Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 175.494 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Remmes_NT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:06:
ik heb niet over gaten maken, dat hoort nog wel onder ene beetje modden

maar je kabels netjes verbergen hoort voor mij niet onder modden , dat is gewoon omdat je te lui was toen je de pc de eerste keer in elkaar zette ( en ik beweer niet dat de poster dit gedaan heeft o.i.d)
Nee, gaten maken is inderdaad sowieso modden (want zagen/boren), maar ook als iemand eerst een puinzooi aan kabels had en nu besluit de boel netjes te gaan doen vind ik dat er hier nog wel een plaatje gepost mag worden hoor. Het is anders, dus ergens wel een modificatie, al zou ik het zelf niet zo snel een mod noemen. Maar ik vind dat daar in dit topic op zich niet te moeilijk over gedaan moet worden, het is ook niet alsof er een heel topic voor geopend wordt. Als iemand er heel blij mee is wil ik best even naar zijn kabelmanagement kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 01:21
Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Nee, gaten maken is inderdaad sowieso modden (want zagen/boren), maar ook al iemand eerst een puinzooi aan kabels had en nu besluit de boel netjes te gaan doen vind ik dat er hier nog wel een plaatje gepost mag worden hoor. Het is anders, dus ergens wel een modificatie, al zou ik het zelf niet zo snel een mod noemen. Maar ik vind dat daar in dit topic op zich niet te moeilijk over gedaan moet worden, het is ook niet alsof er een heel topic voor geopend wordt. Als iemand er heel blij mee is wil ik best even naar zijn kabelmanagement kijken :p
dat's waar, ik weet niet hoe het ervoor uitzag maar het ziet er wel netjes uit :)

en toch vind ik het niet modden XD

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-02 19:20
haha :> Grappig hier.

Even voor de duidelijkheid danmaar:

Ja, het is de neoprene edge trimdingets van Highflow! Lekker spul hoor _/-\o_

En ja, het is misschien maar een klein gaatje, maar O zoveel gevolgen voor de netheid van dit kastje.
Daarbij vind ik het dus een "grote" mod. Eerst liep er geen een kabel achterlangs, simpel omdat er geen gaten waren.

Maargoed ieder zijn mening, ik ben iig blij met dat gaatje.
T was ook een beetje een voorbeeld voor mensen met ongeveer dezelfde Lian Li kasten, dus hopelijk doen hun het ook zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rustig maar hoor, ik geloof dat we dit juist allebei wel modden vonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-05 16:23

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

j0ren schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:01:

En ja, het is misschien maar een klein gaatje, maar O zoveel gevolgen voor de netheid van dit kastje.
Daarbij vind ik het dus een "grote" mod. Eerst liep er geen een kabel achterlangs, simpel omdat er geen gaten waren.
offtopic:
Als je het een grote mod vind zit je in dit topic niet op de juiste plaats he :+ dit is het KLEINE mods topic

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:03:
Rustig maar hoor, ik geloof dat we dit juist allebei wel modden vonden :P
heb je helemaal goed :)gaten zelf maken voor je kabels is modden...

een keertje denken van .. ooh laat ik de strandaard gaten eens gebruiken en foto's plaatsen is dan weer niet modden ( mijn mening!!!!::@:@:@:@)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ren
  • Laatst online: 07-02 19:20
Ik ben het met remmes eens :)

Trouwens, ik wil nog een window laten maken. Ik heb echt geen zin in om dit zelf te doen, met dremel etc.

Iemand een adresje voor watersnijder oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ J0ren: is die kast ook aan de binnenkant van alumium?
Remmes_NT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:16:
een keertje denken van .. ooh laat ik de strandaard gaten eens gebruiken en foto's plaatsen is dan weer niet modden ( mijn mening!!!!::@:@:@:@)
Ik snap je wel hoor, maar in de losse geest van dit topic gezien wil ik bij iemand die eindelijk verzonnen heeft dat hij z'n kabelgootjes gaat gebruiken ook best even kijken hoe het geworden is, als hij er trots op is. Dit onder het eerdergenoemde 'iedere verandering is een modificatie te noemen' motto :p

Een mod per se zou ik het niet noemen, maar ongepast in dit topic ook niet echt.
j0ren schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:23:
Iemand een adresje voor watersnijder oid?
http://www.fablab.nl/

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 21-03-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
iemand ideen voor een lgoo of japans/chinees teken , voor op sidepanel ongeveer tegrote van 20 bij 20 cm en niet te lastig zijn met dremel ??:P

ik zat al te denken aan unreal tournament logo

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen Chinees of Japans teken alsjeblieft :p

Schaamteloze crosspost:

Afbeeldingslocatie: http://www.evilmilk.com/pictures/I_Got_This_Tattoo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

kan, of quake, of halflife, of een andere game, moet je zelf kijken welke game je het meeste speelt :) bijna alle games hebben wel een dremelbaar logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-05 12:19

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Andere delen gingen na 1000 post vaak dicht. Misschien tijd voor een nieuw deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
dat is het em juist.. met japanse en chinese tekens ben ik bang dat de echte betekenis gewoon rommel/nep of ewoon niks betekent

en ik speel nouwlijks games :P

mijn idee is dus op het plaatje: links onderin logo te dremelen, plexiglas erachter en dan ccfl's erbij

Afbeeldingslocatie: http://images.hardwarecanucks.com/image/lemonlime/cases/antec_p183/antec_p183_side2_sm.jpg

maar dan gewoon 20 bij 20 ofzo, niet al te groot

MAAR, ik heb nu nog geen dremel.. dus ook geen ervaring ermee, en daarom dus niet al te moeilijk zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door [Remmes] op 21-03-2010 19:49 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gelukkig een P183, geen 180 zoals ik even dacht. Die P180 vind ik bloedmooi, maar toen hij te koop was had ik er geen nodig en was het me een beetje te duur, nu is hij niet meer te krijgen ;(

De P183 vind ik qua luchtsleuven enzo net niet mooi, al was het wel nodig geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:59:
Het is gelukkig een P183, geen 180 zoals ik even dacht. Die P180 vind ik bloedmooi, maar toen hij te koop was had ik er geen nodig en was het me een beetje te duur, nu is hij niet meer te krijgen ;(

De P183 vind ik qua luchtsleuven enzo net niet mooi, al was het wel nodig geloof ik.
2e hands? :) Zo ben ik ook aan een stacker STC -101 gekomen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
van de p180 vind ik juist dat schuine top gedeelte zo lelijk en de luchtsleuven zijn niet hinderlijk ofzo

daarintegen is de mini wel leuk en mooi maar voor dan weer iets te klein

[ Voor 26% gewijzigd door [Remmes] op 21-03-2010 20:07 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig, ik heb het juist andersom. Dat schuine stuk vind ik wel apart/leuk, terwijl ik de luchtgaten juist vrij lelijk vind (past niet bij de rest van de kast). Ach ja :p
Touchdomex schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:04:
2e hands? :) Zo ben ik ook aan een stacker STC -101 gekomen ;)
Ik heb er heel weinig vertrouwen in hoe die strakke glimmende zijkanten er tweedehands uitzien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 09:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:09:
Grappig, ik heb het juist andersom. Dat schuine stuk vind ik wel apart/leuk, terwijl ik de luchtgaten juist vrij lelijk vind (past niet bij de rest van de kast). Ach ja :p

[...]

Ik heb heel weinig vertrouwen in hoe die strakke glimmende zijkanten er tweedehands uitzien :/
Gaan zoeken? Wie niet waagt wie niet wint ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
koop je een bekraste voor licht prijsje en bestel je via antec onderdelen :P

en zo zie je maar dan smaken verschillen.. had eerst een cm 690 maar dat werd iets te kermis achtig voor me dus overgegaan naar p183 voor mooie strakke design

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Touchdomex schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:10:
Gaan zoeken? Wie niet waagt wie niet wint ;)
Misschien. Eerst maar eens een bak koelspullen halen die al een tijdje op het programma staan en dan na de overclock maar eens kijken of ik misschien eindelijk eens een beter mobo/geheugen/proc setje haal (doe nu nog met een oude P4 die zich kranig weert). Als dat nieuw is mag je ook wel zien dat het nieuw is, dus een nieuwe kast :p

Met die koelspullen ga ik mijn huidige kast ook modden om alles passend te krijgen.
Remmes_NT schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:11:
koop je een bekraste voor licht prijsje en bestel je via antec onderdelen :P
Zijn die onderdelen dan relatief erg duur? Er staat er nu eentje voor 35 met bekraste panelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 21-03-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valt nog wel mee, al zie ik de sidepanels van 't ding er niet tussen staan, alleen de deur. Dan nog zullen er ook wel fikse verzendkosten bij komen.

Misschien toch maar een mooie proberen te vinden :) Anders bouw ik zelf wel een keer wat leuks, heb ik gelijk weer wat om hier te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
of je stuurt antec europe een mailtje met de vraag of zij ook panelene voor grijze p180hebben en niet alleen zwarte;)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314705

LackRack

Even een simpele 10min mod voor het oplossen van ruimteprobleem woonkamer:

Men neme 1 Ikea Lack tafel:
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC00262.jpg

Men monteert deze:
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC00263.jpg

Men gebruikt dikke lange schroeven met bolle kop:
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC00264.jpg

Done:
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC00265.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i757.photobucket.com/albums/xx213/Colossus1986/SNC00266.jpg

Totale kosten:

Ikea Lack tafel €5,-
Schroeven €2,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel een beetje oppassen met het morsen van koffie :p

Wat zit er allemaal in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Kijk dat zijn de echte kleine mods. Waren de schroeven nodig om de switches en dergelijke vast te zetten of had Ikea "weer vergeten" het juiste aantal schroeven bij de tafel te leveren?

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanschr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-02-2021
Dat is wel gaaf zeg! heb je de apparatuur ook aan de achterzijde vastgemaakt op de één of andere manier? kan dat anders niet erg gaan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GNOOM172 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:23:
Kijk dat zijn de echte kleine mods. Waren de schroeven nodig om de switches en dergelijke vast te zetten of had Ikea "weer vergeten" het juiste aantal schroeven bij de tafel te leveren?
Je kan zien dat de apparatuur met die schroeven vast zit :) Sowieso levert Ikea in mijn ervaring tegenwoordig heel behoorlijk juiste aantallen schroeven bij z'n meubels en mijn zus heeft niet lang geleden een heel huis ingericht met praktisch uitsluitend Ikeameubels en daarbij was ook alles goed.

Het zal vast wel eens voorkomen, maar zo vaak als mensen het over missende schroeven hebben gebeurt het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
Anoniem: 172410 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 21:58:
[...]

Valt nog wel mee, al zie ik de sidepanels van 't ding er niet tussen staan, alleen de deur. Dan nog zullen er ook wel fikse verzendkosten bij komen.

Misschien toch maar een mooie proberen te vinden :) Anders bouw ik zelf wel een keer wat leuks, heb ik gelijk weer wat om hier te laten zien.
ik had dus nagevraagd wat de verzendkosten voor nederland zou zijn als ik een nieuw p183 panel wou ( ivm dat logo wat ik wil.. if i screw up)

het bericht:
Remco,

Je kunt de zijpaneel hier kopen:
http://www.antec.com/Europe/Detail.bok?no=675

Verzenden binnen Nederland is iets van EUR 7.50
Betalen gaat via paypal of als je geen paypal hebt kun je ook overschrijven.

MVG

Maurice

trouwens wat ik net vinden heb gedaan :

http://www.antec.com/Europe/Detail.bok?no=474 , het side panel 14 euro per panel , dus voor 2=28 euro
http://www.antec.com/Detail.bok?no=510 , front panel 12 euro... 28+12 is 40 euro.. nou verzendkosten erbij.....

ong 50 euro zo pak en beet.. denk ik
nou jij baschadidge p180 kopen voor 35 euro ofzo .... 50+35 = 85euro voor een p180, valt best mee en als front panel neit nodig is bespaard je dat ook weer en mischien is er maar 1 panel beschadigd

[ Voor 26% gewijzigd door [Remmes] op 22-03-2010 07:44 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ikea heeft tegenwoordig een gedeelte waar je missende schroeven gratis kan krijgen, en als je dr dan nog niet uitkomt, een gedeelte waar je zelf je schroeven uit een dumpbak mag kiezen, en een broodtrommel vol, incl broodtrommel, voor 2.50 kan meenemen.. (ga jij ff bekijken wat een broodtrommel vol schroeven normaal kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ camacha: Inhoud van LackRack: APC Powerstack 450, Cisco Catalyst WS-C2948G 48-poorts, Rackable systems behuizing met dual Opteron cpu, 4x 250gb HDD voor huis tuin en keuken server.

@ johanschr: Aan de achterkant word alles ondersteunt door z-beugels (zal vanavond wel een foto ervan posten).

@ AlexanderB: Klopt, als je bij de kassa komt dan heb je links of rechts een uitverkoop hoek waar ook de oude demo's worden verkocht. Je kunt daar ook gelamineerde houten panelen kopen etc die uit incomplete pakketten terug zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 09:01

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Anoniem: 314705 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 00:36:
LackRack

Even een simpele 10min mod voor het oplossen van ruimteprobleem woonkamer:

Men neme 1 Ikea Lack tafel:
[afbeelding]

Men monteert deze:
[afbeelding]

Men gebruikt dikke lange schroeven met bolle kop:
[afbeelding]

Done:
[afbeelding]
[afbeelding]

Totale kosten:

Ikea Lack tafel €5,-
Schroeven €2,75
Zalig, ik ben zelf aan het twijfelen of ik mijn lack tafel niet ga omvormen tot rack. Ben aan het sparen voor een micro-atx bordje om als erver te gebruiken, alleen twijfel ik of ik hem in enkele oude boeken ga wegmodden of in een servercase ga proppen en onder mijn lack tafel ga hangen..

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 17:12
Geniaal.
Hangt alles er wel stevig in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jup gebeurt niks mee, zelfs met alleen schroeven aan de voorkant bleef alles strak erin hangen maar voor mijn eigen gemoedstoestand voor de zekerheid 2 beugeltjes op de achterkant gezet als backup en om toch de spanning van de oortjes af te halen omdat de Powerstack toch aardig wat weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Laatst online: 16-05 13:05
Dat geeft toch een lawaai van heb ik jou daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-05 22:14

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Dat vroeg ik me ook al af.
Die racks zijn meestal nou niet echt stil... :X

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Weet iemand toevallig of je voor de Thermaltake Armor ook een gesloten zijpaneel kan bestellen? Ik heb de versie met een window, maar af en toe ben ik het licht van m'n componenten zat, en dan is het wel makkelijk als je ff een zijpaneeltje kan omwisselen. Ik heb tot nu toe alleen maar een zijpaneel gevonden met een fan erin.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geluid is niet storend (dit ook omdat ik de fans heb vervangen van de switch en server door stille varianten ;)).

En de muziek staat hier meestal zo hard dat ik hem niet meer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

niekje87 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:59:
Weet iemand toevallig of je voor de Thermaltake Armor ook een gesloten zijpaneel kan bestellen? Ik heb de versie met een window, maar af en toe ben ik het licht van m'n componenten zat, en dan is het wel makkelijk als je ff een zijpaneeltje kan omwisselen. Ik heb tot nu toe alleen maar een zijpaneel gevonden met een fan erin.
Welke Armor de gewone of Junior?

Misschien een idee, handdoek aan de zijkant er over en daar onder een zwarte vuilnis zak?
Of karton of iets dergelijks wat weinig ligt door laat, kost je dan geen nieuwe zijpaneel en hoef je niet steeds je kast open te maken.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-05 09:37

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

T-Rhidon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:24:
[...]

Welke Armor de gewone of Junior?

Misschien een idee, handdoek aan de zijkant er over en daar onder een zwarte vuilnis zak?
Of karton of iets dergelijks wat weinig ligt door laat, kost je dan geen nieuwe zijpaneel en hoef je niet steeds je kast open te maken.
Niet echt elegant he...

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Ik heb een mailtje aan Thermaltake gestuurd, en ik kan m gewoon bestellen. (Ik heb trouwens de gewone Armor, VA8000BWS).

zolang het het juiste zijpaneel is, is het gewoon een kwestie van twee klemmetjes loshalen en het paneel omwisselen, bijna nog eenvoudiger dan je pc aanzetten imho.

[ Voor 41% gewijzigd door Niekleair op 23-03-2010 16:50 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05 21:28

JaccoW

Kijkt en Luistert

Aangezien ik de sata connectoren van mijn oude dvd-brander had gemold (lees afgebroken), had ik een nieuwe nodig.
En aangezien we dan toch bezig zijn, dan maar gelijk demonteren en zwart spuiten. :D

Zo is ie gespoten:
Afbeeldingslocatie: http://img2.pict.com/0f/5a/d5/3196719/0/800/dsc09814.jpg

En in de kast zelf:
Afbeeldingslocatie: http://img2.pict.com/d2/1d/04/3196720/0/800/dsc09830.jpg

Ik haal binnenkort nog even een watervaste stift over het plastic heen, zodat je er helemaal niets meer van ziet.

Zoals je ook op het eerste plaatje kan zien, heb ik een aantal extra schroefgaten erbij gemaakt. Aangezien ik een bezel in de kast heb gebouwd om de boel netjes weg te werken moest de hele drive een stukje naar achteren geschoven worden, en dan passen de standaard schroefjes niet meer.
Dus met wat 3mm moertjes, een dremel om het plastic aan de binnenkant weg te werken en wat secondenlijm later hadden we een passende drive. 8)
Afbeeldingslocatie: http://img2.pict.com/12/a2/84/3196793/0/800/dsc09845.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img2.pict.com/c4/41/79/3196797/0/800/dsc09852.jpg

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 16-05 22:50

Fid3lity

Spectre X

Ziet er netjes uit ;) Jammer van die lade, ga je daar nog wat aan doen of laat je dat zo? Grootste deel van de tijd zit ie toch dicht, dus ik neem aan dat je 't zo laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
Strakke kast!
Wat voor fan is dat eigenlijk op je tweede plaatje?

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:54

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

waar heb je die bezel weg?

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wally1987
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 19:03
niekje87 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:02:
Strakke kast!
Wat voor fan is dat eigenlijk op je tweede plaatje?
volgens mij is dat een Tacens Ventus 120MM fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Bedankt allemaal. :)

@Blue-Tiger: Tja, wat kan ik nog doen aan de lade? Verven, glitters? :D
Nee het grootste deel van de tijd zit alles toch dicht, dus ik laat het lekker zo.

@Niekje87 & Wally1987: Dat is inderdaad een Tacens Ventus Ice. Dus de versie met witte leds.Zijn prima fans voor op een koeler. Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat in een push-pull configuratie een van de bladen van de achterste fan verbogen is, waardoor hij de hele tijd tikt. Dus op dit moment zit er nog maar een op, met vrijwel geen merkbaar verschil in temperatuur.

@Wâldpyk: Wat bedoel je? Waar ik hem vandaan heb? Dat is een Lian Li C-01B. De enige die bij mij met wat zagen er in pastte. Als je een Lian Li kast hebt dan is de Lian Li C-02B misschien een betere en makkelijker verkrijgbare keus.

[ Voor 16% gewijzigd door JaccoW op 23-03-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

F_demon schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:40:

@Wâldpyk: Wat bedoel je? Waar ik hem vandaan heb? Dat is een Lian Li C-01B. De enige die bij mij met wat zagen er in pastte. Als je een Lian Li kast hebt dan is de Lian Li C-02B misschien een betere en makkelijker verkrijgbare keus.
super nu weet ik genoeg. ik wou even de naam weten van dat ding. nu weet ik ook waar ik het kan bestellen. ga ik in mijn nieuwe mod toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-08-2024
Wouw, gave DVD drive!
Hoe werkt dat frontje dat op een of andere manier wegklapt als je je DVD drive opendoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Het is redelijk simpel. Je heb gewoon een klepje wat met een stel V-vormige veertjes dicht wordt gehouden, en die wordt open gedrukt als je op de knop drukt om de lade te openen. hier wordt er nog wat meer over uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Ik heb een vraag: kan je, je MOBO een andere kleur spuiten? Natuurlijk moet hij erna nog wel werken.

Zo ja wat voor verf heb je nodig? En mag je bepaalde onderdelen niet verfen?

[ Voor 11% gewijzigd door T-Rhidon op 25-03-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-04 23:39
ik heb geen ervaring, maar het lijkt mij dat je alle connectoren moet afplakken en niet geleidende verf gebruikt...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:37

painkill

Pain(k)(ill)

Dat kan zeker, je moet wel de chips etc afplakken.
Het komt er eigenlijk op neer dat je alleen de MOBO plaat zelf kunt spuiten.
Ik kan mij in ieder geval wel een mod hier herinneren van iemand die zijn mobo roze had gespoten :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 17:12
De knuffel kubes van terw-dan

[ Voor 59% gewijzigd door djneo-nl op 25-03-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk

wâldpyk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-05 10:28
T-Rhidon schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:30:
Ik heb een vraag: kan je, je MOBO een andere kleur spuiten? Natuurlijk moet hij erna nog wel werken.

Zo ja wat voor verf heb je nodig? En mag je bepaalde onderdelen niet verfen?
Jazeker! Laatst nog gedaan!
[CIP] Media

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
Ik wil proberen om een aansluiting voor mijn externe hardeschijf te maken in mijn bureau. Het is me al gelukt om een usb-hub in te bouwen dus dit moet zeker ook lukken!
Nu vroeg ik me alleen wat af. Ik moet de hardeschijf makkelijk in en uit de 'poort' kunnen halen. Ik heb drie opties:
1: Ik laat de hdd ongeveer anderhalve centimeter uit het bureau steken, zo kan ik 'm makkelijk pakken
2: Ik verzink de hele hdd in het bureau. Alleen in het midden van de poort vrees ik boven en onder een ruimte waardoor ik met mijn vingers alsnog de hdd kan pakken..
3: Ik verzink de hele hdd en ik zorg dat ik met een knopje en een hefboomtechniek de hdd eruit 'klik' . (de mooiste, maar ingewikkeldste optie)

Welke optie zouden jullie kiezen? Of hebben jullie nog andere opties?
Als het onduidelijk is, geef dat even aan dan zal ik even een schetsje maken.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klein stukje uit laten steken vind ik ook wel een mooie oplossing hoor. Simpel en elegant. Je hoeft dingen niet altijd weg te stoppen; als het er zit dan zit het er (een mooie lasnaad is een mooie lasnaad, zeggen we altijd hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:34

Raphaelo

boeiend!!

Dit hoort mischien niet helemaal thuis in dit topic omdat het geen mod is aan een computerkast, maar ik wilde hem toch even delen :P

Ik ben in het bezit van een zogenaamde Edet Easypull.

Afbeeldingslocatie: http://www.drogisterij.net/producten/231x231/771412_1_Edet_Easypull_Dispenser_metallic.jpg

Geinige apparaatjes, alleen zijn de vullingen/rollen enigzins aan de dure kant. Aangezien ik een tweakende student ben, moest ik daar gewoon een andere oplossing voor vinden.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/8630/dsc0006ht.jpg

DE EASYPULL WC-ROL VULLING!
Werkt perfect, is goedkoop, en in 2 minuten te realiseren met ducttape, een wcrol en een sateprikker!

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Hartstikke bedankt, voor jullie reacties hier boven. Heb namelijk een idee voor nieuwe case mod, alleen heb ik een geel / bruin mobo. En die vind ik zo lelijk kleuren in mijn mod.

Lol jou oplossing, met je Edet Easypull. Zo kan het natuurlijk ook.

Waar zou je niet geleidende verf kunnen kopen? Neem aan bij een bouwmarkt?

[ Voor 18% gewijzigd door T-Rhidon op 26-03-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
goed lezen of er enige geleidende materialen inzitten

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
T-!-M schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:50:
Ik wil proberen om een aansluiting voor mijn externe hardeschijf te maken in mijn bureau. Het is me al gelukt om een usb-hub in te bouwen dus dit moet zeker ook lukken!
Nu vroeg ik me alleen wat af. Ik moet de hardeschijf makkelijk in en uit de 'poort' kunnen halen. Ik heb drie opties:
1: Ik laat de hdd ongeveer anderhalve centimeter uit het bureau steken, zo kan ik 'm makkelijk pakken
2: Ik verzink de hele hdd in het bureau. Alleen in het midden van de poort vrees ik boven en onder een ruimte waardoor ik met mijn vingers alsnog de hdd kan pakken..
3: Ik verzink de hele hdd en ik zorg dat ik met een knopje en een hefboomtechniek de hdd eruit 'klik' . (de mooiste, maar ingewikkeldste optie)

Welke optie zouden jullie kiezen? Of hebben jullie nog andere opties?
Als het onduidelijk is, geef dat even aan dan zal ik even een schetsje maken.

Alvast bedankt!
of je zet hem er in onder een bepaalde hoek en laat hem een cm uitsteken, kan je hdd ook erin laten glijden als je bijv een rubberen rail aan de onderkant maakt
heb je ook geen al te groot gat nodig (als paint prutsel nodig is , roept maar dan teken ik iets)

of (ik weet niet hoe jou bureau eruitziet) maak je een soort van hotswappable hdd unit die je dan aan de voorkant ONDER je bureau schroeft

[ Voor 9% gewijzigd door [Remmes] op 27-03-2010 10:21 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
Ik ben nu met het derde plan bezig! De 'case' is al klaar en de usbkabel past mooi in de HDD. Ben nu bezig aan het kliksysteem wat wel ingewikkeld gaat worden. De plaatsing in mn bureau wordt nog ingewikkelder, ik wilde deze namelijk aan de voorkant doen maar er lopen helaas ijzeren buizen door mijn bureau voor de stevigheid.

Ik zal deze week misschien een foto posten van het bureau. Maar dat kost wel wat opruimtijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-05 22:20
Mijn 'mini' mod: :P

Heb op de southbridge van m'n Intel DG45FC een Zalman NB heatsink geplakt. Deze past standaard niet en moest de fins wat bijbuigen om hem tussen de netwerk/usb aansluiting en de NB heatsink te laten passen. Hij zit er opgeplakt met Zalman thermal adhesive. Normaal wordt de southbridge rond de 100 graden, nu blijft hij hangen rond de 66. Nogsteeds behoorlijk warm, en verbazingwekkend hoe warm de southbridge de heatsink krijgt. Nu nog een mooi kastje vinden om het geheel in te bouwen. :)

Geheel:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dualdude/pics/pc/DG45FC_Mod_600_01.jpg

Elco's passen precies tussen de schroeven:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dualdude/pics/pc/DG45FC_Mod_600_02.jpg

Gebogen fins:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dualdude/pics/pc/DG45FC_Mod_600_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-02 14:27
Ben al een tijdje an het piekeren over hoe ik mijn case zijn uiterlijk 'nog' ging aanpassen.
En dankzij een casemod project wat momenteel bezig is, ben ik er op gekomen. Ik ga het nog niet vertellen (mensen die het al kunnen raden, niet verklappen aub).
Hier alvast een voorbeeldje.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/rm47sw.jpg

Mensen die willen weten welke case het is, check mijn profiel of blader door dit topic. Heb hier mijn eerste case mod aan deze case ook gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 15:13

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dualdude schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 18:50:
Mijn 'mini' mod: :P

Heb op de southbridge van m'n Intel DG45FC een Zalman NB heatsink geplakt. Deze past standaard niet en moest de fins wat bijbuigen om hem tussen de netwerk/usb aansluiting en de NB heatsink te laten passen. Hij zit er opgeplakt met Zalman thermal adhesive. Normaal wordt de southbridge rond de 100 graden, nu blijft hij hangen rond de 66. Nogsteeds behoorlijk warm, en verbazingwekkend hoe warm de southbridge de heatsink krijgt. Nu nog een mooi kastje vinden om het geheel in te bouwen. :)

Geheel:
[afbeelding]

Elco's passen precies tussen de schroeven:
[afbeelding]

Gebogen fins:
[afbeelding]
Voor zo'n simpel Atom bordje overdrijf je flink met je koeling zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-05 22:20
Geen Atom ;) Het is een S775 ITX bordje. Heb er een C2D E8400 op zitten en het wordt allemaal behoorlijk warm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294126

PRaGA88 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:29:
Ben al een tijdje an het piekeren over hoe ik mijn case zijn uiterlijk 'nog' ging aanpassen.
En dankzij een casemod project wat momenteel bezig is, ben ik er op gekomen. Ik ga het nog niet vertellen (mensen die het al kunnen raden, niet verklappen aub).
Hier alvast een voorbeeldje.
[afbeelding]

Mensen die willen weten welke case het is, check mijn profiel of blader door dit topic. Heb hier mijn eerste case mod aan deze case ook gepost.
Toch overduidelijk wat je ermee van plan bent, niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
:p Zeker, maar het is zo al uniek en voor de case die ik heb is het denk ik nog nooit gedaan. :) wordt gecombineerd met (mat of hoogglans) zwart en blauw licht. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door PRaGA88 op 28-03-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Mij ook zow'n zwart licht lampje!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Laatst online: 14-05 16:23

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

warhamstr schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:11:
Mij ook zow'n zwart licht lampje!
offtopic:
Handig in de zomer, hoef je geen parasol mee te nemen alleen een hele felle zwarte lamp !

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 02:18
Na lange tijd niks gedaan te hebben qua modden (laatste keer was mn Aopen HQ08 ergens in 2002 ofzo :P)
toch maar weer eens wat ondernomen.

Had van een maat 1 van de laatste Ac Ryan MORF™ SE psu modding kit gehad en na 2 weken op mijn kast te hebben gelegen begon het toch weer te jeuken ;)

ik ergerde me altijd al aan de cable mess in mijn Antec Nine hundred dus daar moest verandering in komen, na het lezen van wat topics hier en daar over het maken van gaten in de backpanel zelf ook maar de dremel gepakt en geprobeerd :P

ziehier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/leeg.JPG
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/leeg2.JPG

en met alles erin:
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/vol.JPG
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/vol2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/vol3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://cruxmortys.net/verderf/casemod/vol4.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 29-03-2010 09:13 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
BGB4rn schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:28:
[...]

offtopic:
Handig in de zomer, hoef je geen parasol mee te nemen alleen een hele felle zwarte lamp !
Hij bedoelt UV balkjes(denk ik), die gaan der niet komen maar wel UV leds om sommige delen van de tubes op te kleuren van mijn wc set.

Heb het ontwerp al een beetje uitgedacht, sommige dingen worden dan ook nog eens opgelicht met rode leds.
Voor mijn eerste case mod(en zelf gebouwde pc) zal dit eigenlijk een best aangepaste case worden. >:)

Ik wil morgen namiddag het window al gaan aftekenen en materiaal kopen.

offtopic:
Zal volgende week pas kunnen beginnen, heb morgen examen (laatste) en woensdag ochtend vertrek ik naar parijs voor 3dage, en het weekend wordt ook al zwaar :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.
Gebruik a.u.b. de [check images] knop.
Chatreplies worden getrashed