Hoofdcategorieën
Not in a million lightyears
Reg. datum: 20 december 2001

quote:
angel00008 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:57:
sinds redsnow lijkt mijn iphone zich wel om de dag te rebooten (ik moet mn pin opnieuw invoeren van mn sim)

meer mensen last van ?
Kom op joh, duik eens je instellingen in ;) Niet alles wat niet gaat zoals je gewend bent ligt meteen aan een jailbreak he, hoogstwaarschijnlijk heb je de lock na x minuten of na x uur aanstaan.

"So the next time some asshole says to you, I have a right to my opinion you say oh yeah, well I have a right to my opinion and my opinion is you have no right to your opinion" || specs

Go fucking HEAVY
Reg. datum: 28 oktober 2001

Mijn Cydia start niet meer op. Nu heb ik hem ook niet direct nodig, alles staat al zoals ik wil, maar toch.... installeerde vanmorgen qtweeter en daarna wat updates en toen baf... klapte eruit en start niet meer op. Niet in safemode en ook niet na uitzetten.

Wat raden jullie ana?

Xbox Live gamertag: RoYZZ

Powered By Mozilla

Kun je je iPhone bereiken via SSH ?
Dan even het volgende aan je iPhone doorgeven:
code:
1
2
apt-get remove cydia 
apt-get install cydia

de leven is hard

Reg. datum: 23 oktober 2000

quote:
TDB schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:56:
zwaar irritant. Ik heb de gratis applicatie van NOS journaal van Itunes eerst via mijn Ipod touch geinstalleerd. Bij synchronisatie gaf Itunes aan "kan niet naar de iTunes-bibliotheek worden overgezet, omdat u niet bevoegd bent" Potverdikkie. Vervolgens de app verwijderd van mijn Ipod. Mijn laptop machtiging ingetrokken, vervolgens weer aangemeld en nu via Itunes op mijn pc de NOS journaal geinstalleerd. Geeft vervolgens aan dat ik deze al eens een keer had "gekocht" (gratis app) en dat ik op "ok" moest drukken om deze opnieuw te downloaden. Gedaan, zie dan de app in Itunes. Wil synchroniseren en dat lijkt goed te gaan maar nu zie ik niet de app op mijn Ipod..... zucht....zucht.....
ergens doe ik iets fout, maar waar :?
en het wordt steeds gekker: als ik nu een app wil opstarten dan gebeurd er helemaal niets. Is een restore nu het beste wat ik kan doen of kan ik het beste de apps verwijderen en opnieuw installeren (waren weer die gratis apps overigens)?

quote:
vandevorst schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 12:51:
Ehm.. ik hoop toch echt dat de push ooit gemaakt kan worden met jailbreak.. geen t-mobile kaartje bij de hand dus activeren zal zo niet lukken :P
Kost ¤ 5,- in de winkel :).

Go fucking HEAVY
Reg. datum: 28 oktober 2001

quote:
Kaspers schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:11:
Kun je je iPhone bereiken via SSH ?
Dan even het volgende aan je iPhone doorgeven:
code:
1
2
apt-get remove cydia 
apt-get install cydia

Niet dat ik weet, dus nee... zal wel een nieuwe jailbreak worden ben ik bang?

Xbox Live gamertag: RoYZZ

Reg. datum: 05 mei 2008

Ik heb mijn toestel jailbraiked en gebruik nu een vodafone sim kaart, echter valt soms het bereik helemaal uit en dan kan ik paar sec niet bellen.. en dan springt die weer terug naar een volle 3G verbinding.. Iemand die hier ervaring mee heeft ?

Reg. datum: 11 januari 2007

quote:
BDHTagger schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 07:19:
[...]

Kost ¤ 5,- in de winkel :).
Is misschien wel de simpelste oplossing :P
Kun je dan gewoon dat kaartje erin, zonder dat itunes denkt dat het een andere gsm is? Viel me op namelijk dat hij nu in iTunes, bij restore, aangeeft welk nummer het is.. ;) Anders zou kaartje erin, activeren, mijn kaartje erin wel handig zijn :P (Heb al jailbreak,.. gaat dat problemen opleveren?)
Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
UltraSub schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:08:
Hmm.. Na Redsn0w jailbreak is mijn 3G toch echt serieus langzamer als voor de jailbreak. Meer mensen met die ervaring? Voornamelijk goed te merken in Safari (oa wisselen en sluiten van tabs). Ook terugkeren naar home screen is altijd laggy. Net voor de jailbreak was dit zeker niet zo!
Als je gaat zoeken kom je dit toch wel meer tegen. Ook mensen die klagen dat na Redsn0w meer battery geslurped wordt. Ik weet niet wát ze precies aanpassen, maar het lijkt mij niet zo goed. Memory leak of zo misschien?

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

Nou, met Pwnagetool ging het steeds mis; daarnet met redsn0w geprobeerd en dat ging als een trein!

éindelijk weer statusnotifier en Lock Calendar draaiend, welke ik toch echt miste die 2 weken dat ik geen jailbroken versie had draaien..

@ Mac OS 10.6.2
Reg. datum: 20 januari 2004

Hoe lossen jullie het probleem nou op met een officieel abbo van T-Mobile dat je geen signaal hebt, na het jailbreaken staat bij de provider zelfs: niet beschikbaar?
:)

~Step @ Step Mini, 1.83 Ghz C2D - 2 GB DDR2 667 RAM - 320 GB 7200 RPM & Stepbook Pro, 2.66 GHz C2D - MAT screen - 4 GB DDR3 1066 RAM - 320 GB 7200 RPM HD & Hackint0sh, 2,83 GHz C2Q Q9550 - 8 GB DDR2 800 RAM - 500 GB 7200 RPM HD - 9800 GT 512 MB (Fanless)

Redheads :9~

quote:
Step schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:41:
Hoe lossen jullie het probleem nou op met een officieel abbo van T-Mobile dat je geen signaal hebt, na het jailbreaken staat bij de provider zelfs: niet beschikbaar?
Opnieuw jailbreaken?

Op m'n 2G heb ik af en toe last van een compleet niet reagerend touchscreen bij het unlocken, ook wil StatusNotifier niet fatsoenlijk opstarten, dus maar eens opnieuw jailbreaken.

De interfacesnelheid van 3.0 is wel sneller dan de 2.2 maar 2.2 is voor m'n gevoel nog stabieler, ook werkten daar al m'n thema's etc :9
Reg. datum: 07 november 2004

quote:
stevenP schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:36:
Nou, met Pwnagetool ging het steeds mis; daarnet met redsn0w geprobeerd en dat ging als een trein!

éindelijk weer statusnotifier en Lock Calendar draaiend, welke ik toch echt miste die 2 weken dat ik geen jailbroken versie had draaien..
Statusnotifier lijkt bij mij niet te werken (iPhone OS 3.0) ?
Installeer hem, krijg een "instellingen-icoontje" erbij, maar wanneer ik deze open sluit hij direct weer?

MacBook White Early 2008

Redheads :9~

quote:
blaCkduSt schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:09:
Statusnotifier lijkt bij mij niet te werken (iPhone OS 3.0) ?
Installeer hem, krijg een "instellingen-icoontje" erbij, maar wanneer ik deze open sluit hij direct weer?
Je bent niet de enige, ik heb precies hetzelfde. Wat je nog kunt proberen is deïnstalleren in cydia, rebooten en opnieuw installeren.
Bravia Commercial o//
Reg. datum: 04 december 2003

Ja, heel maf.. Ik kan hem dus wel installeren, hij werkt ook perfect alleen kan ik de Instellingen nergens vinden.. Maar aangezien ik op deze installatie al eerder statusnotifier gedraaid heb, pakt hij die settings weer op (als het goed is).

Nu alleen nog de forwardmessagefix weten te regelen.. kan hem niet echt vinden in Cydia. Gevonden, gewoon even andere repo toevoegen :)

stevenP wijzigde dit bericht 30-06-2009 22:25 (23%)

Reg. datum: 11 januari 2007

quote:
vandevorst schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:39:
[...]

Is misschien wel de simpelste oplossing :P
Kun je dan gewoon dat kaartje erin, zonder dat itunes denkt dat het een andere gsm is? Viel me op namelijk dat hij nu in iTunes, bij restore, aangeeft welk nummer het is.. ;) Anders zou kaartje erin, activeren, mijn kaartje erin wel handig zijn :P (Heb al jailbreak,.. gaat dat problemen opleveren?)
Ah.. dit kan natuurlijk helemaal niet..
Ik heb een US 2G iPhone, ofwel AT&T lock...
@ Mac OS 10.6.2
Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
Wiethoofd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:48:
[...]

Opnieuw jailbreaken?

Op m'n 2G heb ik af en toe last van een compleet niet reagerend touchscreen bij het unlocken, ook wil StatusNotifier niet fatsoenlijk opstarten, dus maar eens opnieuw jailbreaken.

De interfacesnelheid van 3.0 is wel sneller dan de 2.2 maar 2.2 is voor m'n gevoel nog stabieler, ook werkten daar al m'n thema's etc :9
Hoe vaak wil je dat ik ga jailbreaken dan, nu al 3x geprobeerd, toch vind ie de provider niet. :| Met of zonder baseband update, met activation of zonder. Wellicht iets met een profiel downloaden? Anyone? :)

~Step @ Step Mini, 1.83 Ghz C2D - 2 GB DDR2 667 RAM - 320 GB 7200 RPM & Stepbook Pro, 2.66 GHz C2D - MAT screen - 4 GB DDR3 1066 RAM - 320 GB 7200 RPM HD & Hackint0sh, 2,83 GHz C2Q Q9550 - 8 GB DDR2 800 RAM - 500 GB 7200 RPM HD - 9800 GT 512 MB (Fanless)

Reg. datum: 02 augustus 1999

Ik heb een 3.0 gejailbreakt via deze procedure. Alles wat goed maar had allerlei synchonisatie problemen via iTunes (afspraken die niet goed doorkwamen) dus ik dacht "ik reset 'm gewoon ff". Na een tijdje naar de apple logo te hebben gestaard met het balkje vollopen krijg ik nu alleen nog maar het apple logo te zien en hij lijkt niet door te starten...

Help.... :'(

Moet ik 'm proberen in DFU mode te zetten en opnieuw flashen of zo ?

[update] Nou gereflashed met officiele software and daarna gejailbreakt. Vreemd , kan een echte reset niet meer na een jailbreak :?

Spam wijzigde dit bericht 01-07-2009 23:20 (42%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Mijn enorme snelheidsdrop kwam achteraf door de push-service. Heb deze nu uitstaan. Toch raar dat zoiets niet eens normaal werkt op een 3G. heb nu trouwens gejailbreakt met icy én cydia geinstalleerd. Waardoor je fouten krijgt en cydia niet goed werkt. Kan ik icy nog verwijderen? Een re-jailbreak vind ik zelf niet echt een optie.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

quote:
MsG schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 01:34:
Mijn enorme snelheidsdrop kwam achteraf door de push-service. Heb deze nu uitstaan. Toch raar dat zoiets niet eens normaal werkt op een 3G. heb nu trouwens gejailbreakt met icy én cydia geinstalleerd. Waardoor je fouten krijgt en cydia niet goed werkt. Kan ik icy nog verwijderen? Een re-jailbreak vind ik zelf niet echt een optie.
Sja, heb ik hier ook geprobeerd, met push uit. Maakt geen moer verschil. Stront langzaam nog steeds. Ik denk dat ik nog eens moet jailbreaken. Heb ook meer gekke dingen.

Reg. datum: 12 januari 2005

Werkt bij jullie 5-row keyboard al?

Ik heb het wel geinstalleerd, kan ook aanpassingen doen in het menu,
alleen ik zie het niet terug op mijn scherm :?

Hebben jullie hier ook last van?

quote:
UltraSub schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 06:38:
[...]

Sja, heb ik hier ook geprobeerd, met push uit. Maakt geen moer verschil. Stront langzaam nog steeds. Ik denk dat ik nog eens moet jailbreaken. Heb ook meer gekke dingen.
Oh wacht ff! Bedoelen jullie push mail of push notification??

Forumzwerver

Ik had de push service aan, dus: Instellingen > Agenda, mail, contacten etc > nieuwe gegevens > push

Maar dat heb ik niet nodig en maakte alles uberlaggy.

Heb met cydelete icy verwijderd. Nu krijg ik ipv die error 2 dkpg een hash sum mismatch bij alles in cydia :). Nou ja zo vaak gebruik ik dat verder niet, maar wil het eigenlijk wel kunnen. Een rejailbreak is alleen een optie als ik:

Alle smsjes en belhistorie kan terugzetten
Alle spelprogressie kan terugzetten, geen zin in 30 keer opnieuw tiki towers :P

Alle iconen weer kan zetten zoals het is?

Weet iemand hoe dit kan vanaf een clean install?

quote:
MsG schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:44:
Ik had de push service aan, dus: Instellingen > Agenda, mail, contacten etc > nieuwe gegevens > push

Maar dat heb ik niet nodig en maakte alles uberlaggy.
Hmm.. dat maakte hier dus geen verschil. Maar ik heb net push notification uitgezet, en dat lijkt verschil te maken (placebo wellicht), we zullen het zien.

Forumzwerver

Oke ik heb OpenSSH als package weggegooid gister samen met icy, en kan het nu niet meer installeren in Cydia door die fout :').

Ga zo maar re-jailbreaken.

MENSEN INSTALLEER ALLEEN CYDIA BIJ DE JAILBREAK, VINK ICY NIET AAN :).

*O* *O* *O* na een re-jailbreak was niets weg :S :), ultrasn0w was ook al geinstalleerd, al wist de packagemanager daar zelf niks meer van, dus even opnieuw getriggerd. Zelfde voor AppSync. Gelukkig heb ik nu alles nog steeds. Ik was even bang dat ik mijn tiki tower saves kwijt was :P.

MsG wijzigde dit bericht 02-07-2009 12:26 (38%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 43 44 45 46 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: