Hoofdcategorieën
quote:
stimpyrulez schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:54:
Werkt bij jullie 5-row keyboard al?

Ik heb het wel geinstalleerd, kan ook aanpassingen doen in het menu,
alleen ik zie het niet terug op mijn scherm :?

Hebben jullie hier ook last van?
Ik krijg hem hier ook niet aan de praat (3.0 jailbroken).
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik alle andere keyboards (emoji) ook niet te zien krijg.
De reden daarvoor is dat dat knopje met de aardbol verdwenen is sinds 3.0 en je dus niet meer tussen keyoards kunt wisselen.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

Purplera1n is uit! Mijn 3GS is jailbroken en simunlocked!

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Keep trying

* Daedalus wijst nog 'ns op de topicwaarschuwing.

Zullen we het hier bij jailbreaken houden en simunlocks erbuiten laten? :)

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

quote:
Daedalus schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:09:
* Daedalus wijst nog 'ns op de topicwaarschuwing.

Zullen we het hier bij jailbreaken houden en simunlocks erbuiten laten? :)
<mierenneukermodus>
Hij heeft nooit gezegd dat zijn iPhone unlocked is door het programma, ze zijn tenslotte ook SIMlock-vrij verkrijgbaar :).
</mierenneukermodus>

Ik ga sowieso ff die jailbreak checken, SIMlock-vrij is wel geinig om Vodafone ff te proberen (ligt hier toch rond te slingeren in mijn 3G stick) verder zit ik toch 2 jaar aan T-Mobile, dus heeft het weinig nut verder.

Reg. datum: 19 mei 2003

Weird!
Zoals ik al eerder heb gemeldt, ik had meteen na Redsn0w 0.7.2 geen autolock optie "never" meer.
Ook was het ding re-te-traag.

Net toch nog maar eens 3.0 in DFU mode er op gezet, weer Redsn0w, en nu is de optie er wel nog. Ding voelt ook stuk sneller. Er is (alleen al te zien aan de optie) echt iets anders aan deze jailbreak, die op exact dezelfde wijze is uitgevoerd!

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Sinds het jailbreaken van mijn iPhone 3G met redsn0w heb ik één heel vervelend probleem: geen trilfunctie meer! Heeft iemand hier ervaring mee, of dit al eens eerder gespot? Ik zat er aan te denken om 'm opnieuw te jailbreaken, maar ik heb geen zin om nog een keer alles opnieuw te moeten installeren, en ik weet niet eens of het dan wel opgelost is..

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Reg. datum: 07 juli 2003

Mijn iPhone 3GS heb ik ook net gejailbreakt het lijkt tot nu toe allemaal goed te werken. Wel leek het of iTunes vastliep maar na die afgesloten te hebben ging het allemaal goed.

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

quote:
zugzug schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:11:
Sinds het jailbreaken van mijn iPhone 3G met redsn0w heb ik één heel vervelend probleem: geen trilfunctie meer! Heeft iemand hier ervaring mee, of dit al eens eerder gespot? Ik zat er aan te denken om 'm opnieuw te jailbreaken, maar ik heb geen zin om nog een keer alles opnieuw te moeten installeren, en ik weet niet eens of het dan wel opgelost is..
Dit klopt niet, ik zou het maar overnieuw doen dan. Ik heb gewoon tril en velen met mij.

Is het mogelijk om dit voor mekaar te krijgen?

- Bij een SMSje de karakters zien, zodat je niet zomaar over die 160 tekens zit
- Bij alle smsjes de tijd kunnen zien van krijgen? Nu is het per sessie ofzo, bij sommige zie ik het wel en bij sommige niet.

Om de standaard Apple drogreden "waarom zou je dat willen?" even preventief te beantwoorden :) :

1: ik wil niet onnodig over de 160 tekens zitten
2: ik wil kunnen zien wanneer iemand iets heeft gestuurd, daar dit soms nodig is.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

quote:
MsG schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:44:
[...]

Dit klopt niet, ik zou het maar overnieuw doen dan. Ik heb gewoon tril en velen met mij.

Is het mogelijk om dit voor mekaar te krijgen?

- Bij een SMSje de karakters zien, zodat je niet zomaar over die 160 tekens zit
- Bij alle smsjes de tijd kunnen zien van krijgen? Nu is het per sessie ofzo, bij sommige zie ik het wel en bij sommige niet.

Om de standaard Apple drogreden "waarom zou je dat willen?" even preventief te beantwoorden :) :

1: ik wil niet onnodig over de 160 tekens zitten
2: ik wil kunnen zien wanneer iemand iets heeft gestuurd, daar dit soms nodig is.
Beide kan met BiteSMS.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Correctie, ik had Never als optie, direct na Redsn0w.
Later niet meer. Optie weer verdwenen. 3 dingetjes geïnstalleerd: SBSettings, Winterboard, AppSync.
Ik verdenk SBSettings, omdat die op restarten van SB bleef hangen, en ik heb moeten resetten (was vorige keer ook zo). Werkte na reboot gewoon ok overigens. Herinstallatie bracht de verdwenen optie niet terug.

Nog iets heel raars; Caps Lock werkt niet meer. Ik blijf erbij; jailbreak zuigt icm 3.0..

Heeft iemand ssh al aan de praat gekregen op de 3GS? ik krijg steeds de volgende errors in terminal:

dyld: code signature failed for /usr/lib/libreadline.6.0.dylib with errno=1
dyld: code signature failed for /usr/lib/libhistory.6.0.dylib with errno=1
dyld: code signature failed for /usr/lib/libncurses.5.dylib with errno=1

Ook via cyberduck wil het niet lukken.

edit: ook over de 3g verbinding ziet hij mijn iphone's sftp verbinding wel en er wordt ook gevraagd het certificaat te accepteren, maar krijg dezelfde errors als via wifi.

ruco88 wijzigde dit bericht 03-07-2009 16:37 (19%)

Reg. datum: 21 november 2005

Ik wil mijn 3GS ook jailbreaken met purplera1n. Alleen snap ik niet zo goed waarom ik zou moeten wachten. Ik heb al wel een ibss/ibec dump gemaakt voor toekomstige jailbreaks. Stel dat ik purplera1n gebruik voor een jailbreak kan ik toch gewoon 3.0 restoren in DFU en moet alles wat purplera1n heeft injected ongedaan zijn?

Ik zou dus eigenlijk 3.0 kunnen jailbreaken en straks als het dev-team eventueel 3.1 released die erop gooien. Wat ik wel begrepen denk te hebben is niet updaten naar 3.1 vanwege de bansbase update.

Lian-Li A10B, Intel C2D E6850@3.00ghz, Asus P5K-E/Wifi, 4GB PC6400, EVGA Geforce 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB (RAID 0)

*zucht*

Ik heb mijn 3GS ook met purplera1n een jailbreak uitgevoerd. Echter toch nog niet helemaal bugvrij; WIFI en GPS zijn wisselend buggy en daarbij zijn een hoop tools die juist bij een jailbreak interessant zijn nog niet compatible. Maar alles ;-) werkte wel op bovengenoemde na. Echter vind ik het nog te buggy en wacht ik op een definitieve release.

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

Alles werkt behalve Winterboard ja....toch vrij essentieel wel.

Maar goed het is wel simpel uit te voeren en ik ben blij dat ik weer volledig kon syncen met Itunes nadat ik Installous en Appsync had geinstalleerd op m'n 3GS.
Me OS X

Zijn er al mensen die purplera1n toch onder Windows 7 hebben geprobeerd? Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom dat niet zou werken, en het is ook de enige Windowsversie die ik hier heb.

Ah nevermind, het hele programma loopt gewoon vast als je het onder 7 draait. :P Ik zal het eens onder XP mode proberen.

--MeAngry-- wijzigde dit bericht 03-07-2009 18:50 (24%)

* Nieuwe MacBook Pro! \o/ - * DELL 2007WFP te koop

Keep trying

quote:
BDHTagger schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:49:
[...]

<mierenneukermodus>
Hij heeft nooit gezegd dat zijn iPhone unlocked is door het programma, ze zijn tenslotte ook SIMlock-vrij verkrijgbaar :).
</mierenneukermodus>
Het ging hier er enkel en alleen om dat dit topic alleen bedoeld is voor jailbreaken en niet simunlocken. Anders gaat men aan --Christiaan-- vragen hoe hij z'n iPhone simlock-vrij heeft gemaakt :>

“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |

Hoewel ik ssh niet aan de praat krijg kan ik de telefoon wel via de scp functie van winscp benaderen. Met sftp lukt dit niet. Nu even uitzoeken hoe ik dit via cyberduck doe. Via de terminal vind ik iets teveel gedoe en mijn oude windows bak gebruiken met winscp al helemaal.

edit: via terminal werkt het wel. Ondanks die errors blijk ik wel gewoon in de iPhone te komen. Ik kom er echter nog niet achter waarom cyberduck het niet lukt een goede ssh verbinding te krijgen met de iPhone.

Hebben meer mensen hier last van?

ruco88 wijzigde dit bericht 03-07-2009 21:29 (39%)

Reg. datum: 20 november 2008

Ik heb het vanmiddag ook twee keer geprobeerd onder Windows 7. Twee keer mislukt al had ik dit wel verwacht. Dit gaven ze ook aan maar ja, altijd het proberen waard! Verder is het natuurlijk jammer dat WinterBoard het niet doet, toch wel een pre! Ik ga toch maar even wachten op de jailbreak van DevTeam. Nu hoop ik alleen niet dat het nog lang duurt voordat 3.1 uit gaat komen!

quote:
UltraSub schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:15:
Correctie, ik had Never als optie, direct na Redsn0w.
Later niet meer. Optie weer verdwenen. 3 dingetjes geïnstalleerd: SBSettings, Winterboard, AppSync.
Ik verdenk SBSettings, omdat die op restarten van SB bleef hangen, en ik heb moeten resetten (was vorige keer ook zo). Werkte na reboot gewoon ok overigens. Herinstallatie bracht de verdwenen optie niet terug.
Opnieuw gedaan:
- DFU restore 3.0
- Setup as a new phone > optie aanwezig
- Jailbreak met Redsn0w 0.7.2 > optie aanwezig
- Installatie SBSettings > optie aanwezig
- Installatie AppSync > optie aanwezig

- Configuratie Exchange > optie verdwenen
- Deconfiguratie Exchange > optie terug

Blijft over: Winterboard. En ik heb geen zin om alles nóg eens te doen, en dat de enige is die overblijft van de 3 die ik had geinstalleerd, komt die er niet op. Winterboard heeft dus een bug imo. Als er zomaar settings verwijderd worden, dan klopt er toch echt iets niet. En het is reproduceerbaar.
quote:
Nog iets heel raars; Caps Lock werkt niet meer. Ik blijf erbij; jailbreak zuigt icm 3.0..
Deze blijft voor mij staan. Helaas vergeten te testen voor de jailbreak, maar meteen na Redsn0w getest, en ik kan geen Caps Lock meer doen (twee keer tikken op shift). Heel irritant. Iemand met dezelfde ervaring, of is het een bug in 3.0?

/edit
Moet ik mezelf weer corrigeren...
Het ligt niet aan Winterboard, het ligt aan mijn eigen instellingen. Kwam er toevallig achter omdat ik dit keer Exchange als laatste configureerde. En dan te bedenken dat ik dit al eerder als tip had gekregen:
quote:
Zpottr schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:22:
[...]

Gebruik je Exchange? De beheerder daarvan kan policies aangeven voor het locken van je telefoon. Wellicht is daar iets veranderd of heb je een account toegevoegd?
Waarop ik had geantwoord dat ik zelf de beheerder ben, en geen policies had gewijzigd, voor of na de upgrade van 2.2.1 naar 3.0. Blijkbaar kent 3.0 een policy die niet bekend was of gehonoreerd werd in 2.2.1. :X |:(

Maar caps lock blijft wazig 8)7

/edit
Caps lock ook opgelost. Is gewoon een setting geworden in 3.0. Doh. :P

Ok, ik trek alles terug wat ik zei over een jailbreak van 3.0. Heeft me de nodige uren gekost om alles uit te sluiten, maar alles werkt nu super. Alleen Winterboard maakt de boel veel trager (nee, geen themes of niks), dus die zet ik er voorlopig nog niet op.

UltraSub wijzigde dit bericht 04-07-2009 10:50 (32%)

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

Gotta love geohotz. Prachtig, waarom wachten ? "Ik zoek volgende week wel een nieuwe exploit joh, niet zo zeuren" :D

Even op Vista64 geprobeerd, purplera1n bleef maar zoeken naar de telefoon. Toen even bij m'n schoonvader op Vista32 geprobeerd, vastgelopen op iTunes met USB kabel schermpje. Na full restore nogmaals proberen in XP Compatibility, wederom datzelfde schermpje, weer full restore. Oud machientje gepakt, XP geinstalleerd, iTunes geinstalleerd, purplera1n er overheen, Appsync er opgezet en binnen een paar minuten werkt alles weer zoals het hoort. En tot nu toe geen enkel probleem gezien, direct goed telefoonsignaal, WiFi direct voluit, GPS werkt meteen zoals het hoort, het kompas doet het en Monkey Ball Deluxe (aangekocht) loopt als een trein.

Wil je problemen voorkomen, ga dan voor XP en ga niet in compatibility modi lopen klooien. Zie post van GJtje :)

Ben nu Monkey Island 3 en Full Throttle aan het overpompen (iPhoneBrowser is super), ben heel benieuwd of die twee nu wel helemaal goed draaien, die liepen op de 3G niet voluit, hier en daar wat framerate issues, maar best speelbaar.

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

De meeste problemen zijn verholpen met de purplera1n RC2. Ook de ssh problemen zijn weg en de problemen met de niet gesignede files.
Alleen winterboard werkt nog niet, maar ze zijn iig volop met het verder ontwikkelen van deze jailbreak bezig.

Ajeto!

Hoe zijn de prestaties en batterij verbruik van de iPod Touch, met een gejailbreakte OS 3 er op?
Ik heb hem gejailbreakt gehad, in de beginperiode dat ik mijn iPod Touch 2G had, met OS 2.2.1.
Het batterij verbruik en de snelheid, waren toen aanmerkelijk lager, vandaar dat ik weer terug ging naar het OS van Apple zelf, maar is dat sinds de nieuwe versie ook zo? :) Iemand die daar op gelet heeft?
quote:
KneoK schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:52:
Gotta love geohotz. Prachtig, waarom wachten ? "Ik zoek volgende week wel een nieuwe exploit joh, niet zo zeuren" :D

Even op Vista64 geprobeerd, purplera1n bleef maar zoeken naar de telefoon. Toen even bij m'n schoonvader op Vista32 geprobeerd, vastgelopen op iTunes met USB kabel schermpje. Na full restore nogmaals proberen in XP Compatibility, wederom datzelfde schermpje, weer full restore. Oud machientje gepakt, XP geinstalleerd, iTunes geinstalleerd, purplera1n er overheen, Appsync er opgezet en binnen een paar minuten werkt alles weer zoals het hoort. En tot nu toe geen enkel probleem gezien, direct goed telefoonsignaal, WiFi direct voluit, GPS werkt meteen zoals het hoort, het kompas doet het en Monkey Ball Deluxe (aangekocht) loopt als een trein.

Wil je problemen voorkomen, ga dan voor XP en ga niet in compatibility modi lopen klooien.
In het artikel op de FP over Purplera1n, staat anders dat er een update is gekomen die zelfs Windows 7 support bied: nieuws: Hacker publiceert jailbreaktool voor iPhone 3GS - update. Dus zelfs compatability modi zijn niet nodig. :)

Zie alleen nu pas dat je het vóór de update al postte :+

GJtje wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:00 (63%)

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
GJtje schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:57:
Hoe zijn de prestaties en batterij verbruik van de iPod Touch, met een gejailbreakte OS 3 er op?
Ik heb hem gejailbreakt gehad, in de beginperiode dat ik mijn iPod Touch 2G had, met OS 2.2.1.
Het batterij verbruik en de snelheid, waren toen aanmerkelijk lager, vandaar dat ik weer terug ging naar het OS van Apple zelf, maar is dat sinds de nieuwe versie ook zo? :) Iemand die daar op gelet heeft?
[...]
In het artikel op de FP over Purplera1n, staat anders dat er een update is gekomen die zelfs Windows 7 support bied: nieuws: Hacker publiceert jailbreaktool voor iPhone 3GS - update. Dus zelfs compatability modi zijn niet nodig. :)

Zie alleen nu pas dat je het vóór de update al postte :+
Inderdaad ja, de update was er toen nog niet :) Ik las dat er aardig wat kleine fixjes in zaten en dat je 'm over de oude heen kon installeren, dus dat heb ik meteen gedaan. Ging perfect in Vista64 nu. Alle appjes werken nog en zoals beloofd, OpenSSH werkt nu zonder problemen. Thanks voor de tip.

Man, wat heerlijk om gewoon weer SBSettings te kunnen draaien (en wauw, 177MB geheugen vrij _/-\o_ ). En zoals verwacht, alle Scumm games draaien als een trein (zelfs 7th Guest).

Ik heb mijn batterijverbruik van m'n 'oude' 3G nooit bijgehouden, maar de telefoon werd er wel iets trager van, althans, iets minder responsief. Verschuiven van icoontjes op het Springboard ging wat stroever bijvoorbeeld (al was dit wel met de 2.2.1 fimware, met OS3.0 was dit al minder erg).
Nu op de 3GS merk ik wat snelheid betreft nog helemaal niets, m'n Springboard is nog steeds net zo snel (ook met 6 tabs vol programma's), programma's starten en sluiten nog net zo snel, Edge/3G, WiFi en GPS worden net zo snel aangemeld. Batterijverbruik kan ik nog geen zinnig woord over zeggen, maar ik heb voor de jb wel een uurtje per dag minder over bij wijze van, ik heb vrijwel standaard m'n USB kabel bij me om 'm ergens aan stroom te leggen.

KneoK wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:25 (22%)

"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Wat is eigenlijk de reden voor mensen om Bossprefs te draaien? Ik draaide het ook omdat ik het las, maar toen zag ik SBSettings, echter draait dat altijd op de achtergrond. Is dat merkbaar? Ik merkte het nog niet echt.

En is winterboard nou al wel voor 3.0 of niet? Ik vind het prachtig, al dat kloten met mn telefoon.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Redhead madness :9~

quote:
MsG schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:58:
Wat is eigenlijk de reden voor mensen om Bossprefs te draaien? Ik draaide het ook omdat ik het las, maar toen zag ik SBSettings, echter draait dat altijd op de achtergrond. Is dat merkbaar? Ik merkte het nog niet echt.
Ik draai BossPrefs om EDGE uit te zetten, met m'n prepaid kaartje wil ik puur gebruik maken van m'n wifi netwerk thuis en is mooi mobiel internet uitgeschakeld
quote:
En is winterboard nou al wel voor 3.0 of niet? Ik vind het prachtig, al dat kloten met mn telefoon.
Ja, is beschikbaar en werkt net als op 2.x

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: