Ik zie nog geen topic voor SF4 benchmark resultaten, maar ik heb zelf tests gedaan.
Gedaan met 8800GT op E8400 moederbord.
Zonder antialiasing mode aan, alles op high, kan ik gemiddeld 67 fps mee halen.
Met 2x AA dropt de aantal fps al snel naar beneden, maar nog steeds acceptabele 38 fps als gemiddeld.
Met 8x AA wordt het minder goed met 34 fps
De maximale is C16x AA met 34 fps, er verandert dus bijna niets aan fps.
Bij C16xQ krijg ik geheugen tekort foutmelding.
De resolutie is op 1920x1080. Windows XP Professional. Zo te zien gebruik ik driver versie 6.14.11.6921. Dat is wellicht oude driver, maar is het aan te raden om te upgraden voor betere resultaten? Je mag het zeggen.
Hier kan ik zeggen dat de bodem voor speelbaarheid begint vanaf 8800GT. Dat is minimale kaart voor SF4.
Voor beter spelen is HD4770 goede keuze omdat het dan op 60 fps zal staan met 2x AA. Andere tweede keuze is HD4870 met beste prijs/performance waarde. Nvidias (GTS250 is je volgende keuze) zijn ook goed, maar zijn duurder en dus lagere prijs/performace waarde. (ik deel aantal SF4 fps door de verkoopprijs)
Voor de afsluiting: alles op low settings levert me 204 fps op. Maar dan krijg je wel somber beeld en zwarte achtergrond.
Ik ben even aan het uitzoeken hoe ik mijn zelfgemaakte MAME kast beste kan voorbereiden voor SF4 gameplay.

MrDummy wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:44 (4%)