Hoofdcategorieën
Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
hardware-lover schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:48:
Ik heb hem net beschikbaar gekregen, ik heb nog geen gebruikers_ervaring mee.
Heb je wel ervaring met eerdere versies?
Ik ben op zich wel benieuwd hoe het precies werkt.
Zijn het dan gewoon extra POI of is het een laagje er over heen wat er toch wat gammel uitzien, de screenshots zijn nooit zo denderend. ;)

Een maat van me heeft Mobile Navigator 7 door mijn interesse eens geprobeerd maar hij had de volgende opmerkingen. Zou jij daar wat over kunnen zeggen?
• route niet in één oogopslag duidelijk, hij vond TomTom daarin toch beter. Dit kan natuurlijk gewenning zijn maar zijn screenshot was inderdaad niet best. Screenshot.
• er kwam geen aanduiding voor een bocht terwijl hij beweert alles aangezet te hebben.
• bij het afwijken van de route wordt de route niet opnieuw berekend. Op mijn aanraden had hij al gekozen voor snelste route i.p.v. optimale maar dat mocht niet baten.
Heb jij een idee? Punt 1 snap ik zelf niet, punt 2 lijkt mij een kwestie van instelling maar punt 3 is voor mij toch wel behoorlijk belangrijk.

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

Reg. datum: 08 augustus 2005

quote:
Gonadan schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:35:
[...]

Heb je wel ervaring met eerdere versies?
Ik ben op zich wel benieuwd hoe het precies werkt.
Zijn het dan gewoon extra POI of is het een laagje er over heen wat er toch wat gammel uitzien, de screenshots zijn nooit zo denderend. ;)

Een maat van me heeft Mobile Navigator 7 door mijn interesse eens geprobeerd maar hij had de volgende opmerkingen. Zou jij daar wat over kunnen zeggen?
• route niet in één oogopslag duidelijk, hij vond TomTom daarin toch beter. Dit kan natuurlijk gewenning zijn maar zijn screenshot was inderdaad niet best. Screenshot.
• er kwam geen aanduiding voor een bocht terwijl hij beweert alles aangezet te hebben.
• bij het afwijken van de route wordt de route niet opnieuw berekend. Op mijn aanraden had hij al gekozen voor snelste route i.p.v. optimale maar dat mocht niet baten.
Heb jij een idee? Punt 1 snap ik zelf niet, punt 2 lijkt mij een kwestie van instelling maar punt 3 is voor mij toch wel behoorlijk belangrijk.
Ik heb de ervaring met de versie voor Navigon 6 maar zoals ik al eerder aangegeven had, ik mis origineel eigenlijk weinig. Wellicht ben ik snel tevreden?

Je maat draait met een PDA versie van Navigon 7 en ik denk, gezien de "bochten" opmerking dat deze versie niet rechtstreeks van Navigon afkomstig is, wellicht een Yarda versie, correct?
Er zijn demo-routes beschikbaar waarbij je alle extra's apart kunt testen, waaronder de bochten_waarschuwing.

Ik draai met een PNA op een breedbeeld-scherm en daarbij is de scherm_info voor mij meer dan voldoende. Op een PDA is deze met Navigon 6 voor mij ook altijd voldoende geweest en de scherm_layout bij 7 is niet veel anders dan van 6. Er is wel wat meer info beschikbaar gekomen zoals bijvoorbeeld een extra TMC vak bij waarschuwingen en sinds kort wat 3D weergave's van enkele gebouwen.

Herberekenen van routes kan automatisch of met de hand, afhankelijk van de instelling in het menu. Als dit niet automatisch gebeurd dan is er iets met de installatie mis (check alle bestanden op read_only, dit mag niet actief zijn).

V.w.b. de vergelijking met TT? Ieder heeft zo zijn voorkeur en TT krijgt van mij zeker niet de eerste ;)

hardware-lover wijzigde dit bericht 15-12-2008 13:54 (3%)

.. mijn handen begrijpen mijn hoofd niet ..

quote:
hardware-lover schreef op maandag 15 december 2008 @ 13:52:
Je maat draait met een PDA versie van Navigon 7 en ik denk, gezien de "bochten" opmerking dat deze versie niet rechtstreeks van Navigon afkomstig is, wellicht een Yarda versie, correct?
Nog nooit van gehoord, maar zal het vragen.
quote:
Herberekenen van routes kan automatisch of met de hand, afhankelijk van de instelling in het menu. Als dit niet automatisch gebeurd dan is er iets met de installatie mis (check alle bestanden op read_only, dit mag niet actief zijn).
Maar jij bent dus wel tevreden over het herberekenen van route's?
Gaat dat snel?

quote:
Gonadan schreef op maandag 15 december 2008 @ 14:25:
[...]

Nog nooit van gehoord, maar zal het vragen.

[...]

Maar jij bent dus wel tevreden over het herberekenen van route's?
Gaat dat snel?
Ik ben uitermate tevreden of de snelheid van route berekenen en, bij het afwijken van de route, over het her-berekenen. V.w.b. de snelheid van routeberekening, filmpje!

quote:
hardware-lover schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:10:
Ik ben uitermate tevreden of de snelheid van route berekenen en, bij het afwijken van de route, over het her-berekenen. V.w.b. de snelheid van routeberekening, filmpje!
Ik bedoel meer hoe snel hij begint met herberekenen als je verkeerd rijdt.
Doet hij dat meteen zodra hij ziet dat je van de route af bent, of wacht hij een tijdje.
Hangt dat nog af van de manier van routeberekenen? Ik heb namelijk gelezen van wel, dat optimaal minder snel gaat herberekenen.

quote:
Gonadan schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:18:
[...]

Ik bedoel meer hoe snel hij begint met herberekenen als je verkeerd rijdt.
Doet hij dat meteen zodra hij ziet dat je van de route af bent, of wacht hij een tijdje.
Hangt dat nog af van de manier van routeberekenen? Ik heb namelijk gelezen van wel, dat optimaal minder snel gaat herberekenen.
Dat antwoord heb ik ook al gegeven, herberekenen gaat snel genoeg.
Ik merk niet zo heel veel verschil tussen snel en optimaal maar dat laatste zal logischerwijze wel ietsje langer duren omdat er meer via binnenwegen gereden zal worden.

Reg. datum: 28 maart 2002

Een gelukkig eigenaar van een 2110 max meld zich hier. Ik heb de mijne in Duitsland gekocht toen onze Sony tijdens de rit besloot er mee op te houden.

Ervaringen:
× Vrijwel altijd binnen 1 minuut een fix (ik weet niet of dit snel of langzaam is)
× Zeer snelle routeberekening (800km naar oost Duitsland in ± 10 seconden)
× Met ongeveer een 5-tal seconden begint hij te herrekenen (sommige doen dit sneller, andere langzamer)
× Reality-view is ideaal wanneer je niet bekend bent

Wat ik wel heb gemerkt is dat snelheidsherkenning en TMC in Duitsland veel beter werkte. Binnen 1 seconde na een wijziging in de maximaal snelheid had de Navigon zich al aangepast. Hier in Nederland mag ik op 30km wegen vaak 80 rijden en op 80km wegen loopt hij te schreeuwen dat ik maar 50 mag. Je moet er wel rekening mee houden dat dit niet door Navigon zelf is ontwikkeld. Zij kopen het net als andere fabrikanten gewoon in van een derde partij. Ik kan daarom niet zeggen of dit bij andere navigaties beter is.

TMC werkte in Duitsland ook briljant. Nog voordat de file zichtbaar werd, gaf het apparaat al aan dat wij van de snelweg af moesten. Wel leuk om langs de snelweg geleid te worden en op de snelweg een file te zien staan. In Nederland heb ik nog geen ervaringen met TMC.

Ik heb zelf ook 1 keer gehad dat de houder niet op de voorruit bleef zitten. Ik kon dat toen oplossen door de voorruit schoon te maken. Hierna is hij er niet meer vanaf gevallen.

Overigens ben ik niet 100% tevreden. Ik vind de accu gewoon slecht. Een paar dagen niet gebruiken resulteert in een compleet lege accu, waardoor het eerst enige tijd duurt voordat het apparaat überhaupt aan wil gaan. Verder is mijn SD kaart stuk gegaan. Dit is opgelost door op een andere kaart een back-up terug te zetten. Probleem is wel dat je nergens in Nederland support kan krijgen op een betaalnummer na.

Reg. datum: 18 november 2004

Voor mijn smartphone (Symbian) gebruikte ik altijd TomTom 6. Werkt zeer goed, alleen dat die wat veroudert is. Garmin Mobile XT 5 vind ik veel te traag en Sygic McGuider loopt altijd 400m achter, ongeacht wat ik instel.

Gisteren gezien dat je gratis een 30-dagen volledige versie kan downloaden en gebruiken. Mooi zo! Heb dan de Benelux versie gedownload & geinstalleerd op SD kaart. Ik dacht hem meteen te testen toen ik mijn vriendin moest ophalen aan station. Ik start het programma (wat vrij lang duurt eerlijk gezegd). Mijn externe BT GPS vond hij direct. Ik kies voor 'kaartweergave'. Wat is dat? 2D weergave? Op de screenshots zag ik nogtans 3D weergave. Hij is allesinds wel correct. Ik begin te rijden, maar het scherm update niet mee, mijn wagen gaat van het scherm af bij wijze van spreken, en je moet telkens op '3' duwen om het beeld te updaten. Dus als ik het goed begrijp is die functie er alleen maar om te kijken waar je op dat moment bent? Zo'n beetje als Google Maps.

Dan dacht ik het navigeren te proberen, dat zal wel 3D zijn hopelijk. Maar jammer genoeg moest je blijkbaar eerst via internet activeren voor je die functie kan gebruiken. Aangezien ik in de wagen zat kon ik hem dus jammer genoeg niet activeren. Morgen dan meer eens opnieuw testen.

De kans is nu wel erg groot dat ik vanmiddag de 2110 max ga halen.
Accu lijkt me niet zo'n probleem, aangezien je via aansteker en USB kunt laden.

Ook had ik begrepen dat je geen CC meer nodig hebt voor de FreshMaps aanbieding.
Is de downloadserver eigenlijk snel? Anders moet ik throttlen (werkverbinding :+).

quote:
GertjanO schreef op maandag 15 december 2008 @ 16:52:
Overigens ben ik niet 100% tevreden. Ik vind de accu gewoon slecht. Een paar dagen niet gebruiken resulteert in een compleet lege accu, waardoor het eerst enige tijd duurt voordat het apparaat überhaupt aan wil gaan. Verder is mijn SD kaart stuk gegaan. Dit is opgelost door op een andere kaart een back-up terug te zetten. Probleem is wel dat je nergens in Nederland support kan krijgen op een betaalnummer na.
Een backup maken gaat prima via Fresh of rechtstreeks vanaf de kaart. Dit kan zelden kwaad.

Support gaat prima via: support.nl@navigon.com en ze reageren daarop behoorlijk snel.

quote:
Gonadan schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 10:58:
De kans is nu wel erg groot dat ik vanmiddag de 2110 max ga halen.
Accu lijkt me niet zo'n probleem, aangezien je via aansteker en USB kunt laden.

Ook had ik begrepen dat je geen CC meer nodig hebt voor de FreshMaps aanbieding.
Is de downloadserver eigenlijk snel? Anders moet ik throttlen (werkverbinding :+).
Updates via Fresh gaan snel, ook bij een volledige kaart_update.

Ajuparaplu!
Reg. datum: 09 september 2002

Sinds afgelopen week een 2110 max in bezit en hij werkt perfect. Software en kaarten via FreshMaps geupdate, upgedate, geüpdatet bijgewerkt zonder problemen, satellieten snel gevonden, route berekeningen snel en acuraat, route opnieuw berekenen bij een andere route ging ook prima. Geen files tegengekomen dus geen TMC kunnen testen. Geluid is goed, prettige stem enz...

Vroeg mij alleen af of het mogelijk is een bepaalde weg permanent te blokkeren. Ik word over een weg geleid die al een tijdje afgesloten is. Voor zover ik kan zien kan ik dit alleen blokkeren als ik op die weg rijd en dat geldt dan voor de huidige route. Maar ik wil 'm graag altijd vermijden. Weet iemand dit?

Joppy wijzigde dit bericht 22-12-2008 13:53 (0%)
Reden: typo

Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)

Reg. datum: 29 november 2002

Sinds een week de 7210 in gebruik. Voice input werkt alleen in het Engels. Nederlandse straatnamen in het Engels uitspreken is een uiterst omslachtige manier om een bestemming in te voeren. De tekst invoer is vele malen sneller. De bluetooth verbinding met de telefoon werkt keurig. Als je voor Nederlands gekozen hebt, staat de tekstinput modus uitgeschakeld, en zet de software ook gelijk de microfoon uit (lastig als je wilt telefoneren). Terugschakelen naar een andere taal kan problemen geven omdat de geselecteerde stem niet beschikbaar is in de nieuwe taal. De USB interface naar Windows XP is erg vreemd. De USB schijf moet NAVIGOn heten om door de PC software herkend te worden. Verder kan de PC 'Fresh' software ook de server (?) niet vinden, en weigert dan verder nog iets zinnigs te doen. Heb ook het apparaat nog niet kunnen configureren om automatisch een andere route uit te rekenen als (ver) van de uitgerekende route is afgeweken.

Reg. datum: 09 november 2003

Ik snap het niet meer .. 2110 / 2210 / 2110 max ???
Mij oude Navman ICN510 moet vervangen worden (geen kaartupdates na 2005) en nu heb ik een licht voorkeur voor een Navigon (misschien wil ik ook wel expres geen TomTom), maar wil voor een redelijke prijs klaar zijn met Europa dekking en TMC. Verdere opties (Bluetooth, mp3, foto's, etc..) interesseren mij geen biet. Het onderbrengen van de TMC antenne in de voedingskabel vind ik geweldig, ik heb een heke aan extra draen en stekkers. Misschien dat een 4.3"scherm ier meer voorkeur heeft dan 3.5", naar het lijkt me niet noodzakelijk. Wel wil ik goede/snelle software (dus versie 7?) en ook een garantie van kaart updates, voor weinig/geen extra kosten.
Zo rondkijkend zie ik de Navigon modellen 2110 / 2210 / 2110 max opvallen (prijsklasse 140-220 euro), maar het wordt mij niet veel duidelijker wat nu de belangrijke verschillen zijn. De 2110 is vrij voordelig te koop, maar wat heeft deze dan niet, wat de andere modellen wél hebben?? Hebben ze allemaal dezelfde software versie.
In de OP staat ook iets over een "2-jaar kaart ugrade bundel" voor 19,95 euro, is deze bij alle modellen te krijgen?

quote:
MaxLaadvermogen schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 13:58:
Ik snap het niet meer .. 2110 / 2210 / 2110 max ???
Mij oude Navman ICN510 moet vervangen worden (geen kaartupdates na 2005) en nu heb ik een licht voorkeur voor een Navigon (misschien wil ik ook wel expres geen TomTom), maar wil voor een redelijke prijs klaar zijn met Europa dekking en TMC. Verdere opties (Bluetooth, mp3, foto's, etc..) interesseren mij geen biet. Het onderbrengen van de TMC antenne in de voedingskabel vind ik geweldig, ik heb een heke aan extra draen en stekkers. Misschien dat een 4.3"scherm ier meer voorkeur heeft dan 3.5", naar het lijkt me niet noodzakelijk. Wel wil ik goede/snelle software (dus versie 7?) en ook een garantie van kaart updates, voor weinig/geen extra kosten.
Zo rondkijkend zie ik de Navigon modellen 2110 / 2210 / 2110 max opvallen (prijsklasse 140-220 euro), maar het wordt mij niet veel duidelijker wat nu de belangrijke verschillen zijn. De 2110 is vrij voordelig te koop, maar wat heeft deze dan niet, wat de andere modellen wél hebben?? Hebben ze allemaal dezelfde software versie.
In de OP staat ook iets over een "2-jaar kaart ugrade bundel" voor 19,95 euro, is deze bij alle modellen te krijgen?
Het lijkt me dat een 2210 (3.5") of 2110Max (4.3") de meest logische keuze voor je zal worden waarbij de 2210 voorzien is van de meest recente Navigon 7 software (versie 7.3.x t.o.v. 7.1.x). Bij beide zijn de kaartupdate's tegen ¤19.95 voor 2 jaar vast te leggen en deze verschijnen tot op dit moment om de 3 maanden. Daarnaast is er tegen betaling het e.e.a. uit te breiden, (flitspalen, scherpe bochten-waarschuwing, Landmark 3D) het e.e.a. is wel afhankelijk van het beschikbare producttype.
Via het minder officiële circuit is alles te realiseren op beide producttype's.

quote:
hardware-lover schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 21:57:
[...]
Het lijkt me dat een 2210 (3.5") of 2110Max (4.3") de meest logische keuze voor je zal worden waarbij de 2210 voorzien is van de meest recente Navigon 7 software (versie 7.3.x t.o.v. 7.1.x). Bij beide zijn de kaartupdate's tegen ¤19.95 voor 2 jaar vast te leggen en deze verschijnen tot op dit moment om de 3 maanden.
Bedankt voor je reactie, ik begrijp hieruit dat de 2110 dus duidelijk verouderd en niet te updaten is?
Kun je bij Navigon dan niet de software, binnen hetzelfde hoofd versie nummer" gratis via internet updaten (dus van 7.1.x naar 7.3.x)?
Ik zal maandag/dinsdag eens kijken wat er in de winkels ligt, want de Navigons zijn niet overal verkrijgbaar (blijkbaar wil iedereen TomTom).

quote:
MaxLaadvermogen schreef op zondag 28 december 2008 @ 09:26:
[...]

Bedankt voor je reactie, ik begrijp hieruit dat de 2110 dus duidelijk verouderd en niet te updaten is?
Kun je bij Navigon dan niet de software, binnen hetzelfde hoofd versie nummer" gratis via internet updaten (dus van 7.1.x naar 7.3.x)?
Ik zal maandag/dinsdag eens kijken wat er in de winkels ligt, want de Navigons zijn niet overal verkrijgbaar (blijkbaar wil iedereen TomTom).
De 2110 draait origineel op versie 6 en er is geen Navigon update voor versie 7 beschikbaar.
Bij een niet officiële update naar versie 7 voor de 2110 raak je het TMC gedeelte kwijt, dat werkt dan namelijk niet meer. Er is op dit moment geen Navigon update voor de 2110Max naar 7.3.x software. Of deze er ook niet zal komen is nog niet duidelijk. De Max draait namelijk zonder problemen met 7.3.x, inclusief TMC dus een officiële update naar genoemde versie zou mogelijk moeten zijn.

quote:
hardware-lover schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:46:
[...]
De 2110 draait origineel op versie 6 en er is geen Navigon update voor versie 7 beschikbaar.
Bij een niet officiële update naar versie 7 voor de 2110 raak je het TMC gedeelte kwijt
OK, ik denk dat ik dan ga voor "value for money" en dus de 2210 (dan heb ik alleen geen breedbeeld).
Hoe kan ik zien/controleren of er een 2-jaar kaart update voor 19,95 bij zit??
Verder begrijp ik dat er voldoende "liefhebbers" zijn die meer uit deze systemen halen, ook dat is leuk om te gaan proberen.

quote:
MaxLaadvermogen schreef op zondag 28 december 2008 @ 14:44:
[...]

OK, ik denk dat ik dan ga voor "value for money" en dus de 2210 (dan heb ik alleen geen breedbeeld).
Hoe kan ik zien/controleren of er een 2-jaar kaart update voor 19,95 bij zit??
Verder begrijp ik dat er voldoende "liefhebbers" zijn die meer uit deze systemen halen, ook dat is leuk om te gaan proberen.
Er hoort een voucher bij te zitten voor 2 jaar Freshmaps.

quote:
hardware-lover schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:38:
[...]Er hoort een voucher bij te zitten voor 2 jaar Freshmaps.
Tja, dat hoop ik ook. Ik kan alleen in geen enkele productbeschrijving of aanbieding terugvinden dat dit ook écht zo is.. ook niet op de Navigon website. Het scheelt wel even 80-100 euro's, dus ik wil het wel zeker weten voordat ik een 2210 koop...............

Zeg maar Meik...

Navigon wordt nu al jaren geroemd, misschien tijd voor mij om het ook eens te proberen. Voordat ik daaraan ga beginnen toch wat vragen vooraf. Ik gebruik nu al een tijd TT op mijn PDA en daar ben ik erg tevreden over. Ooit een keer iGo (oude versie) geprobeerd en snapte niet waar men zo enthousiast over was. Het zag er dan wel mooier uit en je kon een hoop instellen, maar navigeren deed ie gewoon niet goed. En dan heb je er geen reet aan natuurlijk. iGo8 ging een stuk beter, maar toch heb ik ook daar weer een paar dingetjes mee die met TT weer een stuk fijner werken:
*als ik naar bijvoorbeeld een Bastion hotel in Utrecht wil, kan ik dat in TT doen door te zeggen dat ik naar een nuttig punt in een plaats wil en dan Utrecht kiezen, hotel, en dan krijg ik een lijstje. Bij iGo moest ik zelf eerst Utrecht op de kaart aanwijzen (wtf?) en dan zoeken naar een poi. Veel te ingewikkeld naar mijn zin.
*iGo kent het concept van 'huis' niet. Je moet daarvoor een poi maken. Niet onoverkomelijk, maar onhandig.
Verder crashde iGo nogal eens, en dat is ook niet echt fijn.

Is Navigon wat betreft navigatie in orde en werkt ie ook een beetje praktisch? Eye candy heb ik niets aan als het niet goed werkt namelijk.

Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...

quote:
MaxLaadvermogen schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:20:
[...]

Tja, dat hoop ik ook. Ik kan alleen in geen enkele productbeschrijving of aanbieding terugvinden dat dit ook écht zo is.. ook niet op de Navigon website. Het scheelt wel even 80-100 euro's, dus ik wil het wel zeker weten voordat ik een 2210 koop...............
Het lijkt inderdaad zo te zijn dat bij de "goedkopere" modellen de aanbieding van ¤ 19.95 voor 2 jaar FreshMaps niet meegeleverd wordt. Bij de 2110Max staat het onder "maps" wel vermeld.

LOST...niet de serie.

quote:
hardware-lover schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:46:
[...] Er is op dit moment geen Navigon update voor de 2110Max naar 7.3.x software. Of deze er ook niet zal komen is nog niet duidelijk. De Max draait namelijk zonder problemen met 7.3.x, inclusief TMC dus een officiële update naar genoemde versie zou mogelijk moeten zijn.
...er is dus geen betaalbaar breedbeeld model met Navigon 7.3 erop als ik het goed begrijp ? Een 2210 MAX zou dus nu een prettig alternatief zijn ?! Wat is het verschil eigenlijk tussen versie 7.3 en 7.1 ? En daarmee belangrijk genoeg voor de keus van het model (de 2200 of de 2110Max) ?

LOST wijzigde dit bericht 30-12-2008 15:29 (15%)

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op http//www.welo-massage.nl

quote:
LOST schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:12:
[...]
keus van het model (de 2200 of de 2110Max)
Ik heb in de Navigon brochure nog een verschil gevonden tussen de 22xx en de 2110Max: zij gebruiken verschillende typen GPS-chips. De 22xx heeft een "SiRF Altlas III + Instant Fix II", terwijl de 2110Max de "Nemerix" gebruikt --> wat zijn de (merkbare) verschillen tussen deze chips??

quote:
LOST schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 15:12:
[...]
...er is dus geen betaalbaar breedbeeld model met Navigon 7.3 erop als ik het goed begrijp ? Een 2210 MAX zou dus nu een prettig alternatief zijn ?! Wat is het verschil eigenlijk tussen versie 7.3 en 7.1 ? En daarmee belangrijk genoeg voor de keus van het model (de 2200 of de 2110Max) ?
Als ik je goed begrijp dan is ¤ 150,- wél betaalbaar maar ¤ 200,- niét betaalbaar?
Zoals het zich nu laat aanzien wordt bij het ene systeem de mogelijkheid geboden van 2 jaar Freshmaps à ¤ 19.95 en bij het andere gaat je dat ¤ 99.- kosten. Mocht je daar gebruik van willen maken dan wordt het goedkopere model wel in een keer een stuk duurder en misschien wat minder aantrekkelijk?

V.w.b. het verschil in software_mogelijkheden tussen de diverse versies? Zoals ik al eerder geprobeerd heb om duidelijk te maken hoef je in principe bij de 2110Max t.o.v. de 2200 niets te missen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: