Poll: Ga jij Tringg opzeggen voor 20 mei?
• Ja!
• Nee, ik blijf nog even klant
• Ik twijfel om op te zeggen
• Eerst wachten op Tringg All (ik kan dan niet opzeggen tot einde contract)

Ook een poll maken? Klik hier
Na aanleiding van het bericht op de frontpage bedacht ik me om hier een topic over te starten.
Ik ben niet zo'n ster om hier even een fancy topicstart van te maken. Mocht iemand dit kunnen of willen doen, dan geef ik hiervoor akkoord.
Bericht op de frontpage: nieuws: Provider biedt 'onbeperkt' sim-only bellen en internetten aan
Tringg is een virtuele provider op het KPN netwerk. Dit netwerk is van hoogwaardige kwaliteit. Tringg biedt 2 soorten abonnementen aan:
Voordelen
- Onbeperkt bellen/SMS'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland* voor één vaste prijs
- Mogelijkheid tot nummerbehoud
- SIM-Only zonder 'verrassingen' achteraf
- Aansluitkosten slechts €34,95, pinnen bij afleveringen
- Voor 14.00 uur besteld, de volgende werkdag al in huis
- Vanaf medio oktober 2009, bellen in het buitenland*
* Opmerkingen:
• Op de services van Tringg is een Fair Use policy van toepassing.
• Het bellen naar 090X nummers en het gebruik van premium SMS diensten is niet mogelijk. Bellen naar het buitenland, bellen in het buitenland en gebeld worden in het buitenland is niet mogelijk met de huidige abonnementen.
• Vanaf medio oktober 2009 zal bellen in het buitenland ook mogelijk zijn. Hiervoor heb je een andere simkaart nodig die vanaf medio oktober verkrijgbaar is. Deze simkaart moet apart besteld worden. Abonnees worden automatisch op de hoogte gebracht zodra de simkaart beschikbaar is. Meer informatie vind je op onze buitenland pagina.
Voor de afrekening wordt gebruik gemaakt van units, zo kost 1 belminuut 1 unit, 1 smsje kost 1 unit en 1 MB data kost ook 1 unit.
Bij het duurdere abonnement krijg je 2250 units, hiervan mogen maximaal 1000 units gebruikt worden voor data en 1250 units voor bellen en smsen.
FUP:
Tringg maakt gebruik van een FUP, mocht je structureel over je units heen gaan (dus teveel bellen/smen of teveel dataverkeer genereren dan zal er contact met je worden opgenomen over hoe nu verder.
De kosten bij structureel misbruik van de FUP zijn:
Bellen naar mobiel €0,10/minuut
Bellen naar vast €0,07/minuut
SMS €0,08/SMS
Mobiel Data €0,30/Mb
Dit lijkt nu te zijn:
Bellen buiten de bundel: €0,16 ct/min
Smsen buiten de bundel: €0,16 per sms
Dataverkeer buiten de bunden: €0,30 per MB
Je ontvangt bij het bereiken van de 1250 unit de volgende SMS:
• Ja!
• Nee, ik blijf nog even klant
• Ik twijfel om op te zeggen
• Eerst wachten op Tringg All (ik kan dan niet opzeggen tot einde contract)
Ook een poll maken? Klik hier
Na aanleiding van het bericht op de frontpage bedacht ik me om hier een topic over te starten.
Ik ben niet zo'n ster om hier even een fancy topicstart van te maken. Mocht iemand dit kunnen of willen doen, dan geef ik hiervoor akkoord.
Bericht op de frontpage: nieuws: Provider biedt 'onbeperkt' sim-only bellen en internetten aan
Tringg is een virtuele provider op het KPN netwerk. Dit netwerk is van hoogwaardige kwaliteit. Tringg biedt 2 soorten abonnementen aan:
Tringg |
- Onbeperkt bellen |
- Onbeperkt SMS'en |
- 12 maanden SIM-Only |
- Prijs: €24,95 per maand |
Tringg 3G |
- Onbeperkt bellen |
- Onbeperkt SMS'en |
- Onbeperkt data (3G) |
- 12 maanden SIM-Only |
- Prijs: €29,95 |
Voordelen
- Onbeperkt bellen/SMS'en naar vaste en mobiele nummers binnen Nederland* voor één vaste prijs
- Mogelijkheid tot nummerbehoud
- SIM-Only zonder 'verrassingen' achteraf
- Aansluitkosten slechts €34,95, pinnen bij afleveringen
- Voor 14.00 uur besteld, de volgende werkdag al in huis
- Vanaf medio oktober 2009, bellen in het buitenland*
* Opmerkingen:
• Op de services van Tringg is een Fair Use policy van toepassing.
• Het bellen naar 090X nummers en het gebruik van premium SMS diensten is niet mogelijk. Bellen naar het buitenland, bellen in het buitenland en gebeld worden in het buitenland is niet mogelijk met de huidige abonnementen.
• Vanaf medio oktober 2009 zal bellen in het buitenland ook mogelijk zijn. Hiervoor heb je een andere simkaart nodig die vanaf medio oktober verkrijgbaar is. Deze simkaart moet apart besteld worden. Abonnees worden automatisch op de hoogte gebracht zodra de simkaart beschikbaar is. Meer informatie vind je op onze buitenland pagina.
Voor de afrekening wordt gebruik gemaakt van units, zo kost 1 belminuut 1 unit, 1 smsje kost 1 unit en 1 MB data kost ook 1 unit.
Bij het duurdere abonnement krijg je 2250 units, hiervan mogen maximaal 1000 units gebruikt worden voor data en 1250 units voor bellen en smsen.
FUP:
Tringg maakt gebruik van een FUP, mocht je structureel over je units heen gaan (dus teveel bellen/smen of teveel dataverkeer genereren dan zal er contact met je worden opgenomen over hoe nu verder.
De kosten bij structureel misbruik van de FUP zijn:
Bellen naar mobiel €0,10/minuut
Bellen naar vast €0,07/minuut
SMS €0,08/SMS
Mobiel Data €0,30/Mb
Dit lijkt nu te zijn:
Bellen buiten de bundel: €0,16 ct/min
Smsen buiten de bundel: €0,16 per sms
Dataverkeer buiten de bunden: €0,30 per MB
Je ontvangt bij het bereiken van de 1250 unit de volgende SMS:
+31658817391:
Beste Tringger, je SIM is tijdelijk uitgezet omdat je de limiet (1250 units) voor deze periode bereikt hebt. Je kunt nog wel gebeld worden en SMS ontvangen. Als je toch wilt kunnen bellen en SMSen stuur dan svp een e-mail naar administratie@tringg.nl met de tekst 'Ik ga akkoord met automatische incasso voor de kosten van extra gebruik van Tringg met nummer 06... (svp uw nummer)', dan zetten wij de service zo snel mogelijk weer aan. De kosten bedragen €0,16 per Unit. Met vriendelijke groet, Tringg
[ Voor 23% gewijzigd door Binnetie op 07-05-2010 11:06 ]