"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 103
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicHeb je daar een bron van?
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Sorry, ik was misschien iets te stellig. De grote vraag is of de auto-update functionaliteit al in het system menu zat (en dus een EULA kwestie was) of pas in 3.4 is toegevoegd.
Ik heb toch nog geen definitief antwoord gekregen.
Ik block voorlopig alle Nintendo update servers in mijn router, neem even geen risico. Ik ben toch wel gehecht aan mijn homebrew...
http://wiibrew.org/wiki/System_Menu_3.4
Één ding is wel zeker: verschillende mensen hebben ondervonden dat hun Wii niet automatisch naar 3.4 geupdate is, terwijl het blauwe licht wel brandde.
QuarK wijzigde dit bericht 18-11-2008 10:01 (15%)
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
Volgens dit bericht werkt HBC onder 3.4...
Deddiekoel wijzigde dit bericht 18-11-2008 11:17 (25%)
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Check de datum. Dat gaat over de vorige update die massaal 3.4 genoemd werd maar het niet was (ook wel 3.3b genoemd).quote:Deddiekoel schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 11:14:
Darn, ik hou altijd wel van updaten maar wil mijn GeckoOS liever niet opofferen. Is het al bevestigd dat een geinstalleerd Homebrew Channel wordt verwijderd?
Volgens dit bericht werkt HBC onder 3.4...
Normaal gesproken moet je alles wat op gbatemp gepost wordt eerst door het bullshitfilter heenhalen, maar wat dit soort dingen betreft klopt het vaak wel.
Als veel users zeggen dat hun homebrew weg is dan geloof ik dat wel.
QuarK wijzigde dit bericht 18-11-2008 11:46 (18%)
Die opmerking is dus helemaal niet waar.quote:pven schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:27:
[...]
Inderdaad.
Hmz, er gaan geruchten rond dat de nieuwe firmware (3.4) automatisch op je Wii wordt geïnstalleerd. Dat is dus slecht nieuws voor de homebrew-channels, want die worden er allemaal vanaf gekegeld.
1. De update wordt NIET automatisch geïnstalleerd.
2. Het homebrewkanaal wordt er ook niet afgekegeld (iig niet als je de Twilight Hack niet op je Wii hebt staan)
http://www.wiibrew.org/wiki/System_Menu_3.4
Wat deze update wel doet is PatchMii en de Twilight Hack blokkeren.
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Gewoon nog een tijdje op 3.2 / 3.3 blijven en afwachten.
QuarK wijzigde dit bericht 18-11-2008 13:39 (21%)
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
GamerTag: BurntIcecOld ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ PSN-id: Icec_Old
Reg. datum: 19 januari 2003
zojuist Okami besteld bij consoleshop heb er zin in... eindelijk na GTA4 op mijn 360 weer lekker op mijn Wii gamen, blijft bij mij toch wel de voorkeur hebben moet ik zeggen.
Is er eigenlijk al nieuwe m.b.t. een nieuwe zelda/mario??
Wii
Reg. datum: 01 februari 2004
Klopt, ik had de TS al een tijdje klaar, maar het duurde nogal lang voordat we uiteindelijk bij de 1000 posts waren.quote:DarkX schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 13:42:
Hee, Disaster is volgens mij niet echt meer in de maak, heb em hier al liggen
Reg. datum: 22 april 2008
Er waren een paar maanden geleden wat youtube filmpjes, maar meer kan ik er niet over vinden.
En hoe zit het nu met Fatal Frame 4? Wordt deze uitgebracht in Europa (wel volgens de TS), maar als ik een beetje google weet niemand het echt zeker.
Wordt niet warm aanbevolen volgens dit: http://wiibrew.org/wiki/System_Menu_3.4quote:dhm00 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 08:41:
Heeft iemand info over de nieuwe firmwareupgrade voor de Wii.
Vandaag kreeg ik een bericht in mijn Wii dat er een nieuwe systeem update is.
Voordat ik de upgrade uitvoer kreeg ik een waarschuwing dat als er een technische modificatie was uitgevoerd de Wii niet meer zou werken???
Ik heb de upgrade nog niet uitgevoerd....
Help
/edit wel heel erg spuit 11
I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247 Pulse mee bij WhatPulse!
Nee dat is Call of Duty nietquote:ToolkiT schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 09:26:
[...]
ik had er ook nog nooit van gehoord, maar gok dat het zo'n schietspel is als in arcade hallen, waar je dus alleen hoeft te schieten en het spel voor je beweegt (alsof je op rails staat als het ware)...
Maar dat vind ik juist ook minder leuk. Gewoon knallen waar je wil!
k wacht nu al 2 dagen en doet het nog steeds niet
kijk ook eens in mijn foto album http://www.flickr.com/photos/39021671@N04/ sometimes creativity doesn't agree with technology
Reg. datum: 10 februari 2004
CoD is idd geen rail shooter.. ik vind een FPS ook leuker dan een rail shooter... maar ja ieder zijn eigen ding..quote:Tc-Chub schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:09:
[...]
Nee dat is Call of Duty niet
Maar dat vind ik juist ook minder leuk. Gewoon knallen waar je wil!
Die rail shooters zijn vaak van die zombie thema's daar heb ik persoonlijk helemaal niks mee...
Reg. datum: 01 februari 2004
In een paar bladen staat de game als "TBA" nu zegt dat niet zo heel veel, maar het is al vaker voor gekomen dat het lang duurt voor games hier uit komen. Als we in de lente nog niet van een geruchtje of Amerikaanse versie horen dan gaat die er weer vanaf.quote:lowrider76 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:35:
Weet er iemand iets meer over "The calling"?
Er waren een paar maanden geleden wat youtube filmpjes, maar meer kan ik er niet over vinden.
En hoe zit het nu met Fatal Frame 4? Wordt deze uitgebracht in Europa (wel volgens de TS), maar als ik een beetje google weet niemand het echt zeker.
Laatste MoH game was ook geen on-rail shooter maar een FPS (met erg goede controls), maar wel met een Arcade mode wat wel een on-rail shooter was.quote:ToolkiT schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:02:
[...]
CoD is idd geen rail shooter.. ik vind een FPS ook leuker dan een rail shooter... maar ja ieder zijn eigen ding..
Die rail shooters zijn vaak van die zombie thema's daar heb ik persoonlijk helemaal niks mee...
Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots
Over the calling is helaas nog niet veel bekend. Zou imho wel eens een toppertje kunnen worden maar het is waarschijnlijk nog te vroeg om hier echt wat zinnigs over te zeggen.quote:lowrider76 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:35:
Weet er iemand iets meer over "The calling"?
I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 19-11-2008 11:10 (84%)
kijk ook eens in mijn foto album http://www.flickr.com/photos/39021671@N04/ sometimes creativity doesn't agree with technology
Maar waar ik me wel over verbaas, en die klacht heb ik al vaker gehoord mbt. Nintendo platformen, is het ontbreken van een soort van "Platinum" reeks van wat oudere games voor een budget prijs. Dit zie je wel bij PS2 / PS3 / XBOX / XBOX-360, maar niet voor Nintendo! Blijf het raar vinden om release-games nu bijna 2 jaar na release van de Wii nog steeds voor de volle prijs in de schappen te zien staan, en daarin sta ik vast niet alleen!
Reg. datum: 31 juli 2000
Same here, Zelda wel uitgespeeld overigensquote:Haay schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:22:
In het vorige topic werd nogal geklaagd over het in elkaar zakken van het momentum van de Wii, en het uitblijven van goede titels. Op zich kan ik me daar wel wat in vinden. Mijn Wii staat tegenwoordig ook niet vaak meer aan, hoewel ik RE4 en zelfs Zelda Twilight Princess nog niet eens uitgespeeld heb. Nou ligt dat laatste aan het feit dat ik bij Zelda vast zit en niet verder kom, en bij RE4 even de motivatie weg was en ik ook recentelijk weinig tijd heb gehad om verder te gaan.
Maar waar ik me wel over verbaas, en die klacht heb ik al vaker gehoord mbt. Nintendo platformen, is het ontbreken van een soort van "Platinum" reeks van wat oudere games voor een budget prijs. Dit zie je wel bij PS2 / PS3 / XBOX / XBOX-360, maar niet voor Nintendo! Blijf het raar vinden om release-games nu bijna 2 jaar na release van de Wii nog steeds voor de volle prijs in de schappen te zien staan, en daarin sta ik vast niet alleen!
Op dit moment staat de Wii al meer dan een half jaar uit, de enigste keer dat ie aan ging was omdat het nichtje van mijn vriendin kwam logeren...
Ja, ook ik ben het daar mee eens. Als je nu een spel zoals Zelda wil halen moet je nog steeds 50 euro neer tikken en dat vindt ik gewoon echt veel te veel. Bij de gamecube hadden ze er wel platinum van gemaakt dus weet niet waarom ze dat bij de wii niet doen. Ook voor Mario Galaxy betaal je nu nog steeds 50 euro..quote:Haay schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:22:
In het vorige topic werd nogal geklaagd over het in elkaar zakken van het momentum van de Wii, en het uitblijven van goede titels. Op zich kan ik me daar wel wat in vinden. Mijn Wii staat tegenwoordig ook niet vaak meer aan, hoewel ik RE4 en zelfs Zelda Twilight Princess nog niet eens uitgespeeld heb. Nou ligt dat laatste aan het feit dat ik bij Zelda vast zit en niet verder kom, en bij RE4 even de motivatie weg was en ik ook recentelijk weinig tijd heb gehad om verder te gaan.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.