Reg. datum: 29 mei 2004
Reg. datum: 25 augustus 2005
Met opruimen bedoel ik alle kabels inkorten( verlengen)/wegwerken enzv.
Ik heb zelf beetje op google gekeken maar zou niet eens weten hoe ik het zou moeten formuleren op google kom dus niet echt ver zelf.
Ik zit omgeving Dordrecht.
Ik heb een nogal een grote kast van Lian-Li om al me zooi erin kwijt te kunnen.
2 x brander
6 x hd
2 x nvidia kaarten
1 x esata kaart
en wat andere zooi.
Purple haze is in the sky
voor verlengen moet je dan toch gewoon even de soldeerbout erbij pakken en als je dat nog niet zou kunnen is dat echt alleen maar even een uurtje oefenen en dan moet je toch zeker in staat zijn om een paar kabeltjes aan elkaar te solderen
Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens & Tokina AT-X 100 PRO Macro
wat kon je dr eigenlijk mee? ik kreeg em zonder accecoires enzo, dus heb em eigenlijk meteen uit elkaar gesloopt omdat ik dr niets mee kon..
Specs "Tweaker: ongehinderd door kennis met minuscule eenheden waarden aanpassen tot het apparaat is gesloopt." ~ retepvosnul
Ehm zijn een aantal games voor uitgebracht (niet echt goede games maar toch een paar leuke) en je kon er videocds mee afspelenquote:AlexanderB schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:50:
het is inderdaad n philips cd-i (490, als ik me niet vergis) en ik heb em voor iets van 7.50 gekocht...
wat kon je dr eigenlijk mee? ik kreeg em zonder accecoires enzo, dus heb em eigenlijk meteen uit elkaar gesloopt omdat ik dr niets mee kon..
Reg. datum: 10 februari 2009
ik speelde altijd Zelda/Link op de CDI, Heerlijke nostalgie
Aeromaxx wijzigde dit bericht 22-06-2009 15:19 (3%)
Wat is het bezwaar om het zelf te doen? Zo moeilijk is het niet? Voor de disken een paar lange SATA kabels kopen en voor de rest is het gewoon een beetje passen en meten.quote:
Zelda/Link heb ik thuis nog liggen voor de CDiquote:Aeromaxx schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:18:
Het voornaamste was eigenlijk video Cd's afspelen. het was de voorloper van DVD, helaas is het idee geflopt.
ik speelde altijd Zelda/Link op de CDI, Heerlijke nostalgie
Zag er niet uit en speelde voor geen meter, maar het was Zelda
Ik denk dat ik zojuist je server heb gevonden, en ja hij hangt nog gewoon in een datacenter ookquote:Colan schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 01:18:
dacht dat dit hier ook wel tussen zou passen, servergemod, maar dan wel weer vanuit noodzaak
je pakt een dremel, een 1u kast,8 schijven en een verloopkabel, zaagt een gat in je server en hangt de boel daar weer doorheen aan je RAID-controller, en dat dan weer het rack in
specs opslag: 8x WD Caviar Green 2TB 3,5" + een hoop kabels
specs serve: Tyan Tank G25, 2x Xeon E5320, 40GB DDR2, 4x WD Raptor 73GB, met daarop Server 2008 x64
de kast met schijven, een oude 1U serverbehuizing die lekker kort is, ja, de schijven blijven tegen de bodem geplakt om hun hitte kwijt te raken met...klittenband!)
[afbeelding]
en de server die het gaat gebruiken, met daaruit weer een bundel kabels:
[afbeelding]
Want er zijn toch niet heel toevallig meer mensen met deze mod

Reg. datum: 12 februari 2005
Ik wil een hele platte wand case gaan maken, welke eigenlijk nauwelijks opvalt als PC zijnde, met behulp van een AC Ryan AluPanel zwart hem ook echt heel net afwerken.
Voor nu nog even allemaal onduidelijk maar zal vanavond ff wat Google SketchUp'pen.
Specs:
- P3 - 1GHz - 133 MHz - 26w
- Gigabyte GA-6VX7B-4X
- 512MB KVR133
- Be Quiet! Pure Power 300w
- CompactFlash 2 IDE + Kingston Ultimate CF 4GB (266x)
- AC Ryan AluPanel Brushed Black (500×500mm)
- Lokale ijzerboer gewoon aluminium
- LED-strip(s)
- Super stille, mogelijk passieve Socket 370 koeler
Held! dat is hem jaquote:raymonvdm schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:44:
[...]
Ik denk dat ik zojuist je server heb gevonden, en ja hij hangt nog gewoon in een datacenter ook![]()
Want er zijn toch niet heel toevallig meer mensen met deze mod?
[afbeelding]
is dit een idee voor een spelletje? landelijk "zoek de server" evenement
iedere maand een andere server met specifieke eigenschappen
Simplicity is de bom...mijn systemen
Tjah hier kunnen we natuurlijk niet zoveel mee, het is geen kleine mod, want we zien geen foto's.Mocht je er ee CiP van willen maken kun je daarvoor een aanvraag doen. Of na het bouwen hier of in een apart topic posten. Een lijstje met hardware vertelt precies nietsquote:PaddoSwam schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:19:
Een kick uit het diepe, maar als alles goed verloopt heb ik volgende week een antiek speeltje binnen, een van de eerste 1 GHz CPU's de Pentium 3!
Ik wil een hele platte wand case gaan maken, welke eigenlijk nauwelijks opvalt als PC zijnde, met behulp van een AC Ryan AluPanel zwart hem ook echt heel net afwerken.
Voor nu nog even allemaal onduidelijk maar zal vanavond ff wat Google SketchUp'pen.
Specs:Planning:
- P3 - 1GHz - 133 MHz - 26w
- Gigabyte GA-6VX7B-4X
- 512MB KVR133
- Be Quiet! Pure Power 300w
- CompactFlash 2 IDE + Kingston Ultimate CF 4GB (266x)
- AC Ryan AluPanel Brushed Black (500×500mm)
- Lokale ijzerboer gewoon aluminium
- LED-strip(s)
- Super stille, mogelijk passieve Socket 370 koeler
Het geilste plekje van tweakers. Kijk nu!!!! Ja, nu!!!!!!
wat heeft dit voor zin? een kabel in een kabel pluggen dat handen ze ook laatst ergens op een geluids installatie xdquote:raymonvdm schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:44:
[...]
Ik denk dat ik zojuist je server heb gevonden, en ja hij hangt nog gewoon in een datacenter ook![]()
Want er zijn toch niet heel toevallig meer mensen met deze mod?
[afbeelding]
Shit Happens..
Simplicity is de bom...mijn systemen
Reg. datum: 12 februari 2005
True bij nader inzien een klein beetje misplaatst hier maar er komt dus een CiP aanquote:_ferry_ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:41:
Tjah hier kunnen we natuurlijk niet zoveel mee, het is geen kleine mod, want we zien geen foto's.Mocht je er ee CiP van willen maken kun je daarvoor een aanvraag doen. Of na het bouwen hier of in een apart topic posten. Een lijstje met hardware vertelt precies niets
Te koop: Overzicht van spullen..
bedankt, inderdaad, super, ja*........................ omcircelen wat van van toepassing is
true true, helemaal mee eens. maar het gebruik van die koperbuizen voor case is niet meer origineel. maar ik had idd wel een ander idee meequote:natasdiamon schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:34:
mooie cip, errug mooi zelfs, de bodem van de case is wat apart, evenals zijn videokaart 'mod' voor de rest een geweldige mod! en resettim: er zijn nog zat variaties te verzinnen, ik denk dat hij nog niet eens het mooiste model heef.
Te koop: Overzicht van spullen..
Reg. datum: 20 juni 2006
Nu word het niet echt een CIP of zo dus laat ik het maar bij een klein modje =P.
allereerst wil ik een window gaan maken in het zijpaneel. (daar heb ik het laatste plaatje mirror plexiglas van Salland voor gekocht.) Salland levert het schijnbaar niet meer. Ik wil daarop zelf fanguards gaan maken door middel van een plaatje UV groen plexi en een 0,5MM Zilver Aluminium (alles van AcRyan)
Mijn zijpaneel is afgetekend. maar ik wacht nog even met het zagen totdat ik zeker weet dat dat plexiglas aankomt en goed is.

Zo wilde ik het zijpaneel gaan zagen. en de Fan zal op de plaats komen waar dat tekeningetje van mijn grill licht.
Ik wilde ook iets met mijn HDD doen. Hier de Harddrive waarmee ik mijn HDD mod wil gaan maken.( had op internet gelezen dat het zo ontzettend moeilijk was om een HDD open te maken. Dus ik al in paniek die schroefjes los draaien en floep daar waren de platters. nou moeilijk zeg)

Hier een foto van hoe ik in mijn HDD het plexi wil gaan maken. niet zeer groot maar toch ziet het er leuk uit denk ik.

Het kan ook zijn dat ik het hele dekseltje van plexi maak maar dat bekijk ik wanneer het spul binnen is.
Het is een prachtig oud 80 Gig Hardeschijfje wat nu toch al overleden is.

Wat mij alleen leuk lijkt is dat de koppen toch heen en weer zouden gaan ookal werkt deze HDD niet meer als opslag. Denkt iemand dat het mogelijk is dit voor elkaar te krijgen? Nog leuker zou zijn dat ze niet op volle snelheid bewegen en je ze ook nog redelijk kon zien ipv dat razendsnelle beweginkje dat ie normaal maakt.
Voor opslag ga ik 2×500 Gig WD caviar blue kopen en in een Raid gooien. De WD Caviar (1TB) green die ik er nu in heb hangen is nogal sloom als boot disk. (foutje bij aankoop gemaakt.)
niet zo slim van mij.

Miss dat ik ooit nog een vogelkooi voor hem mod =P
Ik update wel weer als ik halverwege ben of het ongeveer af heb
mijn plaatjes zijn 640Px breed. anders resizen lukte even niet. hopen dat dit geen probleem is.
Met het moeilijk openen van een HDD bedoelde ik dus
http://www.metacafe.com/watch/473598/open_an_hard_disk/
clifdon wijzigde dit bericht 14-07-2009 23:09 (3%)
Geweldig, ik zit constant met het idee hoe ik mijn pc mee ga nemen zodra ik bij iemand ga lannen, maar dit is gewoon DE oplossing.quote:plankton123 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:17:
Mijn Webserver![]()
[afbeelding]
Het is dus die doos he
Eerst nam ik alles los mee, en bouwde ik het 'op' op een tafel, gewoon mobo in de doos, voedinkje er naast, etc.
Leuk, maar zodra je druk aan het "LAN'en" bent, en er alcohol aan de pas komt, blijk dat het helemaal niet zo handig is om een tafel vol met blote electronica te hebben.
De volgende lan nam ik mijn mATX kast mee, en bovendien mijn 22" scherm. Is ook gelijk de laatste keer dat ik dat doe zolang ik met het OV moet reizen
Tja, dan denk ik ondertussen aan inbouwen in een koffer, of misschien een veel te duur ITX mobo en kast kopen, maar dat weegt gewoon niet op tegen de kosten en de manuren die je daar aan kwijt ben.
Maar ik heb het nu helemaal uitgedacht, de volgende keer is het dus simpel. Alles los mee, zodra ik op lokatie ben, naar de Albert Hein voor een kartonnen doos, gelijk een rol afplak tape mee. Inbouwen die hap en tja als in de mood ben voor een "gecasemodde kast" knip je er een stuk uit de zijkant en doe je wat laagjes huishoudfolie erop vastplakken
DANK !
Moet niet moeilijk zijn, gewoon die HDD aansluiten op een aparte molex, op die aansluiting een schakelaar bouwen of als je het goed wil doen een circuitje bouwen wat automagisch elke 5 seconden het stroom er kort af haalt, et voila, een constant bewegende (en opspinnende) hardeschijf.quote:Wat mij alleen leuk lijkt is dat de koppen toch heen en weer zouden gaan ookal werkt deze HDD niet meer als opslag. Denkt iemand dat het mogelijk is dit voor elkaar te krijgen? Nog leuker zou zijn dat ze niet op volle snelheid bewegen en je ze ook nog redelijk kon zien ipv dat razendsnelle beweginkje dat ie normaal maakt.
SirNobax wijzigde dit bericht 16-07-2009 00:13 (17%)
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC
Reg. datum: 20 juni 2006
Trouwens een systeempje dat om de 5 sec spanning er op zet lijkt me wel wat. Maar ik ben helemaal niet thuis in dat soort elektronica. Ik heb wel is wat schakelingetjes gemaakt maar toen had ik wel iets van een handleiding of in elk geval had ik de benodigde spullen en een tekening bij elkaar zitten. Kan iemand mij helpen daar uit te komen? Dat zou ik wel te gek vinden
[Oo[:::|:::]oO]
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last