[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
Gerelateerde producten
Toon alle producten (17)
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 42 43 44 45 last
Reageer Nieuw TopicOmdat hij mss wel prepaid wil bellen buitenshuis?quote:GJtje schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:10:
[...]
Waarom heb je dan voor een iPhone gekozen als ik vragen mag? Nu betaal je heel veel, terwijl je nu eigenlijk van je iPhone een iPod Touch hebt gemaakt, omdat je alléén de WiFi wil gebruiken, wat de iPod Touch ook heeft, tegen een veel lagere prijs, momenteel zo ron de 260 euro voor 16GB, eenmalig.
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Ik kon een iPhone 2G (eerste generatie) redelijk goedkoop overnemen, naast m'n iPod Touch leuk om mee te spelen met de nieuwere firmwares, inmiddels besloten de iPhone te verkopen.quote:GJtje schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:10:
Waarom heb je dan voor een iPhone gekozen als ik vragen mag? Nu betaal je heel veel, terwijl je nu eigenlijk van je iPhone een iPod Touch hebt gemaakt, omdat je alléén de WiFi wil gebruiken, wat de iPod Touch ook heeft, tegen een veel lagere prijs, momenteel zo ron de 260 euro voor 16GB, eenmalig.
Zelf draai ik m'n iPod Touch 16GB nog op 1.1.4 jailbroken omdat deze lekker snel is. De iPhone op 2.2 en 3.0 jailbroken en unlocked gehad maar die voelen toch trager.
:: Productreviews :: Systeemspecs :: T.net-Gallery :: Tweakblog ::
Ik gebruik Bellen,sms'en,ipod, navigatie en notities ervoor.
Ik betaal 12 euro voor een sim-only abbo (vodafone)
Omdat ik nu al een tijdje dit abonnement heb kan ik overstappen naar ongeveer hetzelfde maar dan met internet onbeperkt, voor een 1-2 euro per maand meer.
Nu wil ik natuurlijk niet over mijn bundel heen gaan, vandaar mijn vraag.
AMD X2 5200+ - Sapphire HD4850 1gb - 4gb geheugen - CM690 - GeminII cooler
Ah oke, kan me voorstellen dan idd dat je dan je iPhone niet meer hoeft, hahaha.quote:Wiethoofd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:25:
Ik kon een iPhone 2G (eerste generatie) redelijk goedkoop overnemen, naast m'n iPod Touch leuk om mee te spelen met de nieuwere firmwares, inmiddels besloten de iPhone te verkopen.
Kijk, dat is ook handig om te weten voor mij!quote:Zelf draai ik m'n iPod Touch 16GB nog op 1.1.4 jailbroken omdat deze lekker snel is. De iPhone op 2.2 en 3.0 jailbroken en unlocked gehad maar die voelen toch trager.
[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]
Wat prefereer jij aan bossprefs boven Sbsettings? In cydia zag ik zelf dat hij iedereen al half doorverwijst naar SBSettingsquote:Wiethoofd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:05:
[...]
Ik draai BossPrefs om EDGE uit te zetten, met m'n prepaid kaartje wil ik puur gebruik maken van m'n wifi netwerk thuis en is mooi mobiel internet uitgeschakeld
[...]
Ja, is beschikbaar en werkt net als op 2.x
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Reg. datum: 07 januari 2007
En werken die dan nog gewoon ???
Het is voor mij d eerste keer dat ik dit ga proberen.
Je iphone kan er niet door kapot gaan toch ???
Backup maken met iTunes en die terug laten zetten na het jailbreaken en je apps terug synchroniseren moet werkenquote:kalmma schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:19:
als je een iphone 3gs jailbreakt blijven de apps die er op dat moment opstaan dan nog gewoon opstaan ????
Met de eerder genoemde update blijven zelfs je highscores behoudenquote:En werken die dan nog gewoon ???
Er zit wel degelijk een klein risico aan vast dat je hem 'bricked' en met een presse papier zit voor >30 euro per maandquote:Het is voor mij d eerste keer dat ik dit ga proberen.
Je iphone kan er niet door kapot gaan toch ???
Valt toch wel mee met het 'bricked' gebeuren, het is niet zoals bij de PSP wel eens was, daar kon je niks meer met een brick. De iPhone kan je toch altijd nog restoren via iTunes?quote:Wiethoofd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:31:
[...]
Er zit wel degelijk een klein risico aan vast dat je hem 'bricked' en met een presse papier zit voor >30 euro per maandZie ook: Heeft jailbreaken ook nadelen?
Had gister overigens zonder ooit ge-jailbreaked te hebben, dat na het resetten van de iPhone hij bleef hangen op het Apple logo en gewoon niks meer wilde doen. Restore via iTunes gelukkig wel mogelijk
Met de huidige jailbreaktools is het inderdaad minder makkelijk, maar nog steeds wel mogelijk!
Reg. datum: 06 december 2000
Vrijdag de 3GS van mn vriendin gepakt en met de toen beschikbare versie jailbroken. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad, behalve Winterboard die inderdaad nog niet werkt. Verder gebruikt ze het ding zelf nog niet echt voor dergelijke dingen maar Cydia vond ze wel leuk om naar te kijken.quote:Wiethoofd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:31:
[...]
Backup maken met iTunes en die terug laten zetten na het jailbreaken en je apps terug synchroniseren moet werken
Zelfs de apps e.d. wat er al op stond werkt nog prima. Wel vooraf voor de zekerheid een backup gemaakt maar (nog) niet nodig gehad.
redfoxert wijzigde dit bericht 05-07-2009 22:56 (11%)
Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs
't Is aan te raden ook de update van de installer tool even te draaien, die fixt namelijk wat kleine bugs (oa. wat ssh probleempjes en mogelijk ook al wat voorbereidend werk voor Winterboard). Duurt een minuutje, je behoudt al je apps gewoon, ook Cydia.quote:redfoxert schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:55:
[...]
Vrijdag de 3GS van mn vriendin gepakt en met de toen beschikbare versie jailbroken. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad, behalve Winterboard die inderdaad nog niet werkt. Verder gebruikt ze het ding zelf nog niet echt voor dergelijke dingen maar Cydia vond ze wel leuk om naar te kijken.
Zelfs de apps e.d. wat er al op stond werkt nog prima. Wel vooraf voor de zekerheid een backup gemaakt maar (nog) niet nodig gehad.
Heb nu Lighttpd en PHP aan de praat
KneoK wijzigde dit bericht 06-07-2009 00:05 (7%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Reg. datum: 12 september 2007
Ben beetje aan het browsen enzo maar valt niet mee, iemand een link waar de basics staan misschien?
De belangrijkste apps staan op de frontpage onder "Feautered apps"quote:Qiro schreef op maandag 06 juli 2009 @ 01:28:
Net even cydia geinstalled maar snap er niks van.![]()
Ben beetje aan het browsen enzo maar valt niet mee, iemand een link waar de basics staan misschien?
Reg. datum: 21 november 2005
Hoedje wijzigde dit bericht 06-07-2009 22:28 (85%)
Lian-Li A10B, Intel C2D E6850@3.00ghz, Asus P5K-E/Wifi, 4GB PC6400, EVGA Geforce 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB (RAID 0)
Reg. datum: 07 juli 2003
Reg. datum: 21 november 2005
The newly released 0.9.2958 versions of MobileSubstrate and WinterBoard (upgraded to support ARM7/Thumb2) should now work on the iPhone 3GS.quote:ruco88 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:04:
Saurik heeft zojuist een nieuwe versie van mobile substrate en van winterboard uitgegeven. Ze zouden nu op de 3GS moeten werken.
Wat mist er nu nog op de 3.0 jailbreak? Volgens mij functioneert alles nu toch?
Edit:
http://twitter.com/musclenerd
officiele dev-team redsn0w (0.8) jailbreak voor 3GS?
Update:
iPhone 3GS jailbroken met redsn0w 0.8
Baiko wijzigde dit bericht 07-07-2009 19:45 (13%)
Lian-Li A10B, Intel C2D E6850@3.00ghz, Asus P5K-E/Wifi, 4GB PC6400, EVGA Geforce 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB (RAID 0)
Goed nieuws !!! Eindelijk ook naar hartenlust customizen zonder me zorgen te maken over het geheugenverbruikquote:ruco88 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 15:04:
Saurik heeft zojuist een nieuwe versie van mobile substrate en van winterboard uitgegeven. Ze zouden nu op de 3GS moeten werken.
Meteen maar even de pakketjes geinstalleerd en inderdaad, dat werkt weer als vanouds !! Very nice. En na het installeren van een simpele theme en instellen van achtergrond werkt de telefoon, itt de 3G met Winterboard, nog net zo snel en responsief
Edit: Hmm, VoIPover3G sloopt op het moment de appstore, die laat eventjes het laadicoontje zien en dan sluit de store weer. Het werkte al niet meer sinds eergisteren en had me er nog niet echt mee bezig gehouden, tot ik me net bedacht dat ik Vo3G had geinstalleerd. Na deinstalleren werkte de appstore direct weer zonder respring.
KneoK wijzigde dit bericht 07-07-2009 16:44 (21%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Reg. datum: 09 september 2002
Linkje voor een screenshot
http://img182.imageshack....sted%20by%20ImageShack.us
nag wijzigde dit bericht 08-07-2009 14:29 (4%)
Reg. datum: 18 februari 2001
Ik had laatst hetzelfde, maar naar herstarten telefoon was ie er gewoon weer!quote:nag schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:29:
Na het jailbreaken van mijn iphone, heb ik een theme geinstalleerd. Na het omschakelen naar de originele theme, is mijn icoontje van Weerbericht verdwenen. Nou is het niet heel erg want het werkt gewoon alleen dat zwarte gat irriteert steeds.
http://img182.imageshack....sted%20by%20ImageShack.us
Reg. datum: 09 september 2002
Je zou eens in je WinterBoard kunnen kijken wat voor thema's allemaal aanstaan en deze allemaal uitschakelen en respringen.quote:nag schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 14:29:
Na het jailbreaken van mijn iphone, heb ik een theme geinstalleerd. Na het omschakelen naar de originele theme, is mijn icoontje van Weerbericht verdwenen. Nou is het niet heel erg want het werkt gewoon alleen dat zwarte gat irriteert steeds.
Reg. datum: 28 maart 2004
quote:B.A.L. schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:41:
Ok, ik heb sinds kort een iPhone 3GS, en zou hem graag simlockvrij willen maken, maar heb verder totaal geen ervaring met jailbreaken of unlocken ofzo. Weet iemand hier toevallig een makkelijke how-to voor ofzo?
*kuck* Jailbreaken met redsn0w of purplera1n *kuch* unlocken met ultrasn0w uit Cydia *kuck*Bij het jailbreaken maak je het bestandssysteem van de iPhone of iPod touch toegankelijk.
[...]
Bij het simunlocken maak je het mogelijk om de iPhone te gebruiken op andere netwerken dan waar deze oorspronkelijk op is gelockt. Een Nederlandse iPhone 3G is bijv. gesimlocked op het Nederlandse T-Mobile netwerk. Om deze te gebruiken op het Vodafone netwerk moet de simlock van de iPhone worden verwijderd of omzeild. Er zijn hardwarematige oplossingen zoals een proxy-sim, waarvoor soms ook een jailbreak nodig is. Daarnaast zijn er softwarematige oplossingen. Hiervoor is het nodig om de iPhone te jailbreaken en vervolgens kan de simlock verwijderd worden. Het verwijderen van de simlock is dus (vrijwel) altijd "de volgende stap" na het jailbreaken.
Op GoT mag het jailbreaken wel en het sim-unlocken niet besproken worden. Zie voor details AMD Beleid & [url=]http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid#gsmHet algemeen beleid #gsm[/url].
Voor hoe en wat mag je zelf even googlen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 42 43 44 45 last