Hoofdcategorieën
Reg. datum: 20 juni 2009

ultrasnOw status update... >:)

http://isultrasn0woutyet.com/

http://ultrasn0w.com/

http://blog.iphone-dev.org/post/124232620/big-week

http://twitter.com/iphone_dev

http://twitter.com/musclenerd

http://twitter.com/saurik

Stage 1 : Klaar
Stage 2 : Ook klaar
Stage 3 : Test zal worden afgerond

Dev Team zal kan op elk moment ultrasn0w releasen!!!

redsn0w staat erop dus, gejailbreaked, ultrasn0w zal alleen via Cydia 3.0 worden uitgebracht.
Update Cydia, er zijn 2 kleine updates uit.

Laatste nieuws
Mac and Win are now at redsn0w v0.7.2 - ultrasn0w is still being worked on - Don't wait up! no ETA.

mooseathome wijzigde dit bericht 22-06-2009 21:53 (137%)

Sleep
Reg. datum: 21 maart 2005

quote:
Livia schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 20:16:
Iemand enig idee of weather icon wel met 3.0 werkt? Krijg het maar niet aan de praat ;(

/Edit: Hmmm, volgens deze link schijnt het wel te moeten werken :?
Even een kickje.... iemand? :?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

luitjes vraagje:

ik heb gisteren openssh geinstalleerd om wat leuke apps te installeren maar ik lees vooral veel dat je het root en mobile passwords dient te veranderen:

maar veel sites zeggen niet doen , omdat je iphone in een loop kan komen tijdens opstarten

hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Reg. datum: 01 oktober 2008

OpenSSH gebruik ik haast nooit, ik gebruik altijd i-FunBox om toegang tekrijgen tot alle bestanden op mij iPod Touch. Je sluit het aan via de USB-kabel (dus het gaat sowieso sneller dan via WiFi) en kan dan met i-FunBox gewoon overal bij. Toen ik nog wel OpenSSH gebruikte heb ik overigens niet het wachtwoord veranderd, ik zet hem alleen aan als ik het nodig heb. En wat is nou de kans dat iemand anders op mijn netwerk zit en naar mijn iPod SSH'd? ;)

Redhead madness :9~

met een iPod is de kans zeer klein dat iemand anders dan jezelf inlogt via OpenSSH, je iPhone daarentegen krijgt ook een IP via je telco, welke weer in ranges uitgedeeld worden.

Mocht iemand dus kwaad willen en jij SSH ingeschakeld hebben op je iPhone en je wachtwoorden daarvoor etc. standaard gelaten hebt dan kunnen ze je hele filesystem doorbladeren. En als ze gevoelige informatie te pakken krijgen is dat nooit leuk, ook 1 verkeerd bestand aanpassen en je iPhone doet het niet meer na een reboot en moet je dus herstellen.
Huis, Tuin en Keuken Turk

quote:
Itsus2 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:10:
Bij de vorige Firmware versies had je een aangepaste MobileInstallation nodig. Is dit nog steeds het geval?
Minstall for Os 3.0 is het volgens mij voor os 3.0
Now playing:

quote:
Livia schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Even een kickje.... iemand? :?
Werkt bij mij ook niet.

Verder werkt Winterboard bij mij ook niet goed.

Specs | i7 920 | MSI Eclipse SLI | 3GB OCZ 1333Mhz CL8 | HD4870 512MB | Corsair H50 | Creative X-Fi XtremeMusic | Zalman ZM600-HP

quote:
lasharor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Minstall for Os 3.0 is het volgens mij voor os 3.0
Via Cydia kun je beter AppSync installeren, dat werkte bij mij in ieder geval als een trein :)

On the eigth day, God started debugging

quote:
MisterData schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:44:
[...]

Via Cydia kun je beter AppSync installeren, dat werkte bij mij in ieder geval als een trein :)
Blijkt hetzelfde te zijn :S . Gister stond nog op de website van hackulous dat het MiPatch for 3.0 zou heten.

Wel eerst de goede repo toevoegen: "cydia.hackulous.us"

lasharor wijzigde dit bericht 23-06-2009 13:49 (8%)

Even een sombere mededeling. Hacktivated iPhone 3G's (dus de iPhones die unlocked zijn met Ultrasn0w) krijgen geen push notificaties binnen. Je iPhone moet hiervoor geactiveerd zijn via iTunes.

Linkje

Maar er is ook goed nieuws:

Je kunt je iPhone 3G activeren met een prepaid-sim van T-Mobile :) (of van een andere carrier waar je iPhone op gelockt is)

DesertShooter wijzigde dit bericht 23-06-2009 16:08 (23%)

Op naar de 500 

quote:
Skinkie schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:31:
[...]

Gezien de devver van PwnPlayer er mee is opgehouden... en AVPlayer als PwnPlayer niet meer werken... ben ik toch een beetje teleur gesteld.
dTunes is een zeer goed alternatief :)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

quote:
Skinkie schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 16:35:
[...]

dTunes is een zeer goed alternatief :)
dTunes gebruikt gewoon de native player, ik weet van AVplayer dat die ook nog enkele andere formaten afspeelt.
Forumzwerver
Reg. datum: 27 november 2007

Ik heb nu een gejailbreakte 3.0 en ook geunlocked met ultrasn0w, maar het schokt wel in spelletjes. Hebben meer mensen daar last van? Had ik voorheen nooit.

Heeft iemand zo'n schroef te koop? klik moet door 2 ringen kunnen

Reg. datum: 23 oktober 2000

zwaar irritant. Ik heb de gratis applicatie van NOS journaal van Itunes eerst via mijn Ipod touch geinstalleerd. Bij synchronisatie gaf Itunes aan "kan niet naar de iTunes-bibliotheek worden overgezet, omdat u niet bevoegd bent" Potverdikkie. Vervolgens de app verwijderd van mijn Ipod. Mijn laptop machtiging ingetrokken, vervolgens weer aangemeld en nu via Itunes op mijn pc de NOS journaal geinstalleerd. Geeft vervolgens aan dat ik deze al eens een keer had "gekocht" (gratis app) en dat ik op "ok" moest drukken om deze opnieuw te downloaden. Gedaan, zie dan de app in Itunes. Wil synchroniseren en dat lijkt goed te gaan maar nu zie ik niet de app op mijn Ipod..... zucht....zucht.....
ergens doe ik iets fout, maar waar :?

Op naar de 500 

quote:
lasharor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:41:
[...]

dTunes gebruikt gewoon de native player, ik weet van AVplayer dat die ook nog enkele andere formaten afspeelt.
Dat was PwnPlayer ook, maar zolang ze beide crashen... is dat een stille iPod voor mij.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

quote:
MsG schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:55:
Ik heb nu een gejailbreakte 3.0 en ook geunlocked met ultrasn0w, maar het schokt wel in spelletjes. Hebben meer mensen daar last van? Had ik voorheen nooit.
Ik heb zowel een touch als een iphone en ik merk het verschil dat met name de wat zwaardere games (terminator, brothers in arms, etc) op de iphone gewoon slechter draaien (schokkerig, trager).
Voor mij maakte de firmware versie daar geen verschil in.

Ik las ergens dat de CPU van de touch net iets krachtiger is en ik vermoed dat de games gewoon voor de touch zijn ontwikkeld en de iphonegebruikers er dan maar mee moeten leven.

http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone

quote:
ZakHooi schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:06:
Ik heb zowel een touch als een iphone en ik merk het verschil dat met name de wat zwaardere games op de iphone gewoon slechter draaien (schokkerig, trager). Voor mij maakte de firmware versie daar geen verschil in.

Ik las ergens dat de CPU van de touch net iets krachtiger is en ik vermoed dat de games gewoon voor de touch zijn ontwikkeld en de iphonegebruikers er dan maar mee moeten leven.
Moet je wel even de versies/generaties iPhone en iPod Touch noemen die je hebt.
Qua snelheid:
1
2
3
4
iPod Touch 1G  =  iPhone 2G
iPhone 2G      <  iPhone 3G
iPhone 3G      <  iPod Touch 2G
iPod Touch 2G  <  iPhone 3GS

Verder maakt de firmware versie wel degelijk verschil, zo is de 2.x firmware gewoon log en traag. Ik draai nu 1.1.4 op m'n eerste generatie iPod Touch en die is even snel als 3.0 op de eerste generatie iPhone die ik heb. De 2.0 heb ik op beide geïnstalleerd gehad, maar m'n Touch heb ik heel snel weer terugggeflashed en gejailbreakt naar de 1.1.4 firmware.
quote:
Wiethoofd schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:07:
[...]

Moet je wel even de versies/generaties iPhone en iPod Touch noemen die je hebt.
Qua snelheid:
1
2
3
4
iPod Touch 1G  =  iPhone 2G
iPhone 2G      <  iPhone 3G
iPhone 3G      <  iPod Touch 2G
iPod Touch 2G  <  iPhone 3GS

Verder maakt de firmware versie wel degelijk verschil, zo is de 2.x firmware gewoon log en traag. Ik draai nu 1.1.4 op m'n eerste generatie iPod Touch en die is even snel als 3.0 op de eerste generatie iPhone die ik heb. De 2.0 heb ik op beide geïnstalleerd gehad, maar m'n Touch heb ik heel snel weer terugggeflashed en gejailbreakt naar de 1.1.4 firmware.
ok,

touch: ipod touch 2G op 2.2.1
iphone: iphone 3G voorheen op 2.2.1 en nu op 3.0

Zoals ik zei maakte te firmware voor de iphone voor mij niks uit, in beide gevallen wilden de eerder genoemde zwaardere games niet vlioeinde draaien (ook niet als ik voorafgaand zoveel mogelijk geheugen vrijmaak en processen kill). De touch blijft beter performen op die games (ik moet de touch nog naar 3.0 upgraden maar daar wacht ik nog even mee).

http://i.mauce.mobi , DE portal / startpagina voor je iPhone

Als je kijkt in m'n vergelijkingsblokje qua snelheid zie je dat je 2G Touch sneller is dan je iPhone, dit omdat hij 1 later uitgebracht is met nieuwere hardware en 2 niet ook nog eens hoeft te denken om het bel/sms/3G-gedeelte.

Ookal zet je nu je Touch en iPhone op dezelfde firmware, je Touch zal altijd sneller en vloeiender de spellen afspelen, puur omdat de processor iets sneller is.

Wikipedia: List of iPhone and iPod Touch models
iPod Touch 1G: ARM11 400 MHz
iPod Touch 2G: ARM11 620 MHz underclocked to 533MHz
iPhone 2G & 3G: ARM 11 620 MHz underclocked to 412MHz
iPhone 3GS: ARM A8 833 MHz underclocked to 600MHz
Reg. datum: 19 mei 2003

Ik baal enorm van de backup functie van iTunes, of althans, hoe die werkt.
Heb al vanalles geprobeerd om van mijn oude 2.2.1 jailbreak restanten af te komen (battery en wifi numeric bijvoorbeeld). Gisteren een DFU restore van 3.0 gedaan. Gekozen om te restoren van oude backup, et voila, weer alles numeric, dus bewijs dat jailbreak rotzooi ook weer mee komt. De enige manier om er echt vanaf te komen is dus DFU restore, set up as a new phone. Maar dan ben je call history, sms history en camera roll (ja die is wel te backuppen natuurlijk) kwijt.
Het is mij een raadsel waarom iTunes geen optie heeft om alleen die 3 te restoren. Het is altijd een full restore, of niets. Balen zeg.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 23 december 2004

Komt er misschien nog een update uit om de processor te kunnen overklokken?

Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje

quote:
UltraSub schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 10:27:
Ik baal enorm van de backup functie van iTunes, of althans, hoe die werkt.
Heb al vanalles geprobeerd om van mijn oude 2.2.1 jailbreak restanten af te komen (battery en wifi numeric bijvoorbeeld). Gisteren een DFU restore van 3.0 gedaan. Gekozen om te restoren van oude backup, et voila, weer alles numeric, dus bewijs dat jailbreak rotzooi ook weer mee komt. De enige manier om er echt vanaf te komen is dus DFU restore, set up as a new phone. Maar dan ben je call history, sms history en camera roll (ja die is wel te backuppen natuurlijk) kwijt.
Het is mij een raadsel waarom iTunes geen optie heeft om alleen die 3 te restoren. Het is altijd een full restore, of niets. Balen zeg.
Kan je die niet verwijderen? Bij windows staan die backups volgens mij in Documents and settings>Application Data> Apple Computers
Reg. datum: 19 mei 2003

Sure, maar als ik die backups verwijder, ben ik alsnog sms en call history kwijt, en camera roll. In die backups zit gewoon alles.

/edit
Hmm.. Als je tóch wil jailbreaken, ook na een clean install:

- Backup onderstaande files mbv jailbroken telefoon
- DFU restore of OS 3.0
- Jailbreak
- Handmatig restoren van onderstaande files:
quote:
iPhone uses SQLite databases for most of its key applications. These databases are not protected by username/password, and can be queried using SQLite C/C++ API calls. The following are the iPhone databases and their Root Folder location (/private/var/mobile/Library/) in the iPhone file system:

Call History - CallHistory/call_history.db
Address Book - AddressBok/AddressBook.sqlitedb
SMS - SMS/sms.db
Notes - Notes/notes.db
Voicemail - Voicemail/voicemail.db

Calendar - Calendar/Calendar.sqlitedb
To find out the schema for a SQLite database schema, issue the SQLite command ".schema message". Note that the databases cannot be accessed using standard SDK or API, but through some indirect methods on jailbroken iPhone suggested in here.
Volgens mij moet dat dus gewoon werken. Zal het binnenkort eens testen.

UltraSub wijzigde dit bericht 24-06-2009 19:22 (85%)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 02 augustus 1999

Heb hier een 3G overgenomen van iemand maar die was gereset en ik zit nu naar dat simlock schermpje te krijgen (en heb niet de juiste SIM kaart). Nu ben ik via QuickPwn 'm aan het jailbreaken maar hij lijkt te blijven steken in het "wait for your iPhone to connect in Recovery Mode"

Wat doe ik verkeerd :? Kan je niet jailbreaken als ie nog simlocked is ?

(sorry als ik een noob vraag stel, kon niets terugvinden in de posten over dit scherm)

Spam wijzigde dit bericht 24-06-2009 22:36 (8%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Je moet je iPhone wel in Recovery modus/DFU modus zetten, zie hoe: Wiethoofd in "[iPod touch 2G] Firmware 3.0 herstel pro..."

Het unlocken mag niet besproken worden op tweakers, maar als je even zoekt op ultrasn0w moet je genoeg info tegenkomen ;)

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 42 43 44 45 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: