Reg. datum: 14 februari 2006
http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone
Forum » Apple Talk » iPods, iPhones & iTunes » [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
Toon alle producten (17)
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 43 44 45 last
Reageer Nieuw TopicIk krijg hem hier ook niet aan de praat (3.0 jailbroken).quote:stimpyrulez schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:54:
Werkt bij jullie 5-row keyboard al?
Ik heb het wel geinstalleerd, kan ook aanpassingen doen in het menu,
alleen ik zie het niet terug op mijn scherm
Hebben jullie hier ook last van?
http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
<mierenneukermodus>quote:Daedalus schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:09:
* Daedalus wijst nog 'ns op de topicwaarschuwing.
Zullen we het hier bij jailbreaken houden en simunlocks erbuiten laten?
Xbox Live Gamertag: UltraSubX
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
Dit klopt niet, ik zou het maar overnieuw doen dan. Ik heb gewoon tril en velen met mij.quote:zugzug schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:11:
Sinds het jailbreaken van mijn iPhone 3G met redsn0w heb ik één heel vervelend probleem: geen trilfunctie meer! Heeft iemand hier ervaring mee, of dit al eens eerder gespot? Ik zat er aan te denken om 'm opnieuw te jailbreaken, maar ik heb geen zin om nog een keer alles opnieuw te moeten installeren, en ik weet niet eens of het dan wel opgelost is..
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Beide kan met BiteSMS.quote:MsG schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:44:
[...]
Dit klopt niet, ik zou het maar overnieuw doen dan. Ik heb gewoon tril en velen met mij.
Is het mogelijk om dit voor mekaar te krijgen?
- Bij een SMSje de karakters zien, zodat je niet zomaar over die 160 tekens zit
- Bij alle smsjes de tijd kunnen zien van krijgen? Nu is het per sessie ofzo, bij sommige zie ik het wel en bij sommige niet.
Om de standaard Apple drogreden "waarom zou je dat willen?" even preventief te beantwoorden:
1: ik wil niet onnodig over de 160 tekens zitten
2: ik wil kunnen zien wanneer iemand iets heeft gestuurd, daar dit soms nodig is.
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
ruco88 wijzigde dit bericht 03-07-2009 16:37 (19%)
Lian-Li A10B, Intel C2D E6850@3.00ghz, Asus P5K-E/Wifi, 4GB PC6400, EVGA Geforce 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB (RAID 0)
Hey pssst! ......Fiets kopen?!
--MeAngry-- wijzigde dit bericht 03-07-2009 18:50 (24%)
* Nieuwe MacBook Pro! \o/ - * DELL 2007WFP te koop
Het ging hier er enkel en alleen om dat dit topic alleen bedoeld is voor jailbreaken en niet simunlocken. Anders gaat men aan --Christiaan-- vragen hoe hij z'n iPhone simlock-vrij heeft gemaaktquote:BDHTagger schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:49:
[...]
<mierenneukermodus>
Hij heeft nooit gezegd dat zijn iPhone unlocked is door het programma, ze zijn tenslotte ook SIMlock-vrij verkrijgbaar.
</mierenneukermodus>
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 254 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
ruco88 wijzigde dit bericht 03-07-2009 21:29 (39%)
Opnieuw gedaan:quote:UltraSub schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:15:
Correctie, ik had Never als optie, direct na Redsn0w.
Later niet meer. Optie weer verdwenen. 3 dingetjes geïnstalleerd: SBSettings, Winterboard, AppSync.
Ik verdenk SBSettings, omdat die op restarten van SB bleef hangen, en ik heb moeten resetten (was vorige keer ook zo). Werkte na reboot gewoon ok overigens. Herinstallatie bracht de verdwenen optie niet terug.
Deze blijft voor mij staan. Helaas vergeten te testen voor de jailbreak, maar meteen na Redsn0w getest, en ik kan geen Caps Lock meer doen (twee keer tikken op shift). Heel irritant. Iemand met dezelfde ervaring, of is het een bug in 3.0?quote:Nog iets heel raars; Caps Lock werkt niet meer. Ik blijf erbij; jailbreak zuigt icm 3.0..
Waarop ik had geantwoord dat ik zelf de beheerder ben, en geen policies had gewijzigd, voor of na de upgrade van 2.2.1 naar 3.0. Blijkbaar kent 3.0 een policy die niet bekend was of gehonoreerd werd in 2.2.1.quote:Zpottr schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Gebruik je Exchange? De beheerder daarvan kan policies aangeven voor het locken van je telefoon. Wellicht is daar iets veranderd of heb je een account toegevoegd?
UltraSub wijzigde dit bericht 04-07-2009 10:50 (32%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
In het artikel op de FP over Purplera1n, staat anders dat er een update is gekomen die zelfs Windows 7 support bied: nieuws: Hacker publiceert jailbreaktool voor iPhone 3GS - update. Dus zelfs compatability modi zijn niet nodig.quote:KneoK schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:52:
Gotta love geohotz. Prachtig, waarom wachten ? "Ik zoek volgende week wel een nieuwe exploit joh, niet zo zeuren"
Even op Vista64 geprobeerd, purplera1n bleef maar zoeken naar de telefoon. Toen even bij m'n schoonvader op Vista32 geprobeerd, vastgelopen op iTunes met USB kabel schermpje. Na full restore nogmaals proberen in XP Compatibility, wederom datzelfde schermpje, weer full restore. Oud machientje gepakt, XP geinstalleerd, iTunes geinstalleerd, purplera1n er overheen, Appsync er opgezet en binnen een paar minuten werkt alles weer zoals het hoort. En tot nu toe geen enkel probleem gezien, direct goed telefoonsignaal, WiFi direct voluit, GPS werkt meteen zoals het hoort, het kompas doet het en Monkey Ball Deluxe (aangekocht) loopt als een trein.
Wil je problemen voorkomen, ga dan voor XP en ga niet in compatibility modi lopen klooien.
GJtje wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:00 (63%)
[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]
Inderdaad ja, de update was er toen nog nietquote:GJtje schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:57:
Hoe zijn de prestaties en batterij verbruik van de iPod Touch, met een gejailbreakte OS 3 er op?
Ik heb hem gejailbreakt gehad, in de beginperiode dat ik mijn iPod Touch 2G had, met OS 2.2.1.
Het batterij verbruik en de snelheid, waren toen aanmerkelijk lager, vandaar dat ik weer terug ging naar het OS van Apple zelf, maar is dat sinds de nieuwe versie ook zo?Iemand die daar op gelet heeft?
[...]
In het artikel op de FP over Purplera1n, staat anders dat er een update is gekomen die zelfs Windows 7 support bied: nieuws: Hacker publiceert jailbreaktool voor iPhone 3GS - update. Dus zelfs compatability modi zijn niet nodig.
Zie alleen nu pas dat je het vóór de update al postte
KneoK wijzigde dit bericht 04-07-2009 12:25 (22%)
"Drunken oblivion was, each time, a small, temporary death. Hood walked where the self once stood, and the wake of the god's passage sickened mortal flesh afterwards." || specs
Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen
Ik draai BossPrefs om EDGE uit te zetten, met m'n prepaid kaartje wil ik puur gebruik maken van m'n wifi netwerk thuis en is mooi mobiel internet uitgeschakeldquote:MsG schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:58:
Wat is eigenlijk de reden voor mensen om Bossprefs te draaien? Ik draaide het ook omdat ik het las, maar toen zag ik SBSettings, echter draait dat altijd op de achtergrond. Is dat merkbaar? Ik merkte het nog niet echt.
Ja, is beschikbaar en werkt net als op 2.xquote:En is winterboard nou al wel voor 3.0 of niet? Ik vind het prachtig, al dat kloten met mn telefoon.
:: Productreviews :: Systeemspecs :: T.net-Gallery :: Tweakblog ::
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 42 43 44 45 last
© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: