[Mediaplayer] WD TV - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste
Acties:
  • 233.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234350

Topicstarter
De WD TV is inmiddels zo'n twee maanden beschikbaar en is een groot succes! Western Digital blijkt een gat in de markt te hebben gevonden, met de eerste UMT (unnetworked media tank?) of HMT (harddisk media tank?). De eerste weken waren ze nagenoeg onmogelijk te verkrijgen; elk beetje voorraad was gelijk weer weg!

Afbeeldingslocatie: http://images.macworld.com/images/news/graphics/136510-wdtv-584_386.jpg

De reviews, van zowel de websites als de consument, zijn over het algemeen zeer positief. Het apparaat heeft natuurlijk wel beperkingen; het is gericht op een specifiek publiek, met name door het ontbreken van netwerkmogelijkheden. Ook zijn er nog wat verbeterpunten, maar WD blijkt goed naar de gebruikers te luisteren, en heeft de eerste firmware-upgrade al uitgebracht.

De voordelen:
- Compact, strak design
- Goedkoop: minder dan € 100,-!
- Speelt zo'n beetje alles af wat je wilt, incl. MKV, Xvid en MPEG4
- Moeiteloos afspelen van 1080p (met enkele uitzonderingen, zie deze guide en het AVS-forum in de links)
- Mooi & intuïtief menu
- Zuinig en stil

Support:
Een maand na het verschijnen is de eerste firmware-upgrade verschenen, met een aantal zeer nuttige verbeteringen! Met name de ondersteuning en grootte van ondertiteling is verbeterd. Hier de complete release notes.

De nadelen:
Problemen die hopelijk bij de volgende upgrade opgelost worden:
- HDD gaat niet uit wanneer de WD TV uit staat
- Ondertiteling via extern bestand loopt standaard iets achter
- Menustructuur van geripte DVD's wordt niet ondersteund
- Zie ook Bug list & future requests op het AVS-forum

Problemen die waarschijnlijk zullen blijven bestaan:
- DTS-bronnen worden niet gedecodeerd naar stereo of AC3 maar DTS wordt wel onbewerkt doorgegeven. Een versterker die DTS accepteert zal dus de DTS-audio van de film wel doorgeven. Voor gebruikers zonder deze mogelijkheid zal de DTS-audio moeten worden geconverteerd naar AC3 5.1
- Geen netwerkmogelijkheden (hoogstwaarschijnlijk ook niet via omwegen zoals NAS en USB-LAN)
- HDMI 1.2, dus niet 1.3

Handige tools:
- SUPER - o.a. DTS omzetten naar AC3 -TIP!
- tsMuxeR - MKV's demuxen en containers maken
- Popcorn MKV AudioConverter - ook DTS omzetten naar AC3
- eac3to - ook DTS omzetten naar AC3 (werkt niet geweldig)
- Subtitle Workshop - ondertiteling bewerken, o.a. vertragen/versnellen
- MediaInfo - eigenschappen van mediabestand achterhalen
- RipBot264 - MKV's converteren van L5.1 naar L4.1, duurt wel lang

Handige links:
Officiëel: Main site, Product overview, Quick Installation Guide, Product Manual
AVS-forum: Algemeen en Bug list & future requests
Tweakers: Pricewatch en reviews
Reviews: PC Advisor, Wired, Maddhat, GadgetZone, Pocket-lint, The Gadgeteer, Trusted Reviews, Crunchgear, CNET, VR-Zone, Register Hardware, PC Mag

[Mediaplayer] WD TV - deel 1

Afbeeldingslocatie: http://www.wdc.com/global/images/products/lifestyle1/wdfWDTV.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 234350 op 08-01-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23530

Fijn Coop, maar je zal toch iets uitgebreider moeten ingaan op enkele problemen; met name de DTS en format issues. Zoals je het nu hebt staan levert het weer een vraagje of 15 per pagina op schat ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Een link naar het Bug & Request list van het AVS forum is misschien ook wel handig.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1100499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zat ik ook te overwegen, Mithjo, maar ik heb uiteindelijk besloten om de TS mooi 'clean' te houden. Maar je hebt gelijk dat het wel irritant is als mensen met vragen blijven zitten.
Ik vind op zich DTS wel voldoende beantwoord, wat zou jij daar nog aan toevoegen?
Het formatverhaal is te ingewikkeld om direct in de TS op te nemen wat mij betreft, dus ik heb een link naar de guide van shizzzon van de AVS-forums toegevoegd. Daar wordt het allemaal uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat steuntje waar die schijf in rust op de foto in de TS, is die ook los verkrijgbaar?

[ Voor 6% gewijzigd door GGS_206 op 06-01-2009 12:02 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij niet, maar er is hier vast wel iemand op het forum die hem niet nodig heeft en hem aan je wil schenken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok. Je hebt nu staan: "- DTS wordt niet gedecodeerd, dus dat zal via je versterker moeten gaan, of je moet de audio converteren"
Dat zou je kunnen wijzigen in: "- DTS bronnen worden door de WD HDTV niet gedecodeerd naar stereo of AC3 zodat je deze niet zult horen via de stereo-tulpstekker.; Maar DTS word door de WD HDTV wel
onbewerkt doorgegeven via de optische uitgang. Een versterker die DTS accepteert over een optische ingang zal dus de DTS audio van de film wel doorgeven. Voor gebruikers zonder deze mogelijkheid kan de DTS audio worden geconverteerd naar AC3 5.1"

zoiets?

[edit]
en een lijstje met tools misschien?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 23530 op 06-01-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Rub3s

+3 , omdat het kan

misschien alvast in de ts vermelden wat voor programma's er gebruikt kunnen worden en handig zijn? :+ (zoals tsmuxer, popcorn audioconverter, eac3to, subtitle workshop, mediainfo, super, etc.)

anders verwacht ik dat er daarover ook weer een paar pagina's over komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Waar in het vorige topic ook veel over gezeverd is, is truukjes op een NAS te koppelen aan de WD TV om op die manier toch netwerkfunctionaliteit te krijgen, handig om te vermelden dat dit (vrijwel zeker) niet gaat werken; de NASsen kunnen niet tegelijk NASsen en USBen.......
Ook USB-to-UTP/Netwerk 'verloopjes'/converters gaan niet werken.

Verder: opnemen dat de HDMI een 1.2 versie is, en wellicht: maar ook door 1.2 gaan zaken als Dolby Digital 5.1, DTS (als S/PDIF) gewoon. Die gaan door alle HDMI versies btw, zelfs al door HDMI 1.0.

Ook dts hd en true hd kunnen door elke HDMI versie, alleen als PCM signaal, dus decoding moet dan plaatsvinden bij de bron (afspeler), de wd-tv in dit geval, en die kan dit niet. Pas door versie 1.3 kunnen ze encoded/compressed, de decoder moet dan dus in de receiver/afspeler zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt, Mithjo! Een beetje ingekort, en in de TS gezet. Overigens wordt DTS niet alleen doorgegeven via de optische uitgang, ook via HDMI (als je versterker audio over HDMI aankan).

Een lijstje met tools zou inderdaad goed zijn. Ikzelf heb nog nooit iets hoeven converteren (joepie!), dus daar heb ik zelf geen verstand van. Als mensen voorstellen hebben voor een tools-lijstje, zal ik ze toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Weet iemand al iets meer over beschikbaarheid van dit apparaat.
Volgens de pricewatch is hij nergens op voorraad, weet iemand waar hij wel op voorraad is?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 10:16
staat bij mij in de wacht bij de mycom.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rub3s schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:10:
misschien alvast in de ts vermelden wat voor programma's er gebruikt kunnen worden en handig zijn? :+ (zoals tsmuxer, popcorn audioconverter, eac3to, subtitle workshop, mediainfo, super, etc.
Heb je tools toegevoegd in de TS; als jij ook nog een korte beschrijving van de functie hebt (maximaal 2 regels) voeg ik die ook nog toe.
kaajee schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:16:
Waar in het vorige topic ook veel over gezeverd is, is truukjes op een NAS te koppelen aan de WD TV om op die manier toch netwerkfunctionaliteit te krijgen, handig om te vermelden dat dit (vrijwel zeker) niet gaat werken; de NASsen kunnen niet tegelijk NASsen en USBen.......
Ook USB-to-UTP/Netwerk 'verloopjes'/converters gaan niet werken.

Verder: opnemen dat de HDMI een 1.2 versie is, en wellicht: maar ook door 1.2 gaan zaken als Dolby Digital 5.1, DTS (als S/PDIF) gewoon. Die gaan door alle HDMI versies btw, zelfs al door HDMI 1.0.

Ook dts hd en true hd kunnen door elke HDMI versie, alleen als PCM signaal, dus decoding moet dan plaatsvinden bij de bron (afspeler), de wd-tv in dit geval, en die kan dit niet. Pas door versie 1.3 kunnen ze encoded/compressed, de decoder moet dan dus in de receiver/afspeler zitten.
Ik heb je opmerkingen bij de permanente nadelen toegevoegd. Over je HDMI 1.2 / 1.3 verhaal: klopt het dus dat bronbestanden met DTS HD en True HD nooit zullen worden kunnen afgespeeld met de WD TV?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 234350 op 06-01-2009 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:54
sjekneck schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:00:
Ik ben sinds een week ook een trotse eigenaar van dit geinige apparaat en heb er weinig echte problemen mee ondervonden. Waar ik echter compleet op vast loop is het maken van bv thumbnails voor videobestanden. Kan iemand mij meer info over geven hoe ik plaatjes toevoeg aan bv videobestanden (avi, mkv etc) zodat ze ook echt weergegegeven worden als ik door de bestanden heen browse. Ik word hier namelijk weinig wijs uit en kan er weinig informatie over vinden.
Anoniem: 12019 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:54:
[...]

Werkt niet ook al staat het in de handleiding.
Nog even uit het vorige topic.

Ik zag dat het niet werkt voor mkv bestanden, maar hoe gaat het dan voor andere type videobestanden?

[ Voor 49% gewijzigd door sjekneck op 06-01-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wisselend.

Voor MP4's en dergelijke zou het moeten werken (zie handleiding), maar mensen rapporteren verschillende resultaten hiermee. Soms werkt het wel, soms werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278102

Okay mooie topic heb er veel van geleerd tot nu toe... :)
Ik heb de WD HD TV ook besteld 24-12-2008 (Bij Azerty) maar helaas nog steeds niet binnen ;(
Ik blijf hopen op een spoedige levering...wie heeft de player wel snel ontvangen en waarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Anoniem: 234350 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:23:
[...]
............ Over je HDMI 1.2 / 1.3 verhaal: klopt het dus dat bronbestanden met DTS HD en True HD nooit zullen worden kunnen afgespeeld met de WD TV?
Jep, dat klopt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Anoniem: 278102 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:40:
Ik heb de WD HD TV ook besteld 24-12-2008 (Bij Azerty) maar helaas nog steeds niet binnen ;(
Ik blijf hopen op een spoedige levering...wie heeft de player wel snel ontvangen en waarbij?
ik bij alternate, maar dat was wel half december ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@kaajee: Ok, bedankt! Ben verder nog nooit zo'n bestand tegen gekomen, dus maak me niet zo veel zorgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-04 16:24

BaT

Ik had hem eind december besteld bij databyte.nl , binnen 2 dagen geleverd..

Overigens nog even lopen testen naar aanleiding van de groene streep die ik links in beeld heb.
Als ik de WDTV instel op video : AUTO, dan doet ie 1080i (terwijl mijn tv 1080p is... raar), de irritant groene lijn is dan wel vervangen door een heel erg transparant grijs lijntje (die je niet ziet tijdens het film kijken). Dus dat valt mee. Jammer genoeg heb ik het maar een keer werkend gekregen zonder lijn op 1080p.

Volgens mij kan dit probleem voorgoed worden verholpen als ze in de firmware van de WDTV een optie maken op alleen RGB kleuren door te sturen over HDMI en het xvYCC kleuren profiel uit te schakelen. Dit kan tegenwoordig ook op nieuwere Samsung tv's...maar ik zie eerder een nieuwe firmware komen voor de WDTV dan voor me tv.

Als je de audio uitgang op digitaal hebt staan stuurt hij bij meerkanaals audio gaan audio meer over hdmi, doe je stereo materiaal, dan stuurt hij ze zowel over de digitale als over de hdmi poort.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaT schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:09:
Ik had hem eind december besteld bij databyte.nl , binnen 2 dagen geleverd..
:( :( :( snik weer verkeerde paard gegokt! ik moet hem hebben en snel!!! mijn harde schijf puilt nu uit van HD films....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-04 22:09
Heb hem vandaag binnen gekregen.
Even een heel simpele vraag misschien 8)7
Als ik een bestand open (film) dan krijg ik een heleboel vts....vob foldertjes te zien.
Maakt het dan uit welke ik kies.
Is er geen mogelijkheid om gewoon in een keer het bestand af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

ricardo246

Life's what you make it!

henkna schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:41:
Heb hem vandaag binnen gekregen.
Even een heel simpele vraag misschien 8)7
Als ik een bestand open (film) dan krijg ik een heleboel vts....vob foldertjes te zien.
Maakt het dan uit welke ik kies.
Is er geen mogelijkheid om gewoon in een keer het bestand af te spelen?
@Hekna: Ik zou gewoon de complete dvd naar een iso branden.
Dit werkt in 99,9% van (mijn) gevallen.
Als je ondertitelingen of audio weg laat (en dus alleen VOB's en VOF etc) ript wil de ondertiteling vaak niet werken.
Tevens speelt de WDTV de verschillende VOB's (vaak max 1 GB per) niet als 1 file af (container van maken, probleem opgelost).
Ik haal het beste resultaat door de DVD te rippen met DVD decrypter met als output een ISO (heb je 1 file met de juiste DVD titel; zoekt lekker makkelijk). Wel grotere bestanden......

@hierboven:
Alternate heeft hem op voorraad, wel iets duurder (119€ ex verzend, vorige week besteld, volgende dag binnen _/-\o_ )
Ik had hem bij Azerty besteld maar 14+ dagen levertijd.Op tijdstip bestelling 2 tot 3 dagen :( . Uit de bestelling laten halen. Netjes afgehandeld, geen probleem d:)b .

Mijn issues:
- 16x vooruit spoelen lijkt net zo snel of langzamer als 8x
- als ik 1 keer druk op de pijltjes toetsen in het home menu verschuift hij 3 of 4 keer (2 keer gehad, uit en aan = weg)
- DVD-rips die aangepast zijn (files weggelaten of audio / subs) --> geven geen subs of een verkeerde audio track
- Mijn 1TB HD (WD, externe voeding) wordt niet uitgezet als ik de WD TV uitzet of als ik de HD eject en de WD TV uitzet.
- Met films die 12 (voorbeeld) subs hebben, moet ik ieder sub langs gaan en checken of het de NL-sub is. Waarom geen naam aan de sub geven ipv 1/12?
- Van sommige rips (ISO) is de laatste 20 minuten zwart (audio en beeld). Opnieuw rippen lost dit op.....
- Ik heb een enkele DVD (K3 en de ijsprinses (kids.....)) die een "rare" aspect ratio laten zien op de WD TV in vergelijking met een gewone DVD speler. Raar betekend: volledige breedte, kleinere hoogte 8)7
Suggesties welkom.

@Hekna:
Dit moet kunnen als de DVD compleet is..... Zoals hierboven vermeld, bij incomplete DVD (ik laat 1 sub weg), dan verlies ik of audio of alle subs....... Probeer het eens en deel je bevindingen.

@ Iedereen:
Ik heb nog een standaard over (voor je HD in te zetten) die ik niet gebruik. Let me know via DM.

@Dale Cooper:
Handig progje voor DVD rips: DVD decrypter (?)

[ Voor 50% gewijzigd door ricardo246 op 06-01-2009 20:45 . Reden: info toegevoegd ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
ricardo246 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:12:
[...]

Ik zou gewoon de complete dvd naar een iso branden.
Dit werkt in 99,9% van (mijn) gevallen.
Als je ondertitelingen of audio weg laat (en dus alleen VOB's en VOF etc) ript wil de ondertiteling vaak niet werken.
Tevens speelt de WDTV de verschillende VOB's (vaak max 1 GB per) niet als 1 file af (container van maken, probleem opgelost).
Ik haal het beste resultaat door de DVD te rippen met DVD decrypter met als output een ISO (heb je 1 file met de juiste DVD titel; zoekt lekker makkelijk). Wel grotere bestanden.
Bedankt, als ik een film binnenhaal met VOB's kan ik dan met DVD decrypter alsnog een ISO maken?

Ik had hem besteld bij mobile-harddisk.nl. Voor €117 alles inclusief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 00:07
Ik begrijp dat als mensen een srt bestand in dezelfde map als een MKV zetten er een vertraging is van 0.5 sec...

Wat nou als je de srt file integreert in de MKV? Werkt dat wel zonder sync problemen? Misschien dan makkelijker dan de srt(die eigenlijk wel goed is) aanpassen op de huidige firmware...
Dit zou dan kunnen met mkvtoolnix

Dit is dan geen oplossing voor AVI's die ondersteunen geen interne subs, maar MKV wel.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

jmk schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:34:
Ik begrijp dat als mensen een srt bestand in dezelfde map als een MKV zetten er een vertraging is van 0.5 sec...

Wat nou als je de srt file integreert in de MKV? Werkt dat wel zonder sync problemen? Misschien dan makkelijker dan de srt(die eigenlijk wel goed is) aanpassen op de huidige firmware...
Dit zou dan kunnen met mkvtoolnix

Dit is dan geen oplossing voor AVI's die ondersteunen geen interne subs, maar MKV wel.
Bij mij lukt het anders wel bij AVI's mbv MKVmerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:52

The_Worst

Unox

Er zijn volgens mij 1 of 2 meldingen dat de vertraging bij een losse ondertitel per film kan verschillen. Er bij in muxen duurt niet zo heel lang met het voordeel dat dit een schone folder oplevert.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

ricardo246 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:12:
[...]
- DVD-rips die aangepast zijn (files weggelaten of audio / subs) --> geven geen subs of een verkeerde audio track
Is dit bij elke aangepaste dvd zo?
Wat als je alleen de subs en audio erin laat die je wil hebben. Heb je dan ook kans dat je geen subs of audio hebt?
De meeste films (DVD's) die ik (gedownload) heb, daar is wel iets van aangepast (menu, subs of audio).
Het zou dus betekenen dat ik deze waarschijnlijk niet correct kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
Anoniem: 79879 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:17:
[...]

Is dit bij elke aangepaste dvd zo?
Wat als je alleen de subs en audio erin laat die je wil hebben. Heb je dan ook kans dat je geen subs of audio hebt?
De meeste films (DVD's) die ik (gedownload) heb, daar is wel iets van aangepast (menu, subs of audio).
Het zou dus betekenen dat ik deze waarschijnlijk niet correct kan afspelen.
Die ervaring heb ik helaas ook :( Ook met dvd's met 'ingebakken' subs worden de subtitels niet afgespeeld. Ik wacht nog even een paar firmwares af en hoop op verbetering. Anders gaat de speler echt marktplaats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windom Earle
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-04 23:36
Anoniem: 278102 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:40:
Ik heb de WD TV ook bij mobile-harddisk.nl besteld rond 20 november en ik heb hem 2 of 3 dagen later opgehaald. Ik geloof dat dat een zeldzame levering was _/-\o_ . Groot pluspunt is dat hij toen nog maar €97,- kostte, terwijl dat nu dus €117,- schijnt te zijn (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windom Earle
jvalks schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:33:
[...]

Die ervaring heb ik helaas ook :( Ook met dvd's met 'ingebakken' subs worden de subtitels niet afgespeeld. Ik wacht nog even een paar firmwares af en hoop op verbetering. Anders gaat de speler echt marktplaats op.
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo ... Je kunt toch gewoon alle audio/subs erin laten zitten?? Ja, het kost net iets meer HD ruimte, maar het beeld is vaak toch echt het onderdeel dat de meeste bytes genereert.

Een ander vraagje waar iemand misschien iets op weet:
Ik heb redelijk wat blu-ray rips op m'n hd, die ik eerst afspeelde om m'n PS3. Daarvoor heb je de volledige blu-ray structuur nodig, dus volledige BDMV/Certificates mappen. Nu zou ik deze ook graag af willen spelen via de WD TV. Je kunt rechtstreeks een M2TS bestand in de Stream map selecteren, dan speelt de WD TV deze probleemloos af, maar dan heb je geen ondertiteling :|
Nu heb ik geprobeerd de boel te remuxen als een TS bestand (deze speelt de WD TV nog steeds goed af), maar ik heb geen idee hoe ik hier de ondertiteling in mee kan bakken. Kan dit en weet iemand dan misschien ook hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windom Earle schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:13:
[...]
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo ... Je kunt toch gewoon alle audio/subs erin laten zitten?? Ja, het kost net iets meer HD ruimte, maar het beeld is vaak toch echt het onderdeel dat de meeste bytes genereert.
Helaas werkt dit niet altijd. Vooral bij dvd's waar je aan het begin een taalmenu krijgt, waarna je naar een submenu wordt gedirigeerd; deze werken op de WDTV niet zo lekker. Op de WDTV krijg je namelijk in sommige gevallen alleen de audio- en ondertitelkeuzes van de "English taalkeuze" te zien. Zo heb ik hier een DVD met 16 ondertitelsporen en 3 audiotalen, waarbij de WDTV alleen de keuze audiospoor 1 Engels en 8 bijhorende ondertitelsporen laat zien. De anderen zijn niet te selecteren en natuurlijk hoort Nederlands daar bij:) Het schijn dat dit komt doordat de WDTV de IFO niet of niet correct uitleest. Re-authoring van de dvd heeft dus geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik 2 WD HD players heb binnenkort ....(SCHAAM SCHAAM)
Ik kon niet meer wachten en Azerty duurde te lang heb gisteren met ze gebeld en ze wisten niet zeker of hij volgende week wel geleverd kan worden..heb hem besteld bij een bedrijf die ze wel op voorraad hebben.
Waarschijnlijk heb ik hem morgen al geleverd d:)b
Dus bij deze als ik ze beide binnen heb kan je er 1 overnemen van me.
Gloednieuw uit doos af te halen in de buurt van Doetinchem voor 110 euro ...let me know...

Vraagje : Wat is handiger MKV (Matroska files )met externe subs of interne subs? maw zal ik ze erin gaan bakken met een muxer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
Rub3s schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 10:48:
dan is er vast iets niet goed gegaan, want de wd tv ondersteunt mkv prima
Ja...dat begrijp ik. Je kan echter niet veel fout doen. Het betreft een WMV HD file dat door WMV converter wordt omgezet naar een *.MKV file. Je kan niets instellen. Dus het MKV file op een 2,5 inch HD, aansluiten op de WD TV en starten. Niets dus want hij geeft aan dat het format niet wordt ondersteund. Eigenlijk kan je niets fout doen. FW voor de wd tv is de laatste.

Waar het dus op neer komt is dat ik een MKV file probeer af te spelen en dat de WD TV zegt dat het formaat niet wordt ondersteund en dat het file moet worden omgezet naar een formaat wat wel wordt ondersteund.
De specs van de WD TV zeggen dat MKV wel wordt ondersteund. Ik snap het niet. Firmware is de laatste 02

Ik ben een stapje verder. Inderdaad is MKV een container. Voor de WD TV moet het een van de volgende codecs zijn:

Video:
mpeg1
mpeg2
mpeg4
AVC
Audio:
mpeg audio
pcm (Microsoft)
Dolby Digital
aac
Volgens mediainfo is de codec een VC-1 (wmv3) codec en dat gaat dus niet, ondanks dat het een MKV file is.

Er zijn echter mensen die met de progjes WMV converter de boel wel heben draaien.
WMV conveter stelt de volgende voorwaarde:

Requirements:
-latest PCH firmware (with MKV/VC1 support)
-Haali Media Splitter
Tested on XP and Vista

In combinatie met Halli media splitter is het gelukt om een MKV file maken, alleen de firmware krijg je natuurlijk niet in je WD TV. Toch is het volgens sommige gelukt.

quote:

tig3rclaw schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:33:
Tip

Als je een WMVHD film wilt kijken, maar geen geluid hebt, dan is het volgende tooltje iets voor je:
WMV Converter.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=11991

Deze maakt een mkv file van je film en voila, je hebt geluid.

Let wel op dat je de film op je gewone harddisk hebt staan.
Indien je dit doet op je USB disk, dan kan het erg lang duren.
Ik had dit probleem eerst namelijk, toen zei hij day hij 8 uur bezig was.
Toen de film op mijn lokale schijf gezet en hij was in 15 minuten geconverteerd.
einde quote.

EN:

quote:

Nitai schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:01:
[...]

Geweldige tip Werkt fantastisch met WMVHD's... ik heb nog verder gezocht hoe je ps3 hd spul omzet naar mkv maar nog niet zo iets makkelijks als deze soortgelijke tool kunnen vinden

einde quote:

Iemand een suggestie??

EDIT:

Ik probeer ASF bestanden af te spelen. Die zijn gedownload vanaf uitzending gemist.
Deze werken ook niet, wel in windos Media player.

Mediainfo geeft een VC-1 (wmv3) videostroom aan. VC-1 wordt door de WDTV niet ondersteund maar wel een WMV3 stroom. Is VC-1 nu hetzelfde als WMV3?

Ik begin er steeds minder van de snappen waarom ASF files en MKV files niet draaien?

Heeft iemand dezelfde ervaringen??

[ Voor 7% gewijzigd door berhav op 07-01-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windom Earle
[quote]berhav schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:03:
[...]

Ja...dat begrijp ik. Je kan echter niet veel fout doen. Het betreft een WMV HD file dat door WMV converter wordt omgezet naar een *.MKV file. Je kan niets instellen. Dus het MKV file op een 2,5 inch HD, aansluiten op de WD TV en starten. Niets dus want hij geeft aan dat het format niet wordt ondersteund. Eigenlijk kan je niets fout doen. FW voor de wd tv is de laatste.

Waar het dus op neer komt is dat ik een MKV file probeer af te spelen en dat de WD TV zegt dat het formaat niet wordt ondersteund en dat het file moet worden omgezet naar een formaat wat wel wordt ondersteund.
De specs van de WD TV zeggen dat MKV wel wordt ondersteund. Ik snap het niet. Firmware is de laatste 02

Ik ben een stapje verder. Inderdaad is MKV een container. Voor de WD TV moet het een van de volgende codecs zijn:

Video:
mpeg1
mpeg2
mpeg4
AVC
Audio:
mpeg audio
pcm (Microsoft)
Dolby Digital
aac
Volgens mediainfo is de codec een VC-1 (wmv3) codec en dat gaat dus niet, ondanks dat het een MKV file is.

Er zijn echter mensen die met de progjes WMV converter de boel wel heben draaien.
WMV conveter stelt de volgende voorwaarde:

Requirements:
-latest PCH firmware (with MKV/VC1 support)
-Haali Media Splitter
Tested on XP and Vista

In combinatie met Halli media splitter is het gelukt om een MKV file maken, alleen de firmware krijg je natuurlijk niet in je WD TV. Toch is het volgens sommige gelukt.

quote:

Ik heb gister ook wat lopen rommelen met de WMV converter, maar het probleem ligt toch bij de video VC-1 codec en de WMA Pro 5.1 audio codec? Ik kon van de WMV wel een MKV maken met AC3 audio, maar de video codec blijft dan VC-1. Ik kon deze dan ook niet afspelen met de WD TV.

Edit: oh, wacht, nooit nagedacht over die firmware, dat gaat natuurlijk niet werken dan. Het zou toch wel een hele fijne oplossing zijn als WD binnenkort nieuwe firmware releaset met VC-1 (en WMA pro 5.1) ondersteuning, dat scheelt weer een hoop gedoe ... :|

[ Voor 6% gewijzigd door Windom Earle op 07-01-2009 13:52 . Reden: niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand heel toevallig al een Canon EOS 5D MKII die zijn filmpjes via de WD TV heeft afgespeelt?
Beeld gaat bij mij perfect, alleen geluid is "unsupported".

• (Quicktime 1080p H.264; 38.6 Mbits/sec; MOV format (H.264 video, PCM sound)

Dat soort PCM ondersteunt de WD TV blijkbaar dus niet terwijl die wel staat onder de "ondersteunde audio-indelingen": WAV, WMA, AAC, AIFF, PCM, Ogg Vorbis, MP3, FLAC, AC-3.

[ Voor 23% gewijzigd door Tha BasZ op 07-01-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Dan moet je de audio ff converteren naar iets wat ie wel leest... duurt gelukkig niet zo langs als video omzetten. Of je wacht en hoopt dat het nog met een firmware update wordt toegevoegd.

Het programma SUPER (google maar ff, 't is freeware) is trouwens ook ideaal om van alles en nog wat te re-encoden.

[ Voor 23% gewijzigd door BaT op 07-01-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
Tha BasZ schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 14:25:
Iemand heel toevallig al een Canon EOS 5D MKII die zijn filmpjes via de WD TV heeft afgespeelt?
Beeld gaat bij mij perfect, alleen geluid is "unsupported".

• (Quicktime 1080p H.264; 38.6 Mbits/sec; MOV format (H.264 video, PCM sound)

Dat soort PCM ondersteunt de WD TV blijkbaar dus niet terwijl die wel staat onder de "ondersteunde audio-indelingen": WAV, WMA, AAC, AIFF, PCM, Ogg Vorbis, MP3, FLAC, AC-3.
Heb toevallig vanmiddag het demo filmpje (5dmk2) vanaf dpreview.com gedraaid. Wat met geluid en was ERG scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
BaT schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:29:
Dan moet je de audio ff converteren naar iets wat ie wel leest... duurt gelukkig niet zo langs als video omzetten. Of je wacht en hoopt dat het nog met een firmware update wordt toegevoegd.

Het programma SUPER (google maar ff, 't is freeware) is trouwens ook ideaal om van alles en nog wat te re-encoden.
Heb met SUPER net een poging gedaan om alleen geluid om te zetten van wma3 naar wma2. Dat lukt maar dan heb je alleen geluid :( . Dus geen beeld meer.

Een hele film coderen (3G) duurt echt een ewigheid. Is er in Super dan de mogelijkheid alleen het geluid om te zetten en video intact te laten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

is er niet zoiets als copy video stream? dan zou de video gewoon hetzelfde moeten blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83017

Zojuist besteld bij .mobile-harddisk.nl

Morgen ding afhalen ben er toch vlakbij in de buurt! Ben benieuwd naar de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-04 16:25

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hoe mux je eigenlijk een M2ts en een .srt file? De .srt is niet supported bij TSmuxer

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

berhav schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:49:
[...]
Heb met SUPER net een poging gedaan om alleen geluid om te zetten van wma3 naar wma2. Dat lukt maar dan heb je alleen geluid :( . Dus geen beeld meer.

Een hele film coderen (3G) duurt echt een ewigheid. Is er in Super dan de mogelijkheid alleen het geluid om te zetten en video intact te laten??
Dan doe je iets verkeerd. Bij Super kan je aanvinken de huidige video stream te kopieren en veranderd hij dus niks daar aan. Misschien dat je een andere container had aangevinkt (helemaal linksboven in venster), dan dat ie eerst was en dat de WDTV hem daarom niet meer wil afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Voor de belgen onder ons, bij vandenborre staat hij ook redelijk goedkoop: 99 euro. Dan heb je tenminste het voordeel dat als er iets aan is, je gewoon naar de winkel kan, ipv hem te moeten terugsturen naar een Nederlandse leverancier ( die meestal net iets goedkoper is ). Ik heb hem vandaag besteld, benieuwd wanneer ik hem mag afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Alternate Aartselaar. Veel op voorraad. Nu nog 109,- Heb hem daar deze week afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ik heb geen home cinema set meer...ik wilde af van die verschikkelijk 5.1 shit ..maarja nu moet ik straks alle DTS films gaan converteren dat schiet niet op.... iemand tips?
Ik ga mijn WD HD aan mijn Philips Aurea hangen en zal waarschijnlijk DTS problemen gaan krijgen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 00:07
Anoniem: 278102 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:53:
Ok ik heb geen home cinema set meer...ik wilde af van die verschikkelijk 5.1 shit ..maarja nu moet ik straks alle DTS films gaan converteren dat schiet niet op.... iemand tips?
Ik ga mijn WD HD aan mijn Philips Aurea hangen en zal waarschijnlijk DTS problemen gaan krijgen... :(
Als je een versterker hebt met een DTS decoder, je je hebt stereoboxen op die versterker zitten, zet je versterker het netjes om naar stereo(dat doet de WD TV dus niet voor je)
Als je TV ook optisch-in heeft en je versterker optisch-uit, dan kan je weer geluid uit je TV laten komen...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx...heb geen keuze moet DTS er maar uit slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

nog een (vrij) korte beschrijving van die tooltjes:
- SUPER
Kan o.a. DTS geluid in een mediafile omzetten in AC3 (tip!).
- Popcorn MKV AudioConverter
Kan o.a. DTS geluid in een .mkv omzetten in AC3.
- tsMuxeR
Een programma wat een container zoals .mkv kan demuxen (splitten) en een container (.m2ts, .ts,) kan maken van audio en video bestanden zoals .x264 en .ac3/dts.
- eac3to/eac3toGui
Een programma wat een .dts bestand om kan zetten in een .ac3 bestand. Werkt niet geweldig, maar doet het wel altijd.
- Subtitle Workshop
Programma waarmee je ondertiteling een vertraging kan meegeven of juist eerder kan laten verschijnen.
- MediaInfo
Dit programma laat zien wat voor eigenschappen je mediafile heeft (type codecs, soort audio/video enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

BaT schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 15:29:

En als je alleen Mac's tot je beschiking hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
BaT schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 20:24:
[...]

Dan doe je iets verkeerd. Bij Super kan je aanvinken de huidige video stream te kopieren en veranderd hij dus niks daar aan. Misschien dat je een andere container had aangevinkt (helemaal linksboven in venster), dan dat ie eerst was en dat de WDTV hem daarom niet meer wil afspelen...
Hoi, dank je voor je reply.
Ik heb opnieuw een poging ondernomen, helaas zonder resultaat.

Ik heb een WMV HD file die prachtig speelt op de WD TV, echter zonder geluid. Dit komt omdat de audio in het WMA3 formaat is en dat vreet de WD TV niet. Dus ik wil het audio deel omzetten naar WMA2. (files met wma2 geven wel geluid op de wd tv)

Ik geef aan video stream kopieren in dezelfde container, audio omzetten naar wma2.

Hij gaat aan de gang, geeft een error en produceert een file met 0kb. Zelfde geprobeert met conversie naar mp3 maar dat werkt ook niet.

Kennelijk is het dus toch niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals verwacht wordt dit het jaar van de HDD mediaspeler. Naast de doorbraak van de NMT, komen nu ook andere spelers op de markt met de zelfde filosofie als Western Digital. Hier de oplossing van Seagate:

Seagate mediaplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik heb hem eindelijk...gelijk even aangesloten direct op een LCD (phillips Full HD) zonder DTS receiver en inderdaad MKV's met DTS is No sound... Een geconverteerde MKV naar AC3 was no problemo! dus het werkt wel...

Minpunt 1
Ik heb een WD Mybook van 640 Gb eraan gekoppeld en het vinden van de files kan 10 minuten duren!! dus een beetje geduld is gewenst (dacht dat hij hem niet pakte in eerste instantie).

Minpunt 2

HD 1080 films(MKV,WMV) schokken bij mij het is licht maar wel opvallend & irritant te noemen...kan mogelijk aan de ext harde schijf liggen ...zou niet mogen imo.
Ik heb liever alleen HD films in 1080 materiaal dus dit vind ik erg jammer ...

Blu Ray:
Ook speelde hij een Blu Ray Stream .M2TS super af (Dark Knight 40 Gb) en by the way heb gewoon geluid?!?!?

DTS :
Ik het Popcorn MKV Audio Converterer gebruikt om DTS te vervangen voor AC3 alleen hoe lang duurt dit bij jullie dan?
Hij deed er dik een half uur over om DTS te converten naar AC3 met een MKV file van 11 Gb. dat vind ik best lang of is dit normaal? of beter bv SUPER gebruiken?
Dan zal hopelijk als het goed werkt batch's gewijs alle MKV's een nacht moeten laten draaien naar AC3 of een goedkope DTS receiver kopen...
Iemand nog tips voor goede goedkope DTS receiver/decoders?

Voor de rest top ding hoor _/-\o_ goede GUI ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

dat omzetten gaat idd niet snel nee, maar het zou natuurlijk wel es kunnen dat bij jou je externe hardeschijf een beetje een bottleneck is. maar bij mij duurde het ook best lang bij een bestand van +-20gb, daar draaide men processor steeds op 99% (en op 99,2% van het converteren de melding dat de hd vol was ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omzetten van DTS duurt zo'n 10 minuten hier denk ik. Ligt eraan of je gelijk wegschrijft naar externe HD over usb, waar je Temp folder staat, etcetera. Valt reuze mee vind ik.

Over je eerste minpunt, daar zit je fout. De WD doe er geen 10 minuten over om alle bestanden te vinden; hij doet er 10 minuten over om alles te indexeren. Voeg je later 1 of 2 filmpjes per keer toe aan de hd, dan is de WD binnen een tiental seconden klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 23530 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:36:
Zoals verwacht wordt dit het jaar van de HDD mediaspeler. Naast de doorbraak van de NMT, komen nu ook andere spelers op de markt met de zelfde filosofie als Western Digital. Hier de oplossing van Seagate:

Seagate mediaplayer
Gelukkig is die foeilelijk én duurder dan de WD TV. Dus we hoeven nog geen spijt te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121131

Anoniem: 234350 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:09:
[...]

Gelukkig is die foeilelijk én duurder dan de WD TV. Dus we hoeven nog geen spijt te hebben!
en geen hdmi, enkel tot 1080i, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

Anoniem: 234350 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:09:
wow idd, wat een ding! nu was ik al geen Seagate fan, en zo gaat het ook niet veranderen.

voor de TS misschien nog interessant om te vermelden, met het programma RipBot kun je MKV's die op L5.1 zijn gecodeerd heel eenvoudig naar L4.1 converteren. Echter kan dit per MKV file zo een uurtje of 15 duren (met een moderne cpu) ... ik heb dit dus nog niet geprobeerd, maar wellicht zijn er mensen die het interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rub3s schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:49:
dat omzetten gaat idd niet snel nee, maar het zou natuurlijk wel es kunnen dat bij jou je externe hardeschijf een beetje een bottleneck is. maar bij mij duurde het ook best lang bij een bestand van +-20gb, daar draaide men processor steeds op 99% (en op 99,2% van het converteren de melding dat de hd vol was ;( )
Deed het intern ...snik...
En heb een redelijk snelle pc (Q6600,2 ghz DDR 1066) of kan ik beter SUPER gebruiken?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 278102 op 08-01-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

tja dan zal je processor wel het probleem zijn net zoals bij mij (hier een e2180 op 3ghz). ik zit zwaar te denken aan een q6600 voor zulke dingen......

zit de volgende firmware voor de wd tv er al aan te komen trouwens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rub3s schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:38:
tja dan zal je processor wel het probleem zijn net zoals bij mij (hier een e2180 op 3ghz). ik zit zwaar te denken aan een q6600 voor zulke dingen......

zit de volgende firmware voor de wd tv er al aan te komen trouwens? :)
Ik heb een Q6600 ...dus bij deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ah juist :z das aardig vreemd dat het dan nog niet opschiet

welke cores worden bij jou flink gebruikt als je SUPER flink laat pruttelen? allemaal of maar 2?

soms gebruik ik ook wel es tsmuxer icm eac3to, gaat opzich ook wel aardig (al moet je dan wel wat extra stappen zelf doen, die anders door 1 programma gebeuren)

[ Voor 18% gewijzigd door Rub3s op 08-01-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rub3s schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:16:
ah juist :z das aardig vreemd dat het dan nog niet opschiet

welke cores worden bij jou flink gebruikt als je SUPER flink laat pruttelen? allemaal of maar 2?

soms gebruik ik ook wel es tsmuxer icm eac3to, gaat opzich ook wel aardig (al moet je dan wel wat extra stappen zelf doen, die anders door 1 programma gebeuren)
Ik het SUPER nog niet gebruikt maar MKV audio converter van Popcorn...ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

no idea, het zijn allebei wel aardig programma's, al heb ik het vaak met tsmuxer/eac3to gedaan omdat popcorn niet werkte

EDIT: bij een bestand van 9gb duurde het +-12 minuten met popcorn audio converter

[ Voor 27% gewijzigd door Rub3s op 08-01-2009 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een dringende vraag in het algemeen ik twijfel aan de kwaliteit van de media player...ik ben behoorlijk wat MKV' 's in 1080 aan het bekijken geweest en wat mij opvalt is dat de films licht schokkerig overkomen..ik kan het geen haperingen noemen maar licht schokkerig beeld. Ik heb 50hz 60hz ook al geprobeerd bij instellingen.
Dit vind ik echt een probleem ...ook nadat ik meerdere harde schijven eraan gehangen had (hoopte dat het lag aan de harde schijf) gebeurde dit.
Mijn MKV bestanden heb ik altijd het liefst rond/onder en nabij de 10 Gb groot... hebben meer mensen hier last van? of lopen de 1080 films bij jullie super vloeiend?? Ik heb trouwens de laatste versie firmware erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag de WD HD TV player afgehaald.

Heb alleen composite kabels erbij gekregen geen HDMI klopt dit? Beeld kwaliteit is nu erg slecht vind ik. Menu`s van de player zien er al erg slecht uit.

HDMI kabel gaat dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-04 13:08

amahusu

taking over the world!

Anoniem: 83017 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:53:
Vandaag de WD HD TV player afgehaald.

Heb alleen composite kabels erbij gekregen geen HDMI klopt dit? Beeld kwaliteit is nu erg slecht vind ik. Menu`s van de player zien er al erg slecht uit.

HDMI kabel gaat dit verhelpen?
hdmi kabel zit er idd niet standaard bij en zorgt voor optimale beeldkwaliteit (overigens speelt de kwaliteit/prijs van de kabel hier geen rol in mits ie niet te lang is)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amahusu schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:56:
[...]

hdmi kabel zit er idd niet standaard bij en zorgt voor optimale beeldkwaliteit (overigens speelt de kwaliteit/prijs van de kabel hier geen rol in mits ie niet te lang is)
Maakt dit het gigantisch verschil tussen korrelig en strak scherp beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:52

The_Worst

Unox

Als je een HDMI-kabel aansluit dan heb je echt scherp beeld. Je hebt hooguit een paar euro kwijt aan een kabel.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
The_Worst schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:21:
Als je een HDMI-kabel aansluit dan heb je echt scherp beeld. Je hebt hooguit een paar euro kwijt aan een kabel.
Zie ook dit andere topic: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een dringende vraag in het algemeen
Ik twijfel aan de kwaliteit van de (of mijn) media player...ik ben behoorlijk wat MKV' 's in 1080 aan het bekijken geweest en wat mij opvalt is dat de films licht schokkerig overkomen..ik kan het geen haperingen noemen maar licht schokkerig beeld. Ik heb 50hz 60hz ook al geprobeerd bij instellingen.

Mijn MKV bestanden heb ik altijd het liefst rond/onder en nabij de 10 Gb groot... hebben meer mensen hier last van? of lopen de 1080 films bij jullie super vloeiend?? Ik heb trouwens de laatste versie firmware erop staan.
Graag jullie bevindingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:29
zonder HDMI-kabel baalde ik van de kwaliteit, toen heb ik de dag erop een hdmi kabel gekocht van 8 euro.
En nu is het beeld perfect. HDMI kabel is 1 meter ofzo.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anoniem: 278102 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:53:

Vraagje : Wat is handiger MKV (Matroska files )met externe subs of interne subs? maw zal ik ze erin gaan bakken met een muxer?
Hoe doe je dat een srt in een film muxen? Met TSmuxer kan ik geen srt toevoegen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een aantal film bestanden VTS in een ISO geplaatst alleen werkt dit niet?

Wat is handig om te doen?

Met Magic Iso maker heb ik de iso gemaakt. File is coded MPEG2

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 83017 op 08-01-2009 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pinin schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:45:
[...]
Hoe doe je dat een srt in een film muxen? Met TSmuxer kan ik geen srt toevoegen
MKVmerge

En met TSmuxer kan wel een srt worden toegevoegd; resultaat is echter een TS of een M2TS

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 23530 op 08-01-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb met Magic Iso een iso gemaakt die absoluut niet wil afspelen. Wie weet waar dit aan kan liggen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
General           : D:
ewsleecher\downloads\iso\test.iso
Format            : MPEG-PS at 3 679 Kbps
Length            : 3 GiB for 1h 54mn 13s 913ms

Video #0          : MPEG Video
Aspect            : 720 x 480 (1.333) at 29.970 fps

Video #1          : MPEG Video
Aspect            :  x  ()

Audio #0          : AC-3 at 384 Kbps
Infos             : 6 channels, 48.0 KHz

Dit heb ik met 4 verschillende soorten films, wat doe ik fout?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 83017 op 08-01-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Anoniem: 23530 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:16:
[...]

MKVmerge

En met TSmuxer kan wel een srt worden toegevoegd; resultaat is echter een TS of een M2TS
ik heb het afgelopen weekend ook een keer geprobeerd, maar ik hield toen een bestand van 23mb over ipv de verwachte 19gb :X geen idee of dat accidenteel geval was. ik moet wel toegeven, ik muxte een .mkv + een .srt

mkvmerge lijkt me in dit geval beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anoniem: 23530 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:16:
[...]

MKVmerge

|:( ik had de oudere versie (1.36) die kon geen srt's toevoegen/muxen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:14:
Even een dringende vraag in het algemeen ik twijfel aan de kwaliteit van de media player...ik ben behoorlijk wat MKV' 's in 1080 aan het bekijken geweest en wat mij opvalt is dat de films licht schokkerig overkomen..ik kan het geen haperingen noemen maar licht schokkerig beeld. Ik heb 50hz 60hz ook al geprobeerd bij instellingen.
Dit vind ik echt een probleem ...ook nadat ik meerdere harde schijven eraan gehangen had (hoopte dat het lag aan de harde schijf) gebeurde dit.
Vandaag bezig geweest met diverse demos van oa philips, lg, sharp enz. Ik heb het zelfde probleem.
Beeld is retescherp maar wel schokkerig. Of het nu de WDTV of de tv is? Ik weet het niet. Zou ook nog aan de films kunnen liggen? Is best wel irritant. Heb een 50inch plasma met 720p.

EDIT:

Heb nog wat onderzoek gedaan. Blijkt dat 1080P films schokkerig overkomen omdat mijn tv maar 720P heeft.
Mogelijk heeft de WD TV moeite een 1080P signaal om te zetten naar 720P. Dit kost zoveel rekenkracht dat het beeld niet meer vloeiend loopt. Dat blijkt uit het feit dat als ik 720P film ga draaien dat ze dan wel vloeiend lopen. Nu is het zo dat full HD 8 tot 9mb per seconde trekt en 720P ongeveer de helft. Althans dat is mijn visie. Wat ook nog zou kunnen is dat mijn HD geen 8 a9 mb per seconde kan leveren en dat daarom 1080P niet vloeiend loopt. Heb een 50inch plasma met 720p. Mag ik jullie mening hierover?

[ Voor 22% gewijzigd door berhav op 08-01-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

berhav schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 20:31:
[...]

Vandaag bezig geweest met diverse demos van oa philips, lg, sharp enz. Ik heb het zelfde probleem.
Beeld is retescherp maar wel schokkerig. Of het nu de WDTV of de tv is? Ik weet het niet. Zou ook nog aan de films kunnen liggen? Is best wel irritant. Heb een 50inch plasma met 720p.
heb je op de lcd's op gamestand gezet?
Dan schakelt ie alle beeldverbeteraars uit, want de processor kan niet alles berekenen.

Dat heb ik ook gehad met een lcd samsung. Daarna liep de film soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
Anoniem: 256386 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 21:06:
[...]

heb je op de lcd's op gamestand gezet?
Dan schakelt ie alle beeldverbeteraars uit, want de processor kan niet alles berekenen.

Dat heb ik ook gehad met een lcd samsung. Daarna liep de film soepel
Ik heb een plasma en die heeft geen gamestand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 17:23:
Even een dringende vraag in het algemeen
Ik twijfel aan de kwaliteit van de (of mijn) media player...ik ben behoorlijk wat MKV' 's in 1080 aan het bekijken geweest en wat mij opvalt is dat de films licht schokkerig overkomen..ik kan het geen haperingen noemen maar licht schokkerig beeld. Ik heb 50hz 60hz ook al geprobeerd bij instellingen.

Graag jullie bevindingen...
Heb nog wat onderzoek gedaan. Blijkt dat 1080P films schokkerig overkomen omdat mijn tv maar 720P heeft.
Mogelijk heeft de WD TV moeite een 1080P signaal om te zetten naar 720P. Dit kost zoveel rekenkracht dat het beeld niet meer vloeiend loopt. Dat blijkt uit het feit dat als ik 720P film ga draaien dat ze dan wel vloeiend lopen. Nu is het zo dat full HD 8 tot 9mb per seconde trekt en 720P ongeveer de helft. Althans dat is mijn visie. Wat ook nog zou kunnen is dat mijn HD geen 8 a9 mb per seconde kan leveren en dat daarom 1080P niet vloeiend loopt. Heb een 50inch plasma met 720p. Mag ik jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:24
Als je HD geen 9MB/s kan leveren dan heb je wel een hele gare HD ;) Dat zal het waarschijnlijk niet zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aanvullende vraag:

Ik heb een aantal films met alleen .vob files met een mpeg2 codec. Deze heb ik in een iso container gezet, echter is afspelen op geen enkele manier mogelijk.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 00:18
Ik heb ergens in december al een keer uitgezocht hoe je WMV met VC-1 en WMA Pro goed kunt omzetten. Dat toen gezet in het topic bij AVS Forums. Hierbij nog even een kopietje van die post, want dat scheelt een hoop uitzoekwerk. Ik heb al van een helboel mensen gehoord dat dit perfect gaat en maar een paar minuten per film tijd kost. Ik heb het niet meer vertaald naar NL, dus:

You need two programs: SUPER Converter and XVID4PSP (Google them)

-Super converter: choose MKV as the container, Stream Copy the Video, Disable Audio
-XVID4PSP: open WMV and DISABLE Video, Put Audio on AC3 640k, press Encode
-Choose Tools from XVID4PSP and start TSMUXER. Now open both the WMV file you got in step one and the AC3 file you got in step 2 and MUX them into a TS file.

The resulting TS file will play perfectly on the WD. Just delete the MKV and the AC3 file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldvg2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 00:18
berhav: ik heb het even getest voor je en als ik 1080p films op 720p toon gaat dat prima. Misschien moet je de films omzetten (muxen) naar een M2TS of een TS file. Het blijkt dat de films dan veel soepeler lopen. Ik heb hier totaal nog geen problemen gehad met geen enkele 1080p film. Grootste was 25 Gb voor 1 uur en 48 minuten, dus de WD kan dat allemaal goed verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Berhav

Ik heb een Philips Aurea full HD dus zeker 1080p ....maar hier is hij schokkerig in de hoogste stand (1080 mode in de WD HD TV)....heb jij ook schokkerig beeld om de seconde? lichte vertraging zeg maar??? tis minimaal moet ik zeggen maar je ziet het wel!!...heb hem trouwens op 2 Philips Full HD tv's getest vandaag.

Update as we speak...zowaar is de schokkerigheid weg uit alle films?? ik loop ze allemaal door maar hij is vloeiend!?!?? Ik had hem wel even een keer op 720 gezet..maar daarna gelijk weer naar 1080 in het menu...
doet het goed ...Berhav hoe oud is die van jou?!? ook net nieuw?Misschien moet hij een beetje wennen aan het baasje _/-\o_

Oja! nog een handig weetje.... Zet de player niet op je 220 gevoedde harde schijf DA VIND DIE NIE LEUK NIE! Hij werd een half uur geleden te warm en speelde 15 minuten even helemaal niets af..had een zwart beeld bij alles wat ik selecteerde aan films en muziek wilde hij ook niet afspelen...even laten afkoelen en ..hoppa deed het weer... d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 278102 op 08-01-2009 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronaldvg2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:16:
berhav: ik heb het even getest voor je en als ik 1080p films op 720p toon gaat dat prima. Misschien moet je de films omzetten (muxen) naar een M2TS of een TS file. Het blijkt dat de films dan veel soepeler lopen. Ik heb hier totaal nog geen problemen gehad met geen enkele 1080p film. Grootste was 25 Gb voor 1 uur en 48 minuten, dus de WD kan dat allemaal goed verwerken.
Zijn ook goed ja...heb net de Dark Knight (40 gb!!) in M2TS afgespeeld direct op mijn televisie zonder DTS receiver...en wat denk je..??Heb gewoon geluid?!?! de rest van de DTS MKV's zijn soundless... :? :? Blu Ray is juist toch DTS eisende of heb ik dat verkeerd?

Dit bestand heb ik...

RELEASEiNFO:

RELEASE.... Batman: The Dark Knight (2008)
GENRE...... Action/ Crime/ Thriller
RUNTIME.... 153 min
Bytes...... 43,3 GB
SiZE....... 276x BR-Disc Layout Regionfree
SOURCE..... BluRay (Own RIP) Region B
RESOLUTiON. 1920x1080p
ViDEOCODEC. AVC Advanced@3
AUDIO...... All included
SUBTITLES.. All included

ofwel de MKV 's die tegenwoordig aangeboden worden hebben allemaal alleen DTS zeker!! (grrrrrr)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 278102 op 08-01-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Ik heb begrepen dat er (nog) geen ondersteuning is voor menu's.
Hoe werkt het dan als ik bijvoorbeeld een ISO heb van de serie Lost die 4 afleveringen bevat.
Hoe kan ik die afleveringen afzonderlijk selecteren en bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkna schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:49:
Ik heb begrepen dat er (nog) geen ondersteuning is voor menu's.
Hoe werkt het dan als ik bijvoorbeeld een ISO heb van de serie Lost die 4 afleveringen bevat.
Hoe kan ik die afleveringen afzonderlijk selecteren en bekijken?
Ik denk persoonlijk (maar nog niet gedaan) met skip op de AB is inderdaad een gemis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
Ik denk persoonlijk (maar nog niet gedaan) met skip op de AB is inderdaad een gemis...
Werkt niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Henkna : Een gemis en een kans voor ScottWD!! firmware die in Januari moet uitkomen moet nog even een paar dingen aanpassen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23
Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:19:
[...]

Werkt de SKIP-button niet met dvd menus? Doet het nmlijk prima als je een hele serie losse AVIs bekijkt (als je de film opstart met PLAY ipv de OK-knop dan skiptie naar de volgende file als het helemaal is afgelopen).

Het schokkerige bij sommige films zal vast komen door het niet goed ondersteunen van 24p films, als je de output op Auto zet en je speelt een 24p film af dan switch de player niet naar 24hz modus.

DTS zou je bv op een setje Logitech Z-5400 kunnen afspelen, die doet Dolby PL2 en DTS, of je pakt een goedkope homecinema set die je op de eerste de beste onlinewinkel kan vinden 8)7 http://www.redcoon.nl/ind...cid/5006/Philips_HTS3164/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:35:
[...]

Zijn ook goed ja...heb net de Dark Knight (40 gb!!) in M2TS afgespeeld direct op mijn televisie zonder DTS receiver...en wat denk je..??Heb gewoon geluid?!?! de rest van de DTS MKV's zijn soundless... :? :? Blu Ray is juist toch DTS eisende of heb ik dat verkeerd?

ofwel de MKV 's die tegenwoordig aangeboden worden hebben allemaal alleen DTS zeker!! (grrrrrr)
nee dat hoeft niet, maar er zijn er wel veel die alleen dts geluid hebben.

ik zou ff je file laten scanner door Mediainfo. waarschijnlijk heeft ie gewoon ac3 geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=31315108,noline]Helox-in-a-box schreef op donderdag 08 januari 2009 @
DTS zou je bv op een setje Logitech Z-5400 kunnen afspelen, die doet Dolby PL2 en DTS, of je pakt een goedkope homecinema set die je op de eerste de beste onlinewinkel kan vinden 8)7 http://www.redcoon.nl/ind...cid/5006/Philips_HTS3164/
Ja ik zag deze lijkt mee ook een mooie! http://www.redcoon.nl/ind.../4003/Samsung_HT_A100_WT/
heeft optisch ingang mogelijkheid sluit ik de WD HD erop aan en dan zou het toch moeten werken...??of moet ik daarna weer doorlussen met hdmi naar de TV? of is dat dan voldoende?

Tnx voor de antwoorden trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
ronaldvg2 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:16:
Dank je voor je reply. De films die vooral soms wat schokkerig over komen zijn diverse demos van Philips, JVC, LG enz. Die films zijn in M2TS.
Het vreemde feit doet zich voor dat als ik de WDTV in de laagste reselutie zet (480P) diezelfde film nog een beetje schokken. Dus de WDTV hoeft niet echt te presteren en de TV helmaal niet in die reelutie.
Het enige wat mogelijk is dat de WDTV veel moeite moet doen het 1080P signaal om te zetten naar 480P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berhav
Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:25:
@Berhav

Ik heb een Philips Aurea full HD dus zeker 1080p ....maar hier is hij schokkerig in de hoogste stand (1080 mode in de WD HD TV)....heb jij ook schokkerig beeld om de seconde? lichte vertraging zeg maar??? tis minimaal moet ik zeggen maar je ziet het wel!!...heb hem trouwens op 2 Philips Full HD tv's getest vandaag.

Update as we speak...zowaar is de schokkerigheid weg uit alle films?? ik loop ze allemaal door maar hij is vloeiend!?!?? Ik had hem wel even een keer op 720 gezet..maar daarna gelijk weer naar 1080 in het menu...
doet het goed ...Berhav hoe oud is die van jou?!? ook net nieuw?Misschien moet hij een beetje wennen aan het baasje _/-\o_

Oja! nog een handig weetje.... Zet de player niet op je 220 gevoedde harde schijf DA VIND DIE NIE LEUK NIE! Hij werd een half uur geleden te warm en speelde 15 minuten even helemaal niets af..had een zwart beeld bij alles wat ik selecteerde aan films en muziek wilde hij ook niet afspelen...even laten afkoelen en ..hoppa deed het weer... d:)b
Mijn beeld is in die zin schokkerig dat het lijkt of de film soms een te lage framerate heeft. In sommige scenes is dit extra goed te zien als bijv. mensen snel door het beeld lopen of dat er een vieigtuig langsvliegt. Dus snel over het scherm bewegende voorwerpen. Mijn TV is ruim 2jr. oud. Dus misschien wel moe van het baasje :P

Als ik de hele boel op 480P!! zet dan treed hetzelfde effect ook nog op. Dus iksnap het niet meer. Ik zal een een hd film downloaden. Tot nu toe gebruikte ik veel 1080P demos van philips, lg, jvc, enz.

Van die 220volt is een vreemd verhaal. Zou niet moeten kunnen omadt de usb2 van de WDTV 5 volt AFGEEFT op de usb bus. Dus hoe die last zou kunnen hebben van de 220volt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:28
berhav schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:00:
[...]

Mijn beeld is in die zin schokkerig dat het leijkt of de film som s een te lage framerate heeft. In sommige scenes is dit extar goed te zien als bijv. mensen snel door het beeld lopen of dat er een vleigtuig langsvlieg. Dus snel over het scherm bewegende dingen.Mijn TV is ruim 2jr. oud. Dus misschiem wel moe van het baasje :P

Als ik de hele boel op 480P!! zet dan treed hetzelfde effect ook nog op. Dus iksnap het niet meer. Ik zal een een hd film downloaden. Tot nu toe gebruikte ik veel 1080P demos van philips, lg, jvc, enz.

Van die 220volt is een vreemd verhaal. Zou niet moeten kunnen omadt de usb2 van de WDTV 5 volt AFGEEFT op de usb bus. Dus hoe die last zou kunnen hebben van de 220volt?
Ik heb dit zelfde probleem gehad met Vantage Point 1080p. testen de WD steeds met deze film en wat ik ook deed, altijd schokken. maakt niet uit waar het op staat, (usb stick/HDD 2.5"/HDD3.5"). of welke instelling ik de HDMI uit zet (720p-50hz-60hz/1080p-50hz-60hz) toen maar ff een andere 1080p gepakt en helemaal geen problemen loopt helemaal soepel. wat er nou mis is met Vantage point weet ik niet maar blijkbaar vind hij het niet leuk.

en dat van 220 vind ik een vreemd verhaal idd het is gewoon 5volt de USB standaard. ik heb het probleem trouwens zelf niet ondervonden.

[ Voor 5% gewijzigd door Lordsauron op 09-01-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
Anoniem: 278102 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:35:
[...]

Dit bestand heb ik...

RELEASEiNFO:

RELEASE.... Batman: The Dark Knight (2008)
GENRE...... Action/ Crime/ Thriller
RUNTIME.... 153 min
Bytes...... 43,3 GB
SiZE....... 276x BR-Disc Layout Regionfree
SOURCE..... BluRay (Own RIP) Region B
RESOLUTiON. 1920x1080p
ViDEOCODEC. AVC Advanced@3
AUDIO...... All included
SUBTITLES.. All included

The dark knight blu ray heeft ook geen DTS track!
Alleen de Rips hebben een dts track, deze zijn gemaakt door een true hd track om te zetten naar een full bitrate dts track (1,5Mb).

Je hebt dus gewoon naar een dolby digital track geluisterd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

berhav schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:00:
[...]

Ik bedoel mijn externe harde schijf met voeding die heet werd waarop de WD media player stond... ofwel de media player werd flink opgewarmd door de hardeschijf...uit elkaar zetten dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 278102 op 09-01-2009 11:15 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.