyo Auto Salon, en ik mag toch hopen dat ze iets meer informatie zullen geven.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://www.ps3center.net/...irmed-no-porsche-for-gt5/

Geen Porsches in gt5, en oh.. gt5 is iets heeeeel anders dan gt5p, aldus yamauchi..

Nouja, whatever ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 05-05 20:05
zooo eindelijk onder de 3'30
Nu moet er nog een volle seconde af voor een plek in de top250 :/
Lijk maar niet dichterbij bij de top250 :/
373 nlMy Record 1'51.303 1'38.631 3'29.934
Tijd is gereden met stuur.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
scorpie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:23:
http://www.ps3center.net/...irmed-no-porsche-for-gt5/

Geen Porsches in gt5, en oh.. gt5 is iets heeeeel anders dan gt5p, aldus yamauchi..

Nouja, whatever ;p
Mja ach RUF is ook niet erg ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Electrische auto's :D Zal die ene Nike bolide er ook weer in zitten? Grappig ding was dat :P

En inderdaad, RUF is in principe Porsche, dacht in GT2 zaten ze al (of het was pas GT3).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Die porsches boeien me ook niet zo... Ruf is bijna hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
Eerste nieuws uit Tokio. Denso heeft een GPS recorder die data van real-life omzet in de GT5 replay data, die standaard op de Toyota FT-86 komt (en meeste nieuwe modellen).

http://wot.motortrend.com...rtually-in-gt5/index.html

en een FT-86 filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=OUSwFqTF0Vs

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat betreft de carlist, kijk eens naar GT: PSP, aangezien je die auto's kan overzetten naar je GT5 garage. Zitten (zoals gewoonlijk) heel wat gare bakken tussen met als toppunt dat er 2 modellen zijn (even kwijt welke) met als verschil EU en US. :') Voor de rest identiek aan elkaar, maar voor PD natuurlijk weer een wagen erbij. :/

Kan overigens niet wachten om een rondje met de Veyron te rijden op GT5. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wel jammer dat er geen Porsche in zal zitten, aangezien in graag eens in de GT zou rijden.
Een Veyron zou ook al mooi zijn en die is volgens mij al bevestigd.
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:41:
Electrische auto's :D Zal die ene Nike bolide er ook weer in zitten? Grappig ding was dat :P
Hij heeft er in ieder geval wel al in gezeten.

[ Voor 37% gewijzigd door SToRM666 op 15-01-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 12:33:
[...]
Een Veyron zou ook al mooi zijn en die is volgens mij al bevestigd.
[...]
Zit in GT voor de PSP, dus ik ben er vrijwel zeker van. :) Die Citroën GT komt goed mee, maar legt het toch af tegen de Veyron. Nu nog even doorsparen voor de Ferrari F1 wagen. >:) RUF is ook aanwezig, maar wel met wat oudere modellen.

Als volledige elektrische wagen zit de Citroën GT erin, die echt bloedjesnel is. Hybrid is op dit moment alleen de Prius (niet vooruit te branden). :+ Verwacht in GT5 ook de Tesla Roadster, en misschien ook wel de Fisker Karma? :)

[ Voor 37% gewijzigd door S_Chief op 15-01-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoRRel82
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-05-2020

BoRRel82

Eat, sleep, game, repeat!

Hey gents,

Word het idee van motoren eigenlijk doorgezet, door is 2 maanden terug ook iets over gezegt in een intervieuw met onze vriend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 15:47
BoRRel82 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:58:
Hey gents,

Word het idee van motoren eigenlijk doorgezet, door is 2 maanden terug ook iets over gezegt in een intervieuw met onze vriend >:)
Daar zat ik laatst ook nog aan te denken.
Hoop het wel iig.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat komt er zeker niet in. Maar er kan wel een apart spel van komen. Van Gran Turismo 4 heb je ook een motor spel. Deze heet toerist trophy. Die heb ik ook nog ergens in de kast liggen. Opzich best grappig om op de Gran Turismo banen te rijden met motoren.
Ik hoop wel dat er een Tourist Trophy 2 komt :)

[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 15-01-2010 15:12 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-05 20:51
Hopelijk krijgen we van de beurs in Japan meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk doen ze ook iets aan dat mateloze irritante "volgende ronde ongeldig" tig bochten voor het einden.
Ik begrijp dat als je de laatste bocht afsnijdt je een betere start kan hebben voor een snel rondje, maar waar haal ik de winst als ik (per ongeluk) in het gras beland van de chicane op Indianapolis????
Vond ik bij GT5P ook al zo irritant, dat je volgende ronde al ongeldig werd zonder dat je enig voordeel met je fout kon hebben, kan je dus weer opnieuw beginnen of een hele ronde voor niks rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 16-01-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
nieuwe toyota FT-86 G Sports Concept gepresenteerd via een nieuwe GT5 trailer

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 16-01-2010 13:47 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik hoop dat Sony een wereld wijde release uitbrengt. Heeft elke werelddeel het spel in huis.
Maar ik zal liever willen zien wanneer deze game uitkomt we hebben te lang gewacht.
Maar ik vindt het niet netjes van Sony om elke keer de release datum te verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Eindelijk m'n totaaltijd onder de 3'29 kunnen brengen... met de normal 0.02 sneller gereden... 1'50.956 en nu totaal 3'28.991... Nog steeds net geen top250 notering. Kijken of ik er 1 dezer dagen nog een paar tiende af kan rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is een lastige opgave, ook ik moet nog wat aan m'n tijd sleutelen. Nu heb ik het geniale idee opgevat om de PS3 aan te sluiten op m'n pc-materiaal (d.w.z.: G25 stuurwiel + X-530 speakerset voor geluid).

Goed...
- beeld, check. (HDMI -> DVI).
- geluid, check? Not really. Rood en wit zouden via een converter (van 2 naar 1) in 1 van de uitgangen moeten maar...

1. in geen van de poortjes achterop de subwoofer werkt het
2. volgens mij past het ook niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.accu-totaal.nl/product_images/alleka-1970-thumb-2xTulp----Scart--Professioneel2xTulp----Scart--Pro.jpg

Waarvan rood en wit gaan in een soort van:

Afbeeldingslocatie: http://kabeltje.com/images/CABLE-406.JPG

- besturing, check. Maar in vredesnaam, de stuuruitslag van de G25 is werkelijk VERSCHRIKKELIJK. Je moet veel te hard sturen voor een beetje effect. Nu heb ik de menu's al nageplozen maar er is nergens een pre-config te vinden (het product is wel Plug n Play maar het wordt niet officieel ondersteund dacht ik). De vraag: hoe kan je dus nu de gevoeligheid aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 00:06
Jejking schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 00:26:
Maar in vredesnaam, de stuuruitslag van de G25 is werkelijk VERSCHRIKKELIJK. Je moet veel te hard sturen voor een beetje effect.
Dit herken ik niet. Vind de G25 een prima stuur om mee te rijden, geen last van een matige stuuruitslag :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het is niet matig, het is overmatig. Misschien ben ik teveel gewend aan een kleine stuuruitslag maar dit slaat werkelijk alles. Het is overgevoelig, of is het normaal dat je je stuur een graad of 170 moet draaien om een minisnapje te corrigeren? (Retorische vraag, in case you haven't noticed). Zo is het werkelijk onmogelijk om een strakke ronde te rijden omdat ik met het gas overal op moet passen.

Bij het minste geringste beetje gas teveel staat de auto al gespind en wel op het asfalt, waar het met de controller 10x makkelijker te controleren is. Alleen daar kan ik niet constant en snel genoeg mee zijn dus dit is balen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 21-01-2010 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Ga eens spelen met de instellingen van Gran Turismo. Mogelijk staan je stuurinstellingen niet op professioneel of staat de Force Feedback te hoog o.i.d. Dat soort dingen maken heel veel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Is de demo nog te downloaden? Ik kon hem gisteren niet vinden op PSN, alleen prologue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan de stuuruitslag van de G25 bij de instellingen wijzigen. Van vol 270 (dacht ik) naar amper 90graden (45 links/rechts). En het wegschieten van je auto bij gasgeven, staat je traction control wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Satch schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 02:23:
Ga eens spelen met de instellingen van Gran Turismo. Mogelijk staan je stuurinstellingen niet op professioneel of staat de Force Feedback te hoog o.i.d. Dat soort dingen maken heel veel uit. :)
Goeie tip, thanks. Ik had het menu vlak na m'n post al gevonden en het gaat wel iets beter maar het is nog steeds té imo. Ik rijd op simulatie nu en Force Feedback staat op max. Is niet erg want ik kan het stuur wel omdraaien maar ik moet gewoon sneller kunnen corrigeren zonder een stuurbereik van 270 graden, simply too much :)
SinergyX schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:33:
Je kan de stuuruitslag van de G25 bij de instellingen wijzigen. Van vol 270 (dacht ik) naar amper 90graden (45 links/rechts). En het wegschieten van je auto bij gasgeven, staat je traction control wel aan?
Stuuruitslag veranderen? Welk submenu heb je het dan over want ik zag nergens iets staan waarbij je iets kon wijzigen aan het stuur zelf, wel aan de knoppenset die bij de shifter zit.

Of heb je het over een menu in het PS3-hoofdmenu zelf voor besturing (als dat er is?). Heb het ding net een dag maar dit gaat niet de goede kant op. Als je me met een goede uitleg erheen kan leiden naar het menu wat jij bedoelt, graag _O_

[ Voor 81% gewijzigd door Jejking op 21-01-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 10:20
Satch schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 02:23:
FFB staat bij mij op 10 ( de hoogste stand) anders voel ik echt niets.

Tijden zijn bij mij ook verbeterd:
9 thomms 1'48.218 1'36.022 3'24.240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
DeepSeven schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:29:
Is de demo nog te downloaden? Ik kon hem gisteren niet vinden op PSN, alleen prologue.
Ik heb zojuist nog even gekeken. Hij staat er nog gewoon op hoor (tot 25 januari).
Ik vond hem als volgt; PSN Store -> PS3-Games -> Rijden/racen -> Tijdrit GT Academy 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
De competitie is inmiddels afgelopen. Gefeliciteerd thomms met de eerste plek hier op Tweakers (top 25 staat in de OP!). Zit je ook bij de eerste 30 van NL?

De demo is overigens ook van PSN gehaald. Gelukkig kunnen we nog een maandje spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 05-05 20:05
Hij is 11e geworden zie ik.
Verder valt me ook op dat plek 15 t/m25 nog flink heeft lopen buffelen om het de laatste dag nog te halen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tjah ik heb nauwelijks tijd gehad om nog te racen, niet dat ik überhaupt kans maakte om bij de top 20 (25?) te komen, maar goed. Ik wacht wel weer tot kerst, dan zal GT5 er hopelijk wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Heeft er iemand ervaring met de Fanatec Porsche Turbo S wheel bij Gran Turismo 5? Ik begin nu toch redelijk te overwegen om dit veel te dure stuur te kopen. Het is namelijk maar het enige stuur dat op de 360 pc en ps3 werkt.

Maar werkt het ook een beetje lekker met Gran Turismo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

http://www.techzine.nl/ex...turbo-s-racing-wheel.html

Vorige weekish gepubliceerd, gewoon met Google te vinden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Nu online
Lol gister veel lopen zoeken naar reacties en jij hebt hem in één keer :P

EDIT:
As yet I'm unable to report on how the wheel performs with the PS3;
Toch niet dus..

[ Voor 43% gewijzigd door Waffle op 25-01-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Bedoelt hij niet omdat GT5 nog niet uit is? Dat maakte ik eruit op namelijk. Maar misschien te vluchtig gelezen en dus verkeerd geïnterpreteerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Nu online
Volgens mij bedoelt hij dat hij het gewoon nog niet getest heeft. Hij heeft alleen nog geen negatieve reacties gehoord. Maar ik ook nog geen positieve :P

En voor 350 euro wil ik wel zeker weten dat het goed spul is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb zelf de PWTS Clubsport editie, maar de performance in de GT5 demo valt me toch behoorlijk tegen tot nu toe. Althans, het werkt allemaal wel, maar ik heb gewoon niet dat band/weg contact gevoel zoals bij Forza 3 (waar dit stuurtje en de pedalen werkelijk fe-no-menaal zijn).
Ik geef toe dat ik slechts 2 uurtjes aan 't rommelen ben geweest in de GT5 demo om te zoeken naar een Forza 3 gevoel, maar heb t tot nu toe niet gevonden.
Gelukkig brengt Fanatec wel regelmatig firmware updates uit, dus heb ergens wel vertrouwen dat t wel goedkomt (al zal PD ook wel de nodige support moeten gaan geven). Maar als je dit stuur hoofdzakelijk voor GT5 wil gaan gebruiken zou ik toch ff wachten met aanschaf.
Hier staan wel enige gebruikerservaringen met de GT5 demo icm de PTWS, daar valt ook wel uit af te leiden dat t allemaal nog niet aanvoelt zoals t hoort.

Ik vermaak me nog prima met F3 en kan alleen maar hopen dat tegen de tijd dat GT5 eindelijk uitkomt Fanatec (en PD) de “feel” van het PWTS voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-04 11:54
Kijk bij Thrustmaster.com

daar hebben ze ook stuurtjes die voor meerdere platforms geschikt zijn..

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Nu online
Thrustmaster heeft niet eens een stuur wat op de 360 werkt..

Beetje jammer dat de Fanatec nog niet lekker werkt bij GT5. Ik bezit al een DriveFX voor mijn 360, die op zich prima werkt maar niet van uitzonderlijke kwaliteit is. Nu wilde ik ook graag straks een stuurtje voor GT5 hebben en om 2 verschillende stuurtjes te gebruiken om te racen lijkt me persoonlijk niet echt lekker, dus was de Fanatec de ideale oplossing. Nog maar even wachten met bestellen dus van het stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04-2024
Waffle schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:03:
Thrustmaster heeft niet eens een stuur wat op de 360 werkt..

Beetje jammer dat de Fanatec nog niet lekker werkt bij GT5. Ik bezit al een DriveFX voor mijn 360, die op zich prima werkt maar niet van uitzonderlijke kwaliteit is. Nu wilde ik ook graag straks een stuurtje voor GT5 hebben en om 2 verschillende stuurtjes te gebruiken om te racen lijkt me persoonlijk niet echt lekker, dus was de Fanatec de ideale oplossing. Nog maar even wachten met bestellen dus van het stuurtje.
Ik heb de Fanatec Porsche 911turbo editie en die werkt idd ook niet geheel vlekkenloos op de PS3. Echter is het stuurtje prima in te stellen dat hij wel werkt. Helaas isd GT5:prolouge zo vriendelijk geweest alleen Logitech stuurtjes te ondersteunen. Met wat google.nl kom je een heel eind om hem in te stellen.

Persoonlijk is het (na de aankopo van de PS3) mijn beste aankoop ooit voor een computer/platform.

Hopelijk is het met GT5 weer helemaal op en top!

//edit: Ik zou wel de clubsportpedalen erbij nemen. Wat een verademing t.o.v. de 'cheap' plastic pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomms
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-04 10:20
JorisBit schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:34:
De competitie is inmiddels afgelopen. Gefeliciteerd thomms met de eerste plek hier op Tweakers (top 25 staat in de OP!). Zit je ook bij de eerste 30 van NL?

De demo is overigens ook van PSN gehaald. Gelukkig kunnen we nog een maandje spelen! :)
Thanks, inderdaad nog op de laatste dag van 7 naar 11 gedaald. Ik had echter geen tijd afgelopen weekend, dus 11e ook prima. Zal jullie op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen over de finale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OLVG
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-04 07:30
Diverse website's berichten over een definitieve release in de herfst ipv de zomer :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
OLVG schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:00:
Diverse website's berichten over een definitieve release in de herfst ipv de zomer :( :'(
Prachtig, eerst vorig jaar december, toen maart 2010, vervolgens zomer en nu herfst? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:19
SChief schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Prachtig, eerst vorig jaar december, toen maart 2010, vervolgens zomer en nu herfst? _O-
Zo prachtig vind ik het niet. Die lui bij PD zijn niet goed wijs. ;(

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
OLVG schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:00:
In Japan zeker. Met de Kerst hier? Alles daarvoor zou mij verbazen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, hij komt wanneer ze vinden dat het spel klaar is :P Tussentijd nog genoeg spellen om me mee te vermaken, ik wacht rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
SChief schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:10:
[...]

Roamor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:51:
[...]

In Japan zeker. Met de Kerst hier? Alles daarvoor zou mij verbazen....
Ja en vorig jaar waren de berichten uiterlijk kerst 2009 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door KappeNou op 03-02-2010 08:08 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik sta bijna op het punt om een Xbox 360 aan te schaffen voor Forza, zegt een die-hard PS3' er/GT' er......

Ik dacht iedere keer "Ok, het zal een reden hebben", maar nu word ik het toch echt kots-beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Trent900 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:59:
Ik sta bijna op het punt om een Xbox 360 aan te schaffen voor Forza, zegt een die-hard PS3' er/GT' er......

Ik dacht iedere keer "Ok, het zal een reden hebben", maar nu word ik het toch echt kots-beu.
Dat heb ik ook gedaan. Ik had er hooguit een maand plezier van. (jij denk ik ook als je een echte GT fan bent)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Uh oh. In an interview with Spanish website Canarias Al Dia, CEO of Sony Entertainment Portugal James Armstrong had some disconcerting words for Gran Turismo fans. Via Google translation (user subsonic offers another, human translation):

We believe that launching the product this fall, before Christmas, but not yet decided. I do not rule that uses the MC but I doubt it. ‘GT 5′ is a great hope for Sony, a very important game for the company, which generates much income. We would have wanted him out before but we think the priority we are giving it our best. I’m very confident in this game that we launch this year and help us consolidate PS3 as the console that is large.

This actually isn’t the first time we’ve heard from Mr. Armstrong. Back in November of 2008, he told a Spanish financial newspaper that GT5 would “arrive at Christmas [2009]” – a date which was both privately disclosed and publicly confirmed several times throughout last year before Yamauchi set the now-postponed Japanese release date for March of 2010. Nevertheless, his reputation unfortunately precedes him, making his comments all the more believable. For the rest of us, the release date drama continues…

Thanks to Freeman_Cruz for digging this up!
Bron gtplanet.com

Mij geduld raakt een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 23:39
Heb net een vriend van me laten horen dat het wééér is uitgesteld. Gozer werd er niet blij van. Hij heeft nl. Eind 2007/begin 2008 een PS3 Gekocht Speciaal voor GT 5. En hij is niet bepaald de enige. Ik vind het gewoon ronduit schofterig dat ze het gewoon nog niet uitbrengen.

En ik hoop stiekem dat de vertragingen komen doordat ze het ook voor de PC/X360 programmeren :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 00:06
.Sjoerd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:53:
En ik hoop stiekem dat de vertragingen komen doordat ze het ook voor de PC/X360 programmeren :+
Ik denk dat de kans dat Sony dat toelaat preciés nul komma nul procent is ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
PHUK Gran Turismo.

Het is al dertig jaar geleden dat ik een ps3 haalde voor GT5 Prologue. Elke keer is het weer een grote teleurstelling als een 'release date' niet wordt gehaald. De berichtgeving rondom GT interesseert mij niet meer. Ik merk het wel wanneer het spel in de schappen ligt. Bedoel waar wacht ik eigenlijk op? GT: het spel waarin een 6 in lijn niet zoemt, waar een v8 niet roffelt, waar een Ferrari niet jankt en waar een v10 niet huilt. Maar vele fans wel.

De (zeer) spaarzame momenten dat ik uberhaupt nog game, vermaak ik mij wel met Forza 3.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Brad Pitt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:58:
[...]

Ik denk dat de kans dat Sony dat toelaat preciés nul komma nul procent is ;)
Hmmm, dachten we dat ook niet over microsoft met The lost and damned en The ballad of gay tony ? :+

Maarja, de kans dat GT naar een ander platform komt is idd vele malen kleiner.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nouja het punt is, de hypemachine werkt niet meer als de climax niet binnen redelijke tijd gehaald wordt. Niemand interesseert het meer, totdat het eindelijk eens uit gaat komen, en dan zullen ze ook super kritisch zijn. Als ik weer eens een nieuwsbericht rond GT5 zie, sla ik em gewoon lekker over, het boeit me allemaal geen phuk (;)) meer, ik zie wel wat ze ervan gebakken hebben wanneer het uit is gekomen. En ja, laten we wel wezen, het merendeel van al die huilie's zal het spel net zo goed kopen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

scorpie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:05:
Nouja het punt is, de hypemachine werkt niet meer als de climax niet binnen redelijke tijd gehaald wordt. Niemand interesseert het meer, totdat het eindelijk eens uit gaat komen, en dan zullen ze ook super kritisch zijn. Als ik weer eens een nieuwsbericht rond GT5 zie, sla ik em gewoon lekker over, het boeit me allemaal geen phuk (;)) meer, ik zie wel wat ze ervan gebakken hebben wanneer het uit is gekomen. En ja, laten we wel wezen, het merendeel van al die huilie's zal het spel net zo goed kopen dan...
Negatieve aandacht is soms ook positief. Ze weten dat ze in een positie zitten dat ze het kunnen "maken". Ze zullen waarschijnlijk ook wel weten dat reviewers mega kritisch gaan zijn. Misschien maken ze het lange wachten wel waar, dat het gewoon echt een meesterlijke game wordt. Ach, we zullen het wel zien. Ik laat mijn pre-order iig staan want ik wil hem sowieso hebben :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Wat kan PD het schelen? De dag na de release hebben ze waarschijnlijk de ontwikkelings kosten er toch wel uit...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

.Sjoerd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:27:
Wat kan PD het schelen? De dag na de release hebben ze waarschijnlijk de ontwikkelings kosten er toch wel uit...
Geschatte ontwikkelkosten zijn 60 miljoen dollar, dus het maakt niet uit wanneer ze releasen. Die ontwikkelkosten halen ze er toch nooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
kaos- schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Zo prachtig vind ik het niet. Die lui bij PD zijn niet goed wijs. ;(
offtopic:
Je sarcasmedetector is stuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:51:
Geschatte ontwikkelkosten zijn 60 miljoen dollar, dus het maakt niet uit wanneer ze releasen. Die ontwikkelkosten halen ze er toch nooit uit.
Met 2 á 3 miljoen verkochte exemplaren hebben ze dat er al uit hoor... En aangezien de GT delen tot nu toe allemaal minimaal 9 miljoen stuks verkocht hebben, lijkt me dat geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Spijtig dat het herfst wordt, maar met zoveel topgames als Heavy Rain, FFX13, God of War 3, BFBC2 etc. hoef je je in ieder geval niet te vervelen. Het zou ook een domme zet geweest zijn als ze GT5 in maart zouden uitbrengen. Er moet nog wel wat overblijven voor de rest van het jaar. ;)

Ik vind dit overigens wel een interessant plaatje. Lijkt op een multiplayer 'lounge' menu als ik het zo mag zeggen. ff klikken op het plaatje voor een grotere versie.

Afbeeldingslocatie: http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs198.snc3/20548_317856316417_526641417_5012414_6780214_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk detail, let op plaats nummer 3 (GTP HOLLAND :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:17:
Leuk detail, let op plaats nummer 3 (GTP HOLLAND :P).
Zal wel die kerel uit Australië zijn, GTP_DHolland. Is overigens eerste geworden in de nationale finale. Hier overigens nog een andere foto. Het meest opvallende is uiteraard wat er rechtsboven staat. De tijd, temperatuur en icoontje met wat voor weer het is.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/dqgqhh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Dat ziet er wel veelbelovend uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Als ze deze beelden kunnen laten zien. Neem ik aan dat de game klaar. Kunnen ze net zo goed gaan uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indycar is er ook uitgehaald...
Vind ik niet erg, laat ze de WRC er ook maar uithalen en er gewoon een "normale" racegame (lees: op de weg) van maken. Of ze moeten het rallyrijden flink aangepakt hebben want ik GT4 was dat wel erg slecht.
Verders lekker afwachten, nog genoeg games om in de tussentijd te spelen :)

In februari (als GT academy niet meer te spelen was), zou er een nieuwe demo in de PSN store komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
dvdkiwi schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:24:
Indycar is er ook uitgehaald...
Vind ik niet erg, laat ze de WRC er ook maar uithalen en er gewoon een "normale" racegame (lees: op de weg) van maken. Of ze moeten het rallyrijden flink aangepakt hebben want ik GT4 was dat wel erg slecht.
Verders lekker afwachten, nog genoeg games om in de tussentijd te spelen :)

In februari (als GT academy niet meer te spelen was), zou er een nieuwe demo in de PSN store komen toch?
hoe weet je dat de indycar eruit is gehaald ? deze werd juist onlangs verkondigd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gtplanet.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gtplanet.net/no-indy-cars-for-gran-turismo-5/
hier staat het uitgelegd. dat indy sowieso nooit erin zou komen maar een fout was.
sowieso raad ik aan http://www.gtplanet.net/ in de gaten te houden is nu een nieuwe gameplay video van de mercedes sls amg op nordschleife! :D maar wel zonde dat het spel uitgesteld is.
heb mijn ps3 in 2008 gehaald voor gt5P en eigenlijk natuurlijk voor gt5, maja voorlopig heb ik liever een perfect spel als ze hem uitbrengen dan bv met forza 3 en cod mw2 dat ze blijven patchen omdat er zoveel bugs en fouten inzitten. maar gelukkig is forza 3 nog wel redelijk vermakkelijk totdat gt5 er uiteindelijk komt.
en als dit 2011 wordt so be it, als het spel maar perfect is en de ps3 bijna voledig dan wel volledig benut wordt. dan vind ik het allemaal prima. :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Voorlopig vermaak ik me zeker wel met Forza3 dat is het probleem niet.
En ook weer een geluk dat ze beide niet tegelijk uit kwamen.

Maar ik blijf het toch jammer vinden dat ie weer is uitgesteld.
Ben toch wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben na al die jaren uitstel.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zou er helemaal niet van staan te kijken dat Forza 4 uit komt tegelijk met GT5 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:26:
Ik zou er helemaal niet van staan te kijken dat Forza 4 uit komt tegelijk met GT5 hoor.
Maar dan blijft GT5 een voordeel houden, Xbox werkt niet met een G25/27 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
SinergyX schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:34:
[...]

Maar dan blijft GT5 een voordeel houden, Xbox werkt niet met een G25/27 :P
Yamy_Daffy werkt ook niet met een G25/27 :P

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
dvdkiwi schreef op zondag 07 februari 2010 @ 09:24:

Oh dat heb ik dan gemist... als het zo is dan ben ik er wel blij mee :)
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.