Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• RoLu
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-09-2009
Hallo, ik ben voor de 32PFL9604H op zoek naar een multimediaspeler, en kwam via informatique.nl/ uit op een 891752 AC Ryan PlayOn!DVR Digitale Video Recorder die ook de door mij felbegeerde opname mogelijkheid heeft. Ik heb een Digitenne abonnement van KPN voor digitale ontvangst met een decoder (CAM kaart) in de tv geplaatst.
Ik begrijp dat de publieke omroepen alleen nog maar Free to View (gecodeerd) uitzenden, dus wat ik heb dan aan een Free to Air functie op de Mediaspeler?
En als de Mediaspeler toch in staat is om op te nemen, hoe wordt het gecodeerde signaal dan door de mediaspeler verwerkt als de CAM in de tv zit - of moet de TV het signaal terugsturen naar de mediaspeler (maar kan je dan nog wel naar een andere zender kijken tijdens een opname?)

Ps zijn er soortgelijke produkten (mediaspeler met opname capaciteit) die het complete digitale pakket kunnen opnemen (dus ook de commerciëlen)?

Dank voor hoopgevende reactie!

dom liek'n ken ook slim weez'n

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 21:33
Heb nog wat probs met mn harmony remote.
Sinds de nieuwe update gaat het scrollen door de menu's ipv 1 stap 2 stapjes. :/

Las al iets op het forum van AC Ryan, iets met vertragingen instellen.
Heb het al geprobeerd maar lukt me nog niet.

Harmen wijzigde deze reactie 13-09-2009 18:46 (10%)

Whatever.

• dapluiz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 08:46
Vaag dat mensen hier problemen met m2ts hebben, heb er meerdere geprobeerd (Gladiator, fifth element) op 1080P en die draaiden allemaal soepeltjes via het netwerk (bedraad)
Wat ik wel apart vind is dat bij mij weer de killa sample niet lekker draait via mijn interne hdd. Hij gaat wel soepel maar word blokkerig.

Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg

• brid
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-09 13:02

brid

Onze excuses voor het ongemak

Dit zou moeten werken:
quote:
brid schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:09:
net begon m'n logitech software te gillen dat hij nieuwe update voor het device gevonden heeft....nadat ik net zelf alle knoppen had gedefineerd :(
Blijkt dus dat de Harmony de ac ryan nu redelijk ondersteund.
Ik kan hem zelf niet terug vinden in de add device, maar hij gaf aan dat het media player pc was met als type PLAY!ON HD

Zitten alleen een paar bugs in op dit moment.
  1. links,rechts, omhoog, omlaag geven 2 inputs
  2. Select en de middelste(Enter/open) op de orginele remote zitten net niet lekker. Select zit in het middelste en de andere zit andere(Enter/Open) zit onder Enter
1 is op te lossen door in de logitech software het volgende te doen:
Selecteer de Tab Devices
Klik bij de playonhd op troubleshoot
Kies Media Center PC 2 responds to some commands either too many times or only occasionally.
Standaard staat de waarde hier op 3, als je deze naar 2 zet is het opgelost

2 is makkelijk op te lossen door de 2 knoppen om te wisselen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Reseth
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19-09 13:47
quote:
dapluiz schreef op maandag 14 september 2009 @ 08:40:
Vaag dat mensen hier problemen met m2ts hebben, heb er meerdere geprobeerd (Gladiator, fifth element) op 1080P en die draaiden allemaal soepeltjes via het netwerk (bedraad)
Wat ik wel apart vind is dat bij mij weer de killa sample niet lekker draait via mijn interne hdd. Hij gaat wel soepel maar word blokkerig.
Dat klinkt goed!
Nu ben ik ook erg benieuwd of de SGP Subtitles ook goed werken :?

Reseth wijzigde deze reactie 14-09-2009 15:15 (5%)

• Harmen
@brid, thanks voor de oplossing!
Had me nog niet zo verdiept in de logitech applicatie.
Soms moeilijk dingen te vinden.... doe mij maar veel opties ipv al die next... next menu's.

Ben erg benieuwd naar volgende updates van de firmware.
Zag al wat sneak previews voorbij komen met Youtube/Picasa/News plugins.

Volgensmij luisteren de developers daar goed naar de klanten. :)

Harmen wijzigde deze reactie 14-09-2009 15:24 (35%)

Whatever.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:04
heb em ook besteld, bij Azerty, maar die meldden dat de levertijd nog wel effe kon duren. iemand een idee wanneer de volgende reeks wordt verstuurd?

• Reseth
quote:
Incolumis schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 08:28:
heb em ook besteld, bij Azerty, maar die meldden dat de levertijd nog wel effe kon duren. iemand een idee wanneer de volgende reeks wordt verstuurd?
Ik hebgehoord dat op dit moment alles uitverkocht was en dat er eind september weer een nieuwe lading zou komen....

• Harmen
^ Zie waarschuwing mensen.
Dit topic is niet voor levertijden en bestellingen.

Zit nu een paar dagen op het forum van ac ryan.
Kan wel merken dat het steeds drukker wordt.

Veel mensen veel meer features etc. Hopen dat ac ryan er nu wat meer vaart achter zet.

Weet iemand te specs van de processor?

Harmen wijzigde deze reactie 15-09-2009 22:26 (7%)

Whatever.

• Arie26
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-03-2013

Arie26

PIIEEEERRREEE

Ik zit al even te denken om zo'n player te kopen.

Ik ben nu in het bezit van een PS3 en op die manier share ik enkele films, maar dat geeft nog al eens problemen met bepaalde bestanden, met haperingen enzo.

Heb nu een film *.m2ts en losse subs *.srt.

Kan ik deze gewoon streamen met deze speler ??
of geeft dat problemen ?

Het betreft een bestand wat ik uit de ISO hebt gehaald van een bluray en de subs heb ik afzonderlijk gedownload, is het misschien ook mogelijk om de ISO te selecteren en die te bekijken met de subs er bij ? want dat zou natuurlijk helemaal perfect zijn.

NAC Breda

• bukkum
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20:29
Dit zijn mijn ervaringen met m2ts. Bluray iso spellt ie niet af.
quote:
bukkum schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:10:
Heb m gisteren binnen gekregen en mijn ervaringen zijn de volgende:

Speelt alles af mkv,wmv etc via netwerk (NAS) behalve m2ts bluray. Deze stottert, geluid valt weg en de ondertiteling klopt niets van. Heb hiervan 3 films geprobeerd en alle 3 hetzelfde probleem. Speel ik deze films via een externe hardisk via usb dan spelen ze perfect. Dit alles met de nieuwe beta firmware.

Hopelijk wordt dit nog opgelost. Al met al dus positief.

• dapluiz
Zoals eerder door mij verteld, m2ts speelt bij mij perfect af, zowel via netwerk (bedraad) als via interne hdd. En zo'n bijzonder netwerk heb ik niet, simpel sweex switchje :)
Of m2ts en srt werken weet ik niet, srt en mkv met embedded subs werkt wel :)

• Arie26
  • Laatst online: 21-03-2013

Arie26

PIIEEEERRREEE

quote:
bukkum schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:35:
Dit zijn mijn ervaringen met m2ts. Bluray iso spellt ie niet af.

[...]
Even voor mijn idee ?? via het netwerk lukt niet.

Maar als je een ext. HDD aan de media-center plaatst dan wel ? inclusief losse subs (*.srt) ??

En is het mogelijk om via de speler bestanden van af je PC te verplaatsen naar de ext. HDD welke is aangesloten op de AC Ryaon ??
quote:
dapluiz schreef op donderdag 17 september 2009 @ 08:39:
Zoals eerder door mij verteld, m2ts speelt bij mij perfect af, zowel via netwerk (bedraad) als via interne hdd. En zo'n bijzonder netwerk heb ik niet, simpel sweex switchje :)
Of m2ts en srt werken weet ik niet, srt en mkv met embedded subs werkt wel :)
mag ik vragen hoe, precies doet.
En zou je voor mijn de ext. Subs willen testen _/-\o_

Arie26 wijzigde deze reactie 17-09-2009 08:59 (32%)

NAC Breda

• Reseth
Ik heb zelf nog geen Playon!HD maar heb me wel verdiept in wat hij wel / niet kan.

Op dit moment speelt hij nog geen Blu-Ray HD, maar zoals hierboven vermeld als je de M2TS file uit de iso haalt kun je die prima afspelen. Wat ik ook gelezen heb is dat in de meest recente beta firmware ondersteuning voor PGS subtitles zit . En als ik het goed begrepen heb zijn dat dus subtitles die in M2TS files zitten.

Ik weet niet zeker of hij een los SRT bestand kan afspelen bij een M2TS maar het lijkt mij wel logisch dat dit kan. Voor alle zekerheid kan je het misschien navragen op het playon!hd forum van acryan zelf :?

• bukkum
Op het forum van ACryan moet je maar eens zoeken op network performance of lan speed. Ik ben echt niet de enige met problemen via netwerk met hoge bitrates. Ligt iig niet aan mijn files want deze spelen met een externe hdd wel goed af. Ik kan dan de losse srt selecteren en zonder problemen speelt de film dan inclusief srt af. Er zijn toch echt meerdere bij wie via bedraad netwerk m2ts problemen geven.

@ dapluiz, speel jij je films af vanaf een NAS?

• bukkum
Dit komt van het ACRyan forum en dit is precies wat bij mij ook gebeurd:

http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=42&t=1463

The wired LAN performance is disappointing; although 720p mkv generally streams fine, 1080p .m2ts (blu-ray) does not: stuttering, sound breaking up etc. So if you have a 1080p mkv file with about the same bitrate as blu-ray (max about 40 Mbit/sec), forget it.

The 100 Mbit/sec LAN connection should be more than enough, but on the PlayonHD it isn't. I have a gigabit LAN so no problem there (and other devices work fine) but the ACRyan box can't cut it.

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-08 22:22

JME

zeg maar Jamie

quote:
Squall schreef op donderdag 17 september 2009 @ 09:13:
Wat ik ook gelezen heb is dat in de meest recente beta firmware ondersteuning voor PGS subtitles zit . En als ik het goed begrepen heb zijn dat dus subtitles die in M2TS files zitten.

Ik weet niet zeker of hij een los SRT bestand kan afspelen bij een M2TS maar het lijkt mij wel logisch dat dit kan. Voor alle zekerheid kan je het misschien navragen op het playon!hd forum van acryan zelf :?
Mocht hij SRT bij M2TS kunnen afspelen, dan kun je de PGS uit de M2TS halen met bijvoorbeeld TSMUXER en die PGS dan weer omzetten naar SRT met bijvoorbeeld SUPRIP (niet SUBRIP, das weer een andere tool). Maar uiteindelijk is PGS-ondersteuning natuurlijk het prettigst.

• altern8
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 24-06 11:47
Ik gebruik hem al een tijdje met plezier en wil nu eigenlijk een HD er in zetten. Ik denk aan een Seagate Barracuda, 1TB, maar deze is beschikbaar met 7200 en 5900 touren. Zou de 5900rpm versie stiller zijn dan de 7200rpm? Of is het verstandiger om gewoon de 7200rpm er in te zetten?

• Harmen
Ik heb laatst via ethernet wat bestanden gestuurd. (had de factory firmware 1404)
Haalde gemiddeld 4 MB/sec.

@altern8, heb er zelf een Spinpoint F1 640GB in zitten, had deze nog over.
Gaat voorlopig goed. Kastje voelt enkel warm aan de bovenkant. (chip)

Whatever.

• dapluiz
quote:
bukkum schreef op donderdag 17 september 2009 @ 13:14:
@ dapluiz, speel jij je films af vanaf een NAS?
Nope, gewoon van me pc-share

• milandejong
  • Laatst online: 07-08 16:18
quote:
brid schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:09:

Zitten alleen een paar bugs in op dit moment.
  1. links,rechts, omhoog, omlaag geven 2 inputs
  2. Select en de middelste(Enter/open) op de orginele remote zitten net niet lekker. Select zit in het middelste en de andere zit andere(Enter/Open) zit onder Enter
1 is op te lossen door in de logitech software het volgende te doen:
Selecteer de Tab Devices
Klik bij de playonhd op troubleshoot
Kies Media Center PC 2 responds to some commands either too many times or only occasionally.
Standaard staat de waarde hier op 3, als je deze naar 2 zet is het opgelost

2 is makkelijk op te lossen door de 2 knoppen om te wisselen
Late reactie... maar bedankt voor deze info. Nu kan tenminste de afstandsbediening van de PlayOn ook de kast in :)

Ik kreeg alleen die middelste OK knop maar niet ingesteld... was nog even vergeten om ook de knoppen aan te passen bij de activiteiten aan te passen en niet alleen bij de instellingen van het apparaat zelf. |:(

• lj_tree
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 11:06
Is er toevallig al iets bekend over de windows 7 shares support? Ik wil binnenkort ook de playonHD bestellen met de WIFI key erbij maar ik wil op me vaste systeem windows 7 gaan draaien vanaf komend weekend....het zou alleen wel goed uitkomen als ik vanuit die pc ook shares kan benaderen en niet alleen vanaf me htpc.

Xbox gamertag: control1983

• lj_tree
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 11:06
quote:
altern8 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 15:48:
Ik gebruik hem al een tijdje met plezier en wil nu eigenlijk een HD er in zetten. Ik denk aan een Seagate Barracuda, 1TB, maar deze is beschikbaar met 7200 en 5900 touren. Zou de 5900rpm versie stiller zijn dan de 7200rpm? Of is het verstandiger om gewoon de 7200rpm er in te zetten?
Ik denk 5400 rpm:) Als je een stille hdd wil ga dan voor die western digital green of de samsung spingpoint ecogreen (of iets dergelijks). Ik heb beide schijven in me htpc hangen in die zijn ERG rustig en ook nog es vrij koel. Qua performance merk je weinig verschil en voor het afspelen van films en muziek zijn ze beiden ABSOLUUT snel genoeg!

Xbox gamertag: control1983

• Harmen
Denk dat de toeren niet veel uitmaken, ik heb er een spinpoint F1 640Gig inzitten. Goed stil en wordt niet warm.
Zelfs niet na 70GB bestanden copieren usb > internal harddisk.
Duurde overgens +/- 90 minuten. (usb 2,5" schijfje > interne sata)

Mn player vond het ook nog nodig op bijna op het einde op de 'unsupported video modus' te springen.
Heb dit gelukkig nog maar 2 keer mee gemaakt. Een keer op tv system drukken en een restart lost het probleem op.

Harmen wijzigde deze reactie 18-09-2009 09:03 (45%)

Whatever.

• egi
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08-10-2009
vraagje:

Als ik muziek afspeel dan zie je netjes, in de bovenste balk, de titel van de MP3 staan en het album.
Maarin het vierkante veld naast de mapstructuur staan allemaal vreemde tekens?

Kan dat niet netter op de een of andere manier.

bedankt.

• Ganymedus
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 13-08 23:47
Even mbt de hardeschijven. Is het niet verstandiger om gewoon een 7200 rpm schijf te gebruiken. Wellicht wat warmer en minder stil, alleen hij is zeker snel genoeg om data te bufferen als je streamt vanaf het netwerk. En je hd zal dan zeker niet de bottle neck zijn voor andere functies.

In lijn met deze opmerking, hebben die problemen met streaming eventueel te maken bufferen in de player zelf?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

• bjorntje424
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 19-09 16:18
Net of een 5400rpm dat niet bij zou kunnen houden :S

• Goeiemiddag
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03-12-2011
In de release notes van de nieuwste firmware lees ik:
quote:
What's new in this release

5) Improved playback and audio sync with 23.976 fps videos
Is er iemand die kan bevestigen dat het 23.976 probleem hiermee helemaal de wereld uit is?

• drunkfux
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:52
quote:
Goeiemiddag schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:43:

[...]

Is er iemand die kan bevestigen dat het 23.976 probleem hiermee helemaal de wereld uit is?
:w d:)b

Systeem Specs

• kloon
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 14:32
quote:
idd dit wil ik ook wel eens weten aub !

http://web.mac.com/kl00n

• Ni3lz
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20-09-2010
Hoe werkt die media libary? Als ik bijv. op genre klik, dan zie ik een mapje 'NULL' staan. Of is dit nog niet af en zijn ze er nog mee bezig?

Inside Antec 900: Asus P5Q Pro - Intel Core Duo E8500 4,40ghz OC cooled by Zalman 9500 LED - Kingston HyperX 1066mhz 4GB - Sapphire Radeon HD5870 - Corsair HX850w - Seagate 500 GB - Monitor: LG W2453V-PF

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19-09 15:35
quote:
kloon schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:18:
[...]

idd dit wil ik ook wel eens weten aub !
Heb zelf de Playon!On HD alweer 2 weken, met de v7.06.r1703 firmware. Verder download ik de films (MKV 720P en 1080P) uit de Nieuwsgroepen (alt.binaries.hdtv.x264), hierbij ben ik nog geen enkele film tegengekomen die de speler niet af kan spelen! :*)
Dit valt toch niet onder dat "23.976 fps" probleem:

Video: MPEG4 Video (H264) 1280x544 23.98fps [Video]
Audio: DTS 48000Hz 6ch [Audio]

Heeft iemand zo'n 23.976 fps sample wat ik kan testen voor jullie?? O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Negaiido
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01:28
quote:
Goeiemiddag schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:43:

[...]

Ik wil niet zeggen dat het 23.976 probleem helemaal opgelost is want zoveel 23.976 films heb ik niet bekeken. Maar Home, een documentaire, die 23.976 fps was speelt helemaal perfect met de nieuwste firmware.

• drunkfux
quote:
ck2000nl schreef op zondag 20 september 2009 @ 21:33:
[...]

Heb zelf de Playon!On HD alweer 2 weken, met de v7.06.r1703 firmware. Verder download ik de films (MKV 720P en 1080P) uit de Nieuwsgroepen (alt.binaries.hdtv.x264), hierbij ben ik nog geen enkele film tegengekomen die de speler niet af kan spelen! :*)
Dit valt toch niet onder dat "23.976 fps" probleem:

Video: MPEG4 Video (H264) 1280x544 23.98fps [Video]
Audio: DTS 48000Hz 6ch [Audio]

Heeft iemand zo'n 23.976 fps sample wat ik kan testen voor jullie?? O-)
Check de fps maar eens met mediainfo, grote kans dat die file 23.976 is..

Systeem Specs

• itsRay
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-09 00:59
Heeft iemand al de "unsupported display input" issue opgelost in combinatie met firmwares boven r1402?

Ik heb het ook neergelegd in het AC-Ryan forum:
http://www.acryan.com/forums/viewtopic.php?f=42&t=1835

• brid

brid

Als je die melding krijgt via hdmi, moet je hem even via de meegeleverde component kabel aansluiten en dan hem van in het menu auto afhalen en op het voor maar instellen die je tv ondersteunt(720p/1080I/1080P)

Hierna werkt de hdmi weer.
Dus niet zoals je in het acryan forum aangeeft dat je component moet blijven gebruiken. Je kan dus gewoon weer HDMI gebruiken.

Ik had namelijk het zelfde probleem toen ik upgrade naar de laatste versie

brid wijzigde deze reactie 22-09-2009 08:21 (19%)

DIY NAS, Hoofd PC

• Harmen
itsRay, dat probleem is een lastige. Heb geen oorzaak kunnen vinden.
Heb nu 1703 erop staan, deze heeft er tot nu toe nog geen last van gehad.

Denk dat het wel slim is dat alle posters hier het gaan neerleggen van acryan, misschien komt er dan wel sneller nieuwe firmware.... het is momenteel iets te stil vind ik. :/

Whatever.

• itsRay
quote:
brid schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:19:
Als je die melding krijgt via hdmi, moet je hem even via de meegeleverde component kabel aansluiten en dan hem van in het menu auto afhalen en op het voor maar instellen die je tv ondersteunt(720p/1080I/1080P)

Hierna werkt de hdmi weer.
Dus niet zoals je in het acryan forum aangeeft dat je component moet blijven gebruiken. Je kan dus gewoon weer HDMI gebruiken.

Ik had namelijk het zelfde probleem toen ik upgrade naar de laatste versie
Thanks voor de feedback. Ik wil dit best eens proberen, maar dan had ik verwacht via TV Sys. op de remote hetzelfde te kunnen doen eigenlijk. Of in ieder geval dat ik de POHD kon shutdownen met de remote, maar zodra ie opkomt en Unsupported Output aangeeft dan reageert ie helemaal nergens meer op behalve het unpluggen van de power kabel. Had jij hetzelfde?

Ook had ik vermoedens dat het aan mijn basis instellingen lag (ik heb 'm standaard op 1080p/60Hz staan) dus heb ik ook geprobeerd om r1402 erop te zetten, alles basis te houden en wederom r1757 erop te zetten (en dus alles op auto-detect). Dan zou het toch moeten werken, of zie ik dit verkeerd?

Voor mij geven alle firmwares boven r1402 hetzelfde probleem. Is het jullie trouwens niet opgevallen dat al die firmwares boven r1402 een andere file-size hebben (maar wel allemaal hetzelfde)?

• Harmen
Als je TV System een tijdje ingedrukt houd komt de speler op met een 480p resolutie.
Daarna volstaat een reboot en vervolgens kan je dan weer de settings aanpassen.

Whatever.

• itsRay
quote:
Harmen schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:23:
Als je TV System een tijdje ingedrukt houd komt de speler op met een 480p resolutie.
Dat ga ik vanavond eens proberen.

• brid

brid

Hij deed bij inderdaad het zelfde, reageerde niet op de tv sys knop.
Kon hem alleen uitzetten via de kabel, als ik hem dan aanzette was het even het splash screen en weer zwart.

DIY NAS, Hoofd PC

• itsRay
quote:
Harmen schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:23:
Blimey, het heeft gewerkt >:) . Ik heb eerst de POHD d.m.v. cold flash voorzien van R1757. Natuurlijk had ik hetzelfde probleem. Na een seconde of 20 de TV Sys. knop ingedrukt te hebben gehouden had ik ineens de setup wizard voor mijn neus. Alles netjes ingesteld opnieuw en nu boot ie gewoon op als voorheen, zonder enig probleem!

Beter, thanks for the tip!

• patje01
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-09 16:07
Net opgehaald in Haarlem samen met een 1.5TB Samsung schijfje. Straks thuis even uitproberen :P . Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de playon 1.5 TB geformatteerd heeft???

Ben ook benieuwd of de laatste firmware al geinstalleerd staat en anders zelf maar even doen.

Iemand al geprobeerd om een AVCHD ISO af te spelen of moet deze eerst even uitgepakt worden?

• Harmen
patje01, mooi. :)
Formateren duurt eventjes, weet zelf niet meer hoelang.

Wat ik zelf een nadeel vind is dat bestanden versturen via ethernet niet echt snel gaat.... 4MB/s momenteel. :/

Whatever.

• jafo
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-09-2010
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met het volgende:

Ik heb mijn POHD via HDMI aangesloten op een Denon AVR1910 receiver en deze gaat naar mijn Sony KDL40Z5500 TV. Het maakt niet uit welke containers ik afspeel, mkv, m2ts, avchd, of blu ray vanuit de directory, ik krijg nergens een volledig scherm. Ik blijf balken houden.

Wat heb ik al geprobeerd?
POHD direct aansluiten op de TV. Levert balken op. Alle aanwezige firmware versies geflashed. Levert balken op. Ip upscaling van de receiver aan en uit geeft ook geen verschil. Het is dus de TV of de POHD. Alle instellingen op de TV en PO staan volgens nij goed.

Als ik een blu ray in mijn blu ray speler stop heb ik gewoon volledig beeld. Ook als ik televisie kijk is het een volledig beeld. Je wordt er een beetje moedeloos van.......

En mijn ervaringen met dit apparaat? Los van deze issue is het in potentie een geweldig apparaat.

• Holgster
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21-07 12:10
Welke aspect ratio heeft het afgespeelde materiaal?
Bij de meeste films is het nml. normaal dat er zwarte balken zichtbaar zijn.
Probeer eens een TV serie uit Amerka, die zijn wel bijna altijd 16:9 formaat.

Br(36) Ba(56) Los Cuates de Sinaloa

• jafo
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-09-2010
quote:
Holgster schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:16:
Welke aspect ratio heeft het afgespeelde materiaal?
Bij de meeste films is het nml. normaal dat er zwarte balken zichtbaar zijn.
Probeer eens een TV serie uit Amerka, die zijn wel bijna altijd 16:9 formaat.
De aspect ratio is niet te achterhalen. Wat ik wel zie in de info van de PO is dat de resolutie van de meeste films 1920x1088 is. Maar hoe komt het dan dat een echte blu ray via de bluray speler full screen is en als ik een bluray volledig download (met mappenstructuur) hij niet full screen is??

• itsRay
quote:
patje01 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:35:
Net opgehaald in Haarlem samen met een 1.5TB Samsung schijfje. Straks thuis even uitproberen :P . Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de playon 1.5 TB geformatteerd heeft???

Ben ook benieuwd of de laatste firmware al geinstalleerd staat en anders zelf maar even doen.

Iemand al geprobeerd om een AVCHD ISO af te spelen of moet deze eerst even uitgepakt worden?
Je zult voor AVCHD ISO's de boel even moeten uitpakken (in de Stream folder het *.m2ts bestand) en op de POHD zetten. Werkt goed alhoewel hij soms niet direct de ingevoegde PGS subtitles pakt. Ik ben er achter gekomen dat als ik eerst de POHD even het bestand via de Thumbnail preview laat lopen hij ze wel herkend. Natuurlijk werken SRT subtitles ook.

• johnflower
  • Laatst online: 28-08 17:26
Heb dit apparaat sinds gister en heb maar 1 probleem, na het aanmaken van een gast account kan ik de inhoud van mijn gedeelde hd's afspelen. alleen heb ik een probleem met de toegang tot mijn Freecom network HD, de speler ziet hem wel alleen blijft hij om een gebr id en ww vragen. iemand enig idee ??

Johan.

• The Viking 666
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-07-2012
Hallo allemaal,

Ik zit zwaar de denken om deze ook te kopen, nu heb ik het hele formum gelezen met het nog geen idee of ie hem moet kopen of niet.
Ik wil er hoofzakelijk een exteren hd aansluiten met films van usenet met o.a. extensie .MKV en VOB met ondertiteling .SRT

Kun iemand mij vertellen dat als ik deze aanschaf ik geen kat in de zak koop.

Mvg,
The Viking 666

• jorisw86
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11-09 12:11
heb net binnen gekregen met 1,5tb.

firmware geupdate werkt perfect via hdmi.

hoe kan ik hem benaderen via mijn pc? als ik het ingevoerde ip intyp gebeurd er niks kent hij niet.

het apparaat is wel pingbaar op het ip dat ik ingesteld heb.

als ik gegevens van me pc naar het apparaat wil kopieren vind hij mijn pc maar moet inloggegevens ingeven daar welke?

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 21:08

Hoyden

PSN = Hopu_5

quote:
jorisw86 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:26:
heb net binnen gekregen met 1,5tb.

firmware geupdate werkt perfect via hdmi.

hoe kan ik hem benaderen via mijn pc? als ik het ingevoerde ip intyp gebeurd er niks kent hij niet.

het apparaat is wel pingbaar op het ip dat ik ingesteld heb.

als ik gegevens van me pc naar het apparaat wil kopieren vind hij mijn pc maar moet inloggegevens ingeven daar welke?
Als je pc je kastje niet vind moet je volgens mij even unicgi, samba en btpd stoppen en starten of starten.

• l3art
  • Laatst online: 03:56

l3art

Moderator Mobile
Pfff groot topic....
Via PCM werd mijn intresse gewekt voor deze speler.
Heb zo nu en dan issues met mijn HDX-1000 en vind de support ook maar slecht van HDX. Dus mogelijk dat deze AC Ryan een waardige opvolger is (????)
Wat ik volgens mij wel mis is een ftp server... Jammer want zeker met het uploaden van films is dat toch een stukje sneller dan Samba.
Maar goed eerst dit topic maar eens door lezen voordat ik dingen ga zeggen die misschien niet helemaal kloppen.

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait unil you hire an amateur

• johnflower
  • Laatst online: 28-08 17:26
1 ding wat ik nog niet kan vinden, als ik een dvd file afspeel die 4:3 is opgenomen krijg ik zwarte balken aan de zijkant. speel ik die dvd af met de dvd speler dan neemt de auto breed functie van de tv het over en heb iik geen probleem. zit er een auto breed functie op of iets wat erop lijkt ??

Johan.

• jorisw86
het netwerkgedeelte werkt nu perfect bedankt voor de info.

krijg het alleen niet voor elkaar om in te loggen op mijn eigen pc vanaf de hdd.

je moet dan net user id ingeven en je wachtwoord.

wat moet ik hier invullen?

• calactus
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19-03-2012
Ik zit er ook aan te denken om de AC Ryan te halen.
Maar ik zou graag willen weten of de cooler die er inzit stil is of hoorbaar is.

• jorisw86
je hoort de cooler totaal niet.

af en toe hoor je de schijf een heel klein beetje als je goed luisterd.

dit apparaat is stil heb hem zelfs sinds afgelopen vrijdag een dikke aanrader.

jorisw86 wijzigde deze reactie 28-09-2009 11:16 (17%)

• Harmen
Ik hoor eerder de harddisk dan de cooler.
Ben geheel tevreden alle film spelen tot nu toe zonder problemen. (m2ts, dvd's, mkv's)

Whatever.

• jorisw86
idd alles speelt af mkv iso video_ts perfect.

moet alleen nog voor elkaar krijgen dat ik files via dat kastje van me pc kan kopieren maar kom niet op me pc ingelogd.

zal wel iets zijn dat met windows 7 te maken heeft.

• rowicom
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:23
Je kunt de fan ook loskoppelen van het mainboard. Is ie dus echt helemaal stil.... Draait hier al 2 maanden zo... Met harddisk erin zelfs...

• maaw
  • Laatst online: 14-09 00:16
Voordat ik tot aanschaf overga:

Is het mogelijk een eigen startpagina te maken (zonder persee een pc te hoeven starten) met links naar bijvoorbeeld een 'ge-share-de' HDD/folder in een pc, een folder op de Ryan HDD, internet radiostations en internet paginas (bv YuoTube e.d.) waar de Ryan mee opstart?

• l3art
  • Laatst online: 03:56

l3art

Moderator Mobile
Is er misschien iemand hier die een HDX-1000 en een AC Ryan Playon! HD heeft? En die een vergelijking tussen deze twee gedaan heeft?

Of is er iemand die ergens een review, waarin een vergelijking tussen deze twee wordt gemaakt, heeft gezien?

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait unil you hire an amateur

• calactus
Kan je ook files van een externe hd die je aansluit op de playon overzetten naar de interne hd.

• M0nkeymen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:11

M0nkeymen

aka VonZweinstein

quote:
calactus schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:36:
Kan je ook files van een externe hd die je aansluit op de playon overzetten naar de interne hd.
Ja er zit een filemanager in

[specs home pc] - [specs work pc]

• itsRay
quote:
DjWannaB2002 schreef op zondag 27 september 2009 @ 05:19:
Pfff groot topic....
Via PCM werd mijn intresse gewekt voor deze speler.
Heb zo nu en dan issues met mijn HDX-1000 en vind de support ook maar slecht van HDX. Dus mogelijk dat deze AC Ryan een waardige opvolger is (????)
Wat ik volgens mij wel mis is een ftp server... Jammer want zeker met het uploaden van films is dat toch een stukje sneller dan Samba.
Maar goed eerst dit topic maar eens door lezen voordat ik dingen ga zeggen die misschien niet helemaal kloppen.
Ik heb een sterk vermoeden dat dit (FTP server) nog een feature voor de toekomst is wat toegevoegd gaat/kan worden. de POHD draait namelijk gewoon een ge-downsized Linux OS (Busybox) en ik zou niet verbaasd zijn dat FTP, net als nu al Samba, als een modulletje beschikbaar komt.

Wellicht, als je zelf een beetje handig bent met linux, kun je het zelf aan de praat krijgen. Ik heb me er nog niet aan gewaagd want ik copieer alles via een externe HDD. Punt is namelijk dat mijn download pc via Powerline verbonden is aan de POHD, en dat gaat sowieso te traag.

• dawauz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-09 08:45

dawauz

XboX live : DaWauZ

Wat is verder het grote voordeel ten opzichte van de Popcorn C200 ?

Ik zag dat er op de popcorn ook een usenet downloader zit, dat is ook wel ideaal, die mis ik wel op dit systeem.

XboX live : DaWauZ

• Harmen
dawauz, je kan een playon hd niet vergelijken met een c200. Die is een keer zo duur.

Whatever.

• calactus
Ik ook een ryan gehaald en nu heb ik het volgende probleem.
Ik speelde wat films af wat goed ging en had 5.1 geluid.
Mijn probleem is datr toen ik de nieuwste update erop had gezet ineens geen 5.1 heb.
Niet op hdmi raw en ook niet op hdmi lpcm dus alleen stereo.

Opgelost.

Even de stroom eraf en het was weer goed.

calactus wijzigde deze reactie 29-09-2009 14:05 (9%)

• jorisw86
de popcorn is al 229 zonder disk erin dan nog eventueel blue ray bay erin die er nog niet eens zijn.

veels te over priced voor iets wat dit apparaat ook zowat allemaal kan.

en er komt ook wel ftp/usenet op de playon hdd box gewoon geduld.

• Negaiido
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01:28
edit: verkeerd gelezen

Negaiido wijzigde deze reactie 29-09-2009 14:31 (97%)
Reden: verkeerd gelezen

• IJsbeer
  • Niet online
Euhm, de A110, het oude model, is idd rond de 200 euro, voor de C200 ben je echt wel ongeveer 350 euro kwijt.
Het grote voordeel van de A110 is de grote user/fan base waardoor er nog veel voor uitkomt, maar de PlayOn is weer krachtiger door de nieuwe generatie (oude sigma vs nieuwe realtek)

• calactus
Ik heb een probleem
Ik hoor in bijna alle films telkens een harde tik in het geluid.
Het maak niet uit welk formaat hij doet het bij alle films
Is dit een bekent probleem.

• jorisw86
heb ik geen last van gehad harde tikken.

een kapotte disk klinkt als een rma.

• calactus
quote:
jorisw86 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:26:
heb ik geen last van gehad harde tikken.

een kapotte disk klinkt als een rma.
Het is geen kapote hd want hij doet het op interne en ex hd.
Erg vervelend dit, is geen kijken zo als je harde tikken in je geluid hoort.

• Holgster
is dit bij geluid via digitale uitgang (multichannel) naar versterker, of ook geluid via HDMI over de TV?

• calactus
quote:
Holgster schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:56:
is dit bij geluid via digitale uitgang (multichannel) naar versterker, of ook geluid via HDMI over de TV?
Bij alle 2 de manieren heb ik het
Heb het op nog een paar manieren geprobeerd maar blijf er last van houden.
Wat ik wel zie dat als ik via me versterker het geluid afspeeld dan zie ik in het display PCM staan en dan is het geluid niet goed.
Staat er in me display dts of 5.1 dan is het geluid wel goed.
Het heeft niks met me versterker te maken want aangesloten gelijk op me tv dan is het geluid nog niet goed.
Lijkt wel of de playon heel slecht de verschilende audio formaten ondersteund.
Zo kan ik geen film kijken, zal dus wel terug brengen worden.

• Jean72
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 25-08-2011
Zijn er mensen met een Imac die ervaring hebben met de playon ?
Ik heb een Imac met daaraan een airport extreme.Kan ik de playon gewoon verbinden met de airport extreme en kan ik hem via de mac benaderen ?

• Holgster
@calactus
al verschillende firmware versies geprobeerd?

• calactus
quote:
Holgster schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:33:
@calactus
al verschillende firmware versies geprobeerd?
Ja dat heb ik geprobeerd.

• Harmen
quote:
calactus schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:09:
Ik heb een probleem
Ik hoor in bijna alle films telkens een harde tik in het geluid.
Het maak niet uit welk formaat hij doet het bij alle films
Is dit een bekent probleem.
Komt mij niet bekend voor.
Heb het hier via een digitale coax aangesloten op mn Marantz.

Kan je misschien een andere kabel of andere ingang proberen?
Dan kan je dingen uitsluiten.

Whatever.

• calactus
quote:
Harmen schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:24:
[...]

Komt mij niet bekend voor.
Heb het hier via een digitale coax aangesloten op mn Marantz.

Kan je misschien een andere kabel of andere ingang proberen?
Dan kan je dingen uitsluiten.
Andere kabels geprobeerd en andere ingangen ook
Ook direckt op me tv dus niet via de versterker, helpt allemaal niks.
Het rare is dat ik het met dvd films niet heb.
Dus heb sterk het vermoeden dat hij niet goed omgaat met audio codecs

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Werkt dit apparaat ook _zonder_ hdd? Ik wil namelijk alles gaan streamen.

Ezechiël 25:17

• drunkfux
quote:
Gunner schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:26:
ja

Systeem Specs

• Modalen
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 30-03 13:50
quote:
Gunner schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:26:
Ja, in de basis wel, maar niet zonder problemen. Ik heb de speler maandag gehaald, en ik wil er geen harde schijf in moeten zetten. Daarom stream ik nu vanaf mijn Synology 107+. Streamen gaat goed en soepel via 100 MBit (bekabeld), ook voor 1080p MKV's.
Momenteel wordt alleen streaming via upnp en (volgens mij) over Samba ondersteund (niet geprobeerd).

Echter... niet alles werkt goed. Losse ondertitels (SRT bestanden) werken wel als je ze in dezelfde directry als een film zet op een USB stick, maar niet via upnp! Hetzelfde geldt voor een ISO dvd: deze wordt niet afgespeeld via upnp.
Dit geldt in mijn geval zowel voor streamen vanaf de ingebouwde mediaserver van de Synology als voor streamen via Twonkyserver.

Modalen wijzigde deze reactie 01-10-2009 10:54 (20%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Dan prak ik er wel een HDD in. Heb er nog wel eentje liggen. Bedankt voor je antwoord.

Gunner wijzigde deze reactie 01-10-2009 10:56 (17%)

Ezechiël 25:17

• proudy
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2009
Hallo,

Sinds kort heb ik ook dit apparaat. Op zich bevalt het mij prima. Ik vind wel dat de handleiding erg beknopt is en alleen in het Engels.
Ik heb een vraag: kan je bestanden die op de interne harde schijf staan direct verwijderen, dus zonder tussenkomst van de pc? Als het kan kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe.
Alvast bedankt.

• maaw
quote:
maaw schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:01:
Voordat ik tot aanschaf overga:

Is het mogelijk een eigen startpagina te maken (zonder persee een pc te hoeven starten) met links naar bijvoorbeeld een 'ge-share-de' HDD/folder in een pc, een folder op de Ryan HDD, internet radiostations en internet paginas (bv YuoTube e.d.) waar de Ryan mee opstart?
Iemand?

• Harmen
quote:
proudy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:54:
Ik heb een vraag: kan je bestanden die op de interne harde schijf staan direct verwijderen, dus zonder tussenkomst van de pc? Als het kan kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe.
Alvast bedankt.
Via de file explorer en dan op menu drukken.
Dan kan je vervolgens wissen, het was even zoeken. ;)
Misschien dat er in de toekomst nog wel een betere optie komt.

@maaw, denk dat dat niet mogelijk is. Dan zou je de hele GUI moeten herschijven. ;)

Whatever.

• dbkrillin
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07-10-2009
hoi, is het makkelijk om de versie zonder HD aan te schaffen en dan los een 3.5" 1tb disk te kopen en in te bouwen ?

of ben ik beter af om een versie met ingebouwde hdd te nemen... (reden: ik wil een zo stil mogelijke HDD erin zetten, denk aan de samsung ecogreen f1)

thnx !

• IJsbeer
  • Niet online
Lees de review uit de topicstart: http://www.mpcclub.com/fo....mpcclub.com/download.php?f=review_acryan_playonhd.pdf

Daar staat je antwoord.

IJsbeer wijzigde deze reactie 06-10-2009 12:29 (24%)

• robhof
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 09:29

robhof

Lembongan view

Bij De Computerwinkel krijg je momenteel de wifi dongle gratis bij de AC Ryan PlayOn! HD.

Ik was in de winkel en de AC Ryan PlayOn! HD was daar uitverkocht. Daarna naar www.hardwareoutlet.nl gegaan en daar, ondanks dat zij de actie niet hadden, de dongle er gratis bij gekregen.

• maaw
quote:
Harmen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:49:
[...]

@maaw, denk dat dat niet mogelijk is. Dan zou je de hele GUI moeten herschijven. ;)
Kun je wel een opstart server kiezen? En zou je dan kunnen opstarten met een custom html pagina oid op de hdd of usb stick?

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 00:59

V3g3ta

Fueled by Metal!

quote:
robhof schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:20:
Bij De Computerwinkel krijg je momenteel de wifi dongle gratis bij de AC Ryan PlayOn! HD.

Ik was in de winkel en de AC Ryan PlayOn! HD was daar uitverkocht. Daarna naar www.hardwareoutlet.nl gegaan en daar, ondanks dat zij de actie niet hadden, de dongle er gratis bij gekregen.
Intresting! Maar ik ben aan het twijfelen tussen deze AC Ryan, de HDX-1000 en de WD TV Live, en eventueel nog de pocornhour A-11-, Iemand die deze 3 apparaten heeft mogen testen en mij een advies kan geven?

i7 4770K@4.0Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Asus 7970 Matrix-P,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,Asus MX239H,Creative I-TrigueL3500,Corsair M60,Roccat Alumic,G19S,Samsung 840Pro 256x2,WD Black 3TB+2+2

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19-09 15:35
quote:
dbkrillin schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:18:
hoi, is het makkelijk om de versie zonder HD aan te schaffen en dan los een 3.5" 1tb disk te kopen en in te bouwen ?

of ben ik beter af om een versie met ingebouwde hdd te nemen... (reden: ik wil een zo stil mogelijke HDD erin zetten, denk aan de samsung ecogreen f1)

thnx !
Inbouwen is bijna in 5 minuten te realiseren. De Samsung Ecogreen is overigens de F2.

ck2000nl wijzigde deze reactie 02-10-2009 08:10 (0%)
Reden: woordje vergeten :P

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Hoyden
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 21:08

Hoyden

PSN = Hopu_5

quote:
ck2000nl schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 07:41:
[...]

Inbouwen is bijna 5 minuten te realiseren. De Samsung Ecogreen is overigens de F2.
Deze combinatie heb ik ook (1TB) en het inbouwen is zo simpel als wat :)

• IJsbeer
  • Niet online
quote:
V3g3ta schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 05:27:
[...]

Intresting! Maar ik ben aan het twijfelen tussen deze AC Ryan, de HDX-1000 en de WD TV Live, en eventueel nog de pocornhour A-11-, Iemand die deze 3 apparaten heeft mogen testen en mij een advies kan geven?
De HDX en de Popcorn zijn al een tijdje op de markt, beide veel gebruikt en een redelijke community. Gebaseerd op een oude chipset en redelijk uitonwikkeld.

De WDTV en de ACRyan zijn beide gebaseerd op een nieuwe Realtek chipset. Nieuw, dus firmware nog in ontwikkeling, geen idee wat er allemaal nog voor uit gaat komen. Verschil tussen beide apparaten:

- WDTV kan geen ingebouwde HDD hebben
- WDTV heeft geen bittorrent client
- Firmware ontwikkeling van beide blijft onzeker, AC Ryan vertrouw ik (!) daar meer in

Het is dus wat je wilt. Als je gelijk een degelijke speler wilt hebben, neem de HDX of popcorn. Beide prima. Ben je bereid om te wachten op features, dan zou ik voor de ACRyan of wdtv gaan.

• El-Comandante
  • Laatst online: 29-07 14:12

El-Comandante

Che Guevara

Weet iemand al of er Picasa en Youtube features op de Playon! beschikbaar zijn ?
En nieuwsgroepen download via NZB's (en quickparren en unrarren, is dit ook mogelijk) ?

Hasta La Victoria Siempre

• Frietsaus
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
quote:
IJsbeer schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:21:
[...]De WDTV en de ACRyan zijn beide gebaseerd op een nieuwe Realtek chipset. Nieuw, dus firmware nog in ontwikkeling, geen idee wat er allemaal nog voor uit gaat komen.
Zijn daar al bronnen van? De originele WD TV heeft volgens mij een Sigma chip en ik kan van de WD TV Live niet vinden wat voor chip daar in zit..?

• xxxneoxxx
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19:41
quote:
El-Comandante schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:01:
Weet iemand al of er Picasa en Youtube features op de Playon! beschikbaar zijn ?
En nieuwsgroepen download via NZB's (en quickparren en unrarren, is dit ook mogelijk) ?
Hoi. Misschien is het een idee om het topic daadwerkelijk te lezen? :/

• El-Comandante
  • Laatst online: 29-07 14:12

El-Comandante

Che Guevara

quote:
xxxneoxxx schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 00:14:
[...]

Hoi. Misschien is het een idee om het topic daadwerkelijk te lezen? :/
Ik heb het gelezen en zag dat het in volgende firmware's zou worden meegenomen. Maar mijn vraag is dus nu of die firmware er al is.

Hasta La Victoria Siempre

Pagina: 1 2 3 ... 71 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneApple iOS 8

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013