Reg. datum: 04 december 2001
Distributed computing : DC-Vault statistics - Project statistics - DPC detailed project statistics
Forum » Softe goederen » Dutch Power Cows » [Stampede 8 - WCG] Het maken van teams
Tja, 1 t/m 3 staat al vast, tenzij 4 en 5 samengaan. En dat vind ik toch jammer. Vorige stampede(s) is er ook al een discussie geweest over teamindeling, en toch gebeurt ieder jaar weer hetzelfde. De teams met 1 (of meer) "grootgrutters" staan van het begin af aan op de bovenste plekken met zo'n verschil dat het opvullen door de team(s) die buiten de 6 vallen geen enkel effect meer heeft behalve op de posities 4 t/m 6.quote:batsma schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:40:
mij maakt het team niet zoveel uit, het gaat om de stampede en aangezien je geen verassingen krijgt met megaflushes en dergelijke weet je toch al redelijk zeker waar het "schip strand".
Distributed computing : DC-Vault statistics - Project statistics - DPC detailed project statistics
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Ik weet hoe het systeem werkt, en ook dat het systeem bij eerdere stampedes heeft bewezen niet goed genoeg te werken. Deze discussie is, zoals gezegd, in eerdere stampede(s) ook wel aan de beurt geweest. Vandaar mijn voorstel om een soort evaluatie topic te maken na de stampede, dan kan de discussie worden gevoerd, ontdaan van alle emoties die nu kunnen ontstaan omdat een ieder nu ook zijn eigenbelang/teambelang heeft. In die discussie kunnen de ideeën dan wel komen.quote:FreezeXJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:17:
Juist om die reden willen we teams opheffen, en zorgen dat er zo een eerlijker veld ontstaat. Per morgen moet ongeveer 1 miljoen punten/week in een ander team terechtkomen, samen met de overige aanmeldingen moet dat op z'n minst een betere competitie opleveren. De Kluizenaars staan ongeveer 150K per dag achter team 3, de DPc zitten daar inderdaad nog een heel eind achter. Als er echter vanuit FDC nog het een en ander komt (ik hoor zo her en der toch interessante getallen) valt er nog veel in te halen.
(Of team 1 altijd zo hoog staat weet ik niet precies, als Dukebox z'n stal volledig aan de gang krijgt kon dat wel eens zo blijven... Eventueel zou je max 1 'kanon' per team kunnen stellen, maar wat telt als veelverdiener dan?)
Mocht je een beter idee hebben dan luisteren we natuurlijk graag
kan ik nog bij de curehunters?quote:APClll schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:24:
[...]
Je kan bij alle teams, behalve de top 3 teams (met de meeste output.)
Als ik dan toch een suggestie moet doen: Curehunters
Edit, druk hier, die laatste minuut
Toegevoegd aan het 'Ingeschreven' lijstje, graag nog wel even je WCG-naam vermelden.quote:MAB The Frisian schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:54:
Als het echt niet anders kan maar bij de Kluizenaars. No offence.
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
Quote eerdere reaktie:quote:Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:13:
[...]
Toegevoegd aan het 'Ingeschreven' lijstje, graag nog wel even je WCG-naam vermelden.
quote:Yeseterror schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:49:
[...]
kan ik nog bij de curehunters?
doe mij die maar

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Wiethoofds meuk en 'overige'
17-10 Betere GoT navigatie | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen | 2-10 Randomer headerkleurtjes
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Heb thuis een Q9450 i.c.m. een 8800GTS (640MB) draaien met de F@H GPU client en momenteel de Boinc Manager 6.2.28. Totaal geen problemen. Het draait momenteel al meer dan 3 weken op Vista Ultimate 64 zonder enkele reboot. Via een Viruteel Windows XP systeem (VMWare Server) worden tevens nog enkele nieuwsgroepen in de gaten gehouden.quote:Fixi0n schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:44:
Ik wist even niet waar ik terecht kon met deze vraag, aangezien google geen echte resultaten heeft opgeleverd. En ik ook geen fatsoenlijk DPC kanaal kon vinden @ irc.tweakers.net
....
....
Dit is wel super matig, normaal is het zaakje 24/7 100% in gebruik. Wel gek dat ie nu met BOINC spontaneous reboots heeft. Alvast bedankt voor alle hulp!
Stamgast bij het subteam Los Alcoholicos
Kijk eens op sportinterviews.nl voor interessante... sportinterviews!
Hollandse Krachtvoerkoe || Gewoon een jonge zeur ;)
Geen voorkeur aan mijn kant - deel me maar in met een team dat nog een plekkie vrij heeftquote:Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:31:
* Wiethoofd gaat even een tabelletje inelkaar knutselen waar de FDC-leden ingevuld worden met daarachter hun teamvoorkeur
GoT naam WCG naam Subteam-voorkeur Qwerty-273 DPC - Mooooooh PL
Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
iPod mini met 16GB
quote:Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:31:
* Wiethoofd gaat even een tabelletje inelkaar knutselen waar de FDC-leden ingevuld worden met daarachter hun teamvoorkeur
GoT naam WCG naam Subteam-voorkeur Theadalus Grutte Pier [Wa Oars].Theadalus Curehunters Megaflix Los Alcoholicos.Megaflix woolysheep Team Boonanza.woolysheep Kluizenaars Qwerty-273 DPC - Mooooooh PL Schaduwtje Schaduwtje Escovan Escovan Omied Omied _Sunnyboy_ _Sunnyboy_ Pavla Pavla D2DM [DPC]D2DM FOKschaap batsma Grutte Pier [Wa Oars].[DPC]batsma
"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::
[stinkt] Ben wel goed maar ook gek [/stinkt]
GoT naam WCG naam Subteam-voorkeur Theadalus Grutte Pier [Wa Oars].Theadalus Curehunters Megaflix Los Alcoholicos.Megaflix woolysheep Team Boonanza.woolysheep Kluizenaars Qwerty-273 DPC - Mooooooh PL Schaduwtje Schaduwtje Escovan Escovan Omied Omied _Sunnyboy_ _Sunnyboy_ Curehunters Pavla Pavla D2DM [DPC]D2DM FOKschaap batsma Grutte Pier [Wa Oars].[DPC]batsma
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Er worden maar een paar bestanden tegelijk verzonden, dus het kan goed dat er een paar op 0% blijven staan. Ze komen allemaal (vanzelf / automatisch) aan de beurt.quote:doelloos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:19:
Zet mij maar bij de curehunters.
Ik snap alleen niks van de client:
Er stond bij mij een heel lijstje met 0% bij overdracht, door een aantal maal "probeer opnieuw" te drukken is dit weg. Is dat goed? Zo ja, kan dat niet vanzelf
Dat is raar, als het werk klaar is, moet er gewoon een nieuwe taak worden gestart. Staan er wel nieuwe taken klaar? ( status: staat in de wacht )quote:En bij werk staan er al een hele tijd 4 op 100% maar daar gebeurd niks mee, zelfs na paar keer project bijwerken niet. En ondertussen start hij geen nieuwe.
daar kan het kan niet aan liggen. Staat de netwerkstatus in Boinc wel op "altijd beschikbaar"? (zie "prestaties" in de menubalk bovenaan je scherm)quote:Heb gewoon constant internet...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Dan moet je even instellen voor hoeveel dagen je extra werk achter de hand wilt houden.quote:doelloos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:36:
Ja staat op werk altijd actief en netwerkverbinding altijd beschikbaar
Er staan er nu 2 te rekenen (dual) en 2 te wachten, kan ik er ook 4 of 6 laten staan wachten?
APClll wijzigde dit bericht 08-04-2009 19:47 (4%)
_Sunnyboy_ wijzigde dit bericht 09-04-2009 13:48 (5%)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Sekerob wijzigde dit bericht 09-04-2009 14:12 (6%)
ah oke super en bedankt!quote:Elteor schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:42:
De nieuwkomers en deelnemers van FDC zijn in eerste instantie gisteren voor zover voor 13:00 geen voorkeur opgegeven was random verdeeld onder de laatst geplaatste teams. Zojuist zijn Theadalus, woolysheep _Sunnyboy_ en D2DM geplaatst in de aangegeven teams.
Ik zit nu bij de fokkersquote:doelloos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:19:
MAB The Frisian wijzigde dit bericht 09-04-2009 20:49 (4%)
Oké, jij reageert het eerste, dus parkeer mij maar bij CureHuntersquote:_Sunnyboy_ schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:49:
In de stats is te zien dat Fok!Schaap en de Dutch Power Calfs strijden om de laatste plaats, maar je bent ook welkom bij ons CureHunters hoor
gewoon laten draaien ik heb ook 4 taken die nix doen, maar we hebben al meer dan 4 k aan punten, Spikey pmde mij via ons forum dat hij tasks errors had, hij liet de client gewoon draaien en heeft na 16uur toch rium 660 punten op zijn naam staan en hij is net begonnequote:doelloos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:19:
Er stond bij mij een heel lijstje met 0% bij overdracht, door een aantal maal "probeer opnieuw" te drukken is dit weg. Is dat goed? Zo ja, kan dat niet vanzelf
En bij werk staan er al een hele tijd 4 op 100% maar daar gebeurd niks mee, zelfs na paar keer project bijwerken niet. En ondertussen start hij geen nieuwe.
Heb gewoon constant internet...
Je moet je naam aanpassen bij WCG, want daar staat het nog met hoofdletters:quote:MAB The Frisian schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:33:
Op 6 april de gecorrigeerde nick ingevoerd, stond hier http://www.boincsynergy.c...p;sort=TC&project=wcg dezelfde dag niet correct genoteerd, op 7 april aangegeven dat m'n Stampedeteam de Kluizenaars wordt maar ik kom mezelf nog steeds niet bij de juiste teams tegen. Hoe lang duurt zoiets eigenlijk ? Deze stats http://members.chello.nl/...%20Pier%20%5BWa%20Oars%5D worden eenmaal per 2/3 dagen aangepast ? Sta in ieder geval al 3 dagen in een apart team met Batsma. Of is er iets aan de hand met de server van WCG ? Daarnaast wordt er ook maar een deel van m'n credits getoond.
Als jij het over de Overdracht tab hebt, dan is dat wel raar. Normaal gesproken stuurt de client de daadwerkelijke resultfiles vrijwel direct naar de server, zonder dat jij Opnieuw proberen hoeft te klikken. Kijk eens onder Prestaties. Staat de netwerkverbinding op altijd aan?quote:doelloos schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:19:
En bij werk staan er al een hele tijd 4 op 100% maar daar gebeurd niks mee, zelfs na paar keer project bijwerken niet. En ondertussen start hij geen nieuwe.
Heb gewoon constant internet...
Ja dat had ik gelijk al zo gezet.quote:_Sunnyboy_ schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:37:
[...]
Kijk eens onder Prestaties. Staat de netwerkverbinding op altijd aan?
De buffergrootte kan je aanpassen.quote:doelloos schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:55:
[...]
Ja dat had ik gelijk al zo gezet.
Ondertussen lijkt het wel goed te gaan, zie alleen nog steed nooit meer dan 2 klaarstaan in de buffer. Iets meer zou fijn zijn.
Klopt het dat bointray.exe blijft draaien als je de manager + cores afsluit?
Klopt, had het zelf nogmaals veranderd maar de nick wordt niet veranderd. Vandaar mijn vraag of er iets met de wcg-server aan de hand was.quote:Jis schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:02:
[...]
Je moet je naam aanpassen bij WCG, want daar staat het nog met hoofdletters:
http://www.worldcommunitygrid.org/stat/viewMemberInfo.do?userName=Grutte Pier [WA OARS].MAB The Frisian
Zodra je het daar hebt aangepast zal het de volgende dag in de stats verwerkt zijn. Als je het dan hier meldt dat je het hebt aangepast, dan kunnen we het mogelijk gelijk ook in de stats database bijwerken zodat je niet weer als nieuwe member wordt gezien.
MAB The Frisian wijzigde dit bericht 11-04-2009 16:07 (25%)
kom bij de Curehuntersquote:Dkeihro schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:18:
Als het nog kan wil ik ook mee doen![]()
WGC: Dkeihro
Team: geen voorkeur
Voor jou, en alle nieuwe WCG-crunchers, is er altijd plaats bij de kluizenaars. Join het enige team wat de top-3 nog kan bereiken!quote:Dkeihro schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:18:
Als het nog kan wil ik ook mee doen![]()
WGC: Dkeihro
Team: geen voorkeur
Kan mezelf alleen nog niet bij de Kluizenaars vinden. Komt misschien ook nog wel eens.quote:Jis schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 17:36:
Het ziet er naar uit dat het je nu toch gelukt is.Het is reeds aangepast in de database zodat het morgen correct in de DHCP zou moeten komen.
Waarschijnlijk is het dan idd niet mogelijk om alleen hoofdletters om te zetten naar kleine letters. Datzelfde zie je in windows ook wel als je een bestand of folder op die manier wilt aanpassen...
MAB The Frisian wijzigde dit bericht 12-04-2009 15:08 (4%)
Core i7 920 || 12GB DDR3 (1600MHz) || GeForce GTX460 2GB GS || 300GB Intel 320 SSD || 8TB HDD storage || 24" TFT + 32" LCD TV
Sometimes, there's a man, well, he's the man for his time and place.
Snap je het niet? Dan bewonder je het maar---[ Specs.]--
Ja.quote:blaten schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:49:
Joooohooooo.
Ik heb een vraagje.
Ik heb mij aangemeld bij DPC onder de naam Blaten.
Nu draai ik het alleen nog op mijn laptop maar wil ook op me gewone pc'tje gaan draaien.
Mag dat onder 1 nickname?
GoT naam WCG naam Subteam-voorkeur Omied Omied Curehunters graag!
Sekerob wijzigde dit bericht 20-04-2009 16:02 (27%)
Klopt het dat ik niet in de Stampede-stats sta?quote:Omied schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:16:
Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:31:
GoT naam WCG naam Subteam-voorkeur Omied Omied Curehunters graag!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: